Στην Κύπρο οι Cayenne GTS & plug-in Hybrid.
Στην Κύπρο οι Cayenne GTS & plug-in Hybrid.
Στην Κύπρο βρίσκονται δύο εντυπωσιακές εκδόσεις από τη γκάμα του Porsche Cayenne. Πρόκειται για την θηριώδες GTS και την τεχνολογικά προηγμένη Plug-In Hybrid. Δύο μοντέλα που προστέθηκαν στη γκάμα της τελευταίας γενιάς της Cayenne που έκανε την εμφάνιση της πριν μερικούς μήνες.
Η ολοκαίνουρια plug-in υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί το ίδιο παράλληλο plug-in hybrid σύστημα με την Panamera και αποτελείται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων και ένα 3λιτρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 416 ίπποι στις 5.500 στροφές ενώ η μέγιστη ροπή των 590 Nm επιτυγχάνεται στις 1.250-4.000 στροφές. Οι πιο πάνω τιμές επιτρέπουν στην υβριδική Cayenne να πραγματοποιεί τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 243 χιλιόμετρα την ώρα. Παράλληλα, μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και τα 126 χιλιόμετρα την ώρα ενώ μπορεί να καλύψει απόσταση που φτάνει τα 36 χιλιόμετρα, μόνο με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι σίγουρα ο τομέας των εκπομπών ρύπων για το συγκεκριμένο κινητήρα. Ένας αριθμός που φθάνει μόλις τα 79 γρ./χλμ., δείχνοντας έτσι και το μέγεθος της επιτυχίας και στο χώρο αυτό αν συγκρίνουμε τόσο την κατηγορία του αυτοκινήτου όσο και την ιπποδύναμη.
Η νέα Cayenne GTS είναι εφοδιασμένη με τον ολοκαίνουριο V6 twin-turbo των 3,6 λίτρων. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποιεί και η Cayenne S μόνο που με τις κατάλληλες ρυθμίσεις η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 50 Nm. Οι ίπποι φθάνουν τους 440 με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 600 Nm. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 5,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα είναι της τάξης των 262 χιλιομέτρων την ώρα.Η νέα GTS τοποθετείται ανάμεσα από την S και Turbo και διαθέτει νέα σπορ εξάτμιση και το σύστημα ενεργής ανάρτησης PASM (Porsche Active Suspension Management), μεγαλύτερα φρένα και χαμηλωμένο αμάξωμα.
Η ολοκαίνουρια plug-in υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί το ίδιο παράλληλο plug-in hybrid σύστημα με την Panamera και αποτελείται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα 95 ίππων και ένα 3λιτρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 416 ίπποι στις 5.500 στροφές ενώ η μέγιστη ροπή των 590 Nm επιτυγχάνεται στις 1.250-4.000 στροφές. Οι πιο πάνω τιμές επιτρέπουν στην υβριδική Cayenne να πραγματοποιεί τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 243 χιλιόμετρα την ώρα. Παράλληλα, μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και τα 126 χιλιόμετρα την ώρα ενώ μπορεί να καλύψει απόσταση που φτάνει τα 36 χιλιόμετρα, μόνο με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι σίγουρα ο τομέας των εκπομπών ρύπων για το συγκεκριμένο κινητήρα. Ένας αριθμός που φθάνει μόλις τα 79 γρ./χλμ., δείχνοντας έτσι και το μέγεθος της επιτυχίας και στο χώρο αυτό αν συγκρίνουμε τόσο την κατηγορία του αυτοκινήτου όσο και την ιπποδύναμη.
Η νέα Cayenne GTS είναι εφοδιασμένη με τον ολοκαίνουριο V6 twin-turbo των 3,6 λίτρων. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποιεί και η Cayenne S μόνο που με τις κατάλληλες ρυθμίσεις η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 50 Nm. Οι ίπποι φθάνουν τους 440 με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 600 Nm. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 5,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα είναι της τάξης των 262 χιλιομέτρων την ώρα.Η νέα GTS τοποθετείται ανάμεσα από την S και Turbo και διαθέτει νέα σπορ εξάτμιση και το σύστημα ενεργής ανάρτησης PASM (Porsche Active Suspension Management), μεγαλύτερα φρένα και χαμηλωμένο αμάξωμα.
-
- Current rating: 5
- Total votes: 1
- View QR Code
- Save as PDF
- 1929 Shows