BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
  • Το 2014 η BMW προκάλεσε επανάσταση με την παρουσίαση του καινοτόμου i8 Coupe. Τέσσερα χρόνια αργότερα έκανε ακριβώς το ίδιο με την Roadster έκδοση του μοντέλου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Πρόκειται για ένα πραγματικό μεταλλικό γλυπτό στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που πρόσφατα πέρασε τις γραμμές παραγωγής της βαυαρικής εταιρείας. Αυτό γίνεται στο εργοστάσιο του Ομίλου της BMW στη Λειψία όπου ταυτόχρονα κατασκευάζεται τόσο η έκδοση i8 Roadster όσο και η αναβαθμισμένη i8 Coupe. Τα δύο μοντέλα παράγονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, ενώ μοιράζονται την ίδια γραμμή παραγωγής.
    Το BMW i8 Roadster προσφέρει όλη την ελευθερία της open-top οδήγησης για δύο άτομα με ηλεκτρικό soft-top, ενώ το νέο BMW i8 Coupe ξεχωρίζει σαν ένα εξαιρετικά σπορ μοντέλο 2+2 θέσεων. Τα γνωστά μέτρα σχεδίασης ελαφρού βάρους που υιοθετήθηκαν σε προηγούμενα μοντέλα BMW i έχουν προσαρμοστεί σχολαστικά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του i8 Roadster. Διαθέτει πόρτες νέας σχεδίασης, χωρίς πλαίσιο, που ανοίγουν προς τα πάνω και κατασκευάζονται από CFRP με αλουμινένιο εξωτερικό κέλυφος.
    Αυτό το νέο επίπεδο εμπειρίας της ηλεκτροκίνησης υποστηρίζεται από μία αναβαθμισμένη έκδοση της μπαταρίας ιόντων λιθίου που έχει εξελιχθεί για την BMW i8. Η μονάδα μπαταρίας υψηλής τάσης είναι κεντρικά τοποθετημένη στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Η χωρητικότητα κυψελών είναι από 20 έως 34 Ah και η μικτή δυναμικότητα ενέργειας αυξάνεται από 7,1 σε 11,6 kWh (καθαρό: 9,4 kWh). Η ηλεκτρική αυτονομία του νέου BMW i8 Coupe στον κύκλο  δοκιμών NEDC έχει αυξηθεί στα 55 km, ενώ για το νέο BMW i8 Roadster η τιμή αυτή είναι 53 km.
    Από το 2014 που λανσαρίστηκε, το BMW i8 είναι το plug-in υβριδικό σπορ μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Από το 2013, το BMW i3 και από το 2017 η σπορ έκδοση BMW i3s κατασκευάζονται στη μονάδα παραγωγής της BMW i στη Λειψία. Συνολικά, 130 μοντέλα BMW i κατασκευάζονται  στο εργοστάσιο ανά ημέρα.
Η νέα Porsche 911 GT3 RS γράφει χρόνους ρεκόρ
  • Η νέα Porsche 911 GT3 RS γράφει χρόνους ρεκόρ
  • Η εντυπωσιακή Porsche 911 GT3 RS έκανε χρόνο κάτω από επτά λεπτά στη φημισμένη πίστα του Nurburgring. Με αυτό τον τρόπο το θηριώδες μοντέλο των γερμανών έγινε το τρίτο αυτοκίνητο της γκάμας, μετά τις 918 Spyder και την 911 GT2 RS που γράφει χρόνο ρεκόρ στην εν λόγο πίστα. Η  911 GT3 RS είχε πίσω από το τιμόνι τον Γάλλο οδηγό Kevin Estre και κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στα έξι λεπτά και 56.4 δευτερόλεπτά. Κάτι που σημαίνει ότι είναι μόλις κατά 9’’ πιο αργή από την ισχυρότερη 911 GT2 RS.
    Ο Frank Steffen Walliser, αντιπρόεδρος της Porsche στο αγωνιστικό τμήμα και τα μοντέλα GT της εταιρείας, δήλωσε, «Κανένα άλλο μοντέλο παραγωγής της Porsche δεν είναι τόσο κοντά σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο όπως η νέα GT3 RS. Πολλές λύσεις και εφαρμογές έρχονται κατευθείαν από την εμπλοκή μας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα αγωνιστικά μας μοντέλα. Και δεν υπάρχει καλύτερη απόδειξη από τα σκληρά τεστ που τα υποβάλλουμε στο Nordschleife».
    Η ανανεωμένη 911 GT3 RS έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης . Ένα θρυλικό μοντέλο στη γκάμα της Porsche που διατηρεί τον ατμοσφαιρικό flat-six κινητήρα των 4.0 λίτρων αλλά με την ιπποδύναμη να είναι αυξημένη κατά 20 ίππους και να φθάνει τους 520. Με ένα ειδικά ρυθμισμένο PDK κιβωτίου επτά σχέσεων η 911 GT3 RS επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,2’’ ενώ η τελική της ταχύτητα φθάνει τα 312 km/h. Όσον αφορά τις εξωτερικές αισθητικές αλλαγές, αυτές αφορούν τον εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές και αεροτομές καθώς και τα πλαϊνά spoiler και τα φωτιστικά σώματα. Το νέο μοντέλο έχει επιπλέον νέους τροχούς ελαφριού κράματος 20 και 21 ιντσών καθώς και νέο κάλυμμα κινητήρα. Η Porsche σημειώνει πως χάρη και σε αλλαγές στην αεροδυναμική η νέα GT3 RS έχει διπλάσια κάθετη αεροδυναμική πίεση στα 200 km/h σε σχέση με την προκάτοχό της. Όπως και στην προηγούμενη έκδοση η 911 GT3 RS μπορεί να συνοδεύεται από πακέτο Clubsport που περιέχει rollcage, ζώνες έξι σημείων, πυροσβεστήρα και προεγκατάσταση για διακόπτη μπαταρίας.Επίσης διατίθεται και το πακέτο Weissach που προσφέρει επιπλέον μείωση του βάρους στα 1.430 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση τμημάτων από ανθρακονήματα.
Toyota GR Supra Racing Concept
  • Toyota GR Supra Racing Concept
  • Επιστρέφει ο θρύλος της Toyota
    Η αποκάλυψη της νέας Toyota Supra στην αγωνιστική της μορφή ήταν ίσως το σημαντικότερο highlight του φετινού Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. Παρά το ότι πολλοί περίμεναν την έκδοση δρόμου στην Ελβετική πόλη, εντούτοις η Toyota αποφάσισε να δώσει μια πρώτη γεύση για το πώς θα μοιάζει η νέα γενιά της Supra παρουσιάζοντας πρώτα την αγωνιστική της έκδοση.
    Το Toyota GR Supra Racing Concept διαθέτει μια άκρως δυναμική και επιθετική εμφάνιση κάνοντας εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών, όπως το πλαστικό στα τζάμια και του carbon στους προφυλακτήρες, στους εξωτερικούς καθρέπτες, στους τροχούς και στον πίσω διαχύτη, αλλά και στη μεγάλη αεροτομή. Με ίδια δυναμικά χαρακτηριστικά αποκαλύφθηκε και το καθαρά αγωνιστικό εσωτερικό του μοντέλου με το roll cage και το μπάκετ κάθισμα να δεσπόζουν του χώρου. Οι άνθρωποι της Toyota δεν απεκάλυψαν στοιχεία για τον κινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος μπροστά ενώ η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους πίσω τροχούς.
    Η ανάπτυξη του GR Supra Racing Concept πραγματοποιήθηκε από την Toyota Gazoo Racing, και προορίζεται αποκλειστικά για τις πίστες. Όμως, είναι η μελέτη που αποτελεί τη βάση για το μοντέλο παραγωγής που αναμένεται εντός του 2019. Ένα μοντέλο που, παρατηρώντας την αγωνιστική του έκδοση, μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε ότι θα διαθέτει μια εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση, θα είναι ελαφρύ, συμπαγές και γρήγορο
    Το αγωνιστικό μοντέλο παρουσιάστηκε με τον αριθμό 90 στις πόρτες του, μια κίνηση που αποτελεί μια ιστορική αναφορά στην κωδική ονομασία του εμβληματικού Supra.
    Για την ιστορία αναφέρουμε ότι  η πρώτη Supra, η οποία παρουσιάστηκε το 1978, έφερε τον κωδικό Α40, η δεύτερη (1981) τον Α50, η τρίτη (1986) τον Α60 και η τέταρτη (1993) τον Α70.
    Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το GR Supra Racing Concept θα κυκλοφορήσει και σε ψηφιακή μορφή, καθώς θα είναι διαθέσιμο τον ερχόμενο μήνα στο βιντεοπαιχνίδι Gran Turismo Sport.
Ο AUTOBEST γιορτάζει για 17 χρονιά των Awards Gala
  • Ο AUTOBEST γιορτάζει για 17 χρονιά των Awards Gala
  • Η 17η έκδοση του AUTOBEST διοργανώθηκε στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, στην αίθουσα Karl Böhm Saal Festspielhaus, ένα ιστορικό σημείο της πόλης. Το φετινό Gala στο Σάλτσμπουργκ ήταν θεματικά ξεχωριστό από τις προηγούμενες χρονιές, με τον Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότζαρτ να αποτελεί ένα εκ των παρουσιαστών της βραδιάς σε μορφή ολογράμματος δίπλα από την οδηγό αγώνων ταχύτητας και δημοσιογράφο αυτοκινήτου Amanda Stretton, που αποτέλεσε την MC του Gala. Καλλιτέχνες που «ζωγράφιζαν» με το φως παρουσίασαν όλα τα βραβεία, σε μια φαντασμαγορική βραδιά, μοναδική στο είδος της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. 
    Η Citroën C3 Aircross ψηφίστηκε «AUTOBEST 2018», αποτελώντας την δεύτερη ιστορικά Citroën που κερδίζει τον μεγάλο τίτλο, μετά την C3 του 2003 . Η Linda Jackson, CEO της Citroën εξέφρασε την ικανοποίηση της μετά από την απονομή του βραβείου: «Εκ μέρους όλης της ομάδας μου, εκφράζω την τιμή και την υπερηφάνεια που νοιώθουμε βλέποντας την καινούργια C3 Aircross να κερδίζει την ψηφοφορία του ‘Best Buy Car of Europe 2018.»
    Το βραβείο «MANBEST 2017» κέρδισε ο Πρόεδρος του Ομίλου Geely Holding, Li Schufu, αποστέλλοντας μια σπάνια δημόσια δήλωση σε βίντεο, στην οποία είπε: «Με τιμά ιδιαίτερα ο τίτλος MANBEST από το AUTOBEST. Ευχαριστώ για την προσοχή και την υποστήριξη σας προς το Geely Holding Group.». Παρόν στο Salzburg, για να παραλάβει το βραβείο, ήταν ο Frank Klaas, Υπεύθυνος Επικοινωνίας της Geely International.
    Το βραβείο «SMARTBEST 2017» απονεμήθηκε στην SEAT για την υλοποίηση και ένταξη του ALEXA σε όλα της τα αυτοκίνητα. «Το βραβείο αυτό αποδεικνύει πως η SEAT κατέχει την καλύτερη συνδεσιμότητα της αγοράς. Ευχαριστώ το AUTOBEST και την Επιτροπή που ψήφισαν για εμάς», δήλωσε ο said Christian Stein, Διευθυντής Παγκόσμιων Επικοινωνιών της SEAT, που δέχθηκε και το βραβείο.
    Το βραβείο «COMPANYBEST» 2017 κέρδισε η Jaguar Land Rover. «Το βραβείο αυτό ανήκει σε όλους του ανθρώπους που εργάζονται στην εταιρεία μας. Δέχομαι το βραβείο COMPANYBEST εκ μέρους τους και είναι τιμή μου.» δήλωσε ο Προφέσορας Δρ. Ralf Speth, CEO της Jaguar Land Rover. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Το AUTOBEST έχει μέλη από 31 Ευρωπαϊκές χώρες και όπως δήλωσε ο Dan Vardie, μιλάτε εκ μέρους 650 εκατομμυρίων ανθρώπων σε αυτή την ήπειρο. Πρέπει να είστε περήφανοι για αυτό που κάνετε»
    Το βραβείο «ECOBEST 2017» κέρδισαν μαζί οι οργανισμοί PSA, Bureau Veritas, Transport & Environment και France Nature Environment για το «Real-world Fuel Consumption Protocol»”. Είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεία λαμβάνει υπόψη της την πραγματική καθημερινή οδήγηση όταν υπολογίζει την κατανάλωση καυσίμου πριν κοινοποιήσει τους αριθμούς της.
    Το βραβείο «DESIGNBEST 2017» κέρδισε ο σχεδιαστής Marek Reichman, Υπεύθυνος Σχεδιαστής και Δημιουργίας της Aston Martin ενώ το βραβείο «SAFETYBEST 2017» κέρδισε η TOYOTA για το σύστημα Toyota Safety Sense. Τέλος, το βραβείο «SPORTBEST 2017» απονεμήθηκε στον Friedrich Enzinger, Αντιπρόεδρο της ομάδας Porsche Motorsport LMP.
Renault Mégane GT
  • Renault Mégane GT
  • Μια ξεχωριστή έκδοση στη γκάμα του Renault Megane
    H έκδοση GT του Megane είναι ένα μοντέλο που όλοι οι κατασκευαστές θα ήθελαν να έχουν στη γκάμα τους. Ένα μοντέλο που προσφέρει τεχνολογία αιχμής, ένα καθόλα σύγχρονο σχεδιασμό και 205 ίππους στους τροχούς! Από το μοντέλο δεν απουσιάζουν οι στιλιστικές επεμβάσεις από τη Renault Sport. Άλλωστε αυτό προδιαθέτει κaι ο κωδικό GT. Στην πρόσοψη του Megane GT κυριαρχεί η κομψή γρίλια με το ευμέγεθες λογότυπο της γαλλικής φίρμας, ενώ οι προβολείς LED του δίνουν ένα ιδιαίτερα δυναμικό ύφος. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει από τις «απλές» εκδόσεις του Megane είναι οι νέοι σπορ προφυλακτήρες και οι μεγαλύτερες ζάντες που γεμίζουν τους θόλους. Το δυναμικό στιλ συνεχίζεται και στο πίσω μέρος με τους έντονους προφυλακτήρες και τα  μεγάλου πλάτους φωτιστικά σώματα
    Τα σπορ και συνάμα δυναμικά χαρακτηριστικά συνεχίζονται και στο εσωτερικό του μοντέλου με τα νέα μπάκετ που στηρίζουν τέλεια το σώμα χωρίς να το κουράζουν. και τα Κυριαρχούν τα μαλακά πλαστικά πολύ καλής ποιότητας αλλά και η εργονομία ενώ προσφέρει ψηλά επίπεδα τεχνολογίας. Ο πίνακας οργάνων απαρτίζεται από ένα μοντέρνο μείγμα από αναλογικά όργανα  και μία ψηφιακή κεντρική οθόνη. Τη θετική εντύπωση ενισχύει η μεγάλη (8,7 ιντσών) και κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Μέσω αυτής ελέγχονται το σύστημα πλοήγησης, τα multimedia και πολλά άλλα. 
    Το Megane GT είναι εφοδιασμένο με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 205 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.  Ένας συνδυασμός που προσφέρει ανεπανάληπτες οδηγικές συγκινήσεις για αυτόν που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του. Τα πιο πάνω ενισχύουν, τόσο η δυνατότητα αλλαγής σχέσεων μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι όσο και το σύστημα σπορ εκκίνησης από στάση (ή αλλιώς Launch Control). Η δυναμική του οδική συμπεριφορά του Megane GT τονίζεται περισσότερο και από το ακριβές τιμόνι αλλά και την πιο σφικτή ανάρτηση που σίγουρα θα εκτιμήσει ο οδηγός στις ψηλές ταχύτητες.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η έκδοση GT είναι εφοδιασμένη με το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control. Σύστημα το οποίο η Renault ουσιαστικά εισάγει στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Το 4Control ενισχύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο άμεση, πιο ακριβής και πιο σίγουρη, αυξάνοντας σημαντικά τα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης. Παράλληλα, προσφέρει αυξημένη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και αυξημένη σταθερότητα στις στροφές με μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ μειώνει τις κλίσεις μέσω ειδικών αντιστρεπτικών ράβδων.
Mercedes-AMG Project One
  • Mercedes-AMG Project One
  • Το νέο Super Car της Mercedes
    H Mercedes αποκάλυψε το εντυπωσιακό της supercar κατά τη διάρκεια του φετινού Σαλονιού της Φρανκφούρτης. Ένα μοντέλο που στην ουσία μεταφέρει την τεχνολογία της φόρμουλα ένα αυτούσια στο… δρόμο! Και δημιουργήθηκε για να εορταστούν τα πενήντα χρόνια συνεργασίας της Mercedes και της AMG. Το Mercedes-AMG Project One, μπορεί ακόμα να είναι πρωτότυπο, εντούτοις οι διαφορές του από το μοντέλο παραγωγής δεν θα είναι παρά ελάχιστες.
    Στον εξωτερικό σχεδιασμό το μοντέλο δεν καταφεύγει σε υπερβολές. Αντίθετα, διατηρεί την κλασσική σιλουέτα ενός supercar αλλά με σύγχρονες και συνάμα εντυπωσιακές γραμμές που κόβουν την ανάσα. Με αγωνιστικό χαρακτήρα από το φόρμουλα ένα είναι και το εσωτερικό. Στοιχεία όπως το τιμόνι, οι δύο οθόνες (στη μία είναι ο πίνακας οργάνων και στην άλλη ο έλεγχος των πολυμέσων) αλλά και τα καθίσματα έχουν καθαρά αγωνιστικό χαρακτήρα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα καθίσματα από ανθρακονήματα δεν ρυθμίζονται. Αντίθετα ρυθμίζονται τόσο τα πεντάλ όσο και το τιμόνι. 
    Προτεραιότητα των σχεδιαστών ήταν η λειτουργικότητα του όλου συνόλου αλλά κυρίως η αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος που είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Διαθέτει ένα μεγάλο πακέτο ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων και ξεχωρίζουν, τόσο η μεγάλη εισαγωγή αέρα στην οροφή, όσο και η μεγάλη μάσκα στο μπροστινό μέρος. Και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που φθάνει τα 200 χιλιόμετρα από στάση σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από 350 χιλιόμετρα την ώρα. 
    Ο κινητήρας προέρχεται από το μονοθέσιο W08 της Φόρμουλα 1 και αποτελείται συνολικά από έναν V6 1.6 λίτρων εσωτερικής καύσης κινητήρα και 4 ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος είναι ένας hich tech V6 1.600 κυβικών, που υποβοηθάτε από δύο ηλεκτροκινητήρες 90 και 120 kW (ο πρώτος στο turbo και ο δεύτερος στο στρόφαλο, όπως στην F1) με αποτέλεσμα η απόδοσή του να ξεπερνά τους 680 ίππους. Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 163 ίππους ο καθένας και δίδουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, εξασφαλίζοντας έτσι και την τετρακίνηση. Η συνολική ισχύς του Project One φτάνει τους 1006 ίππους ενώ μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά για 25 χιλιόμετρα.
    Το Project One θα κατασκευάζεται από την AMG και θα παραχθεί σε μόλις 275 μονάδες, που θα είναι όλες αριστεροτίμονες. Η τιμή του ορίστηκε για τις 2.275.000 ευρώ προ φόρων ενώ το σημαντικότερο για την εταιρεία είναι ότι η παραγωγή έχει ήδη εξαντληθεί, ενώ όλα θα έχουν παραδοθεί στους κατόχους τους μέχρι τα τέλη του 2020
Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
  • Το κορυφαίο SUV στη θρυλική πίστα του Nürburgring
    Το ολοκαίνουριο Alfa Romeo Stelvio είναι και επίσημα το πιο γρήγορο SUV στη θρυλική πίστα του Nurburgring. Με την επιτυχία αυτή η Alfa Romeo έκανε δύο τα ρεκόρ της στην θρυλική αυτή πίστα αφού το πρώτο έγινε με την Giulia Quadrifoglio παίρνοντας την πρώτη θέση στα τετράθυρα σεντάν παραγωγής. Τόσο η Giulia όσο και το Stelvio είχαν στη διάθεση τους τον V6 κινητήρα των 2.900 κυβικών με τα διπλά turbo, που αποδίδει 510 ίππους. Όσον αφορά το Stelvio, ο κινητήρας αυτός του χαρίζει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 285 χιλιομέτρων την ώρα ενώ φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το προηγούμενο ρεκόρ στη γερμανική πίστα κατείχε από το 2015 η Porsche Cayenne Turbo S με χρόνο 7' 59" 74. Ο χρόνος του Stelvio Quadrifoglio ήταν 7' 51" 07 και ισοφαρίζει ακόμη και αυτόν της BMW M4 το 2015 ενώ το τοποθετεί ανάμεσα στα 100 πιο γρήγορα στο Nürburgring. Το Nürburgring είναι η ιστορικότερη πίστα αγώνων στον κόσμο. Εκεί γράφτηκαν μερικές από τις χρυσές σελίδες της ιστορίας του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, και όχι μόνο. Στη γερμανική αυτή πίστα - που λειτουργεί από τη δεκαετία του ’20 – δοκιμάζονται πολλά από τα καινούργια μοντέλα πριν παρουσιαστούν στο κοινό.
    Το Alfa Romeo Stelvio είναι ένα μοντέλο / σταθμός στην ιστορία της φημισμένης ιταλικής μάρκας. Το όνομά του προέρχεται από το περίφημο πέρασμα του Stelvio. Το μεγαλύτερο ορεινό πέρασμα στην Ιταλία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Οι κατασκευαστές του υιοθέτησαν αυτούσια τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το αυθεντικό σπορ πνεύμα της Alfa Romeo με το αυθεντικό Ιταλικό στυλ, τις καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και τους αποδοτικούς κινητήρες. Το μοντέλο βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της CiC Automasters εφοδιασμένο με δύο κινητήρες. Ένα δίλιτρο βενζίνης με 280 ίππους και ένα 2.2 λίτρων πετρελαίου με τους 210 ίππους. Δύο κινητήρες που χαρακτηρίζονται από τις επιδόσεις και την ελαστικότητα τους και συνδυάζονται εντυπωσιακά με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο αλλά και το σύστημα τετρακίνησης Q4.
Τα καινούρια πρωτότυπα της Honda
  • Τα καινούρια πρωτότυπα της Honda
  • Με σημαντικές αποκαλύψεις έκανε την εμφάνιση της η Honda στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πέραν της υπάρχουσας γκάμας, το Ιαπωνικό εργοστάσιο παρουσίασε για πρώτη φορά το CR-V Hybrid Prototype, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη. Μαζί του και το Urban EV Concept. Ένα πρωτότυπο που ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία.
    Πιο συγκεκριμένα, το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτό διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκοσμίως δημοφιλέστερου SUV, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση ενώ σαφώς μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Το πρωτότυπο υβριδικό του νέου CR-V διαθέτει ένα σύστημα κινητήρων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα. Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
    Παράλληλα, η Honda αποκάλυψε ένα νέο ηλεκτρικό όχημα με την ονομασία Urban EV Concept,. Το πρωτότυπο βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, και ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία. To Urban EV Concept αποτυπώνει το όραμα της Honda για έναν κόσμο όπου μετακίνηση και καθημερινή ζωή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η προηγμένη λειτουργία Honda Automated Network Assistant ενεργεί σαν προσωπικός βοηθός, που μαθαίνει από τον οδηγό, ανιχνεύοντας συναισθήματα πίσω από τις αποφάσεις του στη συνέχεια, μπορεί να εφαρμόζει ό,τι έχει μάθει από παλιότερες αποφάσεις του οδηγού για να κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις.
Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία
  • Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία
  • Τα μοντέλα i20, i30 και Tucson, δηλαδή τρία από τα μοντέλα της Hyundai, έχουν κατακτήσει την  πρώτη θέση σε έρευνα που έχει διεξαχθεί ανάμεσα σε 14.000 πελάτες στη Γερμανία. Οι ερωτηθέντες στην έρευνα AUTO TEST 2017, που έγινε από τον μεγαλύτερο σε κυκλοφορία οδηγό αγοράς, ανέδειξαν στην πρώτη θέση το Tucson και το i20 για το σχεδιασμό, την ποιότητα, την τεχνολογία και την πενταετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς περιορισμό στα χιλιόμετρα, που προσφέρει η Hyundai.Το i20 Blue 1.0 T-GDi ψηφίστηκε πρώτο στην κατηγορία του λόγω της τιμής σε σχέση με τις επιδόσεις τους και το Tucson 1.7 CRDi 2WD θριάμβευσε στην κατηγορία SUV. Σύμφωνα με τους κριτές, το Tucson είναι εφοδιασμένο με τον οικονομικό κινητήρα diesel απόδοσης 115 ίππων PS, με χαμηλό κόστος συντήρησης και ασφάλισης στη Γερμανία, συνδυασμένα με τη λογική τιμή αγοράς του. Στην έρευνα Vehicle Dependability Study 2017, της J.D. Power, οι αγοραστές του i30 στη Γερμανία είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με το νέο τους αυτοκίνητο. Το i30 αναδείχθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων με μεγάλη διαφορά, με κριτήρια την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ελκυστικότητα και το κόστος συντήρησης. Η ετήσια έρευνα J.D. Power, που γίνεται σε συνεργασία με το περιοδικό AUTO TEST, ζητά την άποψη 14.000 αυτοκινητιστών στη Γερμανία, για την εμπειρία τους. Τα ευρήματα αποτελούν μια ξεκάθαρη ένδειξη για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι οδηγοί με το αυτοκίνητό τους.
     
Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Κυρίαρχος κινητήρας στην κατηγορία του φαίνεται να είναι ο 2.5 λίτρων TFSi της Audi. Αυτό αποδεικνύει και η όγδοη συνεχόμενη διάκριση που πήρε στα πρόσφατα διεθνή βραβεία «Κινητήρας της χρονιάς». Με λίγα λόγια η κατηγορία των 2.5 της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας ανήκει εξολοκλήρου στην Audi. «Ο πεντακύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα σήμα κατατεθέν της Audi εδώ και 40 χρόνια, και συνεχίζουμε να τον εξελίσσουμε και βελτιώνουμε συνεχώς» δήλωσε ο Peter Mertens, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Τεχνολογικής Ανάπτυξης της AUDI AG. «Πέρυσι παρουσιάσαμε το Audi TT RS, και ήταν το μοντέλο που φιλοξένησε πρώτο τον καινούργιο αυτό πεντακύλινδρο». Οι κριτές έδωσαν μέγιστους βαθμούς τόσο για την εξαιρετική απόδοση του πεντακύλινδρου, συνόλου της Audi8 όσο και για τον χαρακτηριστικό ήχο του ο οποίος θυμίζει τον κλασσικό ήχο του κινητήρα που έφερε το θρυλικό Audi Quattro Group B τη δεκαετία του 80. Ο σημερινός πεντακύλινδρος κινητήρας είναι κατά 26 κιλά ελαφρύτερος από τον κινητήρα του παρελθόντος λόγω ενός πολύ πιο ελαφριού κράματος στο στροφαλοθάλαμο. Η Audi τοποθετεί τον 2.5 λίτρων TFSI κινητήρα σε μοντέλα όπως τα TT RS Coupé και TT RS Roadster αλλά και στα RS 3 Sedan και RS 3 Sportback. Κινητήρας που αποδίδει 400 συνολικά ίππους και 400 Nm ροπής και πρόκειται για τον πιο ισχυρό πεντακύλινδρο κινητήρα στην παγκόσμια αγορά. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4.1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χιλιόμετρα την ώρα ενώ υπάρχει επιλογή και για τα 280 χιλιόμετρα την ώρα.
Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Την πρώτη θέση στα βραβεία του Auto Express Driver Power 2017 στην κατηγορία «Μικρό SUV» κατέκτησε πρόσφατα το Peugeot 2008. Τα αποτελέσματα των συγκεκριμένων βραβείων προκύπτουν από ψηφοφορία των ίδιων των οδηγών, που κρίνουν τα οχήματά τους στην πράξη. Φέτος μάλιστα συμμετείχαν στην ψηφοφορία περισσότεροι από 70.000. Παράλληλα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των μικρών SUV ήταν με διαφορά και η μεγαλύτερη στα βραβεία, κάτι που δίδει περισσότερη αξία στο νικητή.
    Οι οδηγοί, δήλωσαν απόλυτη συνολική ικανοποίηση στην εμπειρία ιδιοκτησίας ενός Peugeot 2008 σε όλες τις σημαντικές υποκατηγορίες όπως: κινητήρας και κιβώτιο, εξωτερική σχεδίαση Peugeot, συστήματα ασφαλείας, αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση και κόστος χρήση. Κάτι που χάρισε στο 2008 την πρώτη θέση ανάμεσα στους αντιπάλους του.Τα βραβεία Auto Express Driver Power 2017, διοργανώνονται από το έγκυρο περιοδικό AutoExpress που φέτος γιορτάζει τα τριάντα του χρόνια παρουσίας στην αγορά.
    Το Peugeot 2008 παρουσιάζεται στις βιτρίνες της Demstar Automotive με πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Με ένα μοντέρνο σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής, το μοντέλο διαθέτει και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων. Όμως ο κινητήρας που  σηκώνει το βάρος της επιτυχίας στην Κυπριακή αγορά δεν είναι άλλος από τον βραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech με τους 110 ίππους. Ένας κινητήρας που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σαν ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του.
    Παρόν στη γκάμα και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter.Το 2008 προσφέρει στη γκάμα του και στην έκδοση GT Line, η οποία περιλαμβάνει 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου σε μαύρο χρωματισμό και μαύρη γρίλια. Ακόμα, διαθέτει προστατευτικά για τα φώτα ομίχλης, μπάρες οροφής και πολλά άλλα.
    Το εσωτερικό του προσφέρεται με το σύστημα i-Cockpit που μεταξύ άλλων είναι εφοδιασμένο με οθόνη αφής Ιντσών. Παράλληλα, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, μπορεί κανείς να επιλέξει την χαρτογράφηση του αυτοκινήτου, αναλόγως με το χώρο στον οποιο βρίσκεται (στάνταρ, χιόνι, χώμα, all terrain). Επίσης, το κομμάτι της ψυχαγωγίας αναλαμβάνει το νέο infotainment σύστημα, που διαθέτει MirrorLink και Apple CarPlay, ενώ εξοπλίζεται και με το Active City Brake, το οποίο προλαμβάνει την σύγκρουση σε χαμηλές ταχύτητες χάρη στην αυτόματη εμπλοκή του συστήματος πέδησης.
Engine of the Year awards
  • Engine of the Year awards
  • Διάκριση για τη BMW στην κατηγορία 1.400-1.800
    Για τρίτη συνεχή χρονιά, το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε στην κατηγορία του (1.400 - 1.800 κ.εκ) στο θεσμό βραβείων ‘International Engine of the Year’. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει εκ νέου τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, που από το 2007 έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
    Το plug-in hybrid υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές.  Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW, σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.
  • Page of 7

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind