Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Κυρίαρχος κινητήρας στην κατηγορία του φαίνεται να είναι ο 2.5 λίτρων TFSi της Audi. Αυτό αποδεικνύει και η όγδοη συνεχόμενη διάκριση που πήρε στα πρόσφατα διεθνή βραβεία «Κινητήρας της χρονιάς». Με λίγα λόγια η κατηγορία των 2.5 της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας ανήκει εξολοκλήρου στην Audi. «Ο πεντακύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα σήμα κατατεθέν της Audi εδώ και 40 χρόνια, και συνεχίζουμε να τον εξελίσσουμε και βελτιώνουμε συνεχώς» δήλωσε ο Peter Mertens, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Τεχνολογικής Ανάπτυξης της AUDI AG. «Πέρυσι παρουσιάσαμε το Audi TT RS, και ήταν το μοντέλο που φιλοξένησε πρώτο τον καινούργιο αυτό πεντακύλινδρο». Οι κριτές έδωσαν μέγιστους βαθμούς τόσο για την εξαιρετική απόδοση του πεντακύλινδρου, συνόλου της Audi8 όσο και για τον χαρακτηριστικό ήχο του ο οποίος θυμίζει τον κλασσικό ήχο του κινητήρα που έφερε το θρυλικό Audi Quattro Group B τη δεκαετία του 80. Ο σημερινός πεντακύλινδρος κινητήρας είναι κατά 26 κιλά ελαφρύτερος από τον κινητήρα του παρελθόντος λόγω ενός πολύ πιο ελαφριού κράματος στο στροφαλοθάλαμο. Η Audi τοποθετεί τον 2.5 λίτρων TFSI κινητήρα σε μοντέλα όπως τα TT RS Coupé και TT RS Roadster αλλά και στα RS 3 Sedan και RS 3 Sportback. Κινητήρας που αποδίδει 400 συνολικά ίππους και 400 Nm ροπής και πρόκειται για τον πιο ισχυρό πεντακύλινδρο κινητήρα στην παγκόσμια αγορά. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4.1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χιλιόμετρα την ώρα ενώ υπάρχει επιλογή και για τα 280 χιλιόμετρα την ώρα.
Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Την πρώτη θέση στα βραβεία του Auto Express Driver Power 2017 στην κατηγορία «Μικρό SUV» κατέκτησε πρόσφατα το Peugeot 2008. Τα αποτελέσματα των συγκεκριμένων βραβείων προκύπτουν από ψηφοφορία των ίδιων των οδηγών, που κρίνουν τα οχήματά τους στην πράξη. Φέτος μάλιστα συμμετείχαν στην ψηφοφορία περισσότεροι από 70.000. Παράλληλα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των μικρών SUV ήταν με διαφορά και η μεγαλύτερη στα βραβεία, κάτι που δίδει περισσότερη αξία στο νικητή.
    Οι οδηγοί, δήλωσαν απόλυτη συνολική ικανοποίηση στην εμπειρία ιδιοκτησίας ενός Peugeot 2008 σε όλες τις σημαντικές υποκατηγορίες όπως: κινητήρας και κιβώτιο, εξωτερική σχεδίαση Peugeot, συστήματα ασφαλείας, αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση και κόστος χρήση. Κάτι που χάρισε στο 2008 την πρώτη θέση ανάμεσα στους αντιπάλους του.Τα βραβεία Auto Express Driver Power 2017, διοργανώνονται από το έγκυρο περιοδικό AutoExpress που φέτος γιορτάζει τα τριάντα του χρόνια παρουσίας στην αγορά.
    Το Peugeot 2008 παρουσιάζεται στις βιτρίνες της Demstar Automotive με πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Με ένα μοντέρνο σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής, το μοντέλο διαθέτει και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων. Όμως ο κινητήρας που  σηκώνει το βάρος της επιτυχίας στην Κυπριακή αγορά δεν είναι άλλος από τον βραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech με τους 110 ίππους. Ένας κινητήρας που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σαν ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του.
    Παρόν στη γκάμα και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter.Το 2008 προσφέρει στη γκάμα του και στην έκδοση GT Line, η οποία περιλαμβάνει 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου σε μαύρο χρωματισμό και μαύρη γρίλια. Ακόμα, διαθέτει προστατευτικά για τα φώτα ομίχλης, μπάρες οροφής και πολλά άλλα.
    Το εσωτερικό του προσφέρεται με το σύστημα i-Cockpit που μεταξύ άλλων είναι εφοδιασμένο με οθόνη αφής Ιντσών. Παράλληλα, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, μπορεί κανείς να επιλέξει την χαρτογράφηση του αυτοκινήτου, αναλόγως με το χώρο στον οποιο βρίσκεται (στάνταρ, χιόνι, χώμα, all terrain). Επίσης, το κομμάτι της ψυχαγωγίας αναλαμβάνει το νέο infotainment σύστημα, που διαθέτει MirrorLink και Apple CarPlay, ενώ εξοπλίζεται και με το Active City Brake, το οποίο προλαμβάνει την σύγκρουση σε χαμηλές ταχύτητες χάρη στην αυτόματη εμπλοκή του συστήματος πέδησης.
Engine of the Year awards
  • Engine of the Year awards
  • Διάκριση για τη BMW στην κατηγορία 1.400-1.800
    Για τρίτη συνεχή χρονιά, το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε στην κατηγορία του (1.400 - 1.800 κ.εκ) στο θεσμό βραβείων ‘International Engine of the Year’. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει εκ νέου τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, που από το 2007 έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
    Το plug-in hybrid υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές.  Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW, σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.
Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
  • Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
  • H Alfa Romeo ανοίγει τον κατάλογο παραγγελιών για τη νέα Stelvio, δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το πρώτο SUV μοντέλο της και παράλληλα, μας αποκαλύπτει την εικόνα του εσωτερικού για τις απλές εκδόσεις.
    Πριν από ένα μήνα σας παρουσιάσαμε τις πρώτες εικόνες του μοντέλου που αφορούσαν τις απλές εκδόσεις του. Πλέον η ιταλική φίρμα αρχίζει να δέχεται παραγγελίες για τη νέα Stelvio και μας παρουσιάζει την πρώτη έκδοση της γκάμας του. Η Stelvio First Edition, όπως ονομάζει η Alfa Romeo την πρώτη έκδοση, περιλαμβάνει-μεταξύ άλλων- ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Bi-Xenon, πίσω φιμέ κρύσταλλα και άλλα. Στο εσωτερικό τώρα, τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά και θερμαινόμενα και έχει τοποθετηθεί επένδυση από ξύλο. Παράλληλα υπάρχει στάνταρ κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών & paddles για αλλαγή ταχυτήτων από το τιμόνι.
    Για την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης (με σύστημα τετρακίνησης) φροντίζει ένας 2λιτρος τούρμπο βενζινοκινητήρας απόδοσης 280 ίππων/ 5.250 σ.α.λ. & ροπής 400 Nm/2.250 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (όμοιο με της Giulia από την εταιρεία ZF) και χαρίζει στο αμάξωμα των 1.660 κιλών τελική 230 km./h και 0-100 σε 5,7 sec. H μικτή εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 7 lt/100 km. και οι εκπομπές C02 στα 161 gr/km. Θυμίζουμε ότι το μοντέλο διαθέτει δύο ακόμη εκδόσεις κινητήρα. Μια με πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων και μια με βενζινοκινητήρα 2,9 λίτρων V6 BiTurbo για την κορυφαία Stelvio QV. H τιμή εκκίνησης του μοντέλου στην Ιταλία έχει οριστεί στα 57.300 ευρώ.
     
Δύο ειδικές εκδόσεις για το θρυλικό Ford Mustang
  • Δύο ειδικές εκδόσεις για το θρυλικό Ford Mustang
  • Η Ford αποκάλυψε δύο ειδικές εκδόσεις της θρυλικής και συνάμα επιτυχημένης Ford Mustang στην Ευρώπη, με μοναδικό στυλ και προηγμένο εξοπλισμό. «Η Ford Mustang έχει κάθε λόγο να ξεχωρίσει στους Ευρωπαϊκούς δρόμους και με τις νέες εκδόσεις Ford Mustang Black Shadow Edition και Blue Edition, οι οδηγοί της Mustang θα προσελκύσουν ακόμα περισσότερο την προσοχή,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Οι ειδικές εκδόσεις Ford Mustang αποτελούν ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας Mustang πάνω από 50 χρόνια, και τώρα οι Ευρωπαίοι πελάτες μπορούν να παίξουν το δικό τους ρόλο στην πλούσια ιστορία των ειδικών εκδόσεων του εμβληματικού μοντέλου.»
     
    Mustang Black Shadow Edition
    Η Ford Mustang Black Shadow Edition θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία με τον 5.0 λίτρων V8 κινητήρα 421 ίππων της Ford και εξάρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο από τον Ιανουάριο του 2017. Διατίθεται με τέσσερις χρωματικές επιλογές  – Platinum White, Triple Yellow, Race Red και Grabber Blue – ενώ το μοναδικό στυλ αμαξώματος περιλαμβάνει έμβλημα μαύρου Pony για τη μάσκα GT, αποκλειστικές μαύρες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με σχέδιο ακτίνων Y, μαύρες ρίγες στο φούσκωμα του καπό και χαμηλά στο πλάι μεταξύ των θόλων, αλλά και μαύρα λογότυπα 5.0-litre στα εμπρός φτερά. Το μοντέλο περιορισμένης έκδοσης παραγωγής προσφέρει αισθητήρες παρκαρίσματος, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα, ένα premium ηχοσύστημα ShakerPro με 12-ηχεία και ένα ισχυρό subwoofer 8-ιντσών στο πορτμπαγκάζ, πολυτελές μαύρο δερμάτινο σαλόνι με εντυπωσιακές ραφές στον πίνακα οργάνων και ασορτί ένθετα στις πόρτες.
     
    Mustang Blue Edition
    Οι χαρακτηριστικές αποχρώσεις Grabber της Ford – που ονομάστηκαν έτσι λόγω της ικανότητάς τους να τραβάνε την προσοχή  – παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά με τις 1969 Shelby GT350 και GT500. Από τότε, η Ford προσφέρει κάθε τόσο τη Mustang σε περισσότερες από 20 διαφορετικές αποχρώσεις Grabber μεταξύ των οποίων οι Grabber Orange, Grabber Yellow και Grabber Lime – με τα μοντέλα που είναι βαμμένα σε απόχρωση Grabber να προσελκύουν από παλιά το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συλλεκτών. Η νέα Ford Mustang Blue Edition διατίθεται τώρα για παραγγελία είτε με τον 5.0 λίτρων V8 της Ford, 421 ίππων ή με τον οικονομικό 2.3 λίτρων EcoBoost 317 ίππων και εξάρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, και προσφέρει ένα εντυπωσιακό εξωτερικό σε Grabber Blue που αναδεικνύεται με μαύρες ρίγες στο καπό και την οροφή, αλλά και μαύρες, πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.
PORSCHE 911 R - Μετά από 50 χρόνια…
  • PORSCHE 911 R - Μετά από 50 χρόνια…
  • Η 911 R (που σημαίνει Racing) είναι εφοδιασμένη με τον τεσσάρων λίτρων ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της GT3 RS με τους 500 ίππους. Το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων κατανέμει  την κίνηση στους πίσω τροχούς του μοντέλου που ξεχωρίζει από τα κόκκινα και μαύρα αυτοκόλλητα. Χάρη στη χρήση ανθρακονήματος και μαγνησίου, την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και εξοπλισμού (κλιματισμού και ηχοσυστήματος) ζυγίζει μόλις 1.370 κιλά και φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 323 χιλιόμετρα την ώρα και υπόσχεται άπλετες οδηγικές συγκινήσεις τόσο εντός πίστας όσο και εκτός. Η Porsche εφοδιάζει την 911 R με κεραμικούς δίσκους φρένων (410 mm μπροστά και 390 mm πίσω) και με τροχούς 20 ιντσών ενώ θα κατασκευαστεί σε μόλις 991 μονάδες.
    Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η πρώτη 911 R παρουσιάστηκε το 1967 από την Porsche σε περιορισμένη παραγωγή. Σκοπός ήταν η χρήση του μοντέλου σε αγώνες, αλλά με άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους. Σχεδόν 50 χρόνια αργότερα η γερμανική μάρκα επαναφέρει το όνομα αυτό στη γκάμα.
Επετειακό Μοντέλο Gold Wing F6B
  • Επετειακό Μοντέλο Gold Wing F6B
  • Στο πλαίσιο της 40ής επετείου από την έναρξη παραγωγής της Gold Wing, η  Gold Wing F6B προσφέρει δύο σημαντικά νέα στοιχεία ως απάντηση στις επιθυμίες των ιδιοκτητών, μαζί με αναμνηστικά σήματα και μοναδικά κλειδιά, σηματοδοτώντας αυτό το ξεχωριστό ορόσημο. Ο κινητήρας 1832cc της Gold Wing F6B είναι αναμφίβολα έργο τέχνης, αλλά στην πραγματικότητα το στυλ της Gold Wing F6B είναι το πρώτο οπτικό ερέθισμα που μαγνητίζει την προσοχή. Η κοντή ζελατίνα, οι χυτές γραμμές από μπροστά μέχρι πίσω και η νέα βαφή Matt Bullet Silver Metallic, με φόντο το μαύρο πλαίσιο, το πιρούνι, το ψαλίδι και τους τροχούς, χαρίζει στη μεγαλύτερη Bagger της Honda μία αέρινη, cool παρουσία. Αποκλειστικές σέλες προσφέρουν άνεση και υποστήριξη σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων γα αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ το ηχοσύστημα 4 ηχείων εγγυάται ηχητικές απολαύσεις από το RDS στερεοφωνικό σύστημα. 
    Σχόλια των ιδιοκτητών οδήγησαν σε δύο αναβαθμίσεις εξοπλισμού. H όπισθεν αποτελεί πλέον εργοστασιακό εξοπλισμό της Gold Wing F6B. Η δεύτερη προσθήκη - ηλεκτρονικό cruise control – αυξάνει τα επίπεδα άνεσης σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
    Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών παρέχει ακαμψία και διασφαλίζει άριστο χειρισμό της μοτοσυκλέτας όπως και το τηλεσκοπικό πιρούνι 45mm με μηχανισμό αντιβύθισης και η πίσω ανάρτηση Pro-Link. Ένα σύστημα πέδησης Dual Combined ABS παρέχει ταχεία και ασφαλή ελκτική ισχύ σε ποικίλες οδικές επιφάνειες και συνθήκες. Έχοντας κατασκευαστεί για να κινείται με άνεση σε περιβάλλον πόλης και στον ανοιχτό δρόμο, η Gold Wing F6B είναι 29kg ελαφρύτερη από την Gold Wing GL1800 έχοντας ωστόσο παρόμοιο πλαίσιο, ισχύ και εντυπωσιακή καμπύλη ροπής.
Το Opel Astra Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016
  • Το Opel Astra Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016
  • Ασταμάτητες φαίνεται να είναι οι διακρίσεις για το νέο Opel Astra, και μάλιστα σε κάθε επίπεδο. Μόλις χθες (29 Φεβρουαρίου) ανακοινώθηκε και η κατάκτηση ενός πολύ σημαντικού τίτλου στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Το Opel Astra είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016» Η κριτική επιτροπή των 58 διακεκριμένων εκπροσώπων του Ειδικού Τύπου από 22 Ευρωπαϊκές χώρες απένειμε στο Astra συνολικά 309 βαθμούς, έναντι 294 που έδωσε στο Volvo XC90 και 202 στο Mazda MX-5.
    Το βραβείο παρέλαβε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, από τον Πρόεδρο της Επιτροπής COTY, Hakan Matson, την παραμονή της πρώτης ημέρας του 86ου Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Astra συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ των επτά φιναλίστ του φετινού θεσμού COTY. Πάνω από 40 νέα αυτοκίνητα, από σπορ roadsters μέχρι πολυτελή sedan και μοντέλα SUV, ήταν στην αρχική λίστα υποψηφιοτήτων.Τρία νέα μοντέλα Opel έχουν αποσπάσει τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς τα τελευταία οκτώ χρόνια. Το νέο Astra έχει ήδη κατακτήσει διεθνείς διακρίσεις όπως το  SAFETYBEST 2015 και το 2015 Golden Steering Wheel από το περασμένο φθινόπωρο που λανσαρίστηκε. Επίσης βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια για την ασφάλειά του στα crash tests του Euro NCAP.
    Ο θεσμός ‘Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς’ ιδρύθηκε το 1964. Η φετινή νίκη ανεβάζει το συνολικό αριθμό τίτλων της Opel σε πέντε. Το Opel Kadett E ήταν το πρώτο μοντέλο της μάρκας που απέσπασε το βραβείο το 1985. Δύο χρόνια αργότερα, το Omega A έλαβε και πάλι την Ευρωπαϊκή διάκριση. Τα τελευταία χρόνια, η Opel έχει αναδειχτεί νικήτρια δύο φορές – με το Insignia το 2009 και το Ampera το 2012.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το μοντέλο βρίσκεται ήδη στις βιτρίνες της Γεω Παυλίδης & Αραούζος.
Πρωτότυπο επόμενης γενιάς Honda Civic
  • Πρωτότυπο επόμενης γενιάς Honda Civic
  • Παρουσιάστηκε το πρωτότυπο της επόμενης γενιάς του Honda Civic
    Η Honda παρουσίασε στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το πρωτότυπο Honda Civic του μέλλοντος. Μια πρόταση με δυναμική και συνάμα τολμηρή νέα σχεδίαση που θα διαθέτει τα πιο σπορ χαρακτηριστικά όλων των εποχών
    Η δέκατη γενιά του θρυλικού μοντέλου της Honda – πάντα σε έκδοση Hatchback - θα είναι 30 mm φαρδύτερη, 20 mm χαμηλότερη και 130 mm μακρύτερη από την τρέχουσα γενιά.
    Νέοι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί και ελαστικά, μακρύτερο μεταξόνιο,  κοντοί πρόβολοι και αεροδυναμικές επιφάνειες της καμπίνας είναι μόνο μερικά στοιχεία δυναμισμού του εξωτερικού σχεδιασμού. Μπροστά, ο κοντός πρόβολος  με τους μεγάλους αεραγωγούς διαμορφώνουν μία πιο δυναμική οπτική ταυτότητα για την οικογένεια Honda. Προβολείς και φώτα ημέρας LED ρέουν κάτω από το τολμηρό, ανάγλυφο καπό προς τους τονισμένους θόλους των τροχών.
    Το νέο Civic θα είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που θα περιλαμβάνει δύο νέους βενζινοκινητήρες και το πρώτο παγκοσμίως που διατίθεται με 1.0 Τurbo κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Civic Hatchback θα διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες 1.0 Turbo και 1.5 λίτρων VTEC Turbo και ένα πετρελαιοκινητήρα που δεν θα είναι άλλος από τον  ανανεωμένο 1.6 i-DTEC diesel. Οι νέοι κινητήρες αποτελούν τμήμα της αυξανόμενης γκάμας Earth Dreams Technology της Honda και στοχεύει σε ένα συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων, κορυφαίας απόδοσης για τον κυβισμό τους και εξαιρετικής οικονομίας καυσίμου.
    Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.
Porsche Cayman GT4 Clubsport
  • Porsche Cayman GT4 Clubsport
  • Μια ξεχωριστή αγωνιστική έκδοση της Cayman
    Στο πρόσφατο Σαλόνι του Λος Άντζελες έκανε την παγκόσμια της πρεμιέρα η νέα Porsche Cayman GT4 Clubsport. Πρόκειται για την αγωνιστική έκδοση της Cayman GT4 η οποία προορίζεται αποκλειστικά για την πίστα.
    Το Cayman GT4 Clubsport είναι εφοδιασμένο με τον εξακύλινδρο κινητήρα των 3.8 λίτρων, ο οποίος βρίσκεται πίσω από το κάθισμα του οδηγού και αποδίδει 380 συνολικά ίππους. Συνεργάζεται με το τροποποιημένο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) της Porsche και διαθέτει paddles πίσω από το τιμόνι για τις αλλαγές των ταχυτήτων.
    Άκρως αγωνιστικό περιβάλλον στο εσωτερικό με το roll cage, το ένα αγωνιστικό κάθισμα και τις ζώνες 6 σημείων να κυριαρχούν στο χώρο.
    Το σύστημα ανάρτησης έχει αναβαθμιστεί και προέρχεται από την 911 GT3 Cup. Επίσης, το μοντέλο φέρει 12 προγράμματα ρύθμισης του ABS, καθώς και επανασχεδιασμένο σύστημα ευστάθειας που λειτουργεί σωστά με τα αγωνιστικά ελαστικά. Φυσικά οι μηχανικοί έχουν επέμβει και στα φρένα τοποθετώντας 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονα πίσω.
    Με χρήση ελαφριών υλικών το βάρος της Cayman GT4 Clubsport έχει μειωθεί κατά 40 κιλά λιγότερα από την Cayman GT4 παραγωγής. Έτσι το βάρος της μειώνεται από τα 1.340, στα 1.300 κιλά, έχοντας στο εσωτερικό αγωνιστικά bucket καθίσματα, ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και κλωβό ασφαλείας. Το στάνταρ ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 90 λίτρα, αλλά υπάρχει η εναλλακτική των 70 και 100 λίτρων.
    Το μοντέλο έχει ήδη πιστοποιηθεί για αρκετά πρωταθλήματα όπως είναι τα VLN Long Distance Championship Nurburgring, SRO GT4, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada, αλλά και στους αγώνες που διοργανώνει το Porsche Club of America και τα υπόλοιπα clubs στον υπόλοιπο κόσμο. Οι παραγγελίες του έχει ήδη ξεκινήσει από τα τέλη Νοεμβρίου με τιμή τις €110.000, χωρίς φόρους.
Νέο Volvo S90
  • Νέο Volvo S90
  • Εντυπωσιακή είσοδος της Volvo στα μεγάλα premium σεντάν
    Η Volvo κάνει εντυπωσιακή είσοδο σε μία κατ’ εξοχήν κατηγορία μοντέλων κύρους, αυτή των μεγάλων premium σεντάν, με το Νέο Volvo S90. Το Νέο S90 αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός, για τη Volvo. Η σουηδική μάρκα, η οποία κυριάρχησε πανευρωπαϊκά το 2014 στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV με το XC60 και γνωρίζει τεράστια επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο με το λανσάρισμα από το καλοκαίρι του νέου μεγάλου SUV, του XC90, κάνει εντυπωσιακή είσοδο στα μεγάλα premium σεντάν με ένα μοναδικό μοντέλο. Παρουσιάζοντας το Νέο S90, η Volvo Cars δείχνει την αποφασιστικότητά της να αναδιατάξει δυναμικά την κατηγορία των premium τετράθυρων.                                                               
    Εξοπλισμένο με μια πληθώρα νέων τεχνολογιών, από πρωτοπόρα συστήματα ασφαλείας έως εφαρμογές και υπηρεσίες βασισμένες στο «cloud», το Νέο Volvo S90 είναι ακόμη μια απόδειξη για τη συνεχιζόμενη εξέλιξη και τρόπον τινά μεταμόρφωση της σουηδικής μάρκας.
    «Με το λανσάρισμα του XC90 είχαμε ήδη δείξει πόσο ψηλά βάζουμε τον πήχη. Είμαστε πλέον ξεκάθαρα και αποφασιστικά μέσα στο παιχνίδι. Έχοντας πραγματοποιήσει συνολικές επενδύσεις ύψους 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία πέντε χρόνια, όχι μόνο διαθέτουμε ένα σαφές όραμα για το τι μπορεί να είναι η Volvo, αλλά εκπληρώνουμε την υπόσχεσή μας για την αναγέννηση της μάρκας μας και την εκπλήρωση όλων των επιθυμιών των πελατών», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO του Volvo Car Group.
    Το Νέο S90 παρουσιάζεται εξοπλισμένο με ένα προηγμένο χαρακτηριστικό ημι-αυτόνομης οδήγησης, το Pilot Assist. Το σύστημα εφαρμόζει απαλές κινήσεις στο τιμόνι για να διατηρεί το αυτοκίνητο μέσα στη διαγράμμιση της λωρίδας κυκλοφορίας σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου έως τα 130 χλμ./ ώρα, χωρίς την οποιαδήποτε μεσολάβηση του οδηγού και χωρίς πλέον να χρειάζεται το αυτοκίνητο να ακολουθεί κάποιο άλλο όχημα. Το Pilot Assist αποτελεί ακόμη ένα βήμα προς την εντελώς αυτόνομη οδήγηση – ένα πεδίο καινοτομίας στο οποίο η Volvo ήδη δείχνει την πρόθεσή της να κυριαρχήσει.
    Το Νέο S90 θα είναι επίσης διαθέσιμο σε T8 – Twin Engine plug-in υβριδική έκδοση ενώ το εσωτερικό του φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς όσον αφορά στην πολυτέλεια, τη συνδεσιμότητα και τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας στην κατηγορία των μεγάλων σεντάν.
    «Η ιδέα μας ήταν να εμφυσήσουμε μία εντελώς φρέσκια, καινούρια πνοή σε αυτή τη μάλλον συντηρητική κατηγορία και να προσδώσουμε μια οπτική έκφραση που αποπνέει αυτοπεποίθηση και ηγετική στόφα στην εξωτερική εμφάνιση. Όσο για την εσωτερική σχεδίαση, ανεβάσαμε το S90 στο επόμενο επίπεδο, παρέχοντας μια high-end εμπειρία πολυτέλειας που υπόσχεται απόλυτη άνεση αλλά και έλεγχο», δήλωσε ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της Volvo Cars.
    Το Νέο S90 εισάγει επίσης μια παγκόσμια καινοτομία στο City Safety: την ανίχνευση μεγάλων ζώων. Πρόκειται για ένα σύστημα ικανό να εντοπίζει μεγάλα ζώα όπως το άλογο, η αγελάδα, το ελάφι κλπ., κατά τη διάρκεια της μέρας αλλά και της νύχτας. Όπως και στην ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, η τεχνολογία προσφέρει όλα τα γνωστά – από άλλες εφαρμογές της Volvo - επίπεδα προειδοποίησης αλλά και αυτόματης πέδησης αν κριθεί αναγκαίο, για την αποφυγή μιας σύγκρουσης. Επιπλέον, στην εξέλιξη του Νέου S90 έχει χρησιμοποιηθεί και ο προηγμένος εξομοιωτής πλαισίου Vi-Grade, στον οποίο πρόσφατα επένδυσε η Volvo Cars.
    «Το Νέο S90 κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός, όσον αφορά τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά, τις επιδόσεις και την ποιότητα κύλισης. Επανασχεδιάσαμε από λευκό χαρτί την οδηγική εμπειρία που προσφέρει η Volvo, ώστε να παρέχουμε αίσθηση ακρίβειας και συμμετοχής του οδηγού στον έλεγχο του αυτοκινήτου, αλλά και κορυφαία άνεση», δήλωσε ο Δρ. Πήτερ Μέρτενς (Dr. Peter Mertens), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars.
    Το Νέο Volvo S90 θα αποκαλυφθεί στο κοινό στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής (North American International Auto Show - NAIAS), στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ, που ανοίγει τις πύλες του στις 11 Ιανουαρίου 2016.
Τρία supercars στη γκάμα της Ford
  • Τρία supercars στη γκάμα της Ford
  • Ford Mustang, Ford Focus RS και Ford GT. Τρία μοντέλα που ο καθένας θα ήθελε να βρίσκονται στο γκαράζ του. Πρόκειται για τρία μοντέλα εφοδιασμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με ένα κοινό χαρακτηριστικό. Τις επιδόσεις! Μοντέλα που καθιστούν τη γκάμα της Ford σαν την πιο πλήρης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.
     
    Το Ford Mustang κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου. Διατίθεται τόσο με κινητήρα Ford 5.0 λίτρων V8 που αποδίδει 421 ίππους και 530 Nm ροπής όσο και με τον πιο αποδοτικό 2.3 λίτρων EcoBoost που αποδίδει 317 ίππους και ροπή 432 Nm ροπής. Η Ford αποκάλυψε ότι πάνω από 2.500 πελάτες έχουν παραγγείλει το νέο Ford Mustang από τότε που ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη.
    Διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία. Ο 5λιτρος V8 κινητήρας διαθέτει εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα. Αντίθετα το Mustang με τον 2.3 λίτρων EcoBoost διαθέτει επίσης  μηχανικό κιβώτιο και έχει αντίστοιχη επιτάχυνση στα 5,8 δευτερόλεπτα.
     
    Το νέο Ford Focus RS έχει τον τίτλο του γρηγορότερου Focus παραγωγής με σωρεία τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Το μοντέλο είναι προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, με τη μεγαλύτερη καινοτομία να είναι η τετρακίνηση. Είναι εφοδιασμένο με το καινοτόμο Ford Performance All-Wheel-Drive, προσφέροντας κορυφαία ταχύτητα στο στρίψιμο, θρυλικές επιδόσεις και απαράμιλλη οδηγική απόλαυση. Ήδη το Focus RS βρίσκεται στην τρίτη του γενιά, με τα προηγούμενα δύο να παρουσιάζονται το 2002 και το 2009. Επίσης, είναι το 30ο αυτοκίνητο με το θρυλικό έμβλημα RS, συνεχιστής της παράδοσης πρωτοποριακών οχημάτων όπως το 16βάλβιδο 1970 Escort RS1600, το υπερτροφοδοτούμενο Sierra RS Cosworth του 1985 με την επαναστατική αεροδυναμική, αλλά και το 4x4 1992 Escort RS Cosworth. Το Focus RS αγγίζει την τελική ταχύτητα των 266 km/h με έναν ειδικά σχεδιασμένο νέο κινητήρα 2.3-lit EcoBoost της Ford που αποδίδει μέγιστη ισχύ 350 ίππων. Παράλληλα, οι μηχανικοί της Ford Performance ρύθμισαν το RS έτσι ώστε να παράγει έναν απολαυστικό σπορ ήχο στη γρήγορη οδήγηση, ενώ το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει βελτιστοποιηθεί για τους ενθουσιώδεις οδηγούς με ένα πιο κοντό επιλογέα ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερες και πιο ακριβείς αλλαγές.
     
    Παρά το ότι το ολοκαίνουριο GT βρίσκεται σε επίπεδο Concept, η Ford δεν θα αρχίσει να το βάλει σύντομα στο δρόμο και μάλιστα σε περιορισμένη παραγωγή. Με σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το θρύλο του παρελθόντος, η αισθητική του Ford GT Concept δείχνει να αποτελεί μια σύγχρονη επαναπροσέγγιση της εικόνας του εμβληματικού sportscar GT40 που άφησε το δικό του στίγμα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Και αυτό με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την τριπλή νίκη του Ford GT40 στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans! Πιστό στο σήμερα, το Ford GT Concept κατασκευάζεται από ανθρακονήματα στο σύνολο των εξωτερικών επιφανειών του και όχι μόνο, ενώ εκτός από λόγους αισθητικής, η σχεδίαση του στοχεύει στην όσο το δυνατόν μικρότερη αντίσταση του αέρα στο αμάξωμά του.
    Την προσοχή τραβούν οι προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες που δίνουν πρόσβαση στο θάλαμο με τον ανρθακονημάτινο κλωβό ασφαλείας και η ενεργή αεροτομή που προσαρμόζεται αυτομάτως αναλόγως με τον τρόπο οδήγησης.
    Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας διπλά υπετροφοδοτούμενος V6 της Ford με χωρητικότητα 3,6 λίτρων, τεχνολογίας EcoBoost ο οποίος υπόσχεται ισχύ που θα ξεπερνά τους 600 ίππους ενώ το σύνολο συμπληρώνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind