Τα τελευταία νέα από το χώρο του αυτοκινήτου

Review
Τα τελευταία νέα από το χώρο του αυτοκινήτου
BMW: Τεχνολογία EfficientDynamics

Η τεχνολογία EfficientDynamics της BMW ενισχύει την απόλυτη δυναμική οδική ευχαρίστηση, ενώ ταυτόχρονα χαμηλώνει την κατανάλωση καυσίμου και περιορίζει τις εκπομπές καυσαερίων. Η βραβευμένη τεχνολογία του γερμανικού εργοστασίου χρησιμοποιεί σειρά μέτρων, όπως νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μειωμένο βάρος αμαξώματος, μείωση μηχανικής τριβής μέχρι και αεροδυναμικές βελτιώσεις, προκειμένου να παρέχει τη βέλτιστη ενσωματωμένη διαχείριση ενέργειας. Συγκεκριμένα η τεχνολογία EfficientDynamics προσφέρει στα αυτοκίνητα της BMW κινητήρες με ψεκασμό υψηλής ακρίβειας που μειώνουν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Διαθέτουν λειτουργία Auto Start Stop αποφεύγοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση καυσίμου ενώ υπάρχει άμεσος έλεγχος μια σταθερής ροής αέρα στο ψυγείο από αυτόματα ελεγχόμενα πτερύγια. Κάτι που μειώνει την αντίσταση του αέρα και κατά συνέπεια και η κατανάλωση καυσίμου. Άλλη παράμετρος της τεχνολογίας EfficientDynamics είναι και η ένδειξη σημείου αλλαγής ταχύτητας όπου στη σωστή χρονική στιγμή μπορεί να επιφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το σύστημα προτείνει τις αλλαγές ταχυτήτων ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης σας. Επίσης, η BMW εφοδιάζει τα αυτοκίνητα της με ελαστικά που παρέχουν μειωμένη αντίσταση κατά την κύλιση. Ελαστικά που κατασκευάζονται από ειδικά υλικά που περιορίζουν την παραμόρφωση κατά την κύλιση και μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου, στην ευθεία και στις στροφές. Τέλος, η φιλοσοφία της BMW EfficientDynamics ανοίγει το δρόμο προς το μέλλον με το σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας από την Πέδηση. Όταν αφήσετε το πεντάλ του γκαζιού ή όταν φρενάρετε, ο εναλλάκτης φορτίζει την μπαταρία.
 
Επίσημα εγκαίνια του Κέντρου Δοκιμών της Hyundai στο Nurburgring

Μια επίσημη τελετή σήμανε την έναρξη λειτουργίας του νέου Κέντρου Δοκιμών της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai στο Nurburgring, στη Γερμανία. Η ολοκλήρωση του ειδικά σχεδιασμένου Κέντρου ανέβασε το συνολικό κόστος κατασκευής στα 6,62 εκατομμύρια Ευρώ, ενισχύοντας σε εξαιρετικό βαθμό την Έρευνα και Ανάπτυξη της Εταιρείας στην Ευρώπη. Το Κέντρο Δοκιμών παρέχει τη δυνατότητα συνεχούς παρουσίας στην πίστα του Nurburgring, επιτρέποντας στη Hyundai να αξιολογεί και βελτιώνει τη διάρκεια ζωής και την οδηγική δυναμική των αυτοκινήτων της. Τα έργα στο Κέντρο, συνολικής επιφάνειας 3.622 τετρ. μέτρων, είχαν αρχίσει τον Ιούνιο του 2012 και ολοκληρώθηκαν μέσα σε 15 μήνες. Το μοναδικό κτίριο, από μέταλλο και γυαλί, περιλαμβάνει εργαστήρια, γραφεία και χώρους φιλοξενίας, σε τέσσερεις ορόφους, αποτελεί δε προέκταση του Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης της Hyundai
στο Russelsheim. Εκεί, οι ομάδες σχεδιασμού και τεχνολογίας άρχισαν το δημιουργικό τους έργο το 2003. Κάθε αυτοκίνητο που συμμετέχει στις δοκιμές, κάνει το γύρο της πίστας 480 φορές, σε συνθήκες κανονικές και κάτω από βροχή, προσομοιώνοντας μέχρι και 180.000 χιλιόμετρα οδήγησης σε διάστημα κάτω των έξη βδομάδων.
 
Μισό εκατομμύριο Porsche Cayenne στην παραγωγή

Το εργοστάσιο της Porsche με ανακοίνωση του επιβεβαίωσε την παραγωγή μισού εκατομμυρίου Cayenne από τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στη Λειψία. Ένας αριθμός που δείχνει καθαρά το μέγεθος της επιτυχίας του μοντέλου στην παγκόσμια αγορά. Το Porsche Cayenne με τον μαγικό αριθμό 500.000 ήταν σε πετρελαιοκίνητη έκδοση V8 4.2 λίτρων με διπλό τούρμπο απόδοσης 328 συνολικά ίππων και 850 Nm ροπής. Το δυναμικό SUV ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και αγγίζει την τελική των 261 χλμ/ώρα. Το εργοστάσιο της Λειψίας μπορεί να φτάσει τα 350 οχήματα παραγωγής, σε ημερήσια βάση, αλλά χρειάστηκαν 10 χρόνια για να φτάσει το μισό εκατομμύριο Cayenne. Για την ιστορία, το εργοστάσιο της Λειψίας είχε παράξει και παλιότερα το 500.000ο όχημα, το οποίο ήταν ένα πυροσβεστικό Cayenne, αλλά με άλλα μοντέλα όπως την Panamera και την Carrera GT στη γραμμή παραγωγής. Τώρα όμως είναι η πρώτη φορά ενός «καθαρόαιμου» Cayenne να φτάσει αυτό το νούμερο. Το λευκό Diesel Cayenne S με τον αριθμό 500,000 παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του σε ειδική τελετή που έγινε στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Λειψία.
 
Το νέο Kia Carens κερδίζει 5 αστέρια από τον Euro NCAP

Το νέο Kia Carens compact MPV έχει βραβευτεί με μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων ασφάλειας από τον κορυφαίο οργανισμό οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη, Euro NCAP.
Το Kia Carens είναι ένα από τα μόλις δύο compact MPV μοντέλα που πωλούνται σήμερα στην Ευρώπη που κέρδισε 5 αστέρια στις δοκιμές του Οργανισμού για το 2013. Το πεντάθυρο μοντέλο, για πέντε ή επτά επιβάτες, πέτυχε υψηλή βαθμολογία για την προστασία των ενήλικων επιβατών ( 94 % ), των ανήλικων επιβατών ( 76 % ), του εξοπλισμού ασφάλειας ( 81 % ) και για την προστασία των πεζών ( 64 % ).
Οι δοκιμαστές του Euro NCAP βράβευσαν το Carens με το μέγιστο βαθμό για την πλευρική προστασία έναντι ενός φράγματος, για την προστασία βρέφους 18 μηνών, για την προστασία του αυχένα στο μπροστινό κάθισμα και για την προστασία των ποδιών των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο Οργανισμός έλαβε επίσης υπόψη ότι το νέο Carens είναι εξοπλισμένο με υπενθύμιση για ζώνη ασφαλείας για όλα τα καθίσματα, ότι διαθέτει ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας οδηγού και ότι όλα τα είδη συγκράτησης παιδιών για τα οποία το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί μπορούν να εγκατασταθούν σωστά και να φιλοξενηθούν σε αυτό.
 
Ξεκίνησε η παραγωγή του Audi A3 Cabriolet

H ανοιχτή έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου των Γερμανών “ανήκει” πλέον στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Audi στο Gyor της Ουγγαρίας, όπου φιλοξενείται και η παραγωγή του sedan A3. Η έναρξη παραγωγής του Audi A3 Cabriolet σηματοδοτεί και την έναρξη της εμπορικής του πορείας σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων, φυσικά, και η Γερμανία όπου το νέο μέλος της γκάμας του premium μικρομεσαίου είναι διαθέσιμο προς παραγγελία ξεκινώντας από τα 31.700 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, το Α3 Cabriolet διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που εισήγαγε η νέα γενιά του μοντέλου, “αφαιρώντας” ωστόσο, τη σταθερή μεταλλική οροφή η οποία αντικαθίσταται από μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη.
Η τελευταία απαιτεί 18 δευτερόλεπτα για να ανοίξει, μια διαδικασία που μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Τη γκάμα του συμπληρώνουν οι γνωστοί από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Α3, κινητήρες TFSI 1,4 και 1,8 λίτρων με απόδοση 140 και 180 ίππους, σε ό,τι αφορά τις επιλογές βενζίνης ενώ ο 1,6 λίτρων TDI με τους 110 ίππους και ο δίλιτρος TDI των 150 ίππων, απαρτίζουν την γκάμα πετρελαίου. Μια ξεχωριστή θέση στην γκάμα του νέου A3 Cabriolet θα διεκδικήσει η αποκλειστικά τετρακίνητη έκδοση S3, η οποία θα εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας δύο λίτρων και απόδοσης 300 ίππων.
    • Βαθμολογία: 0
    • Ψήφοι: 0
  • View QR Code View QR Code
  • Save as PDF Save as PDF
  • Report Listing Cancel Report
  • 2188 Εμφάνιση
Το Όνομα του Φίλου σου *
Το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείου του Φίλου σου *
Το Όνομά σου
Το Ηλεκτρονικό σου Ταχυδρομείο
Μήνυμα
Captcha *
Δεν υπάρχουν σχόλια
Please sign in or sign up to post comments

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Select a label or click "Other" to send comments
    Φόρτωση...
    Are you sure you want to cancel your report?
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση