FIAT 500L Νέα δεδομένα άνεσης και ευρυχωρίας

Review
FIAT 500L Νέα δεδομένα άνεσης και ευρυχωρίας
Στους εκθεσιακούς χώρους της CiC Automasters βρίσκεται ήδη η μεγαλύτερη έκδοση του θρυλικού Fiat 500. Πρόκειται για μια μεγαλύτερη έκδοση του θρυλικού Fiat 500 που φθάνει στα όρια της  MPV κατηγορίας και παρουσιάζεται πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση του Fiat 500. Ένα μοντέλο που απευθύνεται κυρίως σε νεαρές οικογένειες αλλά και νεαρά ζευγάρια που αρέσκονται στο στυλ, την καλή αισθητική και τη διαφορετικότητα αλλά παράλληλα και χρειάζονται την πρακτικότητα, την ασφάλεια και την άνεση στο αυτοκίνητο.
 
Το 500L έχει μήκος 4,15 μέτρα και μπορεί να φιλοξενήσει πέντε κανονικούς επιβάτες με τις πέντε βαλίτσες τους, χωρίς καμία παραχώρηση στην άνεση και την εργονομία. Με διαστάσεις 4,15 x 1,78 x 1,66 m και μεταξόνιο της τάξης των 261 cm το 500L δίδει τα διαπιστευτήρια του σε μια καινούρια κατηγορία αγοραστών. Στο ενός όγκου αμάξωμα του αυτοκινήτου, η Fiat επέλεξε να τονίσει το συνολικό ύψος να δώσει περισσότερο εμβαδό στις γυάλινες επιφάνειες, αλλά και να αυξήσει το ύψος του καπό. Στοιχεία που συνάδουν ώστε το Fiat 500L να αποκτήσει μια παρουσία που παραπέμπει άμεσα σε Crossover/SUV μοντέλο, τονίζοντας τη νεανικότητά του. Σε ό,τι αφορά τώρα στις σχεδιαστικές καταβολές από το Fiat 500, αυτές αφορούν κυρίως στο μπροστινό μέρος, με τα διπλά στρογγυλεμένα φωτιστικά να έρχονται απευθείας από το 500, όπως επίσης και τη χρωμιωμένη λωρίδα της μάσκας με το λογότυπο της Fiat. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι υπάρχει και η δυνατότητα διχρωμίας του αμαξώματος και η επιλογή για 30 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.
 
Στο εσωτερικό του Fiat 500L η συνολική εικόνα συμβάλει στη διαμόρφωση μιας έντονα νεανικής ατμόσφαιρας, στην οποία σημαντικό ρόλο παίζει η διχρωμία των επενδύσεων στο ταμπλό, το εσωτερικό των πόρτων και τα καθίσματα. Άλλο ένα στοιχείο διαφορετικότητας είναι και ο ολοκαίνουργιος πίνακα οργάνων, με ρετρό σχεδίαση για τα όργανα και λευκό φωτισμό, που βολεύει ιδιαίτερα κατά τη βραδινή οδήγηση.
Στο κομμάτι της πρακτικότητας τέλος, υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα στην κονσόλα, τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και το εσωτερικό των θυρών, μαζί με ένα επιπλέον ντουλαπάκι πάνω από το κλασσικό του συνοδηγού, το οποίο ψύχεται.
Στους 18 συνολικά χώρους αποθήκευσης μπορεί κάποιος να τοποθετήσει αντικείμενα όπως τηλεχειριστήρια και κινητά τηλέφωνα έως μπουκάλια νερού και ομπρέλες.
Το επίπεδο άνεσης που προσφέρει το νέο 500L αποτελεί σημείο αναφοράς χάρη στην ευρυχωρία στο εσωτερικό του, την καλύτερη στην κατηγορία του σε σχέση με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Εντυπωσιάζει ο χώρος αποσκευών αφού μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες των επιβατών και αυτό επειδή τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα και αναδιπλώνονται ξεχωριστά για ακόμα μεγαλύτερο χώρο.
Τα πολύ -λειτουργικά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν σε κάθε άξονα κίνησης με 8 διαφορετικές ρυθμίσεις. Τα πίσω καθίσματα μπορούν επίσης να ρυθμιστούν κατά μήκος προσφέροντας συνολικά πάνω από 1.500 πιθανές διαμορφώσεις, κάτι που ισχύει για όλες τις εκδόσεις. Επίσης, τα πίσω καθίσματα, χάρη στη λειτουργία fold&tumble, επιτρέπουν την πλήρη αναδίπλωση για απόλυτα επίπεδο πάτωμα από το χώρο αποσκευών έως το μπροστινό κάθισμα.
 
Το νέο 500L σχεδιάστηκε έτσι ώστε να καλύπτει όλες τις διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας και γι' αυτό εγγυάται τα υψηλότερα επίπεδα ασφαλείας που μπορούν να προσφερθούν σήμερα. Απόδειξη και η διάκριση των 5 αστεριών στο Euro NCAP, με συνολική βαθμολογία 83/100. Είναι εφοδιασμένο με στάνταρ μπροστινούς αερόσακους και αερόσακους κεφαλής -πλευρικοί αερόσακοι και αερόσακοι γονάτων είναι διαθέσιμοι κατά παραγγελία- μαζί με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με διπλούς προεντατήρες και περιοριστές φορτίου. Επίσης η «κολόνα» του συστήματος διεύθυνσης είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να υποχωρεί σε περίπτωση σύγκρουσης προστατεύοντας έτσι τον οδηγό.  Πλήρης είναι όμως και ο κατάλογος των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας που διαθέτει το αυτοκίνητο: στάνταρ είναι το ABS με Brake Assist κι ένα πληρέστατο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), το οποίο διαθέτει λειτουργία αντισπιναρίσματος (ASR) για να εξασφαλίζει ελκτική πρόσφυση σε κάθε δρόμο, hill holder για ευκολότερο ξεκίνημα στις ανηφόρες, λειτουργία αντιολίσθησης MSR για να μην επηρεάζονται οι τροχοί από απότομες αλλαγές ταχυτήτων σε ολισθηρούς δρόμους, λειτουργία ελεγχόμενης αντίδρασης τιμονιού (driving steering torque- DST) για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου και λειτουργία ελέγχου ανατροπής (rollover mitigation ERM). Παρόν και το σύστημα "City Brake Control", που αποφεύγει ή μετριάζει τις συνέπειες των συγκρούσεων, φρενάροντας αυτόματα το αυτοκίνητο σε ταχύτητες κάτω από τα 30 χλμ./ώρα.
 
Το Fiat 500L διαθέτει μια γκάμα τριών αποτελεσματικών κινητήρων. Πρόκειται για το βενζινοκινητήρα 0.9 TwinAir Turbo με 105 ίππους, το βενζινοκινητήρα 1.4 με 95 ίππους και τον τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II με 85 ίππους. O τελευταίος θα αποτελέσει και την «αιχμή του δόρατος» για την Κυπριακή αγορά αφού παρουσιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
 
500L 1.3 MTJ 85hp 
Κυβισμός 1248, Πετρέλαιο
Κύλινδροι: 4 σε σειρά
Ίπποι: 85/3500 σ.α.λ.
Ροπή: 200 Nm /1500 σ.α.λ.
0-100:  14,9 δεθτ.
Ταχύτητα: 165 Km/h
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μεταξόνιο (mm) 2612
Μήκος / Πλάτος (mm) 4147/1784
Υψος (χωρίς φορτίο) (mm) 1665
Χώρος αποσκευών: 343-1310 λτ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Εκτός πόλης (λίτρα/100km) 3,7
Εντός πόλης (λίτρα/100km) 5,0
Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km) 4,2
Εκπομπές ρύπων - CO2 (gr/km) 105

  • Save as PDF Save as PDF
  • View QR Code View QR Code
  • Report broken listing
    • Current rating: 0
    • Total votes: 0
  • 1130 Shows
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Your Name
Your E-mail
Message
Captcha *
There are no comments added
Please sign in or sign up to post comments
Listings to be compared
There are no listings to compare
Enter your report
Message *
Log in
Username
Password
Forgot password? Remind