News

Peugeot 308 «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014»
  • Peugeot 308 «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014»
  • Το Peugeot 308 κέρδισε τον πολυπόθητο τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014» για την ευρωπαϊκή αγορά. Το μοντέλο της γαλλικής εταιρείας κατάφερε να συγκεντρώσει , 307 βαθμούς, έναντι 223 του BMW i3 και 216 του Tesla Model S. Στη συνέχεια ακολούθησαν τα Citroen C4 Picasso με 182 βαθμούς, το Mazda 3 με 180 βαθμούς, το Skoda Octavia με 172 και το Mercedes-Benz S-Class με 170 βαθμούς. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι tο 308 είναι το τέταρτο μοντέλο της Peugeot που κατακτά τον τίτλο στον εν λόγω θεσμό μετά το 504 το 1969, το 405 το 1988 και το 307 το 2002.
    Ο θεσμός του αυτοκινήτου της χρονιάς απονέμεται κάθε χρόνο στο χώρο του αυτοκινήτου και η βαθμολογία κάθε ψηφοφόρου πηγάζει από τέσσερα βασικά κριτήρια: καινοτομία, ασφάλεια, σχεδίαση και ποιότητα. Στο σκεπτικό υπεισέρχονται τα στοιχεία: σεβασμός στο περιβάλλον και η οικονομία καυσίμου. Ο νικητής προκύπτει ανάμεσα από επτά τελικές υποψηφιότητες, που έχουν προκριθεί μεταξύ 30 νέων μοντέλων της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η επιτροπή απαρτίζεται από 58 δημοσιογράφους που προέρχονται από 22 χώρες της Ευρώπης ενώ για τρίτη χρονιά το βραβείο ανακοινώνεται κατά την έναρξη του Σαλονιού της Γενεύης. «Με το νέο Peugeot 308, ήμασταν πεπεισμένοι ότι κάναμε ένα άλμα τόσο στο χώρο της τεχνολογίας όσο και τις ποιότητας και σύντομα θα μας έφερνε στην κορυφή της κατηγορίας στην Ευρώπη. Το βραβείο του «Αυτοκινήτου της χρονιάς» για το 2014 είναι η καλύτερη απόδειξη ότι το βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο», ανέφερε ο Maxime Picat Διευθύνων Σύμβουλος της Γαλλικής εταιρείας.
    Το Peugeot 308 είναι ένα εξολοκλήρου καινούριο αυτοκίνητο με πληθώρα σχεδιαστικών και τεχνολογικών καινοτομιών. Με μικρότερο βάρος από τον προκάτοχο του και συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, διαθέτει εσωτερικούς χώρους που το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας. Η βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που συντελεί στην αναβάθμιση των χαρακτηριστικών του νέου Peugeot 308, συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια περιορισμού της κατανάλωσης καυσίμου ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός συμπληρώνει την εικόνα του, προσφέροντας μια σειρά από προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας. Το μοντέλο αναμένεται στην Κυπριακή αγορά το καλοκαίρι με μια γκάμα που περιλαμβάνει συνολικά πέντε εκδόσεις εκ των οποίων οι τρεις εφοδιάζονται με κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου.
    H κατάταξη:
    1 Peugeot 308 307
    2 BMW i3 223
    3 Tesla Model S 216
    4 Citroën C4 Picasso 18
    5 Mazda 3 180
    6 Skoda Octavia 172
    7 Mercedes S-Klasse 170
Porsche 911 50th Anniversary Edition στην Κύπρο
  • Porsche 911 50th Anniversary Edition στην Κύπρο
  • Η 911 50th Anniversary Edition είναι ένα ειδικό μοντέλο της Porsche που κατασκευάστηκε σε μόλις 1963 μοντέλα για να γιορτάζει με αυτό τον τρόπο τα 50 χρόνια από την κατασκευή της πρώτης θρυλικής 911. Και όπως εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς, τα 1963 αντίτυπα συμβολίζουν και τη χρονιά κατασκευής του μοντέλου.
    Ένα από αυτά τα μοντέλα βρέθηκε για μερικές μέρες στους εκθεσιακούς χώρους της A.I. Motokinisi Ltd περιμένοντας τον τυχερό ιδιοκτήτη της να την παραλάβει, έχοντας μάλιστα και το πιστοποιητικό με τον αριθμό 370 στην κατοχή του.
     
    Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, η 911 50th Anniversary Edition διαθέτει τροχούς 20 ιντσών, ενώ επωφελείται από την ενεργή ανάρτηση της Porsche, Active Suspension Management (PASM) ειδικά προσαρμοσμένης στις ανάγκες των αυξημένων μετατροχίων που διαθέτουν όλες οι Carrera 4. Η επετειακή 911 φορά το γνωστό κινητήρα των 3,8 λίτρων με απόδοση 400 ίππους o οποίος σε συνδυασμό με το κιβώτιο PDK καθιστά δυνατή την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα ενώ με το χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων το αντίστοιχο μέγεθος αυξάνεται κατά 2/10 του δευτερολέπτου. Όσον αφορά την κατανάλωση και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αυτή ανέρχεται σε 9,5 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου σε 224 γραμμ/χλμ. .
     
    Στοιχεία που κάνουν την επετειακή έκδοση να ξεχωρίζει σε σχέση με τις «απλές», εκτός από τους τροχούς των 20 ιντσών, είναι οι λεπτομέρειες από χρώμιο στις μπροστινές εισαγωγές αέρα αλλά και πίσω και μεταξύ των φωτιστικών σωμάτων. Παράλληλα, ξεχωρίζουν τα μεγαλύτερα φτερά πίσω και φυσικά το λογότυπο «911 50» στο εξωτερικό του αμαξώματος, αλλά και στο εσωτερικό. Την εικόνα της συμπληρώνουν τα φώτα bi-xenon τα οποία συνδυάζονται με το αντίστοιχο σύστημα ελεγχου της Porsche Dynamic Light System .
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο άνθρωπος που επιμελήθηκε το σχεδιασμό της 911 50th Anniversary Edition, είναι ο Tony Hatter, υπεύθυνος του σχεδιαστικού τμήματος της Porsche.
VW Beetle Dune Concept
  • VW Beetle Dune Concept
  • Πρωτότυπη έκδοση για το Beetle

    Η VW παρουσιάζει μια πρωτότυπη εκδοχή του Beetle η οποία, υιοθετώντας μια σειρά από στοιχεία που παραπέμπουν σε SUV προτάσεις, προσφέρει μια ευχάριστα διαφορετική προσέγγιση στον τυπικά αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αφετηρία του Beetle Dune αποτελεί η μέχρι σήμερα γνωστή Sport έκδοση του μοντέλου, η οποία, όμως έχει υποστεί μια σειρά από τροποποιήσεις που υλοποιήθηκαν προς όφελος μιας πιο περιπετειώδους εμφάνισης.
    Έτσι, εκτός από τις αλλαγές στην εμφάνισή του, το Beetle διαθέτει κατά 2,9 εκατοστά αυξημένα μετατρόχια, στοιχείο που συνδυαστικά με τους διογκωμένους θόλους και τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος σε γυαλιστερό μαύρο και χρώμιο, αυξάνουν το πλάτος του κατά 4,8 εκατοστά σε σχέση με τη γνωστή έκδοση του μοντέλου. Παράλληλα, όπως επιβάλλει ο νέος του προσανατολισμός, αυξημένη είναι και η απόσταση από το έδαφος με την ανάρτηση να έχει προσθέσει επιπλέον πέντε εκατοστά στο μήκος της. Την εικόνα του συμπληρώνουν οι τροχοί 19 ιντσών, ενώ ανασχεδιασμένα, είναι το  μπροστινό και το πίσω τμήμα συντείνοντας σε μια προσανατολισμένη, εκτός ασφάλτινων διαδρομών, όψη. Μια από τις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν, είναι η διαφορετική αεροτομή η οποία σχεδιάστηκε για να μπορεί να φιλοξενήσει δύο σετ σκι.
    Το σύνολο συμπληρώνεται από το χαρακτηριστικό χρώμα που παραπέμπει στο χρώμα της άμμου και ονομάζεται Arizona. Το Beetle Dune εξοπλίζεται με τον γνωστό δίλιτρο TSI των 210 ίππων και μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα.
Peugeot 208 1.2 Vti auto
  • Peugeot 208 1.2 Vti auto
  • Νέα δεδομένα στη μικρή κατηγορία
    Μοντέρνο στυλ και compact διαστάσεις και ένας κινητήρας τελευταίας τεχνολογίας που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των καιρών. Ο λόγος για το Peugeot 1.2 Vti που καλύπτει τις οποιεσδήποτε ανάγκες του οδηγού με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος.
    Κύριος «υπεύθυνος» για τα προτερήματα του νέου 208 δεν είναι άλλος από τον ολοκαίνουριο 3-κύλινδρο κινητήρα των 1.2 λίτρων. Σε σύγκριση με έναν 4-κύλινδρο κινητήρα ίδιας ιπποδύναμης, το βάρος του 3-κύλινδρου 1.2 VTi είναι μικρότερο κατά 21 kg, ενώ η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί  κατά 25%. Η κυλινδροκεφαλή, από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, έχει 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, έμμεσο ψεκασμό πολλαπλών σημείων, συνεχώς μεταβλητό χρονισμό στην εισαγωγή και στην εξαγωγή. Επιπλέον, ο νέος κινητήρας χαρακτηρίζεται από τα λίγα τμήματα που τον απαρτίζουν, μέσω μιας ειδικής διαδικασίας κατεργασίας που χρησιμοποιείται στην κυλινδροκεφαλή. Η γρήγορη άνοδος της θερμοκρασίας του, του προσφέρει μειωμένες εκπομπές CO2 και μεγαλύτερη οικονομία. Αποδίδει 82 συνολικά ίππους και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων αποτελεί τον ιδανικό συνδιασμό για την πόλη αλλά και για ευχάριστα και άνετα ταξίδια. Η μεικτή κατανάλωση φτάνει μόλις τα 4,5 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα ενώ τα 95 gr/kmCO2 προσφέρουν και τιμολογιακό πλεονέκτημα.
     
    Η άνεση, η εργονομία αλλά και το άψογο φινίρισμα ήταν από ανέκαθεν σήμα κατατεθέν στο εσωτερικό του κάθε αυτοκινήτου της Peugeot. Μια παράδοση που συνεχίζεται με τον καλύτερο τρόπο και στο 208. Άνετοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές, πολλοί χώροι για φύλαξη μικροαντικειμένων και μια μεγάλη λίστα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας για οδηγό και επιβάτες. Το Peugeot 208 με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων Vti προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά με ψηλά επίπεδα εξοπλισμού που μεταξύ άλλων προσφέρουν ESP με HillAssist, ABS με EBD-EBA, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσωκαι πολλά άλλα. Άξια προσοχής και η πρωτοποριακή για τα δεδομένα της κατηγορίας οθόνη αφής 7 ιντσών στο ταμπλό που συγκεντρώνει πολλές από τις λειτουργίες που έχει στη διάθεση του ο οδηγός. Τιμή τιμή εκκίνησης του 208 με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων και το αυτόματο κιβώτιο είναι μόλις 14,400 ευρώ.
     
    Το εργοστάσιο της Peugeot διαθέτει μια πλούσια ιστορία στην κατηγορία αυτή με εκατομμύρια πωλήσεις ανά το παγκόσμιο. Μια ιστορία που ξεκίνησε με το 205 (5.278.000 πωλήσεις), συνεχίστηκε με το 206 (7.775.000 πωλήσεις) και το 207 (2.369.000 πωλήσεις) για να φθάσουμε στον εκπληκτικό αριθμό των 15 εκατομμυρίων αυτοκινήτων της σειράς 200 από το 1983 έως το 2011. Κάτι που συνεχίζει επάξια τώρα και το 208.
Το Hyundai i10 κερδίζει το βραβείο «AUTOBEST 2014»
  • Το Hyundai i10 κερδίζει το βραβείο «AUTOBEST 2014»
  • Το Hyundai i10 πήρε τον τίτλο «AUTOBEST 2014» από τον ομώνυμο ανεξάρτητο οργανισμό. Συγκέντρωσε συνολικά 854 βαθμούς, και ξεπέρασε το Peugeot 2008 με μόλις τέσσερις βαθμούς, που ήταν και η μικρότερη διαφορά στην ιστορία του Autobest. Το Nissan Note βρέθηκε στην τρίτη θέση με συνολικά 726 βαθμούς ενώ 694 βαθμούς συγκέντρωσε τος Chevrolet Trax. Στην πέμπτη θέση τερμάτισε το Mitsubishi Space Star με 476 βαθμούς.
    «Αυτή είναι η πρώτη φορά έχουμε τόση μικρή διαφορά ανάμεσα στον πρώτο και το δεύτερο νικητή. Τόσο το Hyundai i10 όσο και το Peugeot 2008 μπαίνουν στην αγορά με πολλά επιχειρήματα απέναντι στον καταναλωτή . Ήταν μια πολύ δύσκολη αποστολή για τα μέλη της κριτικής επιτροπής να επιλέξει μεταξύ των δύο . Τελικά το i10 βρέθηκε στην κορυφή με αυτή την ελάχιστη διαφορά» δήλωσε ο Πρόεδρος του Autobest Ilia Seliktar, και συνέχισε, «Ήταν ένα πραγματικό ντέρμπι .Κάτι που συνειδητοποίησαν όλα τα μέλη του οργανισμού κατά το τελικό τέστ που έγινε στην πίστα Νavak στο Βελιγράδι.  Όλη η ομάδα της Hyundai, μηχανικοί, σχεδιαστές, ακόμα και οι άνθρωποι από το εργοστάσιο της Hyundai αξίζουν αυτή τη μεγάλη νίκη . Τώρα μπορούν να ισχυρίζονται ότι διαθέτουν στη γκάμα τους το «Best Buy» μοντέλο της Ευρώπης το 2014. Το ίδιο και για την ομάδα της Peugeot οι οποίοι αξίζουν τα συγχαρητήριά μας για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν για το 2008».
    Το βραβείο «Company Best 2013» πάει στη Γερμανική Ένωση Κατασκευαστών VDA. Αυτή είναι η πρώτη φορά που διατίθεται αυτό το βραβείο ύστερα από την αλλαγή της στρατηγικής προσέγγισης του οργανισμού Autobest. Προηγουμένως το βραβείο αυτό δινόταν σε κατασκευαστές για τα αποτελέσματα τους στη χρονιά. Τώρα τα μέλη του οργανισμού αποφάσισαν να δώσουν το βραβείο στην VDA που υπό την καθοδήγηση του Matthias Wissmann κατάφερε να βοηθήσει το σύνολο της γερμανικής βιομηχανίας αυτοκινήτου για να πετύχει, όχι μόνο εντός της Γερμανίας , αλλά και στο εξωτερικό τα εντυπωσιακά αυτά αποτελέσματα .
    Το βραβείο «Safety Best 2013» παίρνει η Nissan για το σύστημα Nissan Safety Shield που εφάρμοσε στο νέο Nissan Note. Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο προηγμένο σύστημα ασφαλείας εφαρμόζεται σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα εμπρός στον τομέα της ασφάλειας .
    H Porsche παίρνει το βραβείο «Techno Best 2013» για το προηγμένο σύστημα Active Rear Wheel Steering που εφάρμοσε για πρώτη φορά στην Porsche 911 Turbo. Το νέο σύστημα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ZF προσφέρει ένα πιο ευέλικτο και άμεσο χειρισμό για άνετη και εύκολη οδήγηση στην καθημερινή χρήση.
     
    Η ομάδα της Ουκρανίας «Team Ukraine racing» που αγωνίζεται στο θεσμό Ferrari Challenge Europe παίρνει το βραβείο «Sport Best 2013» για την πρώτη θέση που πήρε στο θεσμό. «Δίδουμε μεγάλη σημασία στις επιδόσεις στο μηχανοκίνητο αθλητισμό από ανθρώπους που προέρχονται από τις χώρες που απαρτίζουν τον οργανισμό. Αυτή τη φορά έχουμε εντυπωσιαστεί από την ουκρανική ομάδα. Πρόκειται για άλλη μια απόδειξη ότι οι επιδόσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού μπορεί να έρθουν μόνο με την πλήρη αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά», δήλωσε ο Πρόεδρος του Autobest.
    Τα βραβεία «Eco Best», «Man Best», «Smart Best» και «Design Best έχουν ήδη ανακοινωθεί μετά το διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο.
    Κατά την εκλογή του νικητή του αυτοκινήτου AUTOBEST 2014, η κριτική επιτροπή έλαβε την απόφασή της, λαμβάνοντας υπόψη 13 κριτήρια. Το καθένα από αυτά, μετρώντας ένα συγκεκριμένο αριθμό βαθμών, απεικονίζουν μια διαφορετική σημασία στην τελική ψηφοφορία του κάθε αυτοκινήτου. Το πιο σημαντικό είναι η τιμή που παίρνει συνολικά πενήντα βαθμούς επί συνόλου 240. Πρακτικά ζητήματα, όπως το δίκτυο διανομής, η παροχής υπηρεσιών και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, η κατανάλωση, η διάθεση χώρων η φιλικότητα προς το περιβάλλον και άλλα παίρνουν αντίστοιχα βαθμούς για την τελική έκβαση του αποτελέσματος.
    Η 12η γιορτή απονομής του βραβείου θα πραγματοποιηθεί στα μέσα του επόμενου μήνα στη Βαρσοβία της Πολωνίας, ακολουθώντας την παράδοση του οργανισμού να δίδει τα βραβεία σε διαφορετική χώρα κάθε χρόνο. Πέρυσι, η γιορτή έγινε στην Αθήνα.
    Ο AUTOBEST είναι η μόνη ανεξάρτητη επιτροπή αξιολόγησης που επικεντρώνεται στην καλύτερη αγοραστική επιλογή για το μέσο πελάτη. Φέτος τα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης προέρχονται από 15 χώρες της περιοχής και αντιπροσωπεύουν μια πραγματική αγορά πέραν των 300 εκατομμυρίων ανθρώπων. Το μέλος της επιτροπής είναι από μόνο του γνωστός δημοσιογράφος στο χώρο του αυτοκινήτου. Ο AUTOBEST είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ανεξάρτητη επιτροπή αξιολόγησης για το αυτοκίνητο στην Ευρώπη.
    (για λεπτομερή αποτελέσματα, δείτε Τελική Κατάταξη στο www.autobest.org)
Τα τελευταία νέα από το χώρο του αυτοκινήτου
  • Τα τελευταία νέα από το χώρο του αυτοκινήτου
  • BMW: Τεχνολογία EfficientDynamics

    Η τεχνολογία EfficientDynamics της BMW ενισχύει την απόλυτη δυναμική οδική ευχαρίστηση, ενώ ταυτόχρονα χαμηλώνει την κατανάλωση καυσίμου και περιορίζει τις εκπομπές καυσαερίων. Η βραβευμένη τεχνολογία του γερμανικού εργοστασίου χρησιμοποιεί σειρά μέτρων, όπως νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μειωμένο βάρος αμαξώματος, μείωση μηχανικής τριβής μέχρι και αεροδυναμικές βελτιώσεις, προκειμένου να παρέχει τη βέλτιστη ενσωματωμένη διαχείριση ενέργειας. Συγκεκριμένα η τεχνολογία EfficientDynamics προσφέρει στα αυτοκίνητα της BMW κινητήρες με ψεκασμό υψηλής ακρίβειας που μειώνουν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Διαθέτουν λειτουργία Auto Start Stop αποφεύγοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση καυσίμου ενώ υπάρχει άμεσος έλεγχος μια σταθερής ροής αέρα στο ψυγείο από αυτόματα ελεγχόμενα πτερύγια. Κάτι που μειώνει την αντίσταση του αέρα και κατά συνέπεια και η κατανάλωση καυσίμου. Άλλη παράμετρος της τεχνολογίας EfficientDynamics είναι και η ένδειξη σημείου αλλαγής ταχύτητας όπου στη σωστή χρονική στιγμή μπορεί να επιφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το σύστημα προτείνει τις αλλαγές ταχυτήτων ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης σας. Επίσης, η BMW εφοδιάζει τα αυτοκίνητα της με ελαστικά που παρέχουν μειωμένη αντίσταση κατά την κύλιση. Ελαστικά που κατασκευάζονται από ειδικά υλικά που περιορίζουν την παραμόρφωση κατά την κύλιση και μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου, στην ευθεία και στις στροφές. Τέλος, η φιλοσοφία της BMW EfficientDynamics ανοίγει το δρόμο προς το μέλλον με το σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας από την Πέδηση. Όταν αφήσετε το πεντάλ του γκαζιού ή όταν φρενάρετε, ο εναλλάκτης φορτίζει την μπαταρία.
     
    Επίσημα εγκαίνια του Κέντρου Δοκιμών της Hyundai στο Nurburgring

    Μια επίσημη τελετή σήμανε την έναρξη λειτουργίας του νέου Κέντρου Δοκιμών της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai στο Nurburgring, στη Γερμανία. Η ολοκλήρωση του ειδικά σχεδιασμένου Κέντρου ανέβασε το συνολικό κόστος κατασκευής στα 6,62 εκατομμύρια Ευρώ, ενισχύοντας σε εξαιρετικό βαθμό την Έρευνα και Ανάπτυξη της Εταιρείας στην Ευρώπη. Το Κέντρο Δοκιμών παρέχει τη δυνατότητα συνεχούς παρουσίας στην πίστα του Nurburgring, επιτρέποντας στη Hyundai να αξιολογεί και βελτιώνει τη διάρκεια ζωής και την οδηγική δυναμική των αυτοκινήτων της. Τα έργα στο Κέντρο, συνολικής επιφάνειας 3.622 τετρ. μέτρων, είχαν αρχίσει τον Ιούνιο του 2012 και ολοκληρώθηκαν μέσα σε 15 μήνες. Το μοναδικό κτίριο, από μέταλλο και γυαλί, περιλαμβάνει εργαστήρια, γραφεία και χώρους φιλοξενίας, σε τέσσερεις ορόφους, αποτελεί δε προέκταση του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης της Hyundai
    στο Russelsheim. Εκεί, οι ομάδες σχεδιασμού και τεχνολογίας άρχισαν το δημιουργικό τους έργο το 2003. Κάθε αυτοκίνητο που συμμετέχει στις δοκιμές, κάνει το γύρο της πίστας 480 φορές, σε συνθήκες κανονικές και κάτω από βροχή, προσομοιώνοντας μέχρι και 180.000 χιλιόμετρα οδήγησης σε διάστημα κάτω των έξη βδομάδων.
     
    Μισό εκατομμύριο Porsche Cayenne στην παραγωγή

    Το εργοστάσιο της Porsche με ανακοίνωση του επιβεβαίωσε την παραγωγή μισού εκατομμυρίου Cayenne από τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στη Λειψία. Ένας αριθμός που δείχνει καθαρά το μέγεθος της επιτυχίας του μοντέλου στην παγκόσμια αγορά. Το Porsche Cayenne με τον μαγικό αριθμό 500.000 ήταν σε πετρελαιοκίνητη έκδοση V8 4.2 λίτρων με διπλό τούρμπο απόδοσης 328 συνολικά ίππων και 850 Nm ροπής. Το δυναμικό SUV ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και αγγίζει την τελική των 261 χλμ/ώρα. Το εργοστάσιο της Λειψίας μπορεί να φτάσει τα 350 οχήματα παραγωγής, σε ημερήσια βάση, αλλά χρειάστηκαν 10 χρόνια για να φτάσει το μισό εκατομμύριο Cayenne. Για την ιστορία, το εργοστάσιο της Λειψίας είχε παράξει και παλιότερα το 500.000ο όχημα, το οποίο ήταν ένα πυροσβεστικό Cayenne, αλλά με άλλα μοντέλα όπως την Panamera και την Carrera GT στη γραμμή παραγωγής. Τώρα όμως είναι η πρώτη φορά ενός «καθαρόαιμου» Cayenne να φτάσει αυτό το νούμερο. Το λευκό Diesel Cayenne S με τον αριθμό 500,000 παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του σε ειδική τελετή που έγινε στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Λειψία.
     
    Το νέο Kia Carens κερδίζει 5 αστέρια από τον Euro NCAP

    Το νέο Kia Carens compact MPV έχει βραβευτεί με μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων ασφάλειας από τον κορυφαίο οργανισμό οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη, Euro NCAP.
    Το Kia Carens είναι ένα από τα μόλις δύο compact MPV μοντέλα που πωλούνται σήμερα στην Ευρώπη που κέρδισε 5 αστέρια στις δοκιμές του Οργανισμού για το 2013. Το πεντάθυρο μοντέλο, για πέντε ή επτά επιβάτες, πέτυχε υψηλή βαθμολογία για την προστασία των ενήλικων επιβατών ( 94 % ), των ανήλικων επιβατών ( 76 % ), του εξοπλισμού ασφάλειας ( 81 % ) και για την προστασία των πεζών ( 64 % ).
    Οι δοκιμαστές του Euro NCAP βράβευσαν το Carens με το μέγιστο βαθμό για την πλευρική προστασία έναντι ενός φράγματος, για την προστασία βρέφους 18 μηνών, για την προστασία του αυχένα στο μπροστινό κάθισμα και για την προστασία των ποδιών των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο Οργανισμός έλαβε επίσης υπόψη ότι το νέο Carens είναι εξοπλισμένο με υπενθύμιση για ζώνη ασφαλείας για όλα τα καθίσματα, ότι διαθέτει ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας οδηγού και ότι όλα τα είδη συγκράτησης παιδιών για τα οποία το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί μπορούν να εγκατασταθούν σωστά και να φιλοξενηθούν σε αυτό.
     
    Ξεκίνησε η παραγωγή του Audi A3 Cabriolet

    H ανοιχτή έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου των Γερμανών “ανήκει” πλέον στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Audi στο Gyor της Ουγγαρίας, όπου φιλοξενείται και η παραγωγή του sedan A3. Η έναρξη παραγωγής του Audi A3 Cabriolet σηματοδοτεί και την έναρξη της εμπορικής του πορείας σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων, φυσικά, και η Γερμανία όπου το νέο μέλος της γκάμας του premium μικρομεσαίου είναι διαθέσιμο προς παραγγελία ξεκινώντας από τα 31.700 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, το Α3 Cabriolet διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που εισήγαγε η νέα γενιά του μοντέλου, “αφαιρώντας” ωστόσο, τη σταθερή μεταλλική οροφή η οποία αντικαθίσταται από μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη.
    Η τελευταία απαιτεί 18 δευτερόλεπτα για να ανοίξει, μια διαδικασία που μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Τη γκάμα του συμπληρώνουν οι γνωστοί από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Α3, κινητήρες TFSI 1,4 και 1,8 λίτρων με απόδοση 140 και 180 ίππους, σε ό,τι αφορά τις επιλογές βενζίνης ενώ ο 1,6 λίτρων TDI με τους 110 ίππους και ο δίλιτρος TDI των 150 ίππων, απαρτίζουν την γκάμα πετρελαίου. Μια ξεχωριστή θέση στην γκάμα του νέου A3 Cabriolet θα διεκδικήσει η αποκλειστικά τετρακίνητη έκδοση S3, η οποία θα εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας δύο λίτρων και απόδοσης 300 ίππων.
Νέα BMW M5
  • Νέα BMW M5
  • Αισθητικές αλλαγές για την κορυφαία 5άρα

    Οι αισθητικές παρεμβάσεις απογειώνουν την ανυπέρβλητη οδηγική απόλαυση που υπόσχεται μία BMW M5 Sedan. Παράλληλα με το λανσάρισμα των νέων BMW Σειράς 5 Sedan, Touring και Gran Turismo, το πιο επιτυχημένο μοντέλο της BMW M GmbH ανανεώθηκε έξυπνα και προσεκτικά. Η άριστα εναρμονισμένη σχεδίαση υπογραμμίζει το σπορ χαρακτήρα Μ και την τολμηρή παρουσία της νέας BMW M5, ενώ το προαιρετικό Competition Package και τα νέα στοιχεία εξοπλισμού επιβεβαιώνουν τον καινοτόμο χαρακτήρα της. Η BMW M5 χρησιμοποιεί V8 κινητήρα 4.4 lt τεχνολογίας M TwinPower Turbo που αποδίδει μέγιστη ισχύ 560 hp. Σε συνδυασμό με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M, διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα και τεχνολογία ανάρτησης από το χώρο των αγώνων ειδικά προσαρμοσμένη στις υπερυψηλές επιδόσεις, αυτός ο υψηλόστροφος κινητήρας εγγυάται απίστευτα δυναμικές επιδόσεις. Για περαιτέρω ώθηση των επιδόσεων, το Competition Package διατίθεται προαιρετικά με χαρακτηριστικά που δίνουν νέα διάσταση στο δυναμικό στυλ - σήμα κατατεθέν της BMW M. Η φιλοσοφία του Competition Package αφορά στη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς της BMW M5. Με το Competition Package, η ισχύς του υψηλόστροφου V8 με τεχνολογία M TwinPower Turbo αυξάνεται κατά 11 kW στα 423 kW/575 hp. Επιπλέον, νέα κεραμικά φρένα M από ανθρακονήματα διατίθενται προαιρετικά από το Μάρτιο του 2013.

    Εντυπωσιακή καινοτομία στην εμφάνιση της BMW M5 είναι η μάσκα M που φέρει το όνομα του μοντέλου, με τις γρίλιες να παραπέμπουν στο σχέδιο διπλών ακτίνων των ζαντών αλουμινίου Μ. Πέραν των στάνταρ προβολέων xenon, προσφέρονται τώρα προαιρετικά προσαρμοζόμενοι προβολείς LED - Adaptive LED Headlights που εκπέμπουν λαμπερό λευκό φως από ένα ζευγάρι μονάδων LED τοποθετημένων οριζόντια στη μέση κάθε φωτεινού δακτυλίου. Στάνταρ χαρακτηριστικό της BMW M5 είναι τα νέας σχεδίασης πίσω φώτα με εντυπωσιακά λεπτές φωτεινές λωρίδες LED που δημιουργούν οπτική αντίθεση κάνοντας ακόμα πιο αναγνωρίσιμη τη νυχτερινή εμφάνιση.

    Το δερμάτινο τιμόνι M σχεδιαστικά παραπέμπει επίσης στις ζάντες διπλών ακτίνων και αποπνέει η γνώριμη αίσθηση M . Το εσωτερικό του sedan έχει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο στην περιοχή της κεντρικής κονσόλας.

    Από τον Ιούλιο, η BMW Individual θα προσφέρει μία νέα γκάμα εξωτερικών χρωμάτων για τη BMW M5 (Pure Metal Silver, Pyrite Brown metallic, Frozen Blue metallic και περισσότερες ματ αποχρώσεις BMW Individual), αλλά και αποκλειστικές δερμάτινες ταπετσαρίες (Cashmere Beige και Nutmeg). Η εκτεταμένη γκάμα λειτουργιών BMW ConnectedDrive κατατάσσει τη νέα BMW M5 στην κορυφή της κατηγορίας της στον τομέα της ευφυούς συνδεσιμότητας. Το νέο σύστημα Driving Assistant συνδυάζει Lane Departure Warning με Collision Warning συμπεριλαμβανομένης λειτουργίας πέδησης. Μία κάμερα τοποθετημένη στην περιοχή του παρμπρίζ καταγράφει οχήματα και πεζούς και δίνει στον οδηγό οπτικά και ακουστικά προειδοποιητικά σήματα εάν ανιχνευτεί ενδεχόμενη σύγκρουση. Σε κρίσιμες καταστάσεις, ενεργοποιείται ελεγχόμενο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.
Citroen C4 Picasso
  • Citroen C4 Picasso
  • Περνά τις γραμμές παραγωγής

    Μετά την παρουσία του πρωτοτύπου Technospace στην έκθεση της Γενεύης, η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει την έκδοση παραγωγής του C4 Picasso.

    Το C4 Picasso είναι κατά τέσσερα εκατοστά μικρότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, φτάνοντας το συνολικό μήκος των 4,43 μέτρων, το μεγαλύτερο κατά πέντε εκατοστά μεταξόνιό του, υπόσχεται ένα πιο ευρύχωρο θάλαμο επιβατών, εξασφαλίζοντας παράλληλα και ένα μεγαλύτερο κατά 40 λίτρα πορτ μπαγκάζ.Η συνολική χωρητικότητά του τελευταίου ανέρχεται σε 537 λίτρα, ένα μέγεθος που, σύμφωνα με την Citroen, αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία και φτάνει τα 630 λίτρα με την αναδίπλωση των τριών, ανεξάρτητων, πίσω καθισμάτων.

    Παράλληλα με τις νέες του διαστάσεις το C4 Picasso, χάρη στην πλατφόρμα του, μειώνει το βάρος του κατά 140 κιλά, στοιχείο που, συνδυαστικά, με τις βελτιώσεις σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, περιορίζει κατά 30% το μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του. Έτσι, η κατώτερη τιμή για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα οριοθετείται στα 98 γραμμ./χλμ. στην πετρελαιοκίνητη έκδοση e-HDi 90 με σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο ETG6 έξι σχέσεων της Citroen. Παράλληλα, όλες οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με εξαίρεση την χειροκίνητη HDi 90 επωφελούνται από σύστημα stop&start. Έτσι η έκδοση e-HDi 115 εκλύει πλέον 104 γραμμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο έξι σχέσεων και 105 γραμμ./χλμ., με χειροκίνητο κιβώτιο.

    Σε ό,τι αφορά τη βενζινοκίνητη γκάμα, τα διαθέσιμα σύνολα θα είναι το VTi των 120 ίππων και το THP 155 των 156 ίππων με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 142 γραμμ./χλμ. και 145 γραμμ./χλμ. αντιστοίχως. Αναβαθμισμένος είναι και ο τεχνολογικός εξοπλισμός του γαλλικού πολυμορφικού μοντέλου, διαθέτοντας, μεταξύ άλλων, έξυπνο cruise control το οποίο χάρη στην παρουσία αισθητήρων στον προφυλακτήρα, παρεμβαίνει αυξομειώνοντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου, έως και κατά 25 χλμ. από την προκαθορισμένη ταχύτητα, αναλόγως με τη ροή της κίνησης.

    Το προφίλ του συμπληρώνουν το σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας το οποίο συνδέεται -και- με τις ζώνες ασφαλείας οι οποίες δονούνται όταν ο οδηγός παρεκκλίνει από την πορεία του, το σύστημα ειδοποίησης για την παρουσία διερχόμενου οχήματος στις τυφλές γωνίες, τα αυτόματα φωτιστικά σώματα και το σύστημα Citroen eTouch το οποίο δίνει το στίγμα του αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος.
BMW 6 M Sport Edition
  • BMW 6 M Sport Edition
  • Περισσότερες εκδόσεις

    Η λάμψη της πολυτέλειας και η σπορ γοητεία συνδυάζονται στα μοντέλα της BMW Σειράς 6 διαμορφώνοντας ένα γνήσιο απολαυστικό χαρακτήρα γι αυτούς τους εκπροσώπους της premium πολυτελούς κατηγορίας. Στη νέα έκδοση M Sport αναδεικνύονται μοναδικά οι δυναμικές αρετές των μοντέλων Coupe, Cabrio και Gran Coupe της BMW Σειράς 6. Με αρμονικά συνδυασμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες και ποιοτικά χαρακτηριστικά, οι εκδόσεις M Sport της BMW Σειράς 6 προσφέρουν μία οδηγική εμπειρία που ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς.

    Οι M Sport εκδόσεις της BMW Σειράς 6 περιλαμβάνουν το πακέτο M Sport με κύρια χαρακτηριστικά ένα αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος Μ, ζάντες αλουμινίου 19” με σχέδιο διπλών ακτίνων, προβολείς ομίχλης LED, απόχρωση High-gloss Shadow Line της BMW Individual, μαύρες δαγκάνες φρένων και απολήξεις εξαγωγής σε σκούρο χρώμιο. Ο εξοπλισμός εξωτερικού ολοκληρώνεται με Προσαρμοζόμενους Προβολείς LED - Adaptive LED Headlights. Στην περίπτωση που θα επιλεχθούν οι 650i και 650xi, οι ιδιοκτήτες τους θα εφοδιαστούν με παραπάνω ηλεκτρονικά βοηθήματα (active driving assistance systems), όπως της προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, καθώς και του συστήματος προειδοποίησης «νεκρών» σημείων.

    Η τιμή της M Sport Edition στη γερμανική αγορά ξεκινάει για την 640i Coupe από τα 62.673 και φτάνει τα 77.131 για την κάμπριο έκδοση της 650i.Το εσωτερικό είναι επίσης σχεδιασμένο με γνώμονα τη σπορ οδηγική εμπειρία, υιοθετώντας στοιχεία όπως δερμάτινο τιμόνι Μ, σπορ καθίσματα από Alcantara/δέρμα nappa, σε συνδυασμό με άλλα χαρακτηριστικά υψηλών προδιαγραφών που αυξάνουν τα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης και άνεσης και αναβαθμίζουν το αποκλειστικό περιβάλλον της BMW Σειράς 6.
ΤΑ ΘΡΥΛΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠ Β
  • ΤΑ ΘΡΥΛΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠ Β
  • 'Οταv oι ίππoι δεv είχαv όρια...

    Οι αρχές της δεκαετίας τoυ 1980 απoτέλεσαv έvα μεταβατικό στάδιo για τo Παγκόσμιo Πρωτάθλημα ράλι. Ο λόγoς ήταv πoλύ απλός. Η ύπαρξη τωv αυτoκιvήτωv τoυ Γκρoύπ Β, με τoυς θηριώδεις κιvητήρες τωv 500+ ίππωv και τα αμαξώματα από κέβλαρ και αvθρακovήματα. Η φήμη τoυ συvαρπαστικoύ αυτoύ θεάματoς εκτoξεύθηκε στα ύψη...

    Aπλά αvαφέρoυμε ότι τα αυτoκίvητα αυτά ήταv ικαvά σε χωμάτιvη επιφάvεια vα φτάσoυv τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 2,5 περίπoυ δευτερόλεπτα!

    Πoλλoί έλεγαv ότι καvείς δεv μπoρoύσε vα oδηγήσει στo όριo αυτά τα "θηρία" και πιθαvότατα είχαv δίκαιo. Σκεφτείτε πως o Χέvρι Τoϊβόvεv με τη Lancia Delta S4 τo 1986 είχε γυρίσει τo σιρκoυί τoυ Εστoρίλ με τέτoια ταχύτητα πoυ, αv λάβαιvε μέρoς στo γκραv πρι της Formula 1 τη χρovιά εκείvη, o χρόvoς πoυ είχε κάvει με τη Lancia θα τov είχε τoπoθετήσει στηv έκτη θέση της εκκίvησης!

    Στα τέλη της δεκαετίας τoυ '70 τα αυτoκίvητα τoυ ΠΠΡ είχαv ισχύ 250 περίπoυ ίππωv και πίσω κίvηση. Τα πρoβλήματα πρόσφυσης, όμως ήταv πoλύ μεγάλα και oδήγησαv στη δημιoυργία τωv Γκρoύπ 2 και Γκρoύπ 4 με τετρακίvηση. Για τo τελευταίo έπρεπε vα έχoυv διoχετευθεί 400 αvτίτυπα τoυ αγωvιστικoύ αυτoκιvήτoυ στηv αγoρά. Εvα από τα διάσημα αυτoκίvητoυ τoυ Γκρoύπ 4 ήταv η θρυλική Lancia Stratos.

    Τo 1979 η FISA (αρχή τoυ σπoρ τότε) επέτρεψε τηv κίvηση και στoυς τέσσερις τρoχoύς και εv μία vυκτί άλλαξε η φιλoσoσφία τωv αυτoκιvήτωv. Οι κατασκευαστές συvειδoτoπoίησαv ότι με τετρακίvηση μπoρoύv vα "βγoυv" τεράστιες ιππoδυvάμεις στo δρόμo και έτσι oδηγήθηκαv στη δημιoυργία τωv αυτoκιvήτωv τoυ Γκρoυπ Β. Σε αυτό η FIA επέτρεψε και τη χρησιμoπoίηση τωv λεγόμεvωv "εξωτικώv" μεταλλευμάτωv, όπως τo εξαιρετικά αvθεκτικό κέβλαρ και τo αvθρακόvημα. Τέλoς oι κατασκευαστές έπρεπε τώρα vα παράγoυv μόvo 200 αυτoκίvητα στηv αγoρά για vα πάρει τηv oμoλoγκασιόv τo αγωvιστικό. Ετσι η Αudi κατασκεύασε πρώτo τετρακίvητo αυτoκίvητo, τo περίφημo Quattro. Απέvαvτι της είχε τηv υπερτρoφoδoτoύμεvη Lancia 037, πoυ ακόμη είχε κίvηση στoυς δύo τρoχoύς. Και oι δύo εταιρείες είχαv πάρει έvα ρίσκo, αλλά η Audi ήταv αυτή πoυ δικαιώθηκε παvηγυρικά. Οι μόvες φoρές πoυ δεv κέρδιζε τo Quattro ήταv όταv αvτιμετώπιζε πρoβλήματα αξιoπιστίας. Είχε τo πλεovέκτημα ότι έβγαζε πoλύ μεγαλύτερη δύvαμη στo δρόμo, εvώ με τηv τετρακίvηση ταλαιπωρoύσε πoλύ λιγότερo τα ελαστικά και συvεπώς χρησιμπoιoύσε πιo μαλακή γόμα.

    Η... παvτoκρατoρία τωv Audi σταμάτησε τo 1984, όταv στηv Κoρσική εμφαvίστηκε τo Peugeot 205 Τurbo 16, με oδηγό τov Αρι Βάταvεv και διευθυvτή τov Ζαv Τovτ. Η πρώτη vίκη τoυ "λιovταριoύ" ήρθε στov τρίτo αγώvα στις 1.000 λίμvες της Φιλαvδίας και τηv επόμεvη χρovιά διέλυσε τo συvαγωvισμό, αφoύ τo vέo Quatro είχε πρoβλήματα αξιπιστίας και η Lancia 037 ήταv τεχvoλoγικά ξεπερασμέvη.

    Ωστόσo, τo '85 παρoυσιάστηκαv δύo θρυλικά αυτoκίvητα απέvαvτι στo 205. Η Lancia Delta S4 και τo Audi Quatro S1. Επίσης, έκαvε και τηv πρώτη της εμφάvιση η Ford με τo RS200. Aλλά τα αυτoκίvητα είχαv ήδη φτάσει σε έvα σημείo πoυ δεv μπoρoύσαv vα μείvoυv στo δρόμo. Ετσι, η FIA απoφάσισε vα εισάγει τo Group S με πρωτότυπα αυτoκίvητα, αλλά τα Group B έτρεχαv ακόμη. Μέχρι πoυ δέχτηκαv τα δύo τελειωτικά χτυπήματα. Τo θαvατηφόρo ατύχημα τoυ Ford RS 200 στη Πoρτoγαλία τη χρovιά εκείvη και o θάvατoς τoυ Χέvρι Τoϊβόvεv με Lancia στη Κoρσική στις 4 Μαϊoυ τoυ 1986 oδήγησαv την FIA σε απαγόρευση τωv Group B και αvαβoλή επ'αόριστov τoυ Group S. Πιo πριv η Audi και η Ford είχαv ήδη απoσυρθεί εξαιτίας τoυ θαvάτoυ τoυ Τoϊβόvεv.

    Τα αυτoκίvητα πoυ ακoλoύθησαv αvήκαv πλέov στo Group A και έπειτα στη σημεριvή κατηγoρία WRC. Η δύvαμη τoυς (300 περίπoυ ίππoι) δεv πλησιάζει καv τo Group B αλλά η ταχύτητα τoυς είvαι τo ίδιo "εξωπραγματική".
«Car Of The Year 2013» το νέο Golf
  • «Car Of The Year 2013» το νέο Golf
  • Το Volkswagen Golf έβδομης γενιάς αναδείχτηκε ο νικητής στην τελική ψηφοφορία για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2013». Η επίσημη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 4/3/2013, στα πλαίσια της Έκθεσης της Γενεύης. Αυτή είναι η δεύτερη που το μικρομεσαίο Golf αναδεικνύεται «Car Of The Year» και η 3η που νικητής ανακηρύσσεται ένα μοντέλο της Volkswagen. Ο νικητής κατάφερε να αποσπάσει 414 ψήφους έναντι 202 των Toyota GT86 / Subaru BRZ. Στην τρίτη θέση βρέθηκε το Volvo V40 με 189 ενώ ακολούθησαν τα Ford B-Max (148), Mercedes A-Class (138) και Renault Clio (128).

    Η βαθμολογία

    Volkswagen Golf: 414

    Toyota GT86 / Subaru BRZ: 202

    Volvo V40: 189

    Ford B-Max: 148

    Mercedes A-Class: 138

    Renault Clio: 128

    Peugeot 208: 120

    Hyundai i30: 111
Audi is in the top 50 companies worldwide
  • Audi is in the top 50 companies worldwide
  • Η Αudi ανάμεσα στις 50 πιο καινοτόμες εταιρείες στον κόσμο

    Κάθε χρόνο οι συντάκτες του περιοδικού "MIT Technology Review" αναζητούν παγκοσμίως εταιρίες με πρωτοποριακές τεχνολογίες. Φέτος, η κριτική επιτροπή επέλεξε την Audi ανάμεσα σε 50 εταιρείες που ξεχώρισαν σαν πιο καινοτόμες. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων πραγματοποιήθηκε στο Consumer Electronics Show (CES) στο Ντιτρόϊτ. Η τεχνολογία βασίζεται στο σύστημα αυτόματης οδήγησης με λειτουργία stop & go που ενισχύεται από ένα σύστημα πλευρικής καθοδήγησης. Δύο αισθητήρες ραντάρ παρακολουθούν τον χώρο μέχρι και 250 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο και σε μία γωνία σάρωσης 35 μοιρών. Μια ευρυγώνια βιντεοκάμερα παρακολουθεί τις σημάνσεις των λωρίδων πορείας και μπορεί επίσης να ανιχνεύσει αντικείμενα, όπως άλλα οχήματα, πεζούς και στηθαία ασφαλείας.

    Οκτώ αισθητήρες υπερήχων ανιχνεύουν την περιοχή εμπρός και πλαγίως του αυτοκινήτου. Επίσης, υπάρχει ένας σαρωτής λέϊζερ που παρέχει δεδομένα υψηλής ακρίβειας που συλλέγονται σε μια γωνία 140 μοιρών και 80 μέτρων μπροστά από το αυτοκίνητο. Το περιοδικό "MIT Technology Review" εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1899 στο περίφημο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (MIT) και θεωρείται ως μία από τις κορυφαίες εκδόσεις του κόσμου στο είδος του.

Listings to be compared

    There are no listings to compare
    Log in
    Username
    Password
    Forgot password? Remind