Mercedes-Benz A-Class
  • Mercedes-Benz A-Class
  • Η Mercedes Benz παρουσιάζει την ολοκαίνουρια τέταρτη γενιά για την A-Class που διαθέτει μια καθόλα σύγχρονη και κομψή σχεδίαση, τεχνολογία αιχμής και ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που προέρχεται από μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας του γερμανού κατασκευαστή.
    Το μοντέλο, που τοποθετείται στη βάση της γκάμας της Mercedes, είναι κτισμένο πάνω στο σημαντικά εξελιγμένο πλαίσιο του προηγούμενου μοντέλου που του προσφέρει ένα μεγαλύτερο κατά 30 mm μεταξόνιο. Όσον αφορά τους αριθμούς, η νέα A-Class είναι κατά 120 mm μεγαλύτερη σε μήκος και φθάνει τώρα τα 4.419 mm ενώ είναι μεγαλύτερη κατά 16 mm σε πλάτος (1.796 mm) και 6 mm σε ύψος (1.440 mm). Παράλληλα, ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, με το βάρος της να περιορίζεται στα 1.375 κιλά. Και αυτό λόγο των σύνθετων υλικών που χρησιμοποιήθηκαν και αυξάνουν την ακαμψία του αμαξώματος. Σχεδιαστικά το καπό είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ διατηρείται η μεγάλη μπροστινή μάσκα και οι πλευρικοί αεραγωγοί. Μια διάταξη που του προσδίδει ένα δυναμικό χαρακτήρα αλλά και την κορυφαία αεροδυναμική τιμή στην κατηγορία, μόλις Cd 0.25. Πιο λεπτές είναι και οι πλευρικές κολόνες που τώρα προσφέρουν ένα πολύ καλύτερο οπτικό πεδίο για τον οδηγό.
    Αυτό όμως που κλέβει την παράσταση είναι σίγουρα το εσωτερικό. Η αύξηση του μεταξονίου έχει άμεσο αντίκτυπο τόσο στη χωροταξία όσο και τους διαθέσιμους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Χαρακτηριστική είναι και η άνεση των πίσω επιβατών τόσο στα πόδια όσο και στο κεφάλι ενώ ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 29 λίτρα και φτάνει τώρα τα 370 λίτρα. Προσεγμένο φινίρισμα, ποιοτικά υλικά και τεχνολογία αιχμής χαρακτηρίζουν το εσωτερικό της νέας Mercedes-Benz A-Class που θα ενθουσιάσει και τον πιο απαιτητικό αγοραστή της κατηγορίας.
    Τα αναλογικά όργανα έδωσαν τη θέση τους σε μια οθόνη η οποία συνοδεύεται από μία ακόμα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων και άλλων πληροφοριών του αυτοκινήτου. Εδώ υπάρχει η δυνατότητα χειρισμού και μέσω του pad στην βάση της κονσόλα ή των χειριστηρίων στο τιμόνι. Το νέο αυτό σύστημα η Mercedes-Benz το ονομάζει MUBX (Mercedes Benz User Experience). Μαζί και το σύστημα head-up display που προβάλει ευκρινώς τις βασικές πληροφορίες εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Εντυπωσιακή και η θέση οδήγησης με τα καθίσματα να προσφέρουν καλή στήριξη στο σώμα ενώ το επίπεδο πάτωμα κάτω από το αμάξωμα βελτιώνει την αεροδυναμική και μειώνει παράλληλα το θόρυβο στην καμπίνα.
    Στο χώρο της ασφάλειας προσφέρονται συστήματα (τόσο στο βασικό όσο και στον προαιρετικό εξοπλισμό) όπως το Active Distance Assist Distronic και Active Steering Assist που διατηρούν τη σωστή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το Active Emergency Stop Assist και το Active Lane Change Assist, που φρενάρει το αυτοκίνητο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και διατηρεί το αυτοκίνητο εντός των λωρίδων κυκλοφορίας αλλά και το Pre-Safe Plus αναγνωρίζει πιθανή πίσω σύγκρουση και με τις απαραίτητες ενέργειες μειώνει τις συνέπειες.
    Στη γκάμα των κινητήρων της ολοκαίνουριας A-Class ξεκινά με ένα νέο τούρμπο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1.332 cc που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με διαφορετική ιπποδύναμη. Συγκεκριμένα, η έκδοση Α180 αποδίδει 136 ίππους ενώ η Α200 φτάνει τους 163 ίππους ενώ συνδυάζονται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο (προαιρετικός εξοπλισμός). Στην συνέχεια συναντούμε την έκδοση A 250 που εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 224 ίππων και 350 Nm ροπής, και έχει στη διάθεση του ένα αυτόματο 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7G-DCT. Η γκάμα κλείνει με ένα πετρελαιοκινητήρα στα 1461 κ. εκ για την A180 d. Διαθέτει ένα  ηλεκτρικά ελεγχόμενο τούρμπο και αποδίδει 116 ίππους και 260 Nm ροπής, έχοντας μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km. Μαζί με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις.
Honda CR-V 2018
  • Honda CR-V 2018
  • Νέα γενιά για το παγκόσμιο best seller της Honda
    Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV χαρίζοντας αναρίθμητες πωλήσεις και σωρεία βραβείων στο Ιαπωνικό εργοστάσιο. Η πρόσφατη ανανέωση του το καθιστά ανάμεσα τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας διαθέτοντας μοναδικά χαρακτηριστικά, σειρά προηγμένων τεχνολογιών αλλά και μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του.
    Το νέο Honda CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του προσφέροντας περισσότερα μοντέρνα και συνάμα δυναμικά στοιχεία. Ξεχωρίζουν οι μεγαλύτεροι θόλοι των τροχών, οι πιο έντονες καμπύλες στο καπό και τα διαφορετικά πίσω πλαϊνά πάνελ. Την παράσταση κλέβουν τα LED φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν τις γωνίες του αμαξώματος και παρουσιάζονται σαν μια προέκταση της κεντρικής μάσκας του αυτοκινήτου. Βασική διαφορά και η αύξηση του μεταξονίου κατά 30mm, κάτι που δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, αλλά  κάνει το SUV πιο μυώδες, με τους τροχούς τοποθετημένους στα άκρα του αμαξώματος. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο μπροστινός αεραγωγός διαθέτει το σύστημα  Active Shutter Grille της Honda για βελτίωση της κατανάλωσης. Το σύστημα είναι προγραμματισμένο να κρατά τις γρίλιες κλειστές όσο γίνεται περισσότερο, ακόμα και κατά την οδήγηση στην πόλη, για βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από οκτώ εξωτερικές αποχρώσεις αμαξώματος και τρις διαφορετικές διαστάσεις ζαντών (17, 18 και 19 ιντσών), ανάλογα με τον εξοπλισμό, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με μία πανοραμική ηλιοροφή, στάνταρ. Οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του νέου CR-V, το μακρύτερο μεταξόνιο και το μεγαλύτερο πλάτος προσφέρουν αισθητά μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό. Ένας χώρος που χαρακτηρίζεται από την εργονομία, την ποιότητα κατασκευής αλλά και την πληθώρα κορυφαίων τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας, ενώ προσφέρει για πρώτη φορά προαιρετική επταθέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα AWD μοντέλα.
    Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει τώρα  μόνο μία κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι ενώ η διάταξη των χειριστηρίων έχει επίσης απλουστευτεί  με το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
     Η βέλτιστη αξιοποίηση χώρου υπογραμμίζεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από το φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Ένα νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση.
    Το νέο CR-V θα εφοδιάζεται με το νέο βενζινοκινητήρα της Honda στα 1.5 λίτρα VTEC Turbo με 193 ίππους και 243 Nm ροπής (200-5000 στροφές) και θα προσφέρεται με  αυτόματο κιβώτιο CVT. Ένας κινητήρας που προσφέρει ένα εντυπωσιακό συνδυασμό ισχύος και απόδοσης περιλαμβάνοντας πολυάριθμες τεχνολογίες για την επίτευξη βέλτιστης οδηγησιμότητας και επιδόσεων. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στη γκάμα προστίθεται για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου και ένα υβριδικό  CR-V. Θα διαθέτει ένα σύστημα κινητήρων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια..
PEUGEOT 5008 -  Ένα σύγχρονο 7θέσιο crossover
  • PEUGEOT 5008 - Ένα σύγχρονο 7θέσιο crossover
  • To ολοκαίνουριο Peugeot 5008 βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Demstar Automotive. Πρόκειται για ένα σύγχρονο και πρακτικό crossover εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και έτοιμο να φιλοξενήσει μέχρι και επτά επιβάτες.
    Είναι κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2 της PSA με μήκος 4.641 χλστ., πλάτος 1.844 χλστ., και ύψος 1.646 χλστ. Αριθμοί που το φέρουν να είναι πιο μακρύ κατά 19,5 εκατοστά σε σχέση με το 3008, ενω σε σχέση με τη πρώτη γενιά έχει 16,5 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος, ενώ είναι κατά 11 εκατοστά πιο πλατύ. Το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.840 χλστ., και είναι μεγαλύτερο κατά 16,5 εκατοστά σε σχέση με το 3008, με το επιπλέον μήκος να έχει τεθεί σχεδόν όλο στη διάθεση των επιβατών.
    Σχεδιαστικά κρατά την ταυτότητα της εταιρείας με κοινά στοιχεία με το 3008 ενώ ξεχωρίζει το μακρύ και οριζόντιο καπό, οι μεγάλοι θόλοι των τροχών, οι χρωμιωμένες διακοσμητικές γραμμές και οι αλουμινένιες μπάρες οροφής αλουμινίου.
    Το νέο 5008 διαθέτει ένα ποιοτικό και άκρως λειτουργικό εσωτερικό εφοδιασμένο με ότι πιο σύγχρονο έχει να προσφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Ξεχωρίζει το compact τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια, η 8 ιντσών οθόνη αφής ενώ ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό. Διαθέτει επίσης λειτουργία Mirror Screen για σύνδεση με συσκευές smartphone και tablet συμβατές με Apple CarPlay, MirrorLink ή Android Auto, καθώς και 3D σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.
    Ο χώρος αποσκευών φθάνει τώρα τα 640 λίτρα ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, ο αριθμός αγγίζει τα 2.150 λίτρα. Παράλληλα, το εσωτερικό προσφέρει δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους μέχρι 3,2 μέτρα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμη η πόρτα χώρου αποσκευών με άνοιγμα hands-free που ανοίγει με μια απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων διαθέτει  τρία ανεξάρτητα πανομοιότυπα, αναδιπλούμενα καθίσματα, που ρυθμίζονται σε μήκος (+/-15 εκατοστα) και σε κλίση (5 ρυθμίσεις πλάτης). Στην τρίτη σειρά υπάρχουν δύο ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα καθίσματα.
    Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα του νέου 5008 ξεκινά με τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech των 130 ίππων και μικτή κατανάλωση 5,5 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Στη συνέχεια υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες. Ο πρώτος στα 1.6 λίτρα BlueHDi με 120 ίππους και κατανάλωση μόλις 4.2 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα και ο δίλιτρος BlueHDi με 180 ίππους και κατανάλωση στα 4.8 λίτρα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
    Η κίνηση στο 5008 μεταφέρεται στον μπροστά άξονα, και διατίθεται και με το Advanced Grip Control, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) Το Advanced Grip Control περιλαμβάνει και το Hill Assist Descent Control.
Tο νέο Volkswagen T-Roc εντυπωσιάζει!
  • Tο νέο Volkswagen T-Roc εντυπωσιάζει!
  • Το νέο VW T-Roc, το μικρότερο SUV της γερμανικής μάρκας, βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της Unicars με σωρεία καινοτομιών αλλά και μια πλήρη γκάμα κινητήρων. To νέο compact SUV της VW φιλοδοξεί να διεκδικήσει ένα μεγάλο κομμάτι της ραγδαία αναπτυσσόμενης κατηγορίας των SUV.
    Με μήκος που φτάνει τα 4.234 χλστ είναι μόλις κατά 252 χιλιοστά μικρότερο από το μεγαλύτερο VW Tiguan ενώ η απόσταση από το έδαφος αγγίζει τα 161 χιλιοστά.
    Ξεχωρίζει για το σύγχρονο και συνάμα σπορ σχεδιασμό με στοιχεία όπως την μπροστινή μάσκα με τους μεγάλους αεραγωγούς, τους τονισμένους θόλους των τροχών, την προαιρετική διχρωμία του αμαξώματος αλλά και τα λεπτά τετράγωνα LED φώτα ημέρας.
    Το εσωτερικό κινείται στα υψηλά επίπεδα άνεσης και ποιότητας του Ομίλου της VW. Ποιοτικά υλικά, άψογο  φινίρισμα, επενδύσεις στο χρώμα του αμαξώματος είναι μόνο μερικά που τονίζουν το σύγχρονο χαρακτήρα του χώρου. Εκεί ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντζών για το σύστημα πολυμέσων αλλά και το σπορ τιμόνι μικρών διαστάσεων, με την κονσόλα να έχει οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Το VW T-Roc είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση 5 ενήλικες ενώ η  χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ φθάνει τα 415 λίτρα αναλόγως εξοπλισμού. Επίσης, στην καμπίνα υπάρχουν διάσπαρτες πολλές εύχρηστες θήκες για φύλαξη μικροαντικειμένων και όχι μόνο.
    Μεγάλη είναι και η λίστα, τόσο του βασικού όσο και του προαιρετικού εξοπλισμού προσφέροντας μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντζών, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ζάντες αλουμινίου κ.α. Το μοντέλο διαθέτει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στο χώρο της ασφάλειας όπως: το Front Assist (Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (Σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (Λειτουργία αναγνώρισης πεζών), το Multi-collision Brake (Σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων), το Pre-Crash (Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών) και το Fatigue Detection (Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού).
    Το μοντέλο παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά με τρεις κινητήρες. Στη βάση του βρίσκεται ο γνωστός 3κύλινδρος turbo 1.000άρης κινητήρας βενζίνης της VW με απόδοση 115 ίππους που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις χωρίς να επιβαρύνει την κατανάλωση. Στη συνέχεια συναντούμε τον 1.5 λίτρων TSΙ κινητήρα με τους 150 ίππους που προσφέρεται τόσο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και με το επτατάχυτο DSG του ομίλου σε δικίνητες εκδόσεις. Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει ο δίλιτρος TDΙ με επίσης 150 ίππους που διαθέτει επτατάχυτο DSG κιβώτιο και προαιρετικά το σύστημα τετρακίνησης 4Motion.
    Το VW T-Roc προσφέρει εντυπωσιακά οδηγικά χαρακτηριστικά και ευελιξία μέσα στην πόλη. Παράλληλα μπορεί να κινηθεί με άνεση τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και εκτός δρόμου. Το άκαμπτο πλαίσιό του σε συνδυασμό με τη μακρύτερη διαδρομή της ανάρτησης προσφέρει άνεση αποκλείοντας τους εξωτερικούς θορύβους και τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Porsche 911 GT3 & GT3RS
  • Porsche 911 GT3 & GT3RS
  • Στις βιτρίνες της Α.Ι.Motokinisi οι κορυφαίες εκδόσεις της Porsche 911
    Στις βιτρίνες της επίσημης αντιπροσωπείας της Porsche στην Κύπρο βρέθηκαν για μερικές μέρες δύο κορυφαίες εκδόσεις της θρυλικής 911. Ο λόγος για τις 911 GT3 και GT3 RS, δύο από τα καλύτερα και ταχύτερα sportcars της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που αποτελεί το όνειρο του πραγματικού οδηγού.
     
    911 GT3
    H GT3 είναι το νεότερο μέλος στη γκάμα της 911. Έκανε την εμφάνιση της στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, εκπληρώνοντας τις υποσχέσεις των γερμανών κατασκευαστών της για περισσότερη δύναμη, καλύτερη οδική συμπεριφορά αλλά και με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεων. Το βάρος της Porsche 911 GT3 περιορίζεται στα 1.430 κιλά και σε συνδυασμό με την απόδοση του 4λιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα που φτάνει τους 500 ίππους και τα 458 Nm ροπής προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις. Στην πράξη είναι μια εξελιγμένη εκδοχή του κινητήρα που συναντάμε στις GT3 RS και 911 R. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Porsche για την 911 GT3 κόβουν την ανάσα, με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται σε μόλις 3,4 sec, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις, ενώ με το 6άρι χειροκίνητο η ίδια διαδικασία ολοκληρώνεται σε 0,3 sec πιο αργά, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 318 km/h. Επιπλέον, η ανανεωμένη Porsche 911 GT3 έχει δεχθεί βελτιώσεις στο πάτωμα, με γνώμονα τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και των σπορ χαρακτηριστικών της. Η νέα ελαφριά σταθερή αεροτομή από ανθρακονήματα είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να παράγει μεγαλύτερη πίεση στο πίσω μέρος και κατά συνέπεια αυξημένη σταθερότητα. Νέο είναι και το diffuser, όπως και οι εξατμίσεις, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Στο εσωτερικό της 911 GT3 συναντάμε το τιμόνι της 918 Spyder, νέα σπορ καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις και προαιρετικά μονοκόμματα bucket από ανθρακονήματα. Στις ανέσεις ανήκει το νέο σύστημα πολυμέσων Porsche Communication Management (PCM), το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.
     
    911 GT3RS
    Πρόκειται για ένα καθαρόαιμο… αγωνιστικό 500 ίππων αλλά με έγκριση τύπου και για το δρόμο. Είναι εφοδιασμένο με τον εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4.0 λίτρων, απόδοσης 500 ίππων και 460 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο PDK 7 σχέσεων. Φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 320 χιλιόμετρα την ώρα. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής και το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (PSM). Σε σχέση με την GT3, η RS έχει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και τεράστια πίσω πτέρυγα. Διαφορετικές ρυθμίσεις έχει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM. Η καμπίνα είναι επενδυμένη με alcantara, το τιμόνι καινούργιο, το στροφόμετρο λευκό και οι κλασικές χειρολαβές έχουν αντικατασταθεί με ιμάντες. Παράλληλα, το roll cage και τις ζώνες ασφαλείας έξι σημείων να ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό. Το βάρος του μοντέλου φθάνει μόλις 1.420 κιλά, χάρη στη χρήση εξωτικών υλικών κατασκευής. Συγκεκριμένα, η Porsche έκανε εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα, μαγνησίου για την οροφή και ανθρακονήματα για το κάλυμμα του κινητήρα και τα εμπρός φτερά. Επίσης, τα μπάκετ καθίσματα είναι από CFRP (carbon fiber reinforced plastic). Τέλος, οι τροχοί είναι διαστάσεων 265/35R20 εμπρός και 325/30R21 πίσω, με εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες ενώ τα κεραμικά φρένα να έχουν διάμετρο 380 χιλιοστά.
PORSCHE CAYENNE: Τρίτη γενιά για το πολυτές SUV
  • PORSCHE CAYENNE: Τρίτη γενιά για το πολυτές SUV
  • Την πανέμορφη Κρήτη και συγκεκριμένα την περιοχή της Σητείας επέλεξε το εργοστάσιο της Porsche για την παγκόσμια παρουσίαση της ολοκαίνουριας Porsche Cayenne. H 3η γενιά Cayenne έγινε ακόμα καλύτερη σε όλους τους τομείς και σίγουρα θα ενθουσιάσει τους λάτρεις της μάρκας τόσο για την αισθητική και την τεχνολογία της όσο και για τις επιδόσεις της. Η νέα Cayenne διαθέτει μακρύτερο αμάξωμα 4.918 χλστ. (+63 χλστ.), αλλά και χαμηλότερο συνολικό ύψος (-9 χλστ.). Η σχεδίασή της μπορεί να μοιάζει σαν μια εξέλιξη της τωρινής γενιάς, αλλά οι επιμέρους αλλαγές προσφέρουν ένα καθόλα σύγχρονο και πιο δυναμικό σύνολο.
    Συνολικά η εμφάνιση της Cayenne έχει αναβαθμιστεί σύμφωνα με την ταυτότητα που χαρακτηρίζει το σχεδιαστικό DNA όλων των νέων μοντέλων της Porsche ενώ οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μπροστά υποδηλώνουν με έμφαση τις αυξημένες επιδόσεις. Ο χώρος αποσκευών έχει πλέον χωρητικότητα 770 λίτρα, είναι δηλαδή μεγαλύτερος κατά 100 λίτρα.
    Η τρίτη γενιά του SUV της Porsche δεν είναι μόνο αναβαθμισμένη και εμφανισιακά. Διαθέτει ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων και παθητική τετραδιεύθυνση για πρώτη φορά. Οι δυνατότητες της Cayenne στο δρόμο έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, με ενεργητικό σύστημα τετρακίνησης στο βασικό εξοπλισμό, Σύστημα Ελέγχου Πλαισίου 4D, πνευματική ανάρτηση τριπλού αεροθαλάμου, αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Παρόλα αυτά το μοντέλο προσφέρει εξαιρετική πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Οι πανίσχυροι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες, το νέο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S με οκτώ σχέσεις και τα νέα συστήματα ανάρτησης έχουν την ευθύνη για την απαράμιλλη οδική συμπεριφορά και τις μοναδικές επιδόσεις. Το μοντέλο παρουσιάστηκε με δύο νέους εξακύλινδρους κινητήρες: Ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 340 ίππων της Cayenne αποδίδει 40 ίππους περισσότερους απ’ ό,τι αυτός του προηγούμενου μοντέλου. Ο κινητήρας V6 biturbo 2,9 λίτρων της Cayenne S, η οποία φτάνει τα 265 χλμ./ώρα, αυξάνει την ιπποδύναμη στους 440 ίππους, έχει δηλαδή πλέον 20 ίππους περισσότερους. Με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono, η νέα Cayenne S επιταχύνεται από τα 0 στα 10 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.
    Τη νέα Cayenne είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε για δύο μέρες, τόσο σε διαδρομές εντός όσο και εκτός δρόμου. Τα προγράμματα κίνησης εκτός δρόμου διευκολύνουν τον οδηγό να επιλέγει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για τη διαδρομή του. Η προεπιλεγμένη ρύθμιση είναι το πρόγραμμα κίνησης σε δρόμο. Τέσσερα άλλα προγράμματα ενεργοποιούν ρυθμίσεις για κίνηση σε ήπιο έδαφος εκτός δρόμου με τον οδηγό να μπορεί να επιλέγει ρυθμίσεις για την κίνηση, την ανάρτηση και το διαφορικό ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.
    Ακολουθώντας την ίδια τακτική της 911 και της Panamera, στο νέο αμάξωμα της, η Cayenne χρησιμοποιεί ένα έξυπνο συνδυασμό κράματος αλουμινίου και χάλυβα. Το εξωτερικό είναι κατασκευασμένο στο σύνολό του από αλουμίνιο ενώ το δάπεδο, το μπροστινό τμήμα και ουσιαστικά όλα τα τμήματα του πλαισίου είναι επίσης από κράμα αλουμινίου. Συνολικά, το βάρος της Cayenne έχει μειωθεί κατά 55 κιλά (2.040/1.985 κιλά) , παρά τον σημαντικά  πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Αυτός περιλαμβάνει πλέον προβολείς LED, μεγαλύτερους τροχούς, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος ParkAssist (μπροστά και πίσω), μονάδα τηλεφώνου LTE με WiFi hotspot, υπηρεσίες Porsche Connect, ένα σύστημα προληπτικής προστασίας πεζών και πολλά άλλα.
    Το εσωτερικό της νέας Cayenne, με τη χαρακτηριστική κεντρική κονσόλα και τη μεγάλη οθόνη αφής, ακολουθεί τη λογική της επίσης καινούργιας λιμουζίνας της Porsche, της Panamera. Η χαρακτηριστική κεντρική κονσόλα δεν διαθέτει τα «συμβατικά» κουμπιά αλλά διακόπτες αφής. Η μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα είναι 12,3 ιντσών και οι λειτουργίες της ελέγχονται και με φωνητικές εντολές, ενώ ενδιαφέρον είναι πως στον πίνακα οργάνων το μόνο αναλογικό όργανο είναι το παραδοσιακά κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο. Δεξιά και αριστερά του υπάρχουν δύο οθόνες 7,0 ιντσών που μπορούν να απεικονίζουν από το ταχύμετρο μέχρι τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης ή αυτού της νυχτερινής όρασης. Το τελευταίο λειτουργεί με θερμική κάμερα και είναι ένα από τα πολλά διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης, ενώ φυσικά υπάρχουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης κινητών και online υπηρεσιών.
MITSUBISHI  ECLIPSE CROSS
  • MITSUBISHI ECLIPSE CROSS
  • Η γενιά οχημάτων της Mitsubishi
    Βρεθήκαμε στη Βαρκελώνη για να οδηγήσουμε το πρώτο μιας νέας γενιάς οχημάτων της Mitsubishi Motors, το Eclipse Cross. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση μοντέλο που  συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση με την διάσημη πλέον τεχνογνωσία της εταιρίας στους τομείς SUV και 4WD. Οι διαστάσεις του Eclipse Cross (μήκος 4,4 m-πλάτος 1,8 m-ύψος 1,68 m) το τοποθετούν ανάμεσα στα ASX και Outlander, ενώ η σχεδίασή του απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό. Το μοντέλο συνδυάζει τις εντυπωσιακές γραμμές ενός coupe με το δυναμισμό ενός SUV έχοντας τη στυλιστική υπογραφή της Mitsubishi. Παράλληλα διαθέτει την τελευταία λέξη στην τεχνολογία στον τομέα της συνδεσιμότητας ενώ οι αποδοτικοί κινητήρες σε συνδυασμό με την τεχνολογία ελέγχου all-wheel προσφέρουν υψηλού επιπέδου οδηγική εμπειρία.
    Το πρωτότυπο μοντέλο παρουσιάστηκε το 2015 στα διεθνή σαλόνια αυτοκινήτου με την ονομασία XR Phev II ενώ στην τελική του μορφή ακολουθεί αισθητικά τη σχεδιαστική φιλοσοφία Dynamic Shield, με κύριο χαρακτηριστικό την μεγάλη γρίλια στη μάσκα. Το προφίλ του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο δυναμικό με τις έντονες πλαϊνές γραμμές στο ύψος των χειρολαβών και την κουπέ σχεδίασης οροφή. Πίσω, τα φαρδιά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED είναι τοποθετημένα ψηλά, ενώ τα πλαστικά προστατευτικά που βρίσκονται περιμετρικά του αμαξώματος, τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του ιαπωνικού μοντέλου.
    Η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και η τελευταία λέξη στην τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας κυριαρχούν στο εσωτερικό του μοντέλου. Η 7ιντση οθόνη αφής δεν διαθέτει σύστημα πλοήγησης… ούτε καν ως έξτρα. Η Mitsubishi θεωρεί ότι οι πελάτες της θα έχουν κάποιο smartphone, οπότε θα χρησιμοποιούν το δικό του GPS. Χάρη στο μεταξόνιο των 2,67 m και τα διάφορα τρικ των ανθρώπων της Mitsubishi, το εσωτερικό του Eclipse Cross είναι ευρύχωρο, ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών με τις έξυπνες λύσεις υποστηρίζεται από το  συρόμενο (και διαιρούμενο 4060) πίσω κάθισμα.
    Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε με δύο κινητήρες. Πρώτα ο νέος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.5 λίτρων με 163 ίππους και 255 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο CVT 8 σχέσεων. Ο δεύτερος είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας πετρελαίου άμεσου ψεκασμού common rail 2.2L που έχει τροποποιηθεί ειδικά για το Eclipse Cross και  συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
    To νέο μοντέλο της Mitsubishi θα διατίθεται τόσο σε δικίνητες, όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, οι οποίες θα διαθέτουν το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα S-AWC (Super All Wheel Control) ρυθμίζοντας μια σειρά παραμέτρων του αυτοκινήτου, ώστε να κατανέμει ανά πάσα στιγμή με ιδανικό τρόπο τη ροπή στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τις επιθυμίες του οδηγού.
    Άξιο αναφοράς είναι ότι ο κινητήρας των 1.5 λίτρων κινεί με αξιοπρέπεια το μοντέλο στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο. Με μια εξαιρετική οδική συμπεριφορά, το Mitsubishi Eclipse Cross δεν παρουσιάζει τριγμούς ούτε έντονες κλήσεις στις τροφές. Διαθέτει ένα ισορροπημένο πλαίσιο το οποίο προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το ολοκαίνουριο Mitsubishi  Eclipse Cross SUV Coupe πέρασε με επιτυχία το τεστ ασφάλειας του ανεξάρτητου οργανισμού ασφαλείας Euro NCAP εξασφαλίζοντας τα πέντε αστέρια. Με την ασφάλεια να αποτελεί ένα από τα ισχυρά ατού  του, το Eclipse Cross συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία των ‘Small Off-roader’, με σκορ 97% για την Προστασία Ενηλίκων Επιβατών και 80% για την Προστασία των Πεζών. Το νέο Eclipse Cross ξεκινά την πορεία του στην παγκόσμια αγορά και θα διατίθεται σε περίπου 80 αγορές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, Β. Αμερικής και Ιαπωνίας. Σύμφωνα με την εταιρία, περίπου 50.000 μονάδες προγραμματίζεται να πωληθούν μέχρι τη λήξη του τρέχοντος οικονομικού έτους (μέχρι 30 Μαρτίου, 2018).
PORSCHE 911 GT2 RS
  • PORSCHE 911 GT2 RS
  • Η Porsche παρουσιάζει την πιο ισχυρή 911 όλων των εποχών
    Η ταχύτερη και πιο δυνατή 911 όλων των εποχών είναι έτοιμη για να περάσει στο δρόμο. Η καινούργια Porsche 911 GT2 RS γιόρτασε την πρεμιέρα της στο πασίγνωστο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood (Festival of Speed). Ένα μοντέλο που είναι εφοδιασμένο με ένα επίπεδο biturbo κινητήρα απόδοσης 700 ίππων και συνολικά 750 Nm ροπής (50 περισσότερα από την προηγούμενη). Με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης, η νέα 911 ζυγίζει μόλις 1,470 κιλά, και σαν αποτέλεσμα, από στάση αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα. Το Coupe αυτό, με την κίνηση στους πίσω τροχούς, μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 340 χιλιόμετρα την ώρα και διαθέτει τεχνολογία που θα ζήλευαν ακόμη και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εταιρίας.
    Η βάση του κινητήρα είναι ο 3.8 λίτρων της 911Turbo S των 580 ίππων. Όμως, για να φθάσει τους 700 ίππους προστέθηκαν δυο μεγάλα τούρμπο με υψηλή πίεση, αλλά και ένα επιπλέον σύστημα ψύξης για τα λιπαντικά του κινητήρα, ψεκάζοντας νερό όταν χρειάζεται για να διατηρούνται οι κατάλληλες θερμοκρασίες ακόμη και όταν πιέζεται ο κινητήρας στο όριο. Το ειδικά τροποποιημένο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, προσφέρει συνεχόμενη πρόσφυση. Την ίδια στιγμή, η Porsche δημιούργησε εξάτμιση από πολύ ελαφρύ κράμα τιτάνιου, που ζυγίζει επτά κιλά λιγότερα από την προηγούμενη GT2 ενώ ο ήχος που αναδύει είναι αντάξιος του ονόματος αυτού του θρύλου. Η 911 GT2 RS πετυχαίνει υψηλές ταχύτητες και απαράμιλλο κράτημα στις στροφές λόγω του φοβερού του αγωνιστικού σασί αλλά και των ελαστικών  Ultra High Performance (UHP) διαστάσεων 265/35 ZR 20 μπροστά και 325/30 ZR 21 στα πίσω.
    Ταυτόχρονα, η καινούργια 911 GT2 RS θα προσφέρει στον αγοραστή της και την επιλογή του πακέτου  Weissach, που θα ελαφρύνει το αυτοκίνητο κατά  30 κιλά με περισσότερα κομμάτια φτιαγμένα από carbon-fibre, μαγνήσιο και τιτάνιο. Η οροφή, οι αντιστρεπτικές δοκοί αλλά και οι συνδέσεις στους άξονες διαθέτουν carbon-fibre με τις ζάντες να είναι φτιαγμένες από κράμα μαγνησίου. Παράλληλα, πολλά κομμάτια του εξωτερικού του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από carbon-fibre (CFR) για χαμηλότερο βάρος.
    Στο εσωτερικό της 911 GT2 RS κυριαρχεί το κόκκινο Alcantara, το μαύρο δέρμα ενώ το σπορ τιμόνι με τα paddles αλλαγής σχέσεων προδιαθέτουν για τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Όπως σε όλες τις 911, έτσι και στην καινούργια 911 GT2 RS, μπορεί αν βρει κάποιος στον εσωτερικό χώρο το Porsche Communication Management (PCM) το οποίο ελέγχει την πλοήγηση, μουσική και την επικοινωνία. Σαν επιλογή μπορεί να προστεθεί και το γνωστό Chrono Package, το οποίο φέρει και μετρήσεις γύρων (laps) όταν βρίσκεται το αυτοκίνητο σε πίστα.
     
MITSUBISHI SPACE STAR
  • MITSUBISHI SPACE STAR
  • H οικογένεια του Space Star αναβαθμίζεται με το νέο κινητήρα 1.0lt
    Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της 2ης γενιάς του space Star, η οικογένεια του μοντέλου συμπληρώνεται με τη χρήση ενός 3κύλινρου κινητήρα 1.0lt. με σύστημα Auto Stop & Go (AS&G). Πιο συγκεκριμένα το τρικύλινδρο σύνολο του Space Star προσφέρει οικονομία καυσίμου 4,0λίτρα/100χλμ. χάρη στον μικρών διαστάσεων αποδοτικό κινητήρα, το πλέον αεροδυναμικό αμάξωμα στην κατηγορία του με συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,27, την τέλεια ισορροπία βάρους κινητήρα και αμαξώματος καθώς και την υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα  μοντέλα της Mitsubishi Motors. To Space Star είναι ένα από τα μοντέλα που ανήκουν στο φιλόδοξο πρόγραμμα “Global Small” που ξεκίνησε από την MMC το 2009. Tο Space Star είναι ένα μοναδικό προϊόν με την έννοια ότι εξελίχθηκε για να πληροί τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου γκρουπ παγκόσμιων πελατών οι οποίοι όπου κι αν βρίσκονται, σε ώριμες ή αναδυόμενες αγορές, αναζητούν τον ίδιο συνδυασμό ευρυχωρίας, απόδοσης καυσίμου/εκπομπών ρύπων και λειτουργικού κόστους, ενώ παράλληλα απορρίπτουν τους μηχανολογικούς περιορισμούς των λεγόμενων προϊόντων ‘χαμηλού κόστους’.
    Δίπλα στα πρωτοποριακά i-MiEV και Outlander PHEV και τα αδερφάκια τους EV & PHEV, το Space Star από το πρώτο που παρουσιάστηκε το 2012 προσέφερε σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο κοινό πρόσβαση σε μία αυτοκίνηση χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών CO2 – μία ακόμα εφαρμογή της φιλοσοφίας της MMC ‘προτεραιότητα στην απόδοση’:
    Το Mitsubishi Space Star έχει συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις με μήκος 3,795mm η οποία συνδυάζεται από την τεράστια ευρυχωρία του εσωτερικού και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2
    Για να διασφαλιστεί ο μικρός κύκλος στροφής στα 4.6 m, ο εμπρός πρόβολος είναι μόλις 745mm. Εντυπωσιακό είναι το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου συμπεριλαμβανομένου του καπό (με εντυπωσιακή ανάγλυφη σχεδίαση), της μάσκας (εφοδιασμένη με πλέγμα και αναβαθμισμένο χρωμιωμένο πλαίσιο), των προβολέων (μονάδες Bi-Xenon HiD με φώτα στάθμευσης με LED) και προφυλακτήρες με ένα φαρδύ κάτω αεραγωγό.
    Ο ίδιος συνδυασμός αναλογιών + οπτικής αναβάθμισης αποτυπώνεται και στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, όπου το σχήμα του προφυλακτήρα, η επιλογή ανεξάρτητων, λεπτών οριζόντιων κατόπτρων και επιμηκυμένων πίσω φώτων LED σχήματος C συμβάλλει επίσης στην εντύπωση ενός χαμηλότερου, φαρδύτερου οχήματος και ταυτόχρονα ελαφρώς μακρύτερου, με τον πρόβολο στα 700 mm,.
    Αυτή η εντύπωση επιτείνεται και με μία μακρύτερη αεροτομή οροφής με ενσωματωμένο φως στοπ (ψηλά τοποθετημένο), που επίσης συμβάλλει στην άριστη αεροδυναμική (Cd: 0.27). Η αντίσταση του αέρα και η δύναμη ανύψωσης μειώνονται χάρη στο πρωτοποριακό διπλό άκρο της οροφής, τις αεροδυναμικές διόδους αέρα και τα καλύμματα κάτω από το δάπεδο.
    Οπτικά πιο δυναμικό, το Space Star μπορεί να επιτείνει αυτή την αίσθηση με όμορφα σχέδια ζαντών με φαρδιές ακτίνες 15” που αποπνέουν τη νέα εικόνα δυναμισμού γεμίζοντας τους θόλους των τροχών καθώς επίσης και ζαντών 14’’.
    Η αίσθηση αντιληπτής ποιότητας που επιτυγχάνεται από την εκτενή αισθητική αναβάθμιση του εξωτερικού του Space Star συνεχίζεται και στο εσωτερικό καλύπτοντας τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών. Διαθέτει πλέον μια κομψή σχεδίαση πίνακα οργάνων με λευκό φωτισμό, λευκό σε μαύρο φόντο, νέο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση ενώ προσφέρει και ένα κρυφό υποδαπέδιο θάλαμο κάτω από το χώρο αποσκευών για πρόσθετη ασφάλεια. Παράλληλα, το Space Star είναι εφοδιασμένο από μία σειρά χαρακτηριστικών που προσφέρουν υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον οδηγό αλλά και στους επιβάτες του.
RENAULT KOLEOS
  • RENAULT KOLEOS
  • Το μεγάλο SUV της Renault
    Πριν από μερικές μέρες η Renault αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Koleos. Η παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου έγινε στη Φιλανδία και εκεί βρεθήκαμε και εμείς. Το ολοκαίνουργιο, δεύτερης γενιάς μεγάλο SUV μοντέλο της Renault έχει να επιδείξει πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών, εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τόσο την τεχνογνωσία της εταιρείας όσο και τις επιτυχημένες συνεργασίες της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
    Το πρώτης γενιάς Renault Koleos έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην αγορά το 2008 και πέρασε από στάδιο ανανέωσης το 2013. Βασίζεται στην πλατφόρμα του X-Trail, την CMF C/D, ωστόσο εξωτερικά και στο εσωτερικό δεν υπήρχε καμία ομοιότητα μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Παράλληλα, οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες με το μήκος να φθάνει τα 4.672 μέτρα, το πλάτος στα 1.843 μετρά και το μεταξόνιο στα 2.710 μέτρα. Ο τελευταίος αριθμός έχει άμεση σχέση με το την άνεση και την ευρυχωρία του εσωτερικού χώρου. Επίσης, εντυπωσιακή είναι η απόσταση από το έδαφος που τώρα φθάνει τα 213 χιλιοστά.
    Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, το μοντέλο ακολουθεί την πιο σύγχρονη αισθητική της Renault που συναντούμε στα Kadjar και Talisman. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το νέο Koleos αποτελεί ουσιαστικά την SUV εκδοχή του νέου μεσαίου Renault Talisman, με το οποίο μοιάζουν στο επιβλητικό εμπρός τμήμα του αμαξώματος.
    Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το ευμέγεθες σήμα στο κέντρο, το μυώδες καπό και τα φωτιστικά σώματα με τα LED σχήματος «L». Η τελευταία φτάνει μέχρι τις άκρες του προφυλακτήρα και δίνει ένα high-tech και premium χαρακτήρα στο μοντέλο που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.
    Σύμφωνα πάντα με τους σχεδιαστές της γαλλικής εταιρίας, το νέο Koleos συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία από τα SUV με την φινέτσα των μεγάλων σεντάν, προσφέροντας ένα άνετο, ευρύχωρο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό και είναι σε θέση να κινηθεί σε όλα τα εδάφη. Για την μετάδοση της κίνησης στις τετρακίνητες εκδόσεις θα φροντίζει η τετρακίνηση All Mode 4x4i της Nissan, η οποία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD το Koleos θα μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, ενώ στο Auto Mode μέχρι και το 50% της δύναμης θα μπορεί να πάει στον πίσω άξονα. Τέλος, στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου δοκιμασίες.
    Αυτό κάναμε και εμείς σε ένα μια πίστα εκτός δρόμου όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να ανακαλύψουμε τις δυνατότητες του ολοκαίνουριου Koleos.
    Υψηλή τεχνολογία και κορυφαία λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού χώρου με τη λίστα τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας να είναι υπερπλήρης.
    Περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη «νεκρή» γωνία, προειδοποίηση για τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, αναγνώριση των οδικών σημάτων, προειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας, αναγνώριση της κούρασης του οδηγού και αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας των εμπρός φαναριών. Από την άλλη, ο εξοπλισμός άνεσης στην κορυφαία έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου κορυφαίας ποιότητας (Bose) και ζάντες αλουμινίου διάστασης 17 ιντσών, θήκες USB, DAB ράδιο και μια οθόνη αφής 7 .0 ιντσών «R-Link 2» ακόμα και θερμαινόμενο τιμόνι.
    Οι τέσσερις διαθέσιμοι κινητήρες για το Koleos, δύο βενζίνης και δύο diesel, θα εμφανίζουν εύρος ισχύος από 130 έως 175 ίππους και θα συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο CVT, X-Tronic. Περισσότερα για τη διαθέσιμη γκάμα των κινητήρων θα έχουμε σύντομα και όταν θα πλησιάζει η άφιξη του μοντέλου στους εκθεσιακούς χώρους της Fairways.
    Με λίγα λόγια το Renault Koleos έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα που θα μπορεί να σταθεί απέναντι σε σημαντικά μοντέλα της αγοράς όπως τα Skoda Kodiaq, Honda CRV και πολλά άλλα.
Ford Kuga
  • Ford Kuga
  • Στην Κύπρο το πετυχημένο SUV της Ford
    Στους εκθεσιακούς χώρους της Michaels Automotive βρίσκεται ήδη το νέο Kuga, μία πιο προηγμένη τεχνολογικά, ανανεωμένη και πιο σπορ εκδοχή ενός από τα δημοφιλέστερα Ευρωπαϊκά SUV. To Kuga αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην επέκταση τον οχημάτων SUV της Ford στην Ευρώπη όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2008.
    Το νέο Kuga μοιράζεται την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford με τα νέα EcoSport και Edge που προσδίδει μία πιο τολμηρή και σπορ εμφάνιση. Η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και ένας μικρότερος αεραγωγός πλαισιώνονται από κομψούς νέους προβολείς που ενσωματώνουν Φώτα Ημέρας LED και ολοκληρώνονται με προβολείς ομίχλης.
    Το εσωτερικό του νέου Kuga σχεδιάστηκε προσεκτικά με σκοπό να προσφέρει μία αναβαθμισμένη εμπειρία επιβατών με έμφαση στην εργονομία, το στυλ και την άνεση.
    Το τιμόνι και τα χειριστήρια του συστήματος A/C είναι ακόμα πιο διαισθητικά, και φέρουν λιγότερα και πιο ευδιάκριτα κουμπιά και διακόπτες, με πιο αναγνωρίσιμα και εύχρηστα σύμβολα. Το τιμόνι προσφέρεται επίσης σε θερμαινόμενη δερμάτινη εκδοχή για μεγαλύτερη άνεση το χειμώνα, ενώ όλα τα αυτόματα νέα Kuga διαθέτουν χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) για αλλαγές σχέσεων χωρίς ο οδηγός να αφήνει τα χέρια του από το τιμόνι. Ένας νέος κινητήρας 1.5L TDCi diesel 120 ίππων αντικαθιστά τον μέχρι τώρα διαθέσιμο 2.0L TDCi. Σε συνδυασμό με την κίνηση εμπρός (FWD), η Ford στοχεύει σε βελτίωση της οικονομίας καυσίμου περίπου 5%, δηλαδή στα 4,4 l/100 km με εκπομπές CO2 115 g/km για την ίδια παραγόμενη ισχύ.
    Επίσης, το νέο Ford Kuga θα διατίθεται με κινητήρα 2.0L TDCi diesel με 150 ίππους σε συνδυασμό με κίνηση εμπρός (FWD), ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις με Ford Intelligent All Wheel Drive θα καταναλώνουν 4,7 l/100 km και εκπομπές CO2122 g/km. Μία τετρακίνητη έκδοση 180 ίππων θα καταναλώνει από 5,2 l/100 km με CO2 135 g/km.
    Ο βενζινοκινητήρας 1.5L EcoBoost της Ford σε έκδοση 120 ή 150 ίππων με κίνηση εμπρός θα πετυχαίνει κατανάλωση 6,2 l/100 km και 143 g CO2/km, ενώ η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με απόδοση 182 ίππους θα καταναλώνει από 7,4 l/100 km με 171 g CO2/km.
    Το νέο Ford Kuga διατίθεται με το νέο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 που προσφέρει έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου όπως το ΡαδιοCD, το σύστημα πλοήγησης & κλιματισμού, αλλά και των συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Χάρη στη οθόνη αφής 8 ιντσών του SYNC 3, οι οδηγοί του Kuga θα το χειρίζονται όπως ακριβώς τα smartphone τους. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει μεγαλύτερα, πιο εύχρηστα μπουτόν αφής και επιτρέπει προηγμένες λειτουργίες.
    Το νέο Ford Kuga θα κάνει την οδήγηση και το παρκάρισμα εξαιρετικά εύκολα με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού. Η νέα λειτουργία κάθετου παρκαρίσματος Perpendicular Parking αναβαθμίζει το ημι-αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Park Assist που παρήγγειλαν σχεδόν οι μισοί πελάτες Kuga. Χρησιμοποιώντας πρόσθετους αισθητήρες υπερήχων, το σύστημα με το πάτημα ενός μπουτόν επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν κάθετους χώρους στάθμευσης δίπλα σε άλλα οχήματα ή παράλληλα με το δρόμο. Στη συνέχεια, κατευθύνει το όχημα εκεί αναλαμβάνοντας να πραγματοποιήσει τους ελιγμούς με το τιμόνι, ενώ ο οδηγός ελέγχει μόνο το γκάζι και το φρένο.
    Το νέο Kuga είναι επίσης εφοδιασμένο με τις τελευταίες τεχνολογίες της Ford όπως μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης Active City Stop που τώρα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 km/h (αντί για 30 km/h που ίσχυε μέχρι τώρα). Παράλληλα το σύστημα Adaptive Front Lighting της Ford διατίθεται για πρώτη φορά με το Kuga.
Nissan Micra 2017
  • Nissan Micra 2017
  • Επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των supermini
    Επαναστατικό! Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το ολοκαίνουριο Nissan Micra. Πρόκειται για ένα μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε στην Ευρωπαϊκή αγορά το 1983 και από τότε ‘πρόσφερε’ εκατομμύρια πωλήσεις στην Ιαπωνική εταιρεία και κατέκτησε σωρεία βραβείων για τις τεχνολογικές και σχεδιαστικές του καινοτομίες.
    Το Micra βρίσκεται ήδη στην πέμπτη του γενιά και κάνει την μεγαλύτερη στροφή της ιστορίας του, αφού από ένα συντηρητικό μικρό αυτοκίνητο πόλης μεταμορφώνεται σε ένα δυναμικό μικρό μοντέλο, με καθόλα σύγχρονη εμφάνιση και τεχνολογία αιχμής. Υιοθετεί νέα τεχνολογία με κινητήρες τούρμπο, πιο αποδοτικούς, που συνδυάζουν επιδόσεις και οικονομία ενώ ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο για καλύτερο κράτημα στο δρόμο και μεγαλύτερη ασφάλεια, πάντα σε συνεργασία με τα νέα συστήματα.
    Όσον αφορά τη σχεδιαστική προσέγγιση, αυτή ακολουθεί τα βήματα του πρωτότυπου Sway που παρουσιάστηκε το 2015 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
    Ο εξωτερικός του σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από αιχμηρές γωνίες και λιγότερες καμπύλες. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα σχήματος V ακολουθώντας την ταυτότητα της φίρμας ενώ τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν τις γωνιές του αμαξώματος. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών προσδίδουν δυναμισμό στο όλο σύνολο. Νέο γνώρισμα είναι η κυματοειδής σχεδίαση του πλαϊνού μέρους που σε συνδυασμό με την οροφή δίδουν την αίσθηση κουπέ μοντέλου. Άλλη ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια είναι και οι κρυφές χειρολαβές για τις πίσω πόρτες.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μήκος και το πλάτος να έχουν αυξηθεί σημαντικά, κατά 17 και 7,7 εκατοστά αντίστοιχα ενώ αντίθετα το ύψος έχει μειωθεί κατά 69 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του.
    Η ποιότητα κατασκευής και η εργονομία είναι να βασικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού. Η θέση οδήγησης είναι πιο χαμηλά τοποθετημένη προσφέροντας μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας, ενώ διαθέτει και περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης σε συνδυασμό με το τιμόνι. Συνολικά το νέο Nissan Micra έχει ένα από τα πιο ευρύχωρα εσωτερικά στην κατηγορία του, χάρη στο μεγαλύτερο πλάτος του και το πιο μακρύ μεταξόνιο.
    Σε επίπεδο τεχνολογίας άνεσης προσφέρει πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας με φωνητικές εντολές Siri μέσω Apple CarPlay. Η οθόνη είναι έγχρωμη αφής επτά ιντσών και συνδυάζεται με σύστημα πλοήγησης. Το ηχοσύστημα συνδυάζεται με έξι ηχεία της Bose τοποθετημένα στις πόρτες για μεσαίες και υψηλές συχνότητες, αλλά και στα προσκέφαλα των καθισμάτων για καλύτερο και πιο εστιασμένο ήχο.
    Εστιασμένο στην ασφάλεια, το νέο Micra πέμπτης γενιάς έρχεται με σύστημα για ακούσια αλλαγή λωρίδας, φρενάρισμα κινδύνου με αναγνώριση πεζών και περιμετρική παρακολούθηση κινδύνων αλλά και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, ενεργούς προβολείς και αναγνώριση «τυφλών» σημείων και προειδοποίηση του οδηγού.
    Το νέο Nissan Micra - με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις Cd 0.29 - διαθέτει μια άψογη οδική συμπεριφορά. Η Nissan έχει δουλέψει αρκετά την ανάρτηση και σε συνεργασία με τα Active Ride Control για άνεση και Active Trace Control για μείωση της υποστροφής υπόσχεται μια άκρως ενδιαφέρουσα εμπειρία.
    Το μοντέλο είναι αρχικά εφοδιασμένο με τρία κινητήρια σύνολα. Κάτω από το καπό συναντούμε τον μικρό τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 0,9 λίτρων με τους 90 ίππους και 150 Nm ροπής ενώ στη συνέχεια υπάρχει ο πετρελαιοκινητήρας στα 1,5 λίτρα (dCi) επίσης 90 ίππων και 220 Nm ροπή. Σύντομα αναμένεται να προστεθεί στη γκάμα και ο βενζινοκινητήρας ενός λίτρου με 73 ίππους. Κινητήρες που έχουν σαν κύριο χαρακτηριστικό τους την οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
  • Page of 5

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind