Porsche 911 GT3

Review
Porsche 911 GT3
Η πιο γρήγορη 911 που κατασκευάστηκε ποτέ

Άλλη μια ποθητή έκδοση της θρυλικής 911. Η 911 GT3 χει κατασκευαστεί πάνω στο σασί της Carrera 4 και στιλιστικά φορά νέο bodykit, με νέο μπροστά προφυλακτήρα, μπροστινό splitter, μεγάλη πίσω αεροτομή και διπλές εξατμίσεις τοποθετημένες στο κέντρο. Στο εσωτερικό το στροφόμετρο της φτάνει μέχρι και τις 10.000 στροφές ενώ είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με κιβώτιο PDK. Το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων. Μάλιστα το κιβώτιο έχει επανασχεδιαστεί και επαναπρογραμματιστεί ειδικά για την Porsche 911 GT3 2013 (991) και μπορεί να εναλλάσσει τις σχέσεις σε λιγότερα από 100ms... Επιπλέον, πατώντας τα δύο paddles μαζί προκαλεί Clutch Kicking, μία τεχνική ιδανική για όσους αρέσκονται στο drift. Τα καθίσματα είναι ντυμένα με μαύρο δέρμα και Alcantara, με το τιμόνι να είναι ντυμένο με Alcantara και κόκκινες ραφές. Για πρώτη φορά, η Porsche αξιοποιεί τη λύση της ενεργητικής τετραδιεύθυνση ς(Active Rear Wheel Steering) , προκειμένου να επιτύχει μεγαλύτερη ακρίβεια. Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστινούς τροχούς, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται έτσι η ευστάθεια και η ευελιξία.

Είναι η γρηγορότερη 911 GT3 που έχει βγει ποτέ, με τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο boxer κινητήρα της να αποδίδει 475 άλογα στις 8.250 σ.α.λ. Βασίζεται πάνω σε αυτόν της 911 Carrera S και διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, άμεσο ψεκασμό και νέο στρόφαλο. Τα πιστόνια είναι σφυρήλατα και οι μπιέλες από τιτάνιο, στροφάροντας μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. Για να μειωθεί το βάρος της η Porsche έχει κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου. Έτσι το καπό, οι πόρτες, το πορτμπαγκάζ και η αεροτομή είναι κατασκευασμένη από αυτό. Ζυγίζει 13% λιγότερο σε σχέση με τη προηγούμενη GT3, την ίδια ώρα που η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25%. Έχει αναλογία 3.0 κιλών/ίππο. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 313 χιλιόμετρα την ώρα και χρόνος στο Nurburgring κάτω από 7:30 λεπτά.

Οι παραγγελίες της ήδη ξεκίνησαν ενώ στη Γερμανία η τιμή της ξεκινά από τις €137.303, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Επίσης η Porsche ετοιμάζει και την Clubsport έκδοση της η οποία θα διαθέτει roll cage στο πίσω κάθισμα.
  • Save as PDF Save as PDF
  • View QR Code View QR Code
  • Report broken listing
    • Current rating: 0
    • Total votes: 0
  • 770 Shows
Your Friend’s Name *
Your Friend’s Email *
Your Name
Your E-mail
Message
Captcha *
There are no comments added
Please sign in or sign up to post comments
Listings to be compared
There are no listings to compare
Enter your report
Message *
Log in
Username
Password
Forgot password? Remind