575 ίπποι για την κορυφαία Jaguar F-Type

Review
575 ίπποι για την κορυφαία Jaguar F-Type
To εργοστάσιο της Jaguar απέδειξε πολλές φορές ότι δεν επαναπαύεται στις δάφνες του ύστερα από μια επιτυχία. Έτσι και στην καθόλα επιτυχημένη F-Type πρόσθεσε ακόμα μια «καυτή» έκδοση στη γκάμα της. Ο λόγος για την F-Type SVR που έκανε την πρώτη εμφάνιση της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η κορυφαία F-Type θεωρείται η ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση της F-Type αυτή τη στιγμή και αναμένεται στην αγορά το καλοκαίρι που μας έρχεται.
Μοντέλο που βασίζεται φυσικά στην F-Type R αλλά διαθέτει και στοιχεία από την ξεχωριστή F-Type Project 7. Σχεδιαστικά ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει μεγαλώσει, ειδικά στα πλάγια για να καλύψει αποτελεσματικά τους τροχούς, μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις και βελτιώνοντας την ροή του αέρα. Διαθέτει νέους αεραγωγούς στο εσωτερικό των θόλων ενώ για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα διαθέτει νέους αεραγωγούς στο καπό. Το πάτωμα είναι επίπεδο ώστε να μειωθεί η πίεση ενώ στο πίσω μέρος, τόσο ο διαχύτης όσο και η αεροτομή βελτιώνουν την αεροδυναμική και χαρίζουν ένα πιο επιθετικό look στην F-Type SVR.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και διακριτικές. Διατίθεται με δερμάτινα καθίσματα σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα ενώ τα paddles του κιβωτίου έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από αυτά άλλων F-Type. Παράλληλα η SVR προσφέρεται με τα InControl Touch και InControl Touch Plus συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που συνδυάζονται με οθόνη αφής 8 ιντσών και ηχοσύστημα 380 ή 770 Watt.
Η F-Type SVR είναι εφοδιασμένη με τον 5-λιτρο, supercharged V8 κινητήρα όπως και στην «απλή» της έκδοση. Όμως, η απόδοση του φτάνει πλέον τους 575 ίππους ενώ η ροπή τα 700 Nm. Η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί με ένα σύστημα που κατασκευάζεται από τιτάνιο και Inconel με αποτέλεσμα το βάρος του να είναι κατά 16 κιλά μικρότερο! Τόσο το 8-τάχυτο, Quickshift κιβώτιο, όσο και το σύστημα τετρακίνησης διαθέτουν νέες ρυθμίσεις και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Εκτός από την τελική των 322 km/h, η F-Type SVR επιταχύνει από στάση τα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα ενώ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι παρά τα οφέλη στην απόδοση, τόσο οι εκπομπές CO2 όσο και η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι πανομοιότυπα με αυτά της F-Type R.
Στον τομέα των αναρτήσεων, η SVR διατηρεί την αρχιτεκτονική των διπλών ψαλιδιών και στους τέσσερις τροχούς αλλά οι ρυθμίσεις είναι διαφορετικές. Τα standard φρένα αποτελούνται από ατσάλινους δίσκους 380 και 376 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα ενώ διαθέσιμο προαιρετικά, είναι το Carbon Ceramic Matrix σύστημα της Jaguar που αποτελείται από δίσκους 398 χιλιοστών με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 380 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 265/35/20 εμπρός και 305/30/20 πίσω σε ζάντες ελαφρού κράματος με μειωμένο βάρος κατά 13.8 κιλά. Συνολικά  το βάρος της SVR είναι κατά 25 κιλά μικρότερο από αυτό της R και 50 κιλά αν η SVR είναι εξοπλισμένη με το carbon-ceramic σύστημα πέδησης και την ανθρακονημάτινη οροφή.
    • Βαθμολογία: 5
    • Ψήφοι: 1
  • View QR Code View QR Code
  • Save as PDF Save as PDF
  • Report Listing Cancel Report
  • 8682 Εμφάνιση
Το Όνομα του Φίλου σου *
Το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείου του Φίλου σου *
Το Όνομά σου
Το Ηλεκτρονικό σου Ταχυδρομείο
Μήνυμα
Captcha *
Δεν υπάρχουν σχόλια
Please sign in or sign up to post comments

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Select a label or click "Other" to send comments
    Φόρτωση...
    Are you sure you want to cancel your report?
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση