PORSCHE 911 GT2 RS
  • PORSCHE 911 GT2 RS
  • Η Porsche παρουσιάζει την πιο ισχυρή 911 όλων των εποχών
    Η ταχύτερη και πιο δυνατή 911 όλων των εποχών είναι έτοιμη για να περάσει στο δρόμο. Η καινούργια Porsche 911 GT2 RS γιόρτασε την πρεμιέρα της στο πασίγνωστο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood (Festival of Speed). Ένα μοντέλο που είναι εφοδιασμένο με ένα επίπεδο biturbo κινητήρα απόδοσης 700 ίππων και συνολικά 750 Nm ροπής (50 περισσότερα από την προηγούμενη). Με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης, η νέα 911 ζυγίζει μόλις 1,470 κιλά, και σαν αποτέλεσμα, από στάση αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα. Το Coupe αυτό, με την κίνηση στους πίσω τροχούς, μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 340 χιλιόμετρα την ώρα και διαθέτει τεχνολογία που θα ζήλευαν ακόμη και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εταιρίας.
    Η βάση του κινητήρα είναι ο 3.8 λίτρων της 911Turbo S των 580 ίππων. Όμως, για να φθάσει τους 700 ίππους προστέθηκαν δυο μεγάλα τούρμπο με υψηλή πίεση, αλλά και ένα επιπλέον σύστημα ψύξης για τα λιπαντικά του κινητήρα, ψεκάζοντας νερό όταν χρειάζεται για να διατηρούνται οι κατάλληλες θερμοκρασίες ακόμη και όταν πιέζεται ο κινητήρας στο όριο. Το ειδικά τροποποιημένο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, προσφέρει συνεχόμενη πρόσφυση. Την ίδια στιγμή, η Porsche δημιούργησε εξάτμιση από πολύ ελαφρύ κράμα τιτάνιου, που ζυγίζει επτά κιλά λιγότερα από την προηγούμενη GT2 ενώ ο ήχος που αναδύει είναι αντάξιος του ονόματος αυτού του θρύλου. Η 911 GT2 RS πετυχαίνει υψηλές ταχύτητες και απαράμιλλο κράτημα στις στροφές λόγω του φοβερού του αγωνιστικού σασί αλλά και των ελαστικών  Ultra High Performance (UHP) διαστάσεων 265/35 ZR 20 μπροστά και 325/30 ZR 21 στα πίσω.
    Ταυτόχρονα, η καινούργια 911 GT2 RS θα προσφέρει στον αγοραστή της και την επιλογή του πακέτου  Weissach, που θα ελαφρύνει το αυτοκίνητο κατά  30 κιλά με περισσότερα κομμάτια φτιαγμένα από carbon-fibre, μαγνήσιο και τιτάνιο. Η οροφή, οι αντιστρεπτικές δοκοί αλλά και οι συνδέσεις στους άξονες διαθέτουν carbon-fibre με τις ζάντες να είναι φτιαγμένες από κράμα μαγνησίου. Παράλληλα, πολλά κομμάτια του εξωτερικού του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από carbon-fibre (CFR) για χαμηλότερο βάρος.
    Στο εσωτερικό της 911 GT2 RS κυριαρχεί το κόκκινο Alcantara, το μαύρο δέρμα ενώ το σπορ τιμόνι με τα paddles αλλαγής σχέσεων προδιαθέτουν για τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Όπως σε όλες τις 911, έτσι και στην καινούργια 911 GT2 RS, μπορεί αν βρει κάποιος στον εσωτερικό χώρο το Porsche Communication Management (PCM) το οποίο ελέγχει την πλοήγηση, μουσική και την επικοινωνία. Σαν επιλογή μπορεί να προστεθεί και το γνωστό Chrono Package, το οποίο φέρει και μετρήσεις γύρων (laps) όταν βρίσκεται το αυτοκίνητο σε πίστα.
     
MITSUBISHI SPACE STAR
  • MITSUBISHI SPACE STAR
  • H οικογένεια του Space Star αναβαθμίζεται με το νέο κινητήρα 1.0lt
    Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της 2ης γενιάς του space Star, η οικογένεια του μοντέλου συμπληρώνεται με τη χρήση ενός 3κύλινρου κινητήρα 1.0lt. με σύστημα Auto Stop & Go (AS&G). Πιο συγκεκριμένα το τρικύλινδρο σύνολο του Space Star προσφέρει οικονομία καυσίμου 4,0λίτρα/100χλμ. χάρη στον μικρών διαστάσεων αποδοτικό κινητήρα, το πλέον αεροδυναμικό αμάξωμα στην κατηγορία του με συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,27, την τέλεια ισορροπία βάρους κινητήρα και αμαξώματος καθώς και την υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα  μοντέλα της Mitsubishi Motors. To Space Star είναι ένα από τα μοντέλα που ανήκουν στο φιλόδοξο πρόγραμμα “Global Small” που ξεκίνησε από την MMC το 2009. Tο Space Star είναι ένα μοναδικό προϊόν με την έννοια ότι εξελίχθηκε για να πληροί τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου γκρουπ παγκόσμιων πελατών οι οποίοι όπου κι αν βρίσκονται, σε ώριμες ή αναδυόμενες αγορές, αναζητούν τον ίδιο συνδυασμό ευρυχωρίας, απόδοσης καυσίμου/εκπομπών ρύπων και λειτουργικού κόστους, ενώ παράλληλα απορρίπτουν τους μηχανολογικούς περιορισμούς των λεγόμενων προϊόντων ‘χαμηλού κόστους’.
    Δίπλα στα πρωτοποριακά i-MiEV και Outlander PHEV και τα αδερφάκια τους EV & PHEV, το Space Star από το πρώτο που παρουσιάστηκε το 2012 προσέφερε σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο κοινό πρόσβαση σε μία αυτοκίνηση χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών CO2 – μία ακόμα εφαρμογή της φιλοσοφίας της MMC ‘προτεραιότητα στην απόδοση’:
    Το Mitsubishi Space Star έχει συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις με μήκος 3,795mm η οποία συνδυάζεται από την τεράστια ευρυχωρία του εσωτερικού και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2
    Για να διασφαλιστεί ο μικρός κύκλος στροφής στα 4.6 m, ο εμπρός πρόβολος είναι μόλις 745mm. Εντυπωσιακό είναι το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου συμπεριλαμβανομένου του καπό (με εντυπωσιακή ανάγλυφη σχεδίαση), της μάσκας (εφοδιασμένη με πλέγμα και αναβαθμισμένο χρωμιωμένο πλαίσιο), των προβολέων (μονάδες Bi-Xenon HiD με φώτα στάθμευσης με LED) και προφυλακτήρες με ένα φαρδύ κάτω αεραγωγό.
    Ο ίδιος συνδυασμός αναλογιών + οπτικής αναβάθμισης αποτυπώνεται και στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, όπου το σχήμα του προφυλακτήρα, η επιλογή ανεξάρτητων, λεπτών οριζόντιων κατόπτρων και επιμηκυμένων πίσω φώτων LED σχήματος C συμβάλλει επίσης στην εντύπωση ενός χαμηλότερου, φαρδύτερου οχήματος και ταυτόχρονα ελαφρώς μακρύτερου, με τον πρόβολο στα 700 mm,.
    Αυτή η εντύπωση επιτείνεται και με μία μακρύτερη αεροτομή οροφής με ενσωματωμένο φως στοπ (ψηλά τοποθετημένο), που επίσης συμβάλλει στην άριστη αεροδυναμική (Cd: 0.27). Η αντίσταση του αέρα και η δύναμη ανύψωσης μειώνονται χάρη στο πρωτοποριακό διπλό άκρο της οροφής, τις αεροδυναμικές διόδους αέρα και τα καλύμματα κάτω από το δάπεδο.
    Οπτικά πιο δυναμικό, το Space Star μπορεί να επιτείνει αυτή την αίσθηση με όμορφα σχέδια ζαντών με φαρδιές ακτίνες 15” που αποπνέουν τη νέα εικόνα δυναμισμού γεμίζοντας τους θόλους των τροχών καθώς επίσης και ζαντών 14’’.
    Η αίσθηση αντιληπτής ποιότητας που επιτυγχάνεται από την εκτενή αισθητική αναβάθμιση του εξωτερικού του Space Star συνεχίζεται και στο εσωτερικό καλύπτοντας τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών. Διαθέτει πλέον μια κομψή σχεδίαση πίνακα οργάνων με λευκό φωτισμό, λευκό σε μαύρο φόντο, νέο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση ενώ προσφέρει και ένα κρυφό υποδαπέδιο θάλαμο κάτω από το χώρο αποσκευών για πρόσθετη ασφάλεια. Παράλληλα, το Space Star είναι εφοδιασμένο από μία σειρά χαρακτηριστικών που προσφέρουν υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον οδηγό αλλά και στους επιβάτες του.
Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία
  • Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία
  • Τα μοντέλα i20, i30 και Tucson, δηλαδή τρία από τα μοντέλα της Hyundai, έχουν κατακτήσει την  πρώτη θέση σε έρευνα που έχει διεξαχθεί ανάμεσα σε 14.000 πελάτες στη Γερμανία. Οι ερωτηθέντες στην έρευνα AUTO TEST 2017, που έγινε από τον μεγαλύτερο σε κυκλοφορία οδηγό αγοράς, ανέδειξαν στην πρώτη θέση το Tucson και το i20 για το σχεδιασμό, την ποιότητα, την τεχνολογία και την πενταετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς περιορισμό στα χιλιόμετρα, που προσφέρει η Hyundai.Το i20 Blue 1.0 T-GDi ψηφίστηκε πρώτο στην κατηγορία του λόγω της τιμής σε σχέση με τις επιδόσεις τους και το Tucson 1.7 CRDi 2WD θριάμβευσε στην κατηγορία SUV. Σύμφωνα με τους κριτές, το Tucson είναι εφοδιασμένο με τον οικονομικό κινητήρα diesel απόδοσης 115 ίππων PS, με χαμηλό κόστος συντήρησης και ασφάλισης στη Γερμανία, συνδυασμένα με τη λογική τιμή αγοράς του. Στην έρευνα Vehicle Dependability Study 2017, της J.D. Power, οι αγοραστές του i30 στη Γερμανία είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με το νέο τους αυτοκίνητο. Το i30 αναδείχθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων με μεγάλη διαφορά, με κριτήρια την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ελκυστικότητα και το κόστος συντήρησης. Η ετήσια έρευνα J.D. Power, που γίνεται σε συνεργασία με το περιοδικό AUTO TEST, ζητά την άποψη 14.000 αυτοκινητιστών στη Γερμανία, για την εμπειρία τους. Τα ευρήματα αποτελούν μια ξεκάθαρη ένδειξη για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι οδηγοί με το αυτοκίνητό τους.
     
Έξι Nissan Leaf ενισχύουν το στόλο της ΑΗK
  • Έξι Nissan Leaf ενισχύουν το στόλο της ΑΗK
  • Στα πλαίσια της εκδήλωσης με αφορμή την επέκταση της υποδομής της υπηρεσίας e-charge της ΑΗΚ, η New Nissan Cyprus Ltd, παρέδωσε 6 ηλεκτρικά οχήματα Nissan Leaf για την ενσωμάτωσή τους στον στόλο της ΑΗΚ. Πέρα από την παράδοση των οχημάτων, η οποία έγινε στην παρουσία του Προέδρου της ΑΗΚ κ. Ανδρέα Μαραγκού, του Γενικού Δ/ντη της ΑΗΚ κ. Αδάμου Κοντού, του Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Πηλακούτα, κ. Χαράλαμπου Πηλακούτα, των βουλευτών Λεμεσού κ. Ανδρέα Κυπριανού και Ευθυμίου Δίπλαρου κ.ά,  οι παρευρισκομένοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
    Στον σύντομο χαιρετισμό του, ο Γενικός Δ/ντης της New Nissan Cyprus Ltd. κ. Λούκας Χατζηβασιλείου επεσήμανε τη σημαντικότητα των πρωτοβουλιών που συμβάλλουν σε ένα πιο καθαρό περιβάλλον, όπως την εισαγωγή του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος μαζικής παραγωγής, του Nissan Leaf. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2010 μέχρι σήμερα, το Nissan Leaf είναι το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό όχημα παγκοσμίως, με περισσότερες από 270.000 πωλήσεις και πάνω από 3 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα.
     
Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Κυρίαρχος κινητήρας στην κατηγορία του φαίνεται να είναι ο 2.5 λίτρων TFSi της Audi. Αυτό αποδεικνύει και η όγδοη συνεχόμενη διάκριση που πήρε στα πρόσφατα διεθνή βραβεία «Κινητήρας της χρονιάς». Με λίγα λόγια η κατηγορία των 2.5 της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας ανήκει εξολοκλήρου στην Audi. «Ο πεντακύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα σήμα κατατεθέν της Audi εδώ και 40 χρόνια, και συνεχίζουμε να τον εξελίσσουμε και βελτιώνουμε συνεχώς» δήλωσε ο Peter Mertens, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Τεχνολογικής Ανάπτυξης της AUDI AG. «Πέρυσι παρουσιάσαμε το Audi TT RS, και ήταν το μοντέλο που φιλοξένησε πρώτο τον καινούργιο αυτό πεντακύλινδρο». Οι κριτές έδωσαν μέγιστους βαθμούς τόσο για την εξαιρετική απόδοση του πεντακύλινδρου, συνόλου της Audi8 όσο και για τον χαρακτηριστικό ήχο του ο οποίος θυμίζει τον κλασσικό ήχο του κινητήρα που έφερε το θρυλικό Audi Quattro Group B τη δεκαετία του 80. Ο σημερινός πεντακύλινδρος κινητήρας είναι κατά 26 κιλά ελαφρύτερος από τον κινητήρα του παρελθόντος λόγω ενός πολύ πιο ελαφριού κράματος στο στροφαλοθάλαμο. Η Audi τοποθετεί τον 2.5 λίτρων TFSI κινητήρα σε μοντέλα όπως τα TT RS Coupé και TT RS Roadster αλλά και στα RS 3 Sedan και RS 3 Sportback. Κινητήρας που αποδίδει 400 συνολικά ίππους και 400 Nm ροπής και πρόκειται για τον πιο ισχυρό πεντακύλινδρο κινητήρα στην παγκόσμια αγορά. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4.1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χιλιόμετρα την ώρα ενώ υπάρχει επιλογή και για τα 280 χιλιόμετρα την ώρα.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ RALLYCROSS
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ RALLYCROSS
  • 8ος γύρος: ΚΑΝΑΔΑΣ- O Johan Kristoffersson κατακτά τον Καναδα
    Ο Σουηδός Johan Kristoffersson πραγματοποίησε μια μεγάλη εμφάνιση στον αγώνα του Καναδά για το πρωτάθλημα FIA World Rallycross που διοργανώνεται με την θερμή υποστήριξη της Monster Energy. Ο Kristoffersson κέρδισε την συνάντηση, που ήταν η όγδοη για φέτος, μαζεύοντας έτσι την εκπληκτική τρίτη συνεχόμενη νίκη στον θεσμό, και τέταρτη συνολικά φέτος.  Σαν αποτέλεσμα, ο αθλητής της Monster Energyς μεγαλώνει ακόμη περισσότερο την διαφορά του στην κορυφή στους 35 βαθμούς.
    Αυτή ήταν μάλιστα και η πρώτη φορά που ανεβαίνει στο βάθρο του World RX ένας οδηγός σε επτά συνεχόμενους αγώνες. Ο δυο φορές πρωταθλητής του World RX, Petter Solberg, τερμάτισε στην δεύτερη θέση, κλείνοντας ένα φανταστικό σαββατοκύριακο για την PSRX Volkswagen Sweden αλλά και για τους οδηγούς της Monster Energy με το εκπληκτικό ένα-δυο, κρατώντας την σημαία της εταιρείας ψηλά στον θεσμό που υποστηρίζει η ίδια τόσα χρόνια. 
    Ο νικητής του Καναδά, Johan Kristoffersson, δήλωσε: «Η νίκη αυτή ήταν αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς όλων μας. Η ομάδα άξιζε αυτό το αποτέλεσμα και με το παραπάνω. Η βροχή μας δυσκόλεψε πάρα πολύ χθες αλλά η ομάδα βεβαιώθηκε πως το αυτοκίνητο θα έχει καλές εκκινήσεις αλλά και φοβερό κράτημα έξω στην πίστα. Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είναι στην φύση μου να παίρνω ρίσκα. Σίγουρα θα μου άρεσε να βρίσκομαι στο βάθρο κάθε αγώνα, αλλά το πιο σημαντικό τρόπαιο είναι αυτό που παίρνεις στο τέλος της χρονιάς. Οι 30 βαθμοί είναι το καλύτερο δώρο για την ομάδα, και θα συνεχίσουμε με αυτούς τους ρυθμούς χωρίς αχρείαστα ρίσκα.»
    Ο δεύτερος Solberg δήλωσε: «Ήταν ένα πολύ καλό σαββατοκύριακο – και οι δυο μας πιάσαμε καλή απόδοση με την μάδα να οδηγεί τις υπόλοιπες στο πρωτάθλημα με πέραν των 100 βαθμών διαφορά. Θέλουμε να κερδίζουμε όλους τους προκριματικούς γύρους, αλλά πολλές φορές πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με μια απλή πρόκριση, φτάνει να βρίσκεσαι στους ημιτελικούς. Σκοπός μας είναι πάντα να εργαζόμαστε  για το καλό της ομάδας, για τον τίτλο. Αυτός ήταν ο στόχος μας εξαρχής.»
    Την τρίτη θέση του βάθρου κατέκτησε ο Sebastien Loeb της Team Peugeot-Hansen ενώ ο Topi Heikkinen της  EKS έγινε ο μόνος οδηγός που έφτασε σε όλους τους τελικούς του Καναδά από την χρονιά που εντάχθηκε ο γύρος στο πρωτάθλημα, το 2014.  Ταυτόχρονα μάζεψε και το πολυπόθητο Monster Energy Super Charge για την φοβερή του εκκίνηση στον τελικό, όπου ένα κλατάρισμα του κόστισε το βάθρο.
     
    Βαθμολογία οδηγών
    1 Johan KRISTOFFERSSON             VW POLO GTI            181
    2 Petter SOLBERG                             VW POLO GTI            150
    3 Mattias EKSTROM                          AUDI S1                      143
    4 Sebastien LOEB                              PEUGEOT 208           125     
    5 Andreas BAKKERUD                      FORD FOCUS RS      124
    6 Timmy HANSEN                              PEUGEOT 208           121
    7 Ken BLOCK                                     FORD FIESTA            77
    8 Timo Scheider                                  FORD FIESTA            67
    9 Kevin Eriksson                                 FORD FIESTA            64
    10 TImur Timerzyanov                        FORD FIESTA            60
Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Την πρώτη θέση στα βραβεία του Auto Express Driver Power 2017 στην κατηγορία «Μικρό SUV» κατέκτησε πρόσφατα το Peugeot 2008. Τα αποτελέσματα των συγκεκριμένων βραβείων προκύπτουν από ψηφοφορία των ίδιων των οδηγών, που κρίνουν τα οχήματά τους στην πράξη. Φέτος μάλιστα συμμετείχαν στην ψηφοφορία περισσότεροι από 70.000. Παράλληλα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των μικρών SUV ήταν με διαφορά και η μεγαλύτερη στα βραβεία, κάτι που δίδει περισσότερη αξία στο νικητή.
    Οι οδηγοί, δήλωσαν απόλυτη συνολική ικανοποίηση στην εμπειρία ιδιοκτησίας ενός Peugeot 2008 σε όλες τις σημαντικές υποκατηγορίες όπως: κινητήρας και κιβώτιο, εξωτερική σχεδίαση Peugeot, συστήματα ασφαλείας, αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση και κόστος χρήση. Κάτι που χάρισε στο 2008 την πρώτη θέση ανάμεσα στους αντιπάλους του.Τα βραβεία Auto Express Driver Power 2017, διοργανώνονται από το έγκυρο περιοδικό AutoExpress που φέτος γιορτάζει τα τριάντα του χρόνια παρουσίας στην αγορά.
    Το Peugeot 2008 παρουσιάζεται στις βιτρίνες της Demstar Automotive με πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Με ένα μοντέρνο σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής, το μοντέλο διαθέτει και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων. Όμως ο κινητήρας που  σηκώνει το βάρος της επιτυχίας στην Κυπριακή αγορά δεν είναι άλλος από τον βραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech με τους 110 ίππους. Ένας κινητήρας που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σαν ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του.
    Παρόν στη γκάμα και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter.Το 2008 προσφέρει στη γκάμα του και στην έκδοση GT Line, η οποία περιλαμβάνει 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου σε μαύρο χρωματισμό και μαύρη γρίλια. Ακόμα, διαθέτει προστατευτικά για τα φώτα ομίχλης, μπάρες οροφής και πολλά άλλα.
    Το εσωτερικό του προσφέρεται με το σύστημα i-Cockpit που μεταξύ άλλων είναι εφοδιασμένο με οθόνη αφής Ιντσών. Παράλληλα, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, μπορεί κανείς να επιλέξει την χαρτογράφηση του αυτοκινήτου, αναλόγως με το χώρο στον οποιο βρίσκεται (στάνταρ, χιόνι, χώμα, all terrain). Επίσης, το κομμάτι της ψυχαγωγίας αναλαμβάνει το νέο infotainment σύστημα, που διαθέτει MirrorLink και Apple CarPlay, ενώ εξοπλίζεται και με το Active City Brake, το οποίο προλαμβάνει την σύγκρουση σε χαμηλές ταχύτητες χάρη στην αυτόματη εμπλοκή του συστήματος πέδησης.
Engine of the Year awards
  • Engine of the Year awards
  • Διάκριση για τη BMW στην κατηγορία 1.400-1.800
    Για τρίτη συνεχή χρονιά, το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε στην κατηγορία του (1.400 - 1.800 κ.εκ) στο θεσμό βραβείων ‘International Engine of the Year’. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει εκ νέου τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, που από το 2007 έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
    Το plug-in hybrid υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές.  Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW, σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.
RENAULT KOLEOS
  • RENAULT KOLEOS
  • Το μεγάλο SUV της Renault
    Πριν από μερικές μέρες η Renault αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Koleos. Η παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου έγινε στη Φιλανδία και εκεί βρεθήκαμε και εμείς. Το ολοκαίνουργιο, δεύτερης γενιάς μεγάλο SUV μοντέλο της Renault έχει να επιδείξει πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών, εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τόσο την τεχνογνωσία της εταιρείας όσο και τις επιτυχημένες συνεργασίες της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
    Το πρώτης γενιάς Renault Koleos έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην αγορά το 2008 και πέρασε από στάδιο ανανέωσης το 2013. Βασίζεται στην πλατφόρμα του X-Trail, την CMF C/D, ωστόσο εξωτερικά και στο εσωτερικό δεν υπήρχε καμία ομοιότητα μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Παράλληλα, οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες με το μήκος να φθάνει τα 4.672 μέτρα, το πλάτος στα 1.843 μετρά και το μεταξόνιο στα 2.710 μέτρα. Ο τελευταίος αριθμός έχει άμεση σχέση με το την άνεση και την ευρυχωρία του εσωτερικού χώρου. Επίσης, εντυπωσιακή είναι η απόσταση από το έδαφος που τώρα φθάνει τα 213 χιλιοστά.
    Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, το μοντέλο ακολουθεί την πιο σύγχρονη αισθητική της Renault που συναντούμε στα Kadjar και Talisman. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το νέο Koleos αποτελεί ουσιαστικά την SUV εκδοχή του νέου μεσαίου Renault Talisman, με το οποίο μοιάζουν στο επιβλητικό εμπρός τμήμα του αμαξώματος.
    Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το ευμέγεθες σήμα στο κέντρο, το μυώδες καπό και τα φωτιστικά σώματα με τα LED σχήματος «L». Η τελευταία φτάνει μέχρι τις άκρες του προφυλακτήρα και δίνει ένα high-tech και premium χαρακτήρα στο μοντέλο που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.
    Σύμφωνα πάντα με τους σχεδιαστές της γαλλικής εταιρίας, το νέο Koleos συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία από τα SUV με την φινέτσα των μεγάλων σεντάν, προσφέροντας ένα άνετο, ευρύχωρο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό και είναι σε θέση να κινηθεί σε όλα τα εδάφη. Για την μετάδοση της κίνησης στις τετρακίνητες εκδόσεις θα φροντίζει η τετρακίνηση All Mode 4x4i της Nissan, η οποία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD το Koleos θα μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, ενώ στο Auto Mode μέχρι και το 50% της δύναμης θα μπορεί να πάει στον πίσω άξονα. Τέλος, στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου δοκιμασίες.
    Αυτό κάναμε και εμείς σε ένα μια πίστα εκτός δρόμου όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να ανακαλύψουμε τις δυνατότητες του ολοκαίνουριου Koleos.
    Υψηλή τεχνολογία και κορυφαία λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού χώρου με τη λίστα τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας να είναι υπερπλήρης.
    Περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη «νεκρή» γωνία, προειδοποίηση για τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, αναγνώριση των οδικών σημάτων, προειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας, αναγνώριση της κούρασης του οδηγού και αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας των εμπρός φαναριών. Από την άλλη, ο εξοπλισμός άνεσης στην κορυφαία έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου κορυφαίας ποιότητας (Bose) και ζάντες αλουμινίου διάστασης 17 ιντσών, θήκες USB, DAB ράδιο και μια οθόνη αφής 7 .0 ιντσών «R-Link 2» ακόμα και θερμαινόμενο τιμόνι.
    Οι τέσσερις διαθέσιμοι κινητήρες για το Koleos, δύο βενζίνης και δύο diesel, θα εμφανίζουν εύρος ισχύος από 130 έως 175 ίππους και θα συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο CVT, X-Tronic. Περισσότερα για τη διαθέσιμη γκάμα των κινητήρων θα έχουμε σύντομα και όταν θα πλησιάζει η άφιξη του μοντέλου στους εκθεσιακούς χώρους της Fairways.
    Με λίγα λόγια το Renault Koleos έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα που θα μπορεί να σταθεί απέναντι σε σημαντικά μοντέλα της αγοράς όπως τα Skoda Kodiaq, Honda CRV και πολλά άλλα.
Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
  • Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
  • H Alfa Romeo ανοίγει τον κατάλογο παραγγελιών για τη νέα Stelvio, δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το πρώτο SUV μοντέλο της και παράλληλα, μας αποκαλύπτει την εικόνα του εσωτερικού για τις απλές εκδόσεις.
    Πριν από ένα μήνα σας παρουσιάσαμε τις πρώτες εικόνες του μοντέλου που αφορούσαν τις απλές εκδόσεις του. Πλέον η ιταλική φίρμα αρχίζει να δέχεται παραγγελίες για τη νέα Stelvio και μας παρουσιάζει την πρώτη έκδοση της γκάμας του. Η Stelvio First Edition, όπως ονομάζει η Alfa Romeo την πρώτη έκδοση, περιλαμβάνει-μεταξύ άλλων- ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Bi-Xenon, πίσω φιμέ κρύσταλλα και άλλα. Στο εσωτερικό τώρα, τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά και θερμαινόμενα και έχει τοποθετηθεί επένδυση από ξύλο. Παράλληλα υπάρχει στάνταρ κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών & paddles για αλλαγή ταχυτήτων από το τιμόνι.
    Για την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης (με σύστημα τετρακίνησης) φροντίζει ένας 2λιτρος τούρμπο βενζινοκινητήρας απόδοσης 280 ίππων/ 5.250 σ.α.λ. & ροπής 400 Nm/2.250 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (όμοιο με της Giulia από την εταιρεία ZF) και χαρίζει στο αμάξωμα των 1.660 κιλών τελική 230 km./h και 0-100 σε 5,7 sec. H μικτή εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 7 lt/100 km. και οι εκπομπές C02 στα 161 gr/km. Θυμίζουμε ότι το μοντέλο διαθέτει δύο ακόμη εκδόσεις κινητήρα. Μια με πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων και μια με βενζινοκινητήρα 2,9 λίτρων V6 BiTurbo για την κορυφαία Stelvio QV. H τιμή εκκίνησης του μοντέλου στην Ιταλία έχει οριστεί στα 57.300 ευρώ.
     
Audi παρουσίασε το Q8 Concept
  • Audi παρουσίασε το Q8 Concept
  • Την πρωτότυπη εκδοχή του Q8, του νέου της μεγαλύτερου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV παρουσίασαν οι γερμανοί στην έκθεση του Detroit. Το Q8 θα ακολουθήσει τη δυναμική σχεδιαστική λογική τoυ είδους των coupe SUV, με μέγεθος μεγαλύτερο του Q7 όπου και θα βασίζεται και «εκτόπισμα» αντίστοιχο των BMW X6 και Mercedes-Benz GLE Coupe. Σε ό,τι αφορά τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, σύμφωνα με δηλώσεις του Mark Lichte, επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, το νέο Q8 θα μοιραστεί πολλές καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές με το επικείμενο A8 με το οποίο αφενός θα διαθέτει αντίστοιχου σχεδιασμού θάλαμο επιβατών και συστήματα όπως, μεταξύ άλλων, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης και ένα ακόμα πιο εξελιγμένο infotainment.
    Σύμφωνα επίσης με στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το cockpit τόσο του Q8 όσο και του Α8 θα στερούνται πλήρως από φυσικούς διακόπτες πλην αυτών που αντιστοιχούν στα φώτα έκτακτης ανάγκης και της απενεργοποίησης του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το Q8 αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητων και να εφοδιάζεται με νέας γενιάς μπαταρίες που θα του εξασφαλίζουν αυτονομία η οποία θα ξεπερνά τα 500 χλμ.
Ford Kuga
  • Ford Kuga
  • Στην Κύπρο το πετυχημένο SUV της Ford
    Στους εκθεσιακούς χώρους της Michaels Automotive βρίσκεται ήδη το νέο Kuga, μία πιο προηγμένη τεχνολογικά, ανανεωμένη και πιο σπορ εκδοχή ενός από τα δημοφιλέστερα Ευρωπαϊκά SUV. To Kuga αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην επέκταση τον οχημάτων SUV της Ford στην Ευρώπη όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2008.
    Το νέο Kuga μοιράζεται την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford με τα νέα EcoSport και Edge που προσδίδει μία πιο τολμηρή και σπορ εμφάνιση. Η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και ένας μικρότερος αεραγωγός πλαισιώνονται από κομψούς νέους προβολείς που ενσωματώνουν Φώτα Ημέρας LED και ολοκληρώνονται με προβολείς ομίχλης.
    Το εσωτερικό του νέου Kuga σχεδιάστηκε προσεκτικά με σκοπό να προσφέρει μία αναβαθμισμένη εμπειρία επιβατών με έμφαση στην εργονομία, το στυλ και την άνεση.
    Το τιμόνι και τα χειριστήρια του συστήματος A/C είναι ακόμα πιο διαισθητικά, και φέρουν λιγότερα και πιο ευδιάκριτα κουμπιά και διακόπτες, με πιο αναγνωρίσιμα και εύχρηστα σύμβολα. Το τιμόνι προσφέρεται επίσης σε θερμαινόμενη δερμάτινη εκδοχή για μεγαλύτερη άνεση το χειμώνα, ενώ όλα τα αυτόματα νέα Kuga διαθέτουν χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) για αλλαγές σχέσεων χωρίς ο οδηγός να αφήνει τα χέρια του από το τιμόνι. Ένας νέος κινητήρας 1.5L TDCi diesel 120 ίππων αντικαθιστά τον μέχρι τώρα διαθέσιμο 2.0L TDCi. Σε συνδυασμό με την κίνηση εμπρός (FWD), η Ford στοχεύει σε βελτίωση της οικονομίας καυσίμου περίπου 5%, δηλαδή στα 4,4 l/100 km με εκπομπές CO2 115 g/km για την ίδια παραγόμενη ισχύ.
    Επίσης, το νέο Ford Kuga θα διατίθεται με κινητήρα 2.0L TDCi diesel με 150 ίππους σε συνδυασμό με κίνηση εμπρός (FWD), ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις με Ford Intelligent All Wheel Drive θα καταναλώνουν 4,7 l/100 km και εκπομπές CO2122 g/km. Μία τετρακίνητη έκδοση 180 ίππων θα καταναλώνει από 5,2 l/100 km με CO2 135 g/km.
    Ο βενζινοκινητήρας 1.5L EcoBoost της Ford σε έκδοση 120 ή 150 ίππων με κίνηση εμπρός θα πετυχαίνει κατανάλωση 6,2 l/100 km και 143 g CO2/km, ενώ η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με απόδοση 182 ίππους θα καταναλώνει από 7,4 l/100 km με 171 g CO2/km.
    Το νέο Ford Kuga διατίθεται με το νέο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 που προσφέρει έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου όπως το ΡαδιοCD, το σύστημα πλοήγησης & κλιματισμού, αλλά και των συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Χάρη στη οθόνη αφής 8 ιντσών του SYNC 3, οι οδηγοί του Kuga θα το χειρίζονται όπως ακριβώς τα smartphone τους. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει μεγαλύτερα, πιο εύχρηστα μπουτόν αφής και επιτρέπει προηγμένες λειτουργίες.
    Το νέο Ford Kuga θα κάνει την οδήγηση και το παρκάρισμα εξαιρετικά εύκολα με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού. Η νέα λειτουργία κάθετου παρκαρίσματος Perpendicular Parking αναβαθμίζει το ημι-αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Park Assist που παρήγγειλαν σχεδόν οι μισοί πελάτες Kuga. Χρησιμοποιώντας πρόσθετους αισθητήρες υπερήχων, το σύστημα με το πάτημα ενός μπουτόν επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν κάθετους χώρους στάθμευσης δίπλα σε άλλα οχήματα ή παράλληλα με το δρόμο. Στη συνέχεια, κατευθύνει το όχημα εκεί αναλαμβάνοντας να πραγματοποιήσει τους ελιγμούς με το τιμόνι, ενώ ο οδηγός ελέγχει μόνο το γκάζι και το φρένο.
    Το νέο Kuga είναι επίσης εφοδιασμένο με τις τελευταίες τεχνολογίες της Ford όπως μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης Active City Stop που τώρα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 km/h (αντί για 30 km/h που ίσχυε μέχρι τώρα). Παράλληλα το σύστημα Adaptive Front Lighting της Ford διατίθεται για πρώτη φορά με το Kuga.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind