Παγκόσμια διάκριση για οργανωτική επιτροπή του
  • Παγκόσμια διάκριση για οργανωτική επιτροπή του
  • Για μια ακόμη φορά το Ράλι Κύπρος και ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου (ΚΣΑ) έκαναν περήφανη την Κύπρο. Αυτή τη φορά με μια παγκόσμια διάκριση από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Συγκεκριμένα, η οργανωτική επιτροπή του Ράλι Κύπρος 2017 βραβεύτηκε σαν η καλύτερη εθελοντική οργανωτική επιτροπή στον κόσμο!
    «Στη FIA πιστεύουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να επιβραβεύουμε αλλά και να γιορτάζουμε τη  δέσμευση εκείνων που προσφέρουν εθελοντικά τον ελεύθερο τους χρόνο σε εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εθελοντών και Αξιωματούχων της FIA κ. Mumtaz Tahincioglu, και συνέχισε, «Υπό την ιδιότητά μου ως Προέδρου της Επιτροπής Εθελοντών και Αξιωματούχων της FIA, ανακοινώνω ότι η οργανωτική επιτροπή του Ράλι Κύπρος 2017 έχει ανακηρυχθεί σαν η καλύτερη ομάδα αξιωματούχων της Διεθνούς Ομοσπονδίας για τη σεζόν που πέρασε. Βασιζόμαστε στα μέλη τέτοιων οργανωτικών επιτροπών που ενθαρρύνουν τους εθελοντές τους να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους προς όφελος του αθλητισμού».
    Το βαρύτιμο τρόπαιο παρέλαβε ταχυδρομικός ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου μαζί με το πιστοποιητικό και ειδικές καρφίτσες για τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής. Το βραβεία παρουσιάστηκε στα μέλη της οργανωτικής επιτροπής του Ράλι Κύπρος από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου σε μια λιτή εκδήλωση στα γραφεία της Κυπριακής Ολυμπιακής Επιτροπής, εκεί όπου στεγάζεται ο ΚΣΑ.
    Σε ομιλία του ο Πρόεδρος του ΚΣΑ και Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Ράλι Κύπρος κ. Αντώνης Μιχαηλίδης ανέφερε μεταξύ άλλων. «Πρόκειται για μια ύψιστη τιμή από την FIA με την απόδοση του βραβείου στην επιτροπή μας. Το βραβείο αυτό αναγνωρίζει τη διαχρονική αφοσίωση των διοργανωτών μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και αποτελεί έπαινο παγκόσμιας εμβέλειας.
    Η διάκριση αυτή δεν μας εφησυχάζει ούτε και σημαίνει ότι είμαστε από κάθε πλευρά τέλειοι. Η προσπάθεια μας συνεχίζεται με τον ίδιο ζήλο και αφοσίωση  με στόχο τη συνεχή ανέλιξη του αγώνα μας  ώστε μέσω των δικών μας προσπαθειών στον τομέα αυτό να τιμάται  ταυτόχρονα και ο τόπος μας».
     
Ο AUTOBEST γιορτάζει για 17 χρονιά των Awards Gala
  • Ο AUTOBEST γιορτάζει για 17 χρονιά των Awards Gala
  • Η 17η έκδοση του AUTOBEST διοργανώθηκε στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, στην αίθουσα Karl Böhm Saal Festspielhaus, ένα ιστορικό σημείο της πόλης. Το φετινό Gala στο Σάλτσμπουργκ ήταν θεματικά ξεχωριστό από τις προηγούμενες χρονιές, με τον Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότζαρτ να αποτελεί ένα εκ των παρουσιαστών της βραδιάς σε μορφή ολογράμματος δίπλα από την οδηγό αγώνων ταχύτητας και δημοσιογράφο αυτοκινήτου Amanda Stretton, που αποτέλεσε την MC του Gala. Καλλιτέχνες που «ζωγράφιζαν» με το φως παρουσίασαν όλα τα βραβεία, σε μια φαντασμαγορική βραδιά, μοναδική στο είδος της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. 
    Η Citroën C3 Aircross ψηφίστηκε «AUTOBEST 2018», αποτελώντας την δεύτερη ιστορικά Citroën που κερδίζει τον μεγάλο τίτλο, μετά την C3 του 2003 . Η Linda Jackson, CEO της Citroën εξέφρασε την ικανοποίηση της μετά από την απονομή του βραβείου: «Εκ μέρους όλης της ομάδας μου, εκφράζω την τιμή και την υπερηφάνεια που νοιώθουμε βλέποντας την καινούργια C3 Aircross να κερδίζει την ψηφοφορία του ‘Best Buy Car of Europe 2018.»
    Το βραβείο «MANBEST 2017» κέρδισε ο Πρόεδρος του Ομίλου Geely Holding, Li Schufu, αποστέλλοντας μια σπάνια δημόσια δήλωση σε βίντεο, στην οποία είπε: «Με τιμά ιδιαίτερα ο τίτλος MANBEST από το AUTOBEST. Ευχαριστώ για την προσοχή και την υποστήριξη σας προς το Geely Holding Group.». Παρόν στο Salzburg, για να παραλάβει το βραβείο, ήταν ο Frank Klaas, Υπεύθυνος Επικοινωνίας της Geely International.
    Το βραβείο «SMARTBEST 2017» απονεμήθηκε στην SEAT για την υλοποίηση και ένταξη του ALEXA σε όλα της τα αυτοκίνητα. «Το βραβείο αυτό αποδεικνύει πως η SEAT κατέχει την καλύτερη συνδεσιμότητα της αγοράς. Ευχαριστώ το AUTOBEST και την Επιτροπή που ψήφισαν για εμάς», δήλωσε ο said Christian Stein, Διευθυντής Παγκόσμιων Επικοινωνιών της SEAT, που δέχθηκε και το βραβείο.
    Το βραβείο «COMPANYBEST» 2017 κέρδισε η Jaguar Land Rover. «Το βραβείο αυτό ανήκει σε όλους του ανθρώπους που εργάζονται στην εταιρεία μας. Δέχομαι το βραβείο COMPANYBEST εκ μέρους τους και είναι τιμή μου.» δήλωσε ο Προφέσορας Δρ. Ralf Speth, CEO της Jaguar Land Rover. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Το AUTOBEST έχει μέλη από 31 Ευρωπαϊκές χώρες και όπως δήλωσε ο Dan Vardie, μιλάτε εκ μέρους 650 εκατομμυρίων ανθρώπων σε αυτή την ήπειρο. Πρέπει να είστε περήφανοι για αυτό που κάνετε»
    Το βραβείο «ECOBEST 2017» κέρδισαν μαζί οι οργανισμοί PSA, Bureau Veritas, Transport & Environment και France Nature Environment για το «Real-world Fuel Consumption Protocol»”. Είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεία λαμβάνει υπόψη της την πραγματική καθημερινή οδήγηση όταν υπολογίζει την κατανάλωση καυσίμου πριν κοινοποιήσει τους αριθμούς της.
    Το βραβείο «DESIGNBEST 2017» κέρδισε ο σχεδιαστής Marek Reichman, Υπεύθυνος Σχεδιαστής και Δημιουργίας της Aston Martin ενώ το βραβείο «SAFETYBEST 2017» κέρδισε η TOYOTA για το σύστημα Toyota Safety Sense. Τέλος, το βραβείο «SPORTBEST 2017» απονεμήθηκε στον Friedrich Enzinger, Αντιπρόεδρο της ομάδας Porsche Motorsport LMP.
Porsche 911 GT3 & GT3RS
  • Porsche 911 GT3 & GT3RS
  • Στις βιτρίνες της Α.Ι.Motokinisi οι κορυφαίες εκδόσεις της Porsche 911
    Στις βιτρίνες της επίσημης αντιπροσωπείας της Porsche στην Κύπρο βρέθηκαν για μερικές μέρες δύο κορυφαίες εκδόσεις της θρυλικής 911. Ο λόγος για τις 911 GT3 και GT3 RS, δύο από τα καλύτερα και ταχύτερα sportcars της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που αποτελεί το όνειρο του πραγματικού οδηγού.
     
    911 GT3
    H GT3 είναι το νεότερο μέλος στη γκάμα της 911. Έκανε την εμφάνιση της στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, εκπληρώνοντας τις υποσχέσεις των γερμανών κατασκευαστών της για περισσότερη δύναμη, καλύτερη οδική συμπεριφορά αλλά και με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεων. Το βάρος της Porsche 911 GT3 περιορίζεται στα 1.430 κιλά και σε συνδυασμό με την απόδοση του 4λιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα που φτάνει τους 500 ίππους και τα 458 Nm ροπής προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις. Στην πράξη είναι μια εξελιγμένη εκδοχή του κινητήρα που συναντάμε στις GT3 RS και 911 R. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Porsche για την 911 GT3 κόβουν την ανάσα, με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται σε μόλις 3,4 sec, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις, ενώ με το 6άρι χειροκίνητο η ίδια διαδικασία ολοκληρώνεται σε 0,3 sec πιο αργά, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 318 km/h. Επιπλέον, η ανανεωμένη Porsche 911 GT3 έχει δεχθεί βελτιώσεις στο πάτωμα, με γνώμονα τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και των σπορ χαρακτηριστικών της. Η νέα ελαφριά σταθερή αεροτομή από ανθρακονήματα είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να παράγει μεγαλύτερη πίεση στο πίσω μέρος και κατά συνέπεια αυξημένη σταθερότητα. Νέο είναι και το diffuser, όπως και οι εξατμίσεις, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Στο εσωτερικό της 911 GT3 συναντάμε το τιμόνι της 918 Spyder, νέα σπορ καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις και προαιρετικά μονοκόμματα bucket από ανθρακονήματα. Στις ανέσεις ανήκει το νέο σύστημα πολυμέσων Porsche Communication Management (PCM), το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.
     
    911 GT3RS
    Πρόκειται για ένα καθαρόαιμο… αγωνιστικό 500 ίππων αλλά με έγκριση τύπου και για το δρόμο. Είναι εφοδιασμένο με τον εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4.0 λίτρων, απόδοσης 500 ίππων και 460 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο PDK 7 σχέσεων. Φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 320 χιλιόμετρα την ώρα. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής και το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (PSM). Σε σχέση με την GT3, η RS έχει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και τεράστια πίσω πτέρυγα. Διαφορετικές ρυθμίσεις έχει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM. Η καμπίνα είναι επενδυμένη με alcantara, το τιμόνι καινούργιο, το στροφόμετρο λευκό και οι κλασικές χειρολαβές έχουν αντικατασταθεί με ιμάντες. Παράλληλα, το roll cage και τις ζώνες ασφαλείας έξι σημείων να ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό. Το βάρος του μοντέλου φθάνει μόλις 1.420 κιλά, χάρη στη χρήση εξωτικών υλικών κατασκευής. Συγκεκριμένα, η Porsche έκανε εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα, μαγνησίου για την οροφή και ανθρακονήματα για το κάλυμμα του κινητήρα και τα εμπρός φτερά. Επίσης, τα μπάκετ καθίσματα είναι από CFRP (carbon fiber reinforced plastic). Τέλος, οι τροχοί είναι διαστάσεων 265/35R20 εμπρός και 325/30R21 πίσω, με εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες ενώ τα κεραμικά φρένα να έχουν διάμετρο 380 χιλιοστά.
Renault Mégane GT
  • Renault Mégane GT
  • Μια ξεχωριστή έκδοση στη γκάμα του Renault Megane
    H έκδοση GT του Megane είναι ένα μοντέλο που όλοι οι κατασκευαστές θα ήθελαν να έχουν στη γκάμα τους. Ένα μοντέλο που προσφέρει τεχνολογία αιχμής, ένα καθόλα σύγχρονο σχεδιασμό και 205 ίππους στους τροχούς! Από το μοντέλο δεν απουσιάζουν οι στιλιστικές επεμβάσεις από τη Renault Sport. Άλλωστε αυτό προδιαθέτει κaι ο κωδικό GT. Στην πρόσοψη του Megane GT κυριαρχεί η κομψή γρίλια με το ευμέγεθες λογότυπο της γαλλικής φίρμας, ενώ οι προβολείς LED του δίνουν ένα ιδιαίτερα δυναμικό ύφος. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει από τις «απλές» εκδόσεις του Megane είναι οι νέοι σπορ προφυλακτήρες και οι μεγαλύτερες ζάντες που γεμίζουν τους θόλους. Το δυναμικό στιλ συνεχίζεται και στο πίσω μέρος με τους έντονους προφυλακτήρες και τα  μεγάλου πλάτους φωτιστικά σώματα
    Τα σπορ και συνάμα δυναμικά χαρακτηριστικά συνεχίζονται και στο εσωτερικό του μοντέλου με τα νέα μπάκετ που στηρίζουν τέλεια το σώμα χωρίς να το κουράζουν. και τα Κυριαρχούν τα μαλακά πλαστικά πολύ καλής ποιότητας αλλά και η εργονομία ενώ προσφέρει ψηλά επίπεδα τεχνολογίας. Ο πίνακας οργάνων απαρτίζεται από ένα μοντέρνο μείγμα από αναλογικά όργανα  και μία ψηφιακή κεντρική οθόνη. Τη θετική εντύπωση ενισχύει η μεγάλη (8,7 ιντσών) και κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Μέσω αυτής ελέγχονται το σύστημα πλοήγησης, τα multimedia και πολλά άλλα. 
    Το Megane GT είναι εφοδιασμένο με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 205 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.  Ένας συνδυασμός που προσφέρει ανεπανάληπτες οδηγικές συγκινήσεις για αυτόν που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του. Τα πιο πάνω ενισχύουν, τόσο η δυνατότητα αλλαγής σχέσεων μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι όσο και το σύστημα σπορ εκκίνησης από στάση (ή αλλιώς Launch Control). Η δυναμική του οδική συμπεριφορά του Megane GT τονίζεται περισσότερο και από το ακριβές τιμόνι αλλά και την πιο σφικτή ανάρτηση που σίγουρα θα εκτιμήσει ο οδηγός στις ψηλές ταχύτητες.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η έκδοση GT είναι εφοδιασμένη με το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control. Σύστημα το οποίο η Renault ουσιαστικά εισάγει στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Το 4Control ενισχύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο άμεση, πιο ακριβής και πιο σίγουρη, αυξάνοντας σημαντικά τα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης. Παράλληλα, προσφέρει αυξημένη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και αυξημένη σταθερότητα στις στροφές με μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ μειώνει τις κλίσεις μέσω ειδικών αντιστρεπτικών ράβδων.
Δοκιμαστικά από Τζιωρτζή στη Formula Renault
  • Δοκιμαστικά από Τζιωρτζή στη Formula Renault
  • Χάρη στην υποστήριξη της Holiday Tours, ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής πραγματοποίησε το τελευταίο διάστημα δυο δοκιμαστικά στην Formula Renault. Ο Κύπριος πιλότος βρέθηκε στο μονοθέσιο της JD Motorsport για δοκιμές, αρχικά στην πίστα του Paul Ricard στη Γαλλία κι έπειτα στο Circuit de Catalunya στη Βαρκελώνη.
    Οι χρόνοι του 20χρονου οδηγού ήταν πολύ ανταγωνιστικοί, τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Σε αρκετές περιπτώσεις ήταν ταχύτερος από οδηγούς που έλαβαν και πέρσι μέρος στο πρωτάθλημα της Formula Renault 2.0. «Ήταν σημαντική εμπειρία, καθώς συνδυάστηκε με δοκιμαστικά σε σπουδαίες και ιστορικές πίστες, οι οποίες φιλοξενούν αγώνες της Formula 1» σχολιάζει ο Βλαδίμηρος και προσθέτει: «θέλω να ευχαριστήσω την Holiday Tours που με υποστήριξε στο μέγιστο βαθμό, ώστε να πλησιάσω στο επόμενο σκαλοπάτι της καριέρας μου».
    Η συμμετοχή σε ένα από τα πρωταθλήματα της Formula Renault 2.0, αποτελεί στόχο για τον Τζιωρτζή ενόψει του 2018. Πρόκειται για ανώτερο επίπεδο σε σχέση με το πρωτάθλημα SMP Formula 4 Βορείου Ευρώπης, όπου έλαβε μέρος τα δύο τελευταία χρόνια. Τα δίλιτρα μονοθέσια της Formula Renault είναι προδιαγραφών Formula 3. Μέσω των εμφανίσεων του στη Formula 4 ο Κύπριος πιλότος προκάλεσε το ενδιαφέρον ομάδων της Formula Renault και βρέθηκε σε δοκιμαστικά. Το 2017 ο Τζιωρτζής ήταν τρίτος στο Εθνικό Πρωτάθλημα Formula 4 της Ρωσίας, το οποίο έτρεξε παράλληλα με το πρωτάθλημα SMP F4 NEZ (North Europe Zone).
    Σε αυτή τη πορεία πλάι στον Τζιωρτζή βρέθηκαν και φέτος η Eneos Motor Oil, η Psaltis Auto Parts, η INTERTAXAUDIT, η ALCO Filters και η Eurofast, ενώ τον υποστηρίζουν το Πανεπιστήμιο Frederick, τα εστιατόρια Akakiko και το Sana Hiltonia. Τα δύο τελευταία δοκιμαστικά στη Formula Renault 2.0 έγιναν χάρη στην υποστήριξη της Holiday Tours.
Dakar Rally 2018
  • Dakar Rally 2018
  • Η X-raid Team με MINI John Cooper Works Rally στο Dakar Rally 2018
    Μετά από τέσσερις νίκες γενικής κατάταξης το διάστημα 2012 - 2015 και τρεις θέσεις στην πρώτη δεκάδα το 2017, η MINI και η X-raid Team προτίθενται να συνεχίσουν την επιτυχημένη ιστορία τους στο σκληρότερο αγώνα στον κόσμο. Στο Dakar του 2018 η ομάδα θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά δύο διαφορετικές φιλοσοφίες μετάδοσης κίνησης. Τετρακίνηση με το MINI John Cooper Works Rally και πίσω κίνηση με το MINI John Cooper Works Buggy. Μαζί με την εξελιγμένη έκδοση του τετρακίνητου MINI John Cooper Works Rally, το οποίο στην πρώτη του εμφάνιση κατέκτησε την 6η θέση γενικής κατάταξης στο 2017 Dakar Rally, το πισωκίνητο MINI John Cooper Works Buggy ετοιμάζεται για δυναμική είσοδο στην πρώτη ειδική, στις 6 Ιανουαρίου 2018, στην πρωτεύουσα του Περού, Λίμα.
    Μία δεύτερη φιλοσοφία μετάδοσης κρίθηκε απαραίτητη, καθώς οι κανονισμοί του Ράλι Ντακάρ, στην τρέχουσα μορφή τους, δίνουν ορισμένα πλεονεκτήματα στα 2WD οχήματα. Το MINI John Cooper Works Buggy χρησιμοποιεί έναν εν σειρά 6-κύλινδρο, 3-λιτρο πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδει 250 ίππους και μέγιστη ροπή 800 Nm. Το σύστημα μετάδοσης και η τεχνολογία υπερσυμπίεσης του κινητήρα BMW TwinPower Turbo, έχουν αναθεωρηθεί πλήρως. Το MINI John Cooper Works Rally χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα. Το ειδικά σχεδιασμένο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο παρέχει μέγιστη προστασία σε οδηγό και συνοδηγό σε ακραίες συνθήκες. Ένα ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) και Kevlar καλύπτει το πλαίσιο. Το νέο MINI John Cooper Works Buggy έχει ήδη υποβληθεί σε ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών τους τελευταίους μήνες και οδηγήθηκε σε διάφορους τύπους εδαφών, αντιπροσωπευτικών των αγώνων ράλι, όπως στην Ουγγαρία και το Μαρόκο. Τα τρία MINI John Cooper Works Buggies θα οδηγήσουν οι Mikko Hirvonen (FIN), Bryce Menzies (USA) και Yazeed Al-Rajhi (KSA). Στο τιμόνι των MINI John Cooper Works Rally θα καθίσουν οι Orlando Terranova (ARG), Jakub Przygonski (POL), Joan “Nani” Roma (ESP) και Boris Garafulic (CHI).
    Το 2018 Dakar Rally περιλαμβάνει εκτεταμένες ειδικές διαδρομές στην έρημο, περιοχές με βράχια και ογκόλιθους, αλλά και ασφάλτινα κομμάτια, με τα αυτοκίνητα να ανεβαίνουν σε υψόμετρο έως 4000 m στις Άνδεις.
Mercedes-AMG Project One
  • Mercedes-AMG Project One
  • Το νέο Super Car της Mercedes
    H Mercedes αποκάλυψε το εντυπωσιακό της supercar κατά τη διάρκεια του φετινού Σαλονιού της Φρανκφούρτης. Ένα μοντέλο που στην ουσία μεταφέρει την τεχνολογία της φόρμουλα ένα αυτούσια στο… δρόμο! Και δημιουργήθηκε για να εορταστούν τα πενήντα χρόνια συνεργασίας της Mercedes και της AMG. Το Mercedes-AMG Project One, μπορεί ακόμα να είναι πρωτότυπο, εντούτοις οι διαφορές του από το μοντέλο παραγωγής δεν θα είναι παρά ελάχιστες.
    Στον εξωτερικό σχεδιασμό το μοντέλο δεν καταφεύγει σε υπερβολές. Αντίθετα, διατηρεί την κλασσική σιλουέτα ενός supercar αλλά με σύγχρονες και συνάμα εντυπωσιακές γραμμές που κόβουν την ανάσα. Με αγωνιστικό χαρακτήρα από το φόρμουλα ένα είναι και το εσωτερικό. Στοιχεία όπως το τιμόνι, οι δύο οθόνες (στη μία είναι ο πίνακας οργάνων και στην άλλη ο έλεγχος των πολυμέσων) αλλά και τα καθίσματα έχουν καθαρά αγωνιστικό χαρακτήρα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα καθίσματα από ανθρακονήματα δεν ρυθμίζονται. Αντίθετα ρυθμίζονται τόσο τα πεντάλ όσο και το τιμόνι. 
    Προτεραιότητα των σχεδιαστών ήταν η λειτουργικότητα του όλου συνόλου αλλά κυρίως η αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος που είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Διαθέτει ένα μεγάλο πακέτο ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων και ξεχωρίζουν, τόσο η μεγάλη εισαγωγή αέρα στην οροφή, όσο και η μεγάλη μάσκα στο μπροστινό μέρος. Και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που φθάνει τα 200 χιλιόμετρα από στάση σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από 350 χιλιόμετρα την ώρα. 
    Ο κινητήρας προέρχεται από το μονοθέσιο W08 της Φόρμουλα 1 και αποτελείται συνολικά από έναν V6 1.6 λίτρων εσωτερικής καύσης κινητήρα και 4 ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος είναι ένας hich tech V6 1.600 κυβικών, που υποβοηθάτε από δύο ηλεκτροκινητήρες 90 και 120 kW (ο πρώτος στο turbo και ο δεύτερος στο στρόφαλο, όπως στην F1) με αποτέλεσμα η απόδοσή του να ξεπερνά τους 680 ίππους. Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 163 ίππους ο καθένας και δίδουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, εξασφαλίζοντας έτσι και την τετρακίνηση. Η συνολική ισχύς του Project One φτάνει τους 1006 ίππους ενώ μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά για 25 χιλιόμετρα.
    Το Project One θα κατασκευάζεται από την AMG και θα παραχθεί σε μόλις 275 μονάδες, που θα είναι όλες αριστεροτίμονες. Η τιμή του ορίστηκε για τις 2.275.000 ευρώ προ φόρων ενώ το σημαντικότερο για την εταιρεία είναι ότι η παραγωγή έχει ήδη εξαντληθεί, ενώ όλα θα έχουν παραδοθεί στους κατόχους τους μέχρι τα τέλη του 2020
PORSCHE CAYENNE: Τρίτη γενιά για το πολυτές SUV
  • PORSCHE CAYENNE: Τρίτη γενιά για το πολυτές SUV
  • Την πανέμορφη Κρήτη και συγκεκριμένα την περιοχή της Σητείας επέλεξε το εργοστάσιο της Porsche για την παγκόσμια παρουσίαση της ολοκαίνουριας Porsche Cayenne. H 3η γενιά Cayenne έγινε ακόμα καλύτερη σε όλους τους τομείς και σίγουρα θα ενθουσιάσει τους λάτρεις της μάρκας τόσο για την αισθητική και την τεχνολογία της όσο και για τις επιδόσεις της. Η νέα Cayenne διαθέτει μακρύτερο αμάξωμα 4.918 χλστ. (+63 χλστ.), αλλά και χαμηλότερο συνολικό ύψος (-9 χλστ.). Η σχεδίασή της μπορεί να μοιάζει σαν μια εξέλιξη της τωρινής γενιάς, αλλά οι επιμέρους αλλαγές προσφέρουν ένα καθόλα σύγχρονο και πιο δυναμικό σύνολο.
    Συνολικά η εμφάνιση της Cayenne έχει αναβαθμιστεί σύμφωνα με την ταυτότητα που χαρακτηρίζει το σχεδιαστικό DNA όλων των νέων μοντέλων της Porsche ενώ οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μπροστά υποδηλώνουν με έμφαση τις αυξημένες επιδόσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει πλέον χωρητικότητα 770 λίτρα, είναι δηλαδή μεγαλύτερος κατά 100 λίτρα.
    Η τρίτη γενιά του SUV της Porsche δεν είναι μόνο αναβαθμισμένη και εμφανισιακά. Διαθέτει ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων και παθητική τετραδιεύθυνση για πρώτη φορά. Οι δυνατότητες της Cayenne στο δρόμο έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, με ενεργητικό σύστημα τετρακίνησης στο βασικό εξοπλισμό, Σύστημα Ελέγχου Πλαισίου 4D, πνευματική ανάρτηση τριπλού αεροθαλάμου, αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Παρόλα αυτά το μοντέλο προσφέρει εξαιρετική πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Οι πανίσχυροι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες, το νέο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S με οκτώ σχέσεις και τα νέα συστήματα ανάρτησης έχουν την ευθύνη για την απαράμιλλη οδική συμπεριφορά και τις μοναδικές επιδόσεις. Το μοντέλο παρουσιάστηκε με δύο νέους εξακύλινδρους κινητήρες: Ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 340 ίππων της Cayenne αποδίδει 40 ίππους περισσότερους απ’ ό,τι αυτός του προηγούμενου μοντέλου. Ο κινητήρας V6 biturbo 2,9 λίτρων της Cayenne S, η οποία φτάνει τα 265 χλμ./ώρα, αυξάνει την ιπποδύναμη στους 440 ίππους, έχει δηλαδή πλέον 20 ίππους περισσότερους. Με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono, η νέα Cayenne S επιταχύνεται από τα 0 στα 10 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.
    Τη νέα Cayenne είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε για δύο μέρες, τόσο σε διαδρομές εντός όσο και εκτός δρόμου. Τα προγράμματα κίνησης εκτός δρόμου διευκολύνουν τον οδηγό να επιλέγει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για τη διαδρομή του. Η προεπιλεγμένη ρύθμιση είναι το πρόγραμμα κίνησης σε δρόμο. Τέσσερα άλλα προγράμματα ενεργοποιούν ρυθμίσεις για κίνηση σε ήπιο έδαφος εκτός δρόμου με τον οδηγό να μπορεί να επιλέγει ρυθμίσεις για την κίνηση, την ανάρτηση και το διαφορικό ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.
    Ακολουθώντας την ίδια τακτική της 911 και της Panamera, στο νέο αμάξωμα της, η Cayenne χρησιμοποιεί ένα έξυπνο συνδυασμό κράματος αλουμινίου και χάλυβα. Το εξωτερικό είναι κατασκευασμένο στο σύνολό του από αλουμίνιο ενώ το δάπεδο, το μπροστινό τμήμα και ουσιαστικά όλα τα τμήματα του πλαισίου είναι επίσης από κράμα αλουμινίου. Συνολικά, το βάρος της Cayenne έχει μειωθεί κατά 55 κιλά (2.040/1.985 κιλά) , παρά τον σημαντικά  πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Αυτός περιλαμβάνει πλέον προβολείς LED, μεγαλύτερους τροχούς, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος ParkAssist (μπροστά και πίσω), μονάδα τηλεφώνου LTE με WiFi hotspot, υπηρεσίες Porsche Connect, ένα σύστημα προληπτικής προστασίας πεζών και πολλά άλλα.
    Το εσωτερικό της νέας Cayenne, με τη χαρακτηριστική κεντρική κονσόλα και τη μεγάλη οθόνη αφής, ακολουθεί τη λογική της επίσης καινούργιας λιμουζίνας της Porsche, της Panamera. Η χαρακτηριστική κεντρική κονσόλα δεν διαθέτει τα «συμβατικά» κουμπιά αλλά διακόπτες αφής. Η μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα είναι 12,3 ιντσών και οι λειτουργίες της ελέγχονται και με φωνητικές εντολές, ενώ ενδιαφέρον είναι πως στον πίνακα οργάνων το μόνο αναλογικό όργανο είναι το παραδοσιακά κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο. Δεξιά και αριστερά του υπάρχουν δύο οθόνες 7,0 ιντσών που μπορούν να απεικονίζουν από το ταχύμετρο μέχρι τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης ή αυτού της νυχτερινής όρασης. Το τελευταίο λειτουργεί με θερμική κάμερα και είναι ένα από τα πολλά διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης, ενώ φυσικά υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης κινητών και online υπηρεσιών.
MITSUBISHI  ECLIPSE CROSS
  • MITSUBISHI ECLIPSE CROSS
  • Η γενιά οχημάτων της Mitsubishi
    Βρεθήκαμε στη Βαρκελώνη για να οδηγήσουμε το πρώτο μιας νέας γενιάς οχημάτων της Mitsubishi Motors, το Eclipse Cross. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση μοντέλο που  συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση με την διάσημη πλέον τεχνογνωσία της εταιρίας στους τομείς SUV και 4WD. Οι διαστάσεις του Eclipse Cross (μήκος 4,4 m-πλάτος 1,8 m-ύψος 1,68 m) το τοποθετούν ανάμεσα στα ASX και Outlander, ενώ η σχεδίασή του απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό. Το μοντέλο συνδυάζει τις εντυπωσιακές γραμμές ενός coupe με το δυναμισμό ενός SUV έχοντας τη στυλιστική υπογραφή της Mitsubishi. Παράλληλα διαθέτει την τελευταία λέξη στην τεχνολογία στον τομέα της συνδεσιμότητας ενώ οι αποδοτικοί κινητήρες σε συνδυασμό με την τεχνολογία ελέγχου all-wheel προσφέρουν υψηλού επιπέδου οδηγική εμπειρία.
    Το πρωτότυπο μοντέλο παρουσιάστηκε το 2015 στα διεθνή σαλόνια αυτοκινήτου με την ονομασία XR Phev II ενώ στην τελική του μορφή ακολουθεί αισθητικά τη σχεδιαστική φιλοσοφία Dynamic Shield, με κύριο χαρακτηριστικό την μεγάλη γρίλια στη μάσκα. Το προφίλ του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο δυναμικό με τις έντονες πλαϊνές γραμμές στο ύψος των χειρολαβών και την κουπέ σχεδίασης οροφή. Πίσω, τα φαρδιά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED είναι τοποθετημένα ψηλά, ενώ τα πλαστικά προστατευτικά που βρίσκονται περιμετρικά του αμαξώματος, τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του ιαπωνικού μοντέλου.
    Η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και η τελευταία λέξη στην τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας κυριαρχούν στο εσωτερικό του μοντέλου. Η 7ιντση οθόνη αφής δεν διαθέτει σύστημα πλοήγησης… ούτε καν ως έξτρα. Η Mitsubishi θεωρεί ότι οι πελάτες της θα έχουν κάποιο smartphone, οπότε θα χρησιμοποιούν το δικό του GPS. Χάρη στο μεταξόνιο των 2,67 m και τα διάφορα τρικ των ανθρώπων της Mitsubishi, το εσωτερικό του Eclipse Cross είναι ευρύχωρο, ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών με τις έξυπνες λύσεις υποστηρίζεται από το  συρόμενο (και διαιρούμενο 4060) πίσω κάθισμα.
    Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε με δύο κινητήρες. Πρώτα ο νέος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.5 λίτρων με 163 ίππους και 255 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο CVT 8 σχέσεων. Ο δεύτερος είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας πετρελαίου άμεσου ψεκασμού common rail 2.2L που έχει τροποποιηθεί ειδικά για το Eclipse Cross και  συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
    To νέο μοντέλο της Mitsubishi θα διατίθεται τόσο σε δικίνητες, όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, οι οποίες θα διαθέτουν το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα S-AWC (Super All Wheel Control) ρυθμίζοντας μια σειρά παραμέτρων του αυτοκινήτου, ώστε να κατανέμει ανά πάσα στιγμή με ιδανικό τρόπο τη ροπή στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις επιθυμίες του οδηγού.
    Άξιο αναφοράς είναι ότι ο κινητήρας των 1.5 λίτρων κινεί με αξιοπρέπεια το μοντέλο στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο. Με μια εξαιρετική οδική συμπεριφορά, το Mitsubishi Eclipse Cross δεν παρουσιάζει τριγμούς ούτε έντονες κλήσεις στις τροφές. Διαθέτει ένα ισορροπημένο πλαίσιο το οποίο προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το ολοκαίνουριο Mitsubishi  Eclipse Cross SUV Coupe πέρασε με επιτυχία το τεστ ασφάλειας του ανεξάρτητου οργανισμού ασφαλείας Euro NCAP εξασφαλίζοντας τα πέντε αστέρια. Με την ασφάλεια να αποτελεί ένα από τα ισχυρά ατού  του, το Eclipse Cross συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία των ‘Small Off-roader’, με σκορ 97% για την Προστασία Ενηλίκων Επιβατών και 80% για την Προστασία των Πεζών. Το νέο Eclipse Cross ξεκινά την πορεία του στην παγκόσμια αγορά και θα διατίθεται σε περίπου 80 αγορές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, Β. Αμερικής και Ιαπωνίας. Σύμφωνα με την εταιρία, περίπου 50.000 μονάδες προγραμματίζεται να πωληθούν μέχρι τη λήξη του τρέχοντος οικονομικού έτους (μέχρι 30 Μαρτίου, 2018).
Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
  • Το κορυφαίο SUV στη θρυλική πίστα του Nürburgring
    Το ολοκαίνουριο Alfa Romeo Stelvio είναι και επίσημα το πιο γρήγορο SUV στη θρυλική πίστα του Nurburgring. Με την επιτυχία αυτή η Alfa Romeo έκανε δύο τα ρεκόρ της στην θρυλική αυτή πίστα αφού το πρώτο έγινε με την Giulia Quadrifoglio παίρνοντας την πρώτη θέση στα τετράθυρα σεντάν παραγωγής. Τόσο η Giulia όσο και το Stelvio είχαν στη διάθεση τους τον V6 κινητήρα των 2.900 κυβικών με τα διπλά turbo, που αποδίδει 510 ίππους. Όσον αφορά το Stelvio, ο κινητήρας αυτός του χαρίζει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 285 χιλιομέτρων την ώρα ενώ φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το προηγούμενο ρεκόρ στη γερμανική πίστα κατείχε από το 2015 η Porsche Cayenne Turbo S με χρόνο 7' 59" 74. Ο χρόνος του Stelvio Quadrifoglio ήταν 7' 51" 07 και ισοφαρίζει ακόμη και αυτόν της BMW M4 το 2015 ενώ το τοποθετεί ανάμεσα στα 100 πιο γρήγορα στο Nürburgring. Το Nürburgring είναι η ιστορικότερη πίστα αγώνων στον κόσμο. Εκεί γράφτηκαν μερικές από τις χρυσές σελίδες της ιστορίας του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, και όχι μόνο. Στη γερμανική αυτή πίστα - που λειτουργεί από τη δεκαετία του ’20 – δοκιμάζονται πολλά από τα καινούργια μοντέλα πριν παρουσιαστούν στο κοινό.
    Το Alfa Romeo Stelvio είναι ένα μοντέλο / σταθμός στην ιστορία της φημισμένης ιταλικής μάρκας. Το όνομά του προέρχεται από το περίφημο πέρασμα του Stelvio. Το μεγαλύτερο ορεινό πέρασμα στην Ιταλία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Οι κατασκευαστές του υιοθέτησαν αυτούσια τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το αυθεντικό σπορ πνεύμα της Alfa Romeo με το αυθεντικό Ιταλικό στυλ, τις καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και τους αποδοτικούς κινητήρες. Το μοντέλο βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της CiC Automasters εφοδιασμένο με δύο κινητήρες. Ένα δίλιτρο βενζίνης με 280 ίππους και ένα 2.2 λίτρων πετρελαίου με τους 210 ίππους. Δύο κινητήρες που χαρακτηρίζονται από τις επιδόσεις και την ελαστικότητα τους και συνδυάζονται εντυπωσιακά με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο αλλά και το σύστημα τετρακίνησης Q4.
Τα καινούρια πρωτότυπα της Honda
  • Τα καινούρια πρωτότυπα της Honda
  • Με σημαντικές αποκαλύψεις έκανε την εμφάνιση της η Honda στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πέραν της υπάρχουσας γκάμας, το Ιαπωνικό εργοστάσιο παρουσίασε για πρώτη φορά το CR-V Hybrid Prototype, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη. Μαζί του και το Urban EV Concept. Ένα πρωτότυπο που ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία.
    Πιο συγκεκριμένα, το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτό διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκοσμίως δημοφιλέστερου SUV, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση ενώ σαφώς μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Το πρωτότυπο υβριδικό του νέου CR-V διαθέτει ένα σύστημα κινητήρων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα. Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
    Παράλληλα, η Honda αποκάλυψε ένα νέο ηλεκτρικό όχημα με την ονομασία Urban EV Concept,. Το πρωτότυπο βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, και ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία. To Urban EV Concept αποτυπώνει το όραμα της Honda για έναν κόσμο όπου μετακίνηση και καθημερινή ζωή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η προηγμένη λειτουργία Honda Automated Network Assistant ενεργεί σαν προσωπικός βοηθός, που μαθαίνει από τον οδηγό, ανιχνεύοντας συναισθήματα πίσω από τις αποφάσεις του στη συνέχεια, μπορεί να εφαρμόζει ό,τι έχει μάθει από παλιότερες αποφάσεις του οδηγού για να κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις.
WRC Ράλι Φινλανδίας
  • WRC Ράλι Φινλανδίας
  • Νίκη στη Φιλανδία για τον Lappi με το Yaris WRC
    Ούτε Ogier ούτε Latvalla αλλά ούτε Neuville βρέθηκαν στο βάθρο στο πάντα εντυπωσιακό ράλι της Φιλανδίας. Αντίθετα ήταν ο τοπικός Esapekka Lappi που κατάφερε να πετύχει την παρθενική του νίκη στο WRC πίσω από το τιμόνι ενός Toyota Yaris WRC. Μια εξέλιξη που έφερε σημαντικές αλλαγές στην κορυφή της βαθμολογίας, με τέσσερις αγώνες να απομένουν μέχρι το τέλος. Η εγκατάλειψη του πρωταθλητή Sebastien Ogier μετά από έξοδο την Παρασκευή, επέτρεψε στον Thierry Neuville της Hyundai να τον πιάσει στην κορυφή της κατάταξης των οδηγών με 160 βαθμούς. Στους κατασκευαστές προηγείται η M-Sport Ford με 285 βαθμούς, έναντι 251 της Hyundai.
    Ο Esapekka Lappi παρά το ότι έτρεχε μόλις για τέταρτη φορά με ένα World Rally Car κατάφερε να κάνε την έκπληξη. Εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις εγκαταλείψεις και τα προβλήματα των γνωστών πρωταγωνιστών και χωρίς να υστερεί σε ταχύτητα και τεχνική βρέθηκε στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου! Στην προτελευταία διαδρομή το παράκανε και κτύπησε τον πίσω αριστερό τροχό αλλά συνέχισε και τελικά πήρε τη νίκη με διαφορά 36 δευτερολέπτων! Αυτή ήταν και η δεύτερη επιτυχία της Toyota Gazoo Racing φέτος ενώ ο Lappi έγινε ο έκτος διαφορετικός νικητής σε εννέα ράλι.
    Ο 26χρονος Φινλανδός κατάφερε να κρατήσει τη διαφορά από τους αντιπάλους του την τελευταία μέρα του ράλι και να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. «Τι αγώνας! Τα συναισθήματα είναι μοναδικά. Θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη της Toyota που ετοίμασαν ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο», δήλωσε ο πανευτυχής νικητής.
    Πίσω του οι επόμενες δύο θέσεις κρίθηκαν κυριολεκτικά στα δέκατα του δευτερολέπτου Πιο συγκεκριμένα, ο Elfyn Evans με το Ford Fiesta WRC ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC. Ξεκκίνησε το τελευταίο σκέλος τέταρτος και άλλαζε συνεχώς θέσεις με τον Juho Hanninen με το Toyota Yaris WRC και τον Teemu Suninen που έτρεχε κι αυτός με Fiesta. Τελικά, ο Evans πήρε τη δεύτερη θέση για τρία δέκατα, αν και ο Hanninen διόλου απογοητευμένος ήταν καθώς ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο. Όσο για τον Suninen, δεν άντεξε στην πίεση και έκανε λάθος στην προτελευταία ειδική, με την έξοδο να του στοιχίζει σε χρόνο. Τελικά τερμάτισε τέταρτος, στη μόλις δεύτερη εμφάνισή του με World Rally Car. Ακολούθησε ο Craig Breen με το Citroen C3 WRC, που κράτησε πίσω του τον Thierry Neuville. Ο οδηγός της Hyundai Motorsport αντιμετώπισε προβλήματα αρχικά, αλλά η έκτη θέση στην τελική κατάταξη και οι βαθμοί της τρίτης θέσης στην Power Stage, του επέτρεψαν να πιάσει στη βαθμολογία τον Sebastien Ogier!
    Ο άτυχος του αγώνα δεν ήταν άλλος από τον Jari-Matti Latvala με το Toyota. O 26χρονος εκκίνησε το τελευταίο σκέλος του ένατου αγώνα της χρονιάς με προβάδισμα σχεδόν 50 δευτερολέπτων. Διαφορά ασφαλείας για επίπεδο WRC αλλά ένα ηλεκτρικό πρόβλημα στο Yaris τον ανάγκασε να σταθμεύσει στην άκρη του δρόμου, χάνοντας όχι μόνο την ευκαιρία για νίκη αλλά και μια ολόκληρη χρονιά αφού πλέον δεν μπορεί να απειλήσει τους πρωτοπόρους για τον τίτλο.
     
    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
    1. E Lappi / J Ferm FIN Toyota Yaris 2hr 29min 26.9sec
    2. E Evans / D Barritt GBR Ford Fiesta + 36.0sec
    3. J Hänninen / K Lindström FIN Toyota Yaris + 36.3sec
    4. T Suninen / M Markkula FIN Ford Fiesta + 1min 01.5sec
    5. C Breen / S Martin IRL Citroën C3 + 1min 22.6sec
    6. T Neuville / N Gilsoul BEL Hyundai i20 + 1min 33.1sec

    (PHOTOS: Nikos Mitsouras / Reporter Images)
  • Page of 15
Listings to be compared
There are no listings to compare
Log in
Username
Password
Forgot password? Remind