Νέα

Renault Mégane GT
  • Renault Mégane GT
  • Μια ξεχωριστή έκδοση στη γκάμα του Renault Megane
    H έκδοση GT του Megane είναι ένα μοντέλο που όλοι οι κατασκευαστές θα ήθελαν να έχουν στη γκάμα τους. Ένα μοντέλο που προσφέρει τεχνολογία αιχμής, ένα καθόλα σύγχρονο σχεδιασμό και 205 ίππους στους τροχούς! Από το μοντέλο δεν απουσιάζουν οι στιλιστικές επεμβάσεις από τη Renault Sport. Άλλωστε αυτό προδιαθέτει κaι ο κωδικό GT. Στην πρόσοψη του Megane GT κυριαρχεί η κομψή γρίλια με το ευμέγεθες λογότυπο της γαλλικής φίρμας, ενώ οι προβολείς LED του δίνουν ένα ιδιαίτερα δυναμικό ύφος. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει από τις «απλές» εκδόσεις του Megane είναι οι νέοι σπορ προφυλακτήρες και οι μεγαλύτερες ζάντες που γεμίζουν τους θόλους. Το δυναμικό στιλ συνεχίζεται και στο πίσω μέρος με τους έντονους προφυλακτήρες και τα  μεγάλου πλάτους φωτιστικά σώματα
    Τα σπορ και συνάμα δυναμικά χαρακτηριστικά συνεχίζονται και στο εσωτερικό του μοντέλου με τα νέα μπάκετ που στηρίζουν τέλεια το σώμα χωρίς να το κουράζουν. και τα Κυριαρχούν τα μαλακά πλαστικά πολύ καλής ποιότητας αλλά και η εργονομία ενώ προσφέρει ψηλά επίπεδα τεχνολογίας. Ο πίνακας οργάνων απαρτίζεται από ένα μοντέρνο μείγμα από αναλογικά όργανα  και μία ψηφιακή κεντρική οθόνη. Τη θετική εντύπωση ενισχύει η μεγάλη (8,7 ιντσών) και κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Μέσω αυτής ελέγχονται το σύστημα πλοήγησης, τα multimedia και πολλά άλλα. 
    Το Megane GT είναι εφοδιασμένο με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 205 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EDC διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.  Ένας συνδυασμός που προσφέρει ανεπανάληπτες οδηγικές συγκινήσεις για αυτόν που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι του. Τα πιο πάνω ενισχύουν, τόσο η δυνατότητα αλλαγής σχέσεων μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι όσο και το σύστημα σπορ εκκίνησης από στάση (ή αλλιώς Launch Control). Η δυναμική του οδική συμπεριφορά του Megane GT τονίζεται περισσότερο και από το ακριβές τιμόνι αλλά και την πιο σφικτή ανάρτηση που σίγουρα θα εκτιμήσει ο οδηγός στις ψηλές ταχύτητες.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η έκδοση GT είναι εφοδιασμένη με το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control. Σύστημα το οποίο η Renault ουσιαστικά εισάγει στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Το 4Control ενισχύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο άμεση, πιο ακριβής και πιο σίγουρη, αυξάνοντας σημαντικά τα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης. Παράλληλα, προσφέρει αυξημένη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και αυξημένη σταθερότητα στις στροφές με μεγαλύτερες ταχύτητες, ενώ μειώνει τις κλίσεις μέσω ειδικών αντιστρεπτικών ράβδων.
Mercedes-AMG Project One
  • Mercedes-AMG Project One
  • Το νέο Super Car της Mercedes
    H Mercedes αποκάλυψε το εντυπωσιακό της supercar κατά τη διάρκεια του φετινού Σαλονιού της Φρανκφούρτης. Ένα μοντέλο που στην ουσία μεταφέρει την τεχνολογία της φόρμουλα ένα αυτούσια στο… δρόμο! Και δημιουργήθηκε για να εορταστούν τα πενήντα χρόνια συνεργασίας της Mercedes και της AMG. Το Mercedes-AMG Project One, μπορεί ακόμα να είναι πρωτότυπο, εντούτοις οι διαφορές του από το μοντέλο παραγωγής δεν θα είναι παρά ελάχιστες.
    Στον εξωτερικό σχεδιασμό το μοντέλο δεν καταφεύγει σε υπερβολές. Αντίθετα, διατηρεί την κλασσική σιλουέτα ενός supercar αλλά με σύγχρονες και συνάμα εντυπωσιακές γραμμές που κόβουν την ανάσα. Με αγωνιστικό χαρακτήρα από το φόρμουλα ένα είναι και το εσωτερικό. Στοιχεία όπως το τιμόνι, οι δύο οθόνες (στη μία είναι ο πίνακας οργάνων και στην άλλη ο έλεγχος των πολυμέσων) αλλά και τα καθίσματα έχουν καθαρά αγωνιστικό χαρακτήρα. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα καθίσματα από ανθρακονήματα δεν ρυθμίζονται. Αντίθετα ρυθμίζονται τόσο τα πεντάλ όσο και το τιμόνι. 
    Προτεραιότητα των σχεδιαστών ήταν η λειτουργικότητα του όλου συνόλου αλλά κυρίως η αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος που είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Διαθέτει ένα μεγάλο πακέτο ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων και ξεχωρίζουν, τόσο η μεγάλη εισαγωγή αέρα στην οροφή, όσο και η μεγάλη μάσκα στο μπροστινό μέρος. Και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που φθάνει τα 200 χιλιόμετρα από στάση σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από 350 χιλιόμετρα την ώρα. 
    Ο κινητήρας προέρχεται από το μονοθέσιο W08 της Φόρμουλα 1 και αποτελείται συνολικά από έναν V6 1.6 λίτρων εσωτερικής καύσης κινητήρα και 4 ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος είναι ένας hich tech V6 1.600 κυβικών, που υποβοηθάτε από δύο ηλεκτροκινητήρες 90 και 120 kW (ο πρώτος στο turbo και ο δεύτερος στο στρόφαλο, όπως στην F1) με αποτέλεσμα η απόδοσή του να ξεπερνά τους 680 ίππους. Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 163 ίππους ο καθένας και δίδουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, εξασφαλίζοντας έτσι και την τετρακίνηση. Η συνολική ισχύς του Project One φτάνει τους 1006 ίππους ενώ μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά για 25 χιλιόμετρα.
    Το Project One θα κατασκευάζεται από την AMG και θα παραχθεί σε μόλις 275 μονάδες, που θα είναι όλες αριστεροτίμονες. Η τιμή του ορίστηκε για τις 2.275.000 ευρώ προ φόρων ενώ το σημαντικότερο για την εταιρεία είναι ότι η παραγωγή έχει ήδη εξαντληθεί, ενώ όλα θα έχουν παραδοθεί στους κατόχους τους μέχρι τα τέλη του 2020
Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
  • Το κορυφαίο SUV στη θρυλική πίστα του Nürburgring
    Το ολοκαίνουριο Alfa Romeo Stelvio είναι και επίσημα το πιο γρήγορο SUV στη θρυλική πίστα του Nurburgring. Με την επιτυχία αυτή η Alfa Romeo έκανε δύο τα ρεκόρ της στην θρυλική αυτή πίστα αφού το πρώτο έγινε με την Giulia Quadrifoglio παίρνοντας την πρώτη θέση στα τετράθυρα σεντάν παραγωγής. Τόσο η Giulia όσο και το Stelvio είχαν στη διάθεση τους τον V6 κινητήρα των 2.900 κυβικών με τα διπλά turbo, που αποδίδει 510 ίππους. Όσον αφορά το Stelvio, ο κινητήρας αυτός του χαρίζει μια τελική ταχύτητα της τάξης των 285 χιλιομέτρων την ώρα ενώ φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα.
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το προηγούμενο ρεκόρ στη γερμανική πίστα κατείχε από το 2015 η Porsche Cayenne Turbo S με χρόνο 7' 59" 74. Ο χρόνος του Stelvio Quadrifoglio ήταν 7' 51" 07 και ισοφαρίζει ακόμη και αυτόν της BMW M4 το 2015 ενώ το τοποθετεί ανάμεσα στα 100 πιο γρήγορα στο Nürburgring. Το Nürburgring είναι η ιστορικότερη πίστα αγώνων στον κόσμο. Εκεί γράφτηκαν μερικές από τις χρυσές σελίδες της ιστορίας του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, και όχι μόνο. Στη γερμανική αυτή πίστα - που λειτουργεί από τη δεκαετία του ’20 – δοκιμάζονται πολλά από τα καινούργια μοντέλα πριν παρουσιαστούν στο κοινό.
    Το Alfa Romeo Stelvio είναι ένα μοντέλο / σταθμός στην ιστορία της φημισμένης ιταλικής μάρκας. Το όνομά του προέρχεται από το περίφημο πέρασμα του Stelvio. Το μεγαλύτερο ορεινό πέρασμα στην Ιταλία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Οι κατασκευαστές του υιοθέτησαν αυτούσια τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το αυθεντικό σπορ πνεύμα της Alfa Romeo με το αυθεντικό Ιταλικό στυλ, τις καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις και τους αποδοτικούς κινητήρες. Το μοντέλο βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της CiC Automasters εφοδιασμένο με δύο κινητήρες. Ένα δίλιτρο βενζίνης με 280 ίππους και ένα 2.2 λίτρων πετρελαίου με τους 210 ίππους. Δύο κινητήρες που χαρακτηρίζονται από τις επιδόσεις και την ελαστικότητα τους και συνδυάζονται εντυπωσιακά με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο αλλά και το σύστημα τετρακίνησης Q4.
Τα καινούρια πρωτότυπα της Honda
  • Τα καινούρια πρωτότυπα της Honda
  • Με σημαντικές αποκαλύψεις έκανε την εμφάνιση της η Honda στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πέραν της υπάρχουσας γκάμας, το Ιαπωνικό εργοστάσιο παρουσίασε για πρώτη φορά το CR-V Hybrid Prototype, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη. Μαζί του και το Urban EV Concept. Ένα πρωτότυπο που ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία.
    Πιο συγκεκριμένα, το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτό διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκοσμίως δημοφιλέστερου SUV, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση ενώ σαφώς μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Το πρωτότυπο υβριδικό του νέου CR-V διαθέτει ένα σύστημα κινητήρων i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα. Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
    Παράλληλα, η Honda αποκάλυψε ένα νέο ηλεκτρικό όχημα με την ονομασία Urban EV Concept,. Το πρωτότυπο βασίζεται σε μία εντελώς νέα πλατφόρμα, και ορίζει την τεχνολογική και σχεδιαστική κατεύθυνση ενός μελλοντικού, ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής Honda με μπαταρία. To Urban EV Concept αποτυπώνει το όραμα της Honda για έναν κόσμο όπου μετακίνηση και καθημερινή ζωή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Η προηγμένη λειτουργία Honda Automated Network Assistant ενεργεί σαν προσωπικός βοηθός, που μαθαίνει από τον οδηγό, ανιχνεύοντας συναισθήματα πίσω από τις αποφάσεις του στη συνέχεια, μπορεί να εφαρμόζει ό,τι έχει μάθει από παλιότερες αποφάσεις του οδηγού για να κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις.
Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία
  • Τριπλή επιτυχία για την Hyundai στη Γερμανία
  • Τα μοντέλα i20, i30 και Tucson, δηλαδή τρία από τα μοντέλα της Hyundai, έχουν κατακτήσει την  πρώτη θέση σε έρευνα που έχει διεξαχθεί ανάμεσα σε 14.000 πελάτες στη Γερμανία. Οι ερωτηθέντες στην έρευνα AUTO TEST 2017, που έγινε από τον μεγαλύτερο σε κυκλοφορία οδηγό αγοράς, ανέδειξαν στην πρώτη θέση το Tucson και το i20 για το σχεδιασμό, την ποιότητα, την τεχνολογία και την πενταετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς περιορισμό στα χιλιόμετρα, που προσφέρει η Hyundai.Το i20 Blue 1.0 T-GDi ψηφίστηκε πρώτο στην κατηγορία του λόγω της τιμής σε σχέση με τις επιδόσεις τους και το Tucson 1.7 CRDi 2WD θριάμβευσε στην κατηγορία SUV. Σύμφωνα με τους κριτές, το Tucson είναι εφοδιασμένο με τον οικονομικό κινητήρα diesel απόδοσης 115 ίππων PS, με χαμηλό κόστος συντήρησης και ασφάλισης στη Γερμανία, συνδυασμένα με τη λογική τιμή αγοράς του. Στην έρευνα Vehicle Dependability Study 2017, της J.D. Power, οι αγοραστές του i30 στη Γερμανία είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με το νέο τους αυτοκίνητο. Το i30 αναδείχθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων με μεγάλη διαφορά, με κριτήρια την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ελκυστικότητα και το κόστος συντήρησης. Η ετήσια έρευνα J.D. Power, που γίνεται σε συνεργασία με το περιοδικό AUTO TEST, ζητά την άποψη 14.000 αυτοκινητιστών στη Γερμανία, για την εμπειρία τους. Τα ευρήματα αποτελούν μια ξεκάθαρη ένδειξη για το πόσο ευχαριστημένοι είναι οι οδηγοί με το αυτοκίνητό τους.
     
Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Διάκριση για τον TFSI της Audi
  • Κυρίαρχος κινητήρας στην κατηγορία του φαίνεται να είναι ο 2.5 λίτρων TFSi της Audi. Αυτό αποδεικνύει και η όγδοη συνεχόμενη διάκριση που πήρε στα πρόσφατα διεθνή βραβεία «Κινητήρας της χρονιάς». Με λίγα λόγια η κατηγορία των 2.5 της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας ανήκει εξολοκλήρου στην Audi. «Ο πεντακύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα σήμα κατατεθέν της Audi εδώ και 40 χρόνια, και συνεχίζουμε να τον εξελίσσουμε και βελτιώνουμε συνεχώς» δήλωσε ο Peter Mertens, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Τεχνολογικής Ανάπτυξης της AUDI AG. «Πέρυσι παρουσιάσαμε το Audi TT RS, και ήταν το μοντέλο που φιλοξένησε πρώτο τον καινούργιο αυτό πεντακύλινδρο». Οι κριτές έδωσαν μέγιστους βαθμούς τόσο για την εξαιρετική απόδοση του πεντακύλινδρου, συνόλου της Audi8 όσο και για τον χαρακτηριστικό ήχο του ο οποίος θυμίζει τον κλασσικό ήχο του κινητήρα που έφερε το θρυλικό Audi Quattro Group B τη δεκαετία του 80. Ο σημερινός πεντακύλινδρος κινητήρας είναι κατά 26 κιλά ελαφρύτερος από τον κινητήρα του παρελθόντος λόγω ενός πολύ πιο ελαφριού κράματος στο στροφαλοθάλαμο. Η Audi τοποθετεί τον 2.5 λίτρων TFSI κινητήρα σε μοντέλα όπως τα TT RS Coupé και TT RS Roadster αλλά και στα RS 3 Sedan και RS 3 Sportback. Κινητήρας που αποδίδει 400 συνολικά ίππους και 400 Nm ροπής και πρόκειται για τον πιο ισχυρό πεντακύλινδρο κινητήρα στην παγκόσμια αγορά. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4.1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χιλιόμετρα την ώρα ενώ υπάρχει επιλογή και για τα 280 χιλιόμετρα την ώρα.
Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Το Peugeot 2008 καλύτερο SUV στην κατηγορία του!
  • Την πρώτη θέση στα βραβεία του Auto Express Driver Power 2017 στην κατηγορία «Μικρό SUV» κατέκτησε πρόσφατα το Peugeot 2008. Τα αποτελέσματα των συγκεκριμένων βραβείων προκύπτουν από ψηφοφορία των ίδιων των οδηγών, που κρίνουν τα οχήματά τους στην πράξη. Φέτος μάλιστα συμμετείχαν στην ψηφοφορία περισσότεροι από 70.000. Παράλληλα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των μικρών SUV ήταν με διαφορά και η μεγαλύτερη στα βραβεία, κάτι που δίδει περισσότερη αξία στο νικητή.
    Οι οδηγοί, δήλωσαν απόλυτη συνολική ικανοποίηση στην εμπειρία ιδιοκτησίας ενός Peugeot 2008 σε όλες τις σημαντικές υποκατηγορίες όπως: κινητήρας και κιβώτιο, εξωτερική σχεδίαση Peugeot, συστήματα ασφαλείας, αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση και κόστος χρήση. Κάτι που χάρισε στο 2008 την πρώτη θέση ανάμεσα στους αντιπάλους του.Τα βραβεία Auto Express Driver Power 2017, διοργανώνονται από το έγκυρο περιοδικό AutoExpress που φέτος γιορτάζει τα τριάντα του χρόνια παρουσίας στην αγορά.
    Το Peugeot 2008 παρουσιάζεται στις βιτρίνες της Demstar Automotive με πληθώρα τεχνολογικών και σχεδιαστικών καινοτομιών. Με ένα μοντέρνο σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής, το μοντέλο διαθέτει και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων. Όμως ο κινητήρας που  σηκώνει το βάρος της επιτυχίας στην Κυπριακή αγορά δεν είναι άλλος από τον βραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech με τους 110 ίππους. Ένας κινητήρας που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σαν ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του.
    Παρόν στη γκάμα και το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με quickshifter.Το 2008 προσφέρει στη γκάμα του και στην έκδοση GT Line, η οποία περιλαμβάνει 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου σε μαύρο χρωματισμό και μαύρη γρίλια. Ακόμα, διαθέτει προστατευτικά για τα φώτα ομίχλης, μπάρες οροφής και πολλά άλλα.
    Το εσωτερικό του προσφέρεται με το σύστημα i-Cockpit που μεταξύ άλλων είναι εφοδιασμένο με οθόνη αφής Ιντσών. Παράλληλα, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, μπορεί κανείς να επιλέξει την χαρτογράφηση του αυτοκινήτου, αναλόγως με το χώρο στον οποιο βρίσκεται (στάνταρ, χιόνι, χώμα, all terrain). Επίσης, το κομμάτι της ψυχαγωγίας αναλαμβάνει το νέο infotainment σύστημα, που διαθέτει MirrorLink και Apple CarPlay, ενώ εξοπλίζεται και με το Active City Brake, το οποίο προλαμβάνει την σύγκρουση σε χαμηλές ταχύτητες χάρη στην αυτόματη εμπλοκή του συστήματος πέδησης.
Engine of the Year awards
  • Engine of the Year awards
  • Διάκριση για τη BMW στην κατηγορία 1.400-1.800
    Για τρίτη συνεχή χρονιά, το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε στην κατηγορία του (1.400 - 1.800 κ.εκ) στο θεσμό βραβείων ‘International Engine of the Year’. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει εκ νέου τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, που από το 2007 έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την οδηγική απόλαυση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
    Το plug-in hybrid υβριδικό σύστημα του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 231 ίππους και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 131 ίππων αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές.  Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW, σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα, εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.
Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
  • Διαθέσιμη για παραγγελίες η Alfa Romeo Stelvio
  • H Alfa Romeo ανοίγει τον κατάλογο παραγγελιών για τη νέα Stelvio, δίνει στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το πρώτο SUV μοντέλο της και παράλληλα, μας αποκαλύπτει την εικόνα του εσωτερικού για τις απλές εκδόσεις.
    Πριν από ένα μήνα σας παρουσιάσαμε τις πρώτες εικόνες του μοντέλου που αφορούσαν τις απλές εκδόσεις του. Πλέον η ιταλική φίρμα αρχίζει να δέχεται παραγγελίες για τη νέα Stelvio και μας παρουσιάζει την πρώτη έκδοση της γκάμας του. Η Stelvio First Edition, όπως ονομάζει η Alfa Romeo την πρώτη έκδοση, περιλαμβάνει-μεταξύ άλλων- ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, προβολείς Bi-Xenon, πίσω φιμέ κρύσταλλα και άλλα. Στο εσωτερικό τώρα, τα καθίσματα είναι ηλεκτρικά και θερμαινόμενα και έχει τοποθετηθεί επένδυση από ξύλο. Παράλληλα υπάρχει στάνταρ κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών & paddles για αλλαγή ταχυτήτων από το τιμόνι.
    Για την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης (με σύστημα τετρακίνησης) φροντίζει ένας 2λιτρος τούρμπο βενζινοκινητήρας απόδοσης 280 ίππων/ 5.250 σ.α.λ. & ροπής 400 Nm/2.250 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (όμοιο με της Giulia από την εταιρεία ZF) και χαρίζει στο αμάξωμα των 1.660 κιλών τελική 230 km./h και 0-100 σε 5,7 sec. H μικτή εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 7 lt/100 km. και οι εκπομπές C02 στα 161 gr/km. Θυμίζουμε ότι το μοντέλο διαθέτει δύο ακόμη εκδόσεις κινητήρα. Μια με πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων και μια με βενζινοκινητήρα 2,9 λίτρων V6 BiTurbo για την κορυφαία Stelvio QV. H τιμή εκκίνησης του μοντέλου στην Ιταλία έχει οριστεί στα 57.300 ευρώ.
     
Δύο ειδικές εκδόσεις για το θρυλικό Ford Mustang
  • Δύο ειδικές εκδόσεις για το θρυλικό Ford Mustang
  • Η Ford αποκάλυψε δύο ειδικές εκδόσεις της θρυλικής και συνάμα επιτυχημένης Ford Mustang στην Ευρώπη, με μοναδικό στυλ και προηγμένο εξοπλισμό. «Η Ford Mustang έχει κάθε λόγο να ξεχωρίσει στους Ευρωπαϊκούς δρόμους και με τις νέες εκδόσεις Ford Mustang Black Shadow Edition και Blue Edition, οι οδηγοί της Mustang θα προσελκύσουν ακόμα περισσότερο την προσοχή,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Οι ειδικές εκδόσεις Ford Mustang αποτελούν ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας Mustang πάνω από 50 χρόνια, και τώρα οι Ευρωπαίοι πελάτες μπορούν να παίξουν το δικό τους ρόλο στην πλούσια ιστορία των ειδικών εκδόσεων του εμβληματικού μοντέλου.»
     
    Mustang Black Shadow Edition
    Η Ford Mustang Black Shadow Edition θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία με τον 5.0 λίτρων V8 κινητήρα 421 ίππων της Ford και εξάρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο από τον Ιανουάριο του 2017. Διατίθεται με τέσσερις χρωματικές επιλογές  – Platinum White, Triple Yellow, Race Red και Grabber Blue – ενώ το μοναδικό στυλ αμαξώματος περιλαμβάνει έμβλημα μαύρου Pony για τη μάσκα GT, αποκλειστικές μαύρες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με σχέδιο ακτίνων Y, μαύρες ρίγες στο φούσκωμα του καπό και χαμηλά στο πλάι μεταξύ των θόλων, αλλά και μαύρα λογότυπα 5.0-litre στα εμπρός φτερά. Το μοντέλο περιορισμένης έκδοσης παραγωγής προσφέρει αισθητήρες παρκαρίσματος, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα, ένα premium ηχοσύστημα ShakerPro με 12-ηχεία και ένα ισχυρό subwoofer 8-ιντσών στο πορτμπαγκάζ, πολυτελές μαύρο δερμάτινο σαλόνι με εντυπωσιακές ραφές στον πίνακα οργάνων και ασορτί ένθετα στις πόρτες.
     
    Mustang Blue Edition
    Οι χαρακτηριστικές αποχρώσεις Grabber της Ford – που ονομάστηκαν έτσι λόγω της ικανότητάς τους να τραβάνε την προσοχή  – παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά με τις 1969 Shelby GT350 και GT500. Από τότε, η Ford προσφέρει κάθε τόσο τη Mustang σε περισσότερες από 20 διαφορετικές αποχρώσεις Grabber μεταξύ των οποίων οι Grabber Orange, Grabber Yellow και Grabber Lime – με τα μοντέλα που είναι βαμμένα σε απόχρωση Grabber να προσελκύουν από παλιά το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συλλεκτών. Η νέα Ford Mustang Blue Edition διατίθεται τώρα για παραγγελία είτε με τον 5.0 λίτρων V8 της Ford, 421 ίππων ή με τον οικονομικό 2.3 λίτρων EcoBoost 317 ίππων και εξάρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, και προσφέρει ένα εντυπωσιακό εξωτερικό σε Grabber Blue που αναδεικνύεται με μαύρες ρίγες στο καπό και την οροφή, αλλά και μαύρες, πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.
PORSCHE 911 R - Μετά από 50 χρόνια…
  • PORSCHE 911 R - Μετά από 50 χρόνια…
  • Η 911 R (που σημαίνει Racing) είναι εφοδιασμένη με τον τεσσάρων λίτρων ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της GT3 RS με τους 500 ίππους. Το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων κατανέμει  την κίνηση στους πίσω τροχούς του μοντέλου που ξεχωρίζει από τα κόκκινα και μαύρα αυτοκόλλητα. Χάρη στη χρήση ανθρακονήματος και μαγνησίου, την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και εξοπλισμού (κλιματισμού και ηχοσυστήματος) ζυγίζει μόλις 1.370 κιλά και φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 323 χιλιόμετρα την ώρα και υπόσχεται άπλετες οδηγικές συγκινήσεις τόσο εντός πίστας όσο και εκτός. Η Porsche εφοδιάζει την 911 R με κεραμικούς δίσκους φρένων (410 mm μπροστά και 390 mm πίσω) και με τροχούς 20 ιντσών ενώ θα κατασκευαστεί σε μόλις 991 μονάδες.
    Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η πρώτη 911 R παρουσιάστηκε το 1967 από την Porsche σε περιορισμένη παραγωγή. Σκοπός ήταν η χρήση του μοντέλου σε αγώνες, αλλά με άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους. Σχεδόν 50 χρόνια αργότερα η γερμανική μάρκα επαναφέρει το όνομα αυτό στη γκάμα.
Επετειακό Μοντέλο Gold Wing F6B
  • Επετειακό Μοντέλο Gold Wing F6B
  • Στο πλαίσιο της 40ής επετείου από την έναρξη παραγωγής της Gold Wing, η  Gold Wing F6B προσφέρει δύο σημαντικά νέα στοιχεία ως απάντηση στις επιθυμίες των ιδιοκτητών, μαζί με αναμνηστικά σήματα και μοναδικά κλειδιά, σηματοδοτώντας αυτό το ξεχωριστό ορόσημο. Ο κινητήρας 1832cc της Gold Wing F6B είναι αναμφίβολα έργο τέχνης, αλλά στην πραγματικότητα το στυλ της Gold Wing F6B είναι το πρώτο οπτικό ερέθισμα που μαγνητίζει την προσοχή. Η κοντή ζελατίνα, οι χυτές γραμμές από μπροστά μέχρι πίσω και η νέα βαφή Matt Bullet Silver Metallic, με φόντο το μαύρο πλαίσιο, το πιρούνι, το ψαλίδι και τους τροχούς, χαρίζει στη μεγαλύτερη Bagger της Honda μία αέρινη, cool παρουσία. Αποκλειστικές σέλες προσφέρουν άνεση και υποστήριξη σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων γα αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ το ηχοσύστημα 4 ηχείων εγγυάται ηχητικές απολαύσεις από το RDS στερεοφωνικό σύστημα. 
    Σχόλια των ιδιοκτητών οδήγησαν σε δύο αναβαθμίσεις εξοπλισμού. H όπισθεν αποτελεί πλέον εργοστασιακό εξοπλισμό της Gold Wing F6B. Η δεύτερη προσθήκη - ηλεκτρονικό cruise control – αυξάνει τα επίπεδα άνεσης σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
    Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών παρέχει ακαμψία και διασφαλίζει άριστο χειρισμό της μοτοσυκλέτας όπως και το τηλεσκοπικό πιρούνι 45mm με μηχανισμό αντιβύθισης και η πίσω ανάρτηση Pro-Link. Ένα σύστημα πέδησης Dual Combined ABS παρέχει ταχεία και ασφαλή ελκτική ισχύ σε ποικίλες οδικές επιφάνειες και συνθήκες. Έχοντας κατασκευαστεί για να κινείται με άνεση σε περιβάλλον πόλης και στον ανοιχτό δρόμο, η Gold Wing F6B είναι 29kg ελαφρύτερη από την Gold Wing GL1800 έχοντας ωστόσο παρόμοιο πλαίσιο, ισχύ και εντυπωσιακή καμπύλη ροπής.
  • Σελίδα από 8

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση