Παγκόσμια η νέα Ford Mustang
Παγκόσμια η νέα Ford Mustang
Η Ford εξέλιξε και τη νέα Mustang στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της One Ford-Strategy, δηλαδή το ίδιο μοντέλο για όλες τις αγορές στον κόσμο. Βεβαίως ο εξαγωγικός προσανατολισμός προϋποθέτει προσαρμογές στα διεθνή στάνταρ και αυτό αποτυπώνεται και στην περίπτωση της νέας Mustang, που είναι μικρότερη σε εξωτερικές διαστάσεις και ελαφρύτερη χάρη στη χρήση αλουμινίου για την κατασκευή του μπροστινού καπό και των φτερών.
Η παγκοσμιοποίηση άλλαξε τα δεδομένα και στο κεφάλαιο των κινητήρων. Το σπορ μοντέλο, που θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του 2014 στη Βόρεια Αμερική και έναν χρόνο αργότερα στην Ευρώπη, κάνει την έκπληξη με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα τούρμπο 2,3 λίτρων. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο της οικογένειας EcoBoost, που αποδίδει 309 ίππους ισχύ και 407 Nm μέγιστη ροπή στρέψης. Το συγκεκριμένο μοτέρ προορίζεται κυρίως για την Ευρώπη, ενώ η κορυφαία έκδοση GT θα εφοδιάζεται με έναν V8 χωρητικότητας πέντε λίτρων και 426 ίππους ισχύ. Ενδιάμεσα προβλέπεται και ένας V6 βενζινοκινητήρας 3,7 λίτρων με 305 ίππους απόδοση, ο οποίος ωστόσο δεν θα εισάγεται στη Γηραιά Ήπειρο.
Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται με χειροκίνητο σαζμάν έξι σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο (επίσης εξατάχυτο), ενώ ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών προγραμματισμών του κινητήρα και του σαζμάν. Το ταξίδι της Mustang εκτός Αμερικής σημαίνει επίσης τον οριστικό αποχαιρετισμό στον πίσω άκαμπτο άξονα, καθώς το νέο μοντέλο θα διαθέτει ανεξάρτητες αναρτήσεις. Χάρη σε αυτές θα προσφέρει δυναμικότερη αίσθηση οδήγησης, αλλά και μεγαλύτερους χώρους σε επιβάτες και αποσκευές. Νέος και πιο σφιχτά ρυθμισμένος είναι και ο μπροστινός άξονας, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις των ευρωπαίων πελατών. Μάλιστα στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει η Mustang έκτης γενιάς στάνταρ με το πακέτο Performance Pack, που προβλέπει μεταξύ άλλων ακόμη πιο σπορ ρυθμίσεις για τις αναρτήσεις. Το πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες 19 ιντσών και τα ενισχυμένα φρένα με έξι δαγκάνες της Brembo.
Στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που θα λανσαριστεί τόσο σε έκδοση Coupe όσο και Cabrio, θα περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και άνεσης. Οι Αμερικανοί αναφέρουν επίσης, ότι ο όγκος του χώρου αποσκευών θα φτάνει τα 383 λίτρα στο Coupe και τα 324 στο Cabriolet, που θα διαθέτει κλασική υφασμάτινη κουκούλα.
Ο σχεδιασμός του αμαξώματος έχει γίνει σαφώς πιο μοντέρνος σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο και τα ρετρό στοιχεία δεν είναι πλέον τόσο πολλά και έντονα. Διατηρήθηκαν ωστόσο η κλασική μάσκα με χαρακτηριστικά καρχαρία και τα πίσω φωτιστικά με τις κάθετες ρίγες, που αποτελούν εδώ και χρόνια σήμα κατατεθέν των Mustang.
Η Ford δεν ανακοίνωσε στη Βαρκελώνη τιμές, υπολογίζεται όμως ότι στην Ευρώπη θα ξεκινούν οι εκδόσεις των 2,3 λίτρων λίγο πάνω από τις 40.000 ευρώ, αν και στο Ελλαδιστάν θα είναι αισθητά τσουχτερότερες λόγω της φορολόγησης. Εννοείται, ότι η νέα Mustang θα αποτελέσει έναν από τους μεγάλους σταρ της επερχόμενης Εκθεσης του Ντιτρόιτ, που ανοίγει παραδοσιακά τον Ιανουάριο τον χορό όλων των σημαντικών Autoshows σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πηγή: gazzeta.gr
Η παγκοσμιοποίηση άλλαξε τα δεδομένα και στο κεφάλαιο των κινητήρων. Το σπορ μοντέλο, που θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του 2014 στη Βόρεια Αμερική και έναν χρόνο αργότερα στην Ευρώπη, κάνει την έκπληξη με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα τούρμπο 2,3 λίτρων. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο της οικογένειας EcoBoost, που αποδίδει 309 ίππους ισχύ και 407 Nm μέγιστη ροπή στρέψης. Το συγκεκριμένο μοτέρ προορίζεται κυρίως για την Ευρώπη, ενώ η κορυφαία έκδοση GT θα εφοδιάζεται με έναν V8 χωρητικότητας πέντε λίτρων και 426 ίππους ισχύ. Ενδιάμεσα προβλέπεται και ένας V6 βενζινοκινητήρας 3,7 λίτρων με 305 ίππους απόδοση, ο οποίος ωστόσο δεν θα εισάγεται στη Γηραιά Ήπειρο.
Η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται με χειροκίνητο σαζμάν έξι σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο (επίσης εξατάχυτο), ενώ ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών προγραμματισμών του κινητήρα και του σαζμάν. Το ταξίδι της Mustang εκτός Αμερικής σημαίνει επίσης τον οριστικό αποχαιρετισμό στον πίσω άκαμπτο άξονα, καθώς το νέο μοντέλο θα διαθέτει ανεξάρτητες αναρτήσεις. Χάρη σε αυτές θα προσφέρει δυναμικότερη αίσθηση οδήγησης, αλλά και μεγαλύτερους χώρους σε επιβάτες και αποσκευές. Νέος και πιο σφιχτά ρυθμισμένος είναι και ο μπροστινός άξονας, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις των ευρωπαίων πελατών. Μάλιστα στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει η Mustang έκτης γενιάς στάνταρ με το πακέτο Performance Pack, που προβλέπει μεταξύ άλλων ακόμη πιο σπορ ρυθμίσεις για τις αναρτήσεις. Το πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες 19 ιντσών και τα ενισχυμένα φρένα με έξι δαγκάνες της Brembo.
Στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που θα λανσαριστεί τόσο σε έκδοση Coupe όσο και Cabrio, θα περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και άνεσης. Οι Αμερικανοί αναφέρουν επίσης, ότι ο όγκος του χώρου αποσκευών θα φτάνει τα 383 λίτρα στο Coupe και τα 324 στο Cabriolet, που θα διαθέτει κλασική υφασμάτινη κουκούλα.
Ο σχεδιασμός του αμαξώματος έχει γίνει σαφώς πιο μοντέρνος σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο και τα ρετρό στοιχεία δεν είναι πλέον τόσο πολλά και έντονα. Διατηρήθηκαν ωστόσο η κλασική μάσκα με χαρακτηριστικά καρχαρία και τα πίσω φωτιστικά με τις κάθετες ρίγες, που αποτελούν εδώ και χρόνια σήμα κατατεθέν των Mustang.
Η Ford δεν ανακοίνωσε στη Βαρκελώνη τιμές, υπολογίζεται όμως ότι στην Ευρώπη θα ξεκινούν οι εκδόσεις των 2,3 λίτρων λίγο πάνω από τις 40.000 ευρώ, αν και στο Ελλαδιστάν θα είναι αισθητά τσουχτερότερες λόγω της φορολόγησης. Εννοείται, ότι η νέα Mustang θα αποτελέσει έναν από τους μεγάλους σταρ της επερχόμενης Εκθεσης του Ντιτρόιτ, που ανοίγει παραδοσιακά τον Ιανουάριο τον χορό όλων των σημαντικών Autoshows σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πηγή: gazzeta.gr
-
- Βαθμολογία: 5
- Ψήφοι: 1
- View QR Code
- Save as PDF
- 4090 Εμφάνιση