KIA pro ceed
KIA pro ceed
Ξεκίνησε η παραγωγή του Κia pro_cee’d
Το τρίτο μέλος της οικογένειας των cee’d, το 3θυρο pro_cee’d κατασκευάζεται πλέον στο υπερσύχρονο εργοστάσιο της Κia στην Σλοβακία. Σαφώς αναβαθμισμένο όπως είχε πρωτοπαρουσιαστεί στο Σαλόνι του Παρισιού τον περασμένο Σεπτέμβριο, το νέο pro_cee’d προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού ικανοποιώντας πλήρως αυτούς που ψάχνουν για ένα νεανικό, κομψό 3θυρο κουπέ αυτοκίνητο. Το νέο σοφιστικέ 3θυρο μοντέλο συνδυάζει συναίσθημα και δυναμισμό και προσδίδει μία σχεδιαστική περιπέτεια στη δημοφιλή οικογένεια των cee’d.
Δανείζεται τη γκάμα των κινητήρων από το 5θυρο cee’d και το Sporty Wagon και διατίθεται σε 2 εκδοχές βενζίνης (1.4 MPI, 1.6 MPI) και 2 diesel (1.4 WGT, 1.6 VGT) με δύναμη από 90 μέχρι 135 ίππους. Με μήκος στα 4,31 μ., πλάτος 1,78 μ. και μεταξόνιο 2,65 μέτρων, το νέο pro_cee d έχει τις ίδιες διαστάσεις με το 5θυρο νέο Cee d, εκτός της οροφής που είναι χαμηλότερη κατά 40 χλστ. Σε κάθε περίπτωση, το νέο pro_cee d είναι σαφώς πιο ώριμο και ψαγμένο σχεδιαστικά από τον προκάτοχό του.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, αξίζει να αναφερθεί η παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος.
Το τρίτο μέλος της οικογένειας των cee’d, το 3θυρο pro_cee’d κατασκευάζεται πλέον στο υπερσύχρονο εργοστάσιο της Κia στην Σλοβακία. Σαφώς αναβαθμισμένο όπως είχε πρωτοπαρουσιαστεί στο Σαλόνι του Παρισιού τον περασμένο Σεπτέμβριο, το νέο pro_cee’d προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού ικανοποιώντας πλήρως αυτούς που ψάχνουν για ένα νεανικό, κομψό 3θυρο κουπέ αυτοκίνητο. Το νέο σοφιστικέ 3θυρο μοντέλο συνδυάζει συναίσθημα και δυναμισμό και προσδίδει μία σχεδιαστική περιπέτεια στη δημοφιλή οικογένεια των cee’d.
Δανείζεται τη γκάμα των κινητήρων από το 5θυρο cee’d και το Sporty Wagon και διατίθεται σε 2 εκδοχές βενζίνης (1.4 MPI, 1.6 MPI) και 2 diesel (1.4 WGT, 1.6 VGT) με δύναμη από 90 μέχρι 135 ίππους. Με μήκος στα 4,31 μ., πλάτος 1,78 μ. και μεταξόνιο 2,65 μέτρων, το νέο pro_cee d έχει τις ίδιες διαστάσεις με το 5θυρο νέο Cee d, εκτός της οροφής που είναι χαμηλότερη κατά 40 χλστ. Σε κάθε περίπτωση, το νέο pro_cee d είναι σαφώς πιο ώριμο και ψαγμένο σχεδιαστικά από τον προκάτοχό του.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, αξίζει να αναφερθεί η παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος.
-
- Βαθμολογία: 0
- Ψήφοι: 0
- View QR Code
- Save as PDF
- 1906 Εμφάνιση