News

Peugeot 301
  • Peugeot 301
  • Με οικογενειακό προσανατολισμό

    Με όπλα την κορυφαία του ευρυχωρία και την προσιτή τιμή, το Peugeot 301 είναι ένα ευρύχωρο σεντάν με compact διαστάσεις και χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης.

    Βασισμένο σε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της γαλλικής φίρμας στο Φίγκο της Ισπανίας, το Peugeot 301 έχει μήκος 4,442 μέτρα και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο. Απεναντίας δείχνει κομψό, ειδικά στο μπροστινό μέρος, που διαθέτει αισθητικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Peugeot 508. Στο πίσω μέρος ο τρίτος όγκος δείχνει εναρμονισμένος στο υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε αυτά του 208.

    Αξιοποιώντας στο έπακρο το μεγάλο μεταξόνιο των 2.650 χλστ., το αυτοκίνητο μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 μεγαλόσωμους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 506 λίτρα και συγκρίνεται με αυτή μεσαίων μοντέλων. Επιπλέον, οι πλάτες του πίσω καθίσματος μπορούν να αναδιπλωθούν και να προσφέρουν ακόμη περισσότερο χώρο 1.038 λτ. Στο εσωτερικό του 301, η Peugeot ακολουθεί λιτές και απλές γραμμές με τη στιβαρότητα της κατασκευής να κερδίζει τις εντυπώσεις ουσίας.


    Ο κινητήρας 1,6 HDi, που κινεί το 301, αποδίδει 92 ίππους, αλλά έχει τονισμένα χαρακτηριστικά ροπής με 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Το μεγάλο πλεονέκτημα βέβαια του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η οικονομία καυσίμου, αφού τα 4,3 λτ./100 χλμ. (112 γρ. CO2/χλμ.) είναι μια κορυφαία τιμή για την κατηγορία.

    Η ανάρτηση βασίζεται σε γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω συμβάλλοντας στην πολιτισμένη συμπεριφορά και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών. Προς το παρόν το μοντέλο παρουσιάζεται μόνο αριστεροτίμονο ενώ η Peugeot δεν ξεκαθάρισε αν θα προχωρήσει σε δεξιοτίμονι έκδοση.
Ford Kuga
  • Ford Kuga
  • Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Ford Kuga

    Η Ford ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή του νέου Ford Kuga SUV στη εργοστάσιό της στη Βαλένθια της Ισπανίας, και σύντομα θα ακολουθήσουν παραδόσεις σε όλη την Ευρώπη.

    Το νέο Kuga προσφέρει τεχνολογίες πρωτιές για την κατηγορία όπως πίσω πόρτα με λειτουργία hands-free hands-free tailgate, κορυφαία οδική συμπεριφορά με το νέο, παγκόσμιο έξυπνο σύστημα AWD της Ford intelligent all-wheel drive system και βελτιωμένο Torque Vectoring Control. Επίσης λανσάρει την τεχνολογία του βενζινοκινητήρα Ford EcoBoost στην Ευρωπαϊκή αγορά SUV.
    Η Ford έχει πουλήσει πάνω από 300.000 Kuga από το 2008 που λανσαρίστηκε το μοντέλο πρώτης γενιάς στην Ευρώπη. Το νέο Kuga προαναγγέλλει το ξεκίνημα μιας ολοκληρωμένης γκάμας SUV της Ford στην Ευρώπη. Θα ακολουθήσει η άφιξη του καινοτόμου EcoSport, νέο μοντέλο της Ford στην αγορά μικρών SUV και του Edge – ενός μεγαλύτερου, πολυτελέστερου crossover που σημειώνει επιτυχία στη Β. Αμερική και άλλες αγορές.
    Η Ford σκοπεύει να εκμεταλλευτεί την πρωτοκαθεδρία της στην κατηγορία SUV στη Β. Αμερική και άλλες περιοχές του κόσμου προκειμένου να επεκτείνει τη γκάμα της στην Ευρώπη και εκτιμά ότι οι πωλήσεις SUV στην Ευρώπη θα ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο τα επόμενα έξι χρόνια, με τα SUV να διεκδικούν το 10% όλων των πωλήσεων της Ford εκεί μέχρι το 2016.

    Το νέο Kuga διατίθενται με βενζινοκινητήρες EcoBoost 1600 κυβ. εκατ. 150 PS και 180 PS ή 2.0 TDCi Duratorq diesel 140 PS και 163 PS. Οι AWD εκδόσεις συνδυάζονται με το κιβώτιο PowerShift της Ford και όλα τα κινητήρια σύνολα πετυχαίνουν εκπομπές CO2 κάτω από 180 g/km.

    Θα διατίθεται επίσης μία σειρά τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού όπως βοήθεια παράλληλου παρκαρίσματος Active Park Assist, και Blind Spot Information System, βασισμένο σε αισθητήρα που προειδοποιεί με λυχνία στον εξωτερικό καθρέπτη για πιθανό κίνδυνο στο τυφλό σημείο του οδηγού.
    Το νέο Kuga προσφέρει 82 L επιπλέον χώρο αποσκευών συγκριτικά με το τρέχον μοντέλο, ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται πλήρως με το πάτημα ενός μπουτόν.
    Το έξυπνο AWD σύστημα του Kuga AWD επαναξιολογεί προληπτικά τις συνθήκες 20 φορές ταχύτερα από όσο το ανοιγοκλείσιμο του ματιού, επαναρυθμίζοντας την κατανομή ισχύος σε όλους τους τροχούς επιδιώκοντας ένα βέλτιστο μίγμα οδικής συμπεριφοράς και κρατήματος. Η συμπεριφορά και ο έλεγχος στις στροφές βελτιώνονται με την υιοθέτηση του συστήματος Torque Vectoring Control που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Focus.
    Ο προηγμένος φωνητικός έλεγχος της Ford, η ενσωμάτωση συσκευών και η διεπαφή συνδεσιμότητας SYNC, θα διατίθεται επίσης από το λανσάρισμα. Το σύστημα θα περιλαμβάνει Emergency Assistance, που όταν ανιχνεύσει ενεργοποίηση αερόσακου ή διακοπή παροχής καυσίμου σε συνθήκες επείγουσας ανάγκης, χρησιμοποιεί τον ενσωματωμένο εντοπιστή θέσης GPS και συσκευή συμβατή με Bluetooth για τηλεφωνική κλήση επείγουσας ανάγκης και παροχή συντεταγμένων GPS στην τοπική γλώσσα, ώστε να υπάρξει άμεση ανταπόκριση των ομάδων διάσωσης.
BMW 316i
  • BMW 316i
  • Θέτει τον πήχη στην κατηγορία

    Και πάλι οι Βαυαροί έκαναν το θαύμα τους. Αυτή τη φορά δεν πρόκειται για ένα καινούριο μοντέλο αλλά για μια καινούρια έκδοση. Ο λόγος για τη νέα σειρά 3 που εφοδιάζεται πολυαναμενόμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων. Μια έκδοση που αναμένεται να σηκώσει το βάρος των πωλήσεων σε μια ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία. Κάτι που άλλωστε κάνει εδώ και δεκαετίες όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην αγορά. Σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι μόνο ο σχεδιασμός και οι τεχνολογικές καινοτομίες που εφαρμόζει η BMW στα καινούρια της μοντέλα… αλλά και ο κινητήρας. Μόλις από τα 1,6 λίτρα μπορεί να προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, κορυφαία οικονομία και φυσικά άπλετη οδηγική απόλαυση.

    Πρόκειται για την 3άρα μ ε τον TwinPower Turbo κινητήρα των 1.600 κ. εκ. με άμεσο ψεκασμό, που διακρίνεται για την υψηλή ροπή, την ελαστικότητά του και το φιλικό, προς το περιβάλλον, χαρακτήρα του. Ένας κινητήρας, που είδαμε και στη σειρά 1, και αποδίδει 136 ίππους ενώ η ροπή φθάνει τα 220 Nm(!) από τις 1350 στροφές. Όσον αφορά τις επιδόσεις, φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 8,9 δευτερόλεπτα με την τελική να βρίσκεται στα 210 χιλιόμετρα την ώρα. Η κατανάλωση του περιορίζεται στα 5,8 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 134 γρ./χλμ προσφέροντας ακόμα ένα πλεονέκτημα στον υποψήφιο οδηγό.
    Οι κορυφαίες επιδόσεις, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων CO2, είναι αποτέλεσμα του BMW EfficientDynamics, της στρατηγικής που μέσω των καινοτόμων τεχνολογικών εφαρμογών, έχει ως στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα, χωρίς να θυσιάζεται ούτε κατ? ελάχιστο ο δυναμισμός των μοντέλων της BMW.
    Στη μεσαία premium κατηγορία η σειρά 3 της BMW ενσαρκώνει άριστα την έννοια του σπορ sedan, ενώ έχει διατηρήσει τον ηγετικό ρόλο της για πολλά χρόνια, παραμένοντας στην κορυφή. Από το 1975 που έκανε το ντεμπούτο της, περισσότεροι από 12 εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο έχουν αγοράσει μία BMW Σειρά 3, και η έκτη και τελευταία γενιά συνεχίζει να αυξάνει με γοργό ρυθμό τον αριθμό αυτό.
    Με ένα καθόλα ελκυστικό εξωτερικό σχεδιασμό και στοιχεία από μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας, και την προσθήκη του μικρότερου κινητήρα της γκάμας είναι σίγουρο πως η σειρά 3 θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων της. Ποιοτικά υλικά και άψογο φινίρισμα είναι τα χαρακτηριστικά του εσωτερικού χώρου με την άνεση να έχει τον πρώτο λόγο για οδηγό και επιβάτες. Παράλληλα ο χώρος αποσκευών των 480 λίτρων δείχνει συνάμα και τον οικογενειακό προσανατολισμό του αυτοκινήτου.

    Και σε αυτό το μοντέλο της BMW η διαχείρισης ενέργειας βρίσκει εφαρμογή στη φιλοσοφία EfficientDynamics, με στοιχεία όπως το Start-Stop στον κινητήρα, η ανάκτηση ενέργειας από την κύλιση και την πέδηση, ο δείκτης σωστής αλλαγής ταχύτητας και άλλα. Παράλληλα, η νέα σειρά 3 διαθέτει στον προαιρετικό της εξοπλισμό πλήθος προηγμένων συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Το σύστημα ConnectedDrive περιλαμβάνει αυτή τη φορά εξελιγμένο Head-Up Display (απεικόνιση πληροφοριών στον ανεμοθώρακα), κάμερες περιφερειακά του αμαξώματος που συνθέτουν μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου σαν να το βλέπει κανείς από ψηλά, σύστημα ακούσιας αναχώρησης από τη λωρίδα (Lane Change Warning System), τεχνολογία αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (Collision Warning System) και πολλές άλλες χρήσιμες εφαρμογές. Η νέα Σειρά 3 προσφέρεται για πρώτη φορά, εκτός από τη βασική έκδοση, και με τρεις διαφορετικές γραμμές. Τη Sport line, τη Luxury line και τη Modern line. Η κάθε μια διαθέτει ξεχωριστά στοιχεία που διαμορφώνουν ένα διαφορετικό στυλ στα γούστα του υποψήφιου αγοραστή. Τo μοντέλο είναι διαθέσιμο για την Κυπριακή αγορά στην εκπληκτική τιμή των 27,100 ευρώ.

    Πέντε γενιές BMW Σειρά 3

    Η ιστορία επιτυχίας του δημοφιλέστερου premium αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο ξεκίνησε πριν από 38 χρόνια. Όπως και τότε έτσι και σήμερα, η φιλοσοφία της BMW Σειράς 3 ήταν και είναι μοναδική: ένα κομψό, μικρομεσαίο αμάξωμα, με σύγχρονους και αποδοτικούς κινητήρες, πίσω κίνηση και σπορ ανάρτηση. Η δυναμική συμπεριφορά και ευελιξία του αυτοκινήτου άγγιζε κορυφαία πρότυπα. Επιπλέον, η BMW εξέφραζε το πνεύμα της εποχής προσθέτοντας καινοτόμες φιλοσοφίες αμαξωμάτων και απαράμιλλων τεχνικών χαρακτηριστικών. Η BMW σειράς 3 έγινε πρώτη σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μεσαίων σπορ Sedan. Πρόσφατο παράδειγμα είναι τα μέτρα που εφαρμόστηκαν στο πλαίσιο της στρατηγικής BMW EfficientDynamics, με τα οποία η BMW Σειρά 3 επιτυγχάνει τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων στην κατηγορία της. Τα μοντέλα BMW Σειρά 3 Cabrio, Touring, Coupe και Compact ακολούθησαν το Sedan που έγινε παγκόσμιο best-seller. Επιπλέον η BMW σχεδίασε την έκδοση υψηλών επιδόσεων BMW M3.
Ford Focus RS, 330 bhp
  • Ford Focus RS, 330 bhp
  • Το 2015 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της η κορυφαία έκδοση του Ford Focus, με κίνηση στον εμπρός άξονα και κινητήρα τον 2.3 EcoBoost, ο οποίος θα εξοπλίζει και την επόμενη Mustang. Την απόφαση της Ford να φέρει στη γραμμή παραγωγής το Focus RS επιβεβαίωσαν στο βρετανικό Autocar στελέχη της εταιρείας. Σύμφωνα λοιπόν με τις έως τώρα πληροφορίες, κάτω από το καπό του 5θυρου hatch επιδόσεων (σε αντίθεση με το ST, το RS δεν θα κυκλοφορήσει ως station wagon) θα βρίσκεται ο νέος 2.3 Ecoboost, ο οποίος θα αποδίδει κοντά στα 335 PS.

    Η τρίτη γενιά του Focus RS θα είναι πάλι προσθιοκίνητη και θα εξοπλίζεται με το σύστημα RevoKnuckle στην εμπρός ανάρτηση, το οποίο απουσιάζει από το ST, αλλά και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Οι επιδόσεις θα είναι σαφώς βελτιωμένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με τη διαδικασία 0-100 km/h να διαρκεί γύρω στα 5 δευτερόλεπτα.
KIA pro ceed GT
  • KIA pro ceed GT
  • Η Kia έδωσε στη δημοσιότητα και τις πρώτες φωτογραφίες του pro_ceed GT, που μαζί με το αντίστοιχο ceed θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον άλλο μήνας και για το οποίο μέχρι τώρα είχε αποκαλυφθεί μόνο ένα σκίτσο. Οι εκδόσεις επιδόσεων των δύο αμαξωμάτων του κορεάτικου μικρομεσαίου θα κινούνται από υπερτροφοδοτούμενο (με τούρμπο διπλής εισαγωγής) κινητήρα 1,6 λίτρων με 204 ίππους και ροπή 27 kgm σταθερή από τις 1.750 μέχρι τις 4.500 στροφές.

    Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, τα φρένα θα είναι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί δίσκοι πίσω, οι τροχοί θα είναι 18'' με λάστιχα 225/40 R 18 και η Kia ανακοινώνει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 7,9''. Πρόκειται για αυτοκίνητα με σαφή ευρωπαϊκό προσανατολισμό, αφού έχουν σχεδιαστεί στην Ευρώπη και θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Σλοβακία (οι πωλήσεις θ' αρχίσουν από τα μέσα του έτους). Υπενθυμίζουμε ότι ο αρχισχεδιαστής της Kia και της Hyundai είναι ο Γερμανός Peter Schreyer, ο οποίος μάλιστα στο τέλος του 2012 έγινε και πρόεδρος της Kia Motors.
Hyundai Genesis HCD-14
  • Hyundai Genesis HCD-14
  • Η Hyundai Motor America αποκάλυψε τη νέα δημιουργική γραμμή της, με την παρουσιάση του νέου, πρότυπου μοντέλου Genesis, με την κωδική ονομασία HCD-14.

    Το Genesis HCD-14 δείχνει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η Hyundai στην παραγωγή αυτοκινήτων πολυτελείας, με κίνηση στους πίσω τροχούς. Με τέσσερεις πόρτες αλλά σε μορφή κουπέ, το νέο Genesis αναδεικνύει ένα πολυτελές και ταυτόχρονα απόλυτα σπορ χαρακτήρα. “Η κομψή και ανάλαφρη σιλουέτα του HCD-14 δεν ανταγωνίζεται τον αέρα, αντίθετα η λογική fluidic sculpture της Hyundai το προίκισε με τη δυνατότητα να τον διαπερνά χωρίς αντίσταση. Τα προσεκτικά επιλεγμένα υλικά στο εσωτερικό και ιδιαίτερα στην κονσόλα, του χαρίζουν μια εξαιρετικά φρέσκια άνεση”, δήλωσε ο Christopher Chapman, πρώτος σχεδιαστής της Hyundai Design Βορείου Αμερικής. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόϊτ, η Hyundai είχε δεσμεύσει 1.367 τετραγωνικά μέτρα, όπου παρουσίασε συνολικά 19 μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των Genesis και Equus πολυτελή σεντάν, το Sonata και το υβριδικό αντίστοιχο το Elantra GT, το Santa Fe SUV και όλα τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στην αμερικανική αγορά.
Toyota is the world's top maker
  • Toyota is the world's top maker
  • Στην πρώτη θέση των πωλήσεων η Toyota

    Η Toyota επέστρεψε στην κορυφή των παγκόσμιων πωλήσεων το 2012, πουλώντας 9,75 εκατομμύρια αυτοκίνητα σύμφωνα με το TheDetroitBureau.com. Ωστόσο οι Ιάπωνες δεν εφησυχάζουν, αφού τόσο η General Motors όσο και η Volkswagen ακολουθούν κατά πόδας με 9,29 και 9,1 εκατομμύρια πωλήσεις αντίστοιχα, εποφθαλμιώντας αμφότερες τον τίτλο της Νο 1 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο. Θυμίζουμε πως η Toyota είχε πέσει στην 3η θέση το 2011, εξαιτίας κυρίως του φονικού σεισμού και του τσουνάμι που ακολούθησε στην Ιαπωνία. Αύξησε όμως σημαντικά τις πωλήσεις της το 2012, κατά 35% στην ιαπωνική αγορά και κατά 23% παγκοσμίως, πετυχαίνοντας το μεγάλο comeback. Η ιαπωνική εταιρεία είχε ανέβει στην πρώτη θέση παγκοσμίως το 2008, όταν εκτόπισε από την κορυφή την GM ύστερα από 70 συνεχόμενα χρόνια κυριαρχίας (!), ενώ έχει βάλει στόχο το 2013 να πουλήσει 9,91 εκατομμύρια αυτοκίνητα. VW και GM δεν έχουν ανακοινώσει ακόμη τις προβλέψεις τους, δεδομένου όμως πως θέλουν και οι δύο να πιάσουν κορυφή, η “μάχη” αναμένεται ανελέητη.
Mercedes-Benz CLA
  • Mercedes-Benz CLA
  • Ξεκινά η παραγωγή της Mercedes-Benz CLA

    Στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Mercedes-Benz στο Kecskemet της Ουγγαρίας, κατασκευάζεται από την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου, το νέο τετράθυρο coupe των Γερμανών. Η διάθεση της CLA θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο σε όλη την Ευρώπη.

    Σε ό,τι αφορά τα άλλα οφέλη της παραγωγής της, η CLA δημιούργησε 500 νέες θέσεις εργασίας στο ουγγρικό εργοστάσιο και είναι το δεύτερο μοντέλο που παράγεται εκεί μετά την B-Class η οποία και εγκαινίασε τη βιομηχανική μονάδα στις αρχές του 2012, για την κατασκευή της οποίας απαιτήθηκαν 800 εκατομμύρια ευρώ.
Honda Civic diesel
  • Honda Civic diesel
  • Στο Civic ο νέος ντίζελ 1.6 της Honda

    Παρουσιάστηκε και επίσημα από τη Honda το Civic με το νέο κινητήρα ντίζελ των 1,6 λίτρων με τους 120 ίππους. Το Civic είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Honda που θα χρησιμοποιεί το νέο κινητήρα, ο οποία θα τοποθετηθεί και στο νέο CR-V. Ο κινητήρας συνδυάζεται μ' ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ στο Civic 1.6 i-DTEC που χρησιμοποιεί τον κινητήρα έχουν γίνει και επεμβάσεις βελτίωσης της αεροδυναμικής, ώστε να μειωθεί κι άλλο η κατανάλωση, αντίστοιχες με αυτές που υπήρχαν στο Civic 2.2 i-DTEC. Η εταιρεία αναφέρει για το Civic 1.6 i-DTEC επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 10,5'' και μέγιστη ταχύτητα 203 χλμ./ώρα, ενώ οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι 94 g/km.
Bentley GT3
  • Bentley GT3
  • Νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας.

    Το 2002 η Bentley αποκάλυψε στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι την Continental GT η οποία άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας. Τώρα, 10 χρόνια μετά η Bentley επαναλαμβάνει το ίδιο κατόρθωμα με την Continental βασισμένη στο αγωνιστικό GT3 το οποίο εξελίχθηκε από την αγωνιστική ομάδα στο εργοστάσιο στο Crewe.
    O επικεφαλής της Bentley, Dr. Wolfgang Schreiber σχολίασε: “Το ξεκάθαρο μήνυμα των πελατών μας είναι ότι η Bentley ανήκει στους αγώνες και η Continental CT3 είναι η πραγματοποίηση ενός ονείρου το οποίο υπήρχε από το λανσάρισμα της Continental CT. Η νέα GT Speed είναι το ιδανικό αυτοκίνητο το οποίο έχει δείξει τεράστια δυναμική και μπορεί να εξελιχθεί σε τέλειο αγωνιστικό”.
    Η νέα Continental GT είναι ένα εκλεπτυσμένο, πολυτελές και συνάμα μεγάλο αυτοκίνητο το οποίο όταν ο οδηγός του θελήσει μπορεί να αναπτύξει σπορ χαρακτήρα με φοβερές επιδόσεις και συμπεριφορά αλλά παράλληλα να χρησιμοποιηθεί και σαν καθημερινό αυτοκίνητο παντός καιρού και παντός δρόμου. Η Continental GT3 κεφαλαιοποιεί τις τερατώδεις επιδόσεις, την εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και τη φημισμένη διαχρονικότητα της εικόνας της Bentley προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές της για τους αγώνες, με την υιοθέτηση της πίσω κίνησης σύμφωνα με τους κανονισμούς, καθώς επίσης κι ένα ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο. Με την Continental GT3 να λαμβάνει την πλήρη υποστήριξη της FIA η Bentley επιστρέφει στον αγωνιστικό στίβο προς το τέλος του 2013 με ένα αγωνιστικό GT αυτοκίνητο το οποίο θα ανταγωνιστεί με τον καλύτερο τρόπο και θα υπερασπιστεί την παράδοση της Bentley.

    Εξοπλισμένο για αντοχή καθώς και μεγάλες ταχύτητες η νέα Bentley θα μπορεί να επιλεγεί για να συμμετάσχει σε μια σειρά από αγώνες και εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένου και του μαραθώνιου των 24 ωρών. Επικεφαλής της εξέλιξης του αγωνιστικού Continental GT είναι ο Διευθυντής της Βentley, Brian Gush. Έχοντας ηγηθεί του προγράμματος το οποίο οδήγησε ένα ζευγάρι αγωνιστικών Bentley Speed 8 να κάνουν το 1 -2 στις 24 ώρες του Le mans το 2003 ο Brian γνωρίζει καλά πως θα οδηγήσει την Bentley να επιστρέψει δυναμικά στην αγωνιστική αρένα. Η εξέλιξη της Continental GT3 θα συνεχιστεί τους επόμενους μήνες με έναρξη του προγράμματος δοκιμών το 2013.
Hyundai i20
  • Hyundai i20
  • Ανανεωμένο και σύγχρονο

    Το νέο Hyundai i20 βρίσκεται ήδη στους δρόμους των ευρωπαϊκών πόλεων, ανανεωμένο και με μια σύγχρονη σχεδιαστική εμφάνιση. Με την εξωτερική του εμφάνιση σχεδιασμένη στη νέα λογική Fluidic Sculpture της Hyundai, το i20 δεν θυμίζει καθόλου το απερχόμενο μοντέλο. Οι αισθητικές αλλαγές περιλαμβάνουν ένα νέο «πρόσωπο» για το Hyundai i20 του 2012, το οποίο φέρει στοιχεία από τα ολοκαίνουρια i30 και i40, κάτι που γίνεται αισθητό τόσο στη νέα μάσκα, τον προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα. Το εσωτερικό, απόλυτα νέο, με απαλά στην αφή υλικά και εξοπλισμό που εντυπωσιάζει, δένει απόλυτα με τον υπερσύγχρονο εξωτερικό σχεδιασμό του . Το i20 έρχεται σε δύο επίπεδα εμφάνισης / εξοπλισμού, τα οποία περιλαμβάνουν 6 αερόσακους, σύστημα κλιματισμού, ηλεκτρονικό πρόγραμμα σταθερότητας (ESP), κεντρικό σύστημα κλειδώματος με τηλεχειριστήριο και Σύστημα Διεύθυνσης Σταθερότητας του Οχήματος (VSM).

    Το δεύτερο επίπεδο περιλαμβάνει επιπλέον αυτόματο πιλότο, Bluetooth με αναγνώριση φωνής, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, μπροστινά φώτα ομίχλης με LED, φώτα ημέρας. Το Hyundai i20 θα φορά κινητήρες 1.2 και 1.4 λίτρων, με απόδοση 84 και 100 ίππους αντίστοιχα, καθώς και κινητήρα ντίζελ 1.4 CRDi με απόδοση 90 ίππους. Οι επιδόσεις του νέου i20 συμπληρώνονται με τη μείωση των ρύπων CO2 από 119 στα 114γρ./χλμ. Η μείωση των ρύπων σε όλα της τα μοντέλα αποτελεί μόνιμο στόχο της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai.

    Όσον αφορά τις διαστάσεις του ανανεωμένου Hyundai i20 2012, αυτές παραμένουν ως έχουν με το προηγούμενο μοντέλο (το οποίο κυκλοφορεί από το 2009), πλην του μήκους. Αυτό αυξήθηκε κατά μόλις 55mm (30mm εμπρός και 25mm πίσω) φτάνοντας πλέον τα 3995mm.
Opel Adam R2
  • Opel Adam R2
  • Επιστροφή στους αγώνες

    Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η μάρκα παρουσιάζει ένα νέο αστέρι στο αγωνιστικό στερέωμα: πρόκειται για μία σχεδιαστική μελέτη βασισμένη στο πρόσφατο Adam, που θα πληροί τα πρότυπα R2 της FIA. Η ολοκλήρωση του οχήματος όπως και η έγκριση τύπου υπολογίζονται μέσα στο 2013. Με το Adam R2, η Opel κάνει το επόμενο βήμα στη νέα αγωνιστική στρατηγική της προσφέροντας ένα κορυφαίο όχημα για διεθνείς αγώνες ράλι ιδιωτών που θα τρέχει σε οποιοδήποτε εθνικό πρωτάθλημα στην Ευρώπη. Σικάτο, φινετσάτο, εντυπωσιακό: λέξεις που περιγράφουν το Adam γενικότερα αλλά και τη ράλι R2 έκδοσή του. Ειδικά αξεσουάρ της σειράς Opel OPC, μηχανισμοί με ταχυσύνδεσμο σε καπό και πίσω πόρτα, καθώς και προστατευτικά κάτω τμήματος, μπροστά και πίσω, τονίζουν τη σπορ εμφάνιση της αθλητικής ασφάλτινης και χωμάτινης έκδοσης. Το μοναδικό αμάξωμα υιοθετεί επίσης γνήσια hi-tech χαρακτηριστικά.

    Το Adam R2 χρησιμοποιεί τον 1.6 ECOTEC 16V με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων που αποδίδει 185 hp και μέγιστη ροπή περίπου 190 Nm στην αγωνιστική του έκδοση. Η ισχύς μεταφέρεται μέσω σειριακού πεντατάχυτου κιβωτίου Sadev και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης με πολύδισκο συμπλέκτη εμπλοκής. Το σετάρισμα του πλαισίου, με ρυθμίσεις για άσφαλτο και χώμα, εγγυάται μέγιστη πρόσφυση και σπορ οδική συμπεριφορά. Η καμπίνα του R2 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός επαγγελματικού αγωνιστικού οχήματος και πολλά στοιχεία ήδη περιλαμβάνονται στην έκδοση που θα εγκριθεί φέτος από τη FIA, την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει: ενσωματωμένη δομή ασφάλειας, αγωνιστικά καθίσματα SPARCO Competition συμβατά με το σύστημα ασφάλειας οδηγού HANS, ένα cockpit με LCD ένδειξη σχέσης κιβωτίου, λυχνία ελέγχου και υπολογιστή ταξιδιού MONIT, κεντρικό πάνελ ελέγχου, σποτ ανάγνωσης και ηλεκτρικό πυροσβεστήρα. Το συμπαγές R2 βασίζεται στη νέα έκδοση Adam Cup variant. Αυτή ήδη σηματοδοτεί το πρώτο βήμα στο νέο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα της Opel για την προώθηση αγώνων ράλι ιδιωτών, που θα επιτρέπει σε ταλαντούχους νεαρούς οδηγούς να προχωρούν σταδιακά προς την κορυφή του Ευρωπαϊκού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από τη σεζόν του 2013, μέχρι 40 αυτοκίνητα Adam Cup θα τρέξουν σε αγώνες ενιαίου σε Γερμανία και Γαλλία.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind