News

FORD MUSTANG
  • FORD MUSTANG
  • Το πρώτο σε πωλήσεις σπορ coupe στον κόσμο γιορτάζει τα 55α του γενέθλια. Το αυτοκίνητο / σύμβολο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σημειώνει σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων στην Ευρώπη. Πρόκειται για το σπορ coupe με τις περισσότερες πωλήσεις για τέταρτη συνεχή χρονιά. Μια χρονιά που σηματοδοτεί και τα 55α του γενέθλια. Από την Αυστραλία μέχρι το Περού, η Mustang κυριάρχησε σε όλο τον κόσμο στην κατηγορία  της το 2018, με συνολικές πωλήσεις 113.066 οχημάτων, σύμφωνα με στοιχεία της IHS Markit. Έτσι, το 2018 αποτελεί την τέταρτη συνεχή χρονιά της ηγεμονίας της Mustang όχι μόνο ως παγκόσμιου best-seller στην κατηγορία των σπορ κουπέ αυτοκινήτων, αλλά και ως του δημοφιλέστερου αυτοκινήτου του είδους στις ΗΠΑ, όπου η Ford πούλησε πέρσι 75.842 Mustang. Το πρώτο τρίμηνο του 2019, οι πωλήσεις της Mustang στην Ευρώπη ανήλθαν στις 2.300 μονάδες, επίδοση που αντιστοιχεί σε άνοδο άνω του 27% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.*
    «Η Ford ξέφυγε από τα συμβατικά όταν λάνσαρε τη Mustang πριν από 55 χρόνια», δήλωσε ο Jim Farley, Ford president, για τις παγκόσμιες αγορές. «Τίποτα δεν σου προσφέρει μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας και οδηγικής απόλαυσης με τον αέρα να σου ανεμίζει τα μαλλιά, όπως μία Mustang. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο σύμβολο. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τον βρυχηθμό του V8 μία ανοιξιάτικη μέρα. Δεν είναι να απορεί κανείς που η Mustang αναδείχτηκε ως το δημοφιλέστερο σπορ κουπέ σε όλο τον κόσμο.»
    Η Mustang διατέθηκε σε 146 χώρες το 2018, βάσει των επίσημων στοιχείων πωλήσεων της Ford. Περισσότερες από 500.000 Mustang έκτης γενιάς έχουν πουληθεί σε όλο τον πλανήτη από το 2015, μεταξύ των οποίων πάνω από 45.000 στην Ευρώπη. Έτσι, το εμβληματικό μοντέλο της Ford κατάφερε πέρσι να αυξήσει το μερίδιό του σε παγκόσμιο επίπεδο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, αποσπώντας, χάρη και στην έκδοση Bullitt, το 15,4% της κατηγορίας.
    Το θρυλικό Ford Mustang βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της Michaels Automotive. εφοδιασμένο με τον αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost της Ford που αποδίδει 314 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Παράλληλα, η επιτάχυνση του στα εκατό χιλιόμετρα από στάση φθάνει μόλις σε 5,8 δευτερόλεπτα. Όμως, για τους πιο επιλεκτικούς η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει και το θηριώδες σύνολο των 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 418 ίππους και 530 Nm ροπής.
Άλλη μια τεχνολογική υπεροχή της Volvo
  • Άλλη μια τεχνολογική υπεροχή της Volvo
  • Τα μοντέλα της Volvo προειδοποιούν το ένα το άλλο για ολισθηρούς δρόμους και άλλους οδικούς κινδύνους. Για μια ακόμη φορά η Volvo πρωτοπορεί σε θέματα τεχνολογίας που εφαρμόζονται στα μοντέλα της. Παρουσίασε την επαναστατική της τεχνολογία διασύνδεσης για την ασφάλεια, που αποτελεί πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, σαν ένα επιπλέον βήμα του οράματός της για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Πρόκειται για την τεχνολογία Connected Safety που επιτρέπει στα μοντέλα της Volvo να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο το ένα με το άλλο, μέσω ενός δικτύου cloud, ώστε να προειδοποιούνται οι οδηγοί για ολισθηρά οδοστρώματα και άλλους κινδύνους που βρίσκονται στο δρόμο τους.
    Οι τεχνολογίες Hazard Light Alert και Slippery Road Alert παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στη Σουηδία και τη Νορβηγία το 2016, στα μοντέλα της σειράς 90 της Volvo. Ήδη αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα Volvo Μodel Υear 2020 στην Ευρώπη, ενώ μπορούν να εγκατασταθούν και σε όλα τα μοντέλα που βασίζονται στις πλατφόρμες SPA και CMA της Volvo, από το 2015 και μετά (MY2016).
    Η έρευνα της Volvo για την ασφάλεια δείχνει ότι η ρύθμιση της ταχύτητας ανάλογα με τις πραγματικές κυκλοφοριακές συνθήκες μπορεί να μειώσει δραστικά τον κίνδυνο ατυχημάτων. Σαν κορυφαία εταιρεία στην ασφάλεια, η Volvo προχωρά στην εφαρμογή αυτών των λειτουργιών σε όλη την Ευρώπη και προσκαλεί εκ νέου και τους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων να συμμετάσχουν, μοιράζοντας ανώνυμα δεδομένα που συνδέονται με την οδική ασφάλεια. Με αυτή την κίνηση, η σουηδική εταιρεία λαμβάνει ακόμη μια πρωτοβουλία για να γίνουν οι δρόμοι ασφαλέστεροι, όχι μόνο για όσους οδηγούν Volvo, αλλά για όλους τους οδηγούς.
    Από τον περασμένο χρόνο, η Volvo μοιράζεται δεδομένα στη Σουηδία και τη Νορβηγία, ώστε να προειδοποιούν τους οδηγούς για τους κινδύνους που βρίσκονται κοντά τους. Μόλις ένα μοντέλο της Volvo, εξοπλισμένο με το σχετικό σύστημα, ενεργοποιήσει το Hazard Light Alert που στέλνει ένα σήμα σε όλα τα Volvo που βρίσκονται κοντά και είναι συνδεδεμένα στην υπηρεσία cloud, προειδοποιώντας τους οδηγούς για να αποφύγουν πιθανό ατύχημα. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε τυφλές στροφές και σε σημεία του δρόμου με υψομετρική διαφορά, όπου δεν υπάρχει επαρκής ορατότητα. Παράλληλα, το Slippery Road Alert ενισχύει την πληροφόρηση του οδηγού τόσο για την τρέχουσα κατάσταση του δρόμου όσο και για εκείνη που πρόκειται να συναντήσει στην πορεία του, συλλέγοντας ανωνύμως πληροφορίες για την κατάσταση του δρόμου από προπορευόμενα αυτοκίνητα και προειδοποιώντας έγκαιρα τους οδηγούς που προσεγγίζουν ένα ολισθηρό τμήμα του δρόμου.
    Ξεκινώντας από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η εταιρεία θα εξοπλίσει τα μοντέλα της με εσωτερικές κάμερες και άλλους αισθητήρες που θα εποπτεύουν τον τρόπο οδήγησης και θα επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να παρεμβαίνει εφόσον ένας οδηγός βρίσκεται αναμφίβολα υπό την επίδραση ουσιών ή έχει αποσπαστεί η προσοχή του και κινδυνεύει να εμπλακεί σε ατύχημα με σοβαρές συνέπειες.
Με 1.700 παραλλαγές το νέο  Mercedes Benz Sprinter
  • Με 1.700 παραλλαγές το νέο Mercedes Benz Sprinter
  • Η 3η γενιά του Mercedes Sprinter συνεχίζει να προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες στον επαγγελματία. Ένα ολοκαίνουριο μοντέλο που διακρίνεται, τόσο για το σύγχρονο του σχεδιασμό όσο και για τα ψηλά επίπεδα τεχνολογίας άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει.
    Με περισσότερες απο 3,4 εκατομμύρια πωλήσεις, το νέο Sprinter καλείται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του. Έτσι και το γερμανικό εργοστάσιο φρόντισε να το εξοπλίσει με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει. Στοιχεία που μπορεί κάποιος να συναντήσει σε επιβατικά οχήματα.
    Η γκάμα του Sprinter περιλαμβάνει συνολικά 6 διαφορετικά αμαξώματα -η μέγιστη διαθέσιμη χωρητικότητα είναι 17 κυβικά μέτρα και το ωφέλιμο φορτίο μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 5,5 τόνους- κίνηση είτε στους εμπρός, είτε στους πίσω είτε σε όλους τους τροχούς, καθώς και συνολικά 5 διαφορετικούς κινητήρες. Το αποτέλεσμα των συνδυασμών όλων των παραπάνω και όχι μόνο είναι οι πιθανές εκδοχές του Sprinter να είναι περί τις 1.700 και να καλύπτουν πρακτικά κάθε επαγγελματική ανάγκη.
    Το εσωτερικό διακρίνεται για την πρακτικότητα και την εργονομία ενώ σε ψηλά επίπεδα βρίσκεται τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και το φινίρισμα. Σε όλα αυτά προστίθενται τόσο τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα, η εκκίνηση χωρίς κλειδί και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Παράλληλα, υπάρχουν πολλές θήκες φύλαξης μικροαντικειμένων που θα κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του επαγγελματία.
    Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι ο τετρακύλινδρος 2.1 λίτρων με απόδοση απο 114 εως 163 ίππους. Διαθέσιμος επίσης θα είναι, για πρώτη φορά στην κατηγορία των μεγάλων Van, ο εξακύλινδρος 3.1 λίτρων με απόδοση 190 ίππων και 420 Nm ροπής. Για την έκδοση με κίνηση στο μπροστινό άξονα διατίθενται δύο κιβώτια ταχυτήτων: ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής – το οποίο αποτελεί καινοτομία στην κατηγορία των μεγάλων van – και ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
    Η πλήρης διαδικτυακή συνδεσιμότητα είναι ένα από τα σημαντικότερα νέα χαρακτηριστικά. Οι νέες, δικτυωμένες υπηρεσίες του Mercedes PRO connect σε συνδυασμό με τα επίσης ολοκαίνουρια συστήματα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) αποτελούν την τέλεια βάση για όλες τις απαιτήσεις των κλάδων εφοδιασμού και μεταφορών. Ξεκινά με την πολύπλοκη διαχείριση μεγάλου στόλου και φτάνει μέχρι το μικρό εταιρικό στόλο. Το Mercedes PRO connect συνδέει τον διευθυντή στόλου με όλα τα οχήματα και τους οδηγούς του στόλου. Έτσι, μπορεί να γίνεται ηλεκτρονική διαχείριση όλων των αποστολών και ανάκτηση όλων των πληροφοριών οχήματος, όπως τοποθεσία, στάθμη καυσίμου ή διαστήματα συντηρήσεων, σε πραγματικό σχεδόν χρόνο. Με το λανσάρισμα του Mercedes PRO connect, θα διατίθενται οκτώ εργοστασιακά πακέτα με κεντρικές υπηρεσίες στόλου, οχήματος, οδηγού και προσδιορισμού θέσης. Ενδεικτικά, θα περιλαμβάνονται π.χ. Κατάσταση Οχήματος, Λειτουργίες Οχήματος, Επικοινωνία Στόλου, Διαχείριση Συντηρήσεων και ψηφιακό βιβλίο δρομολογίων οδηγού.
Πέντε εκατομμύρια VW Tiguan στην παραγωγή
  • Πέντε εκατομμύρια VW Tiguan στην παραγωγή
  • Με ένα εντυπωσιακό αριθμό παραγωγής ξεκίνησε το 2019 το εργοστάσιο της Volkswagen. Πιο συγκεκριμένα, το VW Tiguan άγγιξε τον μαγικό αριθμό των πέντε εκατομμυρίων οχημάτων που πέρασαν από τις γραμμές παραγωγής του γερμανικού εργοστασίου, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο το μέγεθος της επιτυχίας του μεσαίου της SUV. To Tiguan με τον αριθμό ‘5 εκατομμύρια’ έφυγε από τη γραμμή παραγωγής του  εργοστάσιο της μάρκας στο Wolfsburg. Ένας εντυπωσιακός αριθμός που επετεύχθη σε λιγότερο από δώδεκα χρόνια όταν το Tiguan προστέθηκε στη γκάμα της Volkswagen.
     
    Μόλις ένα χρόνο από την παρουσίαση του, και συγκεκριμένα το 2008, 120.000 Tiguan είχαν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο δείχνοντας έτσι και τη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε αυτή την κατηγορία. Η πορεία του μοντέλου ήταν ανοδική χρόνο με το χρόνο αφού το 2015 πουλήθηκαν μισό εκατομμύριο οχήματα ενώ το 2017 περισσότερα από 700.000. Πέρυσι, 800.000 Tiguan και Tiguan Allspace παραδόθηκαν σε πελάτες της Volkswagen,. Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2007 ενώ η δεύτερη το 2016 και ήταν το πρώτο SUV της Volkswagen που βασιζόταν στην επαναστατική πλατφόρμα MQB. Το 2017 κυκλοφόρησε και η έκδοση Allspace, το οποίο είναι μακρύτερο κατά 22 εκατοστά και προσφέρεται και ως επταθέσιο.
     
    Το νέο Tiguan διαθέτει όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες που μέχρι σήμερα προσφέρονται σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Το πλέον σημαντικό όμως είναι ότι πολλές από αυτές αποτελούν βασικό εξοπλισμό από την πρώτη κιόλας έκδοση. Συγκεκριμένα προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, Trendline, Comfortline και Highline.
    Με μια σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από την ακρίβεια, την  καθαρότητα των γραμμών αλλά και την έντονη προσωπικότητα, το νέο Volkswagen Tiguan, παρουσιάζεται στην Κυπριακή αγορά με δύο κινητήρες. Ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου  οποίοι όχι μόνο πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6, αλλά είναι –σύμφωνα με την εταιρεία- 24% πιο αποδοτικοί σε σχέση με το παρελθόν. Ο 1.4 TSΙ βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με το βραβευμένο εξατάχυτο αυτόματο DSG. Ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου (TDI) αποδίδει 150 και 190 ίππους και προσφέρεται είτε με χειροκίνητο εξατάχυτο ή με το αυτόματο επτατάχυτο DSG. Προσφέρεται επίσης και με το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION διαθέτοντας και τέσσερα διαφορετικά προγράμματα για οδήγηση στο χιόνι, την άσφαλτο, σε χωματόδρομο ή για ακόμα πιο σκληρή εκτός δρόμου χρήση.
Mercedes-AMG GT 63 S: Ρεκόρ στο Nürburgring
  • Mercedes-AMG GT 63 S: Ρεκόρ στο Nürburgring
  • Η νέα Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ είναι και επίσημα το ταχύτερο τετράθυρο κουπέ στον κόσμο. Αυτό απέδειξε και η δοκιμή του στη θρυλική πίστα του Nürburgring, εκεί όπου όλοι οι κατασκευαστές δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα επιδόσεων που διαθέτουν στη γκάμα τους. Οι επιδόσεις στο «Nürburgring Nordschleife» είναι ένα δυνατό χαρτί στο χώρο του Marketing και τα αρμόδια τμήματα στην κάθε αυτοκινητοβιομηχανία δεν χάνουν ευκαιρία να το προβάλλουν.
     
    Η Mercedes-AMG GT 63 S έγραψε χρόνο στα 7:25.41 λεπτά και γράφει τη δική της ιστορία στη γερμανική πίστα. Χρόνος που την κατατάσσει ελαφρώς πιο ψηλά από την Mercedes-AMG SLS Black Series που πέτυχε χρόνο 7: 25.67. Ο πιο πάνω χρόνος επετεύχθη από τον πρώην οδηγό αγώνων Demian Schaffert ο οποίος ενεπλάκη και ενεργά στην εξέλιξη του μοντέλου με το εργοστάσιο.
     
    Κάτω από το καπό υπάρχει ο V8 των 4,0 λίτρων που στην περίπτωση αποδίδει 639 ίππους. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AMG 4Matic και του αυτόματου κιβωτίου AMG εννέα σχέσεων. Πέραν των 639 ίππων, το μοντέλο φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική το9υ ταχύτητα τα 315 χιλιόμετρα την ώρα.
     
    Εξωτερικά η νέα Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ διαφοροποιείται χάρη στο AMG Aerodynamics Package που, σύμφωνα με την εταιρεία, το πακέτο αυτό μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις αυξάνοντας συγχρόνως τα ποσά της κάθετα παραγόμενης δύναμης στις υψηλές ταχύτητες. Το μοντέλο ξεχωρίζει από το ανθρακί της χρώμα ενώ την προσοχή τραβούν οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων. Εσωτερικά συναντούμε το δέρμα με τις κίτρινες ραφές και το νέο τιμόνι ενώ πολλά επιμέρους στοιχεία του χώρου επιβεβαιώνουν το δυναμικό της χαρακτήρα.
Υβριδική έκδοση για το Honda CR-V
  • Υβριδική έκδοση για το Honda CR-V
  • Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV χαρίζοντας αναρίθμητες πωλήσεις και σωρεία βραβείων στο Ιαπωνικό εργοστάσιο. Η πρόσφατη ανανέωση του το καθιστά ανάμεσα τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας διαθέτοντας μοναδικά χαρακτηριστικά, σειρά προηγμένων τεχνολογιών αλλά και μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του. Όμως η Honda δεν έμεινε μέχρι εκεί. Πρόσφατα παρουσίασε την υβριδική έκδοση του CR-V, κάνοντας το συνάμα και το πρώτο SUV της Honda με την τεχνολογία αυτή. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το πρώτο μοντέλο της Honda με υβριδική τεχνολογία παρουσιάστηκε το 1999 και δεν ήταν άλλο από το γνωστό Insight. Ακολούθησε το CRZ ενώ αντίστοιχες υβριδικές εκδόσεις είδαμε και στα Civic και Jazz.
    Η υβριδική έκδοση του CR-V, που βρίσκεται ήδη στην Κύπρο στην τιμή των 29.900 ευρώ, διαθέτει μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές που προδίδουν την ιδιαιτερότητα του.
    Στα οπτικά χαρακτηριστικά της υβριδικής έκδοσης συγκαταλέγονται οι τροχοί των 18 ιντσών στο βασικό εξοπλισμό αλλά και το λογότυπο «Hybrid» στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό απουσιάζει ο μοχλός ταχυτήτων και τη θέση του παίρνουν διάφορα κουμπιά για την επιλογή κίνησης.
    Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί την τεχνολογία Multi Mode Drive Technology (i-MMD), συνδυάζοντας δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον χωρητικότητας 2,0 λίτρων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου.
    Η ισχύς του δίλιτρου βενζινοκινητήρα i-VTEC φθάνει τους 145 ίππους, όμως σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, αυτή σκαρφαλώνει στους 184 ίππους με τη ροπή στα 315 Nm! Ο δίλιτρος κινητήρας, ο ηλεκτροκινητήρας κίνησης αλλά και η γεννήτρια βρίσκονται κάτω από το εμπρός καπό ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κάτω από το χώρο αποσκευών. Η τεχνολογία i-MMD έχει τη δυνατότητα να επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης. Στο πρόγραμμα «EV» η μπαταρία παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα ενώ στο πρόγραμμα «Hybrid Drive» ο βενζινοκινητήρας παρέχει ενέργεια σε γεννήτρια που με τη σειρά της παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης. Τέλος στο πρόγραμμα «Engine Drive» ο κινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη. Προγράμματα τα οποία στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή οικονομία. Στην έκδοση με την κίνηση στον εμπρός άξονα η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5.3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων στα 120 g/km, ενώ στην τετρακίνητη έκδοση, τα 5.5 lt/100 km και 126 g/km.
    Παράλληλα, το υβριδικό CR-V διαθέτει σύστημα αναγεννητικής πέδησης, το οποίο  ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Άλλη καινοτομία της Honda αφορά τη χρήση κιβωτίου μίας σχέσης αντί του συμβατικού, όπου μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μέσα στα πλαίσια της μείωσης των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης, η Honda ήδη ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2025 τα 2/3 των μοντέλων της θα είναι υβριδικά.
     
Κορυφαίο Crossover στη Γερμανία το  Mitsubishi
  • Κορυφαίο Crossover στη Γερμανία το Mitsubishi
  • Η διάσημη και καθόλα επιτυχημένη τεχνογνωσία 4WD της Mitsubishi δεν πέρασε απαρατήρητη ούτε στην πιο απαιτητική αγορά της Ευρώπης, τη Γερμανία. Πρόσφατα το Mitsubishi Eclipse Cross πήρε την πρώτη θέση της κατηγορίας «Crossover», στα βραβεία του έγκυρου Γερμανικού περιοδικού OFF ROAD για το 2018.
    Το αποτέλεσμα ανάδειξε η ψηφοφορία αναγνωστών του Γερμανικού περιοδικού που ειδικεύεται σε μοντέλα 4WD, οι οποίοι επέλεξαν τα αντίστοιχα αγαπημένα τους από 170+ μοντέλα σε 13 διαφορετικές κατηγορίες. Δίνοντας μία ακόμα ψήφο εμπιστοσύνης στη μάρκα και την 4WD τεχνολογία της, οι αναγνώστες του OFF ROAD ψήφισαν το Outlander PHEV σαν το κορυφαίο στην κατηγορία «Εναλλακτικά Συστήματα Κίνησης».
     
    Το μοντέλο, όταν παρουσιάστηκε στην Ευρώπη άνοιξε το δρόμο για την επέκταση της Mitsubishi Motors Corporation (MMC) στη νέα κατηγορία SUV Coupe. Αυτή η πιο δυναμική εκδοχή της φιλοσοφίας SUV ενισχύθηκε με την αναγνωρισμένη τεχνολογία τετρακίνησης της μάρκας και συγκεκριμένα με το προηγμένο σύστημα “Super-All Wheel Control” (ή “S-AWC”). Σύστημα εμπνευσμένο από το θρυλικό Lancer Evolution και εξελιγμένο από τις αμέτρητες επιτυχίες της Mitsubishi στους αγώνες. Με πωλήσεις άνω των 30 χιλιάδων το 2018, μόνο στην Ευρώπη, το Eclipse Cross δείχνει την ποιότητα κατασκευής αλλά και την επιτυχία του μοντέλου.
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι πρόσφατα το Eclipse Cross πήρε τον τίτλο «RJC Car of the Year 2019» στο θεσμό που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας ενώ πέρασε και με επιτυχία το τεστ ασφάλειας του ανεξάρτητου οργανισμού ασφαλείας Euro NCAP εξασφαλίζοντας τα πέντε αστέρια. Με την ασφάλεια να αποτελεί ένα από τα ισχυρά ατού  του, το Eclipse Cross συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία των ‘Small Off-roader’, με σκορ 97% για την Προστασία Ενηλίκων Επιβατών και 80% για την Προστασία των Πεζών.
     
    Το ολοκαίνουριο Mitsubishi Eclipse Cross είναι ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση μοντέλο που συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση με την διάσημη πλέον τεχνογνωσία της εταιρίας στους τομείς των SUV και της τετρακίνησης. Πρόκειται για το αυτοκίνητο που εκπροσωπεί τη νέα γενιά των SUV της εταιρείας και συνδυάζει τις εντυπωσιακές γραμμές ενός coupe με το δυναμισμό ενός SUV έχοντας τη στυλιστική υπογραφή της Mitsubishi. Οι διαστάσεις του Eclipse Cross (μήκος 4,4 m-πλάτος 1,8 m-ύψος 1,68 m) το τοποθετούν ανάμεσα στα ASX και Outlander, ενώ η σχεδίασή του απευθύνεται σε ένα πιο νεανικό κοινό. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα αυτοκίνητα της Mitsubishi θα διατίθενται από τις αρχές αυτού του χρόνου από τον Όμιλο Πηλακούτα.
Στο σαλόνι της Γενεύης το νέο  μικρό SUV της Skoda
  • Στο σαλόνι της Γενεύης το νέο μικρό SUV της Skoda
  • Πλαισιώνεται η γκάμα των SUV για το εργοστάσιο της Skoda. Η εταιρεία ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο μικρό SUV στην ιστορία της, κάτι που θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο μήνα. Το μοντέλο θα ονομάζεται Kamiq και ήδη αποκαλύφθηκαν οι πρώτες του εικόνες από το σχεδιαστικό τμήμα της Skoda.
    Το νέο Kamiq θα είναι το τρίτο SUV της Skoda για την ευρωπαϊκή αγορά μετά τα Karoq και Kodiaq ενώ, σύμφωνα πάντα με τα πρώτα σκίτσα που είδαν το φως της δημοσιότητας, ακολουθεί τόσο τη σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας όσο και το ίδιο μοτίβο στην ονομασία. Δηλαδή, με τα ονόματα όλων των σύγχρονων SUV της να ξεκινούν από K και να τελειώνουν σε Q.
     
    Το νέο Kamiq παρουσιάζεται είναι ένα μοντέρνο και δυναμικό μικρό SUV που ταιριάζει απόλυτα στο αστικό lifestyle, διαθέτοντας παράλληλα έντονα περιπετειώδη χαρακτήρα.
    Ξεχωρίζουν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα δύο επιπέδων αλλά και η ελαφρώς χαμηλωμένη οροφή που προσφέρει στο Kamiq μία πιο sport αίσθηση. Το τελευταίο ενισχύεται και από τους μεγάλους τροχούς, την απόσταση από το έδαφος αλλά και από το διαχύτη στο πίσω μέρος. Άξιο αναφοράς είναι και το ότι η πόρτα του χώρου αποσκευών φιλοξενεί με μεγάλα γράμματα το όνομα «Skoda», κάτι που συναντούμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη.
     
    Το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του Ομίλου της VW ενώ η κίνηση θα είναι αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Η όλη σχεδίαση βασίζεται στο  πρωτότυπο Vision X το οποίο παρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο στο ελβετικό σαλόνι.
     
    Ο Oliver Stefani, υπεύθυνος του κέντρου σχεδίασης της Skoda, δήλωσε: «Στο νέο μας SUV., το Kamiq εφαρμόσαμε μια εντελώς νέα σχεδίαση των μπροστινών φωτιστικών σωμάτων τα οποία χωρίζονται σε δύο μέρη, με αυτά στο πάνω μέρος να είναι προβολείς ημέρας. Κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στη ŠKODA. Με αυτό τον τρόπο δίνουμε μια διαφορετική ερμηνεία στην ήδη επιτυχημένη σχεδιαστική συνταγή των SUV μας».
     
BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
  • Το 2014 η BMW προκάλεσε επανάσταση με την παρουσίαση του καινοτόμου i8 Coupe. Τέσσερα χρόνια αργότερα έκανε ακριβώς το ίδιο με την Roadster έκδοση του μοντέλου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για ένα πραγματικό μεταλλικό γλυπτό στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που πρόσφατα πέρασε τις γραμμές παραγωγής της βαυαρικής εταιρείας. Αυτό γίνεται στο εργοστάσιο του Ομίλου της BMW στη Λειψία όπου ταυτόχρονα κατασκευάζεται τόσο η έκδοση i8 Roadster όσο και η αναβαθμισμένη i8 Coupe. Τα δύο μοντέλα παράγονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, ενώ μοιράζονται την ίδια γραμμή παραγωγής.
    Το BMW i8 Roadster προσφέρει όλη την ελευθερία της open-top οδήγησης για δύο άτομα με ηλεκτρικό soft-top, ενώ το νέο BMW i8 Coupe ξεχωρίζει σαν ένα εξαιρετικά σπορ μοντέλο 2+2 θέσεων. Τα γνωστά μέτρα σχεδίασης ελαφρού βάρους που υιοθετήθηκαν σε προηγούμενα μοντέλα BMW i έχουν προσαρμοστεί σχολαστικά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του i8 Roadster. Διαθέτει πόρτες νέας σχεδίασης, χωρίς πλαίσιο, που ανοίγουν προς τα πάνω και κατασκευάζονται από CFRP με αλουμινένιο εξωτερικό κέλυφος.
    Αυτό το νέο επίπεδο εμπειρίας της ηλεκτροκίνησης υποστηρίζεται από μία αναβαθμισμένη έκδοση της μπαταρίας ιόντων λιθίου που έχει εξελιχθεί για την BMW i8. Η μονάδα μπαταρίας υψηλής τάσης είναι κεντρικά τοποθετημένη στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Η χωρητικότητα κυψελών είναι από 20 έως 34 Ah και η μικτή δυναμικότητα ενέργειας αυξάνεται από 7,1 σε 11,6 kWh (καθαρό: 9,4 kWh). Η ηλεκτρική αυτονομία του νέου BMW i8 Coupe στον κύκλο  δοκιμών NEDC έχει αυξηθεί στα 55 km, ενώ για το νέο BMW i8 Roadster η τιμή αυτή είναι 53 km.
    Από το 2014 που λανσαρίστηκε, το BMW i8 είναι το plug-in υβριδικό σπορ μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Από το 2013, το BMW i3 και από το 2017 η σπορ έκδοση BMW i3s κατασκευάζονται στη μονάδα παραγωγής της BMW i στη Λειψία. Συνολικά, 130 μοντέλα BMW i κατασκευάζονται  στο εργοστάσιο ανά ημέρα.
Η νέα Porsche 911 GT3 RS γράφει χρόνους ρεκόρ
  • Η νέα Porsche 911 GT3 RS γράφει χρόνους ρεκόρ
  • Η εντυπωσιακή Porsche 911 GT3 RS έκανε χρόνο κάτω από επτά λεπτά στη φημισμένη πίστα του Nurburgring. Με αυτό τον τρόπο το θηριώδες μοντέλο των γερμανών έγινε το τρίτο αυτοκίνητο της γκάμας, μετά τις 918 Spyder και την 911 GT2 RS που γράφει χρόνο ρεκόρ στην εν λόγο πίστα. Η  911 GT3 RS είχε πίσω από το τιμόνι τον Γάλλο οδηγό Kevin Estre και κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στα έξι λεπτά και 56.4 δευτερόλεπτά. Κάτι που σημαίνει ότι είναι μόλις κατά 9’’ πιο αργή από την ισχυρότερη 911 GT2 RS.
    Ο Frank Steffen Walliser, αντιπρόεδρος της Porsche στο αγωνιστικό τμήμα και τα μοντέλα GT της εταιρείας, δήλωσε, «Κανένα άλλο μοντέλο παραγωγής της Porsche δεν είναι τόσο κοντά σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο όπως η νέα GT3 RS. Πολλές λύσεις και εφαρμογές έρχονται κατευθείαν από την εμπλοκή μας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα αγωνιστικά μας μοντέλα. Και δεν υπάρχει καλύτερη απόδειξη από τα σκληρά τεστ που τα υποβάλλουμε στο Nordschleife».
    Η ανανεωμένη 911 GT3 RS έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης . Ένα θρυλικό μοντέλο στη γκάμα της Porsche που διατηρεί τον ατμοσφαιρικό flat-six κινητήρα των 4.0 λίτρων αλλά με την ιπποδύναμη να είναι αυξημένη κατά 20 ίππους και να φθάνει τους 520. Με ένα ειδικά ρυθμισμένο PDK κιβωτίου επτά σχέσεων η 911 GT3 RS επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,2’’ ενώ η τελική της ταχύτητα φθάνει τα 312 km/h. Όσον αφορά τις εξωτερικές αισθητικές αλλαγές, αυτές αφορούν τον εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές και αεροτομές καθώς και τα πλαϊνά spoiler και τα φωτιστικά σώματα. Το νέο μοντέλο έχει επιπλέον νέους τροχούς ελαφριού κράματος 20 και 21 ιντσών καθώς και νέο κάλυμμα κινητήρα. Η Porsche σημειώνει πως χάρη και σε αλλαγές στην αεροδυναμική η νέα GT3 RS έχει διπλάσια κάθετη αεροδυναμική πίεση στα 200 km/h σε σχέση με την προκάτοχό της. Όπως και στην προηγούμενη έκδοση η 911 GT3 RS μπορεί να συνοδεύεται από πακέτο Clubsport που περιέχει rollcage, ζώνες έξι σημείων, πυροσβεστήρα και προεγκατάσταση για διακόπτη μπαταρίας.Επίσης διατίθεται και το πακέτο Weissach που προσφέρει επιπλέον μείωση του βάρους στα 1.430 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση τμημάτων από ανθρακονήματα.
Toyota GR Supra Racing Concept
  • Toyota GR Supra Racing Concept
  • Επιστρέφει ο θρύλος της Toyota
    Η αποκάλυψη της νέας Toyota Supra στην αγωνιστική της μορφή ήταν ίσως το σημαντικότερο highlight του φετινού Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. Παρά το ότι πολλοί περίμεναν την έκδοση δρόμου στην Ελβετική πόλη, εντούτοις η Toyota αποφάσισε να δώσει μια πρώτη γεύση για το πώς θα μοιάζει η νέα γενιά της Supra παρουσιάζοντας πρώτα την αγωνιστική της έκδοση.
    Το Toyota GR Supra Racing Concept διαθέτει μια άκρως δυναμική και επιθετική εμφάνιση κάνοντας εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών, όπως το πλαστικό στα τζάμια και του carbon στους προφυλακτήρες, στους εξωτερικούς καθρέπτες, στους τροχούς και στον πίσω διαχύτη, αλλά και στη μεγάλη αεροτομή. Με ίδια δυναμικά χαρακτηριστικά αποκαλύφθηκε και το καθαρά αγωνιστικό εσωτερικό του μοντέλου με το roll cage και το μπάκετ κάθισμα να δεσπόζουν του χώρου. Οι άνθρωποι της Toyota δεν απεκάλυψαν στοιχεία για τον κινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος μπροστά ενώ η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους πίσω τροχούς.
    Η ανάπτυξη του GR Supra Racing Concept πραγματοποιήθηκε από την Toyota Gazoo Racing, και προορίζεται αποκλειστικά για τις πίστες. Όμως, είναι η μελέτη που αποτελεί τη βάση για το μοντέλο παραγωγής που αναμένεται εντός του 2019. Ένα μοντέλο που, παρατηρώντας την αγωνιστική του έκδοση, μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε ότι θα διαθέτει μια εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση, θα είναι ελαφρύ, συμπαγές και γρήγορο
    Το αγωνιστικό μοντέλο παρουσιάστηκε με τον αριθμό 90 στις πόρτες του, μια κίνηση που αποτελεί μια ιστορική αναφορά στην κωδική ονομασία του εμβληματικού Supra.
    Για την ιστορία αναφέρουμε ότι  η πρώτη Supra, η οποία παρουσιάστηκε το 1978, έφερε τον κωδικό Α40, η δεύτερη (1981) τον Α50, η τρίτη (1986) τον Α60 και η τέταρτη (1993) τον Α70.
    Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το GR Supra Racing Concept θα κυκλοφορήσει και σε ψηφιακή μορφή, καθώς θα είναι διαθέσιμο τον ερχόμενο μήνα στο βιντεοπαιχνίδι Gran Turismo Sport.
Ο AUTOBEST γιορτάζει για 17 χρονιά των Awards Gala
  • Ο AUTOBEST γιορτάζει για 17 χρονιά των Awards Gala
  • Η 17η έκδοση του AUTOBEST διοργανώθηκε στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, στην αίθουσα Karl Böhm Saal Festspielhaus, ένα ιστορικό σημείο της πόλης. Το φετινό Gala στο Σάλτσμπουργκ ήταν θεματικά ξεχωριστό από τις προηγούμενες χρονιές, με τον Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότζαρτ να αποτελεί ένα εκ των παρουσιαστών της βραδιάς σε μορφή ολογράμματος δίπλα από την οδηγό αγώνων ταχύτητας και δημοσιογράφο αυτοκινήτου Amanda Stretton, που αποτέλεσε την MC του Gala. Καλλιτέχνες που «ζωγράφιζαν» με το φως παρουσίασαν όλα τα βραβεία, σε μια φαντασμαγορική βραδιά, μοναδική στο είδος της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. 
    Η Citroën C3 Aircross ψηφίστηκε «AUTOBEST 2018», αποτελώντας την δεύτερη ιστορικά Citroën που κερδίζει τον μεγάλο τίτλο, μετά την C3 του 2003 . Η Linda Jackson, CEO της Citroën εξέφρασε την ικανοποίηση της μετά από την απονομή του βραβείου: «Εκ μέρους όλης της ομάδας μου, εκφράζω την τιμή και την υπερηφάνεια που νοιώθουμε βλέποντας την καινούργια C3 Aircross να κερδίζει την ψηφοφορία του ‘Best Buy Car of Europe 2018.»
    Το βραβείο «MANBEST 2017» κέρδισε ο Πρόεδρος του Ομίλου Geely Holding, Li Schufu, αποστέλλοντας μια σπάνια δημόσια δήλωση σε βίντεο, στην οποία είπε: «Με τιμά ιδιαίτερα ο τίτλος MANBEST από το AUTOBEST. Ευχαριστώ για την προσοχή και την υποστήριξη σας προς το Geely Holding Group.». Παρόν στο Salzburg, για να παραλάβει το βραβείο, ήταν ο Frank Klaas, Υπεύθυνος Επικοινωνίας της Geely International.
    Το βραβείο «SMARTBEST 2017» απονεμήθηκε στην SEAT για την υλοποίηση και ένταξη του ALEXA σε όλα της τα αυτοκίνητα. «Το βραβείο αυτό αποδεικνύει πως η SEAT κατέχει την καλύτερη συνδεσιμότητα της αγοράς. Ευχαριστώ το AUTOBEST και την Επιτροπή που ψήφισαν για εμάς», δήλωσε ο said Christian Stein, Διευθυντής Παγκόσμιων Επικοινωνιών της SEAT, που δέχθηκε και το βραβείο.
    Το βραβείο «COMPANYBEST» 2017 κέρδισε η Jaguar Land Rover. «Το βραβείο αυτό ανήκει σε όλους του ανθρώπους που εργάζονται στην εταιρεία μας. Δέχομαι το βραβείο COMPANYBEST εκ μέρους τους και είναι τιμή μου.» δήλωσε ο Προφέσορας Δρ. Ralf Speth, CEO της Jaguar Land Rover. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Το AUTOBEST έχει μέλη από 31 Ευρωπαϊκές χώρες και όπως δήλωσε ο Dan Vardie, μιλάτε εκ μέρους 650 εκατομμυρίων ανθρώπων σε αυτή την ήπειρο. Πρέπει να είστε περήφανοι για αυτό που κάνετε»
    Το βραβείο «ECOBEST 2017» κέρδισαν μαζί οι οργανισμοί PSA, Bureau Veritas, Transport & Environment και France Nature Environment για το «Real-world Fuel Consumption Protocol»”. Είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεία λαμβάνει υπόψη της την πραγματική καθημερινή οδήγηση όταν υπολογίζει την κατανάλωση καυσίμου πριν κοινοποιήσει τους αριθμούς της.
    Το βραβείο «DESIGNBEST 2017» κέρδισε ο σχεδιαστής Marek Reichman, Υπεύθυνος Σχεδιαστής και Δημιουργίας της Aston Martin ενώ το βραβείο «SAFETYBEST 2017» κέρδισε η TOYOTA για το σύστημα Toyota Safety Sense. Τέλος, το βραβείο «SPORTBEST 2017» απονεμήθηκε στον Friedrich Enzinger, Αντιπρόεδρο της ομάδας Porsche Motorsport LMP.
  • Page of 8

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind