"
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ RALLYCROSS
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ RALLYCROSS
  • 8ος γύρος: ΚΑΝΑΔΑΣ- O Johan Kristoffersson κατακτά τον Καναδα
    Ο Σουηδός Johan Kristoffersson πραγματοποίησε μια μεγάλη εμφάνιση στον αγώνα του Καναδά για το πρωτάθλημα FIA World Rallycross που διοργανώνεται με την θερμή υποστήριξη της Monster Energy. Ο Kristoffersson κέρδισε την συνάντηση, που ήταν η όγδοη για φέτος, μαζεύοντας έτσι την εκπληκτική τρίτη συνεχόμενη νίκη στον θεσμό, και τέταρτη συνολικά φέτος.  Σαν αποτέλεσμα, ο αθλητής της Monster Energyς μεγαλώνει ακόμη περισσότερο την διαφορά του στην κορυφή στους 35 βαθμούς.
    Αυτή ήταν μάλιστα και η πρώτη φορά που ανεβαίνει στο βάθρο του World RX ένας οδηγός σε επτά συνεχόμενους αγώνες. Ο δυο φορές πρωταθλητής του World RX, Petter Solberg, τερμάτισε στην δεύτερη θέση, κλείνοντας ένα φανταστικό σαββατοκύριακο για την PSRX Volkswagen Sweden αλλά και για τους οδηγούς της Monster Energy με το εκπληκτικό ένα-δυο, κρατώντας την σημαία της εταιρείας ψηλά στον θεσμό που υποστηρίζει η ίδια τόσα χρόνια. 
    Ο νικητής του Καναδά, Johan Kristoffersson, δήλωσε: «Η νίκη αυτή ήταν αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς όλων μας. Η ομάδα άξιζε αυτό το αποτέλεσμα και με το παραπάνω. Η βροχή μας δυσκόλεψε πάρα πολύ χθες αλλά η ομάδα βεβαιώθηκε πως το αυτοκίνητο θα έχει καλές εκκινήσεις αλλά και φοβερό κράτημα έξω στην πίστα. Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είναι στην φύση μου να παίρνω ρίσκα. Σίγουρα θα μου άρεσε να βρίσκομαι στο βάθρο κάθε αγώνα, αλλά το πιο σημαντικό τρόπαιο είναι αυτό που παίρνεις στο τέλος της χρονιάς. Οι 30 βαθμοί είναι το καλύτερο δώρο για την ομάδα, και θα συνεχίσουμε με αυτούς τους ρυθμούς χωρίς αχρείαστα ρίσκα.»
    Ο δεύτερος Solberg δήλωσε: «Ήταν ένα πολύ καλό σαββατοκύριακο – και οι δυο μας πιάσαμε καλή απόδοση με την μάδα να οδηγεί τις υπόλοιπες στο πρωτάθλημα με πέραν των 100 βαθμών διαφορά. Θέλουμε να κερδίζουμε όλους τους προκριματικούς γύρους, αλλά πολλές φορές πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με μια απλή πρόκριση, φτάνει να βρίσκεσαι στους ημιτελικούς. Σκοπός μας είναι πάντα να εργαζόμαστε  για το καλό της ομάδας, για τον τίτλο. Αυτός ήταν ο στόχος μας εξαρχής.»
    Την τρίτη θέση του βάθρου κατέκτησε ο Sebastien Loeb της Team Peugeot-Hansen ενώ ο Topi Heikkinen της  EKS έγινε ο μόνος οδηγός που έφτασε σε όλους τους τελικούς του Καναδά από την χρονιά που εντάχθηκε ο γύρος στο πρωτάθλημα, το 2014.  Ταυτόχρονα μάζεψε και το πολυπόθητο Monster Energy Super Charge για την φοβερή του εκκίνηση στον τελικό, όπου ένα κλατάρισμα του κόστισε το βάθρο.
     
    Βαθμολογία οδηγών
    1 Johan KRISTOFFERSSON             VW POLO GTI            181
    2 Petter SOLBERG                             VW POLO GTI            150
    3 Mattias EKSTROM                          AUDI S1                      143
    4 Sebastien LOEB                              PEUGEOT 208           125     
    5 Andreas BAKKERUD                      FORD FOCUS RS      124
    6 Timmy HANSEN                              PEUGEOT 208           121
    7 Ken BLOCK                                     FORD FIESTA            77
    8 Timo Scheider                                  FORD FIESTA            67
    9 Kevin Eriksson                                 FORD FIESTA            64
    10 TImur Timerzyanov                        FORD FIESTA            60
Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Την πρώτη θέση στα βραβεία του Auto Express Driver Power 2017 στην κατηγορία «Μικρό SUV» κατέκτησε πρόσφατα το Peugeot 2008. Τα αποτελέσματα των συγκεκριμένων βραβείων προκύπτουν από ψηφοφορία των ίδιων των οδηγών, που κρίνουν τα οχήματά τους στην πράξη. Φέτος μάλιστα συμμετείχαν στην ψηφοφορία περισσότεροι από 70.000. Παράλληλα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των μικρών SUV ήταν με διαφορά και η μεγαλύτερη στα βραβεία, κάτι που δίδει περισσότερη αξία στο νικητή.
    Οι οδηγοί, δήλωσαν απόλυτη συνολική ικανοποίηση στην εμπειρία ιδιοκτησίας ενός Peugeot 2008 σε όλες τις σημαντικές υποκατηγορίες όπως: κινητήρας και κιβώτιο, εξωτερική σχεδίαση Peugeot, συστήματα ασφαλείας, αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση και κόστος χρήση. Κάτι που χάρισε στο 2008 την πρώτη θέση ανάμεσα στους αντιπάλους του.Τα βραβεία Auto Express Driver Power 2017, διοργανώνονται από το έγκυρο περιοδικό AutoExpress που φέτος γιορτάζει τα τριάντα του χρόνια παρουσίας στην αγορά.
    Το Peugeot 2008 παρουσιάζεται στις βιτρίνες της Demstar Automotive με πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Με ένα μοντέρνο σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής, το μοντέλο διαθέτει και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων. Όμως ο κινητήρας που  σηκώνει το βάρος της επιτυχίας στην Κυπριακή αγορά δεν είναι άλλος από τον βραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech με τους 110 ίππους. Ένας κινητήρας που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σαν ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του.
    Παρόν στη γκάμα και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter.Το 2008 προσφέρει στη γκάμα του και στην έκδοση GT Line, η οποία περιλαμβάνει 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου σε μαύρο χρωματισμό και μαύρη γρίλια. Ακόμα, διαθέτει προστατευτικά για τα φώτα ομίχλης, μπάρες οροφής και πολλά άλλα.
    Το εσωτερικό του προσφέρεται με το σύστημα i-Cockpit που μεταξύ άλλων είναι εφοδιασμένο με οθόνη αφής Ιντσών. Παράλληλα, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, μπορεί κανείς να επιλέξει την χαρτογράφηση του αυτοκινήτου, αναλόγως με το χώρο στον οποιο βρίσκεται (στάνταρ, χιόνι, χώμα, all terrain). Επίσης, το κομμάτι της ψυχαγωγίας αναλαμβάνει το νέο infotainment σύστημα, που διαθέτει MirrorLink και Apple CarPlay, ενώ εξοπλίζεται και με το Active City Brake, το οποίο προλαμβάνει την σύγκρουση σε χαμηλές ταχύτητες χάρη στην αυτόματη εμπλοκή του συστήματος πέδησης.
Engine of the Year awards
  • Engine of the Year awards
  • Διάκριση για τη BMW στην κατηγορία 1.400-1.800
    Για τρίτη συνεχή χρονιά, το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε στην κατηγορία του (1.400 - 1.800 κ.εκ) στο θεσμό βραβείων ‘International Engine of the Year’. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει εκ νέου τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, που από το 2007 έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
    Το plug-in hybrid υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές.  Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW, σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.
RENAULT KOLEOS
  • RENAULT KOLEOS
  • Το μεγάλο SUV της Renault
    Πριν από μερικές μέρες η Renault αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Koleos. Η παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου έγινε στη Φιλανδία και εκεί βρεθήκαμε και εμείς. Το ολοκαίνουργιο, δεύτερης γενιάς μεγάλο SUV μοντέλο της Renault έχει να επιδείξει πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών, εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τόσο την τεχνογνωσία της εταιρείας όσο και τις επιτυχημένες συνεργασίες της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
    Το πρώτης γενιάς Renault Koleos έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην αγορά το 2008 και πέρασε από στάδιο ανανέωσης το 2013. Βασίζεται στην πλατφόρμα του X-Trail, την CMF C/D, ωστόσο εξωτερικά και στο εσωτερικό δεν υπήρχε καμία ομοιότητα μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Παράλληλα, οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες με το μήκος να φθάνει τα 4.672 μέτρα, το πλάτος στα 1.843 μετρά και το μεταξόνιο στα 2.710 μέτρα. Ο τελευταίος αριθμός έχει άμεση σχέση με το την άνεση και την ευρυχωρία του εσωτερικού χώρου. Επίσης, εντυπωσιακή είναι η απόσταση από το έδαφος που τώρα φθάνει τα 213 χιλιοστά.
    Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, το μοντέλο ακολουθεί την πιο σύγχρονη αισθητική της Renault που συναντούμε στα Kadjar και Talisman. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το νέο Koleos αποτελεί ουσιαστικά την SUV εκδοχή του νέου μεσαίου Renault Talisman, με το οποίο μοιάζουν στο επιβλητικό εμπρός τμήμα του αμαξώματος.
    Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το ευμέγεθες σήμα στο κέντρο, το μυώδες καπό και τα φωτιστικά σώματα με τα LED σχήματος «L». Η τελευταία φτάνει μέχρι τις άκρες του προφυλακτήρα και δίνει ένα high-tech και premium χαρακτήρα στο μοντέλο που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.
    Σύμφωνα πάντα με τους σχεδιαστές της γαλλικής εταιρίας, το νέο Koleos συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία από τα SUV με την φινέτσα των μεγάλων σεντάν, προσφέροντας ένα άνετο, ευρύχωρο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό και είναι σε θέση να κινηθεί σε όλα τα εδάφη. Για την μετάδοση της κίνησης στις τετρακίνητες εκδόσεις θα φροντίζει η τετρακίνηση All Mode 4x4i της Nissan, η οποία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD το Koleos θα μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, ενώ στο Auto Mode μέχρι και το 50% της δύναμης θα μπορεί να πάει στον πίσω άξονα. Τέλος, στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου δοκιμασίες.
    Αυτό κάναμε και εμείς σε ένα μια πίστα εκτός δρόμου όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να ανακαλύψουμε τις δυνατότητες του ολοκαίνουριου Koleos.
    Υψηλή τεχνολογία και κορυφαία λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού χώρου με τη λίστα τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας να είναι υπερπλήρης.
    Περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη «νεκρή» γωνία, προειδοποίηση για τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, αναγνώριση των οδικών σημάτων, προειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας, αναγνώριση της κούρασης του οδηγού και αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας των εμπρός φαναριών. Από την άλλη, ο εξοπλισμός άνεσης στην κορυφαία έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου κορυφαίας ποιότητας (Bose) και ζάντες αλουμινίου διάστασης 17 ιντσών, θήκες USB, DAB ράδιο και μια οθόνη αφής 7 .0 ιντσών «R-Link 2» ακόμα και θερμαινόμενο τιμόνι.
    Οι τέσσερις διαθέσιμοι κινητήρες για το Koleos, δύο βενζίνης και δύο diesel, θα εμφανίζουν εύρος ισχύος από 130 έως 175 ίππους και θα συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο CVT, X-Tronic. Περισσότερα για τη διαθέσιμη γκάμα των κινητήρων θα έχουμε σύντομα και όταν θα πλησιάζει η άφιξη του μοντέλου στους εκθεσιακούς χώρους της Fairways.
    Με λίγα λόγια το Renault Koleos έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα που θα μπορεί να σταθεί απέναντι σε σημαντικά μοντέλα της αγοράς όπως τα Skoda Kodiaq, Honda CRV και πολλά άλλα.
Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
  • Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
  • H Alfa Romeo ανοίγει τον κατάλογο παραγγελιών για τη νέα Stelvio, δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το πρώτο SUV μοντέλο της και παράλληλα, μας αποκαλύπτει την εικόνα του εσωτερικού για τις απλές εκδόσεις.
    Πριν από ένα μήνα σας παρουσιάσαμε τις πρώτες εικόνες του μοντέλου που αφορούσαν τις απλές εκδόσεις του. Πλέον η ιταλική φίρμα αρχίζει να δέχεται παραγγελίες για τη νέα Stelvio και μας παρουσιάζει την πρώτη έκδοση της γκάμας του. Η Stelvio First Edition, όπως ονομάζει η Alfa Romeo την πρώτη έκδοση, περιλαμβάνει-μεταξύ άλλων- ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Bi-Xenon, πίσω φιμέ κρύσταλλα και άλλα. Στο εσωτερικό τώρα, τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά και θερμαινόμενα και έχει τοποθετηθεί επένδυση από ξύλο. Παράλληλα υπάρχει στάνταρ κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών & paddles για αλλαγή ταχυτήτων από το τιμόνι.
    Για την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης (με σύστημα τετρακίνησης) φροντίζει ένας 2λιτρος τούρμπο βενζινοκινητήρας απόδοσης 280 ίππων/ 5.250 σ.α.λ. & ροπής 400 Nm/2.250 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (όμοιο με της Giulia από την εταιρεία ZF) και χαρίζει στο αμάξωμα των 1.660 κιλών τελική 230 km./h και 0-100 σε 5,7 sec. H μικτή εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 7 lt/100 km. και οι εκπομπές C02 στα 161 gr/km. Θυμίζουμε ότι το μοντέλο διαθέτει δύο ακόμη εκδόσεις κινητήρα. Μια με πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων και μια με βενζινοκινητήρα 2,9 λίτρων V6 BiTurbo για την κορυφαία Stelvio QV. H τιμή εκκίνησης του μοντέλου στην Ιταλία έχει οριστεί στα 57.300 ευρώ.
     
Audi παρουσίασε το Q8 Concept
  • Audi παρουσίασε το Q8 Concept
  • Την πρωτότυπη εκδοχή του Q8, του νέου της μεγαλύτερου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV παρουσίασαν οι γερμανοί στην έκθεση του Detroit. Το Q8 θα ακολουθήσει τη δυναμική σχεδιαστική λογική τoυ είδους των coupe SUV, με μέγεθος μεγαλύτερο του Q7 όπου και θα βασίζεται και «εκτόπισμα» αντίστοιχο των BMW X6 και Mercedes-Benz GLE Coupe. Σε ό,τι αφορά τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, σύμφωνα με δηλώσεις του Mark Lichte, επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, το νέο Q8 θα μοιραστεί πολλές καινοτόμες τεχνολογικές εφαρμογές με το επικείμενο A8 με το οποίο αφενός θα διαθέτει αντίστοιχου σχεδιασμού θάλαμο επιβατών και συστήματα όπως, μεταξύ άλλων, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης και ένα ακόμα πιο εξελιγμένο infotainment.
    Σύμφωνα επίσης με στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το cockpit τόσο του Q8 όσο και του Α8 θα στερούνται πλήρως από φυσικούς διακόπτες πλην αυτών που αντιστοιχούν στα φώτα έκτακτης ανάγκης και της απενεργοποίησης του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, το Q8 αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητων και να εφοδιάζεται με νέας γενιάς μπαταρίες που θα του εξασφαλίζουν αυτονομία η οποία θα ξεπερνά τα 500 χλμ.
Ford Kuga
  • Ford Kuga
  • Στην Κύπρο το πετυχημένο SUV της Ford
    Στους εκθεσιακούς χώρους της Michaels Automotive βρίσκεται ήδη το νέο Kuga, μία πιο προηγμένη τεχνολογικά, ανανεωμένη και πιο σπορ εκδοχή ενός από τα δημοφιλέστερα Ευρωπαϊκά SUV. To Kuga αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην επέκταση τον οχημάτων SUV της Ford στην Ευρώπη όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2008.
    Το νέο Kuga μοιράζεται την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford με τα νέα EcoSport και Edge που προσδίδει μία πιο τολμηρή και σπορ εμφάνιση. Η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και ένας μικρότερος αεραγωγός πλαισιώνονται από κομψούς νέους προβολείς που ενσωματώνουν Φώτα Ημέρας LED και ολοκληρώνονται με προβολείς ομίχλης.
    Το εσωτερικό του νέου Kuga σχεδιάστηκε προσεκτικά με σκοπό να προσφέρει μία αναβαθμισμένη εμπειρία επιβατών με έμφαση στην εργονομία, το στυλ και την άνεση.
    Το τιμόνι και τα χειριστήρια του συστήματος A/C είναι ακόμα πιο διαισθητικά, και φέρουν λιγότερα και πιο ευδιάκριτα κουμπιά και διακόπτες, με πιο αναγνωρίσιμα και εύχρηστα σύμβολα. Το τιμόνι προσφέρεται επίσης σε θερμαινόμενη δερμάτινη εκδοχή για μεγαλύτερη άνεση το χειμώνα, ενώ όλα τα αυτόματα νέα Kuga διαθέτουν χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) για αλλαγές σχέσεων χωρίς ο οδηγός να αφήνει τα χέρια του από το τιμόνι. Ένας νέος κινητήρας 1.5L TDCi diesel 120 ίππων αντικαθιστά τον μέχρι τώρα διαθέσιμο 2.0L TDCi. Σε συνδυασμό με την κίνηση εμπρός (FWD), η Ford στοχεύει σε βελτίωση της οικονομίας καυσίμου περίπου 5%, δηλαδή στα 4,4 l/100 km με εκπομπές CO2 115 g/km για την ίδια παραγόμενη ισχύ.
    Επίσης, το νέο Ford Kuga θα διατίθεται με κινητήρα 2.0L TDCi diesel με 150 ίππους σε συνδυασμό με κίνηση εμπρός (FWD), ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις με Ford Intelligent All Wheel Drive θα καταναλώνουν 4,7 l/100 km και εκπομπές CO2122 g/km. Μία τετρακίνητη έκδοση 180 ίππων θα καταναλώνει από 5,2 l/100 km με CO2 135 g/km.
    Ο βενζινοκινητήρας 1.5L EcoBoost της Ford σε έκδοση 120 ή 150 ίππων με κίνηση εμπρός θα πετυχαίνει κατανάλωση 6,2 l/100 km και 143 g CO2/km, ενώ η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με απόδοση 182 ίππους θα καταναλώνει από 7,4 l/100 km με 171 g CO2/km.
    Το νέο Ford Kuga διατίθεται με το νέο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 που προσφέρει έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου όπως το ΡαδιοCD, το σύστημα πλοήγησης & κλιματισμού, αλλά και των συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Χάρη στη οθόνη αφής 8 ιντσών του SYNC 3, οι οδηγοί του Kuga θα το χειρίζονται όπως ακριβώς τα smartphone τους. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει μεγαλύτερα, πιο εύχρηστα μπουτόν αφής και επιτρέπει προηγμένες λειτουργίες.
    Το νέο Ford Kuga θα κάνει την οδήγηση και το παρκάρισμα εξαιρετικά εύκολα με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού. Η νέα λειτουργία κάθετου παρκαρίσματος Perpendicular Parking αναβαθμίζει το ημι-αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Park Assist που παρήγγειλαν σχεδόν οι μισοί πελάτες Kuga. Χρησιμοποιώντας πρόσθετους αισθητήρες υπερήχων, το σύστημα με το πάτημα ενός μπουτόν επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν κάθετους χώρους στάθμευσης δίπλα σε άλλα οχήματα ή παράλληλα με το δρόμο. Στη συνέχεια, κατευθύνει το όχημα εκεί αναλαμβάνοντας να πραγματοποιήσει τους ελιγμούς με το τιμόνι, ενώ ο οδηγός ελέγχει μόνο το γκάζι και το φρένο.
    Το νέο Kuga είναι επίσης εφοδιασμένο με τις τελευταίες τεχνολογίες της Ford όπως μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης Active City Stop που τώρα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 km/h (αντί για 30 km/h που ίσχυε μέχρι τώρα). Παράλληλα το σύστημα Adaptive Front Lighting της Ford διατίθεται για πρώτη φορά με το Kuga.
Nissan Micra 2017
  • Nissan Micra 2017
  • Επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των supermini
    Επαναστατικό! Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το ολοκαίνουριο Nissan Micra. Πρόκειται για ένα μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε στην Ευρωπαϊκή αγορά το 1983 και από τότε ‘πρόσφερε’ εκατομμύρια πωλήσεις στην Ιαπωνική εταιρεία και κατέκτησε σωρεία βραβείων για τις τεχνολογικές και σχεδιαστικές του καινοτομίες.
    Το Micra βρίσκεται ήδη στην πέμπτη του γενιά και κάνει την μεγαλύτερη στροφή της ιστορίας του, αφού από ένα συντηρητικό μικρό αυτοκίνητο πόλης μεταμορφώνεται σε ένα δυναμικό μικρό μοντέλο, με καθόλα σύγχρονη εμφάνιση και τεχνολογία αιχμής. Υιοθετεί νέα τεχνολογία με κινητήρες τούρμπο, πιο αποδοτικούς, που συνδυάζουν επιδόσεις και οικονομία ενώ ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο για καλύτερο κράτημα στο δρόμο και μεγαλύτερη ασφάλεια, πάντα σε συνεργασία με τα νέα συστήματα.
    Όσον αφορά τη σχεδιαστική προσέγγιση, αυτή ακολουθεί τα βήματα του πρωτότυπου Sway που παρουσιάστηκε το 2015 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
    Ο εξωτερικός του σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από αιχμηρές γωνίες και λιγότερες καμπύλες. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα σχήματος V ακολουθώντας την ταυτότητα της φίρμας ενώ τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν τις γωνιές του αμαξώματος. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών προσδίδουν δυναμισμό στο όλο σύνολο. Νέο γνώρισμα είναι η κυματοειδής σχεδίαση του πλαϊνού μέρους που σε συνδυασμό με την οροφή δίδουν την αίσθηση κουπέ μοντέλου. Άλλη ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια είναι και οι κρυφές χειρολαβές για τις πίσω πόρτες.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μήκος και το πλάτος να έχουν αυξηθεί σημαντικά, κατά 17 και 7,7 εκατοστά αντίστοιχα ενώ αντίθετα το ύψος έχει μειωθεί κατά 69 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του.
    Η ποιότητα κατασκευής και η εργονομία είναι να βασικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού. Η θέση οδήγησης είναι πιο χαμηλά τοποθετημένη προσφέροντας μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας, ενώ διαθέτει και περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης σε συνδυασμό με το τιμόνι. Συνολικά το νέο Nissan Micra έχει ένα από τα πιο ευρύχωρα εσωτερικά στην κατηγορία του, χάρη στο μεγαλύτερο πλάτος του και το πιο μακρύ μεταξόνιο.
    Σε επίπεδο τεχνολογίας άνεσης προσφέρει πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας με φωνητικές εντολές Siri μέσω Apple CarPlay. Η οθόνη είναι έγχρωμη αφής επτά ιντσών και συνδυάζεται με σύστημα πλοήγησης. Το ηχοσύστημα συνδυάζεται με έξι ηχεία της Bose τοποθετημένα στις πόρτες για μεσαίες και υψηλές συχνότητες, αλλά και στα προσκέφαλα των καθισμάτων για καλύτερο και πιο εστιασμένο ήχο.
    Εστιασμένο στην ασφάλεια, το νέο Micra πέμπτης γενιάς έρχεται με σύστημα για ακούσια αλλαγή λωρίδας, φρενάρισμα κινδύνου με αναγνώριση πεζών και περιμετρική παρακολούθηση κινδύνων αλλά και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, ενεργούς προβολείς και αναγνώριση «τυφλών» σημείων και προειδοποίηση του οδηγού.
    Το νέο Nissan Micra - με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις Cd 0.29 - διαθέτει μια άψογη οδική συμπεριφορά. Η Nissan έχει δουλέψει αρκετά την ανάρτηση και σε συνεργασία με τα Active Ride Control για άνεση και Active Trace Control για μείωση της υποστροφής υπόσχεται μια άκρως ενδιαφέρουσα εμπειρία.
    Το μοντέλο είναι αρχικά εφοδιασμένο με τρία κινητήρια σύνολα. Κάτω από το καπό συναντούμε τον μικρό τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 0,9 λίτρων με τους 90 ίππους και 150 Nm ροπής ενώ στη συνέχεια υπάρχει ο πετρελαιοκινητήρας στα 1,5 λίτρα (dCi) επίσης 90 ίππων και 220 Nm ροπή. Σύντομα αναμένεται να προστεθεί στη γκάμα και ο βενζινοκινητήρας ενός λίτρου με 73 ίππους. Κινητήρες που έχουν σαν κύριο χαρακτηριστικό τους την οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
  • Αποκάλυψη για τη ναυαρχίδα της Opel
    Το εργοστάσιο της Opel ετοιμάζεται για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς της ναυαρχίδας της. Το ολοκαίνουριο Opel Insignia Grand Sport αναμένεται να κάνει την πρώτη επίσημη της εμφάνιση στο ερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης αρχές Μαρτίου.
    Ακολουθώντας την επιτυχημένη, πρώτη γενιά Insignia με πωλήσεις που ξεπερνούν ήδη τις 900.000, το νέο Insignia Grand Sport βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική που έχει σαν πηγή έμπνευσης του το Monza Concept. Κάτι που επέτρεψε στους σχεδιαστές να δώσουν στο νέο Insignia Grand Sport εξαιρετικές δυναμικές αναλογίες και την εικόνα μιας γνήσιας ναυαρχίδας. Δείχνοντας πολύ μακρύτερο και χαμηλότερο, διαθέτει τη λεπτή, απέριττη σιλουέτα ενός coupé και το τολμηρό στήσιμο μοντέλου premium κατηγορίας ενώ συνδυάζεται με κορυφαία αεροδυναμική και CD μόλις 0,26.
    Η βελτιστοποιημένη διάταξη χώρων και η χρήση ελαφρών υλικών συνετέλεσαν στην εξοικονόμηση βάρους έως 175 kg, προς όφελος της οδηγικής ακρίβειας και ευελιξίας. Παράλληλα, το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 92 mm, αυξάνοντας την ευρυχωρία εσωτερικού προς όφελος κυρίως των πίσω επιβατών.
    Στο εσωτερικό, το νέο Insignia Grand Sport ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό οδηγό με την ποιότητα κατασκευής τα εξαιρετικά υλικά και το άψογο φινίρισμα. Το ταμπλό περιλαμβάνει ανάγλυφες επιφάνειες, είναι προσανατολισμένο στον οδηγό και υιοθετεί μία φαρδιά, οριζόντια διάταξη. Η συνολική σχεδίαση υποδηλώνει λειτουργικότητα, ακρίβεια και ευρυχωρία. Το cockpit είναι πλήρως ευθυγραμμισμένο με τον οδηγό, ο οποίος κάθεται κατά 3 εκατοστά χαμηλότερα σε σχέση με πριν και επομένως είναι καλύτερα ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο, βιώνοντας μία πιο σπορ, πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Οι πίσω επιβάτες ωφελούνται από τη νέα σχεδίαση και τις ανανεωμένες διαστάσεις. Το εκτεταμένο μεταξόνιο σε συνδυασμό με τη νέα διάταξη δημιουργούν 32 mm περισσότερο χώρο στο ύψος των γοφών, 25 mm επιπλέον στην περιοχή των γονάτων και των ώμων και 8 mm παραπάνω χώρο για το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 490 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων ο χώρος μεγαλώνει μέχρι και τα 1.450 λίτρα.
    Νέα, high-tech χαρακτηριστικά όπως το σύστημα all-wheel drive με torque vectoring (έλεγχο κατανομής ροπής) – το πιο προηγμένο στην κατηγορία – ή το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπουν στους οδηγούς να αξιοποιούν στο έπακρο τις ικανότητές τους. Το Insignia Grand Sport έρχεται εξοπλισμένο με μία σειρά κορυφαίων τεχνολογιών που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο ξεκούραστη και πιο άνετη από ποτέ. Βασισμένοι στο αναγνωρισμένο σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού LED matrix του Astra, οι μηχανικοί της Opel έχουν ήδη εξελίξει τη δεύτερη γενιά φώτων IntelliLux LED για το Insignia: είναι ταχύτερη, ακριβέστερη και ισχυρότερη με εμβέλεια μέχρι 400 m για τη μεγάλη σκάλα. Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης, νέο σύστημα head-up display και κάμερα 360° προστίθενται σε άλλα χαρακτηριστικά όπως τα premium καθίσματα με πιστοποίηση AGR, τα εμπρός / πίσω θερμαινόμενα καθίσματα και το θερμαινόμενο παρμπρίζ και αναβαθμίζουν τα πρότυπα άνεσης του νέου Insignia. Το όχημα προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα infotainment και συνδεσιμότητας χάρη στην τελευταία γενιά συστημάτων IntelliLink. Επίσης, είναι το πρώτο Opel με ενεργό αλουμινένιο καπό, που σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ανασηκώνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, για να αυξήσει την απόσταση από τα σκληρά εξαρτήματα του κινητήρα, βελτιώνοντας αισθητά την προστασία των πεζών. Το Insignia Grand Sport θα διατίθεται με μία ευρεία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων και κιβωτίων τελευταίας γενιάς.
Στη Βαρκελώνη για δοκιμαστικά ο Τζιωρτζής
  • Στη Βαρκελώνη για δοκιμαστικά ο Τζιωρτζής
  • Τελευταία αγωνιστική υποχρέωση για τον Βλαδίμηρο Τζιωρτζή εντός του 2016 αλλά συνάμα και πρώτη ενόψει του 2017, το διήμερο 15 και 16 Δεκεμβρίου, στην πίστα της Formula 1, στη Βαρκελώνη. Ο 19χρονος πιλότος της Formula 4, που ανανέωσε το συμβόλαιο του με τη Ρωσική ομάδα SMP Racing, προετοιμάζεται εντατικά για το πρωτάθλημα SMP Formula 4 North Europe Zone της νέας χρόνιας.
    Αυτές τις μέρες είναι στην πίστα της Formula 1 στη Βαρκελώνη, στο φημισμένο το Circuit de Catalunya, όπου θα οδηγήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του. «Είναι τιμή μου που θα βρεθώ εκεί. Πρόκειται για μια πολύ γρήγορη πίστα, όπου μετέχει η F1» λέει ο Βλαδίμηρος και προσθέτει: «στόχος είναι να μάθω γρήγορα την πίστα, να καλύψω όσο πιο πολλά χιλιόμετρα μπορώ και να μάθω το αυτοκίνητο, για να είμαι έτοιμος για του χρόνου». Ενόψει του 2017 εξηγεί ότι «θέλω να βρεθώ όσο πιο ψηλά γίνεται στη γενική κατάταξη και να λάβω μέρος σε όσο το δυνατό πιο πολλούς αγώνες, σε άλλα πρωταθλήματα».
    Αξίζει να σημειωθεί πως το πρωτάθλημα που αγωνίζεται ο Βλαδίμηρος είναι πιστοποιημένο από την Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIA). Σε αυτή την  προσπάθεια ο ανερχόμενος Κύπριος οδηγός έχει την αμέριστη συμπαράσταση της Eneos Motor Oil, τη χορηγία της Intertaxaudit, της ALCO Filters και της Eurofast καθώς και στην υποστήριξη των KS Tools, του καταστήματος PetroSports, του Global College, των εστιατορίων Akakiko και του Sana Hiltonia.
    Στο πρωτάθλημα του 2016 ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής ήταν 12ος μεταξύ 21 οδηγών από Φιλανδία, Ρωσία, Ολλανδία και Ισπανία, τέταρτος μεταξύ των πιλότων που αγωνίστηκαν με ρωσική σημαία – λόγω της καταγωγής της μητέρας του έχει ρωσική αγωνιστική άδεια, επιδόσεις που ώθησαν την ομάδα του, την SMP Racing, όχι μόνο να του ανανεώσει το συμβόλαιο για το 2017 αλλά και να του προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη υποτροφία.
Η MINI ALL4 Racing με 8 πληρώματα στο Dakar 2017
  • Η MINI ALL4 Racing με 8 πληρώματα στο Dakar 2017
  • Η MINI και η ομάδαX-raid αποκάλυψαν τα οκτώ πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο Rally Dakar του 2017. To διασημότερο και συνάμα τον σκληρότερο αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε αυτό τον πλανήτη. Έναν αγώνα τον οποίο το MINI ALL4 Racing κατάφερε να κατακτήσει τέσσερις συνεχόμενες νίκες (2012 – 2015) κερδίζοντας συνάμα και τέσσερις συνεχόμενους τίτλους στο FIA Cross Country Rally World Cup (2012-2015). Οκτώ συνολικά ΜΙΝΙ θα συμμετάσχουν στο 15ήμερο μαραθώνιο αντοχής, με τρία από αυτά να λαμβάνουν μέρος υπό τη σκέπη της X-raid Team, έχοντας σαν στόχο τον πέμπτο συνεχόμενο τίτλο.
    Ο Mikko Hirvonen ( FIN ), μορφή στο χώρο του WRC έτρεξε στο πρώτο του Dakar το 2016 και πέτυχε μία νίκη ειδικής και πολυάριθμους τερματισμούς στην πρώτη πεντάδα σε διάφορες ειδικές, πριν κατακτήσει την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης και λάβει τον τίτλο του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου - Best Rookie. Ο έμπειρος Michel P é rin ( FRA ) ήταν συνοδηγός του Hirvonen στο περσινό Dakar και για το 2017 Dakar θα έχει τον ίδιο ρόλο.
    Στην ηλικία των 29, ο Bryce Menzies ( USA ) είναι ήδη ένας ολοκληρωμένος οδηγός off-road. Το 2016 γοήτευσε το φανατικό κοινό των αγώνων ράλι σε όλο τον κόσμο στο τιμόνι ενός MINI ALL4 Racing και γρήγορα εξοικειώθηκε με το θρυλικό αυτοκίνητο, τερματίζοντας στην πρώτη πεντάδα σε κάθε αγώνα. Στο πρώτο του εγχείρημα στο Dakar Rally, τον Menzies θα πλαισιώσει ο στάνταρ συνοδηγός και συμπατριώτης του, Αμερικανός Peter Mortensen.
    Το τρίτο δίδυμο της X-raid Team που πλαισιώνει την οικογένεια MINI είναι ο Yazeed Al - Rajhi ( KSA ) και με συνοδηγό τον Timo Gottschalk ( GER ). Η εμπειρία του Al-Rahji από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC2) σηματοδότησε το ντεμπούτο του στο Dakar το 2015 με υψηλές ταχύτητες και τερματισμούς στην πρώτη πεντάδα. Οι έξοχες οδηγικές του ικανότητες σε ένα MINI ALL4 Racing το 2016 μαζί με την εμπειρία του συνοδηγού του Gottschalk, τους χάρισε την τέταρτη θέση στο φετινό Cross Country Rally World Cup της FIA.
    Πέντε ακόμα πληρώματα που εκπροσωπούν τη MINI στο 2017 Dakar θα λάβουν θέσεις στα cockpits των MINI ALL4 Racing και στη γραμμή εκκίνησης. Οι βετεράνοι Orlando Terranova και Andreas Schulz διαθέτουν μια πλούσια εμπειρία που θα ωφελήσει τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας MINI. Ο Πολωνός Jakub Przygonski με τον Tom Colsoul που πέρυσι τερμάτισαν στη 16η θέση παρά τα προβλήματα και ο Χιλιανός Boris Garafulic με τον Πορτογάλο Filipe Palmeiro. Μαζί τους τόσο  Καταρινός Mohamed Abu Issa με σωρεία επιτυχιών στις κατηγορίες τετράτροχων quad και buggy αλλά και ο Γερμανός Stephan Schott.
    Το Dakar Rally του 2017 θα διεξαχθεί από τις 2 -14 Ιανουαρίου στη Ν. Αμερική και συγκεκριμένα στην Παραγουάη, Βολιβία και Αργεντινή. Ο αγώνας θα εκτυλιχθεί σε χιλιάδες χιλιόμετρα, και οι οδηγοί θα αντιμετωπίσουν όλους τους τύπους εδαφών. Οι μεταβαλλόμενες συνθήκες, από το ψύχος μέχρι τις καυτές θερμοκρασίες της ερήμου, αλλά και το μεγάλο υψόμετρο θα επηρεάσουν τις επιδόσεις πληρωμάτων και οχημάτων.
Nissan Leaf: Το κορυφαίο ηλεκτρικό στην Ευρώπη
  • Nissan Leaf: Το κορυφαίο ηλεκτρικό στην Ευρώπη
  • Η Nissan κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων (EV), με το Leaf να είναι το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό μοντέλο στην Ευρώπη. Στην Ευρώπη πέρασε σε ταξινομήσεις τις 75.000 μονάδες από τα τέλη του 2010, όταν λανσαρίστηκε. Το πρώτο εξάμηνο του 2016 οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Παγκοσμίως η Nissan έχει διαθέσει περισσότερα από 260.000 EV, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρείες που αναζητούν οχήματα (όπως το βαν e-NV200) που δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον. Η ανοδική πορεία της Nissan οφείλεται στο γεγονός ότι κυκλοφορεί η ανανεωμένη έκδοση του Leaf, με μπαταρίες αυξημένης χωρητικότητας (30 kWh) που προσφέρουν αυτονομία 250 km με μία φόρτιση.
    Πρόκειται για το πρώτο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής που εγκαινίασε μια νέα εποχή, τόσο για τη Nissan, όσο και για την αυτοκίνηση συνολικά. Το Leaf είναι ένα μεσαίο χάτσμπακ που φιλοξενεί με άνεση πέντε επιβάτες και εντυπωσιακούς χώρους. έτσι ώστε να ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
    Η δημιουργία αυτού του αυτοκινήτου ήταν αποτέλεσμα δεκαετιών έρευνας και εξέλιξης της Nissan και ταυτόχρονα η ενσάρκωση του οράματος της εταιρείας για το μέλλον.  Η Nissan δεσμεύτηκε ότι θα παρέχει ένα πιο έξυπνο, και πιο βιώσιμο μέλλον, στους πελάτες τις παγκοσμίως. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Nissan Leaf είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα που κατέκτησε την κορυφή της βαθμολογίας του EuroNCAP. Με λίγα λόγια το Nissan Leaf όχι μόνο προσφέρει όλο το χώρο, την πρακτικότητα και τις επιδόσεις ενός οποιουδήποτε συμβατικού αντιπάλου του, αλλά είναι και ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στο δρόμο. Την ίδια διάκριση ασφάλειας πήρε και από το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Οδική Ασφάλεια (IIHS) των ΗΠΑ.
  • Page of 13
Listings to be compared
There are no listings to compare
Enter your report
Message *
Log in
Username
Password
Forgot password? Remind