News

Mercedes-Benz SLS AMG Black Series
  • Mercedes-Benz SLS AMG Black Series
  • H Mercedes εκπλήσσει για άλλη μια φορά

    Επίσημη αποκάλυψη για τη έκδοση της SLS AMG η οποία ακολουθώντας τα χαρακτηριστικά των υπόλοιπων Black Series όπως της C63 AMG Coupe Black Series, θα έχει περισσότερη ισχύ, λιγότερο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική. Κάτω από το καπό θα περιστρέφεται ο γνώριμος V8 των 6,2 λίτρων στον οποίο όμως ο «κόφτης» έχει ανέβει στις 8.000rpm και η απόδοση σκαρφάλωσε στους 631 ίππους συγκρινόμενη με τους 591 ίππους που αποδίδει η κανονική GT έκδοση. Οι μετατροπές στον κινητήρα αφορούν τροποποιήσεις στο σύστημα εισαγωγής του αέρα, νέους εκκεντροφόρους, βελτιώσεις στο σύστημα ψύξης νερού και λαδιού και στην χαρτογράφηση. Οι αισθητικές βελτιώσεις αφορούν ανθρακονημάτινα τμήματα σε ποδιές, μάσκα και διαχύτη στο πίσω μέρος. Τα μεταξόνια εμπρός-πίσω έχουν αυξηθεί κατά 20mm και 24mm αντίστοιχα. Οι ζάντες ελαφρού κράματος είναι 20 ιντσών και περικλείουν κεραμικά φρένα αγωνιστικού τύπου. Ενδιαφέρον έχουν οι επεμβάσεις για την μείωση του βάρους όπου το σύστημα εξαγωγής αντικαταστάθηκε από ένα τιτανίου που ζυγίζει μόλις 17 κιλά, εξοικονομώντας 13 κιλά από το συμβατικό. Συνολικά η SLS AMG Black Series ζυγίζει 1550 κιλά, 70 κιλά λιγότερα από την GT και οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί. Για τα 0-100km/h απαιτούνται 3,6sec και η τελική αγγίζει τα 315km/h. Οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις είναι πιο σημαντικές στην οδική συμπεριφορά και στην Black Series κι έχουμε ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα και μπροστινά flaps στην εμπρός μέρος για καλύτερη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και φυσικά περισσότερη κάθετη δύναμη στις ανοιχτές καμπές υψηλών ταχυτήτων. Το πακέτο περιλαμβάνει επιπλέον νέο ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο μπλοκέ διαφορικό, κεντρικό άξονα από carbon fiber, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και launch control για αποτελεσματικότερες εκκινήσεις. Αντίστοιχες είναι και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό όπου τα ανθρακονήματα είναι το δομικό υλικό της κεντρικής κονσόλας από το οποίο απουσιάζει το σύστημα multimedia COMΜAND, για οικονομία βάρους 7 κιλών. Τα sport καθίσματα είναι κι αυτά νέα , ζυγίζουν 15 κιλά λιγότερο. Η συμβατική μπαταρία έχει αντικατασταθεί από μία ιόντων λιθίου με οικονομία βάρους 8 κιλών.

    Θα είναι διαθέσιμο μόνο για λίγους σε αυτό τον πλανήτη από τον Ιούνιο του 2013 με τιμή που θα ξεπερνά τα 250.000 ευρώ.
Volvo V40 Cross Country
  • Volvo V40 Cross Country
  • Σύντομα στην Κύπρο!
    Ένα νέο ακόμη αυτοκίνητο έρχεται να προσθέσει η Volvo στην γκάμα της. Αυτή τη φορά το ολοκαίνουργιο Volvo V40 Cross Country έκανε την πρώτη επίσημη του εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι τον περασμένο Οκτώβριο. Το νέο Σουηδικό μοντέλο διαθέτει τη Σκανδιναβική ταυτότητα της εταιρείας συνδυασμένη με την παντός εδάφους αντοχή και τον premium χαρακτήρα. Το 1997, η Volvo με το V70 δημιούργησε μια εντελώς νέα κατηγορία αυτοκινήτων. Σήμερα, δεκαπέντε χρόνια μετά, το Νέο Volvo V40 Cross Country φέρνει στο προσκήνιο τη μοναδική αντοχή και φινέτσα σε ένα άλλο επίπεδο καθιερώνοντας ένα Cross Country αυτοκίνητο στην premium-C κατηγορία. Υπάρχει ένας σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στην XC και την Cross Country σειρά της Volvo. Η σειρά XC έχει πιο έντονο τον SUV εκτός δρόμου χαρακτήρα, είτε αυτός συνδυάζεται με τετρακίνηση είτε όχι, με οχήματα παντός εδάφους. Από την άλλη, η Cross Country σειρά έχει καθαρά crossover χαρακτήρα. Έτσι, δίνει τη δυνατότητα και για περιπέτειες μακριά από το αστικό περιβάλλον.

    Το Νέο Volvo V40 Cross Country διαθέτει ένα κορυφαίο πακέτο ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού όπως το πρωτοποριακό σύστημα Ανίχνευσης Πεζών με Πλήρως Αυτόματο Φρενάρισμα, ο αερόσακος πεζών, η διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας με αυτόματη παρέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης, και το «έξυπνο» σύστημα παρκαρίσματος που καθιστά ευκολότερο το παράλληλο παρκάρισμα. Για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία ιδίως σε απότομες αλλαγές ύψους, το νέο V40 Cross Country διαθέτει Σύστημα Ελέγχου Καθόδου στην έκδοση Τ5 που είναι εξοπλισμένη με τετρακίνηση. Το σύστημα αυτό ελέγχει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου κατά την κάθοδο σε επιφάνειες με μεγάλη κλίση. Το νέο V40 Cross Country διαθέτει και λειτουργία Εκκίνησης σε ανηφόρα, που επιτρέπει την πιο άνετη εκκίνηση σε ανηφορικές επιφάνειες.
Alfa Romeo 4C
  • Alfa Romeo 4C
  • Στη Γενεύη η «πανέμορφη Ιταλίδα»!

    Η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C κάνει το ντεμπούτο της στην 83η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη. Αυτό το διθέσιο κουπέ με τον κινητήρα στο κέντρο και τη μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς αντιπροσωπεύει την πραγματική ουσία ενός σπορ αυτοκινήτου με το DNA της Alfa Romeo: επιδόσεις, ιταλικό στιλ και τεχνολογική υπεροχή, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια. Σχεδιασμένη από τους μηχανικούς της Alfa Romeo, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena. Το νέο μικρό supercar θα είναι διαθέσιμο στις αγορές το 2013 και θα είναι το αυτοκίνητο που θα φέρει ξανά την Alfa Romeo στην αγορά των ΗΠΑ, συμβάλλοντας έτσι στο παγκόσμιο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας.

    Το αυτοκίνητο επιτυγχάνει με την αρχιτεκτονική και την κατασκευή του το λόγο ισχύος/βάρους ενός αυθεντικού supercar, λιγότερο από 4 κιλά/ίππο, εστιάζοντας ωστόσο όχι μόνο στη μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά και στον περιορισμό του βάρους, ώστε να εξασφαλίζεται μέγιστη ευελιξία και κορυφαία απόδοση. Τέλος, η Alfa Romeo 4C χρησιμοποιεί τεχνολογίες και υλικά κατευθείαν από τα μοντέλα super sports ανθρακονήματα, αλουμίνιο, πίσω κίνηση- και τεχνολογίες από τα τελευταία μοντέλα της Alfa Romeo, αναβαθμισμένα ώστε να ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα περισσότερο. Αυτό γίνεται απολύτως σαφές από τον εξ ολοκλήρου αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1750 Turbo, το κορυφαίο σύστημα μετάδοσης διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και τον επιλογέα Alfa DNA με την νέα πρωτοποριακή επιλογή Race. Σχεδιασμένη από το Alfa Romeo Style Centre, η 4C φέρνει άμεσα στο νου μερικά από τα παραδοσιακά εμβληματικά μοντέλα τα οποία έχουν αφήσει ανεξίτηλο σημάδι στην ιστορία της μάρκας. Ιδιαίτερα δε, από την άποψη των διαστάσεων και τις ομοιότητες της διάταξης, ένα απ' αυτά περισσότερο: την 33 Stradale, ένα αυτοκίνητο που συνδύασε εξαιρετική και καινοτόμα τεχνολογία με ένα ανυπέρβλητο στιλ, όπως όλοι οι θρύλοι της Alfa Romeo. Η 4C ακολούθησε αυτό το δρόμο και έτσι ολοκληρώνει ένα ταξίδι που είχε ξεκινήσει με την 8C Competizione, τονίζοντας κάποιες ιδιαίτερες έννοιες της μάρκας, όπως οι συμπαγείς διαστάσεις, ο δυναμισμός και η ευελιξία.

    Η σχεδίαση και τα υλικά που διακρίνουν το εσωτερικό είναι όλα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για να προσφέρουν τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση. Συγκεκριμένα, στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα ανθρακονήματα, που χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστεί ο “ζωτικός” χώρος των επιβατών, που έχει αφεθεί σε πλήρη θέα για να ενισχύσει την αίσθηση της μοναδικότητας, της τεχνολογίας και του ελαφρού βάρους.

    Οι συμπαγείς διαστάσεις κάνουν αυτό το αυτοκίνητο με τα 2 μπάκετ καθίσματα εντελώς μοναδικό μεταξύ των ανταγωνιστών του: είναι μόλις 4 μέτρα μακρύ, 200 cm σε πλάτος, 118 cm σε ύψος και με ένα μεταξόνιο 2,4 μέτρων. Αυτές οι διαστάσεις τονίζουν το μικρό μέγεθος του μοντέλου και ενισχύουν την ευελιξία του. Ακόμη περισσότερο, χάρη στη θαυμάσια δουλειά των σχεδιαστών, το αυτοκίνητο επιτυγχάνει κορυφαία επίπεδα αεροδυναμικής. Ο νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo είναι μια εξέλιξη του κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη στην έκδοση Quadrifoglio Verde της Giulietta. Ο νέος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo διαθέτει ένα καινοτόμο αλουμινένιο μπλοκ και ειδικά συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, που έχουν βελτιστοποιηθεί για την ενίσχυση της σπορτίφ εικόνας και αίσθησης του αυτοκινήτου ακόμη περισσότερο. Επιπλέον χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις όπως ο άμεσος ψεκασμός, ο διπλός συνεχώς μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, κι έναν υπερσυμπιεστή και ένα επαναστατικό σύστημα σάρωσης για την ολοκληρωτική εξάλειψη του"turbo lag". Ο βενζινοκινητήρας 1750 Turbo συνεργάζεται με το καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT που είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, τόσο για το ελαφρύ βάρος του, όσο και για την ταχύτητα απόκρισης. Οι ταχύτητες μπορούν επίσης να αλλάξουν από τα shift paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.
Νissan TeRRA
  • Νissan TeRRA
  • Πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο SUV από τη Nissan

    To Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού θα είναι ο χώρος όπου η Nissan παρουσιάζει το πρωτότυπο Nissan TeRRA SUV. Ένα ηλεκτροκίνητο πειραματικό αυτοκίνητο που συνδυάζει την εκτός δρόμου οδήγηση με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Με αυτό τον τρόπο ανοίγει νέους δρόμους στην ηλεκτροκίνηση και στον χώρο των SUV, με μάλιστα με καινοτομίες αφού χρησιμοποιεί ένα σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης μέσω κυψελών καυσίμου (υδρογόνου).

    Σχεδιασμένο για να προσφέρει λειτουργικότητα και ευελιξία στους επιβάτες και τον οδηγό του αύριο, το TeRRA έρχεται να ενδυναμώσει την κυριαρχία της Nissan στην κατηγορία των SUV, και μάλιστα σαν ένα μοναδικό SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων. Όπως είναι γνωστό, τα μοντέλα της εταιρείας, όπως τα Juke, Qashqai, X-Trail και Murano γνωρίζουν τεράστια επιτυχία σε όλο τον κόσμο.

    Το μοντέλο διαθέτει ένα επιθετικό και καθόλα σύγχρονο σχεδιασμό που φυσικά αναμένεται ότι θα εξελιχθεί περεταίρω διαμέσου των διεθνών σαλονιών ανά τον κόσμο.

    Στο εσωτερικό του οχήματος και συγκεκριμένα στη θέση του οδηγού, φιλοξενείται ένα πρωτότυπο ταμπλό οργάνων που παραπέμπει στα γνωστά tablet PCs. Όμως αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο, είναι το γεγονός ότι το σύστημα αυτό είναι φορητό και λειτουργεί ως “έξυπνο κλειδί”. Ο οδηγός το «ενσωματώνει» κατά την είσοδό του στο όχημα και το αφαιρεί όταν εξέρχεται από αυτό. Όταν το εν λόγω σύστημα βρίσκεται στο εσωτερικό του TeRRA, το “tablet” εμφανίζει το ταχύμετρο και όλες τις απαραίτητες, για το όχημα, ενδείξεις. Επιπλέον, μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί για την ψυχαγωγία των επιβατών, την επικοινωνία με τηλέφωνο / internet, καθώς και για την πλοήγηση. Έξω από το αυτοκίνητο το “tablet” εκτός του ότι παρέχει όλες τις λειτουργίες που θα περιμέναμε από μια τέτοια συσκευή, παραμένει συνεχώς σε επαφή και με το αυτοκίνητο.

    Σε ότι αφορά το μηχανολογικό κομμάτι, το TeRRA τροφοδοτεί με κίνηση τους εμπρός τροχούς με το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα που συναντάται στο Nissan Leaf. Σε κάθε πίσω τροχό, έχει ενσωματωθεί ένας ηλεκτροκινητήρας που προσφέρει την απαραίτητη ισχύ όταν απαιτείται, ανάλογα με τις ανάγκες. Καθώς δεν υπάρχουν άξονες κίνησης για τους πίσω τροχούς, το πάτωμα του αυτοκινήτου είναι επίπεδο, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο τη βέλτιστη εργονομία στην καμπίνα και στον χώρο φόρτωσης αποσκευών.
Hyundai Santa Fe
  • Hyundai Santa Fe
  • Έρχεται το νέο Hyundai Santa Fe

    H Hyundai ανακοινώνει τον έρχομο του εντελώς νέου και εντυπωσιακού Santa Fe, τον Οκτώβριο. Η ναυαρχίδα της Hyundai, σε απόλυτα αναθεωρημένη προσέγγιση, αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση στους λάτρεις της ενδιαφέρουσας αυτής κατηγορίας.

    Με ιστορία πωλήσεων που έφθασε τα 2.56 εκατομμύρια αυτοκίνητα, το Santa Fe έχει κατακτήσει, τα τελευταία χρόνια, τις καρδιές των οδηγών SUV σ’ όλο τον κόσμο.

    Το μοντέλο έκανε την πρώτη του εμφάνιση τον Απρίλιο στην Έκθεση της Νέας Υόρκης ενώ στο Παρίσι παρουσιάζεται στην Ευρωπαϊκή του εκδοχή. Όσον αφορά τώρα στις εξωτερικές και εσωτερικές σχεδιαστικές αλλαγές της ευρωπαϊκής έκδοσης σε σχέση με αυτήν να σημειώσουμε ότι ουσιαστικά δεν υπάρχουν καθώς είναι πανομοιότυπα.

    Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των δύο, είναι ότι ουσιαστικά στην αμερικάνικη αγορά υπάρχει και έκδοση «Long Wheel Base» με μεγαλύτερο μεταξόνιο της οποίας το μήκος φτάνει τα 4.905 mm και είναι φυσικά 7θέσια, ενώ στην Ευρώπη δεν θα υπάρχει τέτοια έκδοση. Στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο μόνο η κανονική έκδοση με μήκος 4.690 mm η οποία όμως θα διατίθεται είτε σε 5θέσια είτε σε 7θέσια διάταξη.

    Με ανέσεις και πολυτέλεια που συναντούνται μόνο στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα, το νέο μοντέλο της Hyundai προσφέρει στον οδηγό πολύ περισσότερα απ’ όσα έχει συνηθίσει.

    Ο σχεδιασμός είναι βασισμένος στη φιλοσοφία της Hyundai, Fluidic Sculpture και προβάλλει ταυτόχρονα τα ειδικά δυναμικά χαρακτηριστικά του. Storm Edge – δύναμη και δυναμισμός, όπως επιβάλλει η φύση. Μπροστά, η εξάγωνη μάσκα, αναδεικνύει τη σχεδιαστική ταυτότητα της Hyundai. Οι προφυλακτήρες, μπρος και πίσω, πιο επιβλητικοί, χαρίζουν φουτουριστική SUV όψη.

    Εσωτερικά, το μέλλον παρουσιάζεται στην πιο ανεπτυγμένη του μορφή. Άνεση χώρου, πολυτέλεια στο σαλόνι, πρακτική κατανομή για εξειδικευμένες χρήσεις. Η τεχνολογία στο νέο Santa Fe μοιάζει να ξεπερνά και τον εαυτό της. LDWS (Σύστημα Κατεύθυνσης με οδηγό τις λωρίδες του δρόμου), ΕΡΒ (Ηλεκτρονικό Φρένο Στάθμευσης), SPAS (Έξυπνο Σύστημα Στάθμευσης)... όλα έρχονται να προσφέρουν νέο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στην οδήγηση.
  • Page of 8

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind