Ferrari LaFerrari

Review
Ferrari LaFerrari
Άλλη μια έκπληξη από τους Ιταλούς


Η Ferrari εξέπληξε τους πάντες στη διεθνή έκθεση αυτοκίνησης της Γενεύης. Παρουσίασε ένα μοναδικό υπεραυτοκίνητο με την ονομασία LaFerrari.


Ο κινητήρας του νέου της μοντέλου είναι μια τροποποιημένη εκδοχή του V12 της F12 Berlinetta ο οποίος έχει ρυθμιστεί με έναν και μόνο γνώμονα. Το όσο το δυνατόν μεγαλύτερο στροφάρισμα και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάπτυξη ισχύος.

Έτσι οι ίπποι ανέρχονται στους 800 στις 9000 rpm και η ροπή στα 71.36 kg.m στις 6750 rpm ενώ ο περιοριστής στροφών ενεργοποιείται στις 9250 στροφές. Όμως η εταιρεία κάνει εδώ και χρήση ηλεκτροκινητήρα. Έτσι εδώ συναντούμε έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ο οποίος αποδίδει επιπρόσθετα 163 ίππους και 20.39kg.m ροπής από μηδενικές στροφές βοηθώντας να αρθεί πλήρως το έλλειμμα ροπής του θερμικού κινητήρα στις χαμηλές rpm. Αυτός τροφοδοτείται από μια πανάλαφρη συστοιχία συσσωρευτών της τάξεως των 60kg, η οποία εδράζεται σε μια εγκάρσια διάταξη εμπρός από τον θερμικό κινητήρα και όσο το δυνατόν πιο χαμηλά στο πάτωμα του αυτοκινήτου προκειμένου να χαμηλώσει το κέντρο βάρους. Δεν θα υπάρχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία χωρίς παράλληλα να αυξηθεί δραματικά ο όγκος και το βάρος τους και έτσι στην Ferrari απέκλεισαν αυτό το προφίλ χρήσης αφού η LaFerrari δεν έχει καμιά δυνατότητα αυτοτελούς ηλεκτρικής προώθησης.

Σε ότι αφορά την μετάδοση, οι δύο κινητήρες του οχήματος μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων 7+1 σχέσεων μεταδόσεως διπλού συμπλέκτη είναι διαμήκος τοποθετημένοι στο κέντρο του αυτοκινήτου και προς τα πίσω, μεταφέροντας την ισχύ στον οπίσθιο άξονα μέσω ενός εξελιγμένου ενεργού, ηλεκτρονικού διαφορικού.

Οι επιδόσεις όσον αφορά τα εκατό χιλιόμετρα από στάση είναι κάτω από τρία δευτερόλεπτα και τα 0-200km/h σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Πάντως στην πίστα του Fiorano η LaFerrari έχει αποδειχθεί το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία. Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι στα 330gr/km και η προβαλλόμενη κατανάλωση στα 14lt/100km.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι κοντά στο 0.3 κάτι που είναι επίτευγμα για την κατηγορία του οχήματος. Φυσικά υφίστανται ενεργοί διαχύτες και επίπεδο πάτωμα προκειμένου η τυρβώδης ροή γύρω από το αυτοκίνητο να εκμηδενιστεί στο μέτρο του δυνατού και να βελτιωθεί η συνολική του αεροδυναμική απόδοση. Το πλαίσιο της Ferrari LaFerrari είναι μονοκοκ και κατασκευασμένο από διαφόρων ιδιοτήτων ινών άνθρακα και συνθετικών υλικών ανάλογα με το που τοποθετούνται στο όχημα, με το πάτωμα να χρησιμοποιείται συνδυασμός ανθρακονημάτων αλλά και ανθεκτικότατου Kevlar. Η Ferrari ανακοινώνει 27% βελτίωση της ακαμψίας σε σχέση με την Enzo η οποία ήταν επίσης μονοκοκ και κατασκευασμένη από ανθρακονήματα! Σε ότι αφορά τα φρένα έχουμε ένα συνδυασμός κεραμικών υλικών και ινών άνθρακα. Τα δισκόφρενα της Brembo είναι διαστάσεων 398 x 223 x 36mm μπροστά και 380 x 253 x 34 mm πίσω

Σε ότι αφορά την τιμή, αυτή αναμένεται να είναι 7ψήφια ενώ το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί σε 499 αντίτυπα. Η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε ότι ήδη η LaFerrari έχει εξαντληθεί χωρίς να αποκαλύψει πότε θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις.
    • Βαθμολογία: 0
    • Ψήφοι: 0
  • View QR Code View QR Code
  • Save as PDF Save as PDF
  • Report Listing Cancel Report
  • 1994 Εμφάνιση
Το Όνομα του Φίλου σου *
Το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείου του Φίλου σου *
Το Όνομά σου
Το Ηλεκτρονικό σου Ταχυδρομείο
Μήνυμα
Captcha *
Δεν υπάρχουν σχόλια
Please sign in or sign up to post comments

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Select a label or click "Other" to send comments
    Φόρτωση...
    Are you sure you want to cancel your report?
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση