BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
  • Το 2014 η BMW προκάλεσε επανάσταση με την παρουσίαση του καινοτόμου i8 Coupe. Τέσσερα χρόνια αργότερα έκανε ακριβώς το ίδιο με την Roadster έκδοση του μοντέλου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για ένα πραγματικό μεταλλικό γλυπτό στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που πρόσφατα πέρασε τις γραμμές παραγωγής της βαυαρικής εταιρείας. Αυτό γίνεται στο εργοστάσιο του Ομίλου της BMW στη Λειψία όπου ταυτόχρονα κατασκευάζεται τόσο η έκδοση i8 Roadster όσο και η αναβαθμισμένη i8 Coupe. Τα δύο μοντέλα παράγονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, ενώ μοιράζονται την ίδια γραμμή παραγωγής.
    Το BMW i8 Roadster προσφέρει όλη την ελευθερία της open-top οδήγησης για δύο άτομα με ηλεκτρικό soft-top, ενώ το νέο BMW i8 Coupe ξεχωρίζει σαν ένα εξαιρετικά σπορ μοντέλο 2+2 θέσεων. Τα γνωστά μέτρα σχεδίασης ελαφρού βάρους που υιοθετήθηκαν σε προηγούμενα μοντέλα BMW i έχουν προσαρμοστεί σχολαστικά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του i8 Roadster. Διαθέτει πόρτες νέας σχεδίασης, χωρίς πλαίσιο, που ανοίγουν προς τα πάνω και κατασκευάζονται από CFRP με αλουμινένιο εξωτερικό κέλυφος.
    Αυτό το νέο επίπεδο εμπειρίας της ηλεκτροκίνησης υποστηρίζεται από μία αναβαθμισμένη έκδοση της μπαταρίας ιόντων λιθίου που έχει εξελιχθεί για την BMW i8. Η μονάδα μπαταρίας υψηλής τάσης είναι κεντρικά τοποθετημένη στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Η χωρητικότητα κυψελών είναι από 20 έως 34 Ah και η μικτή δυναμικότητα ενέργειας αυξάνεται από 7,1 σε 11,6 kWh (καθαρό: 9,4 kWh). Η ηλεκτρική αυτονομία του νέου BMW i8 Coupe στον κύκλο  δοκιμών NEDC έχει αυξηθεί στα 55 km, ενώ για το νέο BMW i8 Roadster η τιμή αυτή είναι 53 km.
    Από το 2014 που λανσαρίστηκε, το BMW i8 είναι το plug-in υβριδικό σπορ μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Από το 2013, το BMW i3 και από το 2017 η σπορ έκδοση BMW i3s κατασκευάζονται στη μονάδα παραγωγής της BMW i στη Λειψία. Συνολικά, 130 μοντέλα BMW i κατασκευάζονται  στο εργοστάσιο ανά ημέρα.
WRC ΦΙΛΑΝΔΙΑ
  • WRC ΦΙΛΑΝΔΙΑ
  • Νίκη για τον Tanak στο ράλι της Φιλανδίας
    Την τέταρτη του νίκη στην καριέρα του πανηγύρισε ο Εσθονός Ott Tanak στον αγώνα της Φιλανδίας. Μάλιστα αυτή ήταν και η δεύτερη φορά στην ιστορία του αγώνα όπου ένας Φιλανδός καταφέρνει να ανέβει στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου. Η πρώτη φορά ήταν το 2003 με νικητή τον Μarkoo Martin. O Ostberg κατάφερε να πάρει τη δεύτερη θέση για τη Citroen ενώ την επιτυχία για την Toyota ολοκλήρωσε o τοπικός οδηγός Jari Matti Latvalla με το άλλο Yaris WRC. KΚαι όλα αυτά στον όγδοο γύρο της φετινής σεζόν όπου τα φαβορί για τον τίτλο Sebastien Ogier και Thierry Neuville δεν τα πήγαν καθόλου καλά. O Tanak κατάφερε και πήρε τελικά την δεύτερη νίκη του φέτος ολοκληρώνοντας τον αγώνα με φουλ βαθμούς αφού κέρδισε και την Power Stage. Εκμεταλλεύτηκε το προβάδισμα της Παρασκευής και του Σαββάτου και ανέβηκε πρώτος στη ράμπα με διαφορά 32,7 δευτερόλεπτα από τον  Οstberg. Ostberg και Jari-Matti Latvala βρέθηκαν σε ένα δικό τους αγώνα ιδιαίτερα στο δεύτερο μισό. Τελικά η διαφορά τους ήταν λιγότερη των τριών δευτερολέπτων με τον Latvala τελικά να αρκείται στην τρίτη. Ο Hayden Paddon κατέφερε να πάρει μια καθαρή τέταρτη θέση όντας το γρηγορότερο Hyundai του αγώνα αφού η διαφορά του από τον Φιλανδό ήταν στο ένα λεπτό. Από την πλευρά του ο Ogier ξεκίνησε ένα αγώνα που ήξερε ότι οι πιθανότητες του για νίκη ήταν περιορισμένες απέναντι στους τοπικούς οδηγούς. Έκανε συνεχείς ρυθμίσεις για να προσπαθήσει να πάρει το καλύτερο δυνατό από το πρόσφατα αναβαθμισμένο του Fiesta, που έφερε νέο αεροδυναμικό πακέτο και αποσβεστήρες, και τελικά κατέληξε πέμπτος πίσω από το i20 του Paddon.  Μάλιστα ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε βοήθεια και από την ομάδα του αφού το Σάββατο η M-Sport είχε δώσει εντολή στον Elfyn Evans να μειώσει ρυθμό για να τον «προσπεράσει» ο Ogier ενώ την Κυριακή πήρε εντολή και ο Teemu Suninen για ποινή 20 δευτερολέπτων πέφτοντας πίσω του. Έβδομος ήταν τελικά ο Evans με όγδοο τον Breen με το C3, ενώ ο πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα Νeuville δεν μπόρεσε να κάνει κάτι περισσότερο από την ένατη θέση, αντιμετωπίζοντας σοβαρά προβλήματα. Ωστόσο, κατάφερε να πάρει 2 βαθμούς στο Power Stage και έτσι η διαφορά του από τον Ogier στην βαθμολογία του πρωταθλήματος έμεινε στους 21 βαθμούς. Στην 10η θέση κατετάγη ο Μikkelsen που από νωρίς αντιμετώπισε προβλήματα  ενώ για το WRC2 η νίκη πήγε στον Pietarinen με τη Skoda να σημειώνει την έβδομη της νίκη σε οκτώ αγώνες.
    Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στην Γερμανία στις 16-19 Αυγούστου.

    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
    1 Ott Tanak, M.Jarveoja                      Toyota             2h35m18.1s
    2 Mads Ostberg, T.Eriksen                 Citroen            32.7s
    3 Jari-Matti Latvala, M.Anttila             Toyota             35.5s
    4 Hayden Paddon, S.Marshall            Hyundai           1m35.6s
    5 Sebastien Ogier, J.Ingrassia            Ford                 2m15.0s
    6 Teemu Suninen, M.Markkula           Ford                 2m19.2s
    7 Elfyn Evans, D.Barritt                      Ford                 2m29.5s
    8 Craig Breen, S.Martin                      Citroen            3m08.4s
    9 Thierry Neuville, N.Gilsoul               Hyundai           3m51.8s
    10 Andreas Mikkelsen, A.Jager          Hyundai           8m37.4s
     
Porsche Carrera Cup GB – 5ος  γύρος
  • Porsche Carrera Cup GB – 5ος γύρος
  • Pole και βάθρο για τον Tio στο Snetterton
    Δυνατά επέστρεψε στο πρωτάθλημα του Porsche Carrera Cup Μεγάλης Βρετανίας ο Ευτύχιος Έλληνας μετά από το καλοκαιρινό διάλειμμα του θεσμού. Ο χαρακτήρας της πίστας στο Snetterton έφερε κοντά σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα σε δυο αρκετά στενούς αγώνες. Η δράση ξεκίνησε με τα προκριματικά όπου ο Tio έδειξε τον αγνό του ρυθμό, βάζοντας την 911 της Slidesports Engineering στην pole position, μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο στο πρωτάθλημα Dino Zamparelli, με όλα τα αυτοκίνητα της Pro κατηγορίας τους να είχαν μόλις απόσταση μισού δευτερολέπτου. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Zamparelli έφυγε καλύτερα από την θέση του πάνω στο βρεγμένο οδόστρωμα μετά από βροχή, προσπερνώντας τον Ευτύχιο για την πρωτοπορία του αγώνα. Η κούρσα είχε όμως ακόμη μπόλικο δρόμο μπροστά της, με τον Plato να προσπερνά αρχικά τον Tio, κάτι που έκανε στην συνέχεια ο Dan Harper και ο νεοφερμένος στον θεσμό, Valentin Hasse-Clot. Ο Ευτύχιος και ο Harper εκμεταλλεύτηκαν ένα γλίστρημα του Plato για να τον προσπεράσουν και οι δυο, με τον Hass-Clot ωστόσο να γλιστρά και να χτυπάει τις μπαριέρες και να εγκαταλείπει αφήνοντας τον Zamparelli πρώτο και πίσω του τους Harper και Έλληνα.  Ο Plato ανέκτησε ρυθμό και προσπέρασε τον Tio για την τρίτη θέση, και εκεί έμειναν μέχρι την καρό σημαία. Οι εξελίξεις όμως έτρεξαν και μετά το τέλος του αγώνα. Οι αγωνοδίκες ανακάλυψαν ότι ο Plato προσπέρασε τον Ευτύχιο υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας και τον τιμώρησαν με αφαίρεση 8 δεκάτων του δευτερολέπτου και αφαίρεση τριών βαθμών στο πρωτάθλημα, δίνοντας την τρίτη θέση στον συμπατριώτη μας αλλά οι αγωνοδίκες έκριναν πως και ο Ευτύχιος προσπέρασε ένα συναθλητή του υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας, έτσι του αφαίρεσαν και δυο βαθμούς από το πρωτάθλημα.
    Όταν αντιστράφηκε το grid για τον δεύτερο αγώνα, στην pole position βρέθηκε ο Tom Wrigley. Με την πίστα να ήταν στεγνή, ο Wrigley δεν κοίταξε στιγμή πίσω του και απλά ξεκίνησε και τερμάτισε πρώτος, για την δεύτερη φετινή του νίκη. Ο Ευτύχιος ξεκίνησε τρίτος αλλά έχασε την θέση του στον τέταρτο γύρο μετά από προσπέρασμα του Zamparelli ο οποίος ξεκίνησε αμέσως να πιέζει τον δεύτερο Plato. Ο δεύτερος αγώνας έγινε ακόμη πιο δύσκολος στην συνέχεια για τον συμπατριώτη μας καθώς τον προσπέρασε και ο Harper, αφήνοντας τον στην πέμπτη θέση, όπου και τερμάτισε.
    Τα δυο δύσκολα απογεύματα στο Snetterton βρήκαν τον Zamparelli να επιστρέφει στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος έχοντας 76 βαθμούς ενώ ο Tio είναι δεύτερος με 72. Πρέπει να αναφερθεί ότι οι συνολική συγκομιδή του Ευτύχιου φέτος θα ήταν στους 81 βαθμούς σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος, αν δεν λάμβανε τις αφαιρέσεις βαθμών που έλαβε λόγω ποινών μέχρι στιγμής στην σεζόν.
     
Mercedes-Benz A-Class
  • Mercedes-Benz A-Class
  • Η Mercedes Benz παρουσιάζει την ολοκαίνουρια τέταρτη γενιά για την A-Class που διαθέτει μια καθόλα σύγχρονη και κομψή σχεδίαση, τεχνολογία αιχμής και ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που προέρχεται από μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας του γερμανού κατασκευαστή.
    Το μοντέλο, που τοποθετείται στη βάση της γκάμας της Mercedes, είναι κτισμένο πάνω στο σημαντικά εξελιγμένο πλαίσιο του προηγούμενου μοντέλου που του προσφέρει ένα μεγαλύτερο κατά 30 mm μεταξόνιο. Όσον αφορά τους αριθμούς, η νέα A-Class είναι κατά 120 mm μεγαλύτερη σε μήκος και φθάνει τώρα τα 4.419 mm ενώ είναι μεγαλύτερη κατά 16 mm σε πλάτος (1.796 mm) και 6 mm σε ύψος (1.440 mm). Παράλληλα, ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, με το βάρος της να περιορίζεται στα 1.375 κιλά. Και αυτό λόγο των σύνθετων υλικών που χρησιμοποιήθηκαν και αυξάνουν την ακαμψία του αμαξώματος. Σχεδιαστικά το καπό είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ διατηρείται η μεγάλη μπροστινή μάσκα και οι πλευρικοί αεραγωγοί. Μια διάταξη που του προσδίδει ένα δυναμικό χαρακτήρα αλλά και την κορυφαία αεροδυναμική τιμή στην κατηγορία, μόλις Cd 0.25. Πιο λεπτές είναι και οι πλευρικές κολόνες που τώρα προσφέρουν ένα πολύ καλύτερο οπτικό πεδίο για τον οδηγό.
    Αυτό όμως που κλέβει την παράσταση είναι σίγουρα το εσωτερικό. Η αύξηση του μεταξονίου έχει άμεσο αντίκτυπο τόσο στη χωροταξία όσο και τους διαθέσιμους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Χαρακτηριστική είναι και η άνεση των πίσω επιβατών τόσο στα πόδια όσο και στο κεφάλι ενώ ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 29 λίτρα και φτάνει τώρα τα 370 λίτρα. Προσεγμένο φινίρισμα, ποιοτικά υλικά και τεχνολογία αιχμής χαρακτηρίζουν το εσωτερικό της νέας Mercedes-Benz A-Class που θα ενθουσιάσει και τον πιο απαιτητικό αγοραστή της κατηγορίας.
    Τα αναλογικά όργανα έδωσαν τη θέση τους σε μια οθόνη η οποία συνοδεύεται από μία ακόμα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων και άλλων πληροφοριών του αυτοκινήτου. Εδώ υπάρχει η δυνατότητα χειρισμού και μέσω του pad στην βάση της κονσόλα ή των χειριστηρίων στο τιμόνι. Το νέο αυτό σύστημα η Mercedes-Benz το ονομάζει MUBX (Mercedes Benz User Experience). Μαζί και το σύστημα head-up display που προβάλει ευκρινώς τις βασικές πληροφορίες εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Εντυπωσιακή και η θέση οδήγησης με τα καθίσματα να προσφέρουν καλή στήριξη στο σώμα ενώ το επίπεδο πάτωμα κάτω από το αμάξωμα βελτιώνει την αεροδυναμική και μειώνει παράλληλα το θόρυβο στην καμπίνα.
    Στο χώρο της ασφάλειας προσφέρονται συστήματα (τόσο στο βασικό όσο και στον προαιρετικό εξοπλισμό) όπως το Active Distance Assist Distronic και Active Steering Assist που διατηρούν τη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το Active Emergency Stop Assist και το Active Lane Change Assist, που φρενάρει το αυτοκίνητο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και διατηρεί το αυτοκίνητο εντός των λωρίδων κυκλοφορίας αλλά και το Pre-Safe Plus αναγνωρίζει πιθανή πίσω σύγκρουση και με τις απαραίτητες ενέργειες μειώνει τις συνέπειες.
    Στη γκάμα των κινητήρων της ολοκαίνουριας A-Class ξεκινά με ένα νέο τούρμπο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1.332 cc που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με διαφορετική ιπποδύναμη. Συγκεκριμένα, η έκδοση Α180 αποδίδει 136 ίππους ενώ η Α200 φτάνει τους 163 ίππους ενώ συνδυάζονται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο (προαιρετικός εξοπλισμός). Στην συνέχεια συναντούμε την έκδοση A 250 που εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 224 ίππων και 350 Nm ροπής, και έχει στη διάθεση του ένα αυτόματο 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7G-DCT. Η γκάμα κλείνει με ένα πετρελαιοκινητήρα στα 1461 κ. εκ για την A180 d. Διαθέτει ένα  ηλεκτρικά ελεγχόμενο τούρμπο και αποδίδει 116 ίππους και 260 Nm ροπής, έχοντας μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km. Μαζί με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις.
Honda CR-V 2018
  • Honda CR-V 2018
  • Νέα γενιά για το παγκόσμιο best seller της Honda
    Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV χαρίζοντας αναρίθμητες πωλήσεις και σωρεία βραβείων στο Ιαπωνικό εργοστάσιο. Η πρόσφατη ανανέωση του το καθιστά ανάμεσα τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας διαθέτοντας μοναδικά χαρακτηριστικά, σειρά προηγμένων τεχνολογιών αλλά και μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του.
    Το νέο Honda CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του προσφέροντας περισσότερα μοντέρνα και συνάμα δυναμικά στοιχεία. Ξεχωρίζουν οι μεγαλύτεροι θόλοι των τροχών, οι πιο έντονες καμπύλες στο καπό και τα διαφορετικά πίσω πλαϊνά πάνελ. Την παράσταση κλέβουν τα LED φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν τις γωνίες του αμαξώματος και παρουσιάζονται σαν μια προέκταση της κεντρικής μάσκας του αυτοκινήτου. Βασική διαφορά και η αύξηση του μεταξονίου κατά 30mm, κάτι που δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, αλλά  κάνει το SUV πιο μυώδες, με τους τροχούς τοποθετημένους στα άκρα του αμαξώματος. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο μπροστινός αεραγωγός διαθέτει το σύστημα  Active Shutter Grille της Honda για βελτίωση της κατανάλωσης. Το σύστημα είναι προγραμματισμένο να κρατά τις γρίλιες κλειστές όσο γίνεται περισσότερο, ακόμα και κατά την οδήγηση στην πόλη, για βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από οκτώ εξωτερικές αποχρώσεις αμαξώματος και τρις διαφορετικές διαστάσεις ζαντών (17, 18 και 19 ιντσών), ανάλογα με τον εξοπλισμό, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με μία πανοραμική ηλιοροφή, στάνταρ. Οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του νέου CR-V, το μακρύτερο μεταξόνιο και το μεγαλύτερο πλάτος προσφέρουν αισθητά μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό. Ένας χώρος που χαρακτηρίζεται από την εργονομία, την ποιότητα κατασκευής αλλά και την πληθώρα κορυφαίων τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας, ενώ προσφέρει για πρώτη φορά προαιρετική επταθέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα AWD μοντέλα.
    Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει τώρα  μόνο μία κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι ενώ η διάταξη των χειριστηρίων έχει επίσης απλουστευτεί  με το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
     Η βέλτιστη αξιοποίηση χώρου υπογραμμίζεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από το φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Ένα νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση.
    Το νέο CR-V θα εφοδιάζεται με το νέο βενζινοκινητήρα της Honda στα 1.5 λίτρα VTEC Turbo με 193 ίππους και 243 Nm ροπής (200-5000 στροφές) και θα προσφέρεται με  αυτόματο κιβώτιο CVT. Ένας κινητήρας που προσφέρει ένα εντυπωσιακό συνδυασμό ισχύος και απόδοσης περιλαμβάνοντας πολυάριθμες τεχνολογίες για την επίτευξη βέλτιστης οδηγησιμότητας και επιδόσεων. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στη γκάμα προστίθεται για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου και ένα υβριδικό  CR-V. Θα διαθέτει ένα σύστημα κινητήρων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια..
WRC Γύρος της Κορσικής
  • WRC Γύρος της Κορσικής
  • Ο Ogier έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα!
    Μεγάλη νίκη για τους Γάλλους της Ford M-Sport στον αγώνα της πατρίδας τους. Μια νίκη, η τρίτη φετινή στους τέσσερις αγώνες για τους Ogier - Ingrassia, που δίνει το στίγμα ότι ο συνδυασμός βρίσκεται σε άλλο επίπεδο από τους υπόλοιπους των εργοστασιακών ομάδων. Πήραν μια πανάξια νίκη και ξέφυγαν 17 βαθμούς από τον κοντινότερο τους αντίπαλο. Το ράλι της Κορσικής ήταν ο τέταρτος γύρος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
    Ο Ogier πέρασε στην πρωτοπορία από τα πρώτα στάδια του αγώνα και μέχρι το τελευταίο σκέλος έκτισε ένα προβάδισμα 44 δευτερολέπτων. Έκανε αυτό που ξέρει καλύτερο και στο τέλος πήρε την καρό σημαία με μια διαφορά 36 δευτερολέπτων από το δεύτερο Ott Tanak της Toyota. Σίγουρα η εγκατάλειψη του Loeb στο τέλος του πρώτου σκέλους έκανε τα πράγματα πιο εύκολα για τον πέντε φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Ο Εσθονός κατάφερε να ξεχωρίσει από τον τρίτο Thierry Neuville της Hyundai που συμπλήρωσε τις θέσεις του βάθρου.
    Τέταρτος με το άλλο Hyundai ήταν ο Dani Sordo. Μια θέση που πήρε εκμεταλλευόμενος το σπασμένο ελαστικό του Esapekka Lappi στην ενδέκατη ειδική διαδρομή. Ο Φινλαδός της Toyota έχασε δύο λεπτά για να τερματίσει τελικά έκτος, μπροστά από τον Elfyn Evans με το Ford Fiesa WRC της M-Sport. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο Lappi ήταν ταχύτερος όλων στην Power Stage παίρνοντας και τους πολύτιμους βαθμούς που προσφέρει η διαδρομή αυτή. Όσον αφορά τον Evans, αυτός είχε σαν συνοδηγο τον Phil Mills ( παγκόσμιος πρωταθλητής το 2003 στο πλευρό του Peter Solbert) αντικαθιστώντας τον χειρουργημένο Barriat. Για τον Mills ήταν ο πρώτος αγώνας στο WRC μετά από οκτώ συνολικά χρόνια.
    To τρίτο i20 Coupe WRC του Andreas Mikkelsen κατάφερε τελικά να τερματίσει στην έβδομη θέση ενώ ο Loeb που συνέχισε το Σάββατο μετά την έξοδο της Παρασκευής, έφυγε από την Κορσική με τους τέσσερις βαθμούς της δεύτερης θέσης της Power Stage.
    Νικητές στην WRC2 οι Kopecky με Skoda Fabia R5
     
    Τελική κατάταξη
    1  Sébastien Ogier      Ford                 3h26m52.7s
    2  Ott Tanak                Toyota             36.1s
    3  Thierry Neuville       Hyundai           1’07.5
    4  Dani Sordo              Hyundai           2’02.6
    5  Elfyn Evans             Ford                 2’06.1
    6  Esapekka Lappi      Toyota             2’33.5
    7  Andreas Mikkelsen Hyundai           2’43.4
    8  Jan Kopecky           Skoda              10’34.8
    9  Kris Meeke              Citroen            10’40.5
    10  Yoann Bonato       Citroen             12’26.0
Η νέα Porsche 911 GT3 RS γράφει χρόνους ρεκόρ
  • Η νέα Porsche 911 GT3 RS γράφει χρόνους ρεκόρ
  • Η εντυπωσιακή Porsche 911 GT3 RS έκανε χρόνο κάτω από επτά λεπτά στη φημισμένη πίστα του Nurburgring. Με αυτό τον τρόπο το θηριώδες μοντέλο των γερμανών έγινε το τρίτο αυτοκίνητο της γκάμας, μετά τις 918 Spyder και την 911 GT2 RS που γράφει χρόνο ρεκόρ στην εν λόγο πίστα. Η  911 GT3 RS είχε πίσω από το τιμόνι τον Γάλλο οδηγό Kevin Estre και κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στα έξι λεπτά και 56.4 δευτερόλεπτά. Κάτι που σημαίνει ότι είναι μόλις κατά 9’’ πιο αργή από την ισχυρότερη 911 GT2 RS.
    Ο Frank Steffen Walliser, αντιπρόεδρος της Porsche στο αγωνιστικό τμήμα και τα μοντέλα GT της εταιρείας, δήλωσε, «Κανένα άλλο μοντέλο παραγωγής της Porsche δεν είναι τόσο κοντά σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο όπως η νέα GT3 RS. Πολλές λύσεις και εφαρμογές έρχονται κατευθείαν από την εμπλοκή μας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα αγωνιστικά μας μοντέλα. Και δεν υπάρχει καλύτερη απόδειξη από τα σκληρά τεστ που τα υποβάλλουμε στο Nordschleife».
    Η ανανεωμένη 911 GT3 RS έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης . Ένα θρυλικό μοντέλο στη γκάμα της Porsche που διατηρεί τον ατμοσφαιρικό flat-six κινητήρα των 4.0 λίτρων αλλά με την ιπποδύναμη να είναι αυξημένη κατά 20 ίππους και να φθάνει τους 520. Με ένα ειδικά ρυθμισμένο PDK κιβωτίου επτά σχέσεων η 911 GT3 RS επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,2’’ ενώ η τελική της ταχύτητα φθάνει τα 312 km/h. Όσον αφορά τις εξωτερικές αισθητικές αλλαγές, αυτές αφορούν τον εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές και αεροτομές καθώς και τα πλαϊνά spoiler και τα φωτιστικά σώματα. Το νέο μοντέλο έχει επιπλέον νέους τροχούς ελαφριού κράματος 20 και 21 ιντσών καθώς και νέο κάλυμμα κινητήρα. Η Porsche σημειώνει πως χάρη και σε αλλαγές στην αεροδυναμική η νέα GT3 RS έχει διπλάσια κάθετη αεροδυναμική πίεση στα 200 km/h σε σχέση με την προκάτοχό της. Όπως και στην προηγούμενη έκδοση η 911 GT3 RS μπορεί να συνοδεύεται από πακέτο Clubsport που περιέχει rollcage, ζώνες έξι σημείων, πυροσβεστήρα και προεγκατάσταση για διακόπτη μπαταρίας.Επίσης διατίθεται και το πακέτο Weissach που προσφέρει επιπλέον μείωση του βάρους στα 1.430 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση τμημάτων από ανθρακονήματα.
Porsche Carrera Cup GB – 1ος  γύρος
  • Porsche Carrera Cup GB – 1ος γύρος
  • Δύο φορές στο βάθρο ο Έλληνας
    Εκρηκτικό ξεκίνημα πραγματοποίησε ο περσινός πρωταθλητής των rookies και συμπατριώτης μας στην φετινή σεζόν του Porsche Carrera Cup GB.  Η πρώτη συνάντηση του φετινού πρωταθλήματος πραγματοποιήθηκε στο Brands Hatch κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες. Ο Ευτύχιος Έλληνας προκρίθηκε στην τέταρτη θέση του grid στα προκριματικά, δίπλα από τον Dan Harper. Αξίζει να σημειωθεί πως ο άλλος οδηγός της Slidesports Engineering, Richard Hawken, εκκινούσε από την τελευταία θέση. Στην pole position του πρώτου αγώνα της σεζόν βρέθηκε ο Dino Zamparelli.
    O poleman Zamparelli ήταν ασταμάτητος τόσο στα προκριματικά αλλά και στον αγώνα, και μόνο ο Τϊο φάνηκε να είχε την δύναμη να τον δυσκολέψει μετά που ο συμπατριώτης μας προσπέρασε τους Harper και Plato, γράφοντας και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Εν τέλει δεν είχε αρκετούς γύρους να φτάσει τον Zamparelli, τερματίζοντας 3.6 δεύτερα πίσω από τον περσινό δευτεραθλητή. Το βάθρο πίσω από τον Έλληνα συμπλήρωσε ο Lewis Plato επάνω στο βρεγμένο Brands Hatch.
    Η βροχή κόπασε για λίγο πριν ξεκινήσει ο δεύτερο αγώνας, με τους οδηγούς να παίρνουν τις θέσεις στις οποίες τερμάτισαν τον πρώτο αγώνα, με μοναδική διαφορά στην πρώτη πεντάδα οι οποίοι στήθηκαν ανάποδα στο grid. Σε έναν ακόμη πιο συναρπαστικό αγώνα από τον πρώτο, ο Lewis Plato μπήκε πρώτος στην πρώτη στροφή μετά από εκπληκτική εκκίνηση ωστόσο το σενάριο είχε ακόμη πολλές εκπλήξεις. Στον δωδέκατο γύρο ήρθε η κίνηση του αγώνα με τον Τίο να πραγματοποιεί επίθεση επάνω στον Orton και να παίρνει την δεύτερη θέση την στιγμή που από πίσω έκανε κίνηση και ο rookie George Gamble από την εσωτερική, παίρνοντας αυτός την δεύτερη θέση.
    Μετά από ένα αυτοκίνητο ασφαλείας ωστόσο ξεκίνησε εκ νέου η βροχή. Μεγάλο θύμα του καιρού ήταν ο Plato που γλίστρησε εκτός πίστας δίνοντας την πρωτοπορία στον George Gamble και την δεύτερη θέση στον συμπατριώτη μας, καταλήγοντας ο ίδιος στην τέταρτη θέση. Οι αγωνοδίκες αναγκάστηκαν να ανεμίσουν κόκκινες σημαίες και να τερματίσουν πρόωρα τον αγώνα λόγω του ότι πλησίαζε το όριο των 30 λεπτών που μπορεί να διαρκέσει ένας αγώνας αυτού του πρωταθλήματος, δίνοντας έτσι μια εκπληκτική νίκη στον rookie Gamble με τον Έλληνα να κλειδώνει δυο εκπληκτικές δεύτερες θέσεις στην πρώτη συνάντηση του φετινού πρωταθλήματος του Porsche Carrera Cup GΒ.
    Με το τέλος της πρώτης συνάντησης ο Τίο βρίσκεται στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης με 19 βαθμούς έναντι του πρωτοπόρου Zamparelli που έχει 20. Ο Κύπριος πρωταθλητής των rookies πέρυσι έδειξε πως είχε τον ρυθμό και την ταχύτητα πέρυσι, όταν δεν τον χτυπά η ατυχία, να παλέψει ακόμη και για τον τίτλο που είναι ο καθαρός του στόχος για φέτος. Η δεύτερη συνάντηση του θεσμού θα πραγματοποιηθεί στο Donington στις 26 με 29 Απριλίου.
Toyota GR Supra Racing Concept
  • Toyota GR Supra Racing Concept
  • Επιστρέφει ο θρύλος της Toyota
    Η αποκάλυψη της νέας Toyota Supra στην αγωνιστική της μορφή ήταν ίσως το σημαντικότερο highlight του φετινού Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. Παρά το ότι πολλοί περίμεναν την έκδοση δρόμου στην Ελβετική πόλη, εντούτοις η Toyota αποφάσισε να δώσει μια πρώτη γεύση για το πώς θα μοιάζει η νέα γενιά της Supra παρουσιάζοντας πρώτα την αγωνιστική της έκδοση.
    Το Toyota GR Supra Racing Concept διαθέτει μια άκρως δυναμική και επιθετική εμφάνιση κάνοντας εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών, όπως το πλαστικό στα τζάμια και του carbon στους προφυλακτήρες, στους εξωτερικούς καθρέπτες, στους τροχούς και στον πίσω διαχύτη, αλλά και στη μεγάλη αεροτομή. Με ίδια δυναμικά χαρακτηριστικά αποκαλύφθηκε και το καθαρά αγωνιστικό εσωτερικό του μοντέλου με το roll cage και το μπάκετ κάθισμα να δεσπόζουν του χώρου. Οι άνθρωποι της Toyota δεν απεκάλυψαν στοιχεία για τον κινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος μπροστά ενώ η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους πίσω τροχούς.
    Η ανάπτυξη του GR Supra Racing Concept πραγματοποιήθηκε από την Toyota Gazoo Racing, και προορίζεται αποκλειστικά για τις πίστες. Όμως, είναι η μελέτη που αποτελεί τη βάση για το μοντέλο παραγωγής που αναμένεται εντός του 2019. Ένα μοντέλο που, παρατηρώντας την αγωνιστική του έκδοση, μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε ότι θα διαθέτει μια εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση, θα είναι ελαφρύ, συμπαγές και γρήγορο
    Το αγωνιστικό μοντέλο παρουσιάστηκε με τον αριθμό 90 στις πόρτες του, μια κίνηση που αποτελεί μια ιστορική αναφορά στην κωδική ονομασία του εμβληματικού Supra.
    Για την ιστορία αναφέρουμε ότι  η πρώτη Supra, η οποία παρουσιάστηκε το 1978, έφερε τον κωδικό Α40, η δεύτερη (1981) τον Α50, η τρίτη (1986) τον Α60 και η τέταρτη (1993) τον Α70.
    Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το GR Supra Racing Concept θα κυκλοφορήσει και σε ψηφιακή μορφή, καθώς θα είναι διαθέσιμο τον ερχόμενο μήνα στο βιντεοπαιχνίδι Gran Turismo Sport.
PEUGEOT 5008 -  Ένα σύγχρονο 7θέσιο crossover
  • PEUGEOT 5008 - Ένα σύγχρονο 7θέσιο crossover
  • To ολοκαίνουριο Peugeot 5008 βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Demstar Automotive. Πρόκειται για ένα σύγχρονο και πρακτικό crossover εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και έτοιμο να φιλοξενήσει μέχρι και επτά επιβάτες.
    Είναι κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2 της PSA με μήκος 4.641 χλστ., πλάτος 1.844 χλστ., και ύψος 1.646 χλστ. Αριθμοί που το φέρουν να είναι πιο μακρύ κατά 19,5 εκατοστά σε σχέση με το 3008, ενω σε σχέση με τη πρώτη γενιά έχει 16,5 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος, ενώ είναι κατά 11 εκατοστά πιο πλατύ. Το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.840 χλστ., και είναι μεγαλύτερο κατά 16,5 εκατοστά σε σχέση με το 3008, με το επιπλέον μήκος να έχει τεθεί σχεδόν όλο στη διάθεση των επιβατών.
    Σχεδιαστικά κρατά την ταυτότητα της εταιρείας με κοινά στοιχεία με το 3008 ενώ ξεχωρίζει το μακρύ και οριζόντιο καπό, οι μεγάλοι θόλοι των τροχών, οι χρωμιωμένες διακοσμητικές γραμμές και οι αλουμινένιες μπάρες οροφής αλουμινίου.
    Το νέο 5008 διαθέτει ένα ποιοτικό και άκρως λειτουργικό εσωτερικό εφοδιασμένο με ότι πιο σύγχρονο έχει να προσφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Ξεχωρίζει το compact τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια, η 8 ιντσών οθόνη αφής ενώ ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό. Διαθέτει επίσης λειτουργία Mirror Screen για σύνδεση με συσκευές smartphone και tablet συμβατές με Apple CarPlay, MirrorLink ή Android Auto, καθώς και 3D σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.
    Ο χώρος αποσκευών φθάνει τώρα τα 640 λίτρα ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, ο αριθμός αγγίζει τα 2.150 λίτρα. Παράλληλα, το εσωτερικό προσφέρει δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους μέχρι 3,2 μέτρα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμη η πόρτα χώρου αποσκευών με άνοιγμα hands-free που ανοίγει με μια απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων διαθέτει  τρία ανεξάρτητα πανομοιότυπα, αναδιπλούμενα καθίσματα, που ρυθμίζονται σε μήκος (+/-15 εκατοστα) και σε κλίση (5 ρυθμίσεις πλάτης). Στην τρίτη σειρά υπάρχουν δύο ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα καθίσματα.
    Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα του νέου 5008 ξεκινά με τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech των 130 ίππων και μικτή κατανάλωση 5,5 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Στη συνέχεια υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες. Ο πρώτος στα 1.6 λίτρα BlueHDi με 120 ίππους και κατανάλωση μόλις 4.2 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα και ο δίλιτρος BlueHDi με 180 ίππους και κατανάλωση στα 4.8 λίτρα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
    Η κίνηση στο 5008 μεταφέρεται στον μπροστά άξονα, και διατίθεται και με το Advanced Grip Control, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) Το Advanced Grip Control περιλαμβάνει και το Hill Assist Descent Control.
Tο νέο Volkswagen T-Roc εντυπωσιάζει!
  • Tο νέο Volkswagen T-Roc εντυπωσιάζει!
  • Το νέο VW T-Roc, το μικρότερο SUV της γερμανικής μάρκας, βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της Unicars με σωρεία καινοτομιών αλλά και μια πλήρη γκάμα κινητήρων. To νέο compact SUV της VW φιλοδοξεί να διεκδικήσει ένα μεγάλο κομμάτι της ραγδαία αναπτυσσόμενης κατηγορίας των SUV.
    Με μήκος που φτάνει τα 4.234 χλστ είναι μόλις κατά 252 χιλιοστά μικρότερο από το μεγαλύτερο VW Tiguan ενώ η απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 161 χιλιοστά.
    Ξεχωρίζει για το σύγχρονο και συνάμα σπορ σχεδιασμό με στοιχεία όπως την μπροστινή μάσκα με τους μεγάλους αεραγωγούς, τους τονισμένους θόλους των τροχών, την προαιρετική διχρωμία του αμαξώματος αλλά και τα λεπτά τετράγωνα LED φώτα ημέρας.
    Το εσωτερικό κινείται στα υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας του Ομίλου της VW. Ποιοτικά υλικά, άψογο  φινίρισμα, επενδύσεις στο χρώμα του αμαξώματος είναι μόνο μερικά που τονίζουν το σύγχρονο χαρακτήρα του χώρου. Εκεί ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντζών για το σύστημα πολυμέσων αλλά και το σπορ τιμόνι μικρών διαστάσεων, με την κονσόλα να έχει οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Το VW T-Roc είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση 5 ενήλικες ενώ η  χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ φθάνει τα 415 λίτρα αναλόγως εξοπλισμού. Επίσης, στην καμπίνα υπάρχουν διάσπαρτες πολλές εύχρηστες θήκες για φύλαξη μικροαντικειμένων και όχι μόνο.
    Μεγάλη είναι και η λίστα, τόσο του βασικού όσο και του προαιρετικού εξοπλισμού προσφέροντας μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντζών, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ζάντες αλουμινίου κ.α. Το μοντέλο διαθέτει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στο χώρο της ασφάλειας όπως: το Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (Λειτουργία αναγνώρισης πεζών), το Multi-collision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), το Pre-Crash (Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών) και το Fatigue Detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού).
    Το μοντέλο παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά με τρεις κινητήρες. Στη βάση του βρίσκεται ο γνωστός 3κύλινδρος turbo 1.000άρης κινητήρας βενζίνης της VW με απόδοση 115 ίππους που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις χωρίς να επιβαρύνει την κατανάλωση. Στη συνέχεια συναντούμε τον 1.5 λίτρων TSΙ κινητήρα με τους 150 ίππους που προσφέρεται τόσο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και με το επτατάχυτο DSG του ομίλου σε δικίνητες εκδόσεις. Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει ο δίλιτρος TDΙ με επίσης 150 ίππους που διαθέτει επτατάχυτο DSG κιβώτιο και προαιρετικά το σύστημα τετρακίνησης 4Motion.
    Το VW T-Roc προσφέρει εντυπωσιακά οδηγικά χαρακτηριστικά και ευελιξία μέσα στην πόλη. Παράλληλα μπορεί να κινηθεί με άνεση τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και εκτός δρόμου. Το άκαμπτο πλαίσιό του σε συνδυασμό με τη μακρύτερη διαδρομή της ανάρτησης προσφέρει άνεση αποκλείοντας τους εξωτερικούς θορύβους και τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Παγκόσμια διάκριση για οργανωτική επιτροπή του
  • Παγκόσμια διάκριση για οργανωτική επιτροπή του
  • Για μια ακόμη φορά το Ράλι Κύπρος και ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου (ΚΣΑ) έκαναν περήφανη την Κύπρο. Αυτή τη φορά με μια παγκόσμια διάκριση από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Συγκεκριμένα, η οργανωτική επιτροπή του Ράλι Κύπρος 2017 βραβεύτηκε σαν η καλύτερη εθελοντική οργανωτική επιτροπή στον κόσμο!
    «Στη FIA πιστεύουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να επιβραβεύουμε αλλά και να γιορτάζουμε τη  δέσμευση εκείνων που προσφέρουν εθελοντικά τον ελεύθερο τους χρόνο σε εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εθελοντών και Αξιωματούχων της FIA κ. Mumtaz Tahincioglu, και συνέχισε, «Υπό την ιδιότητά μου ως Προέδρου της Επιτροπής Εθελοντών και Αξιωματούχων της FIA, ανακοινώνω ότι η οργανωτική επιτροπή του Ράλι Κύπρος 2017 έχει ανακηρυχθεί σαν η καλύτερη ομάδα αξιωματούχων της Διεθνούς Ομοσπονδίας για τη σεζόν που πέρασε. Βασιζόμαστε στα μέλη τέτοιων οργανωτικών επιτροπών που ενθαρρύνουν τους εθελοντές τους να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους προς όφελος του αθλητισμού».
    Το βαρύτιμο τρόπαιο παρέλαβε ταχυδρομικός ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου μαζί με το πιστοποιητικό και ειδικές καρφίτσες για τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής. Το βραβεία παρουσιάστηκε στα μέλη της οργανωτικής επιτροπής του Ράλι Κύπρος από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου σε μια λιτή εκδήλωση στα γραφεία της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής, εκεί όπου στεγάζεται ο ΚΣΑ.
    Σε ομιλία του ο Πρόεδρος του ΚΣΑ και Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Ράλι Κύπρος κ. Αντώνης Μιχαηλίδης ανέφερε μεταξύ άλλων. «Πρόκειται για μια ύψιστη τιμή από την FIA με την απόδοση του βραβείου στην επιτροπή μας. Το βραβείο αυτό αναγνωρίζει τη διαχρονική αφοσίωση των διοργανωτών μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και αποτελεί έπαινο παγκόσμιας εμβέλειας.
    Η διάκριση αυτή δεν μας εφησυχάζει ούτε και σημαίνει ότι είμαστε από κάθε πλευρά τέλειοι. Η προσπάθεια μας συνεχίζεται με τον ίδιο ζήλο και αφοσίωση  με στόχο τη συνεχή ανέλιξη του αγώνα μας  ώστε μέσω των δικών μας προσπαθειών στον τομέα αυτό να τιμάται  ταυτόχρονα και ο τόπος μας».
     
  • Σελίδα από 16

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση