News and Reviews

H Mercedes-Benz γιορτάζει 125 χρόνια επιτυχιών
  • H Mercedes-Benz γιορτάζει 125 χρόνια επιτυχιών
  • Ήταν Ιούλιος του 1894, όταν διοργανώθηκε για πρώτη φορά ο επίσημος αγώνας αμαξών… χωρίς άλογα από το Παρίσι μέχρι την Ρουέν. Ήταν ακριβώς εδώ που ξεκίνησε το τεράστιο ταξίδι της Mercedes-Benz μέσα από την ιστορία του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού με τους κινητήρες των Gottlieb Daimler και Wilhelm Maybach. Μέσα από 125 χρόνια κινητήρων και οχημάτων, η τεράστια εταιρεία πέτυχε αμέτρητους θριάμβους. Φυσικά, μιας και έχουμε αναφέρει τον αγώνα από το Παρίσι μέχρι την Ρουέν, πρέπει να επισημάνουμε πως η Mercedes-Benz ήταν η νικήτρια, στις 22 Ιουλίου του 1894.
     
    Από το πρώτο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο της εταιρείας, πίσω στο μακρινό 1984 μέχρι σήμερα: Από παλιούς αγώνες αντοχής, μέχρι ράλι και φυσικά αγώνες σε πίστα, τα ασημένια βέλη χάραξαν μια χρυσή πορεία στην ιστορία του αθλήματος, υπογραμμίζοντας το γνήσιο και αγωνιστικό DNA των αυτοκινήτων της Mercedes-Benz.
    Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει την τριπλή νίκη της Mercedes στο Γαλλικό Grand Prix της Λυών στις 4 Ιουλίου του 1914, τη νίκη στο Targa Florio της Σικελίας πριν από 95 χρόνια (27 Απριλίου 1924), την πρώτη νίκη του πρώτου Silver Arrow W 25 της Mercedes-Benz πριν από 85 χρόνια (3 Ιουνίου 1934), τη διπλή νίκη του Silver Arrow W 165 στο Grand Prix της Τρίπολης πριν από 80 χρόνια (7 Μαΐου 1939) και η διπλή νίκη της Sauber - Mercedes C9 στον 24ωρο αγώνα του Le Mans πριν από 30 χρόνια (12 Ιουνίου 1989). Οι εξαιρετικές επιδόσεις σε βάθος χρόνου, τόσο των αγωνιστικών αυτοκινήτων όσο και των οδηγών τους υπογραμμίζουν τη φιλοδοξία της μάρκας να παραμένει ηγέτης στο χώρο.
     
    Μαγικές στιγμές όπως η εποχή των αυθεντικών Ασημένιων Βελών των δεκαετιών 30’ και 50’ με τεράστιες επιτυχίες και ρεκόρ ταχύτητας, η νίκη των Hannu Mikkola και Arne Hertz με το 1979 με μια Mercedes-Benz 450 SLC 5.0 στο 11ο  Rallye Bandama Côte d’Ivoire (ακόμα τρία 450 SLC 5.0 το ακολούθησαν στον τερματισμό, στις αμέσως πιο πίσω θέσεις) μέχρι τον πέμπτο τίτλο που κατέκτησε στην  Formula 1 ο πρωταθλητής Lewis Hamilton με την Mercedes-Benz. Πέντε τίτλοι για τον ίδιο και πέντε τίτλοι για την εταιρεία με τους κινητήρες της στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα του κόσμου. Φυσικά τα Ασημένια Βέλη της F1 ποντάρουν και φέτος για το χρυσό ενώ δυο εντελώς ηλεκτρικά Βέλη ετοιμάζονται να διαγωνιστούν στο πρωτάθλημα Formula E, συνεχίζοντας την θριαμβευτική πορεία της Mercedes-Benz μέσα από την ιστορία.
MotoGP 2019 3ος γύρος – USA
  • MotoGP 2019 3ος γύρος – USA
  • Rins και Rossi μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στις ΗΠΑ
    Μπορεί ο Marc Marquez να πήρε την pole position το Σάββατο αλλά ήταν ο Alex Rins που κατάφερε να ανέβει πρώτος στο βάθρο στο Austin του Texas. Μετά από το πρωινό ζέσταμα το οποίο διεξήχθη σε δροσερό και ξηρό κλίμα, οι αναβάτες του MotoGP παρατάχθηκαν στον αγώνα των 20 γύρων με θερμοκρασία πίστας 39ºC.
    Κάνοντας εκκίνηση από την pole position, ο Marc Marquez φρέναρε αργά στην πρώτη στροφή, κρατήθηκε μπροστά και άρχισε να χτίζει μία διαφορά σε κάθε γύρο που περνούσε, με τον Valentino Rossi να βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Όμως, ένα λάθος του στη στροφή 12 στον 9ο γύρο είχε ως αποτέλεσμα να χάσει ο Marquez το μπροστινό της RC213V και να έχει μία πτώση. Χωρίς να τραυματιστεί ο ίδιος προσπάθησε μάταια να βάλει μπροστά τη μοτοσυκλέτα του και τελικά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα.  
     
    Από εκεί και πέρα ο Rossi πήρε τα ηνία του αγώνα αλλά ο Rins τον ακολουθούσε με μικρή διαφορά. Το ίδιο σκηνικό έμεινε μέχρι τον 17ο γύρο όπου ο αναβάτης της Suzuki έκανε την επίθεση του. Κατάφερε να περάσει τον Rossi αλλά ο ρόλος του δεν ήταν καθόλου εύκολος έχοντας σαν αντίπαλο τον θρύλο του MotoGP. Ο αναβάτης της Monster Energy επιτέθηκε ξανά, πήρε την πρώτη θέση αλλά για πολύ λίγο αφού ο Rins ήθελε να κάθε τρόπο την πρώτη νίκη στην καριέρα του. O Rossi δοκίμασε ξανά αλλά έχασε τα φρένα, άλλαξε τη γραμμή του με αποτέλεσμα ο Rins να ανοίξει τη διαφορά και αν φθάσει πρώτος στο τέρμα.
     
    Η διαφορά του από τον Rossi ήταν μόλις 0.462 δευτερόλεπτα τη στιγμή που ο τρίτος, που δεν ήταν άλλος από τον Jack Miller με την Ducati, έφτασε τα 8.454 δευτερόλεπτα παίρνοντας το πρώτο του βάθρο μετά τη νίκη του στο Assen το 2016. Μετά το τέλος του αγώνα ο ίδιος ο Rossi παραδέχτηκε ότι ο Rins οδήγησε καλύτερα από αυτόν στους τελευταίους γύρους.
     
    Ο Andrea Dovizioso, παρά το ότι ξεκίνησε από τη 13η θέση κατάφερε τελικά να τερματίσει 4ος και  να περάσει επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
    Ο Franco Morbidelli πήρε το καλύτερο μέχρι τώρα αποτέλεσμα της καριέρας του τερματίζοντας στη 5η θέση, μπροστά από τους Danilo Petrucci, Fabio Quartararo και τον Pol Espargaro. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Pecco Bagnaia και Takaaki Nakagami . Αντίθετα οι εργοστασιακές Honda δεν μπόρεσαν αν δουν τη σημαία του τερματισμού. Marquez και Crutchlow έπεσαν και εγκατέλειψαν ενώ ο Jorge Lorenzo έμεινε από μηχανική βλάβη ενώ ήταν μέσα στη δεκάδα.
     
    Επόμενος γύρος το ισπανικό Grand Prix που διεξάγεται στην πίστα του Jerez στις 3-5 Μαίου.
     
    Τελική κατάταξη
    1 Alex Rins                               Suzuki             41'45.499
    2 Valentino Rossi                    Yamaha          +0.462
    3 Jack Miller                             Ducati              +8.454
    4 Andrea Dovizioso                Ducati              +9.420
    5 Franco Morbidelli                  Yamaha          +18.021
    6 Danilo Petrucci                     Ducati              +21.476
    7 Fabio Quartararo                 Yamaha          +26.111
    8 Pol Espargaro                      KTM                +29.743
    9 Francesco Bagnaia             Ducati              +30.608
    10 Takaaki Nagakami             Honda             +31.011
     
    Βαθμολογία αναβατών
    1 Andrea Dovizioso    Ducati             54
    2 Valentino Rossi       Yamaha           51
    3 Alex Rins                 Suzuki             49
    4 Marc Marquez          Honda             45
    5 Danilo Petrucci         Ducati             30
    6 Jack Miller                Ducati             29
    7 Takaaki Nakagami   Honda             22
    8 Cal Crithlow             Honda             19
    9 Pol Espargaro          KTM               18
    10 Fabio Quartararo   Yamaha           17
FORD MUSTANG
  • FORD MUSTANG
  • Το πρώτο σε πωλήσεις σπορ coupe στον κόσμο γιορτάζει τα 55α του γενέθλια. Το αυτοκίνητο / σύμβολο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σημειώνει σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων στην Ευρώπη. Πρόκειται για το σπορ coupe με τις περισσότερες πωλήσεις για τέταρτη συνεχή χρονιά. Μια χρονιά που σηματοδοτεί και τα 55α του γενέθλια. Από την Αυστραλία μέχρι το Περού, η Mustang κυριάρχησε σε όλο τον κόσμο στην κατηγορία  της το 2018, με συνολικές πωλήσεις 113.066 οχημάτων, σύμφωνα με στοιχεία της IHS Markit. Έτσι, το 2018 αποτελεί την τέταρτη συνεχή χρονιά της ηγεμονίας της Mustang όχι μόνο ως παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία των σπορ κουπέ αυτοκινήτων, αλλά και ως του δημοφιλέστερου αυτοκινήτου του είδους στις ΗΠΑ, όπου η Ford πούλησε πέρσι 75.842 Mustang. Το πρώτο τρίμηνο του 2019, οι πωλήσεις της Mustang στην Ευρώπη ανήλθαν στις 2.300 μονάδες, επίδοση που αντιστοιχεί σε άνοδο άνω του 27% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.*
    «Η Ford ξέφυγε από τα συμβατικά όταν λάνσαρε τη Mustang πριν από 55 χρόνια», δήλωσε ο Jim Farley, Ford president, για τις παγκόσμιες αγορές. «Τίποτα δεν σου προσφέρει μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας και οδηγικής απόλαυσης με τον αέρα να σου ανεμίζει τα μαλλιά, όπως μία Mustang. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο σύμβολο. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τον βρυχηθμό του V8 μία ανοιξιάτικη μέρα. Δεν είναι να απορεί κανείς που η Mustang αναδείχτηκε ως το δημοφιλέστερο σπορ κουπέ σε όλο τον κόσμο.»
    Η Mustang διατέθηκε σε 146 χώρες το 2018, βάσει των επίσημων στοιχείων πωλήσεων της Ford. Περισσότερες από 500.000 Mustang έκτης γενιάς έχουν πουληθεί σε όλο τον πλανήτη από το 2015, μεταξύ των οποίων πάνω από 45.000 στην Ευρώπη. Έτσι, το εμβληματικό μοντέλο της Ford κατάφερε πέρσι να αυξήσει το μερίδιό του σε παγκόσμιο επίπεδο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, αποσπώντας, χάρη και στην έκδοση Bullitt, το 15,4% της κατηγορίας.
    Το θρυλικό Ford Mustang βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της Michaels Automotive. εφοδιασμένο με τον αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost της Ford που αποδίδει 314 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Παράλληλα, η επιτάχυνση του στα εκατό χιλιόμετρα από στάση φθάνει μόλις σε 5,8 δευτερόλεπτα. Όμως, για τους πιο επιλεκτικούς η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει και το θηριώδες σύνολο των 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 418 ίππους και 530 Nm ροπής.
Άλλη μια τεχνολογική υπεροχή της Volvo
  • Άλλη μια τεχνολογική υπεροχή της Volvo
  • Τα μοντέλα της Volvo προειδοποιούν το ένα το άλλο για ολισθηρούς δρόμους και άλλους οδικούς κινδύνους. Για μια ακόμη φορά η Volvo πρωτοπορεί σε θέματα τεχνολογίας που εφαρμόζονται στα μοντέλα της. Παρουσίασε την επαναστατική της τεχνολογία διασύνδεσης για την ασφάλεια, που αποτελεί πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, σαν ένα επιπλέον βήμα του οράματός της για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Πρόκειται για την τεχνολογία Connected Safety που επιτρέπει στα μοντέλα της Volvo να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο το ένα με το άλλο, μέσω ενός δικτύου cloud, ώστε να προειδοποιούνται οι οδηγοί για ολισθηρά οδοστρώματα και άλλους κινδύνους που βρίσκονται στο δρόμο τους.
    Οι τεχνολογίες Hazard Light Alert και Slippery Road Alert παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στη Σουηδία και τη Νορβηγία το 2016, στα μοντέλα της σειράς 90 της Volvo. Ήδη αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα Volvo Μodel Υear 2020 στην Ευρώπη, ενώ μπορούν να εγκατασταθούν και σε όλα τα μοντέλα που βασίζονται στις πλατφόρμες SPA και CMA της Volvo, από το 2015 και μετά (MY2016).
    Η έρευνα της Volvo για την ασφάλεια δείχνει ότι η ρύθμιση της ταχύτητας ανάλογα με τις πραγματικές κυκλοφοριακές συνθήκες μπορεί να μειώσει δραστικά τον κίνδυνο ατυχημάτων. Σαν κορυφαία εταιρεία στην ασφάλεια, η Volvo προχωρά στην εφαρμογή αυτών των λειτουργιών σε όλη την Ευρώπη και προσκαλεί εκ νέου και τους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων να συμμετάσχουν, μοιράζοντας ανώνυμα δεδομένα που συνδέονται με την οδική ασφάλεια. Με αυτή την κίνηση, η σουηδική εταιρεία λαμβάνει ακόμη μια πρωτοβουλία για να γίνουν οι δρόμοι ασφαλέστεροι, όχι μόνο για όσους οδηγούν Volvo, αλλά για όλους τους οδηγούς.
    Από τον περασμένο χρόνο, η Volvo μοιράζεται δεδομένα στη Σουηδία και τη Νορβηγία, ώστε να προειδοποιούν τους οδηγούς για τους κινδύνους που βρίσκονται κοντά τους. Μόλις ένα μοντέλο της Volvo, εξοπλισμένο με το σχετικό σύστημα, ενεργοποιήσει το Hazard Light Alert που στέλνει ένα σήμα σε όλα τα Volvo που βρίσκονται κοντά και είναι συνδεδεμένα στην υπηρεσία cloud, προειδοποιώντας τους οδηγούς για να αποφύγουν πιθανό ατύχημα. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε τυφλές στροφές και σε σημεία του δρόμου με υψομετρική διαφορά, όπου δεν υπάρχει επαρκής ορατότητα. Παράλληλα, το Slippery Road Alert ενισχύει την πληροφόρηση του οδηγού τόσο για την τρέχουσα κατάσταση του δρόμου όσο και για εκείνη που πρόκειται να συναντήσει στην πορεία του, συλλέγοντας ανωνύμως πληροφορίες για την κατάσταση του δρόμου από προπορευόμενα αυτοκίνητα και προειδοποιώντας έγκαιρα τους οδηγούς που προσεγγίζουν ένα ολισθηρό τμήμα του δρόμου.
    Ξεκινώντας από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η εταιρεία θα εξοπλίσει τα μοντέλα της με εσωτερικές κάμερες και άλλους αισθητήρες που θα εποπτεύουν τον τρόπο οδήγησης και θα επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να παρεμβαίνει εφόσον ένας οδηγός βρίσκεται αναμφίβολα υπό την επίδραση ουσιών ή έχει αποσπαστεί η προσοχή του και κινδυνεύει να εμπλακεί σε ατύχημα με σοβαρές συνέπειες.
Επετειακή έκδοση MINI 60 Years Edition
  • Επετειακή έκδοση MINI 60 Years Edition
  • Με ένα αποκλειστικό μοντέλο υψηλής αισθητικής, η MINI γιορτάζει την 60ή επέτειο της μάρκας. Ο λόγος για το MINI 60 Years Edition, ένα μοντέλο που διαθέτει ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία τόσο στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό σχεδιασμό που δίνουν έμφαση στην παράδοση και τον χαρακτήρα του πρώτου πολυτελούς μοντέλου στη μικρή κατηγορία. Αυτό είναι το MINI, 60 χρόνια μετά το λανσάρισμα του πρώτου μικρού Βρετανικού αυτοκινήτου που έγινε διάσημο σε όλο τον κόσμο χάρη σε μοναδικές αρετές, όπως η αίσθηση go-kart και η δημιουργική αξιοποίηση χώρου.
     
    Υιοθετώντας την κλασική απόχρωση των Βρετανικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, η έκδοση MINI 60 Years δηλώνει απερίφραστα τις σπορ προθέσεις της μάρκας, που ξεκίνησαν από νωρίς και διατηρήθηκαν ζωντανές μέχρι το πρόσφατο παρελθόν. Η απόχρωση British Racing Green IV, αποτυπώνει άριστα το χαρακτήρα και την καταγωγή του πολυτελούς μικρού μοντέλου. Οι εξωτερικές αποχρώσεις Midnight Black metallic, Moonwalk Grey metallic, Melting Silver metallic και MINI Yours Lapisluxury Blue non-metallic διατίθενται ως εναλλακτικές προτάσεις. Η εξωτερική απόχρωση συνδυάζεται με βαφή Pepper White ή Black για την οροφή και τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών. Λωρίδες στο καπό με ειδική επετειακή σχεδίαση και αποκλειστικές, δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17” 60 Years Spoke ολοκληρώνουν την ξεχωριστή εμφάνιση.
     
    Έντονη είναι κα η παρουσία του λογοτύπου «60 Years» που βρίσκεται τόσο στην αριστερή λωρίδα του καπό και τις πλαϊνές υποδοχές των δεικτών όσο και στα πλαϊνά σποιλερ στις πόρτες οδηγού και συνοδηγού. Το ίδιο και στο εσωτερικό αφού το συναντούμε στα εμπρός προσκέφαλα και στο τιμόνι. Παράλληλα, το λογότυπο παρουσιάζεται φωτιζόμενο και με το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού.
     
    Ο βασικός εξοπλισμός των μοντέλων edition περιλαμβάνει σπορ δερμάτινο τιμόνι με σπορ δερμάτινα MINI Yours Leather Lounge 60 Years και αποκλειστική απόχρωση Dark Maroon. Σε επίπεδο τεχνολογίας περιλαμβάνει επίσης προβολείς LED, φώτα ομίχλης LED, λευκά φλας και πίσω φώτα LED σε σχέδιο Union Jack, πακέτο φωτισμού εσωτερικού, ενώ τα MINI Driving Modes και MINI Excitement Package ολοκληρώνονται με φωτισμό περιβάλλοντος. Υπάρχει επίσης υπολογιστής ταξιδιού, αυτόματο σύστημα κλιματισμού (A/C), αισθητήρας βροχής και πακέτο αποθηκευτικών χώρων.
    Τέλος, η ειδική έκδοση MINI 60 Years Edition διατίθεται σε εκδόσεις για το τρίθυρο και πεντάθυρο MINI Hatch, η κάθε μία με τέσσερις επιλογές κινητήρων. Δύο βενζινοκινητήρες και δύο κινητήρες diesel με απόδοση από 136 έως 192 ίππους. Πρόκειται για τα τρίθυρα MINI Cooper 60 Years, MINI Cooper S 60 Years, MINI Cooper D 60 Years και MINI Cooper SD 60 Years και τα πεντάθυρα MINI Cooper 60 Years, MINI Cooper S 60 Years, MINI Cooper D 60 Years και MINI Cooper SD 60 Years.
Citroen C5 Aircross: To SUV της επόμενης γενιάς
  • Citroen C5 Aircross: To SUV της επόμενης γενιάς
  • Η ίδια η Citroen το αποκαλεί σαν το «SUV της επόμενης γενιάς», και δεν έχει άδικο! Ο λόγος για το Citroen C5 Aircross, τη ναυαρχίδα της Γαλλικής μάρκας στην κατηγορία των SUV που θέτει ψηλά τον πήχη απέναντι στον ανταγωνισμό. Το νέο SUV C5 Aircross διαθέτει ένα μοντέρνο σχεδιασμό, δυναμική προσωπικότητα, κορυφαία άνεση και τεχνολογία αιχμής στο χώρο της άνεσης και της ασφάλειας ενώ μπορεί να προσαρμοστεί στις εκάστοτε ανάγκες οδηγού και επιβατών προσφέροντας σωρεία λύσεων.
     
    Ο εξωτερικός του σχεδιασμός βασίζεται στη νέα ταυτότητα του Γαλλικού εργοστασίου που είδαμε αρχικά στο C3 Aircross. Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζει ο μεγάλος μπροστινός προφυλακτήρας με τα λεπτά φωτιστικά σώματα ενώ στοιχεία δυναμικότητας προσδίδουν τόσο οι μεγάλες εισαγωγές αέρα όσο και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών. Το όλο σύνολο συμπληρώνουν τα πλευρικά σπόϊλερ, οι μπάρες οροφής, τα 23 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος και φυσικά η πλούσια γκάμα επιλογών εξατομίκευσης.
     
    Η αίσθηση της ευρυχωρίας και της άνεσης κυριαρχούν στον εσωτερικό του νέου Citroën C5 Aircross. Εκεί όπου οι πολλαπλές δυνατότητες διαμόρφωσης κάνουν το μοντέλο ξεχωριστό στην κατηγορία του. Αιτία για τα πιο πάνω είναι δύο αποκλειστικές καινοτομίες της γαλλικής εταιρείας. Η πρώτη είναι η ανάρτηση με τα Hydraulic Progressive Cushions και η άλλη τα καινοτόμα καθίσματα ‘Advanced Comfort’. Τα τρία ανεξάρτητα, συρόμενα, με ρυθμιζόμενη κλίση, και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, χαρίζουν στο C5 Aircross τον τίτλο του πιο εύκολα διαμορφώσιμου και του πιο ευρύχωρου SUV της κατηγορίας του. Στοιχεία που προσφέρουν σε οδηγό και επιβάτες μια μοναδική εμπειρία κατά τις διαδρομές.
     
    Άλλα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο εσωτερικό είναι η  οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό αλλά και η TFT οθόνη των 12,3 ιντσών του πίνακα των οργάνων Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών του C5 Aircross φθάνει τώρα τα 720 λίτρα.
    Αξίζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο διαθέτει 20 συνολικά συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν τα Highway Driver Assist (ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2) και το Grip Control με Hill Assist Descent για την ιδανική προσαρμογή της απόδοσης του αυτοκινήτου όταν το έδαφος γίνεται πιο απαιτητικό.
     
    Το μοντέλο, που ήδη βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της Geo Pavlides Automotive, προσφέρεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, ένα βενζίνης και δύο πετρελαίου. Αρχή με τον βενζινοκινητήρα στα 1.6 λίτρα Pure Tech απόδοσης 180 ίππων ενώ στη συνέχεια έχουμε δύο πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας Blue HDi στα 1.5 και 2.0 λίτρα απόδοσης 130 και 180 ίππων αντίστοιχα.  Το νέο C5 Aircross κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Citroen στην πόλη Rennes, της Γαλλίας και χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα (EMP2) του Ομίλου της PSA με τα Peugeot 3008, 5008 και Opel Grandland X.
Με 1.700 παραλλαγές το νέο  Mercedes Benz Sprinter
  • Με 1.700 παραλλαγές το νέο Mercedes Benz Sprinter
  • Η 3η γενιά του Mercedes Sprinter συνεχίζει να προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες στον επαγγελματία. Ένα ολοκαίνουριο μοντέλο που διακρίνεται, τόσο για το σύγχρονο του σχεδιασμό όσο και για τα ψηλά επίπεδα τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει.
    Με περισσότερες απο 3,4 εκατομμύρια πωλήσεις, το νέο Sprinter καλείται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του. Έτσι και το γερμανικό εργοστάσιο φρόντισε να το εξοπλίσει με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει. Στοιχεία που μπορεί κάποιος να συναντήσει σε επιβατικά οχήματα.
    Η γκάμα του Sprinter περιλαμβάνει συνολικά 6 διαφορετικά αμαξώματα -η μέγιστη διαθέσιμη χωρητικότητα είναι 17 κυβικά μέτρα και το ωφέλιμο φορτίο μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 5,5 τόνους- κίνηση είτε στους εμπρός, είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τροχούς, καθώς και συνολικά 5 διαφορετικούς κινητήρες. Το αποτέλεσμα των συνδυασμών όλων των παραπάνω και όχι μόνο είναι οι πιθανές εκδοχές του Sprinter να είναι περί τις 1.700 και να καλύπτουν πρακτικά κάθε επαγγελματική ανάγκη.
    Το εσωτερικό διακρίνεται για την πρακτικότητα και την εργονομία ενώ σε ψηλά επίπεδα βρίσκεται τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και το φινίρισμα. Σε όλα αυτά προστίθενται τόσο τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα, η εκκίνηση χωρίς κλειδί και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Παράλληλα, υπάρχουν πολλές θήκες φύλαξης μικροαντικειμένων που θα κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του επαγγελματία.
    Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι ο τετρακύλινδρος 2.1 λίτρων με απόδοση απο 114 εως 163 ίππους. Διαθέσιμος επίσης θα είναι, για πρώτη φορά στην κατηγορία των μεγάλων Van, ο εξακύλινδρος 3.1 λίτρων με απόδοση 190 ίππων και 420 Nm ροπής. Για την έκδοση με κίνηση στο μπροστινό άξονα διατίθενται δύο κιβώτια ταχυτήτων: ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής – το οποίο αποτελεί καινοτομία στην κατηγορία των μεγάλων van – και ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
    Η πλήρης διαδικτυακή συνδεσιμότητα είναι ένα από τα σημαντικότερα νέα χαρακτηριστικά. Οι νέες, δικτυωμένες υπηρεσίες του Mercedes PRO connect σε συνδυασμό με τα επίσης ολοκαίνουρια συστήματα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) αποτελούν την τέλεια βάση για όλες τις απαιτήσεις των κλάδων εφοδιασμού και μεταφορών. Ξεκινά με την πολύπλοκη διαχείριση μεγάλου στόλου και φτάνει μέχρι το μικρό εταιρικό στόλο. Το Mercedes PRO connect συνδέει τον διευθυντή στόλου με όλα τα οχήματα και τους οδηγούς του στόλου. Έτσι, μπορεί να γίνεται ηλεκτρονική διαχείριση όλων των αποστολών και ανάκτηση όλων των πληροφοριών οχήματος, όπως τοποθεσία, στάθμη καυσίμου ή διαστήματα συντηρήσεων, σε πραγματικό σχεδόν χρόνο. Με το λανσάρισμα του Mercedes PRO connect, θα διατίθενται οκτώ εργοστασιακά πακέτα με κεντρικές υπηρεσίες στόλου, οχήματος, οδηγού και προσδιορισμού θέσης. Ενδεικτικά, θα περιλαμβάνονται π.χ. Κατάσταση Οχήματος, Λειτουργίες Οχήματος, Επικοινωνία Στόλου, Διαχείριση Συντηρήσεων και ψηφιακό βιβλίο δρομολογίων οδηγού.
Πέντε εκατομμύρια VW Tiguan στην παραγωγή
  • Πέντε εκατομμύρια VW Tiguan στην παραγωγή
  • Με ένα εντυπωσιακό αριθμό παραγωγής ξεκίνησε το 2019 το εργοστάσιο της Volkswagen. Πιο συγκεκριμένα, το VW Tiguan άγγιξε τον μαγικό αριθμό των πέντε εκατομμυρίων οχημάτων που πέρασαν από τις γραμμές παραγωγής του γερμανικού εργοστασίου, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο το μέγεθος της επιτυχίας του μεσαίου της SUV. To Tiguan με τον αριθμό ‘5 εκατομμύρια’ έφυγε από τη γραμμή παραγωγής του  εργοστάσιο της μάρκας στο Wolfsburg. Ένας εντυπωσιακός αριθμός που επετεύχθη σε λιγότερο από δώδεκα χρόνια όταν το Tiguan προστέθηκε στη γκάμα της Volkswagen.
     
    Μόλις ένα χρόνο από την παρουσίαση του, και συγκεκριμένα το 2008, 120.000 Tiguan είχαν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο δείχνοντας έτσι και τη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε αυτή την κατηγορία. Η πορεία του μοντέλου ήταν ανοδική χρόνο με το χρόνο αφού το 2015 πουλήθηκαν μισό εκατομμύριο οχήματα ενώ το 2017 περισσότερα από 700.000. Πέρυσι, 800.000 Tiguan και Tiguan Allspace παραδόθηκαν σε πελάτες της Volkswagen,. Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2007 ενώ η δεύτερη το 2016 και ήταν το πρώτο SUV της Volkswagen που βασιζόταν στην επαναστατική πλατφόρμα MQB. Το 2017 κυκλοφόρησε και η έκδοση Allspace, το οποίο είναι μακρύτερο κατά 22 εκατοστά και προσφέρεται και ως επταθέσιο.
     
    Το νέο Tiguan διαθέτει όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες που μέχρι σήμερα προσφέρονται σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Το πλέον σημαντικό όμως είναι ότι πολλές από αυτές αποτελούν βασικό εξοπλισμό από την πρώτη κιόλας έκδοση. Συγκεκριμένα προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, Trendline, Comfortline και Highline.
    Με μια σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από την ακρίβεια, την  καθαρότητα των γραμμών αλλά και την έντονη προσωπικότητα, το νέο Volkswagen Tiguan, παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά με δύο κινητήρες. Ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου  οποίοι όχι μόνο πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6, αλλά είναι –σύμφωνα με την εταιρεία- 24% πιο αποδοτικοί σε σχέση με το παρελθόν. Ο 1.4 TSΙ βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με το βραβευμένο εξατάχυτο αυτόματο DSG. Ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου (TDI) αποδίδει 150 και 190 ίππους και προσφέρεται είτε με χειροκίνητο εξατάχυτο ή με το αυτόματο επτατάχυτο DSG. Προσφέρεται επίσης και με το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION διαθέτοντας και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα για οδήγηση στο χιόνι, την άσφαλτο, σε χωματόδρομο ή για ακόμα πιο σκληρή εκτός δρόμου χρήση.
Mercedes-AMG GT 63 S: Ρεκόρ στο Nürburgring
  • Mercedes-AMG GT 63 S: Ρεκόρ στο Nürburgring
  • Η νέα Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ είναι και επίσημα το ταχύτερο τετράθυρο κουπέ στον κόσμο. Αυτό απέδειξε και η δοκιμή του στη θρυλική πίστα του Nürburgring, εκεί όπου όλοι οι κατασκευαστές δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα επιδόσεων που διαθέτουν στη γκάμα τους. Οι επιδόσεις στο «Nürburgring Nordschleife» είναι ένα δυνατό χαρτί στο χώρο του Marketing και τα αρμόδια τμήματα στην κάθε αυτοκινητοβιομηχανία δεν χάνουν ευκαιρία να το προβάλλουν.
     
    Η Mercedes-AMG GT 63 S έγραψε χρόνο στα 7:25.41 λεπτά και γράφει τη δική της ιστορία στη γερμανική πίστα. Χρόνος που την κατατάσσει ελαφρώς πιο ψηλά από την Mercedes-AMG SLS Black Series που πέτυχε χρόνο 7: 25.67. Ο πιο πάνω χρόνος επετεύχθη από τον πρώην οδηγό αγώνων Demian Schaffert ο οποίος ενεπλάκη και ενεργά στην εξέλιξη του μοντέλου με το εργοστάσιο.
     
    Κάτω από το καπό υπάρχει ο V8 των 4,0 λίτρων που στην περίπτωση αποδίδει 639 ίππους. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AMG 4Matic και του αυτόματου κιβωτίου AMG εννέα σχέσεων. Πέραν των 639 ίππων, το μοντέλο φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική το9υ ταχύτητα τα 315 χιλιόμετρα την ώρα.
     
    Εξωτερικά η νέα Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ διαφοροποιείται χάρη στο AMG Aerodynamics Package που, σύμφωνα με την εταιρεία, το πακέτο αυτό μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις αυξάνοντας συγχρόνως τα ποσά της κάθετα παραγόμενης δύναμης στις υψηλές ταχύτητες. Το μοντέλο ξεχωρίζει από το ανθρακί της χρώμα ενώ την προσοχή τραβούν οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων. Εσωτερικά συναντούμε το δέρμα με τις κίτρινες ραφές και το νέο τιμόνι ενώ πολλά επιμέρους στοιχεία του χώρου επιβεβαιώνουν το δυναμικό της χαρακτήρα.
Διπλό βάθρο για το Audi e-tron στο πρωτάθλημα
  • Διπλό βάθρο για το Audi e-tron στο πρωτάθλημα
  • Στον πιο ζεστό, ιστορικά, αγώνα του πρωταθλήματος Formula E, η πρωταθλήτρια ομάδα Audi Sport ABT Schaeffler κατέκτησε το πρώτο της βάθρο της σεζόν, και μάλιστα διπλό, στο Σαντιάγκο της Χιλής. Ο Sam Bird οδηγώντας για την Envision Virgin Racing, της οποίας παρέχει τα αγωνιστικά μονοθέσια η Audi, πέτυχε την πρώτη του νίκη φέτος με το e-tron FE05. Πριν καν την πρώτη εκκίνηση, άπαντες συμφώνησαν πως ο πήχης φέτος ήταν το μονοθέσιο της Audi που φέρει την τεχνολογία Motor Generator Unit (MGU), την οποία εξέλιξε ο Γερμανικός κολοσσός σε συνεργασία με την Schaeffler να καταφέρει να κερδίσει κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες. Νωρίς στα δοκιμαστικά η προειδοποιητική βολή ρίχθηκε από τον Lucas di Grassi που έγραψε τον ταχύτερο γύρο στην νέα πίστα του Σαντιάγκο O’Higgins Park. Αμφότεροι οι οδηγοί της Audi Sport ABT Schaeffler προκρίθηκαν στις πρώτες έξι θέσεις πριν από την μάχη της Super Pole, εκεί όπου ο Lucas di Grassi έγραψε τον «καλύτερο γύρο της καριέρας μου στο Formula E» όπως ανέφερε ο ίδιος. Και δεν είχε άδικο καθώς η διαφορά του από τον δεύτερο ήταν μισό δευτερόλεπτο (+0.526).
    Στην τρίτη θέση του βάθρου βρέθηκε ο συνοδηγός του Βραζιλιάνου, Daniel Abt, μέσα στην ζέστη των 37 βαθμών κελσίου με το δικό του Audi e-tron FE05, δίνοντας έτσι στην πρωταθλήτρια Audi Sport ABT Schaeffler το πρώτο της βάθρο στο φετινό πρωτάθλημα ABB FIA Formula E. Ο Abt έφυγε μαζεύοντας και τον ένα επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
    «Ήταν ένας απίστευτα σκληρός αγώνας, η ζέστη ήταν αφόρητη. Ωστόσο σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να παραμένεις ‘cool’, ακριβώς όπως κάναμε εμείς σήμερα. Η ομάδα μας άξιζε το αποτέλεσμα σήμερα, το πρώτο μας φετινό βάθρο είναι πολύ σημαντικό. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε και να βελτιωνόμαστε όπως αποδεικνύουμε σε κάθε αγώνα» δήλωσε ο Abt.
    Δυστυχώς για τον Lucas di Grassi ο αγώνας δεν πήγε με τα νερά του καθώς αναγκάστηκε να ξεκινήσει τελευταίος μετά από παράβαση των κανονισμών σε in-lap νωρίς κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών. Σαν αποτέλεσμα έχασε την pole και εκκίνησε τελευταίος. Παρόλα αυτά ο Βραζιλιάνος έδειξε το μέταλλο του, φτάνοντας μέχρι και την ένατη θέση αλλά λόγω μιας σύγκρουσης που προκάλεσε δέχτηκε ποινή χρόνου, πέφτοντας στην δωδέκατη θέση στην τελική κατάταξη.
    Η νικήτρια ομάδα, Envision Virgin Racing  που τρέχει με μονοθέσια τα οποία της παρέχει η Audi, χάρηκε διπλά τον αγώνα τόσο λόγω της νίκης του Sam Bird αλλά και για την πέμπτη θέση του δεύτερου αυτοκινήτου τους το οποίο οδηγεί ο Robin Frijns.
    Ο τέταρτος γύρος του πρωταθλήματος Formula E θα διεξαχθεί στις 16 Φεβρουαρίου στην Mexico City όπου πανηγύρισε πέρσι ο Daniel Abt την πρώτη νίκη του στον θεσμό, βάζοντας τον θεμέλιο λίθο για το πρωτάθλημα που κατέκτησε η ομάδα του στο τέλος της χρονιάς.
Υβριδική έκδοση για το Honda CR-V
  • Υβριδική έκδοση για το Honda CR-V
  • Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV χαρίζοντας αναρίθμητες πωλήσεις και σωρεία βραβείων στο Ιαπωνικό εργοστάσιο. Η πρόσφατη ανανέωση του το καθιστά ανάμεσα τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας διαθέτοντας μοναδικά χαρακτηριστικά, σειρά προηγμένων τεχνολογιών αλλά και μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του. Όμως η Honda δεν έμεινε μέχρι εκεί. Πρόσφατα παρουσίασε την υβριδική έκδοση του CR-V, κάνοντας το συνάμα και το πρώτο SUV της Honda με την τεχνολογία αυτή. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το πρώτο μοντέλο της Honda με υβριδική τεχνολογία παρουσιάστηκε το 1999 και δεν ήταν άλλο από το γνωστό Insight. Ακολούθησε το CRZ ενώ αντίστοιχες υβριδικές εκδόσεις είδαμε και στα Civic και Jazz.
    Η υβριδική έκδοση του CR-V, που βρίσκεται ήδη στην Κύπρο στην τιμή των 29.900 ευρώ, διαθέτει μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές που προδίδουν την ιδιαιτερότητα του.
    Στα οπτικά χαρακτηριστικά της υβριδικής έκδοσης συγκαταλέγονται οι τροχοί των 18 ιντσών στο βασικό εξοπλισμό αλλά και το λογότυπο «Hybrid» στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό απουσιάζει ο μοχλός ταχυτήτων και τη θέση του παίρνουν διάφορα κουμπιά για την επιλογή κίνησης.
    Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί την τεχνολογία Multi Mode Drive Technology (i-MMD), συνδυάζοντας δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον χωρητικότητας 2,0 λίτρων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου.
    Η ισχύς του δίλιτρου βενζινοκινητήρα i-VTEC φθάνει τους 145 ίππους, όμως σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, αυτή σκαρφαλώνει στους 184 ίππους με τη ροπή στα 315 Nm! Ο δίλιτρος κινητήρας, ο ηλεκτροκινητήρας κίνησης αλλά και η γεννήτρια βρίσκονται κάτω από το εμπρός καπό ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κάτω από το χώρο αποσκευών. Η τεχνολογία i-MMD έχει τη δυνατότητα να επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης. Στο πρόγραμμα «EV» η μπαταρία παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα ενώ στο πρόγραμμα «Hybrid Drive» ο βενζινοκινητήρας παρέχει ενέργεια σε γεννήτρια που με τη σειρά της παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης. Τέλος στο πρόγραμμα «Engine Drive» ο κινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη. Προγράμματα τα οποία στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή οικονομία. Στην έκδοση με την κίνηση στον εμπρός άξονα η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5.3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων στα 120 g/km, ενώ στην τετρακίνητη έκδοση, τα 5.5 lt/100 km και 126 g/km.
    Παράλληλα, το υβριδικό CR-V διαθέτει σύστημα αναγεννητικής πέδησης, το οποίο  ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Άλλη καινοτομία της Honda αφορά τη χρήση κιβωτίου μίας σχέσης αντί του συμβατικού, όπου μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μέσα στα πλαίσια της μείωσης των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης, η Honda ήδη ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2025 τα 2/3 των μοντέλων της θα είναι υβριδικά.
     
Κορυφαίο Crossover στη Γερμανία το  Mitsubishi
  • Κορυφαίο Crossover στη Γερμανία το Mitsubishi
  • Η διάσημη και καθόλα επιτυχημένη τεχνογνωσία 4WD της Mitsubishi δεν πέρασε απαρατήρητη ούτε στην πιο απαιτητική αγορά της Ευρώπης, τη Γερμανία. Πρόσφατα το Mitsubishi Eclipse Cross πήρε την πρώτη θέση της κατηγορίας «Crossover», στα βραβεία του έγκυρου Γερμανικού περιοδικού OFF ROAD για το 2018.
    Το αποτέλεσμα ανάδειξε η ψηφοφορία αναγνωστών του Γερμανικού περιοδικού που ειδικεύεται σε μοντέλα 4WD, οι οποίοι επέλεξαν τα αντίστοιχα αγαπημένα τους από 170+ μοντέλα σε 13 διαφορετικές κατηγορίες. Δίνοντας μία ακόμα ψήφο εμπιστοσύνης στη μάρκα και την 4WD τεχνολογία της, οι αναγνώστες του OFF ROAD ψήφισαν το Outlander PHEV σαν το κορυφαίο στην κατηγορία «Εναλλακτικά Συστήματα Κίνησης».
     
    Το μοντέλο, όταν παρουσιάστηκε στην Ευρώπη άνοιξε το δρόμο για την επέκταση της Mitsubishi Motors Corporation (MMC) στη νέα κατηγορία SUV Coupe. Αυτή η πιο δυναμική εκδοχή της φιλοσοφίας SUV ενισχύθηκε με την αναγνωρισμένη τεχνολογία τετρακίνησης της μάρκας και συγκεκριμένα με το προηγμένο σύστημα “Super-All Wheel Control” (ή “S-AWC”). Σύστημα εμπνευσμένο από το θρυλικό Lancer Evolution και εξελιγμένο από τις αμέτρητες επιτυχίες της Mitsubishi στους αγώνες. Με πωλήσεις άνω των 30 χιλιάδων το 2018, μόνο στην Ευρώπη, το Eclipse Cross δείχνει την ποιότητα κατασκευής αλλά και την επιτυχία του μοντέλου.
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι πρόσφατα το Eclipse Cross πήρε τον τίτλο «RJC Car of the Year 2019» στο θεσμό που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας ενώ πέρασε και με επιτυχία το τεστ ασφάλειας του ανεξάρτητου οργανισμού ασφαλείας Euro NCAP εξασφαλίζοντας τα πέντε αστέρια. Με την ασφάλεια να αποτελεί ένα από τα ισχυρά ατού  του, το Eclipse Cross συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία των ‘Small Off-roader’, με σκορ 97% για την Προστασία Ενηλίκων Επιβατών και 80% για την Προστασία των Πεζών.
     
    Το ολοκαίνουριο Mitsubishi Eclipse Cross είναι ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση μοντέλο που συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση με την διάσημη πλέον τεχνογνωσία της εταιρίας στους τομείς των SUV και της τετρακίνησης. Πρόκειται για το αυτοκίνητο που εκπροσωπεί τη νέα γενιά των SUV της εταιρείας και συνδυάζει τις εντυπωσιακές γραμμές ενός coupe με το δυναμισμό ενός SUV έχοντας τη στυλιστική υπογραφή της Mitsubishi. Οι διαστάσεις του Eclipse Cross (μήκος 4,4 m-πλάτος 1,8 m-ύψος 1,68 m) το τοποθετούν ανάμεσα στα ASX και Outlander, ενώ η σχεδίασή του απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα αυτοκίνητα της Mitsubishi θα διατίθενται από τις αρχές αυτού του χρόνου από τον Όμιλο Πηλακούτα.
  • Page of 17

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind