Οικολογικά Νέα

Έξι Nissan Leaf ενισχύουν το στόλο της ΑΗK
  • Έξι Nissan Leaf ενισχύουν το στόλο της ΑΗK
  • Στα πλαίσια της εκδήλωσης με αφορμή την επέκταση της υποδομής της υπηρεσίας e-charge της ΑΗΚ, η New Nissan Cyprus Ltd, παρέδωσε 6 ηλεκτρικά οχήματα Nissan Leaf για την ενσωμάτωσή τους στον στόλο της ΑΗΚ. Πέρα από την παράδοση των οχημάτων, η οποία έγινε στην παρουσία του Προέδρου της ΑΗΚ κ. Ανδρέα Μαραγκού, του Γενικού Δ/ντη της ΑΗΚ κ. Αδάμου Κοντού, του Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Πηλακούτα, κ. Χαράλαμπου Πηλακούτα, των βουλευτών Λεμεσού κ. Ανδρέα Κυπριανού και Ευθυμίου Δίπλαρου κ.ά,  οι παρευρισκομένοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
    Στον σύντομο χαιρετισμό του, ο Γενικός Δ/ντης της New Nissan Cyprus Ltd. κ. Λούκας Χατζηβασιλείου επεσήμανε τη σημαντικότητα των πρωτοβουλιών που συμβάλλουν σε ένα πιο καθαρό περιβάλλον, όπως την εισαγωγή του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος μαζικής παραγωγής, του Nissan Leaf. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2010 μέχρι σήμερα, το Nissan Leaf είναι το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό όχημα παγκοσμίως, με περισσότερες από 270.000 πωλήσεις και πάνω από 3 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα.
     
Audi παρουσίασε το Q8 Concept
  • Audi παρουσίασε το Q8 Concept
  • Την πρωτότυπη εκδοχή του Q8, του νέου της μεγαλύτερου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV παρουσίασαν οι γερμανοί στην έκθεση του Detroit. Το Q8 θα ακολουθήσει τη δυναμική σχεδιαστική λογική τoυ είδους των coupe SUV, με μέγεθος μεγαλύτερο του Q7 όπου και θα βασίζεται και «εκτόπισμα» αντίστοιχο των BMW X6 και Mercedes-Benz GLE Coupe. Σε ό,τι αφορά τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, σύμφωνα με δηλώσεις του Mark Lichte, επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, το νέο Q8 θα μοιραστεί πολλές καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές με το επικείμενο A8 με το οποίο αφενός θα διαθέτει αντίστοιχου σχεδιασμού θάλαμο επιβατών και συστήματα όπως, μεταξύ άλλων, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης και ένα ακόμα πιο εξελιγμένο infotainment.
    Σύμφωνα επίσης με στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το cockpit τόσο του Q8 όσο και του Α8 θα στερούνται πλήρως από φυσικούς διακόπτες πλην αυτών που αντιστοιχούν στα φώτα έκτακτης ανάγκης και της απενεργοποίησης του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το Q8 αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητων και να εφοδιάζεται με νέας γενιάς μπαταρίες που θα του εξασφαλίζουν αυτονομία η οποία θα ξεπερνά τα 500 χλμ.
Nissan Leaf: Το κορυφαίο ηλεκτρικό στην Ευρώπη
  • Nissan Leaf: Το κορυφαίο ηλεκτρικό στην Ευρώπη
  • Η Nissan κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων (EV), με το Leaf να είναι το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο στην Ευρώπη. Στην Ευρώπη πέρασε σε ταξινομήσεις τις 75.000 μονάδες από τα τέλη του 2010, όταν λανσαρίστηκε. Το πρώτο εξάμηνο του 2016 οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Παγκοσμίως η Nissan έχει διαθέσει περισσότερα από 260.000 EV, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες που αναζητούν οχήματα (όπως το βαν e-NV200) που δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον. Η ανοδική πορεία της Nissan οφείλεται στο γεγονός ότι κυκλοφορεί η ανανεωμένη έκδοση του Leaf, με μπαταρίες αυξημένης χωρητικότητας (30 kWh) που προσφέρουν αυτονομία 250 km με μία φόρτιση.
    Πρόκειται για το πρώτο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής που εγκαινίασε μια νέα εποχή, τόσο για τη Nissan, όσο και για την αυτοκίνηση συνολικά. Το Leaf είναι ένα μεσαίο χάτσμπακ που φιλοξενεί με άνεση πέντε επιβάτες και εντυπωσιακούς χώρους. έτσι ώστε να ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
    Η δημιουργία αυτού του αυτοκινήτου ήταν αποτέλεσμα δεκαετιών έρευνας και εξέλιξης της Nissan και ταυτόχρονα η ενσάρκωση του οράματος της εταιρείας για το μέλλον.  Η Nissan δεσμεύτηκε ότι θα παρέχει ένα πιο έξυπνο, και πιο βιώσιμο μέλλον, στους πελάτες τις παγκοσμίως. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Nissan Leaf είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα που κατέκτησε την κορυφή της βαθμολογίας του EuroNCAP. Με λίγα λόγια το Nissan Leaf όχι μόνο προσφέρει όλο το χώρο, την πρακτικότητα και τις επιδόσεις ενός οποιουδήποτε συμβατικού αντιπάλου του, αλλά είναι και ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στο δρόμο. Την ίδια διάκριση ασφάλειας πήρε και από το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Οδική Ασφάλεια (IIHS) των ΗΠΑ.
100.000 ηλεκτρικά BMW στο δρόμο
  • 100.000 ηλεκτρικά BMW στο δρόμο
  • Τρία χρόνια BMW i, τρία χρόνια καινοτομίας, κορυφαίας τεχνολογίας αλλά και βιώσιμης μετακίνησης. Από το Νοέμβριο του 2013 που πρωτοπαρουσιάστηκε η BMW i ενσαρκώνει άριστα το πνεύμα τεχνολογικής πρωτοπορίας του BMW Group με σωρεία καινοτομιών αλλά και σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων. Σήμερα, το BMW Group έχει παραδώσει πάνω από 100.000 ηλεκτροκίνητα και plug-in hybrid οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Μόνο το BMW i3 έχει ξεπεράσει τις 60.000 μονάδες. Ένας αριθμός που το κάνει το πιο επιτυχημένο ηλεκτρικό όχημα στην premium compact κατηγορία. Παράλληλα, το BMW i8 κατατάσσεται πρώτο στην κατηγορία ηλεκτρικών σπορ οχημάτων με περισσότερες από 10.000 πωλήσεις από τα μέσα του 2014. Επιπλέον, έχουν πουληθεί περίπου 30.000 plug-in hybrid μοντέλα μέχρι σήμερα. Επιτυχίες που εκφράζουν την επιτυχημένη μεταφορά της τεχνολογίας BMW i σε ευρεία κλίμακα.
    Με την ίδρυση της BMW i, ο Όμιλος εξέλιξε μια ανεξάρτητη αρχιτεκτονική οχήματος και τεχνολογίας BMW eDrive για ηλεκτροκίνηση. Με τον τρόπο αυτό, το BMW Group έγινε πρωτοπόρος στον τομέα της εξατομικευμένης βιώσιμης μετακίνησης. Τόσο το BMW i3, που σχεδιάστηκε για μετακινήσεις μηδενικών ρύπων σε αστικό περιβάλλον, όσο και το πρωτοποριακό plug-in hybrid σπορ BMW i8 συνδυάζουν την απολαυστική οδήγηση με τον premium χαρακτήρα προσανατολισμένο στη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης βιώσιμων μεθόδων παραγωγής και υλικών. Αυτή η φιλοσοφία προσελκύει νέες ομάδες πελατών. Πάνω από το 80% των πελατών του BMW i3 σε όλο τον κόσμο είναι νέοι πελάτες για το εργοστάσιο της BMW. Συνολικά, το BMW Group προσφέρει μέχρι στιγμής επτά μοντέλα είτε με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, όπως το BMW i3, ή plug-in hybrid, συνδυάζοντας ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, ανάμεσά τους το MINI Countryman plug-in hybrid το 2017. Επιπλέον, μία νέα έκδοση του σπορ BMW i8 με plug-in hybrid σύστημα θα κυκλοφορήσει το 2018 – ένα ανοιχτό BMW i8 Roadster.
Hyundai IONIQ
  • Hyundai IONIQ
  • Νέο μοντέλο με πλήρη γκάμα
    Η Hyundai παρουσίασε στην Έκθεση της Γενεύης το IONIQ ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Το μοντέλο αυτό θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις και θα κυκλοφορήσει σε όλες τις αγορές του κόσμου. Η υβριδική έκδοση θα χρησιμοποιεί ένα θερμικό κινητήρα 1,6 λίτρων με 105 ίππους και έναν ηλεκτρικό με επιπλέον 44 ίππους, με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στους 141 ίππους. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 79 gr/km σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
    Η Plug-In Hybrid έκδοση του μοντέλου θα έχει αυτονομία 50 χιλιομέτρων με ηλεκτρική ενέργεια που θα παρέχεται από μια μπαταρία lithium-ion 8,9 kWh. Η απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα φτάνει τα 45 kW (61 ίππους) με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 32 gr/km. Τέλος, η άκρως ενδιαφέρουσα ηλεκτρική έκδοση IONIQ Electric θα παίρνει κίνηση από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 28 kWh με μπαταρίες lithium-ion. Εντυπωσιακή είναι η αυτονομία του μοντέλου, με τη Hyundai να ανακοινώνει 250 χιλιόμετρα, όσον αφορά την έκδοση ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ενώ η κορεατικών έχει μόλις 80 χιλιόμετρα. Η απόδοση του φτάνει τα 88 kW (120 ίππους) και τα 295 Nm ροπής, με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 165 km/h. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του μοντέλου, με τον συντελεστή να είναι Cd 0.24. To Hyundai IONIC θα έχει και πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας, με αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση τυφλών σημείων, ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας και ενεργό cruise control.
Τα ηλεκτρικά BMW i3 & i8 μονοπωλούν το ενδιαφέρον
  • Τα ηλεκτρικά BMW i3 & i8 μονοπωλούν το ενδιαφέρον
  • Τα αμιγώς ηλεκτρικά BMW i3 και i8 προδιαγράφουν από την αρχή την επιτυχημένη τους πορεία στην αγορά. Συγκεκριμένα, από τον Νοέμβριο που παρουσιάστηκαν έχουν κερδίσει ένα σημαντικό αριθμό βραβείων σχεδιασμού και τεχνολογίας. Αυτό όμως που ενδιαφέρει πρωτίστως την BMW είναι η αποδοχή και από το κοινό που θα θέλει να έχει στην κατοχή του ένα ηλεκτρικό όχημα. Και φαίνεται ότι η βαυαρική εταιρεία έχει πετύχει το στόχο της.
    Έχει δεχθεί 11.000 παραγγελίες για το i3 ενώ οι προ-παραγγελίες για το καινούργιο i8 έχουν «καλύψει» την παραγωγή ενός έτους. Και όλα αυτά ούτε τρεις μήνες από τότε που παρουσιάστηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το i3 θα κυκλοφορήσει στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου – όπως την Αμερική και την  Κίνα - από την άνοιξη αυτού του χρόνου..

    Όσον αφορά το νέο i8, του οποίου η προβλεπόμενη ετήσια παραγωγή του έχει καλυφθεί, υπάρχουν σκέψεις να αυξηθεί η παραγωγή του, όταν φυσικά ξεκινήσει. Επίσης, ο Harald Krueger, επικεφαλής παραγωγής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της BMW, σε δηλώσεις του υποστήριξε ότι η βαυαρική εταιρεία δεν θα βιαστεί να λανσάρει νέα «i» μοντέλα και αυτό θα γίνει, μόνο όταν πειστούν οι υπεύθυνοι πως θα υπάρξει η απαιτούμενη ζήτηση.

    Το i3 είναι το παγκοσμίως πρώτο premium μοντέλο που σχεδιάστηκε εξ αρχής ως αμιγώς ηλεκτρικό. Ο ηλεκτροκινητήρας 170 ίππων προσφέρει μετακινήσεις μηδενικών ρύπων σε συνδυασμό με τη γνώριμη οδηγική απόλαυση BMW χάρη στην υψηλή ευελιξία και την εξαιρετική επιτάχυνση. Αυτοί ήταν και μερικοί από τους λόγους που πρόσφατα του χάρισαν το βραβείο «Πράσινο Τιμόνι».
Η Ford παρουσιάζει το Solar Energi Concept
  • Η Ford παρουσιάζει το Solar Energi Concept
  • Με την οροφή του να αποτελείται από ηλιακούς συλλέκτες, το πρωτότυπο της Ford «πάει» το θέμα της ενεργειακής οικονομίας πολλά βήματα μπροστά. Έχοντας ως βάση το υβριδικό C-Max το ηλεκτρικό κύκλωμα του οποίου τροφοδοτείται από το δίκτυο, η πρωτοποριακή εφαρμογή κάνει απλούστερη τη φόρτιση μειώνοντας περαιτέρω το κόστος των μετακινήσεων.
    Με ηλιακούς συλλέκτες να καλύπτουν όλη την οροφή του αυτοκινήτου, η φόρτιση των συσσωρευτών τις ηλιόλουστες ημέρες γίνεται τελείως ανέξοδα. Η αυτονομία του φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα και η κατανάλωσή του σε καύσιμο, μειώνεται στα 2,3 λίτρα/100 χλμ.
    Φυσικά η εφαρμογή βασίζεται στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας αναφορικά με τους ηλιακούς συλλέκτες, πάνω στους οποίους έχει τοποθετηθεί ειδική ρητίνη που εκτρέπει τις ηλιακές ακτίνες έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η συλλογή της  ενέργειας.
Το επόμενο Pajero με υβριδική έκδοση
  • Το επόμενο Pajero με υβριδική έκδοση
  • Η νέα γενιά του Mitsubishi Pajero θα βασιστεί στο concept GC-PHEV και θα είναι υβριδική, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρείας, Osamu Masuko, ενώ θα πατά πιθανότατα σε μια νέα πλατφόρμα. Σε συνέντευξη τύπου ο Osamu Masuko, πρόεδρος της Mitsubishi, επεσήμανε ότι η εταιρεία θα στραφεί κυρίως στα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ώστε να ικανοποιήσει περισσότερες αγορές στον πλανήτη, αλλά και να διατηρήσει στην κυκλοφορία μεγάλα SUV, όπως το Pajero. Έτσι χαρακτηριστικά δήλωσε ότι η νέα γενιά του Pajero θα είναι υβριδική για να έχει μειωμένα κόστη χρήσης. Επιπλέον, τόνισε ότι η συνεργασία με τις Renault-Nissan δίνει τη δυνατότητα στη Mitsubishi με λιγότερα κόστη να αναπτύξει την γκάμα των μοντέλων της πάνω σε κοινές πλατφόρμες, πράγμα που θα πράξει πιθανότατα και για το νέο Pajero. Σχεδιαστικά τώρα, το νέο Pajero, σύμφωνα με πληροφορίες, θα βασιστεί στο concept GC-PHEV (Grand Cruiser), που είχε παρουσιαστεί πρόσφατα και τροφοδοτούνταν από ένα υβριδικό plug-in σύνολο, το οποίο συνδύαζε έναν V6 3λιτρο turbo κινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ διέθετε και εξελιγμένη 4κίνηση («Super All Wheel Control, S-AWC), μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων.
Υβριδικές Porsche Ελαφρύτερες κι ισχυρότερες
  • Υβριδικές Porsche Ελαφρύτερες κι ισχυρότερες
  • Ένα νέας γενιάς και τεχνολογίας υβριδικό σύστημα θα εφαρμόσει σε όλα τα μοντέλα της η Porsche, το οποίο θα είναι ελαφρύτερο, με καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη αυτονομία. Η Porsche μετά την επιτυχή παρουσίαση της Panamera S Hybrid-E, αποφάσισε να επεκτείνει τη χρήση ηλεκτροκινητήρων στα μοντέλα της και μάλιστα, μέχρι το 2017, να διατίθενται όλα και σε υβριδικές εκδόσεις. Το νέο σύστημα, που έχει αναβαθμιστεί με καινοτόμες τεχνολογικές παρεμβάσεις, συνταιριάζει τον ηλεκτροκινητήρα και τους συμπλέκτες σε μία ενιαία μονάδα. Το εν λόγω σύστημα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσαρμόζεται σε όλα τα μοντέλα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ακόμα και της 911. Πιο συγκεκριμένα, η υβριδική αυτή μονάδα χρησιμοποιεί ένα πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, που είναι αερόψυκτος και υγρόψυκτος ταυτόχρονα. Επίσης τροφοδοτείται από μια βελτιστοποιημένης απόδοσης μπαταρία λιθίου. Παράλληλα, η Porsche έχει εξοικονομήσει όγκο (μιας κι η νέα μονάδα είναι ενιαία) και βάρος, χρησιμοποιώντας καλώδια αλουμινίου (αντί χαλκού). Γεγονός το οποίο, σε συνδυασμό με εκτεταμένης χρήσης αλουμίνιο για το αμάξωμα, θα δημιουργήσει πολύ πιο ελαφριά μοντέλα και θα ανεβάσει τις επιδόσεις των υβριδικών της μοντέλων.
    Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι η Porsche εργάζεται και πάνω σε ένα επαγωγικό σύστημα φόρτισης των μπαταριών, πετυχαίνοντας έτσι μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά και πιο εύκολη φόρτιση, αφού θα αρκεί μια απλή οικιακή πρίζα για την επαναφόρτιση (χωρίς πρόσβαση σε δίκτυο φόρτισης). Τέλος, μια επαναστατική μέθοδος, στην οποία η Porsche φαίνεται ότι θα επενδύσει, είναι η χρήση ενός συστήματος διαχείρισης (μέσω GPS) και χαρτογραφικής επεξεργασίας του δρόμου. Με τον «πλοηγό» αυτό, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου θα είναι σε θέση να επιλέγει τον καταλληλότερο κι άρα πιο οικονομικό τρόπο κίνησης, διατηρώντας όμως ταυτόχρονα σε υψηλά επίπεδα την πρόσφυση και την ασφάλεια σε όλες τις ταχύτητες.
Nissan Leaf 2013
  • Nissan Leaf 2013
  • Αναβάθμιση για το ηλεκτρικό της Nissan

    Με προφανή στόχο την ευρύτερη διείσδυσή του στην ευρωπαϊκή αγορά (όπου η παρουσία του μέχρι τώρα ήταν ελάχιστη), η Nissan ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει στη Γενεύη ανανεωμένο το ηλεκτρικό Leaf, μετά από εξέλιξη που έγινε στην Ευρώπη, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ευρωπαϊκές συνθήκες. Άλλωστε και η παραγωγή του για την ευρωπαϊκή αγορά θα γίνεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της Nissan στη Μ. Βρετανία. Όπως σε κάθε facelift έχουν γίνει κι εδώ ορισμένες αισθητικές αλλαγές, αλλά πολλές είναι και οι λειτουργικές και τεχνολογικές αλλαγές του αυτοκινήτου. Υπήρξε κατ' αρχάς βελτίωση του συστήματος παροχής ισχύος, που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα των 80 kW, αλλά βελτιωμένα χαρακτηριστικά στα παρελκόμενα και ενσωμάτωσή τους σε ένα ενιαίο σύνολο με τον κινητήρα (π.χ. ο φορτιστής μετακινήθηκε από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου στο μπροστινό, αυξάνοντας έτσι το χώρο αποσκευών κατά 40 λίτρα και φτάνοντάς τον στα 370).

    Τα νέα καθίσματα επέτρεψαν την αύξηση του χώρου για τους επιβάτες, ενώ βελτίωση υπήρξε στο σύστημα θέρμανσης-αερισμού, που βασίζεται τώρα σε μία αντλία θερμότητας, μειώνοντας την κατανάλωση ρεύματος και αυξάνοντας την αυτονομία του αυτοκινήτου. Η βελτιωμένη «μάσκα» εμπρός επέτρεψε τη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή Cx από το 0,29 στο 0,28. Η αυτονομία του Leaf σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι τώρα 199 χιλιόμετρα, αισθητά βελτιωμένη σε σύγκριση με τα 175 χιλιόμετρα της προηγούμενης έκδοσης. Σύμφωνα με τη Nissan, βελτιωμένα είναι επίσης και τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, χάρη στις βελτιώσεις που έγιναν στις αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα.
BMW i3 στο φετινό σαλόνι
  • BMW i3 στο φετινό σαλόνι
  • Το BMW i3 Concept Coupe έκανε την πρώτη του εμφάνιση επί ευρωπαϊκού εδάφους στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Η αυτονομία και η υποδομή φόρτισης είναι συχνό θέμα συζήτησης αποτελώντας ζωτικούς παράγοντες της ηλεκτροκίνησης. Με τον eDrive, η BMW i3 χρειάζεται επαναφόρτιση μπαταρίας μία φορά κάθε δύο-τρεις ημέρες σε συνηθισμένη καθημερινή χρήση. Αυτό ισοδυναμεί με αυτονομία μεταξύ 130 και 160 km. Το σύστημα κίνησης και όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες της BMW i3 τροφοδοτούνται από μία ειδικά σχεδιασμένη μπαταρίας ιόντων λιθίου υψηλής τάσης, η οποία – και κατ’ επέκταση η αυτονομία του αυτοκινήτου – επηρεάζεται λιγότερο από τις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας σε σχέση με άλλες μπαταρίες της αγοράς.
    Μία ακόμα προτεραιότητα στο σχεδιασμό της BMW i3 ήταν η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας από τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, ενώ η χρήση διαφόρων προγραμμάτων οδήγησης μπορεί να αυξήσει την αυτονομία μέχρι 25%. Καθώς η BMW i3 είναι είσης το πρώτο πλήρως δικτυωμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο, οι οδηγοί ενημερώνονται συνεχώς με ρεαλιστικούς υπολογισμούς για την αυτονομία του αυτοκινήτου. Αν χρειαστεί, μπορούν να ζητήσουν από το σύστημα να εμφανίσει τους σταθμούς φόρτισης στην περιοχή κοντά στον προορισμό, ενώ πιέζοντας απλά ένα μπουτόν γίνεται κράτηση θέσης. Επιπλέον, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό πόση ώρα θα διαρκέσει η φόρτιση για το ταξίδι επιστροφής ή ένα μακρινότερο προορισμό. Διατίθεται προαιρετικό σύστημα επέκτασης της αυτονομίας, με δυνατότητα να φτάσει ακόμα και τα 300 km.

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση