News

KIA pro ceed
  • KIA pro ceed
  • Ξεκίνησε η παραγωγή του Κia pro_cee’d

    Το τρίτο μέλος της οικογένειας των cee’d, το 3θυρο pro_cee’d κατασκευάζεται πλέον στο υπερσύχρονο εργοστάσιο της Κia στην Σλοβακία. Σαφώς αναβαθμισμένο όπως είχε πρωτοπαρουσιαστεί στο Σαλόνι του Παρισιού τον περασμένο Σεπτέμβριο, το νέο pro_cee’d προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού ικανοποιώντας πλήρως αυτούς που ψάχνουν για ένα νεανικό, κομψό 3θυρο κουπέ αυτοκίνητο. Το νέο σοφιστικέ 3θυρο μοντέλο συνδυάζει συναίσθημα και δυναμισμό και προσδίδει μία σχεδιαστική περιπέτεια στη δημοφιλή οικογένεια των cee’d.

    Δανείζεται τη γκάμα των κινητήρων από το 5θυρο cee’d και το Sporty Wagon και διατίθεται σε 2 εκδοχές βενζίνης (1.4 MPI, 1.6 MPI) και 2 diesel (1.4 WGT, 1.6 VGT) με δύναμη από 90 μέχρι 135 ίππους. Με μήκος στα 4,31 μ., πλάτος 1,78 μ. και μεταξόνιο 2,65 μέτρων, το νέο pro_cee d έχει τις ίδιες διαστάσεις με το 5θυρο νέο Cee d, εκτός της οροφής που είναι χαμηλότερη κατά 40 χλστ. Σε κάθε περίπτωση, το νέο pro_cee d είναι σαφώς πιο ώριμο και ψαγμένο σχεδιαστικά από τον προκάτοχό του.

    Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, αξίζει να αναφερθεί η παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος.
Μεγάλη ζήτηση για το Opel Mokka
  • Μεγάλη ζήτηση για το Opel Mokka
  • Η δημοτικότητα του νέου SUV απηχεί τη θετική αντίδραση των μέσων ενημέρωσης.

    Η ζήτηση για το Mokka ακολουθεί ανοδική τροχιά σε όλη την Ευρώπη, με το νέο SUV της Opel να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ παραγγελιών μετά το άλλο. Μέσα σε λίγους μήνες, οι παραγγελίες από όλη την Ευρώπη ξεπέρασαν τις 80.000. Ο επιτυχημένος συνδυασμός ελκυστικής σχεδίασης, καινοτόμων τεχνολογιών & χαρακτηριστικών που παραπέμπουν σε ανώτερες κατηγορίες και μιας άριστης οδικής συμπεριφοράς κάνουν το Mokka άκρως δημοφιλές στο αγοραστικό κοινό της Γερμανίας, Ρωσίας, Βρετανίας, Ιταλίας και Γαλλίας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις πάνω από τα δύο τρίτα όλων των Mokka στην Ευρώπη θα πουληθούν σε αυτές τις αγορές. Bestseller, αυτή τη στιγμή, είναι η κορυφαία έκδοση Cosmo, με κινητήρα 1.4 Turbo ecoFLEX (103 kW/140 hp) και AWD.
Πρωτοποριακή τεχνολογία από τη Volvo
  • Πρωτοποριακή τεχνολογία από τη Volvo
  • Πρόκειται για μία καινοτομία που αφορά την υψηλή δέσμη φώτων η οποία είναι δυνατό να είναι μόνιμα ενεργοποιημένη χωρίς να «τυφλώνει» τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς ή να ενοχλεί τους οδηγούς των προπορευόμενων οχημάτων. Η τεχνολογία αυτή θα είναι άμεσα διαθέσιμη στον προαιρετικό εξοπλισμό των νέων Volvo S60, V60 και XC60. Στη νέα τεχνολογία γίνεται αυτόματη σκίαση μέρους της φωτεινής δέσμης. Το περιβάλλον οδήγησης παραμένει έντονα φωτισμένο, διατηρώντας όλα τα πλεονεκτήματα του άπλετου φωτισμού της μεγάλης σκάλας φώτων. Για τον έλεγχο της δέσμης χρησιμοποιείται η κάμερα ανίχνευσης πεζών για τα συστήματα αυτόματης πέδησης.
    Η κάμερα αυτή ανιχνεύει τόσο τα αντίθετα διερχόμενα όσο και τα προπορευόμενα οχήματα και υπολογίζεται αυτόματα το ποσοστό και η θέση σκίασης που πρέπει να εφαρμοστεί στην υψηλή δέσμη φώτων. Η τεχνολογία δε, είναι τόσο ακριβής που το περιθώριο απόκλισης στον καθορισμό των οχημάτων δεν ξεπερνά τις 1,5 μοίρες! Η τεχνολογία έχει πεδίο λειτουργίας ακόμα και για πολύ χαμηλές ταχύτητες, έως και τα 15km/h και χρησιμοποιεί λαμπτήρες Xenon. Η πληροφορία σχετικά με την απαραίτητη σκίαση μεταδίδεται σε έναν προηγμένο μηχανισμό προβολικής τεχνολογίας, που είναι ενσωματωμένος στα φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου.
VW Golf GTi
  • VW Golf GTi
  • Πιστό στην παράδοση

    Η θρυλική έκδοση GTi του Golf έκανε «πειραματικά» την εμφάνιση του στο περσινό σαλόνι στο Παρίσι. Όμως στο σαλόνι της Γενεύης έκανε την επίσημη παρουσία του σαν μοντέλο παραγωγής. Οπτικά δεν υπάρχουν αλλαγές όμως πλέον αποσαφηνίστηκαν αρκετά πράγματα ως προς τα τεχνικά του αυτοκινήτου.

    Για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου υπάρχουν δύο εκδόσεις με διαφορετική ιπποδύναμη. Η πρώτη με 220 ίππους και η GTI Performance με 230 ίππους. Η νέα γενιά GTI βασίζεται στον δίλιτρο TSi με 220 ή 230 ίππους ανάλογα το πακέτο εξέλιξης και ροπή 350Nm και στις δύο εκδοχές. Η standard επιταχύνει στα πρώτα 100km/h σε χρόνο 6,5 δευτ. και η τελική φτάνει τα 245km/h. H έκδοση Performance χρειάζεται 6,4 δευτ. για το 0-100km/h και η τελική είναι 250km/h. Και οι δύο εκδοχές διατίθενται με σύστημα Start-stop, εξάρι κιβώτιο και υπερακαλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro6 που θα ισχύσουν από το 2014. Από πλευράς κατανάλωσης η νέα γενιά GTI είναι κατά 18% πιο οικονομική από την προηγούμενη και τα 6,0l/100km σε μικτές συνθήκες αντιστοιχούν σε 139g/km εκπομπές CO2.

    Τα διαπιστευτήρια από πλευράς εμφάνισης δίνουν οι διπλές μπούκες της εξάτμισης, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και στο δρόμο η σπορ ανάρτηση. Με τους 17άρηδες τροχούς και τα ελαστικά σειράς 225/45, το GTI υπόσχεται υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και πλατιά χαμόγελα στους τυχερούς που θα βρεθούν πίσω από το τιμόνι του.

    Στο εσωτερικό ειδικές πινελιές από χρώμια παραπέμπουν στην καταγωγή και φυσικά τα σπορ καθίσματα είναι απολύτως απαραίτητα για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η τιμή του βασικής έκδοσης του GTI που θα πωλείται στη Γερμανία από τα μέσα αυτού του μήνα ξεκινά από τις 28.350 ευρώ.
Volvo S60, V60 και XC60
  • Volvo S60, V60 και XC60
  • Ανανέωση για τρία μοντέλα της Volvo

    Η Volvo προχώρησε σε μια εκτενή ανανέωση μια μεγάλης μερίδας της γκάμας της με νέο δυναμικό σκανδιναβικό design για τα S60, V60 και XC60, στα οποία η σουηδική φίρμα έχει δώσει έμφαση στην ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Το νέο S60 προσφέρεται με κινητήρα ο οποίος διαθέτει κορυφαία κατανάλωση μόλις 4,0 λίτρα/100 χλμ.

    Tα νέα S60, V60 και XC60 είναι τρία μοντέλα που έχουν δεχθεί σημαντικές αισθητικές παρεμβάσεις εξωτερικά ενώ το εσωτερικό τους περνάει σε μία νέα εποχή, αφού υιοθετούν hi-tech στοιχεία που συναντήσαμε για πρώτη φορά στο V40, όπως το πλήρως ψηφιακό TFT ταμπλό, που ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει τον πίνακα οργάνων όπως επιθυμεί.

    Στο εξωτερικό, το design της νέας σειράς «60» έχει γίνει γνήσια σκανδιναβικό, με πιο απλές γραμμές να καθορίζουν ανεπιτήδευτες επιφάνειες, προσθέτοντας κύρος. Στο εσωτερικό, η προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια είναι περισσότερο από εμφανής, με επιλογή ακόμα πιο πολυτελών υλικών. Τα καθίσματα, ένα πολύ δυνατό σημείο των Volvo γενικότερα, έχουν γίνει ακόμα πιο άνετα, προσφέροντας αυξημένη υποστήριξη. Διαθέσιμος είναι πλέον και ένας νέος τύπος σπορ καθίσματος. Μία καινούρια σειρά από μεγάλες ζάντες, οι οποίες όμως διατηρούν το ίδιο προφίλ με ζάντες μικρότερης διάστασης, εγγυώνται την ακόμα πιο σπορ εικόνα που παράλληλα συνδυάζεται με τα ίδια, γνωστά επίπεδα άνεσης.

    Το νέο S60 είναι σχεδιαστικά ακόμα πιο δυναμικό και κομψό. Με νέους προβολείς και εντυπωσιακά φώτα ημέρας τεχνολογίας LED δείχνει πολύ εντυπωσιακό. Στο εσωτερικό, νέα υλικά και ακόμα πιο έντονα στοιχεία πολυτέλειας συμπληρώνουν την premium αίσθηση.

    Το νέο V60 με τη σειρά του γίνεται ακόμα πιο ευέλικτο, με τη νέα του σιλουέτα να ταιριάζει πολύ περισσότερο με τον χαρακτήρα του sport wagon!

    Η παρουσία του νέου XC60 είναι και αυτή ακόμα πιο εντυπωσιακή. Νέες γραμμές, νέες κεκλιμένες επιφάνειες, νέα φωτιστικά σώματα, κάνουν το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο μεγάλο σε πλάτος και πιο επιβλητικό. Νέος αέρας πολυτέλειας και στο εσωτερικό, με χρήση νέων υλικών και μία πιο έντονη οδηγοκεντρική αίσθηση. Στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου ανήκει πλέον και το γνωστό σύστημα Έλεγχου Πρόσφυσης στις Στροφές (Corner Traction Control), για αποφυγή της υποστροφής.

    Με τη Volvo να ωθεί όλο και περισσότερο τα όρια εξέλιξης στην τεχνολογία κινητήρων, η νέα σειρά «60» διακρίνεται και από ακόμα καλύτερα στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων. Η κατανάλωση της γνωστής τετρακύλινδρης D2 έκδοσης των 1.600 κ.εκ. και 115 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο, έχει μειωθεί πλέον στα 4,0 λίτρα/100 χλμ. με την αντίστοιχη για τα V60 στα 4,1 λίτρα/100 χλμ.. Οι εκπομπές ρύπων CO2 διαμορφώνονται στα 106 και 109 γρμ./χλμ. αντίστοιχα. Ανάλογη μείωση στην κατανάλωση έχει επιτευχθεί και για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Χαρακτηριστικά, το S60 T3 (1.6 lt με 150 ίππυς) έχει μικτή κατανάλωση μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπή ρύπων CO2 135 γρμ./χλμ.

    Αλλα στοιχεία εξοπλισμού που αξίζει να αναφερθούν είναι η διαθεσιμότητα πλέον χειριστηρίων του κιβωτίου ταχυτήτων στο τιμόνι (“paddle shifters”), μία μόνιμη ψηλή σκάλα φώτων που δεν ενοχλεί τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς.
Peugeot 208 Τ16
  • Peugeot 208 Τ16
  • Και ξανά προς τη δόξα τραβά(;)

    Ο κωδικός T16 επιστρέφει στην αγωνιστική ομάδα της Peugeot με το ολοκαίνουργιο 208 Τ16! Η γαλλική εταιρία να έχει γράψει ιστορία στο Παγκόσμιο, και όχι μόνο, Πρωτάθλημα Ράλλυ, μετρώντας πέντε τίτλους Κατασκευαστών και 48 νίκες. Για αυτό δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι παρόλο που από το 2005 δεν υφίσταται εργοστασιακή παρουσία στην κορυφαία κατηγορία του WRC, η Peugeot Sport παρουσιάζει αγωνιστικά μοντέλα τα οποία κατακτούν νίκες και τίτλους. Έτσι και τώρα, μετά την σύσταση της νέας κατηγορίας R5, η Peugeot προχώρησε στην εξέλιξη ενός τετρακίνητου υπετροφοδοτούμενου 208 με κινητήρα 1.600 κ.εκ., το οποίο θα συνοδεύεται από έναν θρυλικό κωδικό. Τ16!

    Αυτή η κίνηση πρόσδωσε αίγλη και ενδιαφέρον γύρω από το νέο 208, προκαλώντας αναστάτωση και θερμές αντιδράσεις από τους φίλους του σπορ. Ένας από τους λόγους που η γαλλική εταιρία προχώρησε σε αυτή την κίνηση, είναι ο εορτασμός των 30 χρόνων του 205. Ακόμα πιο σημαντικό, όμως, είναι το γεγονός ότι αυτή η ανακοίνωση της Peugeot έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του Grou PSA για τις απώλειες που είχε μέσα στο 2012, οι οποίες είχαν σαν αποτέλεσμα μία σειρά από φημολογίες σχετικά με το μέλλον των Peugeot και Citroen στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιμένουμε κάποια εργοστασιακή εμπλοκή, αφού είναι ένα πρόγραμμα πελατών και ιδιωτών. Παρόλα αυτά, μοιάζει σίγουρο ότι εξελίξεις μέσα στο Group θα υπάρχουν, αφού στον αέρα είναι το πρόγραμμα του WTCC για τη Citroen, το οποίο κάποιοι θεωρούν ότι μπορεί να έχει αντίκτυπο στην ομάδα της Peugeot.

    Μέχρι τότε, κρατάμε τον κωδικό T16 που θα συντροφεύει πλέον το 208, το οποίο αναμένεται μέσα στο χρόνο να βρεθεί στις ειδικές διαδρομές δια χειρός Craig Breen. Ο Ιρλανδός έχει αναλάβει μεγάλο μέρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου και θα είναι από τους του πρώτους που θα το οδηγήσουν στο ERC, και πιθανόν σε κάποιους αγώνες του WRC. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία R5 ουσιαστικά αντικαθιστά τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000.
Opel Cascada
  • Opel Cascada
  • Τέρμα τα twin top για την Opel

    Με το Cascada η Opel κάνει την επιστροφή της στην κατηγορία των μεσαίου μεγέθους ανοιχτών προτάσεων μετά το TwinTop. Με διαστάσεις, 4,679 μ. μήκος και 1,84 μ. πλάτος και μεταξόνιο 2,7 μέτρων το Cascada Cabrio βρίσκεται, από πλευράς μεγέθους, ανάμεσα στα Astra και Insignia υιοθετώντας μηχανικά μέρη και εξοπλισμό και από τα δύο μοντέλα, με στόχο να αποτελέσει μια προσιτή cabrio πρόταση. Σε ό,τι αφορά το επίκεντρο της ύπαρξής του, την υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, με το πάτημα ενός διακόπτη και σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα, το Cascada μετατρέπεται σε ανοιχτό αυτοκίνητο, εντός 17 δευτερολέπτων.

    Η οροφή αποθηκεύεται στο πορτ-μπαγκάζ του οποίου η χωρητικότητα ποικίλλει από 280 σε 350 λίτρα αναλόγως με τη θέση της. Παράλληλα, με τις συστάσεις της για ένα άνετο cabrio, συνεπικουρούμενων, της τετραθέσιας διάταξής στο εσωτερικό του και του μεταξονίου μήκους 2,7 μέτρων, η Opel υπόσχεται το Cascada να αποτελέσει μία από τις πιο προσιτές προτάσεις του είδους του, διαθέτοντας και τα απαραίτητα επίπεδα πολυτέλειας. Από πλευράς μηχανικών συνόλων το Cascada, αρχικά τουλάχιστον, θα προσφέρει δύο επιλογές βενζινοκινητήρων, τον turbo 1,4 λίτρων, σε εκδοχές των 120 και 140 ίππων και των χωρητικότητας 1,6 λίτρων SIDI Turbo των 170 ίππων. Την γκάμα πετρελαίου θα πλαισιώσουν δύο δίλιτροι κινητήρες, ο CDTI ecoFLEX με απόδοση 165 ίππων και ο BiTurbo DCTI ecoFLEX με ισχύ 195 ίππων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραγωγή του Cascada ξεκίνησε ήδη μία ημέρα πριν την πρεμιέρα της ελβετικής έκθεσης και η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή επικράτεια θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο.
Porsche 911 GT3
  • Porsche 911 GT3
  • Η πιο γρήγορη 911 που κατασκευάστηκε ποτέ

    Άλλη μια ποθητή έκδοση της θρυλικής 911. Η 911 GT3 χει κατασκευαστεί πάνω στο σασί της Carrera 4 και στιλιστικά φορά νέο bodykit, με νέο μπροστά προφυλακτήρα, μπροστινό splitter, μεγάλη πίσω αεροτομή και διπλές εξατμίσεις τοποθετημένες στο κέντρο. Στο εσωτερικό το στροφόμετρο της φτάνει μέχρι και τις 10.000 στροφές ενώ είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με κιβώτιο PDK. Το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων. Μάλιστα το κιβώτιο έχει επανασχεδιαστεί και επαναπρογραμματιστεί ειδικά για την Porsche 911 GT3 2013 (991) και μπορεί να εναλλάσσει τις σχέσεις σε λιγότερα από 100ms... Επιπλέον, πατώντας τα δύο paddles μαζί προκαλεί Clutch Kicking, μία τεχνική ιδανική για όσους αρέσκονται στο drift. Τα καθίσματα είναι ντυμένα με μαύρο δέρμα και Alcantara, με το τιμόνι να είναι ντυμένο με Alcantara και κόκκινες ραφές. Για πρώτη φορά, η Porsche αξιοποιεί τη λύση της ενεργητικής τετραδιεύθυνση ς(Active Rear Wheel Steering) , προκειμένου να επιτύχει μεγαλύτερη ακρίβεια. Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστινούς τροχούς, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται έτσι η ευστάθεια και η ευελιξία.

    Είναι η γρηγορότερη 911 GT3 που έχει βγει ποτέ, με τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο boxer κινητήρα της να αποδίδει 475 άλογα στις 8.250 σ.α.λ. Βασίζεται πάνω σε αυτόν της 911 Carrera S και διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, άμεσο ψεκασμό και νέο στρόφαλο. Τα πιστόνια είναι σφυρήλατα και οι μπιέλες από τιτάνιο, στροφάροντας μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. Για να μειωθεί το βάρος της η Porsche έχει κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου. Έτσι το καπό, οι πόρτες, το πορτμπαγκάζ και η αεροτομή είναι κατασκευασμένη από αυτό. Ζυγίζει 13% λιγότερο σε σχέση με τη προηγούμενη GT3, την ίδια ώρα που η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25%. Έχει αναλογία 3.0 κιλών/ίππο. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 313 χιλιόμετρα την ώρα και χρόνος στο Nurburgring κάτω από 7:30 λεπτά.

    Οι παραγγελίες της ήδη ξεκίνησαν ενώ στη Γερμανία η τιμή της ξεκινά από τις €137.303, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Επίσης η Porsche ετοιμάζει και την Clubsport έκδοση της η οποία θα διαθέτει roll cage στο πίσω κάθισμα.
NISSAN NOTE
  • NISSAN NOTE
  • Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2013

    Εντυπωσιακές παρουσίες για μια ακόμη χρονιά

    Το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης είναι το σημαντικότερο σαλόνι αυτοκινήτου στον κόσμο και γι αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν ότι πιο νέο ή ακόμα τα μελλοντικά τους σχέδια. Οι παγκόσμιες πρεμιέρες ξεπέρασαν τις 80 και αφορούσε όχι μόνο μοντέλα παραγωγής αλλά και πειραματικές προτάσεις. Στον ίδιο χώρο και τα υπερ-αυτοκίνητα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. McLaren P1, Ferrari La Ferrari και Lamborghini Veneno που εντυπωσίασαν τόσο τους δημοσιογράφους όσο και το κοινό. Εκεί ήταν που αναδείχθηκε και το αυτοκίνητο της χρονιάς. Το Volkswagen Golf έβδομης γενιάς είναι ο νικητής της τελικής ψηφοφορίας «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2013».

    NISSAN NOTE

    Η Nissan παρουσίασε το νέο Note, το οποίο εξελίχθηκε στο Τεχνικό Κέντρο της Nissan για την Ευρώπη, στη Μ. Βρετανία και την Ισπανία, ώστε να προσαρμοστεί στις ευρωπαϊκές ανάγκες. Βασικό στοιχείο το νέου Note θα είναι ένα «πακέτο» τεχνολογιών για την ενίσχυση της ασφάλειας, οι οποίες μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμες σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Διαθέσιμα θα είναι επίσης συστήματα πληροφόρησης και υποβοήθησης του οδηγού, όπως πανοραμική κάμερα για τη διευκόλυνση των ελιγμών στάθμευσης, συνδυασμένη με οθόνη 5.8'' στο ταμπλό, σύστημα πλοήγησης κλπ.
ALFA ROMEO 4C
  • ALFA ROMEO 4C
  • Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2013

    Εντυπωσιακές παρουσίες για μια ακόμη χρονιά

    Το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης είναι το σημαντικότερο σαλόνι αυτοκινήτου στον κόσμο και γι αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν ότι πιο νέο ή ακόμα τα μελλοντικά τους σχέδια. Οι παγκόσμιες πρεμιέρες ξεπέρασαν τις 80 και αφορούσε όχι μόνο μοντέλα παραγωγής αλλά και πειραματικές προτάσεις. Στον ίδιο χώρο και τα υπερ-αυτοκίνητα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. McLaren P1, Ferrari La Ferrari και Lamborghini Veneno που εντυπωσίασαν τόσο τους δημοσιογράφους όσο και το κοινό. Εκεί ήταν που αναδείχθηκε και το αυτοκίνητο της χρονιάς. Το Volkswagen Golf έβδομης γενιάς είναι ο νικητής της τελικής ψηφοφορίας «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2013».


    ALFA ROMEO 4C

    Η βασική έκδοση της θα διατίθεται με το γνωστό κινητήρα Turbo 1.750 κ.εκ., με απόδοσης 240 ίππων. Σε πρώτη φάση, θα παραχθούν μόλις 2.000 μονάδες, εκ των οποίων 1.000 στην έκδοση coupe και 1.000 roadster. Με μήκος μόλις στα 4 μέτρα και μεταξόνιο κάτω από 2,4 μέτρα, η Alfa Romeo 4C είναι ένα από τα μικρότερα 2θέσια coupe/roadster. Οι σχεδιαστές της Alfa της έχουν προσδώσει ένα γεμάτο καμπύλες αμάξωμα, με πολλές μυώδεις επιφάνειες αλλά και στοιχεία που παραπέμπουν στην κορυφαία Alfa Romeo 8C. Η τοποθέτηση του κινητήρα έχει γίνει πίσω ακριβώς από τα καθίσματα των επιβατών και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου, αναμένεται να προσφέρει επιδόσεις αντίστοιχες με μεγαλύτερης χωρητικότητας μηχανικά σύνολα.
Ferrari LaFerrari
  • Ferrari LaFerrari
  • Άλλη μια έκπληξη από τους Ιταλούς


    Η Ferrari εξέπληξε τους πάντες στη διεθνή έκθεση αυτοκίνησης της Γενεύης. Παρουσίασε ένα μοναδικό υπεραυτοκίνητο με την ονομασία LaFerrari.


    Ο κινητήρας του νέου της μοντέλου είναι μια τροποποιημένη εκδοχή του V12 της F12 Berlinetta ο οποίος έχει ρυθμιστεί με έναν και μόνο γνώμονα. Το όσο το δυνατόν μεγαλύτερο στροφάρισμα και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάπτυξη ισχύος.

    Έτσι οι ίπποι ανέρχονται στους 800 στις 9000 rpm και η ροπή στα 71.36 kg.m στις 6750 rpm ενώ ο περιοριστής στροφών ενεργοποιείται στις 9250 στροφές. Όμως η εταιρεία κάνει εδώ και χρήση ηλεκτροκινητήρα. Έτσι εδώ συναντούμε έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ο οποίος αποδίδει επιπρόσθετα 163 ίππους και 20.39kg.m ροπής από μηδενικές στροφές βοηθώντας να αρθεί πλήρως το έλλειμμα ροπής του θερμικού κινητήρα στις χαμηλές rpm. Αυτός τροφοδοτείται από μια πανάλαφρη συστοιχία συσσωρευτών της τάξεως των 60kg, η οποία εδράζεται σε μια εγκάρσια διάταξη εμπρός από τον θερμικό κινητήρα και όσο το δυνατόν πιο χαμηλά στο πάτωμα του αυτοκινήτου προκειμένου να χαμηλώσει το κέντρο βάρους. Δεν θα υπάρχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία χωρίς παράλληλα να αυξηθεί δραματικά ο όγκος και το βάρος τους και έτσι στην Ferrari απέκλεισαν αυτό το προφίλ χρήσης αφού η LaFerrari δεν έχει καμιά δυνατότητα αυτοτελούς ηλεκτρικής προώθησης.

    Σε ότι αφορά την μετάδοση, οι δύο κινητήρες του οχήματος μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων 7+1 σχέσεων μεταδόσεως διπλού συμπλέκτη είναι διαμήκος τοποθετημένοι στο κέντρο του αυτοκινήτου και προς τα πίσω, μεταφέροντας την ισχύ στον οπίσθιο άξονα μέσω ενός εξελιγμένου ενεργού, ηλεκτρονικού διαφορικού.

    Οι επιδόσεις όσον αφορά τα εκατό χιλιόμετρα από στάση είναι κάτω από τρία δευτερόλεπτα και τα 0-200km/h σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Πάντως στην πίστα του Fiorano η LaFerrari έχει αποδειχθεί το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία. Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι στα 330gr/km και η προβαλλόμενη κατανάλωση στα 14lt/100km.

    Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι κοντά στο 0.3 κάτι που είναι επίτευγμα για την κατηγορία του οχήματος. Φυσικά υφίστανται ενεργοί διαχύτες και επίπεδο πάτωμα προκειμένου η τυρβώδης ροή γύρω από το αυτοκίνητο να εκμηδενιστεί στο μέτρο του δυνατού και να βελτιωθεί η συνολική του αεροδυναμική απόδοση. Το πλαίσιο της Ferrari LaFerrari είναι μονοκοκ και κατασκευασμένο από διαφόρων ιδιοτήτων ινών άνθρακα και συνθετικών υλικών ανάλογα με το που τοποθετούνται στο όχημα, με το πάτωμα να χρησιμοποιείται συνδυασμός ανθρακονημάτων αλλά και ανθεκτικότατου Kevlar. Η Ferrari ανακοινώνει 27% βελτίωση της ακαμψίας σε σχέση με την Enzo η οποία ήταν επίσης μονοκοκ και κατασκευασμένη από ανθρακονήματα! Σε ότι αφορά τα φρένα έχουμε ένα συνδυασμός κεραμικών υλικών και ινών άνθρακα. Τα δισκόφρενα της Brembo είναι διαστάσεων 398 x 223 x 36mm μπροστά και 380 x 253 x 34 mm πίσω

    Σε ότι αφορά την τιμή, αυτή αναμένεται να είναι 7ψήφια ενώ το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί σε 499 αντίτυπα. Η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε ότι ήδη η LaFerrari έχει εξαντληθεί χωρίς να αποκαλύψει πότε θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις.
Toyota Auris
  • Toyota Auris
  • Νέα εποχή για το Auris της Toyota

    Το 2013 έρχεται με το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα για την Toyota Κύπρου, αλλά και τους λάτρεις της οδήγησης. Την πρώτη επίσημη παρουσίαση του ολότελα νέου επαναστατικού Τoyota Auris στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, πραγματοποίησε η Δικράν Ουζουνιάν & Σια Λτδ, επίσημος αντιπρόσωπος της Τoyota στην Κύπρο. Ο σχεδιασμός του αντανακλά το νέο πρόσωπο της Toyota με κύρια χαρακτηριστικά τη νέα τολμηρή γρίλια και τις σπορ γραμμές που ενώνονται αρμονικά με το πίσω μέρος του οχήματος, σχηματίζοντας κυρτές και κοίλες επιφάνειες. Οι αλλαγές συνεχίζονται και στο εσωτερικό του νέου Auris, με ένα πιο τολμηρό σχεδιασμό αλλά και πρακτικότητα. Διαθέτει περισσότερο χώρο αποσκευών, το σύστημα πολυμέσων Toyota Touch – με οθόνη αφής 6.1”, κάμερα οπισθοπορίας, Bluetooth & θύρα USB.

    Το μοντέλο παρουσιάζεται με τρεις κινητήρες. Ο 1.4l D-4D Diesel προδιαγραφών Euro 5 συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό ή εξατάχυτο MultiMode κιβώτιο, αποδίδει 90 ίππους και μέγιστη ροπή 205 Nm στις 1.800 – 2.800 rpm. Με μηχανικό κιβώτιο και τεχνολογία Stop & Start, η βελτιωμένη μονάδα 1.4 D-4D 90 έχει κατανάλωση μικτού κύκλου μόλις 3,8 l/100 km και εκπομπές CO2 μόνο 99 g/km – μείωση 0,6 l/100 km και 10 g/km(έκδοση ECO). Στη συνέχεια υπάρχει ο βενζινοκινητήρας 1.33 λίτρων Dual VVT-i είναι επίσης εφοδιασμένος το καινοτόμο σύστημα Stop & Start. Αποδίδει 99 ίππους και μέγιστη ροπή 128 Nm στις 3.800 rpm ενώ η κατανάλωση είναι μόλις 5,4 l/100 km και εκπομπές CO2 από 125 g/km. Τέλος, στη γκάμα υπάρχει και Βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων Valvematic που αποδίδει 132 ίππους και μέγιστη ροπή 160 Nm στις 4.400 rpm. Η κατανάλωση στο μικτό κύκλο φτάνει τα 5,9 l/100 km και παράγει μόνο 138 g CO2 /km

    Το νέο Auris έρχεται με τρία διαφορετικά συστήματα μετάδοσης της κίνησης: το πλήρες υβριδικό σύστημα της Toyota Hybrid Synergy Drive, δύο βενζινοκινητήρες και ένα πετρελαιοκινητήρα. Οποιοδήποτε και να διαλέξετε, το αυτοκίνητο έχει την ικανότητα να ταιριάζει με όλα. Οι μηχανικοί της Toyota έχουν μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 40 κιλά και έχουν προσδώσει 10% περισσότερη ακαμψία στο αμάξωμα. Μαζί με το επανασχεδιασμένο, χαμηλότερο κέντρο βάρους, οι βελτιώσεις αυτές κάνουν το Auris πολύ πιο δυναμικό κατά την οδήγηση, μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα την σταθερότητα και την άνεση. Το προαιρετικά το αυτόματο κιβώτιο Multidrive S στο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων προβάλλει την τελευταία τεχολογία Continuously Variable Transmission (CVT) της Toyota. O μέσος όρος εκπομπών CO? του νέου συμβατικού Auris είναι μειωμένος κατά 13% στα 109g/km συνολικά. Το νέο Auris Hybrid προσφέρει κορυφαίες εκπομπές CO2 87 g/km και σχεδόν μηδενικές εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) και Μικροσωματιδίων (ΡΜ). Το νέο Auris διαθέτει τέσσερις εκδόσεις –Live, Active, Style και Lounge, με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό ακόμα και σε βασικό επίπεδο.

    Σχεδιασμένο πρωτίστως για την Ευρώπη, το νέο Auris κατασκευάζεται στην Toyota Motor Manufacturing UK μαζί με το Avensis, ενισχύοντας τη δέσμευση της εταιρίας στις Ευρωπαϊκές της δραστηριότητες. Με το νέο Auris, η Toyota αποδεικνύει, για μια ακόμη φορά, ότι δεν εφησυχάζετε με την επιτυχία των προηγούμενων μοντέλων της, αλλά προχωρά κάθε φορά μερικά βήματα πιο μπροστά.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind