Παρουσιάσεις

PORSCHE 911 GT2 RS
  • PORSCHE 911 GT2 RS
  • Η Porsche παρουσιάζει την πιο ισχυρή 911 όλων των εποχών
    Η ταχύτερη και πιο δυνατή 911 όλων των εποχών είναι έτοιμη για να περάσει στο δρόμο. Η καινούργια Porsche 911 GT2 RS γιόρτασε την πρεμιέρα της στο πασίγνωστο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood (Festival of Speed). Ένα μοντέλο που είναι εφοδιασμένο με ένα επίπεδο biturbo κινητήρα απόδοσης 700 ίππων και συνολικά 750 Nm ροπής (50 περισσότερα από την προηγούμενη). Με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης, η νέα 911 ζυγίζει μόλις 1,470 κιλά, και σαν αποτέλεσμα, από στάση αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα. Το Coupe αυτό, με την κίνηση στους πίσω τροχούς, μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 340 χιλιόμετρα την ώρα και διαθέτει τεχνολογία που θα ζήλευαν ακόμη και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εταιρίας.
    Η βάση του κινητήρα είναι ο 3.8 λίτρων της 911Turbo S των 580 ίππων. Όμως, για να φθάσει τους 700 ίππους προστέθηκαν δυο μεγάλα τούρμπο με υψηλή πίεση, αλλά και ένα επιπλέον σύστημα ψύξης για τα λιπαντικά του κινητήρα, ψεκάζοντας νερό όταν χρειάζεται για να διατηρούνται οι κατάλληλες θερμοκρασίες ακόμη και όταν πιέζεται ο κινητήρας στο όριο. Το ειδικά τροποποιημένο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, προσφέρει συνεχόμενη πρόσφυση. Την ίδια στιγμή, η Porsche δημιούργησε εξάτμιση από πολύ ελαφρύ κράμα τιτάνιου, που ζυγίζει επτά κιλά λιγότερα από την προηγούμενη GT2 ενώ ο ήχος που αναδύει είναι αντάξιος του ονόματος αυτού του θρύλου. Η 911 GT2 RS πετυχαίνει υψηλές ταχύτητες και απαράμιλλο κράτημα στις στροφές λόγω του φοβερού του αγωνιστικού σασί αλλά και των ελαστικών  Ultra High Performance (UHP) διαστάσεων 265/35 ZR 20 μπροστά και 325/30 ZR 21 στα πίσω.
    Ταυτόχρονα, η καινούργια 911 GT2 RS θα προσφέρει στον αγοραστή της και την επιλογή του πακέτου  Weissach, που θα ελαφρύνει το αυτοκίνητο κατά  30 κιλά με περισσότερα κομμάτια φτιαγμένα από carbon-fibre, μαγνήσιο και τιτάνιο. Η οροφή, οι αντιστρεπτικές δοκοί αλλά και οι συνδέσεις στους άξονες διαθέτουν carbon-fibre με τις ζάντες να είναι φτιαγμένες από κράμα μαγνησίου. Παράλληλα, πολλά κομμάτια του εξωτερικού του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από carbon-fibre (CFR) για χαμηλότερο βάρος.
    Στο εσωτερικό της 911 GT2 RS κυριαρχεί το κόκκινο Alcantara, το μαύρο δέρμα ενώ το σπορ τιμόνι με τα paddles αλλαγής σχέσεων προδιαθέτουν για τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Όπως σε όλες τις 911, έτσι και στην καινούργια 911 GT2 RS, μπορεί αν βρει κάποιος στον εσωτερικό χώρο το Porsche Communication Management (PCM) το οποίο ελέγχει την πλοήγηση, μουσική και την επικοινωνία. Σαν επιλογή μπορεί να προστεθεί και το γνωστό Chrono Package, το οποίο φέρει και μετρήσεις γύρων (laps) όταν βρίσκεται το αυτοκίνητο σε πίστα.
     
MITSUBISHI SPACE STAR
  • MITSUBISHI SPACE STAR
  • H οικογένεια του Space Star αναβαθμίζεται με το νέο κινητήρα 1.0lt
    Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της 2ης γενιάς του space Star, η οικογένεια του μοντέλου συμπληρώνεται με τη χρήση ενός 3κύλινρου κινητήρα 1.0lt. με σύστημα Auto Stop & Go (AS&G). Πιο συγκεκριμένα το τρικύλινδρο σύνολο του Space Star προσφέρει οικονομία καυσίμου 4,0λίτρα/100χλμ. χάρη στον μικρών διαστάσεων αποδοτικό κινητήρα, το πλέον αεροδυναμικό αμάξωμα στην κατηγορία του με συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,27, την τέλεια ισορροπία βάρους κινητήρα και αμαξώματος καθώς και την υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα  μοντέλα της Mitsubishi Motors. To Space Star είναι ένα από τα μοντέλα που ανήκουν στο φιλόδοξο πρόγραμμα “Global Small” που ξεκίνησε από την MMC το 2009. Tο Space Star είναι ένα μοναδικό προϊόν με την έννοια ότι εξελίχθηκε για να πληροί τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου γκρουπ παγκόσμιων πελατών οι οποίοι όπου κι αν βρίσκονται, σε ώριμες ή αναδυόμενες αγορές, αναζητούν τον ίδιο συνδυασμό ευρυχωρίας, απόδοσης καυσίμου/εκπομπών ρύπων και λειτουργικού κόστους, ενώ παράλληλα απορρίπτουν τους μηχανολογικούς περιορισμούς των λεγόμενων προϊόντων ‘χαμηλού κόστους’.
    Δίπλα στα πρωτοποριακά i-MiEV και Outlander PHEV και τα αδερφάκια τους EV & PHEV, το Space Star από το πρώτο που παρουσιάστηκε το 2012 προσέφερε σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο κοινό πρόσβαση σε μία αυτοκίνηση χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων, σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών CO2 – μία ακόμα εφαρμογή της φιλοσοφίας της MMC ‘προτεραιότητα στην απόδοση’:
    Το Mitsubishi Space Star έχει συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις με μήκος 3,795mm η οποία συνδυάζεται από την τεράστια ευρυχωρία του εσωτερικού και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2
    Για να διασφαλιστεί ο μικρός κύκλος στροφής στα 4.6 m, ο εμπρός πρόβολος είναι μόλις 745mm. Εντυπωσιακό είναι το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου συμπεριλαμβανομένου του καπό (με εντυπωσιακή ανάγλυφη σχεδίαση), της μάσκας (εφοδιασμένη με πλέγμα και αναβαθμισμένο χρωμιωμένο πλαίσιο), των προβολέων (μονάδες Bi-Xenon HiD με φώτα στάθμευσης με LED) και προφυλακτήρες με ένα φαρδύ κάτω αεραγωγό.
    Ο ίδιος συνδυασμός αναλογιών + οπτικής αναβάθμισης αποτυπώνεται και στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, όπου το σχήμα του προφυλακτήρα, η επιλογή ανεξάρτητων, λεπτών οριζόντιων κατόπτρων και επιμηκυμένων πίσω φώτων LED σχήματος C συμβάλλει επίσης στην εντύπωση ενός χαμηλότερου, φαρδύτερου οχήματος και ταυτόχρονα ελαφρώς μακρύτερου, με τον πρόβολο στα 700 mm,.
    Αυτή η εντύπωση επιτείνεται και με μία μακρύτερη αεροτομή οροφής με ενσωματωμένο φως στοπ (ψηλά τοποθετημένο), που επίσης συμβάλλει στην άριστη αεροδυναμική (Cd: 0.27). Η αντίσταση του αέρα και η δύναμη ανύψωσης μειώνονται χάρη στο πρωτοποριακό διπλό άκρο της οροφής, τις αεροδυναμικές διόδους αέρα και τα καλύμματα κάτω από το δάπεδο.
    Οπτικά πιο δυναμικό, το Space Star μπορεί να επιτείνει αυτή την αίσθηση με όμορφα σχέδια ζαντών με φαρδιές ακτίνες 15” που αποπνέουν τη νέα εικόνα δυναμισμού γεμίζοντας τους θόλους των τροχών καθώς επίσης και ζαντών 14’’.
    Η αίσθηση αντιληπτής ποιότητας που επιτυγχάνεται από την εκτενή αισθητική αναβάθμιση του εξωτερικού του Space Star συνεχίζεται και στο εσωτερικό καλύπτοντας τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών. Διαθέτει πλέον μια κομψή σχεδίαση πίνακα οργάνων με λευκό φωτισμό, λευκό σε μαύρο φόντο, νέο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση ενώ προσφέρει και ένα κρυφό υποδαπέδιο θάλαμο κάτω από το χώρο αποσκευών για πρόσθετη ασφάλεια. Παράλληλα, το Space Star είναι εφοδιασμένο από μία σειρά χαρακτηριστικών που προσφέρουν υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στον οδηγό αλλά και στους επιβάτες του.
RENAULT KOLEOS
  • RENAULT KOLEOS
  • Το μεγάλο SUV της Renault
    Πριν από μερικές μέρες η Renault αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Koleos. Η παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου έγινε στη Φιλανδία και εκεί βρεθήκαμε και εμείς. Το ολοκαίνουργιο, δεύτερης γενιάς μεγάλο SUV μοντέλο της Renault έχει να επιδείξει πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών, εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τόσο την τεχνογνωσία της εταιρείας όσο και τις επιτυχημένες συνεργασίες της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
    Το πρώτης γενιάς Renault Koleos έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην αγορά το 2008 και πέρασε από στάδιο ανανέωσης το 2013. Βασίζεται στην πλατφόρμα του X-Trail, την CMF C/D, ωστόσο εξωτερικά και στο εσωτερικό δεν υπήρχε καμία ομοιότητα μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Παράλληλα, οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες με το μήκος να φθάνει τα 4.672 μέτρα, το πλάτος στα 1.843 μετρά και το μεταξόνιο στα 2.710 μέτρα. Ο τελευταίος αριθμός έχει άμεση σχέση με το την άνεση και την ευρυχωρία του εσωτερικού χώρου. Επίσης, εντυπωσιακή είναι η απόσταση από το έδαφος που τώρα φθάνει τα 213 χιλιοστά.
    Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, το μοντέλο ακολουθεί την πιο σύγχρονη αισθητική της Renault που συναντούμε στα Kadjar και Talisman. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το νέο Koleos αποτελεί ουσιαστικά την SUV εκδοχή του νέου μεσαίου Renault Talisman, με το οποίο μοιάζουν στο επιβλητικό εμπρός τμήμα του αμαξώματος.
    Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το ευμέγεθες σήμα στο κέντρο, το μυώδες καπό και τα φωτιστικά σώματα με τα LED σχήματος «L». Η τελευταία φτάνει μέχρι τις άκρες του προφυλακτήρα και δίνει ένα high-tech και premium χαρακτήρα στο μοντέλο που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.
    Σύμφωνα πάντα με τους σχεδιαστές της γαλλικής εταιρίας, το νέο Koleos συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία από τα SUV με την φινέτσα των μεγάλων σεντάν, προσφέροντας ένα άνετο, ευρύχωρο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό και είναι σε θέση να κινηθεί σε όλα τα εδάφη. Για την μετάδοση της κίνησης στις τετρακίνητες εκδόσεις θα φροντίζει η τετρακίνηση All Mode 4x4i της Nissan, η οποία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ασφάλεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Συγκεκριμένα, διαθέτει τρία modes λειτουργίας και ενσωματώνει συστήματα όπως το Active Ride Control, Active Energy Braking και Active Trace Control. Στο 2WD το Koleos θα μπορεί να οδηγηθεί σαν προσθιοκίνητο, ενώ στο Auto Mode μέχρι και το 50% της δύναμης θα μπορεί να πάει στον πίσω άξονα. Τέλος, στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι μια ορισμένη ταχύτητα, το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου δοκιμασίες.
    Αυτό κάναμε και εμείς σε ένα μια πίστα εκτός δρόμου όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να ανακαλύψουμε τις δυνατότητες του ολοκαίνουριου Koleos.
    Υψηλή τεχνολογία και κορυφαία λειτουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού χώρου με τη λίστα τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας να είναι υπερπλήρης.
    Περιλαμβάνει σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ειδοποίηση για ύπαρξη αυτοκινήτου στη «νεκρή» γωνία, προειδοποίηση για τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας, αναγνώριση των οδικών σημάτων, προειδοποίηση για παραβίαση του ορίου ταχύτητας, αναγνώριση της κούρασης του οδηγού και αυτόματη ρύθμιση της φωτεινότητας των εμπρός φαναριών. Από την άλλη, ο εξοπλισμός άνεσης στην κορυφαία έκδοση διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις Nappa, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, σύστημα ήχου κορυφαίας ποιότητας (Bose) και ζάντες αλουμινίου διάστασης 17 ιντσών, θήκες USB, DAB ράδιο και μια οθόνη αφής 7 .0 ιντσών «R-Link 2» ακόμα και θερμαινόμενο τιμόνι.
    Οι τέσσερις διαθέσιμοι κινητήρες για το Koleos, δύο βενζίνης και δύο diesel, θα εμφανίζουν εύρος ισχύος από 130 έως 175 ίππους και θα συνδυάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο CVT, X-Tronic. Περισσότερα για τη διαθέσιμη γκάμα των κινητήρων θα έχουμε σύντομα και όταν θα πλησιάζει η άφιξη του μοντέλου στους εκθεσιακούς χώρους της Fairways.
    Με λίγα λόγια το Renault Koleos έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα που θα μπορεί να σταθεί απέναντι σε σημαντικά μοντέλα της αγοράς όπως τα Skoda Kodiaq, Honda CRV και πολλά άλλα.
Ford Kuga
  • Ford Kuga
  • Στην Κύπρο το πετυχημένο SUV της Ford
    Στους εκθεσιακούς χώρους της Michaels Automotive βρίσκεται ήδη το νέο Kuga, μία πιο προηγμένη τεχνολογικά, ανανεωμένη και πιο σπορ εκδοχή ενός από τα δημοφιλέστερα Ευρωπαϊκά SUV. To Kuga αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος στην επέκταση τον οχημάτων SUV της Ford στην Ευρώπη όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2008.
    Το νέο Kuga μοιράζεται την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford με τα νέα EcoSport και Edge που προσδίδει μία πιο τολμηρή και σπορ εμφάνιση. Η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και ένας μικρότερος αεραγωγός πλαισιώνονται από κομψούς νέους προβολείς που ενσωματώνουν Φώτα Ημέρας LED και ολοκληρώνονται με προβολείς ομίχλης.
    Το εσωτερικό του νέου Kuga σχεδιάστηκε προσεκτικά με σκοπό να προσφέρει μία αναβαθμισμένη εμπειρία επιβατών με έμφαση στην εργονομία, το στυλ και την άνεση.
    Το τιμόνι και τα χειριστήρια του συστήματος A/C είναι ακόμα πιο διαισθητικά, και φέρουν λιγότερα και πιο ευδιάκριτα κουμπιά και διακόπτες, με πιο αναγνωρίσιμα και εύχρηστα σύμβολα. Το τιμόνι προσφέρεται επίσης σε θερμαινόμενη δερμάτινη εκδοχή για μεγαλύτερη άνεση το χειμώνα, ενώ όλα τα αυτόματα νέα Kuga διαθέτουν χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) για αλλαγές σχέσεων χωρίς ο οδηγός να αφήνει τα χέρια του από το τιμόνι. Ένας νέος κινητήρας 1.5L TDCi diesel 120 ίππων αντικαθιστά τον μέχρι τώρα διαθέσιμο 2.0L TDCi. Σε συνδυασμό με την κίνηση εμπρός (FWD), η Ford στοχεύει σε βελτίωση της οικονομίας καυσίμου περίπου 5%, δηλαδή στα 4,4 l/100 km με εκπομπές CO2 115 g/km για την ίδια παραγόμενη ισχύ.
    Επίσης, το νέο Ford Kuga θα διατίθεται με κινητήρα 2.0L TDCi diesel με 150 ίππους σε συνδυασμό με κίνηση εμπρός (FWD), ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις με Ford Intelligent All Wheel Drive θα καταναλώνουν 4,7 l/100 km και εκπομπές CO2122 g/km. Μία τετρακίνητη έκδοση 180 ίππων θα καταναλώνει από 5,2 l/100 km με CO2 135 g/km.
    Ο βενζινοκινητήρας 1.5L EcoBoost της Ford σε έκδοση 120 ή 150 ίππων με κίνηση εμπρός θα πετυχαίνει κατανάλωση 6,2 l/100 km και 143 g CO2/km, ενώ η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με απόδοση 182 ίππους θα καταναλώνει από 7,4 l/100 km με 171 g CO2/km.
    Το νέο Ford Kuga διατίθεται με το νέο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 που προσφέρει έλεγχο των συστημάτων του αυτοκινήτου όπως το ΡαδιοCD, το σύστημα πλοήγησης & κλιματισμού, αλλά και των συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Χάρη στη οθόνη αφής 8 ιντσών του SYNC 3, οι οδηγοί του Kuga θα το χειρίζονται όπως ακριβώς τα smartphone τους. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει μεγαλύτερα, πιο εύχρηστα μπουτόν αφής και επιτρέπει προηγμένες λειτουργίες.
    Το νέο Ford Kuga θα κάνει την οδήγηση και το παρκάρισμα εξαιρετικά εύκολα με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού. Η νέα λειτουργία κάθετου παρκαρίσματος Perpendicular Parking αναβαθμίζει το ημι-αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Park Assist που παρήγγειλαν σχεδόν οι μισοί πελάτες Kuga. Χρησιμοποιώντας πρόσθετους αισθητήρες υπερήχων, το σύστημα με το πάτημα ενός μπουτόν επιτρέπει στους οδηγούς να εντοπίζουν κάθετους χώρους στάθμευσης δίπλα σε άλλα οχήματα ή παράλληλα με το δρόμο. Στη συνέχεια, κατευθύνει το όχημα εκεί αναλαμβάνοντας να πραγματοποιήσει τους ελιγμούς με το τιμόνι, ενώ ο οδηγός ελέγχει μόνο το γκάζι και το φρένο.
    Το νέο Kuga είναι επίσης εφοδιασμένο με τις τελευταίες τεχνολογίες της Ford όπως μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης Active City Stop που τώρα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 km/h (αντί για 30 km/h που ίσχυε μέχρι τώρα). Παράλληλα το σύστημα Adaptive Front Lighting της Ford διατίθεται για πρώτη φορά με το Kuga.
Nissan Micra 2017
  • Nissan Micra 2017
  • Επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των supermini
    Επαναστατικό! Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει το ολοκαίνουριο Nissan Micra. Πρόκειται για ένα μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε στην Ευρωπαϊκή αγορά το 1983 και από τότε ‘πρόσφερε’ εκατομμύρια πωλήσεις στην Ιαπωνική εταιρεία και κατέκτησε σωρεία βραβείων για τις τεχνολογικές και σχεδιαστικές του καινοτομίες.
    Το Micra βρίσκεται ήδη στην πέμπτη του γενιά και κάνει την μεγαλύτερη στροφή της ιστορίας του, αφού από ένα συντηρητικό μικρό αυτοκίνητο πόλης μεταμορφώνεται σε ένα δυναμικό μικρό μοντέλο, με καθόλα σύγχρονη εμφάνιση και τεχνολογία αιχμής. Υιοθετεί νέα τεχνολογία με κινητήρες τούρμπο, πιο αποδοτικούς, που συνδυάζουν επιδόσεις και οικονομία ενώ ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο για καλύτερο κράτημα στο δρόμο και μεγαλύτερη ασφάλεια, πάντα σε συνεργασία με τα νέα συστήματα.
    Όσον αφορά τη σχεδιαστική προσέγγιση, αυτή ακολουθεί τα βήματα του πρωτότυπου Sway που παρουσιάστηκε το 2015 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
    Ο εξωτερικός του σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από αιχμηρές γωνίες και λιγότερες καμπύλες. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα σχήματος V ακολουθώντας την ταυτότητα της φίρμας ενώ τα μεγάλα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν τις γωνιές του αμαξώματος. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών προσδίδουν δυναμισμό στο όλο σύνολο. Νέο γνώρισμα είναι η κυματοειδής σχεδίαση του πλαϊνού μέρους που σε συνδυασμό με την οροφή δίδουν την αίσθηση κουπέ μοντέλου. Άλλη ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια είναι και οι κρυφές χειρολαβές για τις πίσω πόρτες.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μήκος και το πλάτος να έχουν αυξηθεί σημαντικά, κατά 17 και 7,7 εκατοστά αντίστοιχα ενώ αντίθετα το ύψος έχει μειωθεί κατά 69 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του.
    Η ποιότητα κατασκευής και η εργονομία είναι να βασικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού. Η θέση οδήγησης είναι πιο χαμηλά τοποθετημένη προσφέροντας μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας, ενώ διαθέτει και περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης σε συνδυασμό με το τιμόνι. Συνολικά το νέο Nissan Micra έχει ένα από τα πιο ευρύχωρα εσωτερικά στην κατηγορία του, χάρη στο μεγαλύτερο πλάτος του και το πιο μακρύ μεταξόνιο.
    Σε επίπεδο τεχνολογίας άνεσης προσφέρει πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας με φωνητικές εντολές Siri μέσω Apple CarPlay. Η οθόνη είναι έγχρωμη αφής επτά ιντσών και συνδυάζεται με σύστημα πλοήγησης. Το ηχοσύστημα συνδυάζεται με έξι ηχεία της Bose τοποθετημένα στις πόρτες για μεσαίες και υψηλές συχνότητες, αλλά και στα προσκέφαλα των καθισμάτων για καλύτερο και πιο εστιασμένο ήχο.
    Εστιασμένο στην ασφάλεια, το νέο Micra πέμπτης γενιάς έρχεται με σύστημα για ακούσια αλλαγή λωρίδας, φρενάρισμα κινδύνου με αναγνώριση πεζών και περιμετρική παρακολούθηση κινδύνων αλλά και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, ενεργούς προβολείς και αναγνώριση «τυφλών» σημείων και προειδοποίηση του οδηγού.
    Το νέο Nissan Micra - με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις Cd 0.29 - διαθέτει μια άψογη οδική συμπεριφορά. Η Nissan έχει δουλέψει αρκετά την ανάρτηση και σε συνεργασία με τα Active Ride Control για άνεση και Active Trace Control για μείωση της υποστροφής υπόσχεται μια άκρως ενδιαφέρουσα εμπειρία.
    Το μοντέλο είναι αρχικά εφοδιασμένο με τρία κινητήρια σύνολα. Κάτω από το καπό συναντούμε τον μικρό τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 0,9 λίτρων με τους 90 ίππους και 150 Nm ροπής ενώ στη συνέχεια υπάρχει ο πετρελαιοκινητήρας στα 1,5 λίτρα (dCi) επίσης 90 ίππων και 220 Nm ροπή. Σύντομα αναμένεται να προστεθεί στη γκάμα και ο βενζινοκινητήρας ενός λίτρου με 73 ίππους. Κινητήρες που έχουν σαν κύριο χαρακτηριστικό τους την οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Opel Insignia Grand Sport
  • Opel Insignia Grand Sport
  • Αποκάλυψη για τη ναυαρχίδα της Opel
    Το εργοστάσιο της Opel ετοιμάζεται για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς της ναυαρχίδας της. Το ολοκαίνουριο Opel Insignia Grand Sport αναμένεται να κάνει την πρώτη επίσημη της εμφάνιση στο ερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης αρχές Μαρτίου.
    Ακολουθώντας την επιτυχημένη, πρώτη γενιά Insignia με πωλήσεις που ξεπερνούν ήδη τις 900.000, το νέο Insignia Grand Sport βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική που έχει σαν πηγή έμπνευσης του το Monza Concept. Κάτι που επέτρεψε στους σχεδιαστές να δώσουν στο νέο Insignia Grand Sport εξαιρετικές δυναμικές αναλογίες και την εικόνα μιας γνήσιας ναυαρχίδας. Δείχνοντας πολύ μακρύτερο και χαμηλότερο, διαθέτει τη λεπτή, απέριττη σιλουέτα ενός coupé και το τολμηρό στήσιμο μοντέλου premium κατηγορίας ενώ συνδυάζεται με κορυφαία αεροδυναμική και CD μόλις 0,26.
    Η βελτιστοποιημένη διάταξη χώρων και η χρήση ελαφρών υλικών συνετέλεσαν στην εξοικονόμηση βάρους έως 175 kg, προς όφελος της οδηγικής ακρίβειας και ευελιξίας. Παράλληλα, το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 92 mm, αυξάνοντας την ευρυχωρία εσωτερικού προς όφελος κυρίως των πίσω επιβατών.
    Στο εσωτερικό, το νέο Insignia Grand Sport ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό οδηγό με την ποιότητα κατασκευής τα εξαιρετικά υλικά και το άψογο φινίρισμα. Το ταμπλό περιλαμβάνει ανάγλυφες επιφάνειες, είναι προσανατολισμένο στον οδηγό και υιοθετεί μία φαρδιά, οριζόντια διάταξη. Η συνολική σχεδίαση υποδηλώνει λειτουργικότητα, ακρίβεια και ευρυχωρία. Το cockpit είναι πλήρως ευθυγραμμισμένο με τον οδηγό, ο οποίος κάθεται κατά 3 εκατοστά χαμηλότερα σε σχέση με πριν και επομένως είναι καλύτερα ενσωματωμένος στο αυτοκίνητο, βιώνοντας μία πιο σπορ, πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Οι πίσω επιβάτες ωφελούνται από τη νέα σχεδίαση και τις ανανεωμένες διαστάσεις. Το εκτεταμένο μεταξόνιο σε συνδυασμό με τη νέα διάταξη δημιουργούν 32 mm περισσότερο χώρο στο ύψος των γοφών, 25 mm επιπλέον στην περιοχή των γονάτων και των ώμων και 8 mm παραπάνω χώρο για το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 490 λίτρα ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων ο χώρος μεγαλώνει μέχρι και τα 1.450 λίτρα.
    Νέα, high-tech χαρακτηριστικά όπως το σύστημα all-wheel drive με torque vectoring (έλεγχο κατανομής ροπής) – το πιο προηγμένο στην κατηγορία – ή το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπουν στους οδηγούς να αξιοποιούν στο έπακρο τις ικανότητές τους. Το Insignia Grand Sport έρχεται εξοπλισμένο με μία σειρά κορυφαίων τεχνολογιών που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη, πιο ξεκούραστη και πιο άνετη από ποτέ. Βασισμένοι στο αναγνωρισμένο σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού LED matrix του Astra, οι μηχανικοί της Opel έχουν ήδη εξελίξει τη δεύτερη γενιά φώτων IntelliLux LED για το Insignia: είναι ταχύτερη, ακριβέστερη και ισχυρότερη με εμβέλεια μέχρι 400 m για τη μεγάλη σκάλα. Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημένη διόρθωση διεύθυνσης, νέο σύστημα head-up display και κάμερα 360° προστίθενται σε άλλα χαρακτηριστικά όπως τα premium καθίσματα με πιστοποίηση AGR, τα εμπρός / πίσω θερμαινόμενα καθίσματα και το θερμαινόμενο παρμπρίζ και αναβαθμίζουν τα πρότυπα άνεσης του νέου Insignia. Το όχημα προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα infotainment και συνδεσιμότητας χάρη στην τελευταία γενιά συστημάτων IntelliLink. Επίσης, είναι το πρώτο Opel με ενεργό αλουμινένιο καπό, που σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ανασηκώνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, για να αυξήσει την απόσταση από τα σκληρά εξαρτήματα του κινητήρα, βελτιώνοντας αισθητά την προστασία των πεζών. Το Insignia Grand Sport θα διατίθεται με μία ευρεία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων και κιβωτίων τελευταίας γενιάς.
Η Lexus παρουσιάζει υδρογονοκίνητο μοντέλο
  • Η Lexus παρουσιάζει υδρογονοκίνητο μοντέλο
  • Η Lexus ενδιαφέρεται να λανσάρει τα επόμενα χρόνια ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο. Αρωγό σε αυτό θα έχει τη «μαμά» Toyota, η οποία έχει αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία μέσω του Mirai. Ωστόσο, η εταιρεία πρέπει να επιλύσει ορισμένα προβλήματα πριν, όπως είναι για παράδειγμα το μέγεθος του οχήματος. Ο επικεφαλής του brand στην Ευρώπη, Alain Uyttenhoven, είπε σχετικά: «Το πρόβλημα είναι να χωρέσουμε την τεχνολογία σε ένα λογικών διαστάσεων όχημα. Θέλουμε τα σωστά επίπεδα απόδοσης για ένα premium αυτοκίνητο.». Αν όλα πάνε βάσει προγράμματος, το Lexus με κυψέλες υδρογόνου θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αναμένεται να είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το υπάρχον Toyota Mirai, το οποίο αποδίδει 151 ίππους και 335 Nm ροπής, που του επιτρέπουν να κάνει το 0-100 σε 9,6 δλ.
Τρία νέα μοντέλα στις βιτρίνες της Α.Ι.Motokinisi
  • Τρία νέα μοντέλα στις βιτρίνες της Α.Ι.Motokinisi
  • Με τρία ολοκαίνουρια μοντέλα πλαισιώνεται η γκάμα της Porsche στην Κύπρο. Πρόκειται για τα Boxster και Cayman που αποκτούν το πρόσθετο 718 στην επίσημη ονομασία τους αλλά και την Macan που πλέον εφοδιάζεται με ένα τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κωδικός 718 για την Porsche σημαίνει μικρό βάρος, ταχύτητα και αγώνες και παραπέμπει στο αγωνιστικό Porsche 718 της περιόδου 1957-1962 όταν εξασφάλισε τη νίκη στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans «φορώντας» τετρακύλινδρο κινητήρα. Το τελευταίο είναι και το highlight των νέων μοντέλων της Porsche, και δεν είναι άλλο από τους ολοκαίνουριους  τετρακύλινδρους turbo κινητήρες. Στοιχείο που δίδει νέα διάσταση στη γκάμα του γερμανικού θρύλου.
     
    Porsche 718 Boxster
    Το μοντέλο Boxster έκανε την εμφάνιση του στη γκάμα της Porsche πριν από περίπου δύο δεκαετίες και από τότε έχει χαρίσει σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων και αναρίθμητα βραβεία στη Γερμανική εταιρεία. Εξωτερικά, η 718 Boxster ξεχωρίζει από τα εμπρός μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, τις μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές και τα διαφοροποιημένα πίσω φωτιστικά σώματα με την αεροδυναμική πτέρυγα να βρίσκεται ανάμεσα τους. Το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται πολύ από την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του μοντέλου, διαθέτοντας ωστόσο ένα νέο τιμόνι και ανασχεδιασμένο ταμπλό με στρογγυλούς αεραγωγούς και όπου ενσωματώνεται το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας, Porsche Communication Management από μια touch-screen οθόνη.
    Στο χώρο των κινητήρων, η βασική δίλιτρη έκδοση αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm στις 1.950-4.500 rpm, παρουσιάζοντας αύξηση 35 ίππων και 100 Nm από την απερχόμενη 6-κύλινδρη ατμοσφαιρική των 2,7 λίτρων. Με το πακέτο Sport Chrono, η 718 Boxster φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 275 χιλιόμετρα την ώρα. Η κορυφαία έκδοση S κινείται από τον μεγαλύτερο τετρακύλινδρο των 2,5 λίτρων που αποδίδει 350 ίππων και 420 Nm ροπής στις 1.900-4.500 rpm. Σε σχέση με την ατμοσφαιρική 6-κύλινδρη των 3,4 lt της προηγούμενης  Boxster S, υπάρχει αύξηση της κατά 35 ίππους και 60 Nm ροπής, ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 έρχεται σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική στα 285 χιλιόμετρα την ώρα.Η Porsche υπογραμμίζει πως οι νέοι τετρακύλινδροι είναι και οικονομικότεροι έως 13%, ενώ εκτός από το μηχανικό 6άρι κιβώτιο υπάρχει προαιρετικά και το αναβαθμισμένο PDK.
     
    Porsche 718 Cayman
    Η Cayman είναι ένα μοντέλο που έχει στη διάθεση του ένα δυναμικό και μοντέρνο σχεδιαστικό χαρακτήρα, τεχνολογία αιχμής και φυσικά τους νέους τετρακύλινδρους κινητήρες κάτω από το καπό. Ακολουθώντας το παράδειγμα της Boxster, η Porsche προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της Cayman τοποθετώντας και εδώ τον κωδικό 718.
    Το ανανεωμένο sport coupe μοντέλο της Porsche, διαθέτει  ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέους αεραγωγούς, νέα γρίλια, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D LED, ζάντες 19 ιντσών (προαιρετικά 20 ιντσών), μεγαλύτερο διαχύτη πίσω και καινούργιες απολήξεις της εξάτμισης. Το εσωτερικό βασίζεται στην 718 Boxster, με τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα να ξεχωρίζουν. Νέο είναι το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας PCM, με τη σχεδίαση της καμπίνας να είναι ξεκάθαρα οδηγοκεντρική.
    Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από δύο τετρακύλινδρους boxer turbo, με τον βασικό δίλιτρο να αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm ροπής και τον ισχυρότερο 2.5 λίτρων της έκδοσης 718 Cayman να αποδίδει 350 ίππους και 420 Nm ροπής. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK επτά σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,7 και 4,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα και την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 275 και 285 χιλιόμετρα την ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση καυσίμου, ανέρχεται στα 6,9 και 7,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Παράλληλα, οι μηχανικοί της Porsche έχουν αναβαθμίσει το σασί, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, με το σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM) και το Sport Chrono Package να προσφέρονται προαιρετικά.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι όλα τα διθέσια σπορ αυτοκίνητα της Porsche παράγονται πλέον στις εγκαταστάσεις της στο Zuffenhausen όπως γινόταν και στο παρελθόν. Έτσι, μετά την 911 και την 718 Boxster, σειρά παίρνει η τρίτη γενιά της 718 Cayman.
     
    Porsche Macan
    Πέραν των 718 Boxster και 718 Cayman, η Porsche εφοδιάζει και την Macan με τον ολοκαίνουριο turbo κινητήρα των δύο λίτρων προσφέροντας περισσότερες επιλογές στη γκάμα των compact SUV. Ο κινητήρας αποδίδει 252 ίππους από τις 5.000 έως τις 6.800 στροφές το λεπτό ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 229 χλμ./ώρα.. Το 4κύλινδρο σύνολο με τον άμεσο ψεκασμό και τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, που τοποθετείται στη βασική έκδοση της Macan φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 6,7 δευτερόλεπτα, αλλά με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono ο χρόνος αυτός μειώνεται στα 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ όπως και σε όλες τις Macan, στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK.
    Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου, η νέα δίλιτρη Macan καταναλώνει από 7,4 λ./100 χλμ. έως 7,2 λ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο βάσει κατασκευαστή.
    Το σύστημα ενεργούς τετρακίνησης PTM (Porsche Traction Management), περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με μια «ευέλικτη» ανάρτηση και ένα ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Προαιρετικά διατίθεται η αερανάρτηση με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της. Το βάρος της χωρίς φορτίο δεν ξεπερνά τα 1.770 kg και έτσι, η Macan είναι το ελαφρύτερο SUV της Porsche, γεγονός που συμβάλλει περαιτέρω στην οδική της συμπεριφορά. Οπτικά, αλλά και σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το νέο δίλιτρο μοντέλο διαφέρει από τις άλλες Macan μόνο στις λεπτομέρειές του. Εξωτερικά στο αμάξωμα, διακριτικά χαρακτηριστικά είναι οι μαύρες διακοσμητικές λωρίδες στα παράθυρα, οι επίσης μαύρες δαγκάνες των φρένων στους τροχούς των 18 ιντσών, καθώς και η εξάτμιση με δύο μονές απολήξεις.
Παραδόθηκαν τα πρώτα Civic Type-R στην Κύπρο
  • Παραδόθηκαν τα πρώτα Civic Type-R στην Κύπρο
  • To πολυαναμενόμενο Honda Civic Type-R έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Κυπριακή αγορά με τα πρώτα μοντέλα να παραδίδονται στους αγοραστές του. Το νέο καυτό hatch της Honda φέρει τον τίτλο του πιο extreme Type R όλων των εποχών, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα. Με προδιαγραφές ενός “αγωνιστικού αυτοκινήτου για το δρόμο”, το νέο Civic Type R θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία μπροστινοκίνητων hatchback υψηλών επιδόσεων.
    Τα αυτοκίνητα με το λογότυπο Type R έχουν δημιουργήσει φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο και το νέο μοντέλο δικαιώνει τις υψηλές προσδοκίες τους. Ο νέος δίλιτρος κινητήρας VTEC TURBO της Honda, το δυναμικό λειτουργικό στυλ και οι πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες του πλαισίου συνδυάζονται για τη δημιουργία της πιο απολαυστικής εμπειρίας πίσω από το τιμόνι ενός Civic Type R. Ένα έμβλημα με κορυφαία χαρακτηριστικά που κυριαρχεί στο χώρο για περισσότερα από 22 χρόνια.
    Το νέο Honda Civic Type R υιοθετεί μία σειρά από εντυπωσιακές σχεδιαστικές βελτιώσεις, επηρεασμένες από την εκτενή αεροδυναμική εξέλιξη και τις δοκιμές σε υπολογιστή και στην σήραγγα αεροδυναμικής. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και άριστη αεροδυναμική πίεση.
    Κάτω από το καπό ένας νέος, άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2.0 VTEC TURBO με ισχύ, ροπή και επιδόσεις απαράμιλλες στην κατηγορία. Αποδίδει 310 ίππους στις 6.500 rpm, και η μέγιστη ροπή φθάνει τα 400 Nm στις 2.500 rpm. Και οι δύο τιμές είναι υψηλότερες από οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Honda Type R. Με “κόκκινο” στις 7.000 rpm, ο κινητήρας – τμήμα της επόμενης γενιάς της σειράς Earth Dreams Technology της Honda – διαθέτει προηγμένο, νέο υπερσυμπιεστή με τεχνολογία VTEC που αποδίδει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και προσφέρει παρατεταμένη επιτάχυνση.  Τα εκατό χιλιόμετρα από στάση ολοκληρώνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 km/h. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που διασφαλίζει άμεση, ικανοποιητική σύνδεση με το σύστημα μετάδοσης, ενώ η ισχύς κατανέμεται στους εμπρός τροχούς.
    Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειριστεί στην τεράστια ισχύ του, το Type R είναι εξοπλισμένο με φρένα υψηλών επιδόσεων Brembo στους εμπρός τροχούς που σχεδιάστηκαν ειδικά για το αυτοκίνητο. Μπροστά, εξαπίστονες δαγκάνες εφαρμόζουν πίεση πέδησης σε διάτρητους δίσκους 350 mm. Νέες ζάντες αλουμινίου 19-ιντσών, μοναδικές για το Type R, ολοκληρώνουν τις οπτικές αλλαγές σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα φρένα.
    Το νεο το Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου κουμπιού ‘+R’ της Honda. Αυτό βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και ενεργοποιεί το ‘+R‘ mode όπου η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται  με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα  και μαζί με το νέο σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων - Adaptive Damper System, διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Volvo S60 CrossCountry - Για κάθε είδους οδόστρωμα
  • Volvo S60 CrossCountry - Για κάθε είδους οδόστρωμα
  • Το S60 Cross Country είναι το πρώτο σεντάν στον κόσμο που έχει τη δυνατότητα να κινηθεί δυναμικά σε κάθε είδους δρόμο, σε κάθε επιφάνεια. Με ιδιαίτερο, στιβαρό design και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, είναι το ιδανικό premium μοντέλο για όποιον έχει ένα δραστήριο lifestyle, που όταν καλείται να επιλέξει, προτιμά τον χωματόδρομο από την άσφαλτο, απαιτώντας όμως από το αυτοκίνητό του πάντα την ίδια άνεση. Αυτή την αίσθηση προσφέρει και το Νέο S60 Cross Country, με συγκεκριμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, τα οποία αναδεικνύουν την περιπετειώδη φύση του αυτοκινήτου.
    Το S60 Cross Country έχει απόσταση 20,1 εκατοστών από το έδαφος, αυξημένη κατά 65 ολόκληρα χιλιοστά σε σύγκριση με το S60. Τα σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης που ήδη είναι γνωστά από το S60, έχουν περάσει αυτούσια και στην Cross Country έκδοση. Παράλληλα, σε συνδυασμό με την τεχνολογία ανακατανομής της ροπής (Torque Vectoring) και τον έλεγχο της πρόσφυσης στις στροφές (Corner Traction Control), η στιβαρή κατασκευή του S60 Cross Country προσφέρει απαράμιλλο έλεγχο εντός και εκτός της πεπατημένης διαδρομής. Το S60 Cross Country έχει έντονο το στοιχείο της περιπέτειας, τόσο στο εσωτερικό όσο και το εσωτερικό. Με αυξημένο ύψος από το έδαφος, ποδιές εμπρός και πίσω, πλαϊνά προστατευτικά και προεκτάσεις των φτερών, το S60 Cross Country εκπέμπει μια επιβλητική, στιβαρή παρουσία που υποδηλώνει την «παντός δρόμου» φύση του, ενώ οι ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης αντανακλούν τη σπορ πλευρά του.
    Εξωτερικά, η επάνω μάσκα σε μαύρο χρώμα με κυψελοειδές πλέγμα και η κάτω μάσκα σε μαύρο χρώμα, συνθέτουν το ιδιαίτερο, επιθετικό “πρόσωπο” του Cross Country, το οποίο ενισχύεται ακόμα περισσότερο με την χαρακτηριστική και λειτουργική ποδιά εμπρός. Οι μαύρες προεκτάσεις στις αψίδες των τροχών συνθέτουν ένα φαρδύ, στιβαρό παράστημα και συνεχίζονται στα πλαϊνά προστατευτικά του αμαξώματος που ξεχωρίζουν. Υπάρχει, επίσης, και η ποδιά πίσω, η οποία παρέχει στο αυτοκίνητο προστασία από τις πέτρες, όταν οδηγείται εκτός ασφάλτου. Παράλληλα, το διάσημο λογότυπο Cross Country έρχεται να επισημάνει την ετοιμότητά του για δράση.
    Το S60 Cross Country προσφέρεται με νέες, σχεδιασμένες ειδικά για το μοντέλο ζάντες 18'' και 19'', καθώς επίσης ελαστικά υψηλού προφίλ, για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση εκτός δρόμου, περιορίζοντας τον θόρυβο κύλισης και παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στις ζάντες, τόσο στην αναρρίχηση όσο και στην οδήγηση πάνω στα βράχια και τις πέτρες. Στο εσωτερικό του S60 Cross Country κυριαρχεί το σκανδιναβικό design, γνώριμο από το «απλό» S60 αφού οι διαφορές είναι ελάχιστες. Το αυτοκίνητο λανσάρεται στην Ελλάδα αποκλειστικά σε έκδοση Summum, κάτι που υποδηλώνει και τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, ή άψογη συναρμογή, η ποιότητα των υλικών και η ευκολία χειρισμού συνεισφέρουν στο αίσθημα πολυτέλειας αλλά και απόλυτου ελέγχου που νιώθει ο οδηγός του S60 Cross Country. Σε αυτό συμβάλλουν και τα σπορ καθίσματα που διαθέτει το S60 Cross Country, που προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη από τους μηρούς έως και τους ώμους.
    Άλλες σημαντικές σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν ένα νέο φόντο της κεντρικής κονσόλας, σε piano black χρώμα, οι περιστροφικοί διακόπτες που έχουν ιδιαίτερο σχήμα σαν κοσμήματα καθώς και ο κεντρικός καθρέπτης χωρίς πλαίσιο.
    Ο νέος δίλιτρος, κορυφαίος στην κατηγορία του 4-κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας Drive-E, σχεδιασμένος, εξελιγμένος και κατασκευασμένος in-house αποκλειστικά από τη Volvo Cars, χρησιμοποιείται για την έκδοση του S60 Cross Country με κίνηση εμπρός, ενώ διατίθεται και έκδοση με τετρακίνηση η οποία «φορά» τον γνωστό και καταξιωμένο 5-κύλινδρο diesel κινητήρα. Να σημειωθεί ότι όλοι οι προσφερόμενοι κινητήρες είναι τεχνολογίας Euro 6.
575 ίπποι για την κορυφαία Jaguar F-Type
  • 575 ίπποι για την κορυφαία Jaguar F-Type
  • To εργοστάσιο της Jaguar απέδειξε πολλές φορές ότι δεν επαναπαύεται στις δάφνες του ύστερα από μια επιτυχία. Έτσι και στην καθόλα επιτυχημένη F-Type πρόσθεσε ακόμα μια «καυτή» έκδοση στη γκάμα της. Ο λόγος για την F-Type SVR που έκανε την πρώτη εμφάνιση της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η κορυφαία F-Type θεωρείται η ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση της F-Type αυτή τη στιγμή και αναμένεται στην αγορά το καλοκαίρι που μας έρχεται.
    Μοντέλο που βασίζεται φυσικά στην F-Type R αλλά διαθέτει και στοιχεία από την ξεχωριστή F-Type Project 7. Σχεδιαστικά ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει μεγαλώσει, ειδικά στα πλάγια για να καλύψει αποτελεσματικά τους τροχούς, μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις και βελτιώνοντας την ροή του αέρα. Διαθέτει νέους αεραγωγούς στο εσωτερικό των θόλων ενώ για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα διαθέτει νέους αεραγωγούς στο καπό. Το πάτωμα είναι επίπεδο ώστε να μειωθεί η πίεση ενώ στο πίσω μέρος, τόσο ο διαχύτης όσο και η αεροτομή βελτιώνουν την αεροδυναμική και χαρίζουν ένα πιο επιθετικό look στην F-Type SVR.
    Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και διακριτικές. Διατίθεται με δερμάτινα καθίσματα σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα ενώ τα paddles του κιβωτίου έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από αυτά άλλων F-Type. Παράλληλα η SVR προσφέρεται με τα InControl Touch και InControl Touch Plus συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που συνδυάζονται με οθόνη αφής 8 ιντσών και ηχοσύστημα 380 ή 770 Watt.
    Η F-Type SVR είναι εφοδιασμένη με τον 5-λιτρο, supercharged V8 κινητήρα όπως και στην «απλή» της έκδοση. Όμως, η απόδοση του φτάνει πλέον τους 575 ίππους ενώ η ροπή τα 700 Nm. Η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί με ένα σύστημα που κατασκευάζεται από τιτάνιο και Inconel με αποτέλεσμα το βάρος του να είναι κατά 16 κιλά μικρότερο! Τόσο το 8-τάχυτο, Quickshift κιβώτιο, όσο και το σύστημα τετρακίνησης διαθέτουν νέες ρυθμίσεις και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Εκτός από την τελική των 322 km/h, η F-Type SVR επιταχύνει από στάση τα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα ενώ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι παρά τα οφέλη στην απόδοση, τόσο οι εκπομπές CO2 όσο και η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι πανομοιότυπα με αυτά της F-Type R.
    Στον τομέα των αναρτήσεων, η SVR διατηρεί την αρχιτεκτονική των διπλών ψαλιδιών και στους τέσσερις τροχούς αλλά οι ρυθμίσεις είναι διαφορετικές. Τα standard φρένα αποτελούνται από ατσάλινους δίσκους 380 και 376 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα ενώ διαθέσιμο προαιρετικά, είναι το Carbon Ceramic Matrix σύστημα της Jaguar που αποτελείται από δίσκους 398 χιλιοστών με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 380 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 265/35/20 εμπρός και 305/30/20 πίσω σε ζάντες ελαφρού κράματος με μειωμένο βάρος κατά 13.8 κιλά. Συνολικά  το βάρος της SVR είναι κατά 25 κιλά μικρότερο από αυτό της R και 50 κιλά αν η SVR είναι εξοπλισμένη με το carbon-ceramic σύστημα πέδησης και την ανθρακονημάτινη οροφή.
Στις βιτρίνες της Fairways το Renault Kadjar
  • Στις βιτρίνες της Fairways το Renault Kadjar
  • Πρεμιέρα στην Κυπριακή αγορά κάνει το Renault Kadjar. Πρόκειται για το ολοκαίνουριο Crossover της γαλλικής εταιρείας φίρμας που τοποθετείτε στη μικρομεσαία κατηγορία και έρχεται για να εμπλουτίσει τη γκάμα των crossover της Renault.  
    Το όνομα Kadjar αποτελείται από τα συνθετικά Kad και Jar.  Το συνθετικό Kad είναι εμπνευσμένο από τη λέξη «quad»  που προέρχεται από τον κόσμο των τετράτροχων οχημάτων παντός εδάφους και το συνθετικό Jar προέρχεται τις γαλλικές λέξεις «agile» και «jaillir» που αναδεικνύουν την ευελιξία, την ελευθερία και τη μοναδική του ικανότητα να κατακτά κάθε διαδρομή.
    Το Kadjar μοιράζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία με το μικρότερο Crossover της εταιρίας, το Captur. Στοιχεία όπως η μπροστινή μάσκα, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και το χαμηλό προφίλ του προσδίδουν ένα επιθετικό και συνάμα σύγχρονο χαρακτήρα. Η Renault ανακοινώνει 190 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος  με τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής στις 18 και 25 μοίρες. Επιβλητική μάσκα, με μια μεγάλη γρίλια που διατρέχει όλο το εμπρός μέρος, ενώνει τα όμορφα φωτιστικά σώματα και φιλοξενεί ένα τεράστιο σήμα, κάνουν το KADJAR να ξεχωρίζει.
    Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα ποιοτικά υλικά αλλά και το εξαιρετικό φινίρισμα με την άνεση να έχει τον πρώτο λόγο τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες. Με μήκος 4,45 μέτρα μήκος και πλάτος 1,84 μέτρα, το Kajdar υπόσχεται άπλετους χώρους για οδηγό και επιβάτες με τον όγκο του χώρου αποσκευών να φτάνει τα 472 λίτρα. Παράλληλα προσφέρει ακόμα τριάντα λίτρα εσωτερικών αποθηκευτικών χώρων. Άξιο προσοχής του εσωτερικού είναι και το νέο σύστημα infotainment Renault R-Link 2, το οποίο φέρει οθόνη αφής 7 ιντσών και υποστηρίζει φωνητικές εντολές, πλοήγηση, εφαρμογές και πολλά άλλα. Και σε αυτό το μοντέλο της Renault προσφέρεται εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης με τους χάρτες της Κύπρου!
    Το μοντέλο προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά με τρεις κινητήρες. Στη βάση της γκάμας ο τούρμπο κινητήρας βενζίνης 1.2 λίτρων με 132 ίππους και 205 Nm ροπής που προσφέρεται τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ακολουθούν δύο κινητήρες πετρελαίου 1.5 και 1.6 λίτρων dCi με 110 και 130 ίππους αντίστοιχα. Ο πρώτος διαθέτει ροπή της τάξης των 260 Nm (250 για την αυτόματη έκδοση) ενώ επιτυγχάνει την εκπληκτική κατανάλωση των 3,9 λίτρων ανά εκατό χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων φθάνουν μόλις τα 103 CO2. O 1.6 λίτρων dCi διατίθεται με τετρακίνηση και μηχανικό κιβώτιο προσφέροντας 320 Nm ροπής, Η τετρακίνητη έκδοση διαθέτει διακόπτη στο εσωτερικό που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα στο Auto, Lock και 2WD ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
  • Σελίδα από 6

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση