Με 1.700 παραλλαγές το νέο  Mercedes Benz Sprinter
  • Με 1.700 παραλλαγές το νέο Mercedes Benz Sprinter
  • Η 3η γενιά του Mercedes Sprinter συνεχίζει να προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες στον επαγγελματία. Ένα ολοκαίνουριο μοντέλο που διακρίνεται, τόσο για το σύγχρονο του σχεδιασμό όσο και για τα ψηλά επίπεδα τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει.
    Με περισσότερες απο 3,4 εκατομμύρια πωλήσεις, το νέο Sprinter καλείται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του. Έτσι και το γερμανικό εργοστάσιο φρόντισε να το εξοπλίσει με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει. Στοιχεία που μπορεί κάποιος να συναντήσει σε επιβατικά οχήματα.
    Η γκάμα του Sprinter περιλαμβάνει συνολικά 6 διαφορετικά αμαξώματα -η μέγιστη διαθέσιμη χωρητικότητα είναι 17 κυβικά μέτρα και το ωφέλιμο φορτίο μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 5,5 τόνους- κίνηση είτε στους εμπρός, είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τροχούς, καθώς και συνολικά 5 διαφορετικούς κινητήρες. Το αποτέλεσμα των συνδυασμών όλων των παραπάνω και όχι μόνο είναι οι πιθανές εκδοχές του Sprinter να είναι περί τις 1.700 και να καλύπτουν πρακτικά κάθε επαγγελματική ανάγκη.
    Το εσωτερικό διακρίνεται για την πρακτικότητα και την εργονομία ενώ σε ψηλά επίπεδα βρίσκεται τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και το φινίρισμα. Σε όλα αυτά προστίθενται τόσο τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα, η εκκίνηση χωρίς κλειδί και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Παράλληλα, υπάρχουν πολλές θήκες φύλαξης μικροαντικειμένων που θα κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του επαγγελματία.
    Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι ο τετρακύλινδρος 2.1 λίτρων με απόδοση απο 114 εως 163 ίππους. Διαθέσιμος επίσης θα είναι, για πρώτη φορά στην κατηγορία των μεγάλων Van, ο εξακύλινδρος 3.1 λίτρων με απόδοση 190 ίππων και 420 Nm ροπής. Για την έκδοση με κίνηση στο μπροστινό άξονα διατίθενται δύο κιβώτια ταχυτήτων: ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής – το οποίο αποτελεί καινοτομία στην κατηγορία των μεγάλων van – και ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
    Η πλήρης διαδικτυακή συνδεσιμότητα είναι ένα από τα σημαντικότερα νέα χαρακτηριστικά. Οι νέες, δικτυωμένες υπηρεσίες του Mercedes PRO connect σε συνδυασμό με τα επίσης ολοκαίνουρια συστήματα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) αποτελούν την τέλεια βάση για όλες τις απαιτήσεις των κλάδων εφοδιασμού και μεταφορών. Ξεκινά με την πολύπλοκη διαχείριση μεγάλου στόλου και φτάνει μέχρι το μικρό εταιρικό στόλο. Το Mercedes PRO connect συνδέει τον διευθυντή στόλου με όλα τα οχήματα και τους οδηγούς του στόλου. Έτσι, μπορεί να γίνεται ηλεκτρονική διαχείριση όλων των αποστολών και ανάκτηση όλων των πληροφοριών οχήματος, όπως τοποθεσία, στάθμη καυσίμου ή διαστήματα συντηρήσεων, σε πραγματικό σχεδόν χρόνο. Με το λανσάρισμα του Mercedes PRO connect, θα διατίθενται οκτώ εργοστασιακά πακέτα με κεντρικές υπηρεσίες στόλου, οχήματος, οδηγού και προσδιορισμού θέσης. Ενδεικτικά, θα περιλαμβάνονται π.χ. Κατάσταση Οχήματος, Λειτουργίες Οχήματος, Επικοινωνία Στόλου, Διαχείριση Συντηρήσεων και ψηφιακό βιβλίο δρομολογίων οδηγού.
Πέντε εκατομμύρια VW Tiguan στην παραγωγή
  • Πέντε εκατομμύρια VW Tiguan στην παραγωγή
  • Με ένα εντυπωσιακό αριθμό παραγωγής ξεκίνησε το 2019 το εργοστάσιο της Volkswagen. Πιο συγκεκριμένα, το VW Tiguan άγγιξε τον μαγικό αριθμό των πέντε εκατομμυρίων οχημάτων που πέρασαν από τις γραμμές παραγωγής του γερμανικού εργοστασίου, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο το μέγεθος της επιτυχίας του μεσαίου της SUV. To Tiguan με τον αριθμό ‘5 εκατομμύρια’ έφυγε από τη γραμμή παραγωγής του  εργοστάσιο της μάρκας στο Wolfsburg. Ένας εντυπωσιακός αριθμός που επετεύχθη σε λιγότερο από δώδεκα χρόνια όταν το Tiguan προστέθηκε στη γκάμα της Volkswagen.
     
    Μόλις ένα χρόνο από την παρουσίαση του, και συγκεκριμένα το 2008, 120.000 Tiguan είχαν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο δείχνοντας έτσι και τη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε αυτή την κατηγορία. Η πορεία του μοντέλου ήταν ανοδική χρόνο με το χρόνο αφού το 2015 πουλήθηκαν μισό εκατομμύριο οχήματα ενώ το 2017 περισσότερα από 700.000. Πέρυσι, 800.000 Tiguan και Tiguan Allspace παραδόθηκαν σε πελάτες της Volkswagen,. Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2007 ενώ η δεύτερη το 2016 και ήταν το πρώτο SUV της Volkswagen που βασιζόταν στην επαναστατική πλατφόρμα MQB. Το 2017 κυκλοφόρησε και η έκδοση Allspace, το οποίο είναι μακρύτερο κατά 22 εκατοστά και προσφέρεται και ως επταθέσιο.
     
    Το νέο Tiguan διαθέτει όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες που μέχρι σήμερα προσφέρονται σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Το πλέον σημαντικό όμως είναι ότι πολλές από αυτές αποτελούν βασικό εξοπλισμό από την πρώτη κιόλας έκδοση. Συγκεκριμένα προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, Trendline, Comfortline και Highline.
    Με μια σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από την ακρίβεια, την  καθαρότητα των γραμμών αλλά και την έντονη προσωπικότητα, το νέο Volkswagen Tiguan, παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά με δύο κινητήρες. Ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου  οποίοι όχι μόνο πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6, αλλά είναι –σύμφωνα με την εταιρεία- 24% πιο αποδοτικοί σε σχέση με το παρελθόν. Ο 1.4 TSΙ βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με το βραβευμένο εξατάχυτο αυτόματο DSG. Ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου (TDI) αποδίδει 150 και 190 ίππους και προσφέρεται είτε με χειροκίνητο εξατάχυτο ή με το αυτόματο επτατάχυτο DSG. Προσφέρεται επίσης και με το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION διαθέτοντας και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα για οδήγηση στο χιόνι, την άσφαλτο, σε χωματόδρομο ή για ακόμα πιο σκληρή εκτός δρόμου χρήση.
Mercedes-AMG GT 63 S: Ρεκόρ στο Nürburgring
  • Mercedes-AMG GT 63 S: Ρεκόρ στο Nürburgring
  • Η νέα Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ είναι και επίσημα το ταχύτερο τετράθυρο κουπέ στον κόσμο. Αυτό απέδειξε και η δοκιμή του στη θρυλική πίστα του Nürburgring, εκεί όπου όλοι οι κατασκευαστές δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα επιδόσεων που διαθέτουν στη γκάμα τους. Οι επιδόσεις στο «Nürburgring Nordschleife» είναι ένα δυνατό χαρτί στο χώρο του Marketing και τα αρμόδια τμήματα στην κάθε αυτοκινητοβιομηχανία δεν χάνουν ευκαιρία να το προβάλλουν.
     
    Η Mercedes-AMG GT 63 S έγραψε χρόνο στα 7:25.41 λεπτά και γράφει τη δική της ιστορία στη γερμανική πίστα. Χρόνος που την κατατάσσει ελαφρώς πιο ψηλά από την Mercedes-AMG SLS Black Series που πέτυχε χρόνο 7: 25.67. Ο πιο πάνω χρόνος επετεύχθη από τον πρώην οδηγό αγώνων Demian Schaffert ο οποίος ενεπλάκη και ενεργά στην εξέλιξη του μοντέλου με το εργοστάσιο.
     
    Κάτω από το καπό υπάρχει ο V8 των 4,0 λίτρων που στην περίπτωση αποδίδει 639 ίππους. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AMG 4Matic και του αυτόματου κιβωτίου AMG εννέα σχέσεων. Πέραν των 639 ίππων, το μοντέλο φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική το9υ ταχύτητα τα 315 χιλιόμετρα την ώρα.
     
    Εξωτερικά η νέα Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ διαφοροποιείται χάρη στο AMG Aerodynamics Package που, σύμφωνα με την εταιρεία, το πακέτο αυτό μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις αυξάνοντας συγχρόνως τα ποσά της κάθετα παραγόμενης δύναμης στις υψηλές ταχύτητες. Το μοντέλο ξεχωρίζει από το ανθρακί της χρώμα ενώ την προσοχή τραβούν οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων. Εσωτερικά συναντούμε το δέρμα με τις κίτρινες ραφές και το νέο τιμόνι ενώ πολλά επιμέρους στοιχεία του χώρου επιβεβαιώνουν το δυναμικό της χαρακτήρα.
Διπλό βάθρο για το Audi e-tron στο πρωτάθλημα
  • Διπλό βάθρο για το Audi e-tron στο πρωτάθλημα
  • Στον πιο ζεστό, ιστορικά, αγώνα του πρωταθλήματος Formula E, η πρωταθλήτρια ομάδα Audi Sport ABT Schaeffler κατέκτησε το πρώτο της βάθρο της σεζόν, και μάλιστα διπλό, στο Σαντιάγκο της Χιλής. Ο Sam Bird οδηγώντας για την Envision Virgin Racing, της οποίας παρέχει τα αγωνιστικά μονοθέσια η Audi, πέτυχε την πρώτη του νίκη φέτος με το e-tron FE05. Πριν καν την πρώτη εκκίνηση, άπαντες συμφώνησαν πως ο πήχης φέτος ήταν το μονοθέσιο της Audi που φέρει την τεχνολογία Motor Generator Unit (MGU), την οποία εξέλιξε ο Γερμανικός κολοσσός σε συνεργασία με την Schaeffler να καταφέρει να κερδίσει κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες. Νωρίς στα δοκιμαστικά η προειδοποιητική βολή ρίχθηκε από τον Lucas di Grassi που έγραψε τον ταχύτερο γύρο στην νέα πίστα του Σαντιάγκο O’Higgins Park. Αμφότεροι οι οδηγοί της Audi Sport ABT Schaeffler προκρίθηκαν στις πρώτες έξι θέσεις πριν από την μάχη της Super Pole, εκεί όπου ο Lucas di Grassi έγραψε τον «καλύτερο γύρο της καριέρας μου στο Formula E» όπως ανέφερε ο ίδιος. Και δεν είχε άδικο καθώς η διαφορά του από τον δεύτερο ήταν μισό δευτερόλεπτο (+0.526).
    Στην τρίτη θέση του βάθρου βρέθηκε ο συνοδηγός του Βραζιλιάνου, Daniel Abt, μέσα στην ζέστη των 37 βαθμών κελσίου με το δικό του Audi e-tron FE05, δίνοντας έτσι στην πρωταθλήτρια Audi Sport ABT Schaeffler το πρώτο της βάθρο στο φετινό πρωτάθλημα ABB FIA Formula E. Ο Abt έφυγε μαζεύοντας και τον ένα επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
    «Ήταν ένας απίστευτα σκληρός αγώνας, η ζέστη ήταν αφόρητη. Ωστόσο σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να παραμένεις ‘cool’, ακριβώς όπως κάναμε εμείς σήμερα. Η ομάδα μας άξιζε το αποτέλεσμα σήμερα, το πρώτο μας φετινό βάθρο είναι πολύ σημαντικό. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε και να βελτιωνόμαστε όπως αποδεικνύουμε σε κάθε αγώνα» δήλωσε ο Abt.
    Δυστυχώς για τον Lucas di Grassi ο αγώνας δεν πήγε με τα νερά του καθώς αναγκάστηκε να ξεκινήσει τελευταίος μετά από παράβαση των κανονισμών σε in-lap νωρίς κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών. Σαν αποτέλεσμα έχασε την pole και εκκίνησε τελευταίος. Παρόλα αυτά ο Βραζιλιάνος έδειξε το μέταλλο του, φτάνοντας μέχρι και την ένατη θέση αλλά λόγω μιας σύγκρουσης που προκάλεσε δέχτηκε ποινή χρόνου, πέφτοντας στην δωδέκατη θέση στην τελική κατάταξη.
    Η νικήτρια ομάδα, Envision Virgin Racing  που τρέχει με μονοθέσια τα οποία της παρέχει η Audi, χάρηκε διπλά τον αγώνα τόσο λόγω της νίκης του Sam Bird αλλά και για την πέμπτη θέση του δεύτερου αυτοκινήτου τους το οποίο οδηγεί ο Robin Frijns.
    Ο τέταρτος γύρος του πρωταθλήματος Formula E θα διεξαχθεί στις 16 Φεβρουαρίου στην Mexico City όπου πανηγύρισε πέρσι ο Daniel Abt την πρώτη νίκη του στον θεσμό, βάζοντας τον θεμέλιο λίθο για το πρωτάθλημα που κατέκτησε η ομάδα του στο τέλος της χρονιάς.
Υβριδική έκδοση για το Honda CR-V
  • Υβριδική έκδοση για το Honda CR-V
  • Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV χαρίζοντας αναρίθμητες πωλήσεις και σωρεία βραβείων στο Ιαπωνικό εργοστάσιο. Η πρόσφατη ανανέωση του το καθιστά ανάμεσα τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας διαθέτοντας μοναδικά χαρακτηριστικά, σειρά προηγμένων τεχνολογιών αλλά και μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του. Όμως η Honda δεν έμεινε μέχρι εκεί. Πρόσφατα παρουσίασε την υβριδική έκδοση του CR-V, κάνοντας το συνάμα και το πρώτο SUV της Honda με την τεχνολογία αυτή. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το πρώτο μοντέλο της Honda με υβριδική τεχνολογία παρουσιάστηκε το 1999 και δεν ήταν άλλο από το γνωστό Insight. Ακολούθησε το CRZ ενώ αντίστοιχες υβριδικές εκδόσεις είδαμε και στα Civic και Jazz.
    Η υβριδική έκδοση του CR-V, που βρίσκεται ήδη στην Κύπρο στην τιμή των 29.900 ευρώ, διαθέτει μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές που προδίδουν την ιδιαιτερότητα του.
    Στα οπτικά χαρακτηριστικά της υβριδικής έκδοσης συγκαταλέγονται οι τροχοί των 18 ιντσών στο βασικό εξοπλισμό αλλά και το λογότυπο «Hybrid» στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό απουσιάζει ο μοχλός ταχυτήτων και τη θέση του παίρνουν διάφορα κουμπιά για την επιλογή κίνησης.
    Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί την τεχνολογία Multi Mode Drive Technology (i-MMD), συνδυάζοντας δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον χωρητικότητας 2,0 λίτρων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου.
    Η ισχύς του δίλιτρου βενζινοκινητήρα i-VTEC φθάνει τους 145 ίππους, όμως σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, αυτή σκαρφαλώνει στους 184 ίππους με τη ροπή στα 315 Nm! Ο δίλιτρος κινητήρας, ο ηλεκτροκινητήρας κίνησης αλλά και η γεννήτρια βρίσκονται κάτω από το εμπρός καπό ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κάτω από το χώρο αποσκευών. Η τεχνολογία i-MMD έχει τη δυνατότητα να επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης. Στο πρόγραμμα «EV» η μπαταρία παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα ενώ στο πρόγραμμα «Hybrid Drive» ο βενζινοκινητήρας παρέχει ενέργεια σε γεννήτρια που με τη σειρά της παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης. Τέλος στο πρόγραμμα «Engine Drive» ο κινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη. Προγράμματα τα οποία στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή οικονομία. Στην έκδοση με την κίνηση στον εμπρός άξονα η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5.3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων στα 120 g/km, ενώ στην τετρακίνητη έκδοση, τα 5.5 lt/100 km και 126 g/km.
    Παράλληλα, το υβριδικό CR-V διαθέτει σύστημα αναγεννητικής πέδησης, το οποίο  ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Άλλη καινοτομία της Honda αφορά τη χρήση κιβωτίου μίας σχέσης αντί του συμβατικού, όπου μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μέσα στα πλαίσια της μείωσης των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης, η Honda ήδη ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2025 τα 2/3 των μοντέλων της θα είναι υβριδικά.
     
Κορυφαίο Crossover στη Γερμανία το  Mitsubishi
  • Κορυφαίο Crossover στη Γερμανία το Mitsubishi
  • Η διάσημη και καθόλα επιτυχημένη τεχνογνωσία 4WD της Mitsubishi δεν πέρασε απαρατήρητη ούτε στην πιο απαιτητική αγορά της Ευρώπης, τη Γερμανία. Πρόσφατα το Mitsubishi Eclipse Cross πήρε την πρώτη θέση της κατηγορίας «Crossover», στα βραβεία του έγκυρου Γερμανικού περιοδικού OFF ROAD για το 2018.
    Το αποτέλεσμα ανάδειξε η ψηφοφορία αναγνωστών του Γερμανικού περιοδικού που ειδικεύεται σε μοντέλα 4WD, οι οποίοι επέλεξαν τα αντίστοιχα αγαπημένα τους από 170+ μοντέλα σε 13 διαφορετικές κατηγορίες. Δίνοντας μία ακόμα ψήφο εμπιστοσύνης στη μάρκα και την 4WD τεχνολογία της, οι αναγνώστες του OFF ROAD ψήφισαν το Outlander PHEV σαν το κορυφαίο στην κατηγορία «Εναλλακτικά Συστήματα Κίνησης».
     
    Το μοντέλο, όταν παρουσιάστηκε στην Ευρώπη άνοιξε το δρόμο για την επέκταση της Mitsubishi Motors Corporation (MMC) στη νέα κατηγορία SUV Coupe. Αυτή η πιο δυναμική εκδοχή της φιλοσοφίας SUV ενισχύθηκε με την αναγνωρισμένη τεχνολογία τετρακίνησης της μάρκας και συγκεκριμένα με το προηγμένο σύστημα “Super-All Wheel Control” (ή “S-AWC”). Σύστημα εμπνευσμένο από το θρυλικό Lancer Evolution και εξελιγμένο από τις αμέτρητες επιτυχίες της Mitsubishi στους αγώνες. Με πωλήσεις άνω των 30 χιλιάδων το 2018, μόνο στην Ευρώπη, το Eclipse Cross δείχνει την ποιότητα κατασκευής αλλά και την επιτυχία του μοντέλου.
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι πρόσφατα το Eclipse Cross πήρε τον τίτλο «RJC Car of the Year 2019» στο θεσμό που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας ενώ πέρασε και με επιτυχία το τεστ ασφάλειας του ανεξάρτητου οργανισμού ασφαλείας Euro NCAP εξασφαλίζοντας τα πέντε αστέρια. Με την ασφάλεια να αποτελεί ένα από τα ισχυρά ατού  του, το Eclipse Cross συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία των ‘Small Off-roader’, με σκορ 97% για την Προστασία Ενηλίκων Επιβατών και 80% για την Προστασία των Πεζών.
     
    Το ολοκαίνουριο Mitsubishi Eclipse Cross είναι ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση μοντέλο που συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση με την διάσημη πλέον τεχνογνωσία της εταιρίας στους τομείς των SUV και της τετρακίνησης. Πρόκειται για το αυτοκίνητο που εκπροσωπεί τη νέα γενιά των SUV της εταιρείας και συνδυάζει τις εντυπωσιακές γραμμές ενός coupe με το δυναμισμό ενός SUV έχοντας τη στυλιστική υπογραφή της Mitsubishi. Οι διαστάσεις του Eclipse Cross (μήκος 4,4 m-πλάτος 1,8 m-ύψος 1,68 m) το τοποθετούν ανάμεσα στα ASX και Outlander, ενώ η σχεδίασή του απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα αυτοκίνητα της Mitsubishi θα διατίθενται από τις αρχές αυτού του χρόνου από τον Όμιλο Πηλακούτα.
Ανοικτή έκδοση για την Porsche 911
  • Ανοικτή έκδοση για την Porsche 911
  • Μόλις δυο μήνες από την επίσημη παρουσίαση της νέας γενιάς της 911 και η Porsche λανσάρει και την ανοικτή της έκδοση. Μια έκδοση σήμα κατατεθέν της γερμανικής εταιρίας που, όπως και σε κάθε γενιά, θα διεκδικήσει το δικό της αποκλειστικό μερίδιο στην κατηγορία. Αρχικά η νέα 911 cabrio θα διατίθεται αποκλειστικά στις εκδόσεις Carrera S και Carrera 4S ενώ στο μέλλον θα επεκταθεί και σε περισσότερα μοντέλα της γκάμας. Και οι δύο πιο πάνω εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα τρίλιτρο επίπεδο κινητήρα με δυο turbo απόδοσης 450 ίππων και 530 Nm ροπής ενώ συνεργάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη.
    Όπως είναι φυσικό, η κυριότερη διαφορά βρίσκεται στην οροφή που είναι υφασμάτινη και ηλεκτρικά αναδιπλούμενη. Ανοίγει και κλείνει σε 12 δευτερόλεπτα, όντας ταχύτερη από του προηγούμενου μοντέλου και σε ταχύτητες μέχρι 50 km/h. Ο σκελετός της οροφής είναι από μαγνήσιο και έχει σχεδιαστεί με σκοπό την καλύτερη εφαρμογή, ειδικά στις ψηλές ταχύτητες. Παράλληλα, όταν η οροφή είναι κατεβασμένη αναδύεται ένας ανεμοθραύστης, με σκοπό την προστασία των επιβατών.
    Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η ανοιχτή Carrera S υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 306 χλμ./ώρα σε συνδυασμό με το προαιρετικό εξοπλιστικό πακέτο Sport Chrono ενώ η 4S με το ίδιο πακέτο εξοπλισμό ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 σε 3,6 δευτερόλεπτα και προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 304 χλμ./ώρα. Σημειώνεται ότι στις εκδόσεις χωρίς το προαιρετικό εξοπλιστικό πακέτο Sport Chrono οι χρόνοι επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα διαμορφώνονται σε 3,9 δευτερόλεπτα (Carrera S) και 3,8 δευτερόλεπτα (Carrera 4S).
    Το νέο μοντέλο είναι σαφώς βελτιωμένο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς μιας και η στρεπτική του ακαμψία είναι καλύτερη ενώ πλέον μπορεί να εφοδιαστεί με το σύστημα Porsche Active Suspension Management. Αυτή η επιλογή συνοδεύεται από σφιχτότερες αντιστρεπτικές και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10mm. Σύμφωνα με την Porsche αυτές οι αλλαγές προσδίδουν στο μοντέλο μια περισσότερο φυσική συμπεριφορά καθώς και καλύτερη κατανομή βάρους.
    Ο εξωτερικός σχεδιασμός μεταφέρεται αυτούσιος από την κλειστή έκδοση συνδυάζοντας και ρετρό στοιχεία που εφαρμόζει η Porsche σε κάθε νέα γενιά της 911.
    Το μοντέλο διαθέτει τροχούς 20 ιντζών εμπρός και 21 ιντζών πίσω, όπως παρουσιάστηκα και στην coupe έκδοση. Στο ίδιο μήκος κύματος και το εσωτερικό με την κορυφαία ποιότητα υλικών, την πολυτέλεια και την τεχνολογία να έχουν τον πρώτο λόγο. Εκεί όπου δεσπόζει η οθόνη των 10,9 ιντσών για το infotainment και το αναλογικό στροφόμετρο στο κέντρο του πίνακα οργάνων πλαισιωμένο από δύο ψηφιακές οθόνες που φιλοξενούν τις υπόλοιπες ενδείξεις. Μοναδική διαφορά της κλειστής με την ανοικτή έκδοση βρίσκεται στα κουμπί χειρισμού της οροφής.
     
Στο σαλόνι της Γενεύης το νέο  μικρό SUV της Skoda
  • Στο σαλόνι της Γενεύης το νέο μικρό SUV της Skoda
  • Πλαισιώνεται η γκάμα των SUV για το εργοστάσιο της Skoda. Η εταιρεία ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο μικρό SUV στην ιστορία της, κάτι που θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο μήνα. Το μοντέλο θα ονομάζεται Kamiq και ήδη αποκαλύφθηκαν οι πρώτες του εικόνες από το σχεδιαστικό τμήμα της Skoda.
    Το νέο Kamiq θα είναι το τρίτο SUV της Skoda για την ευρωπαϊκή αγορά μετά τα Karoq και Kodiaq ενώ, σύμφωνα πάντα με τα πρώτα σκίτσα που είδαν το φως της δημοσιότητας, ακολουθεί τόσο τη σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας όσο και το ίδιο μοτίβο στην ονομασία. Δηλαδή, με τα ονόματα όλων των σύγχρονων SUV της να ξεκινούν από K και να τελειώνουν σε Q.
     
    Το νέο Kamiq παρουσιάζεται είναι ένα μοντέρνο και δυναμικό μικρό SUV που ταιριάζει απόλυτα στο αστικό lifestyle, διαθέτοντας παράλληλα έντονα περιπετειώδη χαρακτήρα.
    Ξεχωρίζουν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα δύο επιπέδων αλλά και η ελαφρώς χαμηλωμένη οροφή που προσφέρει στο Kamiq μία πιο sport αίσθηση. Το τελευταίο ενισχύεται και από τους μεγάλους τροχούς, την απόσταση από το έδαφος αλλά και από το διαχύτη στο πίσω μέρος. Άξιο αναφοράς είναι και το ότι η πόρτα του χώρου αποσκευών φιλοξενεί με μεγάλα γράμματα το όνομα «Skoda», κάτι που συναντούμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη.
     
    Το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του Ομίλου της VW ενώ η κίνηση θα είναι αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Η όλη σχεδίαση βασίζεται στο  πρωτότυπο Vision X το οποίο παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο στο ελβετικό σαλόνι.
     
    Ο Oliver Stefani, υπεύθυνος του κέντρου σχεδίασης της Skoda, δήλωσε: «Στο νέο μας SUV., το Kamiq εφαρμόσαμε μια εντελώς νέα σχεδίαση των μπροστινών φωτιστικών σωμάτων τα οποία χωρίζονται σε δύο μέρη, με αυτά στο πάνω μέρος να είναι προβολείς ημέρας. Κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στη ŠKODA. Με αυτό τον τρόπο δίνουμε μια διαφορετική ερμηνεία στην ήδη επιτυχημένη σχεδιαστική συνταγή των SUV μας».
     
Εντυπωσιάζει η νέα γενιά της BMW Z4
  • Εντυπωσιάζει η νέα γενιά της BMW Z4
  • Ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά στη συναρπαστική ιστορία των μοντέλων roadster BMW της  με την παρουσίαση της ολοκαίνουριας Z4. Ένα μοντέλο που συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση του γερμανικού εργοστασίου που το θέλει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία προσφέροντας μοναδικά σχεδιαστικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά. Η νέα έκδοση του ανοιχτού διθέσιου της BMW φανερώνει άμεσα τη γνήσια σπορ καταγωγή της, αφού η δυναμική αισθητική συνδυάζεται άμεσα με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.  Η εταιρεία Χαρ. Πηλακούτας Λτδ δέχεται ήδη παραγγελίες για την ολοκαίνουρια BMW Z4 με τα πρώτα αυτοκίνητα να φθάνουν στην Κύπρο περί τα μέσα Μαΐου.
    Στον εξωτερικό σχεδιασμό δεσπόζουν τα έντονα φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν τις άκριες του αμαξώματος και οι μεγάλοι αεραγωγοί. Εντύπωση προκαλεί η μεγάλη μάσκα της BMW με νέο σχέδιο πλέγματος ενώ το – παραδοσιακά - μεγάλο καπό εκτείνεται μέχρι τους θόλους των τροχών. Άκρως δυναμικό και το πίσω τμήμα με αρμονικά ενσωματωμένη αεροτομή, λεπτά φώτα LED και διαχύτης.
     Η ποιότητα κατασκευής, η πολυτέλεια και το άψογο φινίρισμα κυριαρχούν στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό. Ένας χώρος που χαρακτηρίζεται από τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό υποδηλώνοντας ταυτόχρονα και τον σπορ του χαρακτήρα. Εκεί όπου συναντούμε το δερμάτινο ή και Alcantara σαλόνι, τα ειδικά σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα ενώ δεσπόζουν τα σταθερά roll bar. Μαζί και το κλασικό ηλεκτρικό soft-top που ανοίγει και κλείνει μέσω ενός κουμπιού μέσα σε δέκα δευτερόλεπτα, ακόμα και αν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει με ταχύτητα 50 χιλιομέτρων την ώρα. Εντυπωσιάζει η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που είναι αυξημένη πάνω από 50% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το νέο BMW Operating System 7.0 αναβαθμίζει τη φιλοσοφία ελέγχου και απεικόνισης, και χρησιμοποιεί έγχρωμες οθόνες 10,25-ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το κεντρικό μόνιτορ
    Με την παρουσίαση του μοντέλου  υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα επιλογής από τρεις εκδόσεις. Αρχή με την BMW Z4 sDrive20i που εφοδιάζεται με ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.998 cc με 197 ίππους και 320 Nm ροπής. Στη συνέχεια η έκδοση Z4 sDrive 30i με τον ίδιο κινητήρα αλλά με τους ίππους να ανεβαίνουν στους 258 ενώ και τα δύο θα έχουν στη διάθεση τους το οκτάχυτο Steptronic κιβώτιο.
    Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το μοντέλο της BMW M Performance. Η νέα BMW Z4 M40i διαθέτει με εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 340 hp, διατίθεται στάνταρ με χαρακτηριστικά όπως ανάρτηση Adaptive M Sport, σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, φρένα M Sport, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό M Sport, 18άρες ζάντες αλουμινίου M και ελαστικά υψηλών επιδόσεων και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 4.6 δευτερόλεπτα.
    Η νέα Z4 διαθέτει την τελευταία λέξη στην τεχνολογία της BMW όσον αφορά τα συστήματα υποστήριξης οδηγού όπως: Collision και Pedestrian Warning με λειτουργία City Braking στάνταρ, όπως και σύστημα Lane Departure Warning. Προαιρετικά και τα συστήματα Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, αναγνώριση οδικής σήμανσης, πληροφορίες απόστασης, σύστημα Lane Change Warning, Rear Collision Prevention και Cross-Traffic Alert, Active Park Distance Control, κάμερα οπισθοπορείας, Parking Assistant και πολλά άλλα. Παράλληλα, το σύστημα BMW Head-Up Display διατίθεται στο roadster για πρώτη φορά.
Mustang Shelby GT500
  • Mustang Shelby GT500
  • Το πιο γρήγορο Ford στην ιστορία της μάρκας
    Η Shelby GT500 δεν είναι μόνο η ταχύτερη Mustang που κατασκευάστηκε ποτέ αλλά και το ταχύτερο «Street-Legal» αυτοκίνητο στην ιστορία της Ford! Η πρώτη παγκόσμια της παρουσίαση έγινε στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ χωρίς όμως να δοθούν στη δημοσιότητα τα λεπτομερή χαρακτηριστικά του. Διαθέτει τον γνωστό V8 κινητήρα των 5,2 λίτρων που, με τις απαραίτητες επεμβάσεις της Ford Motorsport, έχει αποκτήσει έναν μεγαλύτερο μηχανικό υπερσυμπιεστή με αποτέλεσμα οι ίπποι να ξεπερνούν τους 700!
     
    Ο εξωτερικός του σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από ένα άκρως επιθετικό χαρακτήρα που σε σχέση με την «απλή» Mustang GT350 διαθέτει μια τεράστια γρίλια και πολλές εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος. Κάτι που προσφέρει στο μοντέλο μια μεγαλύτερη ροή αέρα κατά 50% για την ψύξη των μηχανικών μερών. Πίσω ξεχωρίζει ο μεγάλος
    διαχύτης, οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και μεγάλη πίσω ρυθμζόμενη αεροτομή.
     
    Εφοδιάζεται με ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, με ελαστικά Michelin Pilot 4S διαστάσεων 305/30R20 μπροστά και 315/30R20 πίσω που εξελίχθηκαν ειδικά για το μοντέλο αυτό. Το φρενάρισμα του «θηρίου» έχει αναλάβει η Brembo, όπου στον εμπρός άξονα υπάρχουν εξαπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους 420 χιλιοστών, και πίσω τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 370 χιλιοστών.
     
    Αλλαγές έχουν γίνει και στην πίσω ανάρτηση ενώ το επτά σχέσεων dual-clutch αυτόματο κιβώτιο από την εταιρεία Tremec βασίζεται σε αυτό του Ford GT. Οι αλλαγές των σχέσεων πραγματοποιούνται σε λιγότερο από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου με τον άξονας μετάδοσης να είναι κατασκευασμένος από ανθρακόνημα.
    Διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας όπως Normal, Sport, Drag, Track ενώ έχει στη διάθεση του συστήματα όπως το launch control, το in line lock για ατέλειωτα burnout και πολλά άλλα που είναι ικανά να προσφέρουν απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση στον τυχερό κάτοχο του.
     
    Σύμφωνα με την εταιρεία οι πωλήσεις της Ford Mustang Shelby GT500 θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο ενώ μέχρι την ημερομηνία αυτή θα γίνουν γνωστά όλα τα χαρακτηριστικά του τόσο στον τομέα των επιδόσεων όσο και του εξοπλισμού.
     
     
BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
  • Το 2014 η BMW προκάλεσε επανάσταση με την παρουσίαση του καινοτόμου i8 Coupe. Τέσσερα χρόνια αργότερα έκανε ακριβώς το ίδιο με την Roadster έκδοση του μοντέλου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για ένα πραγματικό μεταλλικό γλυπτό στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που πρόσφατα πέρασε τις γραμμές παραγωγής της βαυαρικής εταιρείας. Αυτό γίνεται στο εργοστάσιο του Ομίλου της BMW στη Λειψία όπου ταυτόχρονα κατασκευάζεται τόσο η έκδοση i8 Roadster όσο και η αναβαθμισμένη i8 Coupe. Τα δύο μοντέλα παράγονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, ενώ μοιράζονται την ίδια γραμμή παραγωγής.
    Το BMW i8 Roadster προσφέρει όλη την ελευθερία της open-top οδήγησης για δύο άτομα με ηλεκτρικό soft-top, ενώ το νέο BMW i8 Coupe ξεχωρίζει σαν ένα εξαιρετικά σπορ μοντέλο 2+2 θέσεων. Τα γνωστά μέτρα σχεδίασης ελαφρού βάρους που υιοθετήθηκαν σε προηγούμενα μοντέλα BMW i έχουν προσαρμοστεί σχολαστικά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του i8 Roadster. Διαθέτει πόρτες νέας σχεδίασης, χωρίς πλαίσιο, που ανοίγουν προς τα πάνω και κατασκευάζονται από CFRP με αλουμινένιο εξωτερικό κέλυφος.
    Αυτό το νέο επίπεδο εμπειρίας της ηλεκτροκίνησης υποστηρίζεται από μία αναβαθμισμένη έκδοση της μπαταρίας ιόντων λιθίου που έχει εξελιχθεί για την BMW i8. Η μονάδα μπαταρίας υψηλής τάσης είναι κεντρικά τοποθετημένη στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Η χωρητικότητα κυψελών είναι από 20 έως 34 Ah και η μικτή δυναμικότητα ενέργειας αυξάνεται από 7,1 σε 11,6 kWh (καθαρό: 9,4 kWh). Η ηλεκτρική αυτονομία του νέου BMW i8 Coupe στον κύκλο  δοκιμών NEDC έχει αυξηθεί στα 55 km, ενώ για το νέο BMW i8 Roadster η τιμή αυτή είναι 53 km.
    Από το 2014 που λανσαρίστηκε, το BMW i8 είναι το plug-in υβριδικό σπορ μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Από το 2013, το BMW i3 και από το 2017 η σπορ έκδοση BMW i3s κατασκευάζονται στη μονάδα παραγωγής της BMW i στη Λειψία. Συνολικά, 130 μοντέλα BMW i κατασκευάζονται  στο εργοστάσιο ανά ημέρα.
WRC ΦΙΛΑΝΔΙΑ
  • WRC ΦΙΛΑΝΔΙΑ
  • Νίκη για τον Tanak στο ράλι της Φιλανδίας
    Την τέταρτη του νίκη στην καριέρα του πανηγύρισε ο Εσθονός Ott Tanak στον αγώνα της Φιλανδίας. Μάλιστα αυτή ήταν και η δεύτερη φορά στην ιστορία του αγώνα όπου ένας Φιλανδός καταφέρνει να ανέβει στο ψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου. Η πρώτη φορά ήταν το 2003 με νικητή τον Μarkoo Martin. O Ostberg κατάφερε να πάρει τη δεύτερη θέση για τη Citroen ενώ την επιτυχία για την Toyota ολοκλήρωσε o τοπικός οδηγός Jari Matti Latvalla με το άλλο Yaris WRC. KΚαι όλα αυτά στον όγδοο γύρο της φετινής σεζόν όπου τα φαβορί για τον τίτλο Sebastien Ogier και Thierry Neuville δεν τα πήγαν καθόλου καλά. O Tanak κατάφερε και πήρε τελικά την δεύτερη νίκη του φέτος ολοκληρώνοντας τον αγώνα με φουλ βαθμούς αφού κέρδισε και την Power Stage. Εκμεταλλεύτηκε το προβάδισμα της Παρασκευής και του Σαββάτου και ανέβηκε πρώτος στη ράμπα με διαφορά 32,7 δευτερόλεπτα από τον  Οstberg. Ostberg και Jari-Matti Latvala βρέθηκαν σε ένα δικό τους αγώνα ιδιαίτερα στο δεύτερο μισό. Τελικά η διαφορά τους ήταν λιγότερη των τριών δευτερολέπτων με τον Latvala τελικά να αρκείται στην τρίτη. Ο Hayden Paddon κατέφερε να πάρει μια καθαρή τέταρτη θέση όντας το γρηγορότερο Hyundai του αγώνα αφού η διαφορά του από τον Φιλανδό ήταν στο ένα λεπτό. Από την πλευρά του ο Ogier ξεκίνησε ένα αγώνα που ήξερε ότι οι πιθανότητες του για νίκη ήταν περιορισμένες απέναντι στους τοπικούς οδηγούς. Έκανε συνεχείς ρυθμίσεις για να προσπαθήσει να πάρει το καλύτερο δυνατό από το πρόσφατα αναβαθμισμένο του Fiesta, που έφερε νέο αεροδυναμικό πακέτο και αποσβεστήρες, και τελικά κατέληξε πέμπτος πίσω από το i20 του Paddon.  Μάλιστα ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε βοήθεια και από την ομάδα του αφού το Σάββατο η M-Sport είχε δώσει εντολή στον Elfyn Evans να μειώσει ρυθμό για να τον «προσπεράσει» ο Ogier ενώ την Κυριακή πήρε εντολή και ο Teemu Suninen για ποινή 20 δευτερολέπτων πέφτοντας πίσω του. Έβδομος ήταν τελικά ο Evans με όγδοο τον Breen με το C3, ενώ ο πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα Νeuville δεν μπόρεσε να κάνει κάτι περισσότερο από την ένατη θέση, αντιμετωπίζοντας σοβαρά προβλήματα. Ωστόσο, κατάφερε να πάρει 2 βαθμούς στο Power Stage και έτσι η διαφορά του από τον Ogier στην βαθμολογία του πρωταθλήματος έμεινε στους 21 βαθμούς. Στην 10η θέση κατετάγη ο Μikkelsen που από νωρίς αντιμετώπισε προβλήματα  ενώ για το WRC2 η νίκη πήγε στον Pietarinen με τη Skoda να σημειώνει την έβδομη της νίκη σε οκτώ αγώνες.
    Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στην Γερμανία στις 16-19 Αυγούστου.

    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
    1 Ott Tanak, M.Jarveoja                      Toyota             2h35m18.1s
    2 Mads Ostberg, T.Eriksen                 Citroen            32.7s
    3 Jari-Matti Latvala, M.Anttila             Toyota             35.5s
    4 Hayden Paddon, S.Marshall            Hyundai           1m35.6s
    5 Sebastien Ogier, J.Ingrassia            Ford                 2m15.0s
    6 Teemu Suninen, M.Markkula           Ford                 2m19.2s
    7 Elfyn Evans, D.Barritt                      Ford                 2m29.5s
    8 Craig Breen, S.Martin                      Citroen            3m08.4s
    9 Thierry Neuville, N.Gilsoul               Hyundai           3m51.8s
    10 Andreas Mikkelsen, A.Jager          Hyundai           8m37.4s
     
  • Page of 17

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind