Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
  • Αποκάλυψη για τη ναυαρχίδα της Opel
    Το εργοστάσιο της Opel ετοιμάζεται για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς της ναυαρχίδας της. Το ολοκαίνουριο Opel Insignia Grand Sport αναμένεται να κάνει την πρώτη επίσημη της εμφάνιση στο ερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης αρχές Μαρτίου.
    Ακολουθώντας την επιτυχημένη, πρώτη γενιά Insignia με πωλήσεις που ξεπερνούν ήδη τις 900.000, το νέο Insignia Grand Sport βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική που έχει σαν πηγή έμπνευσης του το Monza Concept. Κάτι που επέτρεψε στους σχεδιαστές να δώσουν στο νέο Insignia Grand Sport εξαιρετικές δυναμικές αναλογίες και την εικόνα μιας γνήσιας ναυαρχίδας. Δείχνοντας πολύ μακρύτερο και χαμηλότερο, διαθέτει τη λεπτή, απέριττη σιλουέτα ενός coupé και το τολμηρό στήσιμο μοντέλου premium κατηγορίας ενώ συνδυάζεται με κορυφαία αεροδυναμική και CD μόλις 0,26.
    Η βελτιστοποιημένη διάταξη χώρων και η χρήση ελαφρών υλικών συνετέλεσαν στην εξοικονόμηση βάρους έως 175 kg, προς όφελος της οδηγικής ακρίβειας και ευελιξίας. Παράλληλα, το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 92 mm, αυξάνοντας την ευρυχωρία εσωτερικού προς όφελος κυρίως των πίσω επιβατών.
    Στο εσωτερικό, το νέο Insignia Grand Sport ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό οδηγό με την ποιότητα κατασκευής τα εξαιρετικά υλικά και το άψογο φινίρισμα. Το ταμπλό περιλαμβάνει ανάγλυφες επιφάνειες, είναι προσανατολισμένο στον οδηγό και υιοθετεί μία φαρδιά, οριζόντια διάταξη. Η συνολική σχεδίαση υποδηλώνει λειτουργικότητα, ακρίβεια και ευρυχωρία. Το cockpit είναι πλήρως ευθυγραμμισμένο με τον οδηγό, ο οποίος κάθεται κατά 3 εκατοστά χαμηλότερα σε σχέση με πριν και επομένως είναι καλύτερα ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο, βιώνοντας μία πιο σπορ, πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Οι πίσω επιβάτες ωφελούνται από τη νέα σχεδίαση και τις ανανεωμένες διαστάσεις. Το εκτεταμένο μεταξόνιο σε συνδυασμό με τη νέα διάταξη δημιουργούν 32 mm περισσότερο χώρο στο ύψος των γοφών, 25 mm επιπλέον στην περιοχή των γονάτων και των ώμων και 8 mm παραπάνω χώρο για το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 490 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων ο χώρος μεγαλώνει μέχρι και τα 1.450 λίτρα.
    Νέα, high-tech χαρακτηριστικά όπως το σύστημα all-wheel drive με torque vectoring (έλεγχο κατανομής ροπής) – το πιο προηγμένο στην κατηγορία – ή το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπουν στους οδηγούς να αξιοποιούν στο έπακρο τις ικανότητές τους. Το Insignia Grand Sport έρχεται εξοπλισμένο με μία σειρά κορυφαίων τεχνολογιών που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο ξεκούραστη και πιο άνετη από ποτέ. Βασισμένοι στο αναγνωρισμένο σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού LED matrix του Astra, οι μηχανικοί της Opel έχουν ήδη εξελίξει τη δεύτερη γενιά φώτων IntelliLux LED για το Insignia: είναι ταχύτερη, ακριβέστερη και ισχυρότερη με εμβέλεια μέχρι 400 m για τη μεγάλη σκάλα. Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης, νέο σύστημα head-up display και κάμερα 360° προστίθενται σε άλλα χαρακτηριστικά όπως τα premium καθίσματα με πιστοποίηση AGR, τα εμπρός / πίσω θερμαινόμενα καθίσματα και το θερμαινόμενο παρμπρίζ και αναβαθμίζουν τα πρότυπα άνεσης του νέου Insignia. Το όχημα προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα infotainment και συνδεσιμότητας χάρη στην τελευταία γενιά συστημάτων IntelliLink. Επίσης, είναι το πρώτο Opel με ενεργό αλουμινένιο καπό, που σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ανασηκώνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, για να αυξήσει την απόσταση από τα σκληρά εξαρτήματα του κινητήρα, βελτιώνοντας αισθητά την προστασία των πεζών. Το Insignia Grand Sport θα διατίθεται με μία ευρεία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων και κιβωτίων τελευταίας γενιάς.
Η Lexus παρουσιάζει υδρογονοκίνητο μοντέλο
  • Η Lexus παρουσιάζει υδρογονοκίνητο μοντέλο
  • Η Lexus ενδιαφέρεται να λανσάρει τα επόμενα χρόνια ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο. Αρωγό σε αυτό θα έχει τη «μαμά» Toyota, η οποία έχει αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία μέσω του Mirai. Ωστόσο, η εταιρεία πρέπει να επιλύσει ορισμένα προβλήματα πριν, όπως είναι για παράδειγμα το μέγεθος του οχήματος. Ο επικεφαλής του brand στην Ευρώπη, Alain Uyttenhoven, είπε σχετικά: «Το πρόβλημα είναι να χωρέσουμε την τεχνολογία σε ένα λογικών διαστάσεων όχημα. Θέλουμε τα σωστά επίπεδα απόδοσης για ένα premium αυτοκίνητο.». Αν όλα πάνε βάσει προγράμματος, το Lexus με κυψέλες υδρογόνου θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αναμένεται να είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το υπάρχον Toyota Mirai, το οποίο αποδίδει 151 ίππους και 335 Nm ροπής, που του επιτρέπουν να κάνει το 0-100 σε 9,6 δλ.
Τρία νέα μοντέλα στις βιτρίνες της Α.Ι.Motokinisi
  • Τρία νέα μοντέλα στις βιτρίνες της Α.Ι.Motokinisi
  • Με τρία ολοκαίνουρια μοντέλα πλαισιώνεται η γκάμα της Porsche στην Κύπρο. Πρόκειται για τα Boxster και Cayman που αποκτούν το πρόσθετο 718 στην επίσημη ονομασία τους αλλά και την Macan που πλέον εφοδιάζεται με ένα τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κωδικός 718 για την Porsche σημαίνει μικρό βάρος, ταχύτητα και αγώνες και παραπέμπει στο αγωνιστικό Porsche 718 της περιόδου 1957-1962 όταν εξασφάλισε τη νίκη στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans «φορώντας» τετρακύλινδρο κινητήρα. Το τελευταίο είναι και το highlight των νέων μοντέλων της Porsche, και δεν είναι άλλο από τους ολοκαίνουριους  τετρακύλινδρους turbo κινητήρες. Στοιχείο που δίδει νέα διάσταση στη γκάμα του γερμανικού θρύλου.
     
    Porsche 718 Boxster
    Το μοντέλο Boxster έκανε την εμφάνιση του στη γκάμα της Porsche πριν από περίπου δύο δεκαετίες και από τότε έχει χαρίσει σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων και αναρίθμητα βραβεία στη Γερμανική εταιρεία. Εξωτερικά, η 718 Boxster ξεχωρίζει από τα εμπρός μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, τις μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές και τα διαφοροποιημένα πίσω φωτιστικά σώματα με την αεροδυναμική πτέρυγα να βρίσκεται ανάμεσα τους. Το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται πολύ από την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του μοντέλου, διαθέτοντας ωστόσο ένα νέο τιμόνι και ανασχεδιασμένο ταμπλό με στρογγυλούς αεραγωγούς και όπου ενσωματώνεται το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας, Porsche Communication Management από μια touch-screen οθόνη.
    Στο χώρο των κινητήρων, η βασική δίλιτρη έκδοση αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm στις 1.950-4.500 rpm, παρουσιάζοντας αύξηση 35 ίππων και 100 Nm από την απερχόμενη 6-κύλινδρη ατμοσφαιρική των 2,7 λίτρων. Με το πακέτο Sport Chrono, η 718 Boxster φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 275 χιλιόμετρα την ώρα. Η κορυφαία έκδοση S κινείται από τον μεγαλύτερο τετρακύλινδρο των 2,5 λίτρων που αποδίδει 350 ίππων και 420 Nm ροπής στις 1.900-4.500 rpm. Σε σχέση με την ατμοσφαιρική 6-κύλινδρη των 3,4 lt της προηγούμενης  Boxster S, υπάρχει αύξηση της κατά 35 ίππους και 60 Nm ροπής, ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 έρχεται σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική στα 285 χιλιόμετρα την ώρα.Η Porsche υπογραμμίζει πως οι νέοι τετρακύλινδροι είναι και οικονομικότεροι έως 13%, ενώ εκτός από το μηχανικό 6άρι κιβώτιο υπάρχει προαιρετικά και το αναβαθμισμένο PDK.
     
    Porsche 718 Cayman
    Η Cayman είναι ένα μοντέλο που έχει στη διάθεση του ένα δυναμικό και μοντέρνο σχεδιαστικό χαρακτήρα, τεχνολογία αιχμής και φυσικά τους νέους τετρακύλινδρους κινητήρες κάτω από το καπό. Ακολουθώντας το παράδειγμα της Boxster, η Porsche προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της Cayman τοποθετώντας και εδώ τον κωδικό 718.
    Το ανανεωμένο sport coupe μοντέλο της Porsche, διαθέτει  ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέους αεραγωγούς, νέα γρίλια, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D LED, ζάντες 19 ιντσών (προαιρετικά 20 ιντσών), μεγαλύτερο διαχύτη πίσω και καινούργιες απολήξεις της εξάτμισης. Το εσωτερικό βασίζεται στην 718 Boxster, με τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα να ξεχωρίζουν. Νέο είναι το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας PCM, με τη σχεδίαση της καμπίνας να είναι ξεκάθαρα οδηγοκεντρική.
    Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από δύο τετρακύλινδρους boxer turbo, με τον βασικό δίλιτρο να αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm ροπής και τον ισχυρότερο 2.5 λίτρων της έκδοσης 718 Cayman να αποδίδει 350 ίππους και 420 Nm ροπής. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK επτά σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,7 και 4,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 275 και 285 χιλιόμετρα την ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση καυσίμου, ανέρχεται στα 6,9 και 7,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα, οι μηχανικοί της Porsche έχουν αναβαθμίσει το σασί, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, με το σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM) και το Sport Chrono Package να προσφέρονται προαιρετικά.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι όλα τα διθέσια σπορ αυτοκίνητα της Porsche παράγονται πλέον στις εγκαταστάσεις της στο Zuffenhausen όπως γινόταν και στο παρελθόν. Έτσι, μετά την 911 και την 718 Boxster, σειρά παίρνει η τρίτη γενιά της 718 Cayman.
     
    Porsche Macan
    Πέραν των 718 Boxster και 718 Cayman, η Porsche εφοδιάζει και την Macan με τον ολοκαίνουριο turbo κινητήρα των δύο λίτρων προσφέροντας περισσότερες επιλογές στη γκάμα των compact SUV. Ο κινητήρας αποδίδει 252 ίππους από τις 5.000 έως τις 6.800 στροφές το λεπτό ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 229 χλμ./ώρα.. Το 4κύλινδρο σύνολο με τον άμεσο ψεκασμό και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, που τοποθετείται στη βασική έκδοση της Macan φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 6,7 δευτερόλεπτα, αλλά με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono ο χρόνος αυτός μειώνεται στα 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ όπως και σε όλες τις Macan, στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK.
    Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου, η νέα δίλιτρη Macan καταναλώνει από 7,4 λ./100 χλμ. έως 7,2 λ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο βάσει κατασκευαστή.
    Το σύστημα ενεργούς τετρακίνησης PTM (Porsche Traction Management), περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με μια «ευέλικτη» ανάρτηση και ένα ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Προαιρετικά διατίθεται η αερανάρτηση με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της. Το βάρος της χωρίς φορτίο δεν ξεπερνά τα 1.770 kg και έτσι, η Macan είναι το ελαφρύτερο SUV της Porsche, γεγονός που συμβάλλει περαιτέρω στην οδική της συμπεριφορά. Οπτικά, αλλά και σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το νέο δίλιτρο μοντέλο διαφέρει από τις άλλες Macan μόνο στις λεπτομέρειές του. Εξωτερικά στο αμάξωμα, διακριτικά χαρακτηριστικά είναι οι μαύρες διακοσμητικές λωρίδες στα παράθυρα, οι επίσης μαύρες δαγκάνες των φρένων στους τροχούς των 18 ιντσών, καθώς και η εξάτμιση με δύο μονές απολήξεις.
Παραδόθηκαν τα πρώτα Civic Type-R στην Κύπρο
  • Παραδόθηκαν τα πρώτα Civic Type-R στην Κύπρο
  • To πολυαναμενόμενο Honda Civic Type-R έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Κυπριακή αγορά με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στους αγοραστές του. Το νέο καυτό hatch της Honda φέρει τον τίτλο του πιο extreme Type R όλων των εποχών, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα. Με προδιαγραφές ενός “αγωνιστικού αυτοκινήτου για το δρόμο”, το νέο Civic Type R θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία μπροστινοκίνητων hatchback υψηλών επιδόσεων.
    Τα αυτοκίνητα με το λογότυπο Type R έχουν δημιουργήσει φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο και το νέο μοντέλο δικαιώνει τις υψηλές προσδοκίες τους. Ο νέος δίλιτρος κινητήρας VTEC TURBO της Honda, το δυναμικό λειτουργικό στυλ και οι πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες του πλαισίου συνδυάζονται για τη δημιουργία της πιο απολαυστικής εμπειρίας πίσω από το τιμόνι ενός Civic Type R. Ένα έμβλημα με κορυφαία χαρακτηριστικά που κυριαρχεί στο χώρο για περισσότερα από 22 χρόνια.
    Το νέο Honda Civic Type R υιοθετεί μία σειρά από εντυπωσιακές σχεδιαστικές βελτιώσεις, επηρεασμένες από την εκτενή αεροδυναμική εξέλιξη και τις δοκιμές σε υπολογιστή και στην σήραγγα αεροδυναμικής. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και άριστη αεροδυναμική πίεση.
    Κάτω από το καπό ένας νέος, άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2.0 VTEC TURBO με ισχύ, ροπή και επιδόσεις απαράμιλλες στην κατηγορία. Αποδίδει 310 ίππους στις 6.500 rpm, και η μέγιστη ροπή φθάνει τα 400 Nm στις 2.500 rpm. Και οι δύο τιμές είναι υψηλότερες από οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Honda Type R. Με “κόκκινο” στις 7.000 rpm, ο κινητήρας – τμήμα της επόμενης γενιάς της σειράς Earth Dreams Technology της Honda – διαθέτει προηγμένο, νέο υπερσυμπιεστή με τεχνολογία VTEC που αποδίδει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και προσφέρει παρατεταμένη επιτάχυνση.  Τα εκατό χιλιόμετρα από στάση ολοκληρώνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 km/h. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που διασφαλίζει άμεση, ικανοποιητική σύνδεση με το σύστημα μετάδοσης, ενώ η ισχύς κατανέμεται στους εμπρός τροχούς.
    Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειριστεί στην τεράστια ισχύ του, το Type R είναι εξοπλισμένο με φρένα υψηλών επιδόσεων Brembo στους εμπρός τροχούς που σχεδιάστηκαν ειδικά για το αυτοκίνητο. Μπροστά, εξαπίστονες δαγκάνες εφαρμόζουν πίεση πέδησης σε διάτρητους δίσκους 350 mm. Νέες ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών, μοναδικές για το Type R, ολοκληρώνουν τις οπτικές αλλαγές σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα φρένα.
    Το νεο το Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου κουμπιού ‘+R’ της Honda. Αυτό βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και ενεργοποιεί το ‘+R‘ mode όπου η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται  με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα  και μαζί με το νέο σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων - Adaptive Damper System, διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Volvo S60 CrossCountry - Για κάθε είδους οδόστρωμα
  • Volvo S60 CrossCountry - Για κάθε είδους οδόστρωμα
  • Το S60 Cross Country είναι το πρώτο σεντάν στον κόσμο που έχει τη δυνατότητα να κινηθεί δυναμικά σε κάθε είδους δρόμο, σε κάθε επιφάνεια. Με ιδιαίτερο, στιβαρό design και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, είναι το ιδανικό premium μοντέλο για όποιον έχει ένα δραστήριο lifestyle, που όταν καλείται να επιλέξει, προτιμά τον χωματόδρομο από την άσφαλτο, απαιτώντας όμως από το αυτοκίνητό του πάντα την ίδια άνεση. Αυτή την αίσθηση προσφέρει και το Νέο S60 Cross Country, με συγκεκριμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, τα οποία αναδεικνύουν την περιπετειώδη φύση του αυτοκινήτου.
    Το S60 Cross Country έχει απόσταση 20,1 εκατοστών από το έδαφος, αυξημένη κατά 65 ολόκληρα χιλιοστά σε σύγκριση με το S60. Τα σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης που ήδη είναι γνωστά από το S60, έχουν περάσει αυτούσια και στην Cross Country έκδοση. Παράλληλα, σε συνδυασμό με την τεχνολογία ανακατανομής της ροπής (Torque Vectoring) και τον έλεγχο της πρόσφυσης στις στροφές (Corner Traction Control), η στιβαρή κατασκευή του S60 Cross Country προσφέρει απαράμιλλο έλεγχο εντός και εκτός της πεπατημένης διαδρομής. Το S60 Cross Country έχει έντονο το στοιχείο της περιπέτειας, τόσο στο εσωτερικό όσο και το εσωτερικό. Με αυξημένο ύψος από το έδαφος, ποδιές εμπρός και πίσω, πλαϊνά προστατευτικά και προεκτάσεις των φτερών, το S60 Cross Country εκπέμπει μια επιβλητική, στιβαρή παρουσία που υποδηλώνει την «παντός δρόμου» φύση του, ενώ οι ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης αντανακλούν τη σπορ πλευρά του.
    Εξωτερικά, η επάνω μάσκα σε μαύρο χρώμα με κυψελοειδές πλέγμα και η κάτω μάσκα σε μαύρο χρώμα, συνθέτουν το ιδιαίτερο, επιθετικό “πρόσωπο” του Cross Country, το οποίο ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την χαρακτηριστική και λειτουργική ποδιά εμπρός. Οι μαύρες προεκτάσεις στις αψίδες των τροχών συνθέτουν ένα φαρδύ, στιβαρό παράστημα και συνεχίζονται στα πλαϊνά προστατευτικά του αμαξώματος που ξεχωρίζουν. Υπάρχει, επίσης, και η ποδιά πίσω, η οποία παρέχει στο αυτοκίνητο προστασία από τις πέτρες, όταν οδηγείται εκτός ασφάλτου. Παράλληλα, το διάσημο λογότυπο Cross Country έρχεται να επισημάνει την ετοιμότητά του για δράση.
    Το S60 Cross Country προσφέρεται με νέες, σχεδιασμένες ειδικά για το μοντέλο ζάντες 18'' και 19'', καθώς επίσης ελαστικά υψηλού προφίλ, για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση εκτός δρόμου, περιορίζοντας τον θόρυβο κύλισης και παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στις ζάντες, τόσο στην αναρρίχηση όσο και στην οδήγηση πάνω στα βράχια και τις πέτρες. Στο εσωτερικό του S60 Cross Country κυριαρχεί το σκανδιναβικό design, γνώριμο από το «απλό» S60 αφού οι διαφορές είναι ελάχιστες. Το αυτοκίνητο λανσάρεται στην Ελλάδα αποκλειστικά σε έκδοση Summum, κάτι που υποδηλώνει και τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, ή άψογη συναρμογή, η ποιότητα των υλικών και η ευκολία χειρισμού συνεισφέρουν στο αίσθημα πολυτέλειας αλλά και απόλυτου ελέγχου που νιώθει ο οδηγός του S60 Cross Country. Σε αυτό συμβάλλουν και τα σπορ καθίσματα που διαθέτει το S60 Cross Country, που προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη από τους μηρούς έως και τους ώμους.
    Άλλες σημαντικές σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν ένα νέο φόντο της κεντρικής κονσόλας, σε piano black χρώμα, οι περιστροφικοί διακόπτες που έχουν ιδιαίτερο σχήμα σαν κοσμήματα καθώς και ο κεντρικός καθρέπτης χωρίς πλαίσιο.
    Ο νέος δίλιτρος, κορυφαίος στην κατηγορία του 4-κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας Drive-E, σχεδιασμένος, εξελιγμένος και κατασκευασμένος in-house αποκλειστικά από τη Volvo Cars, χρησιμοποιείται για την έκδοση του S60 Cross Country με κίνηση εμπρός, ενώ διατίθεται και έκδοση με τετρακίνηση η οποία «φορά» τον γνωστό και καταξιωμένο 5-κύλινδρο diesel κινητήρα. Να σημειωθεί ότι όλοι οι προσφερόμενοι κινητήρες είναι τεχνολογίας Euro 6.
575 ίπποι για την κορυφαία Jaguar F-Type
  • 575 ίπποι για την κορυφαία Jaguar F-Type
  • To εργοστάσιο της Jaguar απέδειξε πολλές φορές ότι δεν επαναπαύεται στις δάφνες του ύστερα από μια επιτυχία. Έτσι και στην καθόλα επιτυχημένη F-Type πρόσθεσε ακόμα μια «καυτή» έκδοση στη γκάμα της. Ο λόγος για την F-Type SVR που έκανε την πρώτη εμφάνιση της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η κορυφαία F-Type θεωρείται η ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση της F-Type αυτή τη στιγμή και αναμένεται στην αγορά το καλοκαίρι που μας έρχεται.
    Μοντέλο που βασίζεται φυσικά στην F-Type R αλλά διαθέτει και στοιχεία από την ξεχωριστή F-Type Project 7. Σχεδιαστικά ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει μεγαλώσει, ειδικά στα πλάγια για να καλύψει αποτελεσματικά τους τροχούς, μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις και βελτιώνοντας την ροή του αέρα. Διαθέτει νέους αεραγωγούς στο εσωτερικό των θόλων ενώ για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα διαθέτει νέους αεραγωγούς στο καπό. Το πάτωμα είναι επίπεδο ώστε να μειωθεί η πίεση ενώ στο πίσω μέρος, τόσο ο διαχύτης όσο και η αεροτομή βελτιώνουν την αεροδυναμική και χαρίζουν ένα πιο επιθετικό look στην F-Type SVR.
    Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και διακριτικές. Διατίθεται με δερμάτινα καθίσματα σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα ενώ τα paddles του κιβωτίου έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από αυτά άλλων F-Type. Παράλληλα η SVR προσφέρεται με τα InControl Touch και InControl Touch Plus συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που συνδυάζονται με οθόνη αφής 8 ιντσών και ηχοσύστημα 380 ή 770 Watt.
    Η F-Type SVR είναι εφοδιασμένη με τον 5-λιτρο, supercharged V8 κινητήρα όπως και στην «απλή» της έκδοση. Όμως, η απόδοση του φτάνει πλέον τους 575 ίππους ενώ η ροπή τα 700 Nm. Η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί με ένα σύστημα που κατασκευάζεται από τιτάνιο και Inconel με αποτέλεσμα το βάρος του να είναι κατά 16 κιλά μικρότερο! Τόσο το 8-τάχυτο, Quickshift κιβώτιο, όσο και το σύστημα τετρακίνησης διαθέτουν νέες ρυθμίσεις και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Εκτός από την τελική των 322 km/h, η F-Type SVR επιταχύνει από στάση τα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα ενώ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι παρά τα οφέλη στην απόδοση, τόσο οι εκπομπές CO2 όσο και η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι πανομοιότυπα με αυτά της F-Type R.
    Στον τομέα των αναρτήσεων, η SVR διατηρεί την αρχιτεκτονική των διπλών ψαλιδιών και στους τέσσερις τροχούς αλλά οι ρυθμίσεις είναι διαφορετικές. Τα standard φρένα αποτελούνται από ατσάλινους δίσκους 380 και 376 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα ενώ διαθέσιμο προαιρετικά, είναι το Carbon Ceramic Matrix σύστημα της Jaguar που αποτελείται από δίσκους 398 χιλιοστών με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 380 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 265/35/20 εμπρός και 305/30/20 πίσω σε ζάντες ελαφρού κράματος με μειωμένο βάρος κατά 13.8 κιλά. Συνολικά  το βάρος της SVR είναι κατά 25 κιλά μικρότερο από αυτό της R και 50 κιλά αν η SVR είναι εξοπλισμένη με το carbon-ceramic σύστημα πέδησης και την ανθρακονημάτινη οροφή.
Στις βιτρίνες της Fairways το Renault Kadjar
  • Στις βιτρίνες της Fairways το Renault Kadjar
  • Πρεμιέρα στην Κυπριακή αγορά κάνει το Renault Kadjar. Πρόκειται για το ολοκαίνουριο Crossover της γαλλικής εταιρείας φίρμας που τοποθετείτε στη μικρομεσαία κατηγορία και έρχεται για να εμπλουτίσει τη γκάμα των crossover της Renault.  
    Το όνομα Kadjar αποτελείται από τα συνθετικά Kad και Jar.  Το συνθετικό Kad είναι εμπνευσμένο από τη λέξη «quad»  που προέρχεται από τον κόσμο των τετράτροχων οχημάτων παντός εδάφους και το συνθετικό Jar προέρχεται τις γαλλικές λέξεις «agile» και «jaillir» που αναδεικνύουν την ευελιξία, την ελευθερία και τη μοναδική του ικανότητα να κατακτά κάθε διαδρομή.
    Το Kadjar μοιράζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία με το μικρότερο Crossover της εταιρίας, το Captur. Στοιχεία όπως η μπροστινή μάσκα, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και το χαμηλό προφίλ του προσδίδουν ένα επιθετικό και συνάμα σύγχρονο χαρακτήρα. Η Renault ανακοινώνει 190 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος  με τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής στις 18 και 25 μοίρες. Επιβλητική μάσκα, με μια μεγάλη γρίλια που διατρέχει όλο το εμπρός μέρος, ενώνει τα όμορφα φωτιστικά σώματα και φιλοξενεί ένα τεράστιο σήμα, κάνουν το KADJAR να ξεχωρίζει.
    Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα ποιοτικά υλικά αλλά και το εξαιρετικό φινίρισμα με την άνεση να έχει τον πρώτο λόγο τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες. Με μήκος 4,45 μέτρα μήκος και πλάτος 1,84 μέτρα, το Kajdar υπόσχεται άπλετους χώρους για οδηγό και επιβάτες με τον όγκο του χώρου αποσκευών να φτάνει τα 472 λίτρα. Παράλληλα προσφέρει ακόμα τριάντα λίτρα εσωτερικών αποθηκευτικών χώρων. Άξιο προσοχής του εσωτερικού είναι και το νέο σύστημα infotainment Renault R-Link 2, το οποίο φέρει οθόνη αφής 7 ιντσών και υποστηρίζει φωνητικές εντολές, πλοήγηση, εφαρμογές και πολλά άλλα. Και σε αυτό το μοντέλο της Renault προσφέρεται εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης με τους χάρτες της Κύπρου!
    Το μοντέλο προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά με τρεις κινητήρες. Στη βάση της γκάμας ο τούρμπο κινητήρας βενζίνης 1.2 λίτρων με 132 ίππους και 205 Nm ροπής που προσφέρεται τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ακολουθούν δύο κινητήρες πετρελαίου 1.5 και 1.6 λίτρων dCi με 110 και 130 ίππους αντίστοιχα. Ο πρώτος διαθέτει ροπή της τάξης των 260 Nm (250 για την αυτόματη έκδοση) ενώ επιτυγχάνει την εκπληκτική κατανάλωση των 3,9 λίτρων ανά εκατό χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων φθάνουν μόλις τα 103 CO2. O 1.6 λίτρων dCi διατίθεται με τετρακίνηση και μηχανικό κιβώτιο προσφέροντας 320 Nm ροπής, Η τετρακίνητη έκδοση διαθέτει διακόπτη στο εσωτερικό που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα στο Auto, Lock και 2WD ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Honda Clarity Fuel Cell
  • Honda Clarity Fuel Cell
  • Η Honda πρωτοπόρος στην τεχνολογία του μέλλοντος!
    Η Honda, πρωτοπόρος στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου αποκάλυψε την επόμενη  γενιά του Clarity Fuel Cell στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο. Ενσωματώνοντας τις πιο προηγμένες τεχνολογίες Honda, το υδρογονοκίνητο Clarity Fuel Cell είναι το παγκοσμίως πρώτο sedan όχημα κυψελών καυσίμου παραγωγής που φιλοξενεί ολόκληρη τη συστοιχία κυψελών καυσίμου και το σύστημα κίνησης στο χώρο που συνήθως προορίζεται για τον κινητήρα και το κιβώτιο.
    Το εξωτερικό του Clarity Fuel Cell διαθέτει μία επιβλητική παρουσία στο δρόμο, διατηρώντας παράλληλα ένα ισχυρό, αεροδυναμικό προφίλ. Τα φωτιστικά σώματα LED και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών ολοκληρώνουν την εμφάνιση. Το προηγμένο εσωτερικό του Clarity Fuel Cell έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στον οδηγό ένα ξεκούραστο και άνετο περιβάλλον. Απλό και εξαιρετικά ευρύχωρο, το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με premium, φιλικά προς το χρήστη υλικά που κάνουν την οδήγηση μία πολυαναμενόμενη και απολαυστική εμπειρία.
    Η χωροταξία του Clarity Fuel Cell είναι εμπνευσμένη από την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της Honda ‘man maximum, machine minimum’. Ελαχιστοποιώντας το χώρο που καταλαμβάνει το σύστημα κίνησης, η Honda κατάφερε να πετύχει υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας για να μπορούν πέντε ενήλικες να ταξιδεύουν με την άνεση που συναντάμε σε ένα sedan όχημα με συμβατικό κινητήρα. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του κινητήρα κυψελών καυσίμου, οι προηγμένες τεχνολογίες της Honda έχουν διασφαλίσει παγκοσμίως κορυφαία απόδοση των κυψελών καυσίμου. Η βελτίωση είναι άκρως εντυπωσιακή και έχει επιτευχθεί παράλληλα με μία αύξηση της μέγιστης ισχύος του ηλεκτροκινητήρα στα 130 kW (177 ίππων) και μία πυκνότητα ισχύος αυξημένη κατά 60% στα 3,1 kW/L.
    Το Clarity Fuel Cell εφοδιάζεται με ένα ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης ικανό να αποθηκεύει αέριο υδρογόνο στα 70 MPa, αυξάνοντας τη μάζα του υδρογόνου που μπορεί να αποθηκευτεί και επεκτείνοντας την αυτονομία του οχήματος. Σε συνδυασμό με το αποδοτικό σύστημα κίνησης και τη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας, το Clarity Fuel Cell πετυχαίνει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία οχημάτων κυψελών καυσίμου με πάνω από 700 km.
    Ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει άμεση και δυνατή επιτάχυνση. Λόγω της συνεχώς αυξανόμενης ροπής από τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που δεν απαιτεί κιβώτιο μετάδοσης, το Clarity Fuel Cell πετυχαίνει ομαλή επιτάχυνση σε οποιαδήποτε σημείο της κλίμακας, από τη μηδενική μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα. Η Honda προγραμματίζει να παρουσιάσει το μηδενικών ρύπων Clarity Fuel Cell σε περιορισμένο αριθμό Ευρωπαϊκών αγορών το 2016.
Fiat Tipo
  • Fiat Tipo
  • Ολοκαίνουριο μοντέλο στη γκάμα της Fiat
    H Fiat επιστρέφει στην κατηγορία των compact sedan αυτοκινήτων. Αυτό γίνεται με το ολοκαίνουριο Tipo που ετοιμάζεται να περάσει στις αγορές. Πρόκειται για ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε από την αρχή σαν σετάν στο Centro Stile Fiat, ενώ για τη δημιουργία του εργάστηκε μια ομάδα περισσότερων από 2.000 ανθρώπους κατά τη διάρκεια της τριετούς εξέλιξής του. Το μοντέλο καταφέρνει να συνδυάζει τις σύγχρονες γραμμές των σετάν με τον επιθετικό χαρακτήρα διαθέτοντας σωρεία σύγχρονων σχεδιαστικών καινοτομιών. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα και τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα. Η χρήση χρωμίου δημιουργεί ένα ξεχωριστό μοτίβο, πάνω στο οποίο εμφανίζεται το λογότυπο της Fiat. Το ξεχωριστό ιταλικό στιλ εκφράζεται επίσης στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όπου ο αρμονικά σχεδιασμένος τρίτος όγκος φιλοξενεί τα μεγάλα φωτιστικά σώματα.
    Οι διαστάσεις του: 4,54 μ. μήκος Χ 1,78 μ. πλάτος , Χ 1,49 μ. ύψος και με 520 λίτρα χώρο αποσκευών προδιαθέτουν για εντυπωσιακούς εσωτερικούς χώρους για οδηγό και επιβάτες. Κάτι που επιβεβαιώνεται από το μέγεθος του εσωτερικού χώρου που είναι αρκετά μεγάλος για να φιλοξενήσει άνετα πέντε επιβάτες. Διαθέτει τον καλύτερο χώρο για τη θέση των ποδιών, στην κατηγορία του, χώρο αποσκευών 520 λίτρων και εξαιρετική εργονομία οδήγησης. Όλα τα χειριστήρια βρίσκονται στη σωστή θέση, έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να τα φτάσει εύκολα ενώ πολλοί χώροι φύλαξης βρίσκονται διάσπαρτοι στο χώρο.
    Η αρχική γκάμα των κινητήρων ξεκινά με τον 14άρη των 95 ίππων ενώ στη συνέχεια ακολουθεί ο 1,6 λίτρων με τους 110 ενώ διαθέσιμοι είναι και άλλοι δύο πετρελαιοκινητήρες. Ο πρώτος στα 1,3 λίτρα με 95 ίππους και ο δεύτερος στα 1,6 λίτρα με 120 ίππους. Κινητήρες που συνδυάζονται τόσο με αυτόματο κιβώτιο όσο και με κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη ανάλογα με την έκδοση. To νέο Tipo θα έχει στη διάθεση του μια πλούσια λίστα στο βασικό και προαιρετικό εξοπλισμό, τόσο στο χώρο της άνεσης όσο και της ασφάλειας. Μεταξύ αυτών και η διαθεσιμότητα του συστήματος UconnectTM, που είναι εφοδιασμένο με μία έγχρωμη οθόνη αφής 5'', σύστημα hands-free με Bluetooth, audio streaming, text reader και αναγνώριση φωνής, θύρες AUX και USB, χειριστήρια στο τιμόνι, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης TomTom. Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το πρώτης γενιάς Tipo παρουσιάστηκε το 1988 και αποτέλεσε την αρχή για μια εντελώς νέα εποχή στην ιστορία της Ιταλικής εταιρείας ενώ κέρδισε μια σειρά από βραβεία, με σημαντικότερο τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς του 1989.
Toyota Auris
  • Toyota Auris
  • Mε τεχνολογικές και σχεδιαστικές αλλαγές. Η Κυπριακή αγορά έχει το προνόμιο να είναι από τις πρώτες αγορές που έχουν στην διάθεση τους το Νέο Toyota Auris. Πρόκειται για το μοντέλο που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης.
    Το Νέο Auris, περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο εμπρός τμήμα του μοντέλου, νέα άκρως ενδιαφέροντα μηχανικά σύνολα καθώς και νέα συστήματα ασφαλείας και πολυμέσων.
    Εμφανισιακά το Νέο Auris διαθέτει ένα πιο premium χαρακτήρα, με ένα σύγχρονο και τολμηρό σχεδιασμό. Με επιθετική διάθεση για να ξεχωρίζει. Χαμηλό, sport στήσιμο και ο καλύτερος αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0.28) στην κατηγορία του, σας χαρίζουν δυνατή αίσθηση αυτοπεποίθησης και απόλυτο έλεγχο σε κάθε διαδρομή. Στο μπροστινό μέρος την παράσταση κλέβουν τα LED φωτιστικά σώματα και η πιο τονισμένη γρίλια της οποίας το χαμηλότερο μέρος, καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου. Ίδια είναι τα highlights και του πίσω μέρους, αφού και πάλι έχουν επιλεγεί LED πίσω φωτιστικά σώματα ενώ ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς πιο μυώδης.
    Το εσωτερικό του Νέου Auris χαρακτηρίζεται από καινοτομία. Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό, που διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα, προσφέρει συγκεντρωμένες όλες τις κύριες λειτουργίες στον οδηγό, επιτρέποντάς του εύκολη πρόσβαση, σε κάθε κίνηση, κάθε στιγμή. Εκπληκτικά όργανα αφής με έγχρωμη οθόνη κρυστάλλων TFT 4,2’’, μοναδική στην κατηγορία, που προβάλει και τη λειτουργία Toyota Safety Sense. Χάρη στο προηγμένο σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 7’’, βλέπετε χρήσιμες πληροφορίες για το ταξίδι σας, δίνετε εντολές πλοήγησης, ακούτε μουσική, ενώ ένας νέος κόσμος συνδεσιμότητας είναι στη διάθεσή σας, σαν να έχετε ένα tablet στο αυτοκίνητό σας. Υψηλή ποιότητα που αντανακλάται σε κάθε λεπτομέρεια και σας ταξιδεύει στο μέλλον.
    Το Νέο Toyota Auris, προσφέρει την πληρέστερη γκάμα κινητήρων, καθώς είναι διαθέσιμο σε υβριδικό, βενζίνης, turbo, και diesel.
    Η σημαντικότερη εξέλιξη στον τομέα αυτό, είναι ο νέος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.2 λίτρων που προσφέρει μια μοναδική οδηγική εμπειρία, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Multidrive S, ή 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 106 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
    Αναβαθμισμένος με νέο turbo, διαφορετικό σχεδιασμό πιστονιών και νέο πλαστικό κάλυμμα κυλινδροκεφαλής (40% ελαφρύτερο σε σχέση με το παρελθόν) είναι ο νέος 1400άρης D-4D που πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro6. O D-4D με τα 90 άλογα του και τα 205 Nm ροπής έχει κατά 20% μειωμένες τριβές και κατά 55% μειωμένες εκπομπές Nox. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 3,4 λίτρα/100χλμ με 89 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
    Η υβριδική έκδοση με τον 1.800αρη κινητήρα των 136 ίππων, έχει μέση κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ και 79 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Επιπλέον, η ενεργητική του ασφάλεια αγγίζει την τελειότητα με το προαιρετικό σύστημα, Toyota Safety Sense που γοητεύει με τις δυνατότητες του. Πρόκειται ίσως για το πιο ολοκληρωμένο και προηγμένο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας στον κόσμο, αποτελώντας πρωτιά στην κατηγορία του!  Ένα τόσο πρωτοποριακό σύστημα, που σας υποστηρίζει, προειδοποιεί και προλαμβάνει ώστε να είστε πραγματικά πιο προστατευμένοι από ποτέ.
FORD MUSTANG
  • FORD MUSTANG
  • Ο θρύλος της Ford φτάνει στην Ευρώπη. Η Ford Motor Company ανακοίνωσε ότι το νέο Ford Mustang με επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 5” θα είναι το ταχύτερο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρωπαϊκή ιστορία της Ford. Παράλληλα αποκάλυψε ότι πάνω από 2.500 πελάτες έχουν παραγγείλει τη νέα Ford Mustang από τότε που ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη.
    Το νέο Ford Mustang διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία.
    Το Ford Mustang– που κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου – διατίθεται με κινητήρα Ford 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής ή με τον πιο αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost που αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Ο 5λιτρος V8 κινητήρας διαθέτει εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Αντίθετα το Mustang με τον 2.3 λίτρων EcoBoost διαθέτει επίσης  μηχανικό κιβώτιο και έχει αντίστοιχη επιτάχυνση στα 5,8 δευτερόλεπτα.
    Οι οδηγοί του Ford Mustang μπορούν να βελτιστοποιούν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου τους σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις οδηγικές συνθήκες με τα Selectable Drive Modes.
    Αυτά ελέγχονται από διθέσιους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και προσαρμόζουν τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας AdvanceTrac, την απόκριση του γκαζιού, τη χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων αυτομάτου κιβωτίου και το σύστημα διεύθυνσης στα προγράμματα Normal, Sport+, Track ή Snow/Wet. Το Selectable Effort Electric Power Assisted Steering επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν Normal, Comfort ή Sport ‘βάρος’ και αίσθηση στο τιμόνι. Παράλληλα, οι κινητήρες υψηλών επιδόσεων του νέου Ford Mustang υποστηρίζονται από ένα στάνταρ Performance Pack στην Ευρώπη που προσφέρει αναβαθμισμένα φρένα και ψύξη για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων.
    Για πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην αγωνιστική πίστα, το Ford Mustang προσφέρει επίσης Track Apps που ελέγχονται μέσω του τιμονιού και προβάλλονται στο ταμπλό οργάνων. Μεταξύ αυτών είναι χρονόμετρο επιτάχυνσης και απόδοση φρένων, που μετρά το χρόνο φρεναρίσματος και την απόσταση από μία προκαθορισμένη ταχύτητα.
    Το σύστημα Launch Control που διατίθεται με τον κινητήρα 5.0 V8 με μηχανικό κιβώτιο, κρατά τον κινητήρα σε μία προκαθορισμένη ζώνη στροφών μεταξύ 3.000 rpm και 4.500 rpm με το γκάζι πλήρως πατημένο. Με το άφημα του συμπλέκτη, η κατανομή ροπής στους πίσω τροχούς ελέγχεται για μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα επιταχύνσεων από στάση. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα Line Lock που διατίθεται για τον 5.0 V8 χρησιμοποιεί μόνο τα εμπρός φρένα, για να μπορεί ο οδηγός να ζεσταίνει τα πίσω ελαστικά.
    Το Ford Mustang χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω για σπορ δυναμική συμπεριφορά και άνεση. Περιλαμβάνεται πίσω ανάρτηση integral-link που βελτιστοποιεί την οδηγική άνεση και τη μηχανική πρόσφυση και γόνατα MacPherson με διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους που επιτρέπουν τη χρήση μεγάλων ισχυρών φρένων, χωρίς να επηρεάζεται η αίσθηση του τιμονιού.
    Η δομή του αμαξώματος είναι 28% πιο άκαμπτη από της προηγούμενης γενιάς Mustang. Μεταξύ των υλικών ελαφρού βάρους είναι το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στο καπό, τα εμπρός φτερά, την ανάρτηση, το κιβώτιο και τα φρένα. Ατσάλι υψηλής αντοχής, συγκόλληση μέσω λέιζερ και τεχνικές υδρομορφοποίησης συμβάλλουν στο πιο άκαμπτο αμάξωμα προς όφελος της οδηγικής εμπειρίας και της ασφάλειας.
    Η Ford ξεκίνησε την παραγωγή των πρώτων μοντέλων Ford Mustang Ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο εργοστάσιο του Flat Rock, Michigan, ΗΠΑ, σε 10 εξωτερικές αποχρώσεις και με ζάντες 19 ιντσών, αυτόματους προβολείς HID, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, πίσω φώτα LED και πίσω διαχύτη, στάνταρ. Η λίστα στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης σύστημα ήχου με 9 ηχεία, και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 μέσω φωνητικού ελέγχου και μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8-ιντσών.
Στην Κύπρο το ολοκαίνουριο Mazda CX-3
  • Στην Κύπρο το ολοκαίνουριο Mazda CX-3
  • Το πολυαναμενόμενο CX-3 βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Geo Pavlides & Araouzos. Πρόκειται για ένα μοντέλο που τοποθετεί την Mazda στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών crossover οχημάτων.
    Το νέο Mazda CX-3 διαθέτει όλα εκείνα τα συστατικά για να πετύχει μέσα στον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό, ποιότητα κατασκευής, συστήματα τελευταίας τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας και οικονομικούς κινητήρες. 
     
    Είναι μικρότερο του Mazda CX-5 και σχεδιάστηκε στο στούντιο της Mazda στην Ιαπωνία χρησιμοποιώντας την ίδια «Kodo» σχεδιαστική φιλοσοφία με το επίσης νέο Mazda2. Μοντέλο με το οποίο μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα με μεταξόνιο στα 2.570 χιλιοστά. Όμως, το μήκος του CX-3 είναι μεγαλύτερο κατά 215 χιλιοστά φτάνοντας στα 4.275 χλστ., ενώ είναι και ψηλότερο κατά 55 χλστ., με το ύψος του να φτάνει τα 1.550 χλστ.  Στον εξωτερικό σχεδιασμό ξεχωρίζει το μπροστινό μέρος με τη μεγάλη γρίλια και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα ενώ δυναμικότητα στο όλο σύνολο δίδουν τόσο οι προβολείς ομίχλης και τα νεύρα που χωρίζουν το πλαϊνό μέρος. Στο εσωτερικό του νέου crossover μπορείς να δει κάποιος τις ομοιότητες με το Mazda2 ενώ χαρακτηρίζεται από τις καθαρές σχεδιαστικά γραμμές, την ποιότητα των υλικών αλλά και την εργονομία που προσφέρει. Ξεχωρίζει η μεγάλη «αναδυόμενη» οθόνη του συστήματος infotainment Mazda Connect, το σπορ τριάκτινο τιμόνι, οι κυκλικοί αεραγωγοί και  ο μεταλλικός διάκοσμος του χώρου. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι, ανάλογα με τον εξοπλισμό, το μοντέλο προσφέρει και σύστημα απεικόνισης στον ανεμοθώρακα (heads-up display). Οι χώροι στο εσωτερικό είναι άκρως ικανοποιητικοί τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες ενώ το ίδιο μπορούμε να πούμε και για τα 264 λίτρα του χώρου αποσκευών.
     
    Το νέο Mazda CX-3 θα διατίθεται τόσο σε μπροστινοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Στην Κυπριακή αγορά θα προσφέρεται με δύο κινητήρες, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Ο πρώτος είναι ο 2λιτρος SKYACTIV-G, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους με μεικτή κατανάλωση τα 5,8 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Ο πετρελαιοκινητήρας θα είναι ο SKYACTIV-D 1.5 λίτρων που αποδίδει 105 ίππους και 220 Nm ροπής και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη με κίνηση τους δύο τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο ενώ η μεικτή κατανάλωση φτάνει μόλις τα τέσσερα λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Η δεύτερη έκδοση είναι τετρακίνητη με αυτόματο κιβώτιο και μέση κατανάλωση στα 5.2 λίτρα.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind