ΡΑΛΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ– 6ος γύρος 2015
  • ΡΑΛΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ– 6ος γύρος 2015
  • Πέμπτη φετινή νίκη για Δημοσθένους και Λαό
    Μπορεί οι Χρίστος Δημοσθένους και Πάμπος Λαός να εξασφάλισαν νωρίς το φετινό τίτλο, αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να λάβουν μέρος και στο φινάλε της σεζόν στην  Πάφο προσθέτοντας ακόμα μια νίκη στο ενεργητικό τους. Το ράλι Αφροδίτης, γνωστό ως «Το Ράλι του δάσους», διοργανώθηκε από το Σύνδεσμο Αυτοκινήτου Πάφου το περασμένο Σαββατοκύριακο 28-29 Νοεμβρίου και ήταν ο αγώνας ο οποίος έκρινε τη θέση του φετινού δευτεραθλητή.
    Η εκκίνηση δόθηκε από τη Πλατεία Δημαρχείου στην Πάφο το πρωί του Σαββάτου με τα πληρώματα να έχουν να καλύψουν τέσσερις ειδικές διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες) σε Ίνια – Νέο Χωριό και Αργάκα – Σταυρό. Εκεί όπου ο Δημοσθένους κατάφερε να πετύχει το «τέσσερα στα τέσσερα» μην αφήνοντας περιθώρια στους αντιπάλους του. Έφτασε στην ανασυγκρότηση με μια διαφορά 1.20 δευτερολέπτων από τους Παπασάββα και Χριστοφόρου. Το πλήρωμα, παρά τη μακρά του απουσία, δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει μια δεύτερη και τρεις τρίτες θέσεις γενικής και να βρεθεί μπροστά από τους Πέτρο Παντελή και Σταύρο Αντωνίου που διεκδικούσαν τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Την εξάδα έκλεισαν οι Ιάκωβος Πενταράς και Παναγιώτης Κυριάκου αλλά με διαφορά τριών λεπτών από τους πρώτους τέσσερις. Στη δικίνητη κατηγορία ο Κωνσταντίνος Αργυρίου κρατούσε την πρώτη θέση ακολουθούμενος από τον Παναγιώτη Ξενοφώντος. Πίσω τους διεξαγόταν η μάχη για τον τίτλο της RC4 με τον Morozv να προηγείται του Κυριάκου κατά ένα σχεδόν λεπτό. Ο τελευταίος είχε και ποινή τριών λεπτών.
    Την Κυριακή το πρωί τα πληρώματα θα είχαν να καλύψουν τις ειδικές διαδρομές Αναδιού – Σταυρός και Σταυρός – Κανναβιού από δύο φορές. Ο Δημοσθένους ξεκίνησε με νίκη αλλά οι δύο διεκδικητές της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος, Παντελή και Αντωνίου άρχισαν τη μέρα με προβλήματα. Αντωνίου και Πιερή αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν με αποτέλεσμα ο πρώτος να χρειάζεται μόνο τον τερματισμό για να πάρει τη θέση. Ο Παπασάββας πήρε τις επόμενες δύο ειδικές αλλά ο Δημοσθένους απάντησε με ένα εκπληκτικό χρόνο στην τελευταία για να πάρει τη νίκη με ενάμιση και πλέον λεπτά διαφορά. Ο Παπασάββας παρέμεινε δεύτερος ενώ από απόσταση ακολούθησε στην τρίτη θέση ο Παντελή. Εντυπωσιακή τέταρτη θέση για τους Παναγιώτη Κυριάκου και Τούλλη Αριστοδήμου με το Subaru ενώ πίσω τους ο Παναγιώτης Γιάγκου που έκανε χρήση του super rally για τη δεύτερη μέρα. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Σωκράτους και Ευριπίδου με το δεύτερο Subaru Impreza του αγώνα.
    Επτά συνολικά πληρώματα βρέθηκαν στην εκκίνηση του αγώνα στην Πάφο. Μεγάλοι νικητές στην κατηγορία ήταν οι Παναγιώτης και Ανδρέας Ξενοφώντος με Peugeot 206 RC που πήραν και την έβδομη θέση στη γενική κατάταξη! Όγδοη θέση για τους Κωνσταντίνο και Μάριο Ζάκο με το Peugeot 306 που πήραν και την πρώτη θέση στην RCST1 ενώ πίσω τους τερμάτισαν οι Νικ Κυριάκου και Μιχάλης Αγαθαγγέλου με το Suzuki Swift. Το πλήρωμα πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία RC4 και σε συνδυασμό με την αποχώρηση των Morozov και «Zoli» εξασφάλισαν τον τίτλο στην κατηγορία τους. Τη δεκάδα στον αγώνα έκλεισαν οι Δώρος Θεοδώρου και Γιώργος Πουγιούκκας με Seat Ibiza.
     
    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
    1 Χρίστος Δημοσθένους – Πάμπος Λαός Mitsubishi Lancer Evo IX             1:55:05.81
    2 Δημήτρης Π’’Σάββας – Ηράκλης Χριστοφόρου Mitsubishi Lancer Evo X +1:33.54
    3 Πέτρος Παντελή – Κων.Κωνσταντίνου Mitsubishi Lancer Evo X                  +7:17.00
    4 Παναγιώτης Κυριάκου – Τούλλης Αριστοδήμου Subaru Impreza              +9:56.51
    5 Παναγιώτης Γιάγκου – Λεωνίδας Χριστοφή Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ       +12:35.87
    6 Σωκράτης Σωκράτους – Γιάννος Ευριπίδου Subaru Impreza                    +15:20.79       
    7 Παναγιώτης Ξενοφώντος – Ανδρέας Ξενοφώντος Peugeot 206 RC          +25:09.51
    8 Κωνσταντινος Ζάκος – Μάριος Ζάκος Peugeot 306 GTi                             +31:54.59
    9 Νικ Κυριάκου – Μιχάλης Αγαθαγγέλου Suzuki Swift                                      +36:02.37
    10 Δώρος θεοδώρου – Γιώργος Πουγιούκκας Seat Ibiza                               +1:08:27.79
     
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
    1 Χρίστος Δημοσθένους       90
    2 Πέτρος Παντελή                  60
    3 Σταύρος Αντωνίου              49
    4 Παναγιώτης Γιάγκου          39
    5 Σίμος Γαλαταριώτης          39
    6 Χαράλαμπος Τιμοθέου      38
    7 Σάββας Σάββα                    26
    8 Κώστας Ζήνωνος                22
    9 Παναγιώτης Κυριάκου      15
    10 Πάρης Κακουρής            14
    - Γιώργος Παφίτης                 14
    - Κώστας Λαός                       14
ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ MOTOCROSS 2015-2016
  • ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ MOTOCROSS 2015-2016
  • Σκληρός ανταγωνισμός στο δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος
    Η πίστα Μακούντας φιλοξένησε το δεύτερο γύρο του Παγκυπρίου πρωταθλήματος motocross της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας. Ένας αγώνας ο οποίος πρόσφερε ανεπανάληπτες μάχες σε όλες τις κατηγορίες και άπλετο θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο αγώνας διοργανώθηκε από τη Λέσχη Φίλων Μοτοσικλετιστών Αργάκας ενώ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τον θεσμό υποστηρίζει το Monster Energy. Μετά τον τεχνικό έλεγχο των μοτοσικλετών και τα δοκιμαστικά, ξεκίνησε η δράση με τα χρονομετρημένα χιτ.
    Στην ΜΧ65 ξεχώρισαν οι μάχες των Γιώργου Τσαγγαρά και Σπύρου Γιάγκου και στα δύο χιτ. Ήταν όμως ο Τσαγγαράς που έφυγε με το απόλυτο των 50 βαθμών από τον αγώνα με τον Γιάγκου να παίρνει μια δεύτερη και μια πέμπτη θέση. Μια δεύτερη θέση πήρε και ο Αντώνης Γεωργίου. Νεόφυτος Τσαγγαράς και Άριστος Γεωργίου μοιράστηκαν νίκες στην ΜΧ85. Στο πρώτο χιτ τη νίκη πήρε χωρίς να απειληθεί ο Γεωργίου ενώ ο Τσαγγαράς πήρε τη ρεβάνς στο δεύτερο περνώντας τον Γεωργίου. Δύο τρίτες νίκες κέρδισε ο Κυριάκος Μαυρόνικόλας. Με νίκη ξεκίνησε τη μέρα του στην ΜΧ1 ο Ανθούλης Χαραλάμπους παρά την πίεση που δέχτηκε από τον Παπαλοϊζου ενώ τρίτος τερμάτισε ο Χρίστος Τσαγγαράς. Ο τελευταίος βρέθηκε στην πρωτοπορία του δευτέρου χιτ αλλά οι Χαραλάμπους και Παπαλοϊζου κατάφεραν να μπουν μπροστά. Στη μάχη για την πρωτοπορία ο αναβάτης της Monster Energy δέχτηκε πέτρα με αποτέλεσμα να σπάσει ο φακός του για να πάρει τελικά την τρίτη θέση.
    Στην ΜΧ2 ο Μιχάλης Πάμπουκας πήρε μια καθαρή νίκη στο πρώτο χιτ με τη μάχη να περιορίζεται μεταξύ των Κουμάση και Γεωργίου. Στο δεύτερο χιτ ήταν η σειρά του Γεωργίου να πάρει τη νίκη με τον Πάμπουκα να τερματίζει στη δεύτερη θέση και τον Ζαννέτο Κουμάση τρίτο. Δύο καθαρές νίκες κατάφερε να πάρει στην ΜΧ3ο Λεωνίδας Κοντού με τη μάχη να περιορίζεται για τις επόμενες δύο θέσεις του βάθρου. Τελικά οι Γιάννος Γεωργίου και Θεοδόσης Πούλλος πήραν από δύο δεύτερες και δύο τρίτες θέσεις αντίστοιχα. Δύο νίκες και για το Γιώργο Σιδερένιο στην ΜΧ3 Over. Στο πρώτο χιτ, την πρωτοπορία πήρε αρχικά ο Σπύρος Ηλία αλλά ο Σιδερένιος κατάφερε να μπει μπροστά με τον Νικηφόρο Κούρρη να τερματίζει από απόσταση στην τρίτη θέση. Ο Ηλία προηγήθηκε και στο δεύτερο χιτ, αλλά ένα σκασμένο ελαστικό τον έριξε στην έκτη θέση. Νικητής και πάλι ο Σιδερένιος με τους Κούρρη και Βασιλείου να παίρνουν τις επόμενες θέσεις.
    Καθολική ήταν και πάλι η νίκη του Χρύσανθου Γεωργίου στην κατηγορία ΜΧ4 δείχνοντας έτσι από νωρίς τις προθέσεις του για το φετινό τίτλο. Το ενδιαφέρον εστιάστηκε στους Αδάμο Μανώλη και Ανδρέα Ιωάννου οι οποίου μοιράστηκαν τις επόμενες θέσεις του βάθρου.
    Ο τρίτος γύρος για το Παγκύπριο πρωτάθλημα motocross της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας θα διεξαχθεί στις 20 Δεκεμβρίου στην πίστα ΜΧ-PRO παρά το χωριό Ποταμιά από τον Όμιλο Μοτοσικλετιστών Λευκωσίας.
     
     
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – 2ος γύρος
    ΜΧ65
    Γιώργος Τσαγγαράς               50
    Αντώνης Γεωργίου                 44
    Σπύρος Γιάγκου                     41
     
    ΜΧ85
    Νεόφυτος Τσαγγαράς            48
    Άριστος Γεωργίου                  48
    Κυριάκος Μαυρονικόλας      42
     
    ΜΧ1
    Γιώργος Παπαλοίζου             48
    Χρύσανθος Χαραλάμπους    46
    Χρίστος Τσαγγαράς                44
     
    ΜΧ2
    Μιχάλης Πάμπουκκας         48
    Ανδρέας Ανδρέου                  46
    Ζαννέτος Κουμάση               44
     
    ΜΧ3
    Λεωνίδας Κοντού                   50
    Γιάννος Γεωργίου                   46
    Θεοδόσης Πούλλου               42
     
    ΜΧ3 Over
    Γιώργος Σιδερένιος                46
    Νικηφόρος Κούλλης              44
    Κοσμάς Βασιλείου                  41
     
    MX4
    Χρύσανθος Γεωργίου           50
    Αδάμος Μανώλη                    44
    Ανδρέας Ιωάννου                   44
     
    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SNAP CITY
Σαρωτική η ομάδα της Porsche στο Le Mans
  • Σαρωτική η ομάδα της Porsche στο Le Mans
  • Το 1-2 κατάφερε να κάνει η αγωνιστική ομάδα της Porsche στο φετινό 24ωρο αγώνα του Le Mans. Τα αυτοκίνητα της θρυλικής φίρμας κυριάρχησαν σε όλα τα επίπεδα για να φτάσουν έτσι στην 17η νίκη στην ιστορία της Porsche στον μαραθώνιο αυτό αγώνα. Μια νίκη που διατηρεί τη μάρκα στην κορυφή σαν την πιο πετυχημένη στην ιστορία του θεσμού. Πιο συγκεκριμένα στο φετινό 24ωρο αγώνα Le Mans, η ομάδα της Porsche με οδηγούς τους Earl Bamber, Nico Hulkenberg και Nick Tandy κατάφεραν να πάρουν μια εντυπωσιακή νίκη πίσω από το τιμόνι της αγωνιστικής Porsche 919 Hybrid. Εκτός όμως από την πρώτη θέση, το δεύτερο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσαν οι ομόσταυλοι τους Timo Bernhard, Brendon Hartley και Mark Webber. Την τριάδα συμπλήρωσε το αγωνιστικό της ομάδας Audi, R18 e-tron Quattro.
    Αυτή ήταν και η πρώτη της νίκη στον θρυλικό 24ωρο αγώνα μετά από 17 χρόνια και γι’ αυτό το λόγο οι Nico Hulkenberg, Nick Tandy και Earl Bamber πανηγύρισαν με τη ψυχή τους δίπλα από την Porsche 919 Hybrid. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της Porsche στο Le Mans από το 1998. Παράλληλα ο Nico Hulkenberg γίνεται ο πρώτος εν ενεργεία οδηγός F1 που κερδίζει στο Le Mans εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ο προηγούμενος εν ενεργεία οδηγός F1 που είχε κερδίσει το Le Mans ήταν ο Johny Herbert το 1991. Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός από την αρχή ως το τέλος με μια παρατεταμένη παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας που ανακάτεψε την κατάταξη, αρκετά μηχανικά προβλήματα και στάσεις εκτός προγραμματισμού μέχρι και βροχή άρχισε να πέφτει στο τελευταίο 10λεπτο. Πιθανόν το αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό αν ο πρώην οδηγός της Φόρμουλα ένα Mark Webber στις πρώτες ώρες του αγώνα δεν είχε αγνοήσει μια κίτρινη σημαία που επίσυρε ποινή 1 λεπτού και στέρησε την πρώτη θέση από την Porsche με το Νο 17. Το τρίτο αυτοκίνητο της Porsche που εκκινούσε από την pole position έπεσε πίσω στην κατάταξη μετά από δυο απανωτές εξόδους των Dumas και Jani στο ίδιο σημείο, στα φρένα μετά τη μεγάλη ευθεία.
    Όσον αφορά τα στατιστικά θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Porsche παραμένει η πιο πετυχημένη μάρκα στο θεσμό με 17 νίκες έναντι  13 της Audi, επτά της Ferrari και έξι της Bentley. Παράλληλα, η Porsche είναι και η εταιρεία με τις περισσότερες συνεχόμενες νίκες αφού τις χρονιές 1981-1987 κατάφερε να πάρει επτά συνεχόμενες!
     
    Τελική Κατάταξη
    1 Porsche Team - Porsche 919 Hybrid - HULKENBERG Nico
    2 Porsche Team - Porsche 919 Hybrid - HARTLEY Brendon  +1 γύρο
    3 Audi Sport Team Joest - Audi R18 e-tron Quattro - TRELUYER Benoit  +2 γύρους
    4 Audi Sport Team Joest - Audi R18 e-tron Quattro - DI GRASSI Lucas +3 γύρους
    5 Porsche Team - Porsche 919 Hybrid - JANI Neel   +4 γύρους
    6 Toyota Racing - Toyota TS 040 – Hybrid - WURZ Alexander +8 γύρους
    7 Audi Sport Team Joest - Audi R18 e-tron Quattro - ALBUQUERQUE Filipe +2:35.082
    8 Toyota Racing - Toyota TS 040 – Hybrid - BUEMI Sebastien +9 γύρους
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ 2015
  • ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ 2015
  • Από νίκη σε νίκη ο Nasser Al-Attiyah!
    Ασταμάτητος ο πολυπρωταθλητής Nasser Al-Attiyah στο φετινό πρωτάθλημα Μέσης Ανατολής. Μετά από τρεις γύρους στη φετινή σεζόν βρίσκεται στην πρώτη θέση με διαφορά αφού κατάφερε να πάρει ισάριθμες νίκες. Όπως είναι γνωστό το φετινό Ράλι Κύπρος, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 25 - 27 Σεπτεμβρίου προσμετρά και φέτος σε δύο πρωταθλήματα της FIA. Τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC) και το Πρωτάθλημα Ράλι Μέσης Ανατολής (MERC). 
    Με τον αγώνα του Κατάρ άνοιξε η αυλαία του Πρωταθλήματος Ράλι Μέσης Ανατολής, με τον  Nasser Al-Attiyah και το Ford Fiesta RRC να παίρνει ακόμα μια μεγάλη νίκη. Αυτή ήταν και η 12η του στον αγώνα της πατρίδας του ξεκινώντας  με το δεξί ακόμη μια χρονιά όπου ευελπιστεί να διατηρήσει τα κεκτημένα  και να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Στον αγώνα της πατρίδας του ο Nasser Al-Attiyah δεν απειλήθηκε από κανένα, πήρε νωρίς την πρωτιά και έφτασε σε μια άνετη επικράτηση στο φινάλε του πρώτου αγώνα στο πρωτάθλημα Μέσης Ανατολής.  Δεύτερος με πολλά μηχανικά προβλήματα να τον ταλαιπωρούν καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα τερμάτισε ο Khalid Al Qassimi με Citroen DS3 RRC ενώ την τρίτη θέση στο βάθρο πήρε ο Khalifa Al-Attiyah με Ford Fiesta RRC. Να σημειώσουμε ότι μόλις οκτώ αυτοκίνητα είδαν την καρό σημαία.
    Με κεκτημένη ταχύτητα από τη νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς και με συνοπτικές διαδικασίες ο Nasser Al-Attiyah πήρε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο Ράλι Kuwait. Χωρίς ιδιαίτερη αντίσταση από τους αντιπάλους, ο οδηγός από το Qatar με το Ford Fiesta RRC έφτασε σε ακόμη μια νίκη διατηρώντας το απόλυτο στους πρώτους δυο αγώνες. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε όπως και στον πρώτο αγώνα ο μεγάλος του αντίπαλος Khalid Al Qassimi με Citroen DS3 RRC. Αν και προσπάθησε να βάλει κάποια πίεση στον Al-Attiyah,δεν μπόρεσε στην συνέχεια να ακολουθήσει τον ρυθμό του πρωτοπόρου και περιορίστηκε στην δεύτερη θέση. Τρίτος ο περσινός νικητής του εθνικού μας αγώνα Yazid Al Rajhi με Ford Fiesta RRC.
    Το βιολί του συνέχισε και στον τρίτο αγώνα της χρονιάς στο Ιράν (shiraz International Rally) ο πρωταθλητής του MERC. O οδηγός από το Qatar βρέθηκε κάτι περισσότερο από 30΄ δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή στην αρχή του αγώνα. Με επίθεση διαρκείας από το τέλος της πρώτης μέρας μέχρι και το τέλος ο Al-Attiyah με το Ford Fiesta RRC κατάφερε έστω και δύσκολα να πάρει την νίκη και να διατηρήσει το απόλυτο κάνοντας το τρία στα τρία. O Abdulaziz Al Kuwari επίσης με Ford Fiesta RRC, μπορεί να μην είχε τις απαντήσεις στην επίθεση διαρκείας του Al-Attityah κατάφερε όμως να κρατήσει την δεύτερη θέση μπροστά από τον σεΐχη Kahid Al Qassimi με Citroen DS3 RRC.  Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής (MERC) θα διεξαχθεί από τις 4-6 Σεπτεμβρίου στον Λίβανο σε ασφάλτινη επιφάνεια.
     
    Βαθμολογία
    1 Nasser Al-Attiyah Ford Fiesta RRC            75
    2 Khalid Al Qassimi Citroën DS3 RRC          51
    3 Khalid Al-Suwaidi Ford Fiesta RRC            32
    4 Abdulaziz Al-Kuwari Ford Fiesta R5            30
    5 Khalifa Al-Attiyah Ford Fiesta RRC             26
    6 Salah Bin Eidan Mitsubishi Lancer Evo IX 26
    7 Yazeed Al-Rajhi Ford Fiesta RRC               15
    8 Abdullah Al-Kuwari Ford Fiesta R5             14
    9 Ali Mesgarha Subaru Impreza WRX STi     8
    10 Edith Weiss Mitsubishi Lancer Evo IX       8
     
ΡΑΛΙΣΠΡΙΝΤ ΑΝΑΔΙΟΥ– 6ος γύρος 2014
  • ΡΑΛΙΣΠΡΙΝΤ ΑΝΑΔΙΟΥ– 6ος γύρος 2014
  • Φινάλε τίτλου στην Πάφο
    Μπορεί ο Μάριος Παναγιώτου να έχει ένα προβάδισμα έντεκα βαθμών από τον κοντινότερο του αντίπαλο, αλλά όλα είναι ρευστά για τον τίτλο του πρωταθλητή. Όλα θα κριθούν στον έκτο και τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί την ερχόμενη Κυριακή στην Αναδιού της επαρχίας Πάφου.

    Μάριος Παναγιώτου, Πρόδρομος Προδρόμου και Κυριάκος Ιωαννίδης θα δώσουν τα πάντα για τους πολύτιμους βαθμούς και τον τίτλο σε ένα αγώνα που θα διοργανώσει ο Σύνδεσμος Αυτοκινήτου Πάφου. Δεκαέξι συνολικά πληρώματα θα βρεθούν στην εκκίνηση του τελευταίου γύρου του πρωταθλήματος με τους τοπικούς Παρασκευά, Παναγιώτου και Πενταρά να διεκδικούν μια από τις πρώτες θέσεις κόντρα στους διεκδικητές του τίτλου. Μαζί τους και οι Χρίστος Λιμνιώτης, Σταύρος Ζήνωνος, Νέστορας Νεστορίδης και Σταύρος Υπερμάχου. Στη δικίνητη κατηγορία τη νίκη θα διεκδικήσουν οι Νίκ Κυρικάκου, Κωνσταντίνος Ζάκος, Κύπρος Κυπριανού και Γιώργος Αγαθοκλέους ενώ σε μια άλλη μάχη οι Γιώργος Πικκής με το Ford Escort και ο Σωκράτης Παπαναστασίου με το Seat Ibiza θα τρέξουν για τον τίτλο της RCST1.
     
    Η όλη διαδικασία την Κυριακή θα ξεκινήσει στις 08:00 το πρωί με τη γραμματεία και τον τεχνικό έλεγχο των αγωνιστικών αυτοκινήτων στο χώρο του αγώνα. Στις 09:50 ο Αλυτάρχης του αγώνα Γιώργος Μιχαόλας θα δώσει τις τελικές οδηγίες στους αθλητές και θα ακολουθήσει η αναγνωριστική διαδρομή στις 10:00. Ο έκτος γύρος του φετινού πρωταθλήματος αναμένεται να ολοκληρωθεί γύρω στις 15:00 το απόγευμα με την απονομή των επάθλων.
     
    Στον πρώτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος που έγινε στη Λευκωσία ο Πρόδρομος Προδρόμου πήρε την πρώτη θέση. Η διαφορά του με το δεύτερο Μάριο Παναγιώτου ήταν λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου, φανερώνοντας το μέγεθος του ανταγωνισμού ενώ τρίτος καλύτερος χρόνος για τον Κυριάκο Ιωαννίδη. Μιχάλης Ποσείδιας, Χρίστος Λιμνιώτης και Σάββα Σάββα συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Στο δεύτερο αγώνα που έγινε στη Λεμεσό ο «Chips Junior» έφερε τον πιο γρήγορο χρόνο αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον πρωτοπόρο Πρόδρομο Προδρόμου. Ο Πανίκος Πολυκάρπου τερμάτισε στην τρίτη θέση ενώ την εξάδα έκλεισαν οι Κυριάκος Ιωαννίδης, Μάριος Παναγιώτου και Σταύρος Ζήνωνος. Η ανατροπή έγινε στον αγώνα στην Πάφο όπου ένα μηχανικό πρόβλημα στέρησε τους βαθμούς από τον πρωτοπόρο Πρόδρομο. Τη νίκη πήρε ο Μάριος Παναγιώτου με δεύτερο τον Κυριάκο Ιωαννίδη ενώ την τριάδα στο βάθρο έκλεισε ο Ιάκωβος Πενταράς. Ο Σταύρος Υπερμάχου έφερε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο ενώ ο Νέστορας Νεστορίδης τερμάτισε τελικά πέμπτος. Στο Ράλισπριντ στο Παραλίμνι ο Μάριος Παναγιώτου πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα με ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τον Πρόδρομο, αυξάνοντας τη διαφορά από τον Ιωαννίδη στους οκτώ βαθμούς. Τρίτος τερμάτισε ο Παρασκευάς ενώ στην τέταρτη θέση έμεινε ο Ιωαννίδης, Την εξάδα έκλεισαν ο νεαρός Μάριος Παναγιώτου από την Πάφο και ο θεαματικός Σταύρος Υπερμάχου. O πέμπτος γύρος έγινε στο γνωστό χώρο στοΣ ταυροβούνι. Εκεί όπου ο Μάριος Παναγιώτου παίρνει την τρίτη συνεχόμενη του νίκη με τον Πρόδρομο να γράφει μόλις ένα τελικό χρόνο ύστερα από έξοδο Ο Ιωαννίδης ήταν τρίτος ενώ ο Υπερμάχου παίρνει την τέταρτη θέση γενικής. Πάμπος Λαός και Νέστορας Νεστορίδης έκλεισαν την πρώτη εξάδα των βαθμών.
     
    Μετά και τον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος ταχύτητας ο Μάριος Παναγιώτου  βρίσκεται στην κορυφή με 65 βαθμούς, έντεκα  περισσότερους από τον Πρόδρομο Προδρόμου και δώδεκα από τον Κυριάκο Ιωαννίδη. Ο Ιάκωβος Πενταράς παρέμεινε στην τέταρτη θέση με 28 βαθμούς ενώ με μόλις ένα βαθμό διαφορά τον ακολουθεί τώρα ο Σταύρος Υπερμάχου. Στην έκτη θέση παρέμεινε ο «Chips Junior» με τους 15 βαθμούς που κέρδισε στο μοναδικό αγώνα που έλαβε μέρος φέτος, στη Λεμεσό.
     
     
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (5 γύρος)
    1. Μάριος Παναγιώτου            65
    2. Πρόδρομος Προδρόμου    54
    3. Κυριάκος Ιωαννίδης             53
    4. Ιάκωβος Πενταράς               28
    5. Σταύρος Υπερμάχου            27
    6. CHIPS JUNIOR                    15
    7. Νέστορας Νεστορίδης         14
    8. Σταύρος Ζήνωνος                 12
    9. Πολυκάρπου Παναγιώτης   11
    10. Παρασκευάς Παρασκευά  11
ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ CITROEN
  • ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ CITROEN
  • ΡΑΛΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΣΑΦΑΡΙ – 6 γύρος 2014
    Τίτλος για Αντωνίου και «Junior» στο Ανατολικό Σαφάρι
    Γιώργος – Παύλος Εγγλέζου: Ανίκητοι στον τόπο τους

    Δραματικό ήταν το φινάλε για το φετινό Παγκύπριο πρωτάθλημα ράλι της Citroen. Η υπόθεση τίτλος έμεινε ανοικτή μέχρι και την τελευταία ειδική αφού όλα ήταν ρευστά μέχρι την τελική έκβαση του αγώνα. Τελικά ήταν οι Σταύρος Αντωνίου και “Chips Junior” που πήραν τον πρώτο τίτλο της καριέρας τους ενώ τα αδέλφια Εγγλέζου αποδείχθηκαν για μια ακόμα φορά ανίκητοι στις ειδικές της ελεύθερης Αμμοχώστου. Πήραν μια τρίτη κατά συνέχεια νίκη με τους Δημοσθένους και Αντωνίου να ακολουθούν στις επόμενες θέσεις.
     
    Το σωματείο της ελεύθερης Αμμοχώστου διοργάνωσε τον τελευταίο γύρο του φετινού πρωταθλήματος ράλι της Citroen με 26 πληρώματα να δηλώνουν συμμετοχή και να έχουν να αντιμετωπίσουν εννέα ειδικές διαδρομές.  Η εκκίνηση δόθηκε στις 09:30 το μεσημέρι του Σαββάτου από την Πλατεία Αγίου Γεωργίου στο  Παραλίμνι και τα πληρώματα κατευθύνθηκαν για τις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές στο Δασάκι, Χαλοσπιτιά, Πεδίο βολής και Αγ. Βαρβάρα-Δασάκι. Εγγλέζου και Δημοσθένους έδειξαν από την αρχή τις προθέσεις τους αλλά κανείς δεν θα μπορούσε να μη λάβει υπόψη τους Αντωνίου, Παντελή, Ζήνωνος και Λιμνιώτη που καραδοκούσαν. Μέχρι την ανασυγκρότηση οι Δημοσθένους και Λαός είχαν κερδίσει τις τρεις ειδικές ενώ οι Αντωνίου και “Chips Junior”, μια. Ήταν όμως οι Γιώργος και Παύλος Εγγλέζου που βρέθηκαν στην κορυφή.
     
    Η μάχη συνεχίστηκε μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή στο στάδιο Τάσος Μάρκου στο Παραλίμνι με τα αδέλφια Εγγλέζου να παίρνουν την τρίτη συνεχόμενη νίκη τους στον αγώνα. Χρίστος Δημοσθένους και Πάμπος Λαός έμειναν στη δεύτερη θέση, αλλά αυτό που είχε σημασία ήταν η τρίτη θέση των Αντωνίου και «Junior». Μια θέση που τους χάρισε και τον τίτλο του πρωταθλητή για το 2014. Τέταρτη θέση για το νεαρό Γιάγκου και τον Λεωνίδα Χριστοφή ενώ πίσω τους τερμάτισαν οι Σταύρος Ζήνωνος και «Τσελεπής». Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Ττάπος και Κώστας Ιωάννου. Μιχάλης Ιωάννου και Γρηγόρης Ασπρής ακολούθησαν στις επόμενες θέσεις ενώ ένατοι και πρώτη δικίνητοι ήταν οι Ζαχαρίας Μανώλη και Ανδρέας Βαρνακίδης με το Honda Civic. Ολύμπιος, Μηνά Παπαγεωργίου και Παύλου ανέβηκαν στη ράμπα ενώ το ίδιο και για τους Morozov και «Zoli» με το Suzuki Swift που πήραν και τον τίτλο στην κατηγορία τους.
     
    Μετά και τον έκτο και τελευταίο γύρο του φετινού πρωταθλήματος ράλι της Citroen, ο Σταύρος Αντωνίου κατακτά για πρώτη φορά στην καριέρα του τον τίτλο συγκεντρώνοντας 89,75 βαθμούς ενώ τον ακολουθεί από τη θέση του δευτεραθλητή με 83,25 ο Χρίστος Δημοσθένους. Τρίτος με 57,50 ο περσινός πρωταθλητής Κώστας Γεωργίου «Chips» ενώόλις μισό βαθμό πίσω του ο Κώστας Ζήνωνος. Στους 55,75 βαθμούς ο Πέτρος Παντελή ενώ την πρώτη εξάδα στη βαθμολογία κλείνει ο Σταύρος Ζήνωνος με 31,50 βαθμούς.
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι κύριος χορηγός του φετινού πρωταθλήματος ράλι ήταν φέτος  η εταιρεία Geo. Pavlides & Araouzos, στηρίζοντας την προσπάθεια με τα χρώματα της μάρκας Citroen. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που έχει μια μακρόχρονη ιστορία στους αγώνες αυτοκινήτου στον τόπο μας, χρηματοδότησε και στήριξε τους πέντε γύρους της χρονιάς γι αυτό και ο θεσμός μετονομάστηκε σε «Παγκύπριο Πρωτάθλημα Ράλι Citroen».
     
    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
    1 Γιώργος Εγγλέζου – Παύλος Εγγλέζου Mitsubishi Lancer Evo IX                       0:55:39.17
    2 Χρίστος Δημοσθένους – Πάμπος Λαός Mitsubishi Lancer Evo IX             0:57:12.38
    3 Σταύρος Αντώνίου – «Chips Junior» Mitsubishi Lancer Evo IX                 0:57:26.83
    4 Παναγιώτης Γιάγκου –Λεωνίδας Χριστοφή Mitsubishi Lancer Evo IX      0:58:14.19
    5 Σταύρος Ζήνωνος –«Τσελεπής» Mitsubishi Lancer Evo VI                       0:59:53.70
    6 Γιώργος Ττάππος – Κώστας Ιωάννου - Mitsubishi Lancer Evo VΙ                        1:02:45.91
    7 Μιχάλης Ιακώβου – Χαράλαμπος Ιακώβου Mitsubishi Lancer Evo ΙΙΙ      1:02:47.11
    8 Γρηγόρης Ασπρή –Νεόφυτος Νεοφύτου Mitsubishi Lancer Evo X                       1:03:48.35
    9 Ζαχαρίας Μανώλη –Ανδρέας Βαρνακίδης Honda Civic                           1:07:06.57
    10 Μάριος Ολύμπιος Αντώνης Χρυσοστόμου  Mitsubishi Lancer Evo VI    1:09:23.04
     
    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (τελική)
    1 Σταύρος Αντωνίου 89.75
    2 Χρίστος Δημοσθένους 83.25
    3 Κώστας Γεωργίου «Chips» 57.50
    4 Κώστας Ζήνωνος 57
    5 Πέτρος Παντελή 55.75
    6 Σταύρος Ζήνωνος 31.50
    7 Παναγιώτης Γιάγκου 30.75
    8 Κώστας Λαός 27
    9 Γιώργος Εγγλέζου 22.50
    10 Γιώργος Χριστοφή 22.50
    11 Γιώργος Παφίτης 21.75
    12 Κυριάκος Κυριάκου 20.25
    13 Σάββας Σάββα 18.75
    14 Μιχάλης Ποσείδιας 16.25
    15 Δημήτρης Παπασάβας 15.75
Σάρωσαν τα αυτοκίνητα της Ford στο Ράλι Κύπρος
  • Σάρωσαν τα αυτοκίνητα της Ford στο Ράλι Κύπρος
  • 10 νίκες για τη Ford στον Εθνικό μας αγώνα
    Ο Σαουδάραβας Yazeed Al Rajhi ήταν ο μεγάλος νικητής του CNP ASFALISTIKI CYPRUS RALLY 2014.Δεύτεροι Kejatan Kajetanowicz και Jaroslav Baran και τρίτοι ο Abdul Aziz Al-Kuwari με τον Βρετανό Chris Patterson. Και οι τρεις στο τιμόνι ενός Ford Fiesta, συμπληρώνοντας το 1-2-3 για την Ford. Μια επιτυχία που δικαιώνει τη Ford για την αξιοπιστία και την ανώτερη τεχνολογία που προσφέρουν τα αυτοκίνητα της όχι μόνο στους αγώνες αλλά και στην καθημερινότητα. Γιατί όπως είναι γνωστό, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα μεταφέρεται στη συνέχεια και στα αυτοκίνητα παραγωγής. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Ford Fiesta τέθηκε επικεφαλής από την πρώτη ειδική διαδρομή, κάτι που κατάφερε να κρατήσει μέχρι το τέλος. Παράλληλα, τα Ford Fiesta κέρδισαν και τις δώδεκα από τις 15 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Επτά νίκες πήρε ο νικητής Yazeed Al Rajhi και τις άλλες πέντε ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz.
    Τα αυτοκίνητα της Ford έχουν μια μακρά ιστορία στον Εθνικό μας αγώνα. Συγκεκριμένα, στις 43 διοργανώσεις, από το 1970 μέχρι και σήμερα, τα αγωνιστικά της Ford ανέβηκαν στην πρώτη θέση του βάθρου δέκα συνολικά φορές. Κάτι που αναδεικνύει την εταιρεία σαν τη μάρκα με τις περισσότερες νίκες στο θεσμό. Η αρχή έγινε μόλις το 1971 με τους Χρίστο Κυρμίτση και Peter Lawrence να κερδίζουν το πρώτο Διεθνές Ράλι Κύπρος. Στη συνέχεια και συγκεκριμένα η τριετία 1978-1980 άνηκε ολοκληρωτικά στη Ford με τα πανίσχυρα τότε RS. Δύο νίκες από το Βρεταvό Ρότζερ Κλάρκ και μία από το θρυλικό 'Αρι Βατάvεv που είχε σαν συνοδηγό τον γνωστό Ντέϊβ Ρίτσαρτς. Φθάνουμε στο 2000 για να δούμε ένα Ford στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου, και μάλιστα σε επίπεδο WRC. Τα μεγαθήρια του παγκοσμίου στερεώματος φθάνουν στο νησί αλλά είναι η ομάδα της Ford που θα φύγει περισσότερο κερδισμένη και στις δύο χρονιές. Carlos Sainz και Coolin Mcrae κερδίζουν το 2000 και το 2001 δίδοντας έτσι στην Ford δύο από σημαντικές νίκες στο νεοσύστατο τότε Ford Focus WRC. To 2010 για τρία χρόνια ο αγώνας μας περνά στο ημερολόγιο του IRC. Χρονιά όπου ξεκινά η κυριαρχία του Καταρινού οδηγού Nasser Al Attiyah. Σε πέντε συμμετοχές κατάφερε να πάρει τρεις νίκες. Το 2010, 2012 και πέρυσι έχοντας ένα Ford Fiesta στην κατοχή του. Και φυσικά φτάνουμε στο 2014 όπου ο Σαουδάραβας Yazeed Al Rajhi δίδει στη Ford τη δέκατη νίκη της στο θεσμό.
     
    ΟΙ Δέκα νίκες της Ford στο Ράλι Κύπρος (1970-2014)
    1971    Christos Kirmitsis, Peter Lawrence (CY/GB)             Ford Escort TC
    1978    Roger Clark, Jim Porter (GB)                                                Ford Escort
    1979    Ari Vatanen, Dave Richards (FIN/GB)                       Ford Escort
    1980    Roger Clark, Neil Wilson (GB)                                   Ford Escort
    2000    Carlos Sainz, Luis Moya (E)                                       Ford Focus WRC
    2001    Colin McRae, Nicky Grist (GB)                                  Ford Focus RS WRC01
    2010    Nasser Al Attiyah / Giovanni Bernacchini (QA/I)       Ford Fiesta S2000 
    2012    Nasser Al Attiyah / Giovanni Bernacchini (QA/I)       Ford Fiesta RRC 
    2013    Nasser Al Attiyah / Giovanni Bernacchini (QA/I)       Ford Fiesta RRC 
    2014 Yazeed Al Rajhi / Michael Orr (KSA/GBR)                   Ford Fiesta RRC
Ο Nasser Al-Attiyah κερδίζει για τη MINI
  • Ο Nasser Al-Attiyah κερδίζει για τη MINI
  • Ο πολυνίκης του Ράλι Κύπρος Nasser Al-Attiyah με συνοδηγό τον Γάλλο Mathieu Baumel και το αγωνιστiκό MINI ALL4 κέρδισαν το Rally Morocco. Ένας αγώνας που αποτελούσε τον ένατο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος FIA για αγώνες Cross-Country. Ένας ιδιαίτερα σκληρός αγώνας αφού τα πληρώματα έτρεχαν για έξι συνολικά μέρες για να καλύψουν 1991 χιλιόμετρα από τα οποία τα 1441 ήταν ειδικές διαδρομές.
     
    Οι Al-Attiyah/Baumel κέρδισαν τρεις ειδικές διαδρομές και έφτασαν πρώτοι στο Μαρακές μπροστά από το άλλο πλήρωμα της MINI Orlando Terranova/Rolando Graue.  «Ήταν μια σημαντική νίκη για εμάς εδώ στο Μαρόκο,» δήλωσε ο Al-Attiyah στον τερματισμό. «Αποτέλεσε μια σκληρή δοκιμασία για μας ο αγώνας με μπόλικη άμμο στην έρημο όπου θα μπορούσαμε εύκολα να κολλήσουμε. Υπήρχαν πολλά δύσκολα σημεία. Ο Mathieu, ο συνοδηγός μου, έκανε καταπληκτική δουλειά με τις σημειώσεις του όπως πάντα. Το MINI ALL4 ήταν αξιόπιστο και πάλι αλλά και διασκεδαστικό στην οδήγηση. Στρέφουμε την προσοχή μας πλέον στο Dakar Rally 2015.”
     
    Αυτό ήταν το 25ο Rally Morocco, και αποτέλεσε την καταλληλότερη πρόβα για το Dakar Rally, που θα διεξαχθεί στην Νότιο Αμερική τον Ιανουάριο. Οι διαδρομές του αγώνα στο Μαρόκο ήταν αρκετά παρόμοιες με αυτές του Dakar: Εκτάσεις ερήμου με πολύ λεπτή άμμο και στενοί ορεινοί δρόμοι. «Έμαθα πολλά αυτή την εβδομάδα και ετοιμαστήκαμε καλά για το Dakar,» είπε ο Orlando Terranova. «Είχα μια καλή μάχη με τον Nasser και πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα για την MINI. Βρισκόμαστε σε καλό δρόμο!»
    Το πλήρωμα Erik van Loon/Wouter Rosegaar (NL/NL) τερμάτισε τρίτο στο Rally Morocco που ήταν και το καλύτερο αποτέλεσμα τις χρονιάς. Οι Vladimir Vasilyev/Konstantin Zhiltsov (RU/RU) κατέκτησαν την 4η θέση, και παραμένουν στην κορυφή του παγκοσμίου πρωταθλήματος FIA για αγώνες Cross-Country.
     
    2014 Rally Morocco:
    1. Al-Attiyah/Baumel (QT/FR), MINI ALL4 Racing  – 16:12:15
    2. Terranova/Graue (AR/AR), MINI ALL4 Racing – 16:13:57
    3. Van Loon/Rosegaar (NL/NL), MINI ALL4 Racing – 16:54:02
    4. Vasilyev/Zhiltsov (RU/RU), MINI ALL4 Racing – 17:00:08
    5. Ten-Brinke/Colsoul (NL/BE), Toyota – 17:21:36
     
    Βαθμολογία
    1 Vladimir Vasilyev (RU)                                            216
    2 Nasser Al-Attiyah (QT)                                            196
    3 Yazeed Al-Rajhi (SA)                                              120
MotoGP Ισπανία – 4ος γύρος
  • MotoGP Ισπανία – 4ος γύρος
  • Τέταρτη συνεχόμενη νίκη για τη Honda
     
    Ο πρωταθλητής του MotoGP 2013 Marc Marquez κατάφερε να πετύχει την τέταρτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Αυτή πραγματοποιήθηκε στο Gran Premio bwin de España στην πίστα του Jerez της Ισπανίας μεγαλώνοντας ακόμα περισσότερο τη διαφορά από τους αντιπάλους του. Ξεκινώντας για τέταρτη συνεχόμενη φορά από την pole position ο Marquez αποθεώθηκε από τους 117,000 Ισπανούς συμπατριώτες του που παρακολούθησαν  τον αγώνα. Η επιτυχία για την ομάδα της Repsol Honda  συμπληρώθηκε και από την τρίτη θέση που κατέκτησε ο Dani Pedrosa, ο οποίος έχει ανέβει και αυτός με τη σειρά του στο βάθρο των νικητών σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.
     
    Ο Marc Marquez έχοντας κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο στα 125 cc και στο πρωτάθλημα Moto2 είναι ο πρώτος αναβάτης που κερδίζει την πρώτη θέση σε όλες τις κατηγορίες στην πίστα του Jerez. Το αποτέλεσμα αυτό δίνει σταθερό προβάδισμα στον βαθμολογικό πίνακα με 100 βαθμούς στον Marc Marquez, ενώ στη 2η θέση βρίσκεται ο Dani Pedrosa με 72 βαθμούς και ακολουθεί στην 3η θέση ο Valentino Rossi με 61 βαθμούς. Ο επόμενος αγώνας είναι το Monster Energy Grand Prix de France στην πίστα του Le mans στις 18 Μαΐου 2014.
     
    Ο νικητής Marc Marquez, δήλωσε στο τέλος του αγώνα: “Έκανα ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αλλά όταν είδα ότι ο Valentino προσπαθεί να με προσπεράσει ήξερα ότι θέλει να μειώσει το ρυθμό του αγώνα. Οδηγώντας πίσω από αυτόν κατάλαβα ότι μπορώ να οδηγήσω πολύ πιο γρήγορα. Έτσι όταν τον προσπέρασα κατάφερα γρήγορα να δημιουργήσω εύκολα μία διαφορά ασφαλείας. Αν και βρίσκομαι σε πολύ καλή φόρμα μπορώ να δω ότι ο Dani, ο Valentino και ο Jorge δίνουν το 100% τόσο στα δοκιμαστικά όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Είμαι σίγουρος ότι αργά ή γρήγορα θα έρθει η στιγμή που δεν θα μπορέσω να νικήσω. Έτσι προσπαθούμε να μαθαίνουμε από κάθε συμμετοχή μας και να κερδίζουμε πολύτιμη εμπειρία».
     
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    1 Marc Marquez         45:24.134        Repsol Honda Team
    2 Valentino Rossi        1.431               Yamaha Factory Racing
    3 Dani Pedrosa           1.529               Repsol Honda Team
    4 Jorge Lorenzo          8.541               Yamaha Factory Racing
    5 Andrea Dovizioso     27.494             Ducati Team
    6 Alvaro Bautista         27.606             GO&FUN Honda Gresini
    7 Aleix Espargaro       27.917             NGM Forward Racing
    8 Bradley Smith          27.947             Monster Yamaha Tech 3
    9 Pol Espargaro          29.419             Monster Yamaha Tech 3
    10 Stefan Bradl           32.872             LCR Honda MotoGP 
Ο Φιλανδός Lappi οδηγεί την κούρσα του ERC
  • Ο Φιλανδός Lappi οδηγεί την κούρσα του ERC
  • Ο Φιλανδός Esapekka Lappi βρίσκεται στην πρωτοπορία του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι ύστερα από τους τέσσερις πρώτους αγώνες της φετινής σαιζόν. Κέρδισε τους δύο από τους τέσσερις αγώνες ενώ ένα κέρδισε ο νεαρός Ιρλανδός Craig Breen της Peugeot και ένα ο φημισμένος Robert Kubica στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
    Το φετινό Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι (ERC) στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το Ράλι Κύπρος ξεκίνησε την πορεία του από την Αυστρία. Εκεί όπου ο πρώην πιλότος της F1 Robert kubica κέρδισε και τη σημαντικότερη νίκη στην καριέρα του όσον αφορά τους αγώνες ράλι. Ο Πολωνός με το Ford Fiesta RRC κατάφερε να τερματίσει πρώτος με μια διαφορά 19,9 δευτερολέπτων από το Τσέχο Vaclav Pech που οδηγούσε ένα Mini John Cooper Works S2000 ενώ στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Αυστριακός Raimund Baumschlager με ένα Skoda Fabia S2000.
    To ράλι Liepaja στη Λετονία ήταν ο δεύτερος γύρος για το φετινό πρωτάθλημα. Εκεί όπου ο Esapekka Lappi ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του για το φετινό θεσμό.  Με το Skoda Fabia S2000 κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση με μια διαφορά 34,7 δευτερολέπτων από τον Ρώσο Vasily Gryazin που οδηγούσε ένα Ford Fiesta επίσης στην κατηγορία S200. Τρίτος τερμάτισε ο νεαρός Ιρλανδός Graig Breen με ένα Peugeot 207 S2000, περιμένοντας την αγωνιστική ταυτότητα του ολοκαίνουριου Peugeot 208 T16.
    Αυτό έγινε στο ράλι Ακρόπολις όπου ο Breen, παρά το ότι οδηγούσε για πρώτη φορά το νέο του αυτοκίνητο, κατάφερε να πάρει και την πρώτη του νίκη στο θεσμό. Το ολοκαίνουργιο Peugeot 208 T16 προδιαγραφών R5 φάνηκε ανίκητο αφού σε καμία περίπτωση δεν απειλήθηκε. Ούτε και από την αντεπίθεση που του εξαπέλυσε τη δεύτερη μέρα του ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5. Ο Φιλανδός Lappi περιορίστηκε στην τέταρτη θέση με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στην κατηγορία αυτοκινήτων «Παραγωγής» έτρεξαν και οι δικοί μας Χαράλαμπος Τιμοθέου και Παναγιώτης Σιάλος με ένα Mitsubishi Lancer EVO ΙX παίρνοντας την τρίτη θέση στην κατηγορία τους.
    Το φημισμένο Circuit of Ireland ήταν ο τέταρτος αγώνας της σεζόν με τον Φιλανδό  Esapekka Lappi και το Škoda Fabia S2000 να κερδίζουν για δεύτερη φορά φέτος. Ο νεαρός κυριάρχησε στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, με δεύτερο τον Γερμανό Sepp Wiegand επίσης με Škoda Fabia S2000 και τρίτο τον Ιρλανδό Robert Barrable με Ford Fiesta R5. Τα δύο Peugeot 208 T16 κυνήγησαν την πρώτη θέση αλλά αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν από υπερθέρμανση κινητήρα.
    Επόμενος και πέμπτος γύρος για το φετινό πρωτάθλημα του ERC θα είναι  το ράλι Πορτογαλίας στις 15-17 Μαΐου. Θυμίζουμε ότι το ράλι Κύπρος είναι ο ένατος γύρος της φετινής σαιζόν και θα διεξαχθεί στις 19-21 Σεπτεμβρίου έχοντας σαν βάση του τη Λευκωσία.
ΟΦΑ ΩΤΟΣΠΡΙΝΤ – 1ος γύρος 2014
  • ΟΦΑ ΩΤΟΣΠΡΙΝΤ – 1ος γύρος 2014
  • Νίκη του Πρόδρομου στην πρεμιέρα
    Ο Πρόδρομος Προδρόμου ξεκίνησε με νίκη τη φετινή του προσπάθεια για το πρωτάθλημα ταχύτητας. Η διαφορά του με το δεύτερο Μάριο Παναγιώτου ήταν λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου, φανερώνοντας το μέγεθος του ανταγωνισμού ενώ τρίτος καλύτερος χρόνος για τον Κυριάκο Ιωαννίδη. Το ΟΦΑ Ωτοσπριντ ήταν ο πρώτος αγώνας για το φετινό πρωτάθλημα ταχύτητας και διοργανώθηκε από τον O Όμιλο Φίλων Αυτοκινήτου στο γνωστό χώρο παρά την Ανθούπολη.
     
    Η δοκιμαστική διαδρομή ξεκίνησε με τον Κυριάκο Ιωαννίδη να γράφει τον ταχύτερο χρόνο. Ένα δευτερόλεπτο πιο αργός ήταν ο Μιχάλης Ποσείδιας με το Evo X ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Πρόδρομος. Ακολούθησαν οι Ιάκωβος Πενταράς και ο Γιάγκος Γιάγκου ενώ χωρίς προσπάθεια έμεινε ο παλιός πρωταθλητής Μάριος Παναγιώτου αφού αντιμετώπισε προβλήματα με την τροφοδοσία του Evo IX. Στα δικίνητα ο Παρέλλης Junior έγραφε τον ταχύτερο χρόνο με τον Ανδρέα Τζιωρτζή να ακολουθεί.
    Πρώτη επίσημη διαδρομή και ο Πρόδρομος ρίχνει το χρόνο του κατά οκτώ δευτερόλεπτα. Όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να τον τοποθετήσει στην πρώτη θέση. Κατά επτά δευτερόλεπτα τον ρίχνει και ο Ιωαννίδης για να περάσει πρώτος με μια διαφορά μισού δευτερολέπτου. Τρίτος περνά ο Μιχάλης Ποσείδιας με τους Λάμπρο Λιμνιώτη, Ιάκωβο Πενταρά και Σάββα Σάββα να ακολουθούν στις επόμενες θέσεις. Άτυχος και πάλι ο Μάριος Παναγιώτου αφού τα προβλήματα συνεχίστηκαν χωρίς να μπορέσει να ολοκληρώσει την προσπάθεια του. Μετά την πρώτη επίσημη διαδρομή η διαφορά Παρέλλη Junior και Ανδρέα Τζιωρτζή παραμένει στα δύο σχεδόν δευτερόλεπτα.
     
    Δεύτερη επίσημη διαδρομή και ο Πρόδρομος ρίχνει ακόμα δύο δευτερόλεπτα το χρόνο του σε αντίθεση με τον Κυριάκο Ιωαννίδη που τον ανέβασε. Η έκπληξη έρχεται από το Μάριο Παναγιώτου. Με μόλις μια ολοκληρωμένη προσπάθεια διεκδίκησε ακόμα και τη νίκη. Ο χρόνος του ήταν μόλις 69 εκατοστά πιο αργός από του Πρόδρομου, για να πάρει τελικά τη δεύτερη θέση στον αγώνα. Το χρόνο του ανέβασε και ο Μιχάλης Ποσείδιας αλλά με το χρόνο της πρώτης προσπάθειας πήρε τους βαθμούς της τέταρτης θέσης και την πρώτη στην κατηγορία RC2. Πέμπτος και δεύτερος στην ίδια κατηγορία ο Χρίστος Λιμνιώτης ενώ ο Σάββα Σάββα ήταν έκτος και πρώτος στην RC6.1 Έβδομος καλύτερος χρόνος για το Λάμπρο Λιμνιώτη παρά το ότι δεν ολοκλήρωσε τη δεύτερη του προσπάθεια ύστερα από έξοδο. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Πενταράς, Γιάγκου και Υπερμάχου, με τον τελευταίο να παίρνει και τη νίκη στην κατηγορία RCST2. Δεύτερος στην ίδια κατηγορία ήταν ο Γιάννος Ιωαννίδης που έφερε και το δωδέκατο γρηγορότερο χρόνο. O Παρέλλης Junior ήταν ο νικητής στη δικίνητη κατηγορία παίρνοντας και τη νίκη στην RC6.2. Ανδρέας και Γιαννάκης Τζιωρτζής πήραν την πρώτη και δεύτερη θέση στην RC4 με το Ford Fiesta ενώ οι Παναγιώτης και Ανδρέας Ξενοφώντος πήραν τις δύο πρώτες θέσης στην RCST1. Το έπαθλο της μοναδικής γυναίκας οδηγού πήρε η Λίτσα Γιάγκου που έτρεξε με ένα Lancer Evo VI
    Από τους 22 οδηγούς που δήλωσαν συμμετοχή έτρεξαν οι 19 ενώ ο πρώτος γύρος του φετινού πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε γύρω στις 15:30 το απόγευμα με την απονομή των επάθλων που έγινει στον ίδιο χώρο.
     
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    1 Πρόδρομος Προδρόμου Mitsubishi Lancer Evo IX 2:40.167
    2 Παναγιώτου Μάριος Mitsubishi Lancer Evo IX 2:40.236
    3 Ιωαννίδης Κυριάκος Mitsubishi Lancer Evo IX 2:42.493
    4 Μιχάλης Ποσείδιας Mitsubishi Lancer Evo X 2:44.528
    5 Χρίστος Λιμνιώτης Mitsubishi Lancer Evo IX 2:47.036
    6 Σάββας Σάββα Mitsubishi Lancer Evo VII 2:47.625
    7 Λάμπρος Λιμνιώτης Mitsubishi Lancer Evo IX 2:48.388
    8 Ιάκωβος Πενταράς Mitsubishi Lancer Evo VI 2:49.493
    9 Γιάγκος Γιάγκου Mitsubishi Lancer Evo IX 2:50.978
    10 Σταύρος Υπερμάχου Mitsubishi Lancer Evo III 2:55.125
     
    Φωτογραφίες: Πέτρος Σουτζιής
Μοναδική ευκαιρία για την Κύπρο και τον Πολυκάρπου
  • Μοναδική ευκαιρία για την Κύπρο και τον Πολυκάρπου
  • Ο νεαρός Κύπριος ταλαντούχος οδηγός Πανίκος Πολυκάρπου βρίσκεται πολύ κοντά στην εξασφάλιση μιας θέσης στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα νέων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Ο Πολυκάρπου επιλέχθηκε να οδηγήσει ένα Citroen DS3 R3για τους έξι γύρους του φετινού WRC με την ομάδα της JAGAMotorsport που έχει σαν έδρα την Αυστρία. Ομάδα με την οποία ο Κύπριος οδηγός αγωνίστηκε και στον Εθνικό μας αγώνα το 2012.
     
    Πρόκειται για μια άνευ προηγουμένου επιτυχία του Κυπριακού μηχανοκίνητου αθλητισμού αφού αυτή είναι η πρώτη φορά που ένας Κύπριος οδηγός επιλέγεται κατευθείαν από μια ομάδα για να συμμετάσχει σε παγκόσμιο πρωτάθλημα. Κάτι που θα τοποθετήσει τη σημαία της Κύπρου στην κορωνίδα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με τη σειρά του ο Κύπριος οδηγός θα πρέπει να εξασφαλίσει ένα μικρό μέρος των εξόδων που αφορά κυρίως αεροπορικά εισιτήρια, ασφάλεια και τα προσωπικά έξοδα τόσο του ιδίου όσο και του συνοδηγού του. Ποσό το οποίο ελπίζει να εξασφαλίσει από τοπικές χορηγίες.
     
    Ο ιδιοκτήτης της JagaMotorsports, HannesJagarinec, εκφράστηκε με τα καλύτερα λόγια για τον ταλαντούχο Κύπριο οδηγό με την ανακοίνωση του ονόματος του σαν ο επίσημος οδηγός της ομάδας για το 2014. «Μπορούμε να βοηθήσουμε τον Πανίκο στους έξι αγώνες της φετινής σεζόν. Συνεργαστήκαμε με τον νεαρό οδηγό το 2012 στο Ράλι Κύπρος και είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι τόσο από τις επιδόσεις του όσο και από το χαρακτήρα του», δήλωσε ο ιδιοκτήτης της ομάδας, και συνέχισε, «αναγνωρίζοντας το ταλέντο του Κύπριου οδηγού, θέλουμε να του δώσουμε την ευκαιρία να τρέξει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2014».
     
    Με τη σειρά του ο νεαρός πρωταθλητής δηλώνει κατενθουσιασμένος με την επιλογή του σαν ο επίσημος οδηγός της JagaMotorsport. «ο εργοστασιακό CitroenDS3 R3.«Πρόκειται για μια ευκαιρία ζωής. Κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να εξασφαλίσουμε τον απαιτούμενο προϋπολογισμό που θα μου επιτρέψει να λάβω μέρος στο θεσμό».
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στο Ράλι Κύπρος του 2012 ο Πανίκος Πολυκάρπου, παρά τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισε, τερμάτισε πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή και με μόλις ένα αγώνα είχε τερματίσει και στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος. Παράλληλα είχει ονομαστεί από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού σαν ο «Εθνικός μας οδηγός» στον αγώνα.
     
    Το DS3 R3 που θα έχει στη διάθεση του ο Πολυκάρπου είναι το ίδιο αυτοκίνητου που αγωνίστηκε και στο ράλι Κύπρος του 2012. Πρόκειται για ένα μοντέλο που κτίστηκε με βάση την πολύχρονη πείρα της Citroen στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Βασισμένο στους κανονισμούς της FIA για το γκρουπ R3T, το αγωνιστικό DS3 μοιράζεται το πλαίσιο και την εμφάνιση του μοντέλου παραγωγής. Είναι μπροστινοκίνητο και εφοδιασμένο με ένα υπερτροφοδοτούμενο 4κυλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων που αποδίδει 210 και μια ροπή της τάξης των 350 Nm.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind