Nissan 370 Z
Nissan 370 Z
Άλλο ένα «Nismo» μοντέλο στη γκάμα
Το δεύτερο μέλος της νέας σειράς Nissan Nismo της Ευρώπης είναι το 370Z Nismo. Διαθέσιμο μόνο ως κουπέ με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το 370Z Nismo διαθέτει εκτεταμένη βελτίωση στα μηχανικά μέρη του γνωστού μας Ζ, αλλά και βελτιώσεις στο στιλ. Η έκδοση του 370Z Nismo είναι ήδη προς πώληση στη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία, αλλά και για την Ευρώπη έχουν τροποποιηθεί οι προδιαγραφές ούτως ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των τυχερών οδηγών στη Γηραιά Ήπειρο. Η αεροδυναμική φυσικά παίζει το ρόλο της στο 370 Z Nismo. Το μπροστινό άκρο διαθέτει μια πιο επιθετική σχεδίαση για βελτίωση της ροής αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, που οδηγεί σε καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες αλλά και στις στροφές. Αυτή η επιπλέον κάθετη δύναμη συμπληρώνεται από μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση για άριστη δυναμική συμπεριφορά, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Χάρη στη ρύθμιση της Nismo, ο κινητήρας V6 3,7 λίτρων του Ζ αποδίδει 344 ίππους αντί για τους 328 του «κανονικού» Ζ, ενώ η ροπή αυξάνεται από τα 36,8 kgm, στα 37,2 κιλά. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη απόκριση στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών, και τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η ενίσχυση πέδησης είναι επίσης ένα σημαντικό μέρος της εξέλιξης του Ζ, έτσι οι μηχανικοί της Nismo έχουν υιοθετήσει σωλήνα υψηλής ακαμψίας και υγρά φρένων υψηλής απόδοσης, προερχόμενα από το R35 GT-R. Ένα διπλό σύστημα εξάτμισης βελτιώνει επίσης και ενισχύει το συναρπαστικό ήχο του V6 κινητήρα του τροποποιημένου Ζ. Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου.
Το δεύτερο μέλος της νέας σειράς Nissan Nismo της Ευρώπης είναι το 370Z Nismo. Διαθέσιμο μόνο ως κουπέ με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το 370Z Nismo διαθέτει εκτεταμένη βελτίωση στα μηχανικά μέρη του γνωστού μας Ζ, αλλά και βελτιώσεις στο στιλ. Η έκδοση του 370Z Nismo είναι ήδη προς πώληση στη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία, αλλά και για την Ευρώπη έχουν τροποποιηθεί οι προδιαγραφές ούτως ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των τυχερών οδηγών στη Γηραιά Ήπειρο. Η αεροδυναμική φυσικά παίζει το ρόλο της στο 370 Z Nismo. Το μπροστινό άκρο διαθέτει μια πιο επιθετική σχεδίαση για βελτίωση της ροής αέρα κάτω από το αυτοκίνητο, που οδηγεί σε καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες αλλά και στις στροφές. Αυτή η επιπλέον κάθετη δύναμη συμπληρώνεται από μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση για άριστη δυναμική συμπεριφορά, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Χάρη στη ρύθμιση της Nismo, ο κινητήρας V6 3,7 λίτρων του Ζ αποδίδει 344 ίππους αντί για τους 328 του «κανονικού» Ζ, ενώ η ροπή αυξάνεται από τα 36,8 kgm, στα 37,2 κιλά. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη απόκριση στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών, και τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η ενίσχυση πέδησης είναι επίσης ένα σημαντικό μέρος της εξέλιξης του Ζ, έτσι οι μηχανικοί της Nismo έχουν υιοθετήσει σωλήνα υψηλής ακαμψίας και υγρά φρένων υψηλής απόδοσης, προερχόμενα από το R35 GT-R. Ένα διπλό σύστημα εξάτμισης βελτιώνει επίσης και ενισχύει το συναρπαστικό ήχο του V6 κινητήρα του τροποποιημένου Ζ. Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου.
-
- Βαθμολογία: 3
- Ψήφοι: 1
- View QR Code
- Save as PDF
- 2334 Εμφάνιση