Toyota Auris

Review
Toyota Auris
Mε τεχνολογικές και σχεδιαστικές αλλαγές. Η Κυπριακή αγορά έχει το προνόμιο να είναι από τις πρώτες αγορές που έχουν στην διάθεση τους το Νέο Toyota Auris. Πρόκειται για το μοντέλο που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης.
Το Νέο Auris, περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο εμπρός τμήμα του μοντέλου, νέα άκρως ενδιαφέροντα μηχανικά σύνολα καθώς και νέα συστήματα ασφαλείας και πολυμέσων.
Εμφανισιακά το Νέο Auris διαθέτει ένα πιο premium χαρακτήρα, με ένα σύγχρονο και τολμηρό σχεδιασμό. Με επιθετική διάθεση για να ξεχωρίζει. Χαμηλό, sport στήσιμο και ο καλύτερος αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0.28) στην κατηγορία του, σας χαρίζουν δυνατή αίσθηση αυτοπεποίθησης και απόλυτο έλεγχο σε κάθε διαδρομή. Στο μπροστινό μέρος την παράσταση κλέβουν τα LED φωτιστικά σώματα και η πιο τονισμένη γρίλια της οποίας το χαμηλότερο μέρος, καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου. Ίδια είναι τα highlights και του πίσω μέρους, αφού και πάλι έχουν επιλεγεί LED πίσω φωτιστικά σώματα ενώ ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς πιο μυώδης.
Το εσωτερικό του Νέου Auris χαρακτηρίζεται από καινοτομία. Η οριζόντια διάταξη του ταμπλό, που διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα, προσφέρει συγκεντρωμένες όλες τις κύριες λειτουργίες στον οδηγό, επιτρέποντάς του εύκολη πρόσβαση, σε κάθε κίνηση, κάθε στιγμή. Εκπληκτικά όργανα αφής με έγχρωμη οθόνη κρυστάλλων TFT 4,2’’, μοναδική στην κατηγορία, που προβάλει και τη λειτουργία Toyota Safety Sense. Χάρη στο προηγμένο σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 7’’, βλέπετε χρήσιμες πληροφορίες για το ταξίδι σας, δίνετε εντολές πλοήγησης, ακούτε μουσική, ενώ ένας νέος κόσμος συνδεσιμότητας είναι στη διάθεσή σας, σαν να έχετε ένα tablet στο αυτοκίνητό σας. Υψηλή ποιότητα που αντανακλάται σε κάθε λεπτομέρεια και σας ταξιδεύει στο μέλλον.
Το Νέο Toyota Auris, προσφέρει την πληρέστερη γκάμα κινητήρων, καθώς είναι διαθέσιμο σε υβριδικό, βενζίνης, turbo, και diesel.
Η σημαντικότερη εξέλιξη στον τομέα αυτό, είναι ο νέος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.2 λίτρων που προσφέρει μια μοναδική οδηγική εμπειρία, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Multidrive S, ή 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 106 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Αναβαθμισμένος με νέο turbo, διαφορετικό σχεδιασμό πιστονιών και νέο πλαστικό κάλυμμα κυλινδροκεφαλής (40% ελαφρύτερο σε σχέση με το παρελθόν) είναι ο νέος 1400άρης D-4D που πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro6. O D-4D με τα 90 άλογα του και τα 205 Nm ροπής έχει κατά 20% μειωμένες τριβές και κατά 55% μειωμένες εκπομπές Nox. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 3,4 λίτρα/100χλμ με 89 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
Η υβριδική έκδοση με τον 1.800αρη κινητήρα των 136 ίππων, έχει μέση κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ και 79 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Επιπλέον, η ενεργητική του ασφάλεια αγγίζει την τελειότητα με το προαιρετικό σύστημα, Toyota Safety Sense που γοητεύει με τις δυνατότητες του. Πρόκειται ίσως για το πιο ολοκληρωμένο και προηγμένο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας στον κόσμο, αποτελώντας πρωτιά στην κατηγορία του!  Ένα τόσο πρωτοποριακό σύστημα, που σας υποστηρίζει, προειδοποιεί και προλαμβάνει ώστε να είστε πραγματικά πιο προστατευμένοι από ποτέ.
    • Βαθμολογία: 3.7
    • Ψήφοι: 3
  • View QR Code View QR Code
  • Save as PDF Save as PDF
  • Report Listing Cancel Report
  • 3022 Εμφάνιση
Το Όνομα του Φίλου σου *
Το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείου του Φίλου σου *
Το Όνομά σου
Το Ηλεκτρονικό σου Ταχυδρομείο
Μήνυμα
Captcha *
Δεν υπάρχουν σχόλια
Please sign in or sign up to post comments

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Select a label or click "Other" to send comments
    Φόρτωση...
    Are you sure you want to cancel your report?
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση