Αγώνες

Ο Φιλανδός Lappi οδηγεί την κούρσα του ERC
  • Ο Φιλανδός Lappi οδηγεί την κούρσα του ERC
  • Ο Φιλανδός Esapekka Lappi βρίσκεται στην πρωτοπορία του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι ύστερα από τους τέσσερις πρώτους αγώνες της φετινής σαιζόν. Κέρδισε τους δύο από τους τέσσερις αγώνες ενώ ένα κέρδισε ο νεαρός Ιρλανδός Craig Breen της Peugeot και ένα ο φημισμένος Robert Kubica στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
    Το φετινό Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι (ERC) στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το Ράλι Κύπρος ξεκίνησε την πορεία του από την Αυστρία. Εκεί όπου ο πρώην πιλότος της F1 Robert kubica κέρδισε και τη σημαντικότερη νίκη στην καριέρα του όσον αφορά τους αγώνες ράλι. Ο Πολωνός με το Ford Fiesta RRC κατάφερε να τερματίσει πρώτος με μια διαφορά 19,9 δευτερολέπτων από το Τσέχο Vaclav Pech που οδηγούσε ένα Mini John Cooper Works S2000 ενώ στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Αυστριακός Raimund Baumschlager με ένα Skoda Fabia S2000.
    To ράλι Liepaja στη Λετονία ήταν ο δεύτερος γύρος για το φετινό πρωτάθλημα. Εκεί όπου ο Esapekka Lappi ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του για το φετινό θεσμό.  Με το Skoda Fabia S2000 κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση με μια διαφορά 34,7 δευτερολέπτων από τον Ρώσο Vasily Gryazin που οδηγούσε ένα Ford Fiesta επίσης στην κατηγορία S200. Τρίτος τερμάτισε ο νεαρός Ιρλανδός Graig Breen με ένα Peugeot 207 S2000, περιμένοντας την αγωνιστική ταυτότητα του ολοκαίνουριου Peugeot 208 T16.
    Αυτό έγινε στο ράλι Ακρόπολις όπου ο Breen, παρά το ότι οδηγούσε για πρώτη φορά το νέο του αυτοκίνητο, κατάφερε να πάρει και την πρώτη του νίκη στο θεσμό. Το ολοκαίνουργιο Peugeot 208 T16 προδιαγραφών R5 φάνηκε ανίκητο αφού σε καμία περίπτωση δεν απειλήθηκε. Ούτε και από την αντεπίθεση που του εξαπέλυσε τη δεύτερη μέρα του ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5. Ο Φιλανδός Lappi περιορίστηκε στην τέταρτη θέση με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στην κατηγορία αυτοκινήτων «Παραγωγής» έτρεξαν και οι δικοί μας Χαράλαμπος Τιμοθέου και Παναγιώτης Σιάλος με ένα Mitsubishi Lancer EVO ΙX παίρνοντας την τρίτη θέση στην κατηγορία τους.
    Το φημισμένο Circuit of Ireland ήταν ο τέταρτος αγώνας της σεζόν με τον Φιλανδό  Esapekka Lappi και το Škoda Fabia S2000 να κερδίζουν για δεύτερη φορά φέτος. Ο νεαρός κυριάρχησε στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, με δεύτερο τον Γερμανό Sepp Wiegand επίσης με Škoda Fabia S2000 και τρίτο τον Ιρλανδό Robert Barrable με Ford Fiesta R5. Τα δύο Peugeot 208 T16 κυνήγησαν την πρώτη θέση αλλά αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν από υπερθέρμανση κινητήρα.
    Επόμενος και πέμπτος γύρος για το φετινό πρωτάθλημα του ERC θα είναι  το ράλι Πορτογαλίας στις 15-17 Μαΐου. Θυμίζουμε ότι το ράλι Κύπρος είναι ο ένατος γύρος της φετινής σαιζόν και θα διεξαχθεί στις 19-21 Σεπτεμβρίου έχοντας σαν βάση του τη Λευκωσία.
ΟΦΑ ΩΤΟΣΠΡΙΝΤ – 1ος γύρος 2014
  • ΟΦΑ ΩΤΟΣΠΡΙΝΤ – 1ος γύρος 2014
  • Νίκη του Πρόδρομου στην πρεμιέρα
    Ο Πρόδρομος Προδρόμου ξεκίνησε με νίκη τη φετινή του προσπάθεια για το πρωτάθλημα ταχύτητας. Η διαφορά του με το δεύτερο Μάριο Παναγιώτου ήταν λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου, φανερώνοντας το μέγεθος του ανταγωνισμού ενώ τρίτος καλύτερος χρόνος για τον Κυριάκο Ιωαννίδη. Το ΟΦΑ Ωτοσπριντ ήταν ο πρώτος αγώνας για το φετινό πρωτάθλημα ταχύτητας και διοργανώθηκε από τον O Όμιλο Φίλων Αυτοκινήτου στο γνωστό χώρο παρά την Ανθούπολη.
     
    Η δοκιμαστική διαδρομή ξεκίνησε με τον Κυριάκο Ιωαννίδη να γράφει τον ταχύτερο χρόνο. Ένα δευτερόλεπτο πιο αργός ήταν ο Μιχάλης Ποσείδιας με το Evo X ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Πρόδρομος. Ακολούθησαν οι Ιάκωβος Πενταράς και ο Γιάγκος Γιάγκου ενώ χωρίς προσπάθεια έμεινε ο παλιός πρωταθλητής Μάριος Παναγιώτου αφού αντιμετώπισε προβλήματα με την τροφοδοσία του Evo IX. Στα δικίνητα ο Παρέλλης Junior έγραφε τον ταχύτερο χρόνο με τον Ανδρέα Τζιωρτζή να ακολουθεί.
    Πρώτη επίσημη διαδρομή και ο Πρόδρομος ρίχνει το χρόνο του κατά οκτώ δευτερόλεπτα. Όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να τον τοποθετήσει στην πρώτη θέση. Κατά επτά δευτερόλεπτα τον ρίχνει και ο Ιωαννίδης για να περάσει πρώτος με μια διαφορά μισού δευτερολέπτου. Τρίτος περνά ο Μιχάλης Ποσείδιας με τους Λάμπρο Λιμνιώτη, Ιάκωβο Πενταρά και Σάββα Σάββα να ακολουθούν στις επόμενες θέσεις. Άτυχος και πάλι ο Μάριος Παναγιώτου αφού τα προβλήματα συνεχίστηκαν χωρίς να μπορέσει να ολοκληρώσει την προσπάθεια του. Μετά την πρώτη επίσημη διαδρομή η διαφορά Παρέλλη Junior και Ανδρέα Τζιωρτζή παραμένει στα δύο σχεδόν δευτερόλεπτα.
     
    Δεύτερη επίσημη διαδρομή και ο Πρόδρομος ρίχνει ακόμα δύο δευτερόλεπτα το χρόνο του σε αντίθεση με τον Κυριάκο Ιωαννίδη που τον ανέβασε. Η έκπληξη έρχεται από το Μάριο Παναγιώτου. Με μόλις μια ολοκληρωμένη προσπάθεια διεκδίκησε ακόμα και τη νίκη. Ο χρόνος του ήταν μόλις 69 εκατοστά πιο αργός από του Πρόδρομου, για να πάρει τελικά τη δεύτερη θέση στον αγώνα. Το χρόνο του ανέβασε και ο Μιχάλης Ποσείδιας αλλά με το χρόνο της πρώτης προσπάθειας πήρε τους βαθμούς της τέταρτης θέσης και την πρώτη στην κατηγορία RC2. Πέμπτος και δεύτερος στην ίδια κατηγορία ο Χρίστος Λιμνιώτης ενώ ο Σάββα Σάββα ήταν έκτος και πρώτος στην RC6.1 Έβδομος καλύτερος χρόνος για το Λάμπρο Λιμνιώτη παρά το ότι δεν ολοκλήρωσε τη δεύτερη του προσπάθεια ύστερα από έξοδο. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Πενταράς, Γιάγκου και Υπερμάχου, με τον τελευταίο να παίρνει και τη νίκη στην κατηγορία RCST2. Δεύτερος στην ίδια κατηγορία ήταν ο Γιάννος Ιωαννίδης που έφερε και το δωδέκατο γρηγορότερο χρόνο. O Παρέλλης Junior ήταν ο νικητής στη δικίνητη κατηγορία παίρνοντας και τη νίκη στην RC6.2. Ανδρέας και Γιαννάκης Τζιωρτζής πήραν την πρώτη και δεύτερη θέση στην RC4 με το Ford Fiesta ενώ οι Παναγιώτης και Ανδρέας Ξενοφώντος πήραν τις δύο πρώτες θέσης στην RCST1. Το έπαθλο της μοναδικής γυναίκας οδηγού πήρε η Λίτσα Γιάγκου που έτρεξε με ένα Lancer Evo VI
    Από τους 22 οδηγούς που δήλωσαν συμμετοχή έτρεξαν οι 19 ενώ ο πρώτος γύρος του φετινού πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε γύρω στις 15:30 το απόγευμα με την απονομή των επάθλων που έγινει στον ίδιο χώρο.
     
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
    1 Πρόδρομος Προδρόμου Mitsubishi Lancer Evo IX 2:40.167
    2 Παναγιώτου Μάριος Mitsubishi Lancer Evo IX 2:40.236
    3 Ιωαννίδης Κυριάκος Mitsubishi Lancer Evo IX 2:42.493
    4 Μιχάλης Ποσείδιας Mitsubishi Lancer Evo X 2:44.528
    5 Χρίστος Λιμνιώτης Mitsubishi Lancer Evo IX 2:47.036
    6 Σάββας Σάββα Mitsubishi Lancer Evo VII 2:47.625
    7 Λάμπρος Λιμνιώτης Mitsubishi Lancer Evo IX 2:48.388
    8 Ιάκωβος Πενταράς Mitsubishi Lancer Evo VI 2:49.493
    9 Γιάγκος Γιάγκου Mitsubishi Lancer Evo IX 2:50.978
    10 Σταύρος Υπερμάχου Mitsubishi Lancer Evo III 2:55.125
     
    Φωτογραφίες: Πέτρος Σουτζιής
Μοναδική ευκαιρία για την Κύπρο και τον Πολυκάρπου
  • Μοναδική ευκαιρία για την Κύπρο και τον Πολυκάρπου
  • Ο νεαρός Κύπριος ταλαντούχος οδηγός Πανίκος Πολυκάρπου βρίσκεται πολύ κοντά στην εξασφάλιση μιας θέσης στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα νέων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Ο Πολυκάρπου επιλέχθηκε να οδηγήσει ένα Citroen DS3 R3για τους έξι γύρους του φετινού WRC με την ομάδα της JAGAMotorsport που έχει σαν έδρα την Αυστρία. Ομάδα με την οποία ο Κύπριος οδηγός αγωνίστηκε και στον Εθνικό μας αγώνα το 2012.
     
    Πρόκειται για μια άνευ προηγουμένου επιτυχία του Κυπριακού μηχανοκίνητου αθλητισμού αφού αυτή είναι η πρώτη φορά που ένας Κύπριος οδηγός επιλέγεται κατευθείαν από μια ομάδα για να συμμετάσχει σε παγκόσμιο πρωτάθλημα. Κάτι που θα τοποθετήσει τη σημαία της Κύπρου στην κορωνίδα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με τη σειρά του ο Κύπριος οδηγός θα πρέπει να εξασφαλίσει ένα μικρό μέρος των εξόδων που αφορά κυρίως αεροπορικά εισιτήρια, ασφάλεια και τα προσωπικά έξοδα τόσο του ιδίου όσο και του συνοδηγού του. Ποσό το οποίο ελπίζει να εξασφαλίσει από τοπικές χορηγίες.
     
    Ο ιδιοκτήτης της JagaMotorsports, HannesJagarinec, εκφράστηκε με τα καλύτερα λόγια για τον ταλαντούχο Κύπριο οδηγό με την ανακοίνωση του ονόματος του σαν ο επίσημος οδηγός της ομάδας για το 2014. «Μπορούμε να βοηθήσουμε τον Πανίκο στους έξι αγώνες της φετινής σεζόν. Συνεργαστήκαμε με τον νεαρό οδηγό το 2012 στο Ράλι Κύπρος και είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι τόσο από τις επιδόσεις του όσο και από το χαρακτήρα του», δήλωσε ο ιδιοκτήτης της ομάδας, και συνέχισε, «αναγνωρίζοντας το ταλέντο του Κύπριου οδηγού, θέλουμε να του δώσουμε την ευκαιρία να τρέξει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2014».
     
    Με τη σειρά του ο νεαρός πρωταθλητής δηλώνει κατενθουσιασμένος με την επιλογή του σαν ο επίσημος οδηγός της JagaMotorsport. «ο εργοστασιακό CitroenDS3 R3.«Πρόκειται για μια ευκαιρία ζωής. Κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να εξασφαλίσουμε τον απαιτούμενο προϋπολογισμό που θα μου επιτρέψει να λάβω μέρος στο θεσμό».
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στο Ράλι Κύπρος του 2012 ο Πανίκος Πολυκάρπου, παρά τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισε, τερμάτισε πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή και με μόλις ένα αγώνα είχε τερματίσει και στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος. Παράλληλα είχει ονομαστεί από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού σαν ο «Εθνικός μας οδηγός» στον αγώνα.
     
    Το DS3 R3 που θα έχει στη διάθεση του ο Πολυκάρπου είναι το ίδιο αυτοκίνητου που αγωνίστηκε και στο ράλι Κύπρος του 2012. Πρόκειται για ένα μοντέλο που κτίστηκε με βάση την πολύχρονη πείρα της Citroen στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Βασισμένο στους κανονισμούς της FIA για το γκρουπ R3T, το αγωνιστικό DS3 μοιράζεται το πλαίσιο και την εμφάνιση του μοντέλου παραγωγής. Είναι μπροστινοκίνητο και εφοδιασμένο με ένα υπερτροφοδοτούμενο 4κυλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων που αποδίδει 210 και μια ροπή της τάξης των 350 Nm.
Σαρωτική η MINI στο σκληροτράχηλο ράλι Dakar 2014
  • Σαρωτική η MINI στο σκληροτράχηλο ράλι Dakar 2014
  • Το MINIALL4 Racingήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής στο φετινό ράλι Ντακάρ. Και τα τρία σκαλοπάτια του βάθρου κατελήφθησαν από πληρώματα που οδηγούσαν ένα MINIALL4 Racing ενώ το ίδιο αυτοκίνητο πήρε και τις επτά από τις πρώτες δέκα θέσεις στον αγώνα.
     
    Ο Joan "Nani" Roma από την Ισπανία με το κίτρινο MINI ALL4 Racingήταν ο μεγάλος νικητής του φετινού Ράλι Ντακάρ. Ο οδηγός της MonsterEnergy X-raidTeam τερμάτισε πρώτος στο σκληρότερο αγώνα ράλι στον κόσμο μόλις 5:32 λεπτά μπροστά από τον ομόσταυλό του και πολυνίκη StéphanePeterhansel με το μαύρο MINI ALL4 Racing.
    Τρίτος ο γνωστός από τις νίκες του στο ράλι ΚύπροςNasserAl-Attiyah με ένα άλλο MINI ALL4 Racing.
     
    «Νιώθω τόσο ανακουφισμένος και ευτυχισμένος» δήλωσε ο Roma. «Είχα ένα φιλόδοξο στόχο, να κερδίσω στο Ντακάρ όχι μόνο με μοτοσικλέτα αλλά και με αυτοκίνητο. Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην X-raid και τη MINI για την εξαιρετική δουλειά τους. Το MINI ALL4 Racing ήταν ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο και εξαιρετικά αξιόπιστο και γρήγορο σε όλο τον αγώνα. Ήταν απολαυστικό στην οδήγηση!»
     
    Ήταν η πρώτη νίκη του NaniRoma με αυτοκίνητο στο Ντακάρ αφού ο Ισπανός είχε ήδη στο ενεργητικό του μία νίκη με μοτοσικλέτα το 2004, όταν ο αγώνας διεξαγόταν ακόμα στη Βόρεια Αφρική.Ο νικητής βρισκόταν στην πρωτοπορία του αγώνα για εννέα συνολικά μέρες ενώ πήρε νίκες σε δύο ειδικές διαδρομές.
     
    Η ιδιαιτέρα σκληροτράχηλη διαδρομή των 9.374 χλμ. ξεκίνησε από το Rosario, πέρασε τις Ανδεις, στη συνέχεια ακολούθησε την έρημο Atacama και έφτασε στο Valparaiso στον Ειρηνικό. Οι συνθήκες οδήγησης ήταν αντίξοες και οι οδηγοί αρκετές φορές έφτασαν στα όριά τους.
     
    Τα MINIALL4 Racingκέρδισαν συνολικά τις 11 από τις 13 ειδικές διαδρομές ενώ αυτή ήταν και η τρίτη συνεχόμενη νίκη της μάρκας από το 2011 όταν έκανε το ντεμπούτο της στον αγώνα αυτό. Παράλληλα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το και τα έντεκα αυτοκίνητα στη γραμμή εκκίνησης κατάφεραν να τερματίσουν στο Valparaíso. Και όλα αυτά για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που βασίζεται στο MINI JohnCooper Works Countryman που βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους
Φινάλε με ράλι Γύρος της Κύπρου
  • Φινάλε με ράλι Γύρος της Κύπρου
  • Με έξι απαιτητικές ειδικές διαδρομές και 16 πληρώματα διεξάγεται το ερχόμενο Σάββατο 7 Δεκεμβρίου ο τελευταίος γύρος του φετινού παγκυπρίου πρωταθλήματος ράλι. Το Ράλι Γύρος της Κύπρου διοργανώνεται από τον Όμιλο Φίλων Αυτοκινήτου και θα είναι μονοήμερος με έδρα το χωριό Ευρύχου.
     
    Ο αγώνας θα ξεκινήσει το Σάββατο το πρωί και τα 16 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή θα έχουν να καλύψουν έξι συνολικά ειδικές διαδρομές (τρεις επαναλαμβανόμενες). Πιο συγκεκριμένα, στις 10:30 το πρωί το πρώτο αυτοκίνητο θα εκκινήσει από το πολυδύναμο κέντρο της Ευρύχου και θα κατευθυνθεί προς την πρώτη ειδική διαδρομή στον Άγιο Θεόδωρο (21,10 χλμ) στις 10:45. Η δεύτερη ειδική του αγώνα που θα γίνει στην Ασσίνου (10,75 χλμ) στις 11:23 ενώ η τρίτη ειδική θα διεξαχθεί στη  Ξεραρκάκα μήκους 15,11 χιλιομέτρων με εκκίνηση στις  11:58. Τα πληρώματα θα επιστρέψουν πίσω στην Ευρύχου στις 12:40 για ανασυγκρότηση και σέρβις για να ξανά ξεκινήσουν στις 13:30 για ένα δεύτερο πέρασμα από τις ίδιες ειδικές διαδρομές. Το πρώτο αυτοκίνητο αναμένεται να τερματίσει και πάλι στο πολυδύναμο κέντρο Ευρύχου γύρω στις 16:00.
     
    Ο Δημήτρης Παπασάββας και ο Σάββας Λαός βρίσκονται πρώτοι στη λίστα των 16 συμμετοχών. Πέτρος και Χρυσόστομος Παντελή ακολουθούν στη δεύτερη θέση με ακόμα ένα Evo X ενώ οι Παναγιώτης Γιάγκου και Λεωνίδας Χριστοφή ξεκινούν από την τρίτη θέση στη ράμπα. Πίσω τους οι Οδυσσέας Οδυσσέως και Αλεξάνδρα Φασαρία ενώ με τον αριθμό πέντε στις πόρτες τους ξεκινούν οι Σταύρος Ζήνωνος και «Πέρης». Την πρώτη εξάδα στην εκκίνηση κλείνουν οι Πάρης Κακουρής και Χρίστος Χρίστου. Δώρος Θεοδώρου και Ανδρέας Ξενοφώντος θα αγωνιστούν για τον τίτλο της κατηγορίας S με τα Seat Ibiza ενώ για την κατηγορία Α6 θα βρεθούν αντιμέτωποι οι Νικ Κυριάκου και Παρέλλης Junior.
     
    Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, μετά τους πέντε αγώνες που διεξήχθησαν ο Κώστας Γεωργίου «Τσιπς» με την Έλενα Πιερή έχουν ήδη κατακτήσει τον τίτλο με τους 112 βαθμούς που κατάφεραν να μαζέψουν. Το ίδιο και για το δευτεραθλητή Σταύρο Αντωνίου που με τη δεύτερη θέση στην Πάφο και τους 18 βαθμούς που πήρε έφτασε τους 86. Δύο οδηγοί που αποσπάστηκαν στη βαθμολογία ύστερα από τη μεγάλη τους επιτυχία στον Εθνικό μας αγώνα αφού ήταν και οι μόνοι που κατάφεραν να βρεθούν στη ράμπα του τερματισμού. Στην τρίτη θέση πέρασε ο Δημήτρης Παπασάββας μετά τη νίκη του στον αγώνα της πόλης του με 33 βαθμούς ενώ τέταρτος έπεσε ο Γιώργος Εγγλέζου με 25 βαθμούς και μόνο αποτέλεσμα τη νίκη του στο Παραλίμνι.
     
    Το Ράλι Γύρος της Κύπρου διοργανώνεται από τον Όμιλο Φίλων Αυτοκινήτου με υποστηρικτές το Κοινοτικό Συμβούλιο Ευρύχου και τις εταιρίες G. Koutsoullis & Sons Ltd, Anco, Delphi Art και Σ. Ευαγγέλου. Χορηγός επικοινωνίας το ΡΙΚ και η εκπομπή «Μηχανοκίνητος Αθλητισμός». 
     
    Βαθμολογία (5ος γύρος)

    1 Κώστας Γεωργίου «Τσιπς» 112
    2 Σταύρος Αντωνίου 86
    3 Δημήτρης Παπασάββας 33
    4 Γιώργος Εγγλέζου 25
    5 Σταύρος Ζήνωνος 20
    6 Σάββας Σάββα 18
    7 Χρίστος Λιμνιώτης 18
    8 Κώστας Ζήνωνος 18
    9 Κυριάκος Κυριάκου  15
    10 Μάριος Παναγιώτου 15

    Κατεβάστε και δείτε τις συμμετοχές

    Κατεβάστε τα προτεινόμενα σημεία θέασης του ράλλυ
Πρωτόγνωρη προβολή για το «Ράλλυ Κύπρος 2014»
  • Πρωτόγνωρη προβολή για το «Ράλλυ Κύπρος 2014»
  • Το «Ράλλυ Κύπρος» στο ημερολόγιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος
     
    Στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι 2014 περιλαμβάνεται ο Εθνικός μας αγώνας. Το «Ράλλυ Κύπρος» είναι προγραμματισμένο για τις 19-21 Σεπτεμβρίου 2014 και θα είναι ο δέκατος από τους δώδεκα αγώνες της ερχόμενης σεζόν. Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία για τον αγώνα μας είναι και το ότι θα προσμετρά σε δύο διεθνή πρωταθλήματα. Πιο συγκεκριμένα, η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) έκανε δεκτό το αίτημα του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου όπως το «Ράλλυ Κύπρος» του 2014 να προσμετρά και στο πρωτάθλημα Μέσης Ανατολής. Ένα αίτημα που στην κυριολεξία εκτοξεύει την προβολή του αγώνα μας παγκόσμια.
     
    «Πρόκειται για μια μεγάλη προσπάθεια από πλευράς Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου και Eurosport η οποία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία λόγο της ισχυρής επιχειρηματολογίας που αναπτύχθηκε», τόνισε ο Πρόεδρος του ΚΣΑ κ. Αντώνης Μιχαηλίδης, και συνέχισε, «Μέσω της Eurosport αλλά και των άλλων Μέσων της Μέσης Ανατολής, όπως το Al Jazeera κλπ, η προβολή που θα γνωρίσει η Κύπρος θα είναι πρωτόγνωρη. Κάτι που χρειάζεται άμεσα ο τόπος μας στις δύσκολες στιγμές που περνά».
     
    Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η συμπερίληψη του «Ράλλυ Κύπρος» και στο πρωτάθλημα της Μέσης Ανατολής βοηθά και τον ίδιο το θεσμό αφού είναι γνωστές στην FIA οι ικανότητες των Κυπρίων διοργανωτών. Στο ίδιο μήκος και οι δηλώσεις του ίδιου του François Ribeiro (Motorsport Development Director, Eurosport Events), που δημοσιεύεται στην επίσημη ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. «Εργαστήκαμε σκληρά με στόχο την παρουσίαση ενός προγράμματος που να περιλαμβάνει αγώνες με ποικίλες επιφάνειες. Φροντίσαμε να περιλάβουμε αγώνες που θεωρούνται καθιερωμένοι ενώ περιλάβαμε αγώνες ποιοτικούς, όπως το Ακρόπολις και το ‘Ράλλυ Κύπρος’».
     
    Άξιο αναφοράς είναι και το ότι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι της FIA ανακοίνωσε και πολλές άλλες συναρπαστικές εξελίξεις για το 2014. Υιοθετείται το κύπελλο για τους κατασκευαστές με στόχο να τονώσει το ενδιαφέρον των κατασκευαστών για το θεσμό αυτό. Θα βαθμολογούνται τα δύο πρώτα αυτοκίνητα του κάθε κατασκευαστεί ενώ το ίδιο θα γίνει τόσο στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής όσο και στη δικίνητη κατηγορία. Μια άλλη πρωτοβουλία για το 2014 είναι και το Πρωτάθλημα Νέων της FIA που θα μετρά σε επτά αγώνες του πρωταθλήματος από τους οποίους οι οδηγοί θα περιλαμβάνουν τα τέσσερα καλύτερα τους αποτελέσματα. Οι οδηγοί πρέπει να είναι 25 χρόνων και κάτω από την 1η Ιανουαρίου 2014 για να είναι σε θέση να λάβουν μέρος και να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R2. Ο νεαρός πρωταθλητής θα έχει στη διάθεση του ένα αγωνιστικό προδιαγραφών R5 για επιλεγμένους αγώνες το 2015. Για το θεσμό αυτό θα ανακοινωθούν περισσότερα κίνητρα αργότερα στη χρονιά.
     
    Οι επτά αγώνες που θα μετρούν για το πρωτάθλημα νέων θα είναι η Λετονία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Τσεχία, Ελβετία και Κορσική. Τα πρωταθλήματα του Ευρωπαϊκού θεσμού που τέθηκαν προς έγκριση είναι τα ακόλουθα:
    Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι Οδηγών
    Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι Συνοδηγών
    Κύπελλο κατασκευαστών
    Αυτοκινήτων Παραγωγής Κύπελλο Οδηγών
    Αυτοκινήτων Παραγωγής Κύπελλο Συνοδηγών
    Κύπελλο κατασκευαστών αυτοκινήτων παραγωγής
    2WD Πρωτάθλημα Οδηγών
    2WD Πρωτάθλημα Συνοδηγών
    Κύπελλο κατασκευαστών αυτοκινήτων 2WD
    Πρωτάθλημα Νέων Οδηγών
     
    FIA Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι 2014
    3-5 Ιανουαρίου Αυστρία  Άσφαλτος
    31 Ιαν – 2 Φεβρουαρίου Λατβία  Χώμα/χιόνι
    27 Φεβρ – 1 Μαρτίου  Ρουμανία  Χώμα/χιόνι
    28-30 Μαρτίου Ράλι Ακρόπολις  Άσφαλτος/χώμα
    17-19 Απριλίου Ιρλανδία  Άσφαλτος
    15-17 Μαϊου  Πορτογαλία Χώμα
    19-21 Ιουνίου Βέλγιο  Άσφαλτος
    17-19 Ιουλίου Εσθονία Χώμα
    29-31 Αυγούστου Τσεχία Άσφαλτος
    19-21 Σεπτεμβρίου «Ράλλυ Κύπρος» Άσφαλτος/χώμα
    23-25 Οκτωβρίου Ελβετία  Άσφαλτος/χώμα
    6-8 Νοεμβρίου Γύρος Κορσικής  Άσφαλτος
     
    Τόσο το πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος όσο και οι υπόλοιπες προτάσεις στο θεσμό θα επισημοποιηθούν τον προσεχή Δεκέμβριο από την αρμόδια επιτροπή της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου FIA.
     
    Φωτογραφία: PITSDIRECT
Δευτέρος Παγκύπριος αγώνας Μότοκρος
  • Δευτέρος Παγκύπριος αγώνας Μότοκρος
  • Πάνε όλοι για την νίκη
     
    Tο Παγκύπριο πρωτάθλημα Μotocross άρχισε και οι πρωταθλητές του πιο εντυπωσιακού μηχανοκίνητου σπορ στην Κύπρο θα αναμετρηθούν αυτή την Κυριακή στην πίστα της Μοσφιλωτής.
     
    Ο 2ος Αγώνα Μότοκρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας θα γίνει στην πίστα της Μοσφιλωτής την ερχόμενη Κυριακή 24 Νοεμβρίου  στις 10.00 και οι κορυφαίοι αναβάτες δίνουν μαζικά το παρών τους.
    Ο αγώνας προμηνύεται συναρπαστικός και οι «μάχες» για την πρωτιά στην πίστα της Μοσφιλωτής θα προσφέρουν εξαιρετικό θέαμα στους φίλους του αθλήματος αφού είμαστε μόλις στην δεύτερη στροφή του πρωταθλήματος και όλοι θέλουν να κερδίσουν την πρώτη θέση.
    Στον αγώνα θα δώσουν το παρών του όλοι οι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος και η Κυπριακή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας υπολογίζει να λάβουν μέρος στον αγώνα 80 αναβάτες.
     
    Σημαντική εξέλιξη είναι η συνεργασία του Monster Energy με την Κυπριακή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας η οποία θα διαρκέσει και για τους 9 συνολικά αγώνες του πρωταθλήματος.
     
    Η πίστα της Μοσφιλωτής μπορεί να φιλοξενήσει αναβάτες και θεατές στης πιο σύγχρονες και άνετες εγκαταστάσεις οι οποίες δίνουν την ευκαιρία κυρίως στους θεατές να απολαύσουν με άνεση τις αναμετρήσεις.
     
    Θυμίζουμε ότι ο 1ος αγώνας πραγματοποιήθηκε στην πίστα της Μακούντας στην Πάφο, με 68 αναβάτες να αγωνίζονται σε 5 κατηγορίες. Ο μεγάλος ανταγωνισμός και το θέαμα που πρόσφεραν οι αναβάτες ήταν αντάξιο της φήμης του πρωταθλήματος.

    Αποτελέσματα 1ου αγώνα:

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜX1
    1.  ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
    2.  ΓΙΩΡΓΟΣ  ΠΑΠΑΛΟΪΖΟΥ
    3.  ΣΑΒΒΑΣ ΣΑΒΒΑ

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΧ2 – ΜΧ3 OVER
    1.  ΣΠΥΡΟΣ ΗΛΙΑ
    2.  ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ
    3.  ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ
     
    Επίσημος χορηγός Παγκύπριου Πρωταθλήματος Motocross : MONSTER ENERGY

    Χορηγός Αγώνα :

    E&M KAKKIS BROS LTD
    ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
    ΞΥΛΟΤΥΜΒΟΥ – ΛΑΡΝΑΚΑ

    Υποστηρικτές :

    1)   MOTORACE ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ DUNLOP , ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ MOTOREX
    2)   X-BIKES motorcycle accessories and parts – Pafos
    3)   BIKE ALERT MCA LTD
    4)   MAXIMA RACING OIL  TM – RACING
    5) Πάμπουκκας & Υιοί Εισαγωγείς ΛΤΔ
Alessandro Zanardi: Μαθήματα ζωής
  • Alessandro Zanardi: Μαθήματα ζωής
  • Μπορεί οι επιτυχίες του στους αγώνες να μην συγκρίνονται με καταξιωμένους πολύπρωταθλητές… αλλά οι επιτυχίες του στη ζωή αναδεικνύουν το μεγαλείο της ψυχής του.

    Η μοίρα του φέρθηκε άδικα αλλά δεν τα έβαλε κάτω. Νίκησε και έδωσε μαθήματα ζωής!

    Γεννήθηκε στη Μπολόνια της Ιταλίας το 1966 και ξεκίνησε από τα kart το 1980 σε ηλικία 13 ετών με τον πατέρα του ως μηχανικό. Το ταλέντο του έγινε φανερό από τη πρώτη στιγμή και σε ηλικία 21 ετών έχει πλέον πάρει τη θέση του στην Formula 3. Ακολούθησαν επιτυχίες στην F3000 για να κάνει τελικά την εμφάνισή του το 1991 στην Formula 1 με την ομάδα της Jordan, όταν τον κάλεσαν να συμμετάσχει σε τρείς αγώνες. Μπορεί τότε να μην κατάφερε να γίνει μέλος της ομάδας, αφού ο Jordan χρειαζόταν οδηγούς που θα φέρνουν χρήματα στην ομάδα, αλλά αυτό τον έβαλε στο στόχαστρο άλλων ομάδων. Το 1992 οδήγησε για την Minardi και μετά τον δοκίμασε η Benetton. Τελικά το 1993 θα βρεθεί δίπλα στον Johnny Herbert στην ομάδα της Lotus και μάλιστα πείρε τον πρώτο του βαθμό στο Grand Prix της Βραζιλίας. Όμως ένα ατύχημα στα δοκιμαστικά του Βέλγικού αγώνα θα τον κάνουν θεατή και θα επανέλθει την επόμενη χρονιά, μόνο μετά τον τραυματισμό του Pedro Lamy, αλλά χωρίς να καταφέρει να πάρει βαθμό.
    Η αγωνιστική του τύχη άλλαξε το 1996 όταν μετακόμισε στις Η.Π.Α. στην ομάδα του Ganassi για να λάβει μέρος στους αγώνες CART, ή Champ Car. Η αλλαγή αυτή φαίνεται ότι τον μετάλλαξε από ένα «επίσης αγωνιζόμενο» σε ένα πρωταθλητή από τη μια στιγμή στην άλλη. Στο δεύτερο μόλις αγώνα του θα πάρει την pole (και ακόμα τέσσερις) και θα κερδίσει τρεις αγώνες στη πρώτη του μόλις χρονιά και τα επόμενα δύο χρόνια, το 1997 και 1998 δηλαδή θα στεφτεί διαδοχικά πρωταθλητής! Τα επινίκια «donuts» του Zanardi θα περάσουν στην ιστορία, όπως και η νίκη του στο Long Beach το 1998, όταν θα κερδίσει τον αγώνα από την τελευταία θέση στην εκκίνηση!
     
    Το 1999 έχοντας πλέον καταξιωθεί θα επιστρέψει και πάλι στην Formula 1, αυτή τη φορά με την ομάδα του Frank Williams, αλλά ήταν και πάλι μια χρονιά χωρίς βαθμούς και το συμβόλαιο λύθηκε κοινή συναίνεση για να επιστρέψει και πάλι στην Αμερική το 2001. Όμως το τέλος της αγωνιστικής καριέρας, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, θα τελείωση στη πίστα του Eurospeedway στο Lausitz, λίγο έξω από το Βερολίνο. Ήταν επικεφαλής του αγώνα, αλλά μετά από ένα pit-stop, με κρύα ελαστικά θα επιταχύνει κατά την έξοδο και θα βρεθεί στη γραμμή του Patrick Carpentier. Αυτός θα τον αποφύγει, αλλά ο Alex Tagliani χωρίς ορατότητα θα εμβολίσει το αυτοκίνητο του Zanardi σε ένα από τα πιο φρικιαστικά ατυχήματα που έχουν ποτέ αποτυπωθεί στον φακό. Το αυτοκίνητο του Zanardi κυριολεκτικά θα κοπεί στη μέση πίσω από τους εμπρός τροχούς, με αποτέλεσμα να χάσει και τα δύο εμπρός του πόδια, το ένα στο γόνατο και το άλλο ακόμα πιο ψηλά. Το πώς σώθηκε τελικά ήταν ένα θαύμα, έχοντας χάσει τα τρία/τέταρτα του αίματός του!
     
    Πως θα τη ζούσε την υπόλοιπη ζωή του (γιατί αγωνιστική ποιος το φαντάζονταν) , μισή; Και εδώ ακριβώς μπαίνει ο παράγοντας ΜΕΓΑΛΕΙΟ. Η ανθρώπινη δύναμη για επιβίωση. Ένα σώμα κυριολεκτικά «πτώμα», μετά από τρείς ανακοπές όλων των λειτουργιών του και με ελάχιστο αίμα να κυλά στις φλέβες του, θα προτιμούσες να τον ξεγράψεις. Όμως όπως λένε, τίποτα δεν τελειώνει… πριν τελειώσει! Δεν είχε πει όμως την τελευταία του κουβέντα. Το 2005 θα κερδίσει το Italian Touring Car Championship με όλα τα χειριστήρια στα χέρια, αλλά ακόμα και αυτό ήταν μόνο η κορυφή του παγόβουνου της συνολικής του προσπάθειας.
     Θα συνεχίσει τους αγώνες στην αγωνιστική ποδηλασία, λαμβάνοντας μέρος στους Παραολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου, στους οποίους θα κερδίσει δύο χρυσά και ένα ασημένιο μετάλλιο!
     
    Αυτός είναι ο άνθρωπος Αλεξ Ζανάρτι. Πρωταθλητής στους αγώνες, πρωταθλητής και στη ζωή.
Larnaca Rallysprint
  • Larnaca Rallysprint
  • ΛΑΡΝΑΚΑ ΡΑΛΙΣΠΡΙΝΤ – 2ος γύρος 2013 (10 Μαρτίου)

    Εντυπωσιακή νίκη του Δημοσθένους στο ράλισπριντ Λάρνακας

    Με ένα εντυπωσιακό χρόνο στην πρώτη τελική διαδρομή ο Χρίστος Δημοσθένους έφυγε νικητής από το Ράλισπριντ Λάρνακας που ήταν και ο δεύτερος γύρος για το φετινό Παγκύπριο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Δεύτερος, ο νικητής της πρεμιέρας Νικόλας Γεωργίου (Chips Junior) ενώ την τρίτη θέση στο βάθρο πήρε ο Παρασκευάς Παρασκευά.

    Τον αγώνα διοργάνωσε με επιτυχία το Σωματείο της Λάρνακας στη γνωστή διαδρομή παρά το Σταυροβούνι όπου έλαβαν μέρος 27 συνολικά αθλητές.

    Ο αγώνας ξεκίνησε με τη δοκιμαστική διαδρομή να προδιαθέτει για ένα ιδιαίτερα συναρπαστικό πρωινό. Έξι συνολικά αθλητές είχαν διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου με το Δημοσθένους να βρίσκεται στην κορυφή. Λιγότερο από δύο δέκατα πίσω του ήταν ο Chips Junior ενώ στο ίδιο δέκατο τον ακολούθησε ο Παρασκευάς. Στο ίδιο δευτερόλεπτο βρέθηκε και ο Πέτρος Πέτρου στην πρώτη του παρουσία στο φετινό πρωτάθλημα όσο και ο Κυριάκος Ιωαννίδης. Η πρώτη τελική διαδρομή έμελλε να καθορίσει και το νικητή. Ο Δημοσθένους πέτυχε ένα ασύλληπτο χρόνο ρίχνοντας το χρόνο της δοκιμαστικής κατά τρία σχεδόν δευτερόλεπτα. Το 1:24.323 που πέτυχε ήταν και ο γρηγορότερος χρόνος της ημέρας με τον νεαρό Chips να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 1:26.511. H πρώτη τριάδα παρέμεινε η ίδια με τον Παρασκευά να διατηρεί την τρίτη θέση ενώ τέταρτος ήταν ο πρωταθλητής Μάριος Παναγιώτου. Την πρώτη εξάδα με το τέλος της πρώτης διαδρομής έκλεισαν οι Μάριος Παναγιώτου από την Πάφο και ο Κυριάκος Ιωαννίδης. Πρώτη αποχώρηση στον αγώνα από τον Πέτρο Πέτρου χάνοντας έτσι την ευκαιρία να διεκδικήσει μια θέση στους βαθμούς.


    Δεύτερη τελική διαδρομή και ο Δημοσθένους συνέχισε την εντυπωσιακή του πορεία προς τη νίκη. Αύξησε το χρόνο του σε σύγκριση με την πρώτη τελική διαδρομή, αλλά ακόμα και το 1:25.867 που έφερε, θα τον έβαζε και πάλι στην πρώτη θέση. Τόσο ο Chips Junior όσο και ο Παρασκευάς Παρασκευά έριξαν το χρόνο του στη δεύτερη τους προσπάθεια αλλά δεν ήταν αρκετό για να πλησιάσουν το Δημοσθένους και διατήρησαν τις θέσεις τους στο βάθρο. Το ίδιο και για το Μάριο Παναγιώτου που έμεινε στη τέταρτη θέση ενώ πέμπτος καλύτερος χρόνος για τον Κούλη Κυριάκου στην πρώτη του επαφή με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Την πρώτη εξάδα στα τελικά αποτελέσματα έκλεισε ο Πάμπος Λαός με το Mitsubishi Galant VR4.


    Στη δικίνητη κατηγορία την πρώτη θέση πήρε ο Δώρος Θεοδώρου με Seat Ibiza ενώ με ίδιο αυτοκίνητο τον ακολούθησε ο Γιώργος Λυσάνδρου. Τρίτος δικίνητος και πρώτος στην Α6 ήταν ο Παρέλλης Junior με τον Ανδρέα Τζιωρτζή να τερματίζει ακριβώς πίσω του με το Ford Fiesta.


    Ο δεύτερος γύρος του φετινού πρωταθλήματος ταχύτητας ολοκληρώθηκε γύρω στις 15:00 το απόγευμα με την απονομή των επάθλων στους νικητές ενώ ο επόμενος γύρος θα διεξαχθεί από το Σωματείο της Λεμεσού στις 14 Απριλίου.

    ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

    1 Χρίστος Δημοσθένους Mitsubishi Lancer Evo 6 1:24.323

    2 «Chips Junior» Mitsubishi Lancer Evo 3 1:26.209

    3 Παρασκευάς Παρασκευά Mitsubishi Lancer Evo 9 1:26.621

    4 Παναγιώτου Μάριος Mitsubishi Lancer Evo 9 1:27.176

    5 Κυριάκος Κυριάκου Mitsubishi Lancer Evo 9 1:27.824

    6 Πάμπος Λαός Mitsubishi Galant VR-4 1:27.886

    7 Παναγιώτου Μάριος Ε Mitsubishi Lancer Evo 6 1:28.022

    8 Ιωαννίδης Κυριάκος Mitsubishi Lancer Evo 9 1:28.067

    9 Παναγιώτης Γιάγκου Mitsubishi Lancer Evo 9 1:28.645

    10 Σταύρος Ζήνωνος Mitsubishi Lancer Evo 6 1:30.030

    Βαθμολογία

    1 «Chips Junior» 43

    2 Χρίστος Δημοσθένους 35

    3 Παρασκευάς Παρασκευά 33

    4 Παναγιώτου Μάριος 20

    5 Ιωαννίδης Κυριάκος 19

    6 Κυριάκος Κυριάκου 16

    7 Πρόδρομος Προδρόμου 12

    8 Παναγιώτου Μάριος Ε 10

    9 Πάμπος Λαός 8

    10 Παναγιώτης Γιάγκου 4

    11 Μαρίνος Κακουράτος 1

    12 Σταύρος Ζήνωνος 1
Qatar Red Bull Rally Team
  • Qatar Red Bull Rally Team
  • Qatar Red Bull Rally Team για το Dakar Το Rally Dakar παραμένει το σκληρότερο Rally Raid στον πλανήτη και το σπουδαιότερο τεστ αντοχής στην κατηγορία των motorsports. Η ομάδα της Red Bull θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στους αγώνες, με μια εντελώς νέα ομάδα στην οποία όμως θα συμμετέχουν γνωστοί αθλητές του είδους. Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της στο Rally Dakar του 2013, η Qatar Red Bull Rally Team αποτελείται από δύο παλαιότερους πρωταθλητές. Ο πρωταθλητής Rally Dakar 2011 Nasser Al-Attiyah και ο νικητής του 2010, Carlos Sainz είναι το δίδυμο που θα ηγηθεί και θα εκπροσωπήσει την Qatar Red Bull Rally Team τον Ιανουάριο του 2013. Όλο το concept της καινούργιας ομάδας ήταν ιδέα του Nasser, ο οποίος ανέλαβε εξολοκλήρου τον σχεδιασμό αυτού του project. Στη θέση του συνοδηγού θα βρίσκεται ένας πλοηγός, ο οποίος και αυτός έχει γευτεί την νίκη στο Rally Dakar. Παρέα στον Nasser στην έρημο, θα κάνει ο Lucas Cruz, ενώ ο Timo Gottschalk θα συντροφεύει τον Carlos. Το ενδιαφέρον σε αυτήν την ιστορία είναι ότι στο παρελθόν ο Lucas θριάμβευσε στο Rally Dakar παρέα με τον Carlos ενώ ο Timo εξασφάλισε την νίκη του παρέα με τον Nasser. Τώρα οι συνοδηγοί έχουν αλλάξει θέσεις για το Rally Dakar 2013. Η πρωτοποριακή ιδέα πίσω από το όχημα της Qatar Red Bull Rally Team είναι o συνδυασμός του αμερικάνικου, στιβαρού και ανθεκτικού Baja Buggy, κατάλληλου για την έρημο, με την κορυφαία Ευρωπαϊκή μηχανική ακρίβεια. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο στο project και το design του αυτοκινήτου ήταν η συμβολή και η πολύτιμη εμπειρία των οδηγών του Dakar.

    Το Άμπου Ντάμπι επιστρέφει στο WRC

    Το Άμπου Ντάμπι έχει έρθει σε μία ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την εννιά φορές Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), ομάδα της Citroen, μέσω της οποίας το εμιράτο θα εμφανίζεται στην παγκόσμια σκηνή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η τριετής συμφωνία μεταξύ της Citroen και της νεοσύστατης Abu Dhabi Racing – μία εταιρεία που εδρεύει στο Άμπου Ντάμπι και επικεντρώνεται σε μία σειρά επαγγελματικών και αναπτυξιακών δραστηριοτήτων στο μηχανοκίνητο σπορ- θα γεννήσει δύο εργοστασιακές ομάδες με πλήρη εμπλοκή: την Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team και την Abu Dhabi Total Citroën World Rally Team, που θα λάβουν μέρος στο WRC του 2013, ξεκινώντας από τον εναρκτήριο αγώνα στο Μόντε Κάρλο, 18-20 Ιανουαρίου. Στα πλαίσια της συνεργασίας, ο Σεΐχης Χαλίντ Αλ Κασίμι, επιστρέφει στο WRC με τη νέα χρονιά. Ο Άραβας θα τρέξει σε οκτώ αγώνες με τα χρώματα της Abu Dhabi Total Citroën, στο μπάκετ του ολοκαίνουργιου Citroen DS3 WRC, που θα είναι ντυμένο στα χρώματα του Άμπου Ντάμπι και παρουσιάζεται σήμερα, στην παγκόσμια παρουσίαση της ομάδας, στο Άμπου Ντάμπι. Σε όσους αγώνες του WRC εμφανιστεί, ο εννιά φορές πρωταθλητής Σεμπαστιάν Λοέμπ θα έχει ως ομόσταβλο τον Φιλανδό Μίκο Χίρβονεν στην Citroën Total Abu Dhabi, με τον Ισπανό Ντάνι Σόρντο να πλαισιώνει τον Αλ Κασίμι στην Abu Dhabi Total Citroën. Όταν δεν εμφανίζεται ο Λοέμπ, που θα τρέξει σε περιορισμένο αριθμό αγώνων του χρόνου, ο Σόρντο θα είναι ο δεύτερος οδηγός της Citroën Total Abu Dhabi. Επιπλέον, η Abu Dhabi Total Citroën θα λάβει μέρος του χρόνου στο Μεσανατολικό Πρωτάθλημα Ράλλυ για να γίνει η πρώτη στην ιστορία πλήρης εργοστασιακή ομάδα που τιμάει με την παρουσία της το θεσμό – ο Αλ Κασίμι θα εμφανιστεί σε όλους τους αγώνες.
  • Σελίδα από 3

Καταχωρήσεις προς σύγκριση

    Δεν υπάρχουν καταχωρήσεις προς σύγκριση
    Είσοδος
    Όνομα χρήστη
    Κωδικός πρόσβασης
    Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; Υπενθύμιση