NISSAN JUKE NISMO

Review
NISSAN JUKE NISMO
ΟΔΗΓΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΤΟ ΝΕΟ NISSAN JUKE NISMO

Περισσότεροι ίπποι… περισσότερη απόλαυση

Πόσο μπορεί να φτάσει ένα μικρό SUV με τον 16άρη κινητήρα;. Η Nissan πολλές απαντήσεις στο ερώτημα αυτό και αν νομίζεται ότι το Juke των 190 ίππων είναι το κορυφαίο της γκάμας, τότε κάνετε λάθος. Η εταιρεία προχώρησε στην έκδοση NIsmo με τους ίππους να ανεβαίνουν στους 200 ενώ οι πληροφορίες δείχνουν ότι οι μηχανικοί της δεν θα σταματήσουν εκεί! Το κορυφαίο – μέχρι στιγμής – Juke μαζικής παραγωγής (ας μην ξεχνούμε και το Juki-R) φέρει στο πίσω μέρος τον κωδικό «Nismo» αφού δέχτηκε και τις υπηρεσίες της ίδιας της Nismo.

Η Nismo ιδρύθηκε το 1984 με στόχο να αποτελέσει το αγωνιστικό τμήμα της Nissan. Στα χρόνια που ακολούθησαν το τμήμα Nismo εξέλιξη αρκετά αγωνιστικά με τεράστιες επιτυχίες στις πίστες ενώ συμμετείχε και στην εξέλιξη όλων των Skyline και φυσικά του συγκλονιστικού GT-R. Τώρα η Nissan θέλει να τη «χρησιμοποιήσει» και στα αυτοκίνητα παραγωγής. Δηλαδή να την εξελίξει σε κάτι αντίστοιχο με τα τμήματα Renault Sport, M Division, Abarth, AMG κτλ. «Στο μέλλον η Nismo προτίθεται να αναπτύξει σπορ εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών για ένα διαρκώς διευρυνόμενο φάσμα πελατών», δήλωσε ο πρόεδρος της Nismo, Shoichi Miyatani.

Το πρώτο δείγμα γραφής δεν είναι άλλο από το Nissan Juke Nismo το οποίο είχαμε δει σε μερικά σαλόνια αυτοκινήτου ενώ ήδη είναι διαθέσιμο σε αρκετές χώρες μεταξύ των οποίων και την Κύπρο. Το αυτοκίνητο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην πρώτη παγκόσμια του παρουσίαση που έγινε πριν μερικές βδομάδες στην Ισπανία. Ένα ταξίδι το οποίο επεφύλασσε αρκετές εκπλήξεις όπως οδήγηση σε πίστα με το Nissan Leaf Nismo RC, το δυνατό Juke-R αλλά και το καμουφλαρισμένο, ακόμα πιο δυνατό, Juke.

Όσον αφορά την εμφάνιση το Nismo διαφέρει από τα «απλά» Juke από ένα ιδιαίτερα προσεγμένο body-kit που περιλαμβάνουν, led ημέρας, diffuser, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, μεγαλύτερη αεροτομή και πλαϊνά σπόιλερ και φυσικά ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/45. Τα εξωτερικά χρώματα είναι τρία, τα Silver Grey, Pearl White και Metallic Black. Όσον αφορά το εσωτερικό του Nissan Juke Nismo υπάρχουν αρκετές προσθήκες και διαφοροποιήσεις όπως το κόκκινο στροφόμετρο, το επενδυμένο με αλκαντάρα τιμόνι, οι κόκκινες ραφές στον επιλογέα, τα νέα bucker καθίσματα και άλλα βεβαίως, όλα με την υπογραφή της Nismo.

Κάτω από το καπό του Juke Nismo υπάρχει ο άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενος 1.6 DIG-T που έχει δεχθεί μία σειρά από επεμβάσεις ώστε η ιπποδύναμη να ανεβαίνου από τους 190 στους 200 ίππους και η ροπή από τα 240 στα 250 Nm.

Το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με κίνηση στους δύο και στους τέσσερις τροχούς. Στην πρώτη περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται μέσω μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου με το 0-100km/h να σημειώνεται σε 7.8sec και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 215km/h. Στην περίπτωση της 4κίνησης έχουμε τη χρήση κιβωτίου CVT, πίσω η ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων και συνδυάζεται με Torque Vectoring System και οι επιδόσεις περιορίζονται στα 8.2sec και 200km/h λόγω του αυξημένου βάρους (1441kg έναντι 1295kg).

Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν άμεσο αντίκτυπο στην οδηγική απόλαυση του μοντέλου με σαφώς μεγαλύτερες επιδόσεις αλλά και καλύτερο πάτημα στο δρόμο ενώ θα ενθουσιάσει και ο ήχος του κινητήρα σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών. Με λίγα λόγια πρόκειται για ένα συνολικά αναβαθμισμένο αυτοκίνητο τόσο στην εξωτερική όσο και την εσωτερική εμφάνιση, αλλά και στις επιδόσεις. Κάτι που θα εκτιμήσει ιδιαίτερα ο υποψήφιος αγοραστής.

Την ευκαιρία να οδηγηθούμε στη θέση του συνοδηγού σε ένα Juke-R είχαμε στην πίστα έξω από τη Βαρκελώνη. Το μικρό με το θηριώδες κινητήρα του GT-R πραγματικά μας άφησε άφωνους με τους δοκιμαστές της εταιρείας πίσω από το τιμόνι. Όμως, η έκπληξη της αποστολής ήταν η ευκαιρία που είχαμε να οδηγήσουμε το πρωτότυπο Nissan Leaf Nismo RC. Πρόκειται για ένα project της Nissan με στόχο να δείξει πόσο ενδιαφέροντες θα μπορούν να είναι οι αγώνες όταν τα αυτοκίνητα κινούνται από ηλεκτροκινητήρες. Τέλος θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Nissan ετοιμάζει ένα ακόμα γρηγορότερο Juke με ακόμα περισσότερες επιδόσεις. Το μοντέλο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε αλλά «καμουφλαρισμένο» μέσα στην πίστα.
    • Current rating: 0
    • Total votes: 0
  • View QR Code View QR Code
  • Save as PDF Save as PDF
  • Report Listing Cancel Report
  • 4587 Shows
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Your Name
Your E-mail
Message
Captcha *
There are no comments added
Please sign in or sign up to post comments

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Select a label or click "Other" to send comments
    Loading...
    Are you sure you want to cancel your report?
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind