Στην Κύπρο η εντυπωσιακή Mercedes-Benz GLA
Στην Κύπρο η εντυπωσιακή Mercedes-Benz GLA
Το πέμπτο μέλος στη γκάμα των αυτοκινήτων εκτός δρόμου της Mercedes-Benz βρίσκεται ήδη στην Κύπρο και στους εκθεσιακούς χώρους της CIC. Ο λόγος για την ολοκαίνουρια GLA που προσφέρει ευρυχωρία, εκτός δρόμου δυνατότητες και φυσικά την premium ποιότητα της γερμανικής εταιρείας. Με την GLA η Mercedes ολοκληρώνει τις εκδοχές στην κατηγορία μετά την εκ βάθρων ανανέωση της A-Class και στη συνέχεια με την παρουσίαση της CLA. Εκτός από τις αυξημένες διαστάσεις και τον εκτός δρόμου χαρακτήρα, η GLA διαφοροποιείται κυρίως με κινητήρα που να ξεκινά από τα 1.600 κ.εκ. Στην ουσία οι σχεδιαστές της Mercedes δεν προχώρησαν σε ένα καθαρόαιμο SUV αλλά σε ένα υπερυψωμένο hatchback με ψηλότερη θέση οδήγησης, τετρακίνηση και καλύτερη ορατότητα.
Εξωτερικά οι ομοιότητες με τη CLA και την A-Class είναι εμφανείς. Ξεχωρίζουν όμως τα σχεδιαστικά νεύρα στο καπό, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών αλλά και τα πλαϊνά σπόϊλερ που προδιαθέτουν για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου.
Στον ίδιο χαρακτήρα και το εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν τα ποιοτικά υλικά και το άψογο φινίρισμα, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει και η Mercedes στα μοντέλα της. Κύριο χαρακτηριστικό της κονσόλας είναι η οθόνη με σωρεία πληροφοριών για τον οδηγό ενώ πολλές είναι και οι θήκες για φύλαξη αντικειμένων. Ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 481 λίτρα αλλά μπορεί να φθάσει μέχρι και τα 1235 όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Ο βασικός βενζινοκινητήρας της GLA 200 που θα αποτελέσει και το κλειδί της επιτυχίας για τη Κυπριακή αγορά βρίσκεται στα 1,6 λίτρα (1.595 κ.εκ) και αποδίδει 156 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φτάνουν σε 8,9’’ ενώ η μικτή κατανάλωση μόλις τα 5,9 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Στη γκάμα και ο δίλιτρος της GLA 250 που αποδίδει 211 ίππους και χρειάζεται 7,1’ για τα εκατό χιλιόμετρα από στάση. Το παρόν του δίδει και ο 2,2 λίτρων diesel σε δύο εκδοχές με 136 και 170 ίππους. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η τετρακίνηση 4Matic της Mercedes προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις με εξαίρεση την GLA 200 που είναι αποκλειστικά δικίνητη. Η νέα γενιά του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC εξασφαλίζει ψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε όλα τα οδοστρώματα. Το σύστημα κάνει συνεχή έλεγχο της κατανομής της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα με τη βοήθεια ενός πολύδισκου συμπλέκτη ο οποίος είναι τοποθετημένος μετά τον κεντρικό άξονα. Για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ο συμπλέκτης είναι εντελώς ανοιχτός και η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Μόλις υπάρξει διαφορά στο ρυθμό περιστροφής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, κλείνει ο συμπλέκτης και εμπλέκονται στη μετάδοση οι πίσω τροχοί.
Εξωτερικά οι ομοιότητες με τη CLA και την A-Class είναι εμφανείς. Ξεχωρίζουν όμως τα σχεδιαστικά νεύρα στο καπό, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών αλλά και τα πλαϊνά σπόϊλερ που προδιαθέτουν για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου.
Στον ίδιο χαρακτήρα και το εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν τα ποιοτικά υλικά και το άψογο φινίρισμα, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει και η Mercedes στα μοντέλα της. Κύριο χαρακτηριστικό της κονσόλας είναι η οθόνη με σωρεία πληροφοριών για τον οδηγό ενώ πολλές είναι και οι θήκες για φύλαξη αντικειμένων. Ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 481 λίτρα αλλά μπορεί να φθάσει μέχρι και τα 1235 όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Ο βασικός βενζινοκινητήρας της GLA 200 που θα αποτελέσει και το κλειδί της επιτυχίας για τη Κυπριακή αγορά βρίσκεται στα 1,6 λίτρα (1.595 κ.εκ) και αποδίδει 156 ίππους με τη ροπή να φτάνει τα 250 Nm. Τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φτάνουν σε 8,9’’ ενώ η μικτή κατανάλωση μόλις τα 5,9 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Στη γκάμα και ο δίλιτρος της GLA 250 που αποδίδει 211 ίππους και χρειάζεται 7,1’ για τα εκατό χιλιόμετρα από στάση. Το παρόν του δίδει και ο 2,2 λίτρων diesel σε δύο εκδοχές με 136 και 170 ίππους. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η τετρακίνηση 4Matic της Mercedes προσφέρεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις με εξαίρεση την GLA 200 που είναι αποκλειστικά δικίνητη. Η νέα γενιά του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC εξασφαλίζει ψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε όλα τα οδοστρώματα. Το σύστημα κάνει συνεχή έλεγχο της κατανομής της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα με τη βοήθεια ενός πολύδισκου συμπλέκτη ο οποίος είναι τοποθετημένος μετά τον κεντρικό άξονα. Για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ο συμπλέκτης είναι εντελώς ανοιχτός και η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Μόλις υπάρξει διαφορά στο ρυθμό περιστροφής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, κλείνει ο συμπλέκτης και εμπλέκονται στη μετάδοση οι πίσω τροχοί.
-
- Current rating: 0
- Total votes: 0
- View QR Code
- Save as PDF
- 8566 Shows